Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 19:05

Elvira Solore

Ze haalde even diep adem wanneer hij aangaf dat hij zijn best deed. Ze moest geduld blijven houden, het was een verslaving, hij kon er niets aan doen dat hij zo dwars was. Ze moest geduld blijven hebben. Hij vertelde dat hij wist dat izijn leven er niet vanaf hing, maar wel zijn gevoel en zijn humeur.
"Nathan, ik heb veel en veel liever dat je een paar dagen niet te genieten bent en dat ik daarna leuke dingen kan doen met je, dan dat je hier eeuwig aan vast zit, want dat zal het zijn als je het toch zelf blijft doen." Vertelde ze hem nu heel erg zachtjes.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Ja, het gaat wel, maar ik durf het gewoon niet aan te raken, dat gaat te ver." Fluisterde ze, Jay wist vast wel wat ze daarmee bedoelde. Ze trok hem aan zijn arm bij haar op het bed en ze zoende hem eerst weer zacht en liefdevol. Ze voelde wel dat ze meer spanning kreeg, daarom wilde ze hem eerst weer zoenen.


Koningin Fay Lahero

Hij hield op wanneer ze tot haar hoogtepunt was gekomen, hij zei zacht dat hij blij was dat hij het goed deed. "Goed? Je doet het fantastisch, vooral met dat water... dat is zo lekker... daar geniet ik zo enorm van." Fluisterde ze hem nu zachtjes toe en ze streek even langs zijn gezicht. "Wat wil je nu doen?" Vroeg ze glimlachend aan hem om te zien of hij nog verder wilde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 19:10

Nathan Gerono

'Ik weet het, maar ik kan het niet zo makkelijk,' fluisterde hij. Hij wilde het nu ook, hij wilde het heel erg graag en het koste moeite om het niet gewoon te doen waar ze bij was. Hij sloot zijn ogen en hij ademde diep in, het was zo vreselijk lastig. Hij dacht terug aan vannacht, het was helemaal niet zo lekker geweest, maar elke keer had het wel voor een beetje opluchting gezorgd en daar snakte hij nu ook enorm naar. Uiteindelijk ging hij naar haar toe, hij pakte haar vast en hij zoende haar.

Koning Jay Fullbright

Het ging wel, maar ze durfde het niet aan te raken. Dat vond hij wel jammer, hij vond het juist lekker als ze daar de tijd voor nam, maar hij moest geduldig blijven en het moest goed voelen voor haar. 'Wil je het niet voorzichtig proberen?' vroeg hij nu zacht aan haar. Hij werd gezoend en hij ging er graag in mee, het was nog net zo zacht en vol geduld.

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik leuk om te horen,' ze hij tegen haar. Ze streek langs zijn gezicht en ze vroeg wat hij nu nog wilde. Hij verlangde er nu wel naar om zelf ook die verlichting te voelen, maar hij wist niet zo goed hoe hij dat moest zeggen en hij wist ook niet echt wat hij wilde. 'Wat wil jij? Wil je nog doorgaan of heb je genoeg gehad zo?' vroeg hij nu zachtjes aan haar. Als ze geen zin in had dan maakte hij het zelf wel af, straks een keertje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 19:20

Elvira Solore

"Ik weet het... maar ik hoop wel dat je het blijft proberen... " Fluisterde ze tegen hem terug. Hij kwam uiteindelijk naar haar toe en ze werd vastgepakt door hem. Hij zoende haar zachtjes. Daarna leunde ze tegen hem aan. "Ik hou van je... ik mis je gewoon, ik mis hoe je echt bent." Fluisterde ze eerlijk en zachtjes tegen hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Jay... dit is pas de tweede keer, ik wil het niet proberen." Zei ze hem meteen doordringend. "Ik durf wel seks met je te hebben en dat wilde ik ook met je doen... verder niet, sorry..." Klonk haar stem zachtjes. Ze wreef even over haar gezicht heen en keek hem daarna weer voorzichtig aan. "ik vind het nog steeds moeilijk..." Mompelde ze.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het leuk om te horen en daarna vroeg hij aan haar wat zij eigenlijk wilde. Of ze nog wilde doorgaan of dat het genoeg was. "Hmm... ik zou jou gewoon nog heel erg graag even willen verwennen..." Mompelde ze nu tegen hem en haar vingers streelden even over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 19:23

Nathan Gerono

'Ik probeer het echt,' fluisterde hij. Ze leunde tegen hem aan en ze zei dat ze van hem hield, ze miste hoe hij echt was. 'Ik mis het ook... ik wil ook weer zo kunnen zijn, echt,' fluisterde hij. Hij vond het vreselijk dat hij dit allemaal voelde en dat hij niet meer normaal kon functioneren, maar op dit moment voelde hij alleen maar dat en dat was heel moeilijk voor hem.

Koning Jay Fullbright

Ze was nogal duidelijk en daardoor viel hij helemaal stil en hij slikte even. 'Het hoeft ook niet, sorry... ik probeerde te helpen,' zei hij zacht. Dit vond hij zelf ook best wel lastig. Door wat ze daarna zei slikte hij nog eens, dit vond hij niet zo leuk. Ze zei dat ze het nog steeds moeilijk vond. 'Ik ook, het is niet alleen voor jou moeilijk,' zei hij heel zacht. 'Ik doe mijn best, Esmeralda. Met alles dat ik doe...' zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Ze wilde hem nog wel verwennen en hij voelde haar vingers over zijn borstkas heen glijden. 'Dat lijkt mij fijn,' zei hij zacht kreunend. Hij verlangde er nu heel erg naar, door wat hij bij haar gedaan had. Het was een heftig en intens gevoel en hij wist dat hij er snel van af zou zijn, waarschijnlijk hoefde ze nu niet meer zo heel veel te doen om hem klaar te laten zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 19:38

Elvira Solore

"Daar ben ik blij mee..." Fluisterde ze tegen hem terug toen hij aangaf dat hij het echt probeerde. Hij miste het zelf ook, hij wilde echt weer zo zijn. Ze voelde de tranen over haar wangen glijden en ze heild hem stevig vast. Dit had ze gewoon even nodig. Ze wilde het zo ontzettend graag, soms viel het dan teoen dat het niet ging zoals zij het graag wilde.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat het ook niet hoefde, dat hij alleen probeerde te helpen. "Ik weet dat je het lief en goed bedoeld, Jay. Ik schiet nogal in de verdediging, sorry... ik bedoel het niet zo gemeen..." Zei ze hem nu zachtjes en ze streelde langs zijn wang. "Ik ben je ook ongelooflijk dankbaar dat je je best doet... echt waar..." glimlachte ze hem nu toe.


Koningin Fay Lahero

Hij vertelde kreunend dat hij het fijn zou vinden. Ze glimlachte hierdoor eventjes en ze ging wat meer naar zijn onderbuik toe en zoog er nu zachtjes aan. Ze deed heel erg voorzichtig en heel langzaam zodat hij het zo lang mogelijk vol kon houden, haar vingers streelden over zijn lichaam heen en ze maakte het zo fijn mogelijk voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 19:42

Nathan Gerono

Hij merkte wel dat het haar emotioneel maakte, hij vond het zelf ook echt heel erg moeilijk, maar hij deed enorm zijn best om er op een goede manier mee om te gaan, maar dat was lastig door wat hij voelde. Hij streek langs haar wangen en hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar. Hij hield het heel klein en het koste hem zichtbaar moeite, maar hij deed wel zijn best om haar een goed gevoel te geven.

Koning Jay Fullbright

'Ik snap je wel.' zei hij zacht. Hij ademde langzaam in, hij vond het lastig allemaal, maar hij begreep Esmeralda ook echt wel. Het moest vreselijk zijn voor haar dat ze nog steeds zo bang was, maar hij vond het wel lastig als ze dan zo reageerde, want hij bedoelde alles echt alleen maar goed en zo leek het alsof hij het nog steeds fout deed, dat vond hij niet zo fijn. 'Gelukkig,' zei hij zacht.

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar naar beneden gaan en hij kreunde meteen diep toen hij haar lippen voelde, dit was heel gevoelig. Ze was heel rustig en ze deed het echt zachtjes, waardoor hij niet eens meteen klaar was. Hij genoot er van, hij greep de dekens vast en hij werd een stuk kouder, maar dat liet alleen maar zien dat het veel met hem deed. Hij kreunde steeds iets harder en uiteindelijk bereikte hij wel zijn hoogtepunt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 19:51

Elvira Solore

Nathan streek haar tranen van haar wangen af en ze glimlachte hierdoor weer een klein beetje, daarna kreeg ze een klein kusje van hem. "Je doet je best, ik zie het... het is lief van je." Fluisterde ze zacht en liefdevol tegen hem. Ze keek hem weer eventjes aan. "Kunnen we iets doen samen, iets om je gedachten te verzetten?" Vroeg ze nu aan Nathan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij snapte haar wel. "Dankjewel... ik hou echt heel erg veel van je... je doet het heel goed." Sprak ze zachtjes. Daarna kroop ze bovenop hem en streelde ze zachtjes over zijn lichaam heen, voorzichtig en zachtjes drukte ze haar lippen op zijn borst, ze bleef zachtjes kusjes drukken op zijn lichaam, om gewoon te laten zien dat ze zelf ook wel haar best deed.


Koningin Fay Lahero

Hij werd kouder en hij hield het best wel lang vol vond ze, ze bewonderde hem hierom. Hij kon het wel namelijk, als hij het een beetje liet gaan en haar gewoon vertrouwde. Hij bereikte uiteindelijk zijn hoogtepunt en daardoor kwam ze weer omhoog en keek ze hem doordringend aan. "Ik vond dat het heel erg goed ging, je deed het echt fantastisch." Fluisterde ze en ze zoende hem vervolgens zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 19:58

Nathan Gerono

'Ik doe het echt voor jou... Ik wil je laten zien dat ik van je hou, heel erg veel. Dat is de enige reden dat ik dit doe, anders zou ik mij hier echt niet op laten sluiten.' zei hij zacht. Door wat ze daarna zei ademde hij diep in. 'Ik weet het niet... Ik denk niet dat iets mij genoeg afleiding kan geven... Ik denk echt alleen maar aan wat ik met je wil doen, sorry... Ik zou heel graag iets anders tegen je zeggen.' Fluisterde hij. Hij wilde haar niet teleurstellen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 20:05

Elvira Solore

Hij deed het ook echt voor haar Hij wilde laten zien dat hij heel erg veel van haar hield, dat was ook de enige reden. "Dat is lief van je, dankjewel, ik ben je ontzettend dankbaar..." Fluisterde ze zachtjes. Hij dacht dat niets hem afleiding kon geven, hij dacht er alleen maar aan. Hij zou graag iets anders willen zeggen.
"Ik vind het fijn als je de waarheid tegen me zegt, dat is beter." Knikte ze hem nu even toe. Ze liep nu langzaam de badkamer uit en keek de kamer rond.
"Misschien moeten we maar gewoon iets gaan lezen ofzo." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 20:21

Nathan Gerono

'Dan zal ik de waarheid vertellen...' zei hij zacht. 'Ik heb nu zelfs moeite om niets met jou of mezelf te doen, zo erg is het... Het spijt mij enorm.' zei hij zachtjes. Ze had nog een idee en hij glimlachte een beetje. 'Ik hou niet zo heel erg van lezen... Kunnen we niet elkaar een beetje meer leren kennen? Wat tijd aan elkaar besteden en gewoon praten?' Vroeg hij zachtjes. Hij zou dat heel fijn vinden, misschien gaf dat hem een beetje rust en een goed gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 20:27

Elvira Solore

Hij wilde haar de waarheid vertellen en daarna vertelde hij hoe erg het was. Ze knikte even. "Je kunt er vrij weinig aan doen, alleen proberen het te verbeteren en eraan werken." Vertelde ze zacht aan hem terug. Hij hield niet zo heel erg veel van lezen, ze plofte op de bank neer. "ik ook niet." Mompelde ze meteen, maar zelf kon ze ook niet zo heel erg veel anders verzinnen. Hi jstelde voor om elkaar beter te leren kennen, tijd aan elkaar besteden en praten.
"Dat lijkt me heel erg fijn... Eigenlijk ken ik je helemaal niet zo goed, je was in het begin zo geheimzinnig en ik heb verder nooit doorgevraagd." Gaf ze nu aan met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 21:04

Nathan Gerono

Hij ging zitten en hij pakte heel zachtjes haar hand vast. 'Dat is zo. Ik heb nooit echt iets over mezelf verteld, ik hield daar nooit zo veel van, maar misschien moet ik dat maar eens doen.' zei hij tegen haar. 'Wat wil je van mij weten? Je mag mij alles vragen nu, ik zal het zo eerlijk mogelijk vertellen...' zei hij tegen haar. Hij wilde ook echt heel graag eerlijk zijn, maar het bleef best wel lastig voor hem. Hij had geleerd om alles achter te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 21:13

Elvira Solore

Hij pakte haar hand vast en ze keek hem met een glimlach aan. Hij vertelde haar dat ze gelijk had, hij hield er niet zo heel erg veel van om over zichzelf te vertellen, maar hij moest het misschien maar eens doen. Hij vroeg haar wat ze van hem wilde weten, ze mocht alles vragen. "Ik wil graag weten waarom je ooit naar die groep bent gegaan...De meeste werden door hun ouders in de steek gelaten, hoe zat dat bij jou?" Vroeg ze hem nu nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 21:42

Nathan Gerono

Hij ademde langzaam in door haar vraag, hij vond het super vervelend, maar hij vertrouwde haar nu wel dus kon het wel. 'Mijn ouders werden vermoord. Ik was heel jong, ze werden voor mijn ogen afgeslacht, ik kon hun hoofden zien rollen... Daarna hebben ze mij meegenomen, mijn kracht afgepakt en ik had helemaal niets meer. Daardoor was ik nogal kwetsbaar, maar ik vocht tegen alles en iedereen. Ik merkte dat ik daar mijn gevoel in kwijt kon. Ik kwam daardoor heel snel bij de groep. Doordat ik zo jong was, mis ik dus ook de helft van mijn opvoeding. Bij de groep leerde je nou niet echt praten over je gevoel, ik leerde mensen uitmoorden als ik het lastig had. dat hielp ook echt... En daar ben ik dus mijn hele leven geweest. Tot ik hier kwam...' zei hij heel zacht, maar wel helemaal eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/12/2015, 21:48

Elvira Solore

Door zijn woorden ging ze dichter bij hem zitten en sloeg ze haar armen om hem heen. Ze hield hem dicht tegen haar aan en streek over zijn rug heen. "Ik weet het... je leert daar te overleven, maakt niet uit hoe..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Was het je eigen keuze om hierheen te komen en Stephen te vermoorden?" Vroeg ze vervolgens aan hem. Ze vond het heel erg fijn dat hij zo eerlijk was.



Faith Lahero

In de ochtend werd ze langzaam wakker. Ze kwam overeind en rekte zich uit. Met een glimlach keek ze eventjes naar Killian en daarna straalde ze zoveel mogelijk positieve energie uit naar hem als ze kon, dat zou hem hopelijk vrolijk wakker maken en dan vergat hij vast alle narigheid wat ze onbewust die nacht had uitgestraald.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/12/2015, 22:02

Nathan Gerono

Door wat ze zei keek hij haar doordringend aan. 'Zeg dat nou niet zo duidelijk.' Mompelde hij. Hij keek daarna weer voor zich uit. 'Het was wel echt mijn eigen keuze. Natuurlijk wist ik niet beter, ik kreeg zo veel opdrachten, dit was gewoon de volgende. Ik weet niet of ik had kunnen weigeren, waarschijnlijk niet, maar ik vond het niet erg.' zei hij zacht tegen haar. Het was gelukkig wel anders gelopen. 'Ik kwam Fay tegen en na mijn hele leven kwam ik er achter dat ik het leuk kon hebben met iemand... Dat ik van iemand kon houden en dat ik iemand kon vertrouwen. Daardoor ben ik nu ook met jou, want ik wilde écht geen relatie.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=40
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum