Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 23:14

Dany

Ze keek wel goed naar de blik in zijn ogen, maar hij leek het leuk te vinden, hij nam ook nog eens de uitdaging aan. Dat vond ze heel erg leuk. "Dat was voor je mij leerde kennen." Plaagde ze hem uitdagend. Ze ging zachtjes door met haar voet over haar eigen been te laten strijken en ze keek hem met een uitdagende blik aan. Langzaam gleden haar ha.den over haar eigen lichaam heen. Dit was geweldig om eens te doen. Zo zou Jason ook nog eens zien dat het helemaal niet raar was om jezelf aan te rake..y
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 23:21

Jason Hiddon

Ze zei dat het was voor hij haar leerde kennen. Dat was waar, heel erg waar. Ze ging verder en raakte haar lichaam aan, waardoor hij nog eens slikte. Ze deed echt zo veel dingen met hem, hij voelde zo veel, zijn hele lichaam leek te tintelen en ze leek zich niet eens te schamen. Blijkbaar was het dan toch best wel normaal, maar hij had het nog helemaal niet zelf geprobeerd. 'Ik weet niet of ik het vol hou.' gaf hij nu toch toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/11/2016, 23:35

Dany

Uiteindelijk gaf hij toe dat hij het niet wist of hij het wel vol ging houden, ze grijnsde eventjes en kwam weer dicht tegen hem aan staan. Ze wilde hem hiermee niet onzeker maken. Ze wilde gewoon dat het leuk was. Ze trok hem mee op het bed en zoende hem hevig en verlangend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/11/2016, 23:36

Jason Hiddon

Ze grijnsde en kwam naar hem toe, ze ging dicht tegen hem aan staan en daarna werd hij meegetrokken op het bed. Hij werd heftig en verlangend door haar gezoend, waar hij maar al te graag in mee ging. Hij streek langs haar gezicht en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden, ondanks alles was hij nog steeds bijzonder geduldig, hij wist nog niet helemaal hoe hij zich echt moest laten gaan. Hij vond het ook wat eng.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 09:04

Dany

Ze merkte aan alles dat Jason het soms nog steeds onwennig vond. Het wasnmaarwas goed dat ze hem.niet tot het uiterste dreef. Ze duwde hem zachtjes in het bed en streelde over zijn lichaam heen. Daarna liet ze hem al heel gauw in haar glijden en begon ze kreunend te bewegen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 09:06

Jason Hiddon

Hij werd op het bed geduwd en hij voelde haar handen over zijn lichaam heen glijden, hij keek haar aan en daarna ging ze verder, waardoor hij diep kreunde en zijn ogen sloot. Hij genoot er eigenlijk elke keer meer van, maar nog steeds moest hij zo veel ontdekken en voelde het nog niet helemaal alsof het allemaal hoorde. Er zat wel vooruitgang in, maar waarschijnlijk had hij gewoon een hele hoop tijd nodig. Hij liet zijn vingers over haar lichaam glijden en hij genoot wel echt van alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 09:13

Dany.

Ze glimlachte toen hij kreunend zijn ogen sloot. Langzaam en zacht bewoog ze en ze begon het tempo na een tijdje een beetje op te boeren en ze ging rechtop op hem zitten. Met een grijns keek ze naar hem en ze streek over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 09:21

Jason Hiddon

Het tempo werd opgevoerd en hij keek naar Dany, ze was echt zo mooi nu. Ze grijnsde en streek over zijn borst heen, waardoor hij diep inademde. Daarna legde hij zijn hand in haar hals en trok hij haar dichter naar zich toe, om haar even heel heftig en intens te zoenen. Hij was zo gek op haar, ze stelde hem zelfs nu goed gerust, waardoor hij iets meer zelf durfde te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 09:53

Dany

Ze voelde na een tijdje zijn hand in haar hals en ze werd dichter tegen hem aangetrokken. Ze vond de zoen echt heerlijk. Genietend zoende ze hem terug en bewoog ze terwijl ze in zijn armen lag. Het was zo fijn met hem. "Ik hou van je." Fluisterde ze liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 10:04

Jason Hiddon

Ze bleef bewegen en zei dat ze van hem hield, waardoor hij glimlachte. 'Ook van jou, heel veel.' fluisterde hij, vol liefde. Hij was echt stapelgek op haar, hij kon niet eens omschrijven hoe veel hij van haar hield. Hij zoende haar nog eens en daarna bereikte hij zijn hoogtepunt, als ze het op deze manier deden hield hij het wel elke keer langer vol, dat was ook wel fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 10:28

Dany

Al gauw bereikte hij op deze manier zijn.hoogtepunt, ze zuchtte genietend en kroop dicht tegen hem aan. Ze drukte haar lippen zacht op zijn wang. "Ik vind het zo fijn met jou..." Fluisterde ze en ze streek met haar vingers over zijn borst heen. Ze glimlachte en keer weer naar de ring, wat was ze toch ongelooflijk gelukkig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 10:33

Jason Hiddon

Hij voelde haar lippen zachtjes op zijn wang en ze zei dat ze het fijn vond met hem. 'Is het genoeg?' vroeg hij zacht aan haar. Hij hoopte het wel, hij hoopte dat het voor haar net zo goed voelde als voor hem, maar dat was lastig in te schatten, hij had geen idee of het ook echt zo was. Ze streek over zijn borst en hij glimlachte toen hij haar naar de ring zag kijken, ze leek in ieder geval echt gelukkig te zijn, dat was het belangrijkste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 10:56

Dany

"Ik krijg nooit genoeg van jou." Plaagde ze hem en ze gaf hem een knipoog. "Maar het was goed zo, echt. Ik vond het heerlijk." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. Ze was zo blij met hem... "Zullen we ons zo klaarmaken voor het feestje?" Grijnsde ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 11:01

Jason Hiddon

Ze zei dat ze nooit genoeg kreeg van hem, maar daarna gaf ze aan dat het goed was zo, ze vond het heerlijk. Hij was blij om dat te horen, want het zorgde er voor dat hij weer iets meer zelfvertrouwen kreeg. 'Ik wil echt niet dat je iets te kort komt, ik wil dat het perfect is en daar doe ik heel graag mijn best voor.' zei hij zacht en eerlijk tegen haar. Ze wilde zich gaan klaarmaken voor het feestje, daardoor kwam hij zelf ook weer overeind. 'Dat lijkt mij een goed idee.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 12:09

Dany

Hij wilde niet dat ze iets te kort kwam en dat het perfect was, hij deed er heel graag zijn best voor. Ze keek hem daardoor stralend aan. "Ik weet het, jij doet alles geweldig en het is al perfect, echt... ik ben heel erg blij met hoe alles gaat en ik kom zeker niets te kort, echt niet." glimlachte ze liefdevol naar hem. Ze kwam overeind en bekeek de jurken die hij voor haar had laten halen. "Welke vind jij nou de mooiste?" Vroeg ze met een glimlach aan Jason.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 12:11

Jason Hiddon

Ze zei dat ze het wist, het was al perfect, ze was heel erg blij met hoe alles ging en ze kwam zeker niets tekort bij hem, hij was duidelijk opgelucht. 'Anders moet je het gewoon zeggen.' zei hij toch wel, omdat hij wel wilde dat ze wist dat hij alles wilde doen zodat ze kon genieten, wat dat ook was. Ze kwam overeind en bekeek de jurken, daarna vroeg ze welke hij het mooiste vond. Hij liet zijn blik over de jurken heen gaan en hij koos een donkerkleurige uit, die eigenlijk vrij netjes was, maar haar wel geweldig stond. 'Die vind ik mooi.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 12:29

Dany

Hij was duidelijk elke keer weer opgelucht als ze positief tegen hem was. Ze glimlachte liefdevol naar hem. "Jason... schatje, zolang je me maar gelukkig maakt, vind ik alles goed." Glimlachte ze en ze gaf hem heel erg zachtjes een kusje. Hij koos voor een donkere jurk, donkerpaars. Het was een nette jurk en niet eens heel erg uitdagend. Ze wist dat Jason dingen koos omdat hij het echt mooi vond staan, niet omdat het maar zo sexy mogelijk stond zoals Thobias wel vaak deed.
"Die vind ik ook mooi, dan doe ik die vanavond aan." Sprak ze hem vrolijk toe en ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 12:34

Jason Hiddon

'Ik wil dat je meer dan gelukkig bent. Ik wil echt dat je alles krijgt waar je op hoopt.' zei hij zacht tegen haar. Hij kreeg een kusje en daarna keek hij haar weer aan. Ze vond de jurk ook mooi en ze zou hem aandoen. 'Wat moet ik aan?' vroeg hij zachtjes. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar kort, daarna glimlachte hij door de gedachte dat ze gewoon echt zouden gaan trouwen. Dat kon hij bijna niet geloven. Dat deze geweldige vrouw met hem wilde trouwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 12:44

Dany

"Ik zou niet weten wat ik nog meer zou willen in mijn leven, Jason." Sprak ze hem liefdevol toe. Ze grijnsde naar hem. Ze begon de jurk aan te trekken en hij vroeg wat hij aan moest trekken. Ze leunde een beetje tegen hem aan en ze keek naar zijn kleding. "Deze staat wel mooi bij mij." Plaagde ze hem een beetje. Het was een pak wat net zo donker was gekleurd als haar jurk, maar met een wit overhemd eronder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 12:46

Jason Hiddon

'Gelukkig, maar als je het wel weet moet je het meteen tegen mij zeggen.' zei hij zacht tegen haar. Ze pakte wat kleding en hij knikte even, hij vond het goed. Als Dany het maar mooi vond. 'We hebben nog even tijd, we kunnen nog wel even snel samen in bad, als je dat ook fijn vindt...' stelde hij nu voor. Hij vond het wel lekker, dan was hij meteen helemaal schoon. Hij streek met zijn vingers door haar haren en daarna zoende hij haar langzaam en vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 12:54

Dany

"Dat doe ik echt wel, ik grijp elke kans aan om ons leven nog meer te optimaliseren, maar momenteel heb ik echt het gevoel dat ik niet gelukkiger kan zijn, ik voel me zo fijn, Jason." Klonk haar stem lief tegen hem. "Het is nergens voor nodig om zo onzeker te zijn." Ze gaf hem een klein kusje. Hij zei dat ze nog even tijd hadden en ze konden wel samen in bad gaan als ze dat ook fijn vond. "Dat vind ik een heerlijk idee." Glimlachte ze en ze voelde hoe hij door haar haren streelde, ze zoende hem langzaam en liefdevol weer terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 13:14

Jason Hiddon

'Daar ben ik heel erg blij mee, dat hoor ik heel erg graag.' zei hij zacht tegen haar, ze zei dat het nergens voor nodig was om zo onzeker te zijn. 'Ik vind het moeilijk om dat niet te zijn, ik wil echt dat je het perfect hebt.' zei hij zacht tegen haar. Ze wilde ook in bad en hij nam haar langzaam mee naar de badkamer. Daar zette hij het bad aan en deed hij er zeep in, daarna pakte hij haar weer vast en hield hij haar dicht tegen zich aan. Zijn vingers gleden langzaam over haar lichaam heen. 'Stel dat je zwanger raakt... wanneer merk je dat dan?' vroeg hij zacht. Hij wist er eigenlijk totaal niets van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 13:24

Dany

"Voelt het voor jou ook zo, Jason?" Vroeg ze nu aan hem, soms vond ze het moeilijk om dat te merken bij hem. Hij vond het ook moeilijk om niet onzeker hierover te zijn want hij wilde echt dat ze het perfect had. "Dat heb ik ook..." Sprak ze liefdevol naar hem. Hij zorgde ervoor dat het bad volgelopen was met warm water en daarna pakte hij haar vast. Ze vond het fijn dat hij met zijn vingers over haar lichaam streelde. Hij wilde ook weten wanneer ze het zou merken als ze zwanger werd.
"Volgens mij ongeveer een maand, misschien langer." Sprak ze hem zacht toe. "Maar door onze krachten kunnen we het misschien ook wel sneller merken." Zei ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/11/2016, 13:27

Jason Hiddon

'Ja, ik ben intens gelukkig, echt heel erg.' fluisterde hij. Hij hoopte dat het bleef en hij wist dat hij nog veel dingen moest leren en aan moest wennen, maar dat kwam wel goed, het ging elke keer een stapje beter. Ze zei dat het ongeveer een maand zou duren, misschien langer, maar ze zouden het eerder kunnen voelen door de krachten. 'Oke, maar de kans dat het nu heel snel gebeurt is natuurlijk ook niet heel erg groot. We zullen het dan wel merken.' zei hij glimlachend. Het bad was vol en hij nam haar mee het water in. 'Hoe werkt zo'n zwangerschap eigenlijk?' vroeg hij nu aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/11/2016, 13:31

Dany

Hij was intens gelukkig en daardoor glimlachte ze hem stralend toe. Hij vond de kans dat het nu heel erg snel gebeurde erg klein. "Het kan de eerste keer al raak zijn hoor." Plaagde ze hem. Ze ging bij hem in het water zitten en kroop in zijn armen. Hij wilde weten hoe een zwangerschap werkte.
"Ik word in negen maanden heel erg dik en chagrijnig." Plaagde ze hem weer. Ze vond het leuk om hem met dit soort dingen te pesten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum