Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 07:46

Koningin Fay Lahero

Hij kon Stephen wel met rust laten en daardoor glimlachte ze een beetje, dat vond ze wel fijn. Hij vroeg vervolgens naar Elvira. "Ze heeft het heel zwaar, ze was ook echt heel erg in paniek en bleef over jou praten, dat je het niet wilde en dat ze je niet kwijt wilt. Ik heb heel duidelijk haar mening gevraagd, maar ze is er echt nog niet klaar voor. Al zou ze het wel willen, ze red het nog niet... Ze moet er eerst een beetje wat dingetjes van leren en zo kan ze zich langzaam aan voorbereiden. Maar dit red ze niet." Vertelde ze zacht aan Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 07:51

Nathan Gerono

"Ik wist helemaal niet dat het nog zo erg met hem was... Het hoort toch langzaam weer beter te gaan nu? Heb je er heel veel last van?' Vroeg hij zacht aan haar. Waarschijnlijk moest Elvira meer uit zijn buurt blijven dan Nathan, de vorige keer was de uitval van Stephen ook op Elvira gericht. Fay vertelde er over en hij knikte even, toch wel opgelucht. Ze deed het dus niet echt alleen voor hem. ' Nu praat je er over alsof we ooit wel een kind willen... Dat is echt niet zo. Hoe klaar ze er ook voor is, ik zal het niet zijn, ik wil het echt niet, nooit...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 07:56

Koningin Fay Lahero

"Het is allemaal echt veel erger dan we dachten... Het is al een wonder dat hij het al die tijd overleefd heeft.. en zijn buien zijn soms heel erg... soms kan ik dagen niet bij hem komen en ik kan helemaal niets... Ik ben alleen met hem bezig. Ik maak me zorgen, ik ben echt bang." Fluisterde ze Nathan nu toe.
"Misschien niet, maar misschien wilt Elvira het straks wel heel graag, als jullie echt een stabiele relatie hebben samen." Legde ze hem zacht uit. "Zeg nooit nooit, je wilde ook nooit een vaste vriendin." Plaagde ze hem nu een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 08:03

Nathan Gerono

Hij keek haar bezorgd aan, omdat hij niet meer hier woonde had hij niets door van alles, hij wist ook helemaal niet hoe het met Stephen was, maar blijkbaar dus echt niet goed. 'Ik hoop echt dat het snel beter met hem gaat. Het moet voor jou vreselijk lastig zijn. Laat hij jou verder wel met rust?' Vroeg hij zacht. Hij wilde niet dat ze klappen kreeg van hem, dat zou echt vreselijk zijn. Ze zei dat het misschien later wel zo was, als hun relatie stabiel was. ' Die gaat echt niet stabieler worden dan dit... Het zal eerder slechter gaan nu ze zwanger is.' Mompelde hij. Ze zou oninteressant en heel onaantrekkelijk worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 08:12

Koningin Fay Lahero

"Nee, hoe boos hij ook is, hij raakt me met geen vinger aan, dat is wel heel prettig. Maar hij zal jullie wel pijn doen ben ik bang..." Fluisterde ze, dat gaf haar wel extra veel zorgen eigenlijk. Hij dacht dat hun relatie niet stabieler ging worden. "Je weet het nooit. En je moet echt gaan zien hoe mooi een zwangere vrouw is, bovendien kan je nog heel erg veel als je zwanger bent." Glimlachte ze hem toe. "Het komt goed, echt waar." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 11:02

Nathan Gerono

'Ik ben blij om dat te horen, dat stelt mij gerust.' zei hij tegen haar. Het was heel fijn dat Stephen dat niet deed, dat hij Fay nooit pijn zou doen. 'Ach, ik blijf wel uit zijn buurt. Dan kan het ook niet fout gaan.' zei hij tegen haar. Ze zei dat hij moest gaan zien hoe mooi een zwangere vrouw was, bovendien kon je dan nog heel veel. Hij keek haar met een vies gezicht aan. 'Nee, dank je... Ik vind het echt helemaal niks.' Mompelde hij. Dat ging nog lastig genoeg worden..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 16:18

Koningin Fay Lahero

"Ja, ik vind het ook heel prettig, hoe boos hij ook is, hij blijft van me af, al sloopt hij verder wel dngen." Legde ze zachtjes aan Nathan uit. Hij zou uit de buurt blijven en zei dat een zwangere vrouw helema niets voor hem was. "Lees er maar wat dingen over, Nathan, het zal je echt verbazen, maar het is voor Elvira ook fijn als je een beetje i interesse toont.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 17:53

Nathan Gerono

' Ja, dat is inderdaad fijn, maar wel vervelend dat hij andere dingen wel kapot maakt...' zei hij tegen haar. 'Ik denk niet dat het gaat veranderen, het is niets voor mij, echt niet. Dat wordt negen maanden mezelf vermaken...' Mompelde hij. Hij vond het echt walgelijk, hij kon het niet als ze zwanger was, dat was niet zijn ding. Hij vond het echt verschrikkelijk, hij had er niet eens zin in als hij er aan dacht dat ze het moesten doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 19:54

Koningin Fay Lahero

"Spullen zijn wel te vervangen gelukkig." Legde ze uit aan Nathan. Hij begon te mompelen, het was niets voor hem. "Negen maanden?" Ze begon te lachen. "Je hebt echt geen flauw idee he?" Vroeg ze hem nu. "Lees er wat over, Nathan, het valt echt mee, zwangere vrouwen zijn zelfs heel makkelijk over te halen, je kan ze met hele simpele dingen al verleiden en misschien is ze wel Ă©Ă©n van die vrouwen die er zelfs vaker dan normaal zin in hebben. Dat kan ook, dat komt ook voor." Grijnsde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 19:56

Nathan Gerono

Door wat ze zei haalde hij diep adem, hij vond het echt niets en het werd zelfs erger. Doordat ze lachte had hij ook nog eens het gevoel dat hij echt niet serieus genomen werd. Als Fay hem niet begreep zou Elvira hem al helemaal niet begrijpen. Dat werd dus niets. Hij luisterde niet eens echt meer naar wat ze zei, het maakte hem allemaal niet uit, want hij had toch geen zin om iets te doen met haar als ze zwanger was. Hij keek Fay niet eens meer aan, hij liep langs haar de tuinen uit, hij ging wel zelf terug naar de smederij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 20:05

Koningin Fay Lahero

Hij bleef stil en liep weg. "HĂ©... ik bedoel het niet verkeerd, het spijt me, Nathan... ik wil je echt niet wegjagen." Fluisterde ze hem toe en ze pakte zachtjes zijn hand vast. "Het spijt me, Nathan..." Zei ze hem heel erg zacht en ze keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 20:14

Nathan Gerono

Fay kwam achter hem aan en toen ze hem vastpakte bleef hij staan. 'Maar ik wil weg... Ik wil hier niet blijven, ik wil niet dat ze zwanger is...' zei hij zacht tegen haar, zijn stem trilde. 'Ik vind het lelijk, ik vind het vies en het is ontzettend onaantrekkelijk....' Mompelde hij daarna. Waarschijnlijk zou het niet lang duren voor he het echt goed kon zien en dat vond hij vreselijk, hij wilde het niet. Hij wist dat het ook niet echt betekende dat hij zomaar kon vreemdgaan, maar hij wilde het echt niet meer met Elvira.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 20:20

Koningin Fay Lahero

Hij zei dat hij weg wilde, hij wilde niet blijven en niet dat ze zwanger was. "Daar kan ik niets aan doen voor je, helaas..." Sprak ze hem toe. "Probeer er alsjeblieft mee te leven voor negen maanden, Nathan... daarna is het weer voorbij en kunnen jullie weer lekker samen zijn. Probeer het voor haar, Nathan... ze gaat zich echt niet beter voelen als jij haar lelijk vind." Legde ze zacht aan hem uit. "Wil je alsjeblieft blijven? Alsjeblieft..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 20:23

Nathan Gerono

'Ik weet het...' zei hij zacht. 'Ik kan mezelf wel dwingen om te blijven, maar ik kan mezelf onmogelijk dwingen om haar ook echt aantrekkelijk te vinden, dat gaat mij niet lukken. Ik doe enorm mijn best , ik zal er alles aan doen om te blijven, maar ik weet niet of ik het volhou als ik echt geen zin meer in haar heb... Ik weet niet of ik dat kan...' zei hij heel erg zacht tegen haar. Hij vond het heel moeilijk, want hij wilde Elvira echt geen pijn doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 20:34

Koningin Fay Lahero

Hij wist het wel en kon zichzelf wel dwingen om te blijven, maar niet om haar ook echt aantrekkelijk te vinden. "Dat kan ik ook ergens wel begrijpen, Nathan, maar probeer haar wel te helpen, het is voor haar misschien nog wel moeilijker als voor jou, ze was zo ongelooflijk van slag... Ze heeft je wel echt nodig, dat zeker." Vertelde ze hem zachtjes. "Ik wil jullie echt zoveel mogelijk helpen, echt waar, maar ik kan ook niet alles, Nathan.." Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 20:38

Nathan Gerono

'Ik weet het, ik wil er ook echt wel voor haar zijn, maar ik vind het enorm moeilijk.' zei hij zacht. Hij wist dat Fay echt niet alles kon oplossen en ze deed al zo veel voor hun. 'Als je af en toe met mij wilt praten en mij wat gerust wilt stellen ben ik al heel erg blij.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik wil er echt voor haar zijn, anders was ik allang weg geweest... Maar ik zal wel vaker op het punt staan om weg te lopen, denk ik...' zei hij zacht. Het moeilijkste zou nog komen. 'Ik zal zo wel naar haar toe gaan dan...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 20:50

Koningin Fay Lahero

Hij vond het enorm moeilijk en ze knikte hierdoor eventjes. Dat kon ze wel heel erg goed begrijpen bij hem. Ze glimlachte lichtelijk door wat hij tegen haar zei. "Natuurlijk wil ik met je praten en je gerust stellen, kom maar wanneer je het nodig hebt, Nathan, ik wil echt graag helpen. Wanneer je op het punt staat om weg te lopen, kom je maar naar me toe." Knikte ze naar hem. Ze wreef even over zijn rug heen. "Ga zo maar lekker naar haar toe."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 22:44

Nathan Gerono

'Dat zal ik doen... Ik zal je af en toe wel even op komen zoeken als ik weer denk dat ik het allemaal niet aan kan, jij kan mij dan vast wel even helpen.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij streek langs haar wang en daarna drukte hij zacht zijn lippen op haar wang. 'Ik hou van je.... Bedankt ...' zei hij tegen haar. Meteen daarna vertrok hij, hij zocht naar Elvira en hij klopte aan bij haar op de deur. 'Elvira, ik ben het... ' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2016, 22:54

Koningin Fay Lahero

"Dat vind ik fijn, Nathan." Knikte ze wanneer hij aangaf dat hij echt langs zou komen wanneer het niet meer ging. "Natuurlijk, praten helpt sowieso." Zei ze zacht. Ze kreeg een kusje van hem op haar wang. "Ik hou ook heel veel van jou." Wanneer hij weg was, was ze alleen in de tuinen, haar lichaam trilde lichtelijk en ze wreef over haar voorhoofd heen. Ze haalde een paar keer diep adem en daarna ging het wel weer redelijk. Ze liep naar de slaapkamer toe en klopte zachtjes aan, hopend dat Stephen er nog was.


Elvira Solore

Ze was maar in bad gaan zitten om wat te ontspannen en rustiger te worden, want ze was er nog steeds behoorlijk van slag door. Na een tijdje hoorde ze de stem van Nathan. "Ik zit in bad, kon er anders bij." Vroeg ze aan hem, dat zou ze gezellig vinden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2016, 23:15

Koning Stephen Lahero

Hij had overal kaarsen aangestoken, hij had blaadjes van rozen neergelegd, eigenlijk had hij echt enorm zijn best gedaan. Hij had zelfs al de wijn klaar staan en hij was even gaan zitten. Hij wreef over zijn slapen heen. Zijn hoofd bonkte een beetje, hij vond het ergens wel wat eng die pijn, maar misschien hoorde het er wel gewoon bij, omdat de behandelingen zo heftig waren. Er werd op de deur geklopt en daardoor kwam hij overeind. Hij trok de deur open en hij glimlachte naar Fay, daarna pakte hij haar vast.

Nathan Gerono

Elvira zei dat ze in bad zat, hij mocht er wel bij komen. Hij aarzelde heel even, zo zou ze heel erg snel merken dat hij die zwangerschap maar niets vond, maar hij wilde ook niet weigeren. Hij liep de badkamer in en hij keek even glimlachend naar haar, daarna trok hij langzaam zijn kleding uit en ging hij bij haar zitten in het warme water. Hij bleef wel stil, hij wist niet wat hij moest zeggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 08:58

Koningin Fay Lahero

Stephen deed de deur open, ze glimlachte wat week naar hem terug en knuffelde hem even, pas op dat moment merkte ze dat de kamer donker was en dat er kaarsen stonden, het rook heerlijk en ze pakte hem steviger vast. "Wat mooi..." Fluisterde ze zacht. "Wat ontzettend lief van je..." tranen stonden in haar ogen en ze was echt diep geraakt door deze lieve actie. Ze vond het zo bijzonder dat hij dit soort dingen deed en altijd precies op de juiste momenten.


Elvira Solore

Nathan kwam zwijgend maar haar toe en ging bij haar in het water zitten, ze kroop zachtjes tegen hem aan en begon over zijn arm te strelen. "Ik hou van je, lieve Nathan..." Fluisterde ze heel erg zachtjes. Haar lippen drukte ze liefdevol in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 11:05

Koning Stephen Lahero

Hij werd door Fay geknuffeld en daarna zag ze wat hij gedaan had, hij voelde dat ze hem steviger vastpakte. Ze vond het ontzettend lief van hem en hij zag dat ze zelfs tranen in haar ogen had. 'Ik hou van je, dat wilde ik je graag laten zien... ik weet hoe veel je voor mij doet en ik wil je bedanken voor alles. Jij bent zo belangrijk voor mij, jij bent de reden dat ik elke keer weer door wil zetten, zonder jou zou ik het niet kunnen. Zonder jou was ik er niet meer geweest,' fluisterde hij.

Nathan Gerono

Elvira kwam naar hem toe, ze ging tegen hem aanzitten en ze streelde over zijn arm heen. Ze fluisterde dat ze van hem hield en daarna voelde hij haar lippen in zijn hals. Hij sloot zijn ogen, misschien werkte het wel als hij overal niet te veel aan dacht. Dit was bovendien heel lief, dat vond hij wel fijn. Hij legde zachtjes zijn hand op haar been neer en hij gleed voorzichtig met zijn vingers over haar natte huid heen, maar het deed niet echt wat met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 11:10

Koningin Fay Lahero

Ze keek hem aan door al zijn lieve woorden en de tranen gleden over haar wangen heen. "Dat vind ik echt zo lief en bijzonder... Wat ben je ook een schatje... hiervoor doe ik het, voor deze mooie en lieve momenten. Ik hou ook ontzettend veel van jou." Zei ze hem. Ze pakte zijn gezicht zachtjes in haar handen en streelde over zijn huid heen.
"Dankjewel, Stephen..." Fluisterde ze. Heel klein en zacht drukte ze haar lippen op die van hem.



Elvira Solore

Nathan zei helemaal niets, hij streelde over haar huid heen en het voelde voor haar gewoon heel erg rustig en prettig. Ze genoot er eigenlijk ook wel van, zo rustig en lief. Ze bleef hem zacht in zijn hals zoenen en hield het ook heel rustig, het was lang geleden dat ze dat zo rustig gedaan hadden en zelf vond ze het heel erg fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 11:13

Koning Stephen Lahero

Ze huilde nu echt, maar het leek gelukkig alleen maar van geluk te zijn. Ze vond het heel lief en bijzonder, dit was waarvoor ze het deed. Ze hield gelukkig ook heel veel van hem en hij voelde dat ze zijn gezicht vastpakte, hij keek haar diep in haar ogen aan. 'Jij bedankt,' fluisterde hij. Hij zoende haar zachtjes, zelfs dat was heel erg lang geleden. Ze hadden al zo'n lange tijd niets gedaan.

Nathan Gerono

Ze bleef hem in zijn hals zoenen en hij hield zijn ogen gesloten. Hij genoot er wel van, maar het was geen opwinding die hij voelde, terwijl hij dat normaal gesproken wel had. Misschien kwam het ook wel omdat hij nu veel aan zijn hoofd had, al was dat nooit echt een probleem geweest. Hij had altijd zin. Dat had hij nu ook, maar zijn lichaam dacht er bij Elvira wat anders over.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 11:19

Koningin Fay Lahero

Hij bedankte haar nu en de zoen was echt heerlijk, heel zacht, maar wel vol liefde en het was gewoon heel prettig. Daarna knuffelde ze Stephen weer. Ze pakte vervolgens zijn hand en nam hem mee naar de bank waar ze dichtbij hem kwam zitten. Ze schonk twee glaasjes wijn in die hij had klaargezet voor haar en keek naar hem. Haar vingers streelde zachtjes over zijn hoofd heen en ze glimlachte liefdevol naar hem. Dit was gewoon perfect voor haar...


Elvira Solore

Nathan leek het wel fijn te vinden, maar hij reageerde er gewoon heel anders op dan normaal gesproken, in het begin vond ze het prettig, maar nu mocht het wel weer van haar. Toch gebeurde er helemaal niets en legde ze maar gewoon haar hoofd weer tegen hem aan met een zachte zucht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum