Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 26/5/2015, 14:37

Zarina
Ze hield de twee mensen nog steeds goed in de gaten, maar gelukkig niet meer zo gespannen en angstig als in het begin. De kans dat deze mensen haar kwaad wilden doen werd met de seconde kleiner.
De punt van haar staart kwispelde al af en toe even en tikte daarmee op de grond. Voorzichtig tilde ze haar kop op en legde die op schoot, zodat ze makkelijker geaaid kon worden. Ze zuchtte daarbij ook even, waarbij nog wat spanning plaatst maakte voor ontspanning. Trillen deed ze ook al amper meer.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 33

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 14:40

Elvira Solore

Nathan vroeg plagend of ze nog een keer wilde. "Wacht heel even..." Klonk haar stem uitgeput. Hij kwam iets overeind en streelde langs haar gezicht, ze zag hem grijnzen en daardoor gleed ze met haar hand langs haar hals. Ze voelde de oneffenheden.
"Man... wat heb je allemaal met me gedaan?" Vroeg ze hem nu met een zachte kreun.

Kayton Erogate

"Dat is je geraden." Zei hij tegen haar terug toen ze zei dat ze op hem zou wachten. Hij gaf haar nog een klein kusje en klopte daarna aan.
"Ik ben het, Jay." Sprak hij zachtjes tegen de dichte deur, daarna opende hij die langzaam en stapte hij naar binnen toe.

Koningin Fay Lahero

Zelfs de hond kwam wat meer los, ze voelde de kop op haar schoot en Faith gleed er juist vanaf en begon de hond te knuffelen en te aaien, het was allemaal echt vol enthousiasme en dat vond Fay zo ontzettend leuk aan haar. Ze bleef zelf de hond over haar kop heen aaien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 14:44

Nathan Gerono

Ze wilde even wachten, daardoor grinnikte hij een beetje. 'We doen het vandaag zo vaak als ik wil. Dan weet je het vast,' plaagde hij haar. Ze gleed met haar hand over haar hals en ze vroeg wat hij allemaal met haar gedaan had. 'Je vroeg er zelf om hoor, moet je mij maar niet zo uitdagen en zo lang laten wachten,' zei hij. Hij zoende haar even, het was nog net zo heftig. Hij kon daar echt geen genoeg van krijgen.

Koning Jay Fullbright

Hij was heel hard aan het werk, hij was nog steeds bezig met het uitbreiden van het rijk. Er lag zo veel grond die ze konden gebruiken en hij maakte daar graag gebruik van. Het was dan wel heel veel werk en hij was ontzettend veel tijd kwijt, maar hij vond het heel leuk en dan werkte hij maar wat langer, dat vond hij geen probleem. Er werd op de deur geklopt en hij herkende de stem. 'Kom maar binnen hoor!' zei hij daarom meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Leeftijd : 30

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 14:47

Elvira Solore

Hij plaagde en zei dat ze het vandaag zo vaak deden als hij wilde. "Oké, prima,vandaag houden we ons aan jouw regels, dat vind ik wel een leuk idee." Knikte ze nu. Hij vertelde dat ze er zelf om vroeg.
"Hmm... jij liet mij wachten." Vertelde ze hem nu. Daarna zoende hij haar weer heftig. Ze zoende hem plagend terug.

Kayton Erogate

De stem van Jay klonk vrolijk en Kayton keek hem glimlachend aan. Hij liep naar hem toe en bekeek hetgeen waar hij aan bezig was. "Wauw, wat ben je druk bezig, dit ziet er allemaal hartstikke goed uit zeg, Jay, echt ongelooflijk. Wat slim ook om die stukken te gaan gebruiken." Klonk Kayton oprecht enthousiast en hij bekeek alles even wat uitgebreider.
xAnouk
xAnouk

Bericht van CassyKiara 26/5/2015, 14:50

Zarina
Ze hield Faith goed in de gaten, maar het enigste wat het meisje deed was haar knuffelen en aaien. Fay bleef haar ook aaien. Alle overige spanning die ze nog had viel weg en het enthousiasme van Faith werkte aanstekelijk bij Zarina. Ze kwispelde al wat meer en deelde nog wat likjes uit aan beiden. Daarna stond ze op, schudde zich even uit en ging daarna dicht tegen beiden aan zitten.
CassyKiara
CassyKiara

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 15:20

Koning Jay Fullbright

'Ik heb toch niets beters te doen, het is zonde als ik het niet gebruik,' zei hij, omdat hij dat zelf ook vond. Er was geen oorlog waar hij zich druk om moest maken, ze hadden genoeg eten, alles liep goed, dan stak hij zijn tijd liever in het uitbreiden, zodat het nog beter ging. Hij wist dat hij wel wat voorzichtig moest zijn, er konden natuurlijk altijd andere koningen zijn die hem als een bedreiging gingen zien, maar hij was er van overtuigd dat hij daar dan ook wel weer uitkwam met een goed gesprek.

Nathan Gerono

'Jij laat mij ook altijd wachten of je zorgt ervoor dat ik mij echt niet meer in kan houden. Dat is helemaal gemeen,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij werd op een plagende manier terug gezoend en hij kwam overeind. Hij trok haar weer tegen zich aan en hij keek haar met een uitdagende blik in zijn ogen aan. 'Wat dacht je er van om via het bos terug te lopen naar het kasteel?' stelde hij voor. Het was iets verder lopen, maar dat was niet zo erg.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 15:25

Kayton Erogate

Hij had niets beters te doen en het was zonde. Kayton glimlachte hierdoor eventjes. "Ik kwam je met een reden opzoeken, Jay..." Zei hij nu zacht tegen de jongen en hij keek hem even serieus aan.
"Ik kom afscheid van je nemen..." Fluisterde hij nu. Hij slikte even, hij wist dat dit heel erg zwaar moest zijn voor Jay waarschijnlijk.

Elvira Solore

"Maar dan heb ik er geen last van." Plaagde ze Nathan nu. Ze werd tegen hem aangetrokken en ze merkte dat haar benen nog wat slapjes waren. Zijn blik was uitdagend en hij vreog haar wat ze ervan dacht om via het bos terug te lopen.
"Prima, wil je me dan niet dragen?" Voegde ze er plagend aan toe met een grinnik.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 16:57

Nathan Gerono

'Ah, volgens mij ben jij sterk genoeg om zelf te lopen!' zei hij grijnzend tegen haar. 'En ik heb er dan wel last van, dus nu krijg je het gewoon terug, bereid je maar vast voor, je zal vanavond wel uitgeput zijn,' zei hij plagend. Hij zoende haar nog eens en daarna raapte hij zijn kleding op. Het was niet echt heel erg heel meer allemaal, maar het maakte hem niets uit, hij trok het gewoon aan.

Koning Jay Fullbright

Kayton zei dat hij hem met een reden op kwam zoeken, daardoor keek Jay hem vragend aan. Was er iets aan de hand? Hij zei dat hij afscheid kwam nemen, nu keek Jay wat onbegrijpend. Wat was er aan de hand? Hier begreep hij echt helemaal niets van. 'Waarom? Wat ga je doen?' vroeg hij zachtjes, heel voorzichtig. Kayton was heel serieus, dat betekende niets goeds.

Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 17:01

Elvira Solore

Ze was sterk genoeg om zelf te lopen. "Het was te proberen..." Mompelde ze tegen Nathan. Hij had er wel last van, ze kreeg nu gewoon alles terug en ze moest zich maar voorbereiden want vanavond was ze uitgeput.
"Ik ben benieuwd." Zei ze daarop tegen hem, ze werd door hem gezoend en daarna begon hij zijn kleding aan te trekken. Zij begon ook aan de hare. Het was echt niet meer zo mooi allemaal, ze zuchtte even en trok het maar gewoon aan.

Kayton Erogate

Jay vroeg hem zacht wat hij dan ging doen. Daardoor keek Kayton hem even aan en kwam hij dichterbij, hij streek even door zijn haren heen.
"Het is tijd, Jay... ik voel gewoon dat ik niet veel meer verder kan dan dit... ik kan het niet meer aan en ik hoef ook niet meer verder, ik ben oud..." Mompelde hij zachtjes tegen de jongen.
"Het spijt me..." Fluisterde hij nog.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 17:53

Nathan Gerono

'Jij vind het leuk om mij lang te laten wachten, toch? Wat dacht je er van om ergens de komende dagen een uitdagende jurk aan te doen? Dan kan je mij zeker uitdagen...' zei hij grijnzend tegen haar. Zodra ze haar kleding aan had pakte hij haar vast en hij nam haar mee naar buiten. Hij had allemaal plannen voor vandaag, hij vond het nu al leuk.

Koning Jay Fullbright

Door wat Kayton zei bleef Jay stil. Als Kayton er niet meer was, bleef hij helemaal alleen over. Aan de andere kant, het ging geweldig tussen hem en Esmeralda, het ging geweldig in het rijk, misschien kon hij het wel zelf? Hij wist het niet zo goed. 'Ik begrijp het wel... ik begrijp het heel goed,' zei hij zacht. 'Maar natuurlijk ga ik je wel missen,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 19:00

Elvira Solore

Hij probeerde haar weer in een jurk te krijgen, dit keer om hem uit te dagen. "Jij gaat me nooit in een jurk zien Nathan, alleen als je met me wilt trouwen, zal ik het overwegen, verder niet. Echt niet." Vertelde ze aan hem. Hij pakte haar vast en nam haar mee naar buiten, nieuwsgierig ging ze met hem mee.

Kayton Erogate

Jay reageerde anders dan hij had verwacht, beter, sterker. Kayton vond het fijn. Jay begreep het wel, hij begreep het heel goed, maar hij ging hem wel missen. Hierdoor gaf Kayton de jongen een knuffel.
"Ik blijf altijd een beetje bij je, Jay, dat weet je toch? Je geeft me nu in ieder geval wel de bevestiging dat ik kan gaan, dat vind ik echt heel erg fijn... je doet het zo goed..." Sprak hij nu zachtjes en toch wat gevoelig.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 19:19

Nathan Gerono

Door wat ze zei bleef hij even stil, die opmerking had hij duidelijk niet aan zien komen. Wilde hij dat? Eigenlijk niet. Dan was het zo verschrikkelijk officieel. Zou Elvira het willen? Anders wilde zei ze dit vast niet. Hij besloot het maar van zich af te zetten. Hij genoot van het moment in de natuur en toen ze iets weg waren bij het dorp drukte hij haar tegen de muur aan. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij ademde diep in.

Koning Jay Fullbright

Hij kreeg een knuffel en hij slikte toch moeizaam, hij vond het vreselijk, maar hij wist dat hij het wel aankon. 'Ik weet het,' zei hij zacht. 'Omdat ik goede dingen geleerd heb,' zei hij zacht omdat zijn opa zei dat hij het goed deed. Hij liet Kayton los en hij keek hem glimlachend aan. 'Doe je mijn vader en Lolita de groeten?' vroeg hij nu met een zwakke grijns op zijn gezicht. Hij had nooit zo veel met zijn eigen moeder gehad, veel meer met Lolita. Hij hoopte dat ze het goed hadden en dat Kayton zou genieten van de rust. Daar hield hij zich maar aan vast.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 19:24

Elvira Solore

"Dat betekent dus dat je me nooit in een jurk zal zien." Ging ze er nog even plagend op door. Ze ging er zeker niet van uit dat ze ging trouwen met Nathan, het was zo allemaal wel prima en ze vond dit net zo fijn.
Wat verderop in het dorp drukte hij haar tegen een muur, zijn handen gleden over haar lichaam en ze sloeg haar armen om zijn nek heen en trok hem dicht tegen haar aan.

Kayton Erogate

Jay wist het, het kwam omdat hij goede dingen had geleerd. "Gelukkig maar." Glimlachte Kayton hem toe. "Ik wist wel dat je het ooit wel zou redden en hoe... ik ben zo trots op je." Vertelde hij nog aan zijn kleinzoon. Jay vroeg daarna of hij de groeten wilde doen aan Lolita en zijn vader, hierdoor grinnikte Kayton eventjes.
"Natuurlijk doe ik dat, dan vertel ik ze meteen dat ze ook ontzettend trots op je kunnen zijn, en je moeder, mijn dochter, zal ik vast ook weer zien." Vertelde hij aan Jay.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 19:42

Nathan Gerono

'Elvira, kappen, of ik heb geen zin meer,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Ze had waarschijnlijk heel goed door dat hij dit niet zo geweldig vond. Hij keek kort om zich heen, maar het was hier vrij afgelegen, hier kwam vast niet zo snel iemand en anders boeide het hem ook niet. Hij zoende haar weer, maar hij liet haar hals nu maar met rust. De plekken waren goed te zien.

Koning Jay Fullbright

'Ja, doe die ook maar de groeten dan,' zei hij plagend tegen Kayton. Hij knuffelde hem nog eens en daarna liet hij hem los. 'Blijf je wel toekijken? Dan kan je zien hoe Black Castle groter wordt dan White...' zei hij, nog steeds met dezelfde grijns. Nu had hij nog de kans om hem even plagen, hij wilde nog even van dit moment genieten.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 19:54

Elvira Solore

"Oh, dus het idee om mij te trouwen maakt je misselijk?" Vroeg ze hem nu nog, ze zei het heel uitdagend en plagend, gewoon om hem wat te pesten omdat hij er juist over op wilde houden. Ze werd weer door hem gezoend en ze zoende met hem mee. "Dus... jij vindt het wel wat als we misschien betrapt worden?" Vroeg ze weer uitdagend. Ze vond het zo leuk om hem wat te plagen.

Kayton Erogate

Hij mocht zijn moeder ook de groeten doen, daarna werd hij weer geknuffeld en vroeg Jay of hij wel bleef toekijken, dan kon hij zien hoe Black groter werd dan White. Kayton grinnikte eventjes.
"Ik mag hopen dat dat inderdaad gebeurd, zolang je White maar heel houdt." Plaagde hij nu. Het was heerlijk om weer even met Jay te zijn. Hij had echt een ontzettende klik met zijn kleinzoon.
xAnouk
xAnouk

Bericht van CassyKiara 26/5/2015, 19:57

Zarina
Ze hield Faith goed in de gaten, maar het enigste wat het meisje deed was haar knuffelen en aaien. Fay bleef haar ook aaien. Alle overige spanning die ze nog had viel weg en het enthousiasme van Faith werkte aanstekelijk bij Zarina. Ze kwispelde al wat meer en deelde nog wat likjes uit aan beiden. Daarna stond ze op, schudde zich even uit en ging daarna dicht tegen beiden aan zitten.
CassyKiara
CassyKiara

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 20:03

Nathan Gerono

'Niet echt misselijk.... maar het zorgt er wel voor dat ik mij een klein beetje benauwd voel,' zei hij grijnzend tegen haar. Door de vraag die ze daarna stelde keek hij haar uitdagend aan. 'Leuker dan jij nu denkt,' fluisterde hij. 'Ik vind het heerlijk om de grens op te zoeken, met alles. Zelfs met dit soort dingen...' zei hij grijnzend. Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden en hij maakte langzaam haar kleding los.

Koning Jay Fullbright

'Dat zullen we nog wel eens zien. Als Stephen een beetje meewerkt...' zei hij lachend tegen Kayton. 'Ik zal het heel houden, geen zorgen. Als Black Castle groter wordt, mag White Castle misschien wel wat van mijn oude grond hebben,' plaagde hij hem daarna weer. Hij vond het duidelijk leuk om Kayton te plagen en die mocht het vast ook.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 20:09

Elvira Solore

Hij werd er niet echt misselijk van, maar het zorgde wel een beetje voor een benauwd gevoel. Ze grinnikte even zachtjes. "Ik begrijp het." Zei ze hem. Hij keek haar uitdagend aan en zei dat hij dat leuker vond dan dat zij nu dacht, hij vond het heerlijk om grenzen op te zoeken.
"Dat weet ik, ik ken je." Vertelde ze hem. ze voelde hoe hij haar kleding losmaakte en ze liet het allemaal toe, ze schaamde zich toch nergens voor, dus waarom niet?

Kayton Erogate

Jay begon lachend over Stephen te vertellen, en daarna zei hij dat Kayton zich geen zorgen hoefde te maken. "Gelukkig maar, al deed ik dat ook echt niet, ik weet dat jij goed voor iedereen hier zal zorgen." Glimlachte Kayton. "Ach, je hoeft ook weer niet echt medelijden met hem te hebben hoor." Plaagde hij nu toen Jay aangaf dat White Castle een stukje oude grond mocht hebben.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 20:16

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het begreep, daar was hij blij om. Daarna gaf ze aan dat ze hem kende, hij grijnsde weer. 'Gelukkig,' zei hij zacht. Hij was er blij mee, dat ze hem kende en dat ze geen problemen had met zijn karakter. Ze liet het toe, gelukkig maar, want hij vond dit echt heerlijk. Zodra hij haar kleding los had begon hij zijn eigen kleding los te maken en hij zoende haar ondertussen weer. Hij wilde zo nog wel zijn excuses aanbieden aan Fay, maar nu genoot hij hier nog heel erg van.

Koning Jay Fullbright

'Dat doe ik zeker. Al kan ik natuurlijk doen wat ik wil als jij niet meer oplet,' plaagde hij nog even. 'Geen medelijden? Dat heb ik wel. Hij is saai,' zei hij grijnzend over Stephen. Daarna keek hij Kayton weer wat serieuzer aan. 'Ik ga je wel missen hoor, 'zei hij zacht. Hij ging hem echt heel erg missen. Hij dacht niet dat hij met iemand ooit dezelfde band zou hebben als hij met Kayton had.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 20:21

Elvira Solore

Hij leek er echt blij mee te zijn dat ze hem kende, daardoor glimlachte ze naar hem. Haar kleding was los en toen begon hij aan zijn eigen. Ze hielp hem mee en zoende hem doordringend terug. Dit was spannend en opwindend, ze vond het wel wat, de meeste ideeën van Nathan stonden haar dan ook wel aan. Dat vond ze gewoon leuk.

Kayton Erogate

"Ik let altijd op, dat weet je." Plaagde hij Jay terug. Hij had wel medelijden met Stephen, hij was saai. "Hij is net zo in de war en ontevreden over zichzelf als jij vroeger was, Jay, misschien kan jij nu hem een beetje helpen, leren hoe je dat doet, hoe je zo van jezelf kunt gaan houden als jij bent gaan doen." Zei Kayton hem nu toch wel serieus, hij dacht echt dat dit nog wel eens kon gaan werken. Daarna gaf de jongen aan dat hij hem echt ging missen.
"Weet ik... dat is ook niet erg, als je maar niet verdrietig bent..." Zei hij met een glimlach. "Zolang je maar met een glimlach aan mij terug kan denken, is het niet erg dat je me mist..." Gaf hij zacht aan.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 20:33

Nathan Gerono

Ze hielp mee met zijn kleding losmaken en daarna werd hij doordringend gezoend. Zodra zijn kleding uit was draaide hij haar om en drukte hij haar tegen de oude muur aan. Hij drong bij haar naar binnen en hij kreunde diep. Hij genoot hier echt van, dit was heerlijk. Hij ging aardig heftig tekeer, maar hij hield het iets rustiger dan de vorige keer, anders waren ze helemaal uitgeput zo.

Koning Jay Fullbright

'Ik ben bang dat ik mij hier beter buiten kan houden. Ik geloof niet dat hij zit te wachten op mijn adviezen,' zei hij eerlijk tegen Kayton. 'Misschien later, ik zal eens kijken of ik een moment kan vinden om met hem te praten, de komende tijd, misschien kan ik wel iets voor hem betekenen.' zei hij daarna tegen Kayton. 'Ik denk dat het goed komt. Ik heb alleen maar leuke dingen om aan terug te denken, al weet ik niet of ik helemaal kan voorkomen dat ik verdrietig ben omdat ik je mis,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 20:52

Elvira Solore

Hij draaide haar vluchtig om en drukte haar tegen de muur aan, de stenen voelden koud aan haar lichaam. Hij drong bij haar naar binnen en ze boog haar lichaam wat, ze sloot haar ogen en genoot van wat hij met haar deed. Het kon haar echt niets schelen allemaal, dit was heerlijk, ze liet Nathan tekeergaan, dit keer bleef ze zelf vrij rustig, ze kreunde alleen genietend.

Kayton Erogate

Jay dacht dat hij zich daar beter buiten kon houden, hij geloofde niet dat Stephen zat te wachten op zijn advies, misschien later, hij zou kijken of hij een geschikt moment kon vinden om met hem te praten.
"Dank je, ik denk dat het uiteindelijk heel positief uitpakt, natuurlijk zal hij in het begin er niets van willen weten, maar ik weet dat jij een doorzetter bent." Kayton gaf zijn kleinzoon even een knipoog.
Hij wreef even over zijn hart heen, die vervelende steken kwamen steeds vaker en ze werden ook steeds heftiger. Jay gaf aan dat hij alleen maar leuke dingen had om op terug te kijken. Maar misschien zou hij verdrietig zijn omdat hij hem miste.
"Dat begrijp ik. Dat is ook logisch." Zei hij zachtjes.
"Het ga je goed, jongen, vergeet niet dat ik altijd trots op je ben... altijd."

Rysha Volantis

Om eerlijk te zijn was ze nogal opgewonden en eigenlijk schaamde ze zich daar wel lichtelijk voor. Ze had zich nog nooit zo gevoeld. Ze wachtte tot Stephen eindelijk kwam, hij zou vandaag komen en ze was er gewoon nerveus voor. Eindelijk zou hij er weer zijn, ze kon niet wachten, eindelijk zou ze zich minder gaan vervelen. Ze legde haar handen op haar mooie ronde buik en keek naar buiten toe om te zien of de koets al kwam.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 21:02

Nathan Gerono

Ze leek het lekker te vinden, hij hoorde haar kreunen en dat gaf hem toch altijd wel een goed gevoel. Hij liet zijn handen over haar rug glijden en toen hij na een tijdje klaar was trok hij haar tegen zich aan. 'Je bent heerlijk,' zei hij zacht. Hij drukte zijn lippen kort in haar nek, daarna keek hij haar grijnzend aan. 'Volgens mij heeft niemand ons gezien, 'zei hij daarna plagend.

Koning Jay Fullbright

'Het komt goed, alles komt goed, dat beloof ik je,' zei hij zacht tegen hem. Hij gaf Kayton nog een knuffel en daarna slikte hij even. 'Ik zal je nooit vergeten en ik zal aan je denken bij elke beslissing die ik neem,' zei hij glimlachend tegen hem. 'Als jij mij maar niet vergeet,' zei hij plagend tegen zijn opa. 'Ga maar, het is goed,' zei hij daarna zacht.

Koning Stephen Lahero

Hij had kort wat met Lilli gepraat, niet echt veel. Ze had een paar pogingen gedaan om hem wat uit te dagen, maar hij had het aardig af kunnen houden, al kon hij niet zeggen dat het hem koud liet. Ze was erg aantrekkelijk. Hij stapte uit de koets, pakte zijn spullen en hij liep het kasteel binnen. Lucius was nergens te bekennen en daar was hij heel erg blij om, dan kon hij meteen naar Rysha toe.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 26/5/2015, 21:16

Elvira Solore

Zijn handen gleden over haar rug heen en ze drukte haar lichaam stevig tegen dat van hem aan. Wanneer hij klaar was, werd ze omgedraaid. Hij zei zacht dat ze heerlijk was.
"Hmm... jij ook..." Mompelde ze tegen hem. Ze voelde zijn lippen even in haar nek en daarna zei hij dat hij dacht dat niemand hun gezien had.
"Ah, wat jammer nou..." Sprak ze plagend tegen Nathan. Ze begon haar kleding weer te fatsoeneren en drukte nog een kusje op zijn lippen. Ze had een brede grijns rond haar lippen staan, ze vond het leuk.

Kayton Erogate

Jay gaf hem echt vertrouwen, hij kreeg nog een knuffel en de woorden die hij zei, betekenden echt heel erg veel voor hem.
"Ik zal jou nooit vergeten..." Fluisterde hij zachtjes. Hij mocht gaan, het was allemaal goed. Daardoor verliet hij langzaam de werkkamer, hij keek nog even achterom naar Jay, zijn ogen glinsterden van de tranen, hij had zich dan net wel groot gehouden, nu merkte hij toch wel dat dit hem heel zwaar viel, vooral omdat hij merkte dat Jay zo volwassen was geworden. Hij liep de kamer uit. Weer wreef hij over zijn borst heen en ging hij op de gang even rustig zitten. Zijn hart ging sneller staan, hij probeerde rustig adem te blijven halen en langzaam ging het weer beter. Hij slikte eventjes, hij wilde weer weg, hij wilde absoluut niet dat Jay hem zo zwak zou zien.

Rysha Volantis

Er ontstond een brede glimlach rond haar lippen toen ze de koets eindelijk zag arriveren. Ze zag Stephen uitstappen en ze hield haar adem even in, ze was toch veel gekker op hem dan ze ooit had bedacht van te voren, ze vond hem echt fantastisch. Ze liep zo vlug als haar dikke buik het toeliet naar beneden toe om hem te begroeten. Toen ze hem zag had ze blosjes op haar wangen, haar haren zaten wat warrig en ze omhelsde hem zo goed als ze kon.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 26/5/2015, 21:22

Nathan Gerono

Hij kreeg nog een kusje van haar en hij grijnsde een beetje. Toen ze hun kleding weer aan hadden pakte hij haar hand vast en liep hij weer verder, in de richting van het kasteel. 'Ik ben echt gek op je, Elvira,' zei hij zacht tegen haar, wel vol liefde. Hij wilde haar laten zien dat zijn gevoelens er wel altijd waren, hij vond het heerlijk om dit allemaal met haar te doen, maar hij hield ook echt van haar.

Carmen Samira

Toen ze Kayton in de gang zag ging ze direct naar hem toe en sloeg ze haar arm om zijn middel heen. Dan had ze hem dichtbij, maar het zou hem ook wat helpen. 'Rustig aan, we zijn zo buiten,' zei ze zacht tegen hem. Ze wist dat hij dit niet wilde waar Jay in de buurt was, dit was niet hoe hij herinnerd wilde worden en dat begreep ze heel erg goed.

Koning Stephen Lahero

Opeens was Rysha bij hem en hij werd omhelsd door haar, zo goed dat ging. Hij grijnsde een beetje en hij legde zijn handen kort in haar hals en hij gaf haar een kusje, hij hield het vrij beschaaft. Als Lucius hun zo zou zien werd hij afgemaakt. Hij legde zijn hand op haar buik. 'Ik heb je gemist,' fluisterde hij. Hij meende het echt, hij had haar meer gemist dan hij zou willen, maar nu hij haar zag voelde hij toch echt dat hij gevoelens voor haar had.
Nikkay
Nikkay

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven