Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 16:50

Kenzo

'Jullie willen dat hij niets doet, dat hij doet wat jullie willen, dat is het belangrijkste, hij heeft het nodig om af en toe wat leuks te doen en jullie gunnen hem dat niet,' zei hij tegen haar. Hij nam een slokje van zijn wijn. 'Ik ben niets van plan, ik geef hem alleen maar de mogelijkheid om wat meer te doen dan alleen maar werken en werken... dat is alles. Jullie zouden wat meer om hem moeten geven en wat minder om het werk,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 16:55

Lolita Fullbright

"Je begrijpt me denk ik verkeerd. Ik wil dat hij plezier heeft en ik vind het ook niet erg als hij af en toe een dagje hier is, maar het gaat fout wanneer hij dagen achter elkaar bij je is, bovendien heb je hem gewoon naar je toegelokt met een smoesje." Legde ze aan Kenzo uit.
"Ik geef heel erg veel om hem en ik ben bereid om werk van hem over te nemen, maar het ging nu echt heel erg fout, Kenzo. Esmeralda was bijna dood. Dat is echt te fout, dat soort dingen kunnen echt niet." Zei ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 16:58

Kenzo

'Ik vond dat het nodig was, jullie houden hem veel te strak daar,' zei hij tegen Lolita. 'Ik bedoelde het niet verkeerd,' voegde hij er aan toe. 'Dat was nooit mijn bedoeling, ik wist het niet... het was echt niet verkeerd bedoeld, ik dacht dat het hem gewoon beter zou doen dan dat hij aan het werk was...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 17:03

Lolita Fullbright

Hij vond het nodig, want ze hielden hem te strak. Hij bedoelde het ook niet verkeerd en het was duidelijk niet de bedoeling dat het zo verkeerd ging met Esmeralda.
"Het doet hem ook goed, maar na een paar dagen slaat dat om en gaat het slechter met hem. Het mag ook prima, maar je moet hem beter in de gaten houden, als hij het niet meer trekt, moet hij weer eventjes een paar dagen in een ritme. Probeer het iets minder heftig te maken voor hem, Kenzo, want zekerheid is goed voor Jay, daar functioneert hij goed op en dat heeft hij nodig."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 17:41

Kenzo

'Oké, daar kan ik wel mee leven, geloof ik.' zei hij tegen haar. Als hij Jay af en toe mocht hebben voor wat plezier dan vond hij dat al oké. Het mocht alleen niet te heftig zijn, daar kon hij niet tegen. 'Ik vond het gewoon heel erg jammer dat ik hem nooit meer zag. Daarom wilde ik hem een paar dagen mee hebben, ik dacht dat het voor ons allebei goed zou zijn en ik had misschien wat minder ver moeten gaan met alles, maar dat wist ik nog niet.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 17:48

Lolita Fullbright

Ze glimlachte even toen hij aangaf dat hij er wel mee kon leven, daar was ze heel erg blij mee.
"Dat kan ik ook wel begrijpen, maar je mag ook best naar het kasteel komen, er hoeft toch niet altijd drank in het spel te zijn? Als je hem mist, is het toch ook genoeg om eventjes met hem te praten. Natuurlijk mogen jullie zoveel plezier hebben als jullie willen, maar doe voorzichtig met hem. Hij is ons vreselijk dierbaar, Kenzo." Zei ze. Hij dacht zelf dat hij wat minder ver had moeten gaan.
"Nu kan ik weer fijn slapen denk ik." Glimlachte ze hem nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 21:12

Kenzo

'Het is een stuk leuker met drank,' zei hij nu glimlachend tegen haar. 'Komop, dat weet je zelf ook wel. Je hebt vroeger zelf genoeg feestjes meegemaakt, soms is het gewoon even nodig en op het kasteel kan er niets leuks gebeuren, dat werkt echt niet, ik weet ook niet of mijn vader dat nou zo'n goed idee vindt,' zei hij tegen haar. 'Dat weet ik wel, hij heeft mensen die hem missen,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 21:20

Lolita Fullbright

Hij vond het een stuk leuker met drank en dat wist ze zelf ook wel. "Ik ben een heel ander persoon dan vroeger, Kenzo. Vroeger heb ik inderdaad genoeg feestjes meegemaakt en me behoorlijk misdragen, maar sinds ik op het kasteel ben, ben ik me gaan gedragen naar hoe het daar hoort." Legde ze aan hem uit.
"Dat klopt, kun je Jay niet helpen? Zodat hij wat meer zelfvertrouwen krijgt? hij zegt elke keer dat hij niemand heeft, dat iedereen Esmeralda leuk en aardig vind en niemand hem..." Sprak ze zachtjes.
"trouwens, heb je al gehoord dat je er een zus bij hebt?" Klonk het grijnzend. Alhoewel ze in eerste instantie bij Kenzo was gekomen om ruzie te zoeken, maar omdat Kenzo echt van niets scheen te weten, was ze al gauw gekalmeerd en vond ze het eigenlijk niet eens zo erg om met hem te praten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 21:22

Kenzo

'Vind je niet dat het saai wordt? Ik bedoel, Leroy vond jou leuk hoe je toen was, waarschijnlijk dus niet meer zoals je nu bent, omdat je zo veranderd bent. Het is toch helemaal niet logisch om zo erg te veranderen?' vroeg hij nu. 'Ik zou een poging kunnen wagen om hem wat te helpen,' zei hij daarna. Hij kon het wel proberen. 'Nee, ik heb niets gehoord.... waar komt die dan vandaan?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 21:29

Lolita Fullbright

"Toen ik wat met Leroy kreeg, was ik eigenlijk al wat veranderd... Ik had eerst Duke en ik merkte dat ik me niet meer zo kon gedragen als ik deed." Legde ze aan Kenzo uit.. Ze dronk haar glas leeg en bleef zitten op de bank bij hem, het was echt wel gezellig.
"Ik heb mijn handen vol aan Leroy, ik kan me niet meer gedragen zoals ik altijd deed." Ze schudde haar hoofd een beetje. Ze vond het fijn dat Kenzo het wilde proberen met Jay. Hij had ook nog niets gehoord over zijn zus en door zijn vraag haalde ze haar schouders even op.
"Geen flauw idee, maar ze is wel lastig." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 21:34

Kenzo

'Hm, het klinkt allemaal bijzonder ingewikkeld. Waarom zou je zo veel voor iemand veranderen?' vroeg hij aan haar. Hij had eigenlijk echt totaal geen ervaring met relaties, hij was daar niet zo geschikt voor, hij vond elke avond iemand anders eigenlijk wel prima. Hij vermaakte zich wel aardig zo. 'Dat zal wel ja, ik vind het een wonder dat je nog leeft,' zei hij daarna. 'Hoe lastig? Net zo lastig als ik was?' vroeg hij daarna grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 21:40

Lolita Fullbright

Kenzo vond het allemaal bijzonder ingewikkeld en vroeg waarom ze zo zou veranderen voor iemand. Ze haalde hierdoor haar schouders eventjes op. "Ik hou van hem, Kenzo, maar soms zou ik echt willen dat hij de mensen om zich heen wat meer zou vertrouwen, dat hij het niet erg vind dat ik met een man praat, want dat mis ik. Misschien ben ik daarom ook wel hier... ik vind het heerlijk om zomaar met mensen te praten en Leroy begrijpt dat gewoon echt niet, dat vind ik jammer." Ze was vreselijk eerlijk over zichzelf, maar dat vond ze ook helemaal niet zo erg eigenlijk. Zolang Kenzo er maar niets mee zou doen.
"Hij houd genoeg van me om me in leven te houden." Glimlachte ze nu. Hij vroeg met een grijns of ze net zo lastig was als hij. "Misschien wel lastiger..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 21:43

Kenzo

'Dat kan ik mij voorstellen. Het is heel eenzaam als je constant alleen zit en met niemand mag praten, maar ik denk niet dat hij heel blij wordt als je het zomaar doet...' zei hij zacht tegen haar. Hij kon het zich niet voorstellen en hij wist ontzettend goed hoe Leroy kon zijn. Misschien wel te goed. 'Blijft hij zo jaloers?' vroeg hij daarna. Hij wist hoe het geweest was met zijn moeder, hoe hij elke keer nog langskwam om duidelijk te maken dat ze niemand anders in haar leven hoefde te verwachten, terwijl ze niet eens echt een relatie hadden gehad. Dan moest het voor Lolita helemaal afschuwelijk zijn. 'Dat is duidelijk, anders was je er allang niet meer geweest.' zei hij daarna. Zijn zus was nog lastiger. 'Is dat mogelijk? Wat doet ze dan?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 21:52

Lolita Fullbright

"Nee, inderdaad..." Sprak ze zacht tegen hem. Hij vroeg aan haar of Leroy zo jaloers bleef. "Ja, altijd." Knikte ze. Dat zal waarschijnlijk ook nooit echt veranderen. Hij zou het altijd blijven houden en ze vroeg zich heel erg af wat hij zou zeggen als ze straks terug zou komen. Hij vroeg of het mogelijk was dat zijn zus lastiger was.
"Ze haalt de slechte kant in Leroy naar boven, jij maakte hem bang, maar zij maakt hem weer slecht terwijl ze zich ongelooflijk onschuldig gedraagt, maar dan ineens slaat ze door." Vertelde ze rustig aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 21:53

Kenzo

'Dat lijkt mij nog lastiger,' zei hij tegen haar. 'Het is niet de bedoeling dat hij weer wordt zoals vroeger, dat kan voor niemand goed zijn... waarom sturen jullie haar niet gewoon weg? Dat is toch niet zo moeilijk? Hij kan haar zo uit het kasteel of uit het rijk zetten en dan hebben jullie er nooit meer last van...' zei hij tegen haar. Hij zag het probleem ook niet zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 22:02

Lolita Fullbright

"Dat is het, inderdaad... het is voor niemand goed." Vertelde ze met een zucht. Kenzo vroeg waarom ze niet gewoon weg werd gestuurd. "Omdat het wel zijn dochter is en ze hulp nodig heeft, Kenzo... er is geen enkel ander die haar die hulp kan aanbieden." Sprak ze hem zacht toe.
"Als jij problemen hebt, kun je uiteindelijk ook altijd aankloppen bij hem, Leroy geeft echt best wel veel om zijn kinderen." Zei ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 22:06

Kenzo

'Blijkbaar, je zou niet zeggen dat hij veel om zijn kinderen geeft,' zei hij tegen haar. Hij had die indruk zijn hele leven nog niet gehad, maar elke keer bleek wel een beetje dat het wel zo was. Hij wilde haar niet wegsturen, dat zou hij vast niet voor niets doen. Lolita dacht ook dat hij de enige was die haar hulp kon bieden. 'Dat vraag ik mij wel een beetje af, hij kan het ook stukken erger maken...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 22:12

Lolita Fullbright

"Steeds meer, Kenzo, hij gaat steeds meer om iedereen geven en hij wilt zelfs dat wij het weer proberen, dat ik zwanger word." Fluisterde ze hem toe.Dat had ze eigenlijk nog aan niemand vertelt, behalve Jay en Esmeralda.
"Dat kan, vooral omdat jij er wel voor hebt gezorgd dat ik dood ging en hij uiteindelijk ook." Klonk haar stem heel erg zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 22:25

Kenzo

'Echt? Waarom? Dat is toch helemaal niet slim? Straks draait hij weer door...' zei hij nu, vol verbazing. Hij snapte het echt niet, maar hij had Leroy dan ook enorm lang niet gezien en gesproken, wat misschien maar beter was ook. 'Dat was nooit echt mijn bedoeling, ik was toen even niet goed bij mijn hoofd en ik wilde alleen maar wraak nemen op hem.' zei hij zacht. Hij vond het niet zo leuk om te horen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 22:30

Lolita Fullbright

"Ik geloof niet dat hij zomaar weer doordraait, misschien alleen door Selina." Sprak ze hem zachtjes toe. Hij gaf eerlijk aan dat het niet zijn bedoeling was. "Gelukkig weet ik dat nu." Knikte ze hem toe. "Maar ik dacht dat je met Jay nu ook wraak wilde nemen, omdat Esmeralda zoveel bij hem is, dat je wilde dat het gebeurde.. gelukkig is dat niet zo, daar ben ik blij om." Zei ze hem zacht.
"Ga je anders mee naar het kasteel? Kijken of je het daar een tijdje uithoud? Misschien kun je een band opbouwen met Leroy?" Vroeg ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 22:40

Kenzo

'Ik snap dat je dat niet wilt,' zei hij tegen haar. 'Nee, dat wil ik niet, misschien was ik een klein beetje jaloers omdat hij niet meer naar mij toe kwam, maar ik begrijp wel dat het misschien iets ingewikkelder ligt dan dat,' gaf hij toe. 'Ik wil het wel proberen, ik weet alleen niet of het wel zo verstandig is. Of ik mij wel genoeg kan gedragen daar en of hij het wel ziet zitten...' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 22:46

Lolita Fullbight

Hij begreep wel dat ze dat niet wilde. "Ja, natuurlijk." Glimlachte ze een beetje. Hij was misschien een beetje jaloers, maar hij begreep dat het ingewikkelder was. "Kenzo, je kan hem ook gewoon opzoeken, hij hoeft toch niet altijd naar jou te komen?" Vroeg ze met een glimlachje aan hem. Hij wilde het wel proberen, hij wist alleen niet of het verstandig was.
"Misschien moet ik hem er inderdaad eerst eventjes op voorbereiden." Grijnsde ze nu. "Ik ga zo maar weer eens, voor het straks weer licht is."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 22:48

Kenzo

'Dat is wel zo, maar het kasteel is denk ik niet echt een plek voor mij, maar het proberen kan denk ik geen kwaad...' gaf hij toe. Hij wist het niet, hij had het kasteel eigenlijk altijd wel een beetje vermeden, hier kon hij doen wat hij wilde en het voelde alsof dat daar niet echt ging. 'Doe dat maar, ik zou niet willen dat hij hier opeens binnenstormt,' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 22:52

Lolita Fullbright

"Kijk maar gewoon waar je je goed bij voelt, zolang je Jay maar helpt en niet aftakelt." Glimlachte ze een beetje naar hem. Hij wilde ook niet dat Leroy opeens zou binnenstormen.
"Nee, dat zou ik ook niet willen." Ze schudde haar hoofd een beetje. "Ik wil je wel bedanken voor dit gesprek, ik heb echt vertrouwen in je gekregen." Zei ze heel erg eerlijk. Daarna kwam ze langzaam overeind.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 22:55

Kenzo

'Dat wil ik niet, ik wil hem echt graag helpen,' zei hij tegen haar. Hij meende het ook, hij bedoelde het niet zo slecht, hij kon gewoon de situaties meestal niet zo goed inschatten, hij deed echt wat er in hem op kwam en meestal bracht dat hem aardig in de problemen, maar zo was hij gewoon. 'Graag gedaan, ik vond het ook fijn,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum