Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 20:47

Nathan Gerono

Hij werd heel heftig terug gezoend en nu verdween al zijn weerstand, dit kon hij niet hebben, dit was veel te veel uitdaging voor hem en hij verlangde er zo erg naar, hij wilde het te graag, dat was duidelijk. Hij voelde dat ze in zijn haar greep en zijn hoofd werd naar achteren getrokken, haar lippen gleden over zijn hals en hij kreunde zacht. Hij hoorde in eerste instantie niet wat ze zei en hij kreunde weer toen ze in zijn oor beet, daarna drong het opeens tot hem door. 'Ho, wat?' vroeg hij nu verbaasd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 20:52

Elvira Solore

Zijn verbazing was geweldig en ze keek hem met vrolijke ogen aan. Een grote grijns stond rond haar lippen en ze keek hem doordringend aan.
"Kom op, Nathan, herken je me echt niet?" Plaagde ze hem nu. Ze pakte zijn hand en liet die over haar lichaam heen gaan. "Voelt het zelfs niet een klein beetje bekend?" Grijnsde ze. Oh, ze vond het zo geweldig, het was gewoon leuk om hem zo te verrassen en te plagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 21:16

Nathan Gerono

De vrolijke blik in haar ogen maakte zijn verbazing alleen maar groter en hij staarde haar aan. Door wat ze nu zei ademde hij diep in. 'Elvira?' vroeg hij zacht. Hij begreep er helemaal niets van. Zijn hand gleed over haar lichaam heen en hij schudde zijn hoofd, daarna greep hij haar vast en trok hij haar heel dicht tegen zich aan. 'Heb je al deze moeite voor mij gedaan?' vroeg hij zacht. Hij hoopte dat ze het niet erg vond dat hij het niet had kunnen weerstaan, hij hoopte dat het geen test geweest was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 21:19

Elvira Solore

"Ja..." Fluisterde ze zachtjes toen hij zijn naam zei. Hij schudde zijn hoofd even en greep haar daarna vast. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en ze kwam nu op zijn schoot zitten. Hij vroeg of ze al die moeite voor hem had gedaan.
"Natuurlijk... ik merkte dat als ik niet gauw wat deed... het fout zou gaan." Klonk haar stem zachtjes en ze streelde langs haar wang. "Ik wilde je graag verrassen en ik moet zeggen dat ik het zelf ook heerlijk vond, vooral die spanning." Sprak ze grijnzend. Ze zoende hem weer even heftig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 21:21

Nathan Gerono

Ze kwam op zijn schoot zitten en ze zei dat ze deze moeite natuurlijk had gedaan, ze merkte dat het fout ging als ze niet gauw wat deed. 'Het spijt mij,' fluisterde hij oprecht. 'Ik wil je echt niet bedriegen, Elvira... echt niet... ik snap ook niet waarom ik zo ben,' zei hij zachtjes en eerlijk. Ze wilde hem graag verrassen en ze moest zeggen dat ze het heerlijk vond. Hij ging mee in de heftige zoen en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik vind het geweldig, ik vond als dat je mij bekend voorkwam, maar die jurk... die pruik, echt niet normaal. '
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 21:31

Elvira Solore

Hij fluisterde haar toe dat het hem speet en dat hij haar echt niet wilde bedriegen. "Weet ik, weet ik... daarom deed ik dit ook, om je toch die spanning te geven, om het je toch te laten voelen." Glimlachte ze breed naar hem. Hij ging met haar mee in de zoen en hij zei ook dat hij het geweldig vond en hij vond haar ook al bekend voorkomen. Het was niet normaal en ze grijnsde breed. "Ik wil dit vaker doen, zou je dat leuk vinden?" Vroeg ze nu enthousiast aan hem. Ze liet haar handen onder zijn shirt glijden en ze gleed met haar vingers over zijn huid heen. Het gaf haar toch ook een soort spanning, een spanning waardoor ze veel meer zin had, ook in dat heftige, wat Nathan altijd zo heerlijk vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 21:33

Nathan Gerono

'Gelukkig vind je het niet erg,' zei hij, toch wat opgelucht. Hij wilde Elvira wel duidelijk blijven maken dat het niet aan haar lag. Dit lag volledig aan hem, aan hoe hij was. Hij werd er gek van als hij de spanning niet meer voelde en dan verlangde hij te veel naar iets anders. 'Ja, dat zou ik geweldig vinden, dit vind ik echt heerlijk,' fluisterde hij. Hij voelde haar handen onder zijn shirt en het was super fijn dat ze hier zelf ook zo van genoot, daardoor zoende hij haar weer heel heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 21:46

Elvira Solore

"Het is gewoon dat ik moet accepteren dat je zo bent, dat je het niet doet om me pijn te doen." Sprak ze zachtjes tegen hem. Hij zou het geweldig vinden als ze het vaker deed, hij vond het heerlijk. "Mooi..." Mompelde ze hem nu toe. Haar ogen twinkelden vrolijk en ze zoende hem weer terug terwijl haar handen over zijn lichaam gleden en nu naar zijn broek om die los te maken. Haar lippen gleden af naar zijn hals en ze beet hem zacht.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was er achter gekomen dat ze helemaal niet hoefde te paardrijden om naar het nieuwe stukje te gaan. Ze zat in de koets weer op weg naar het kasteel terug. De eerste paar dagen dat ze weg was, had ze Jay onwijs gemist, maar na een tijdje ging het beter. Ze had zo ongelooflijk veel te doen, er moest nog zoveel gebouwd worden en de financiële ondersteuning was heel erg hard nodig. Dat was wel duidelijk. Ook zorgde ze ervoor dat het mooi werd, nieuwe bomen werden geplant en het dorp zou gewoon zo perfect worden. Vol met verhalen en enthousiasme stapte ze op het kasteel weer uit de koets. Ze voelde aan alles dat Jay echt gelijk had. Dit was echt nodig, het hielp haar ook, ze werd er vrijer en losser van, niet meer zo angstig. Het lopen leek zelfs beter gedaan, dat ook omdat ze heel wat kilometers maakte en moest blijven oefenen.


Lolita Fullbright

Er waren al een paar dagen voorbij gegaan. Esmeralda had haar verteld dat ze een paar dagen weg zou zijn, ze miste de dagelijkse bezoekjes van haar, maar in plaats daarvan had Esmeralda geregeld dat Layka langs zou komen. Het was ook beter voor haar dat ze zag dat Leroy zo bang was, zo ging het voor haar ook beter en raakte ze eraan gewend.
Layka zat nu bij de deur in de kamer van Leroy en Lolita, ze zei niets en wachtte gewoon rustig op wat er zou gebeuren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 21:51

Nathan Gerono

Hij vond dit echt helemaal geweldig, de spanning van net maakte het net wat lekkerder en eigenlijk was dit precies wat hij nodig had. 'Ik heb zo veel geluk met jou,' zei hij zachtjes. Hij wist dat er maar weinig vrouwen waren die hier zo mee om konden gaan, maar Elvira leek door te hebben dat hij echt heel veel van haar hield en dat hij dit niet deed omdat hij niet genoeg voor haar voelde. Hij voelde wel heel veel voor haar. Hij voelde haar handen naar zijn broek gaan en daardoor werd hij nog net wat gretiger.

Koning Jay Fullbright

Hij had wat gewerkt, hij deed zoveel mogelijk en het ging goed, het viel hem niet zwaar en hij vond het eigenlijk ook best wel leuk. Hij wist dat het goed was, zo kwam hij er steeds meer in en raakte hij weer betrokken bij alles, hij kwam een beetje terug in het oude ritme en hij wist dat hij hier beter uit zou komen, waarschijnlijk Esmeralda ook. Hij hoopte dat dit allemaal alleen maar beter zou worden.

Leroy Fullbright

Hij wist dat hij hier zo snel mogelijk door heen moest en het ging met kleine stapjes steeds beter. Hij accepteerde Lolita wel wat meer, als hij maar niet echt aangeraakt werd onder zijn kleding en hij zich niet uit hoefde te kleden, ging het allemaal wel redelijk. Hij had nog geen man gezien, dat was misschien maar beter ook, maar nu zat Layka in de kamer en als ze niets onverwachts deed zat hij niet meer te rillen van angst.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 22:06

Elvira Solore

Hij zei haar zachtjes dat hij veel geluk met haar had. Ze keek hem liefdevol aan en streelde even zachtjes langs zijn wang. "Onthoud dat maar goed." Plaagde ze hem nu. Hij werd gretiger doordat haar handen naar zijn broek gingen. Ze opende hem nu en gleed er met haar vingers overheen.
"Eigenlijk is een jurk veel gemakkelijker." Grijnsde ze en ze trok het ding met een snelle beweging over haar hoofd uit. Ze droeg er niets onder, nog een kleine verrassing voor Nathan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Er was helemaal niemand te bekennen om haar te begroeten. "Nou ja, zeg, hebben ze me niet eens gemist." Lachte ze nu. Ze liep zo stevig als ze kon het kasteel in. Ze leek ook veel zelfverzekerder, gewoon omdat ze dingen zelf kon doen en het ook goed deed. Het voelde goed, geen grote teleurstellingen en de teleurstellingen die er waren, kon ze heel gemakkelijk zelf oplossen.
"Jay!" Riep ze vrolijk en enthousiast door de gangen toen ze hem tegenkwam. Met een grote glimlach liep ze op hem af.


Layka Samira

Ze bleef zitten en keek af en toe naar Leroy, om te zien of hij oogcontact durfde te maken. "Eigenlijk best wel raar... eigenlijk was ik net zo bang voor jou als jij voor mij nu bent." Fluisterde ze heel zachtjes. "Maar ik weet zeker dat het bij jou ook goed komt, ik wil heel graag helpen, daarom doe ik dit ook." Vertelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 22:11

Nathan Gerono

'Dat zal ik echt onthouden,' zei hij lachend tegen haar. Hij vond het geweldig dat ze al deze moeite had gedaan, dat ze wist hoe moeilijk hij het had maar dat ze er op deze manier mee om ging en dat ze niet boos werd. Dat had het misschien alleen maar erger gemaakt, juist omdat hij haar echt geen pijn wilde doen. Hij was gek op Elvira. Door wat ze zei grinnikte hij een beetje, ze trok de jurk in één keer uit en hij staarde naar haar lichaam. 'Je mag best vaker een jurk aan trekken,' fluisterde hij, daarna gleden zijn handen gretig over haar lichaam heen.

Koning Jay Fullbright

Toen hij opeens een bekende stem zijn naam hoorde roepen keek hij op. Hij straalde direct toen hij zag dat het Esmeralda was. Eigenlijk wilde hij haar omhelzen, maar hij deed het toch maar niet, hij wist niet of ze het wel zo'n geweldig plan vond als hij, maar het maakte niet uit. 'Je ziet er goed uit,' zei hij glimlachend tegen haar, er lag een fonkeling in zijn ogen en hij voelde zich duidelijk echt goed.

Leroy Fullbright

Toen Layka tegen hem begon te praten keek hij toch langzaam op, heel voorzichtig keek hij haar in haar ogen aan, maar hij was duidelijk onrustig hier door. 'Ik snap je nu wel heel goed.' mompelde hij zacht, hij vond het nog steeds moeilijk om het te bespreken, het liefste had hij het helemaal niet over wat er gebeurd was. Misschien wist Layka het wel, zonder dat hij het hoefde te vertellen. Hij had het eigenlijk nog helemaal tegen niemand gezegd, hij schaamde zich kapot.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 22:26

Elvira Solore

Hij lachte en zei dat hij het zou onthouden. Hij staarde naar haar lichaam wanneer ze haar jurk had uitgetrokken en hij fluisterde dat ze vaker een jurk aan mocht trekken. "Alleen met dit soort dingen." Beloofde ze hem nu. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze kreunde hierdoor zachtjes. Ze grijnsde even naar hem met een ondeugende blik. Ze wilde iets proberen, al wist ze nog niet of hij er blij mee was. Ze trok zijn shirt nu open met haar handen, hij scheurde, maar ze vond het geweldig, haar handen gleden over zijn lichaam heen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij straalde door haar en dat vond ze heerlijk om te zien. Eenmaal bij haar zei hij dat ze er goed uit zag. "Jij ook.." Glimlachte ze hem toe. Ze sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem stevig. "Hmm.. ik heb je toch wel een beetje gemist hoor." Plaagde ze nu. Ze keek hem even doordringend aan en voor ze het wist, zoende ze hem al. Ze was echt helemaal ontspannen en zoende hem vol liefde. Ze voelde zich heel erg goed en prettig, daardoor kon het ook gewoon.


Layka Samira

Ze keek verrast op toen Leroy tegen haar begon te praten, dat was vooruitgang. Hij mompelde dat hij haar nu snapte. ze knikte hierdoor eventjes. "Ik weet het, het is niet prettig, maar als je eroverheen bent, maakt het je wel sterker dan daarvoor. Daar moet je aan denken, niet naar het verleden kijken, maar dromen over een fantastisch toekomst." Sprak ze zacht tegen hem. "Je hoeft je nergens voor te schamen. Het gebeurd vaker..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 22:30

Nathan Gerono

Ze zou het alleen maar doen met dit soort dingen en dat vond hij niet zo erg, dat hield het bijzonder en hij had al die speciale dingen hard genoeg nodig. Het moest vooral niet normaal worden, want dan zou het juist niets meer met hem doen. Hij zag haar ondeugende blik en het volgende moment werd zijn shirt kapot gescheurd. Hij was er wat verbaasd door, maar hij werd alleen nog maar heftiger. 'Ik kan mezelf echt niet meer rustig houden zo...' zei hij daarna grijnzend.

Koning Jay Fullbright

Hij werd heel stevig door haar geknuffeld en ze zei dat ze hem toch wel een beetje gemist had. 'Dat is maar goed ook,' plaagde hij haar even. Ze keek hem doordringend aan en het volgende moment werd hij opeens gezoend. Hij viel van de ene verbazing in de andere, maar hij kreunde zacht. Dit was echt vreselijk lekker en hij had het zo enorm gemist. Hij legde zijn handen heel zachtjes in haar hals en hij ging graag mee in de zoen.

Leroy Fullbright

Ze wist het, het was niet prettig, maar als hij er overheen was, was hij sterker dan daarvoor. Hij moest niet naar het verleden kijken maar dromen over een fantastische toekomst. 'Het verleden is nogal overheersend,' mompelde hij daar op. Het achtervolgde hem en kwam elke keer weer een beetje terug. Ze zei daarna dat hij zich niet hoefde te schamen, het gebeurde vaker. De rillingen liepen over zijn rug en hij kneep zijn ogen dicht, het was vreselijk om er aan te denken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 22:41

Elvira Solore

Hij leek het totaal niet erg te vinden dat ze het alleen zou doen bij dit soort dingen. Wanneer ze zijn shirt losscheurde, keek hij haar eerst verbaasd aan, maar zei daarna dat hij zichzelf zo echt niet meer rustig kon houden. "Dat is ook helemaal nergens voor nodig!" Grijnsde ze hem toe met een hoop enthousiasme. Ze liet hem in haar glijden en zoende hem vol passie.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde de handen van Jay in haar hals en ze bleef hem zachtjes zoenen. Haar handen pakten zachtjes zijn middel vast. Alles leek om haar heen te draaien, dit was heerlijk, echt geweldig. Na een tijdje stopte ze toch echt en keek ze Jay aan, ze straalde helemaal en grijnsde. Ze was zo ontzettend vrolijk en ze zat vol liefde. "Ik voel me echt geweldig." Grijnsde ze en ze legde haar hand zacht tegen zijn gezicht aan.


Layka Samira

Hij vertelde haar dat het verleden nogal overheersend was. "Dat is niet waar, het is een enkele gebeurtenis die deel uitmaakt van je leven. Het lijkt overheersend omdat het je gedachten vult, maar je leert vanzelf om het opzij te duwen en ruimte te geven aan andere dingen." Legde ze voorzichtig aan hem uit. "Dat heb jij mij ook geleerd, doordat je me wilde helpen." Glimlachte ze hem nu voorzichtig toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 22:46

Nathan Gerono

Ze zei dat het helemaal nergens voor nodig was, hij begreep nog steeds niet hoe ze ooit op dit idee was gekomen, maar hij was haar eeuwig dankbaar, dit was echt geweldig. Ze liet hem in haar glijden en hij werd vol passie gezoend, waar hij heel erg heftig in mee ging. Het was vreselijk wild, maar toch vol gevoel, want hij vond dit echt heel erg leuk. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij liet zijn lippen afglijden naar haar hals.

Koning Jay Fullbright

Ze pakte hem vast en na de zoen straalde ze zelfs, ze leek het totaal niet erg te vinden. 'Ik ook... beter dan de afgelopen jaren,' fluisterde hij. Hij trok haar naar zich toe en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. 'Je moet wel aangeven wat ik wel en niet kan doen... het wordt wel een heel klein beetje verwarrend zo,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht, daarna zoende hij haar weer. Ze stonden nog steeds in de gang, maar het maakte hem nu even niets uit.

Leroy Fullbright

Door wat ze vertelde ademde hij heel diep in, bij de laatste opmerking keek hij haar met een zwakke glimlach op zijn gezicht aan. 'Je moet niet zomaar alles dat ik zeg geloven hoor,' zei hij zacht. Doordat Layka zo rustig en begripvol was, ging het langzaam iets beter met hem. Nog steeds trilde hij helemaal als hij er aan dacht, maar ze had zo veel rustig over zich dat hij niet eens echt bang was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 22:55

Elvira Solore

Hij ging heftig met haar mee, het was wild, maar ze voelde nog wel het gevoel erbij en dat was heel erg fijn, dat had ze heel erg gemist want de laatste tijd was het echt niet lekker geweest, maar dit voelde heerlijk. Dit was echt heel lekker. Ze kreunde en gleed met haar handen door zijn haren heen toen hij haar in haar hals zoende. Het voelde echt zoveel beter dan daarvoor en het deed erg veel met haar.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij voelde zich ook goed, beter dan de afgelopen jaren. "Ik vind dat heel erg fijn om te horen." Fluisterde ze hem liefdevol toe. Ze werd naar hem toe getrokken en hij zei haar glimlachend dat het verwarrend werd, dat ze moest aangeven wat hij wel en niet kon doen. Daarna werd ze weer door hem gezoend. Haar vingers gleden heel zachtjes en ontdekkend over zijn gezicht heen, het was een hele kleine en voorzichtige aanraking. Na de zoen keek ze hem doordringend aan.
"Zoenen en knuffelen is oké." Glimlachte ze breed. "Je mag me ook wel zo aanraken, dat gaat ook wel goed, maar ik weet zelf ook niet zo goed in hoeverre dat goed gaat." Sprak ze zachtjes tegen hem.


Layka Samira

Hij keek haar zelfs met een glimlach aan en zei dat ze niet zomaar alles moest geloven wat hij zei. "Jawel, dat is juist goed." Ging ze met een lichte grijns tegen hem in. "Vertrouwen is goed en fijn. Het zou toch fantastisch zijn als jij iemand zo ontzettend goed vertrouwt dat als diegene zegt dat je het uit je hoofd moet zetten, je dat ook gewoon doet?" Sprak ze met een glimlachje. Lolita knikte even. "Dat zou heerlijk zijn, dan hoefde ik alleen maar te zeggen dat je je niet zo druk moet maken." Plaagde ze Leroy een beetje en ze kneep zachtjes in zijn hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 22:59

Nathan Gerono

Layka leek het net zo lekker te vinden en dat maakte het alleen maar leuker. Misschien was dit wel even wat ze nodig hadden, want hij wist dat het anders niet goed zou komen. Het was zo belangrijk voor hem dat hij echt gek werd als het tussen hun niet goed voelde. Hij was vreselijk heftig, maar alles bleef wel vol passie en toen hij klaar was sloeg hij zijn armen heel stevig om haar heen en trok hij haar tegen zich aan. 'Je bent echt geweldig,' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

Ze vertelde hem wat hij kon doen en hij knikte even, hij vond het heel erg fijn. 'Wil je het uitproberen of wil je wachten tot je het zelf wat meer wilt?' vroeg hij nu aan haar. Hij wist dat hij op moest letten dat hij niet te veel wilde, het was zo lang geleden en hij had het eigenlijk altijd nodig gehad om het heel regelmatig te doen, hij merkte goed aan zichzelf dat hij er steeds meer naar verlangde. Hij dacht er niet aan om zijn zin door te drammen, maar het gevoel was er wel.

Leroy Fullbright

Hij schudde zijn hoofd even door Lolita en Layka. 'Jullie moeten niet zo gemeen zijn voor mij,' zei hij zacht. Ze kneep in zijn hand en hij legde zachtjes zijn hoofd tegen haar aan. 'Ik vertrouw haar echt... ik vertrouw haar helemaal, maar voor mij werkt vertrouwen niet echt op die manier,' fluisterde hij. Het was altijd een lastig puntje geweest, want hoewel hij Lolita vertrouwde, was het soms wel moeilijk. Hoe vaak was hij niet boos geweest omdat hij dacht dat ze vreemdging? Hoe vaak maakte hij zich niet druk om niets? Hij vertrouwde haar wel, maar toch anders.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 23:13

Layka Samira

Beide vrouwen grinnikten door de woorden van Leroy, de sfeer voelde goed, haast ontspannen. Doordat Leroy zijn hoofd tegen Lolita legde, sloeg die haar arm om hem heen en streelde over zijn schouder heen. "Ik weet dat je denkt dat je haar volledig vertrouwt omdat je nooit meer hebt gevoeld, maar dat is niet zo. Ik heb het ook pas sinds kort gevoeld eigenlijk... pas sinds ik elke dat bij jullie kom. Nu durf ik alles weer... als Duke me zegt dat het goed is, vertrouw ik daar volledig op. Ik voel niet meer die aarzeling. Ik zie dat jij die wel hebt, Leroy. Maar Lolita heeft daar bijvoorbeeld veel minder last van... begrijpen jullie wat ik bedoel?" Klonk haar stem heel rustig en zacht. Lolita dacht er even over na. "Ik denk dat ik het wel snap." Sprak ze uiteindelijk en ze keek Leroy even aan. "Daarom heb jij het gevoel een blok aan mijn been te zijn en ik niet. Ik vertrouw volledig op je en dat heb ik altijd gedaan, ik ben ook vaak genoeg bang geweest, maar daar kon ik me vrij snel overheen zetten. Jij hebt dat stukje niet... maar dat kan je vast leren." Glimlachte Lolita liefdevol. "Jij hebt het ook geleerd." Zei ze nu met een glimlach tegen Layka, ze was wel erg blij voor haar en voor Duke, dan kon het eindelijk echt goed gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 23:15

Leroy Fullbright

Hij deed zijn best om alles te volgen, maar het ging zo erg over gevoelens dat hij af en toe de draad een beetje kwijtraakte. Hij begreep het meeste wel en daarom knikte hij ook. 'Maar wat als het in mij zit dat ik zo ben? Hoe kan ik het dan leren?' vroeg hij zacht. Hij was altijd al zo wantrouwend geweest en hij had echt het gevoel dat hij Lolita wel echt vertrouwde, maar dat was dan blijkbaar niet helemaal zo. Was dat ook waarom hij haar nu niet accepteerde? Waarom ze hem niet helemaal aan mocht raken? Hij wist wel dat het opgelost moest worden voor hij last zou krijgen van zijn gevoelens. Hij wist dat het gevaarlijk was en hij wilde niet weer terug gaan naar vroeger, maar het kon nooit goed gaan als Lolita hem niet eens aan kon raken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 23:26

Layka Samira

Leroy knikte dat hij het begreep, maar hij vroeg zich wel af hoe jij het kon leren a het gewoon in hem zat. "Door het zelf te willen." Gaf ze als kort en duidelijk antwoord. "Lolita kan alles voor je willen doen en ik denk ook wel dat ze dat doet, maar jij moet het zelf gaan willen, je moet zelf willen doorzetten en een betere versie van jezelf willen worden en dan merk je langzaam dat het beter gaat en doordat het beter gaat, wil je nog meer, je kunt het zien als een soort verslaving." Glimlachte ze hem nu toe. "Een goede verslaving wel te verstaan." Layka glimlachte even. "Ik denk dat het verstandig is als ik het hierbij laat, dan ga ik er weer vandoor. Kun je hier iets mee?" Wilde ze weten van Leroy.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 23:28

Leroy Fullbright

Ze vertelde nog meer en hij knikte langzaam, hij had in ieder geval genoeg om over na te denken. Ze dacht dat het verstandig was om het hier bij te laten en hij knikte langzaam, dat was maar beter ook, voor het hem wel te veel zou worden, want hij wist dat ze niet te ver moesten gaan, dan zou hij weer helemaal in zijn schulp kruipen, waarschijnlijk. 'Bedankt,' fluisterde hij. Hij was er ook echt blij mee, hij waardeerde haar hulp heel erg, al vond hij het moeilijk om overal mee om te gaan. Hij keek even naar Lolita en hij drukte heel zacht en heel voorzichtig zijn lippen op die van haar. Het was maar één seconde, maar het was meer dan hij de afgelopen dagen gedaan had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 23:37

Lolita Fullbright

Ze was heel erg blij dat hij zo goed op Layka reageerde. Het ging beter dan met Esmeralda, Layka was van zichzelf gewoon wat rustiger. Lolita werd verrast door een klein kusje. Even schrok ze, maar daarna keek ze Leroy vol liefde aan. "Ik ben echt trots op je. Je hebt het vandaag echt onwijs goed gedaan." Zei ze hem lief en zachtjes.


Layka Samira

De vrouw kwam langzaam overeind en glimlachte naar Leroy die haar nog bedankte en daarna liep ze weg. Eenmaal op de gang haalde ze even diep adem. Ze had dan wel gezegd dat het met Duke goed ging, maar ze had het helemaal nog niet geprobeerd, al was het vertrouwen er nu wel helemaal, het voelde alsof ze het kon en dat ging ze nu meteen proberen. Ze merkte wel dat een deel van haar vertrouwen uit bluf bestond. Misschien moest ze dat de volgende dag tegen Leroy zeggen, dat door te bluffen je zelfvertrouwen beter werd.
"Duke." Sprak ze met een lieve glimlach toen ze haar man zei en ze raakte zijn arm even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/12/2015, 23:45

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze trots op hem was, hij had het vandaan onwijs goed gedaan. Hij glimlachte oprecht, hij was echt blij om het te horen, want eigenlijk had hij alleen maar deze motivatie door Lolita. Hij deed het niet eens echt voor zichzelf, het merendeel van wat hij deed, deed hij voor haar. 'Ik vind het wel heel moeilijk... ik vind het moeilijk dat ze precies weet wat er gebeurd is... ik wil niet dat iemand het weet', fluisterde hij, meteen trilde hij weer helemaal. Als hij er aan dacht werd hij ook direct misselijk.

Duke Samira

Hij was weer aan het werk gegaan, dat hield hem het beste bezig en hij was er echt gek op. Hij keek op toen Layka binnenkwam en hij glimlachte naar haar. Ze raakte zijn arm aan en hij streek langs haar wang. 'Hoe was het met ze? Gaat het al iets beter?' vroeg hij hoopvol aan haar. Hij hoopte echt dat Lolita en Leroy snel wat op zouden knappen, maar niemand had ze nog echt gezien of gesproken, behalve Layka en Esmeralda dan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/12/2015, 23:56

Layka Samira

Ze voelde zijn vingers langs haar wang glijden en ze keek hem liefdevol aan. Hij vroeg hoe het ging en of er al verbetering was. "Leroy heeft vandaag voor het eerst met me gepraat en ik ben er achter gekomen dat we eigenlijk best wel op elkaar lijken, als het gaat om vertrouwen. Ik bleef een beetje wantrouwend en hij heeft dat ook. Ik denk trouwens dat ik er overheen ben. Ik heb veel nagedacht en door daar te zijn, voel ik me zelf ook groeien." Legde ze met een glimlach aan hem uit. Ze kwam nu voor hem staan en keek hem doordringend aan. "Wil je het uittesten? Wil je me in mijn hals zoenen?" Vroeg ze hem nu zacht, maar wel heel zeker van haar zaak.



Lolita Fullbright

Hij vertelde haar nu dat hij het moeilijk vond, dat Layka het wist. "Ze weet het niet precies, maar ze heeft wel een idee in haar hoofd... je moet het niet zo zien.. zij kent het en daardoor kan ze helpen, het is beter voor je om het te accepteren en toe te laten. Je hoeft voor haar niet bang te zijn." Sprak Lolita zacht en ze streelde over zijn rug heen. "Ook denk ik dat je dingen voor jezelf moet gaan willen, niet omdat ik het wil. Je kunt jezelf nu vanaf de grond weer opbouwen. Zijn wie je wilt zijn." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 00:01

Duke Samira

Door wat ze vertelde knikte hij, het klonk heel erg goed en hij was hoe dan ook ontzettend trots op haar. Ze deed het echt geweldig. Ze zei opeens dat ze er over heen was en ze wilde weten of hij het uit wilde testen, of hij haar in haar hals wilde zoenen. Hij keek haar even wat aarzelend aan, hij wilde niet iets doen dat ze niet fijn vond, maar ze leek nogal overtuigd te zijn dat het goed ging. Hij pakte haar heel voorzichtig vast en hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals.

Leroy Fullbright

'Ze weet teveel.' fluisterde hij, hij had er echt wel moeite mee en hij trilde nu weer helemaal. 'Maar ik wil het voor jou... het enige wat ik wil zijn is een perfecte man voor jou en dat zal ik nooit meer worden. Misschien kan je mij wel nooit meer normaal aanraken,' fluisterde hij. Dan zou hij helemaal nutteloos zijn. Hij ademde trillend in, de tranen liepen over zijn gezicht heen en hij bleef dicht bij haar zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum