Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

5 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 14:10

Fay Fuego

Hij wilde maar niet geloven dat die Feline het expres deed, hij was gewoon veel te goed. Misschien moest ze een beetje meer van hem hebben. Hij was echt een schatje en daardoor hield ze ook zoveel van hem. Soms wilde ze een beetje meer zoals hem zijn.
“Ja, is goed, dat is geen enkel probleem om het eerst te bespreken.” Knikte ze. Het kwam niet door Lucius volgens Stephen, het kwam door zichzelf en het kwam wel allemaal weer goed dacht hij. Ze knikte daardoor en glimlachte weer een beetje.


Koningin Esmerlada Fullbright

Hij wist het en vond het ook wel fijn zo te merken. Hij was ook alleen maar zo knap voor haar plaagde hij en ze grinnikte er een beetje door.
“Wat loop je trots.” Plaagde ze hem toen ze door de gangen heen liepen. Eenmaal buiten was het wel heel erg koud, ze liep dicht tegen Jay aan en had de mantel goed om haar lichaam heengeslagen, het begon al een beetje te schemeren zelfs.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 14:27

Koning Stephen Lahero


'Ik wil ook gewoon niet dat jij je er niet goed bij voelt. Ik zou nooit iets willen doen waardoor jij teleurgesteld in mij zou zijn. Echt niet... Maar ik weet gewoon niet zo goed hoe ik mij moet gedragen als er zoiets gebeurd...bij voel mij gewoon heel snel schuldig. Nu heb ik mijn belofte tegenover haar gebroken en daar voel ik mij ook niet goed bij, terwijl ik weet dat ik niet echt anders kon...' Zei hij zacht tegen haar. Hij hoopte dat ze het een beetje begreep en daardoor misschien wat minder bezorgd was, maar hij was bang dat het niet hielp. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 7/12/2014, 14:43

Devlyn Stratton
Chayenne vroeg nog of Carmen zich niet verveelde. En dat deed ze wel, maar ze hoefden zich geen zorgen te maken. Ze gaf aan dat ze veel moest slapen en wilde de wandeling voor een ander moment bewaren. 'Daar hou ik je aan.' zei Devlyn als antwoord op die vraag met een kleine grijns op zijn gezicht. Hij was bijzonder vrolijk vandaag, normaal is hij een stuk serieuzer. 'Maar je wilt liever even slapen begrijp ik?' vroeg hij als laatste nog voor de zekerheid na. 'Misschien dat we dan even met Tornado naar Nathan en Storm kunnen gaan, wat je eerder wilde doen.' stelde hij daarna voor aan Chayenne.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 15:46

Fay Fuego

“Leer het nu toch eens... al ben ik een keertje teleurgesteld, dat zegt nog niet dat ik minder van je ga houden? Bovendien maken foutjes je menselijk...” Vertelde ze hem liefdevol.
“Hoor jij iemand je roepen dat ze bang is? Dat ze helemaal in paniek is in die kamer? Volgens mij slaapt dat kind gewoon als een roosje hoor, Stephen.” Zei ze hem nu. Ze wilde hem gewoon zo graag geruststellen en ervoor zorgen dat hij zich beter voelde.



Chayenne Lahero

"Oké Carmen." Zei ze met een knikje tegen haar, ze drukte even lief een kus op haar voorhoofd en Devlyn vroeg of ze met Tornado naar Nathan en Storm gingen en daardoor knikte ze even. Dat vond ze wel een goed idee. Ze kwam overeind van het bed en nam Tornado met haar mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 16:44

Koning Stephen Lahero

‘Ik ga het nooit leren,’ mompelde hij tegen haar. Dit zou hij gewoon nooit accepteren, hij was nou eenmaal zo. Ze probeerde daarna duidelijk te maken dat ze niet bang was, dat het niet erg was dat hij hier was. Hij zuchtte daardoor zacht, misschien had ze ook wel gelijk. Het was zo lastig om dat te beseffen. ‘Oké,’ gaf hij uiteindelijk toe. Hij legde zijn hoofd weer tegen haar aan en hij sloot zijn ogen even. Het voelde toch niet goed, maar hij wist dat hij er nu niets aan kon doen, het was goed zo. Hij zou morgen met haar praten en waarschijnlijk bleek dan dat het allemaal een groot misverstand was.

Carmen Samira

‘Het lijkt mij inderdaad beter als ik even ga slapen. Jullie vermaken je vast samen, dan gaan we morgen wel wat doen, als het dan goed gaat,’ zei ze tegen de twee. ‘Veel plezier,’zei ze daarna. Chayenne kwam van het bed af en ze glimlachte een beetje, daarna ging ze zelf voorzichtig liggen, het ging allemaal echt nog wat moeizaam, maar het maakte niet zo veel uit.

Koning Jay Fullbright

‘Ja, ik ben trots op jou,’ zei hij lachend tegen haar. Hij kon niet anders dan trots zijn met zo’n mooie vrouw naast zich. Hij hield zijn arm om haar heen geslagen omdat het toch best koud was, maar ze waren al vrij snel in het dorp. Hij klopte aan bij Kenzo, al snel vloog de deur open. De warmte kwam meteen naar buiten en hij keek glimlachend naar Kenzo. Hij leek in een goed humeur te zijn, hij begroette hun uitbundig en sloot daarna de deur achter hun. Zo te horen waren er al wat vrienden, maar Jay kende er zelf al wel een aantal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 7/12/2014, 16:52

Devlyn Stratton
Chayenne leek het een goed idee te vinden om naar Nathan te gaan. Ze wilde er, voordat ze bij Carmen kwamen, ook al naar toe om onder andere de honden samen te laten spelen of wat de honden dan ook onderling zouden doen. Carmen gaf aan dat ze liever nog even wilde slapen en dat ze zich wel met z'n tweetjes zouden vermaken. Hij zag hoe dat Chayenne opstond en volgde haar voorbeeld door zelf ook op te staan van de stoel waar hij in zat. Hij liep alvast naar de deur toe, maakte die open en bleef staan, zodat Chayenne als eerste er door heen liep. Dames gaan voor is hem altijd geleerd. 'Welterusten.' wenste hij Carmen nog, nadat ze hun veel plezier gewenst had.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 16:54

Fay Fuego

"Ga maar slapen, lieverd..." Zei ze zacht tegen hem, ze sloeg haar armen stevig om hem heen en sloot zelf ook haar ogen nu even. Ze vond niet dat ze er verder nog over moesten praten. Hier kwamen ze toch samen niet meer uit waarschijnlijk.
Ze sloeg de deken nog wat meer over hem heen en drukte een kus op zijn voorhoofd


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat hij trots op haar was, ze glimlachte daardoor lief naar hem en drukte een kus op zijn wang. "Dat is lief." Zei ze zacht tegen hem.
Kenzo opende voor hun de deur, hij was behoorlijk uitbundig. De deur werd achter haar gesloten en ze haalde de bontmantel van haar schouders af, meteen zag ze verschillende mannen naar haar kijken, haast met open mond, haar blik ging naar Jay en ze glimlachte een beetje schaapachtig. Ze wist gewoon niet zo heel erg goed wat ze met die aandacht aanmoest.
Er waren twee plaatsen nog vrij, maar dan kon ze niet naast Jay zitten, dat vond ze jammer, maar misschien was het gewoon wel goed voor hun allebei, ze nam plaats tussen een meisje en een jongen in en begon met ze te praten. Eerst wat onwennig, maar het ging steeds wat beter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 17:00

Koning Jay Fullbright

Hij kon heel goed voelen dat er veel aandacht voor Esmeralda was, maar als iemand hier ook maar iets met haar zou flikken was dit feestje zo over. Hij merkte aan zichzelf dat hij steeds meer jaloezie begon te voelen, een blik had hem vroeger niet zo veel uitgemaakt, maar nu deed het wel al een hoop met hem. Hij zag haar naar hem glimlachen, waardoor hij zelf ook even glimlachte, maar meer dan dat was het niet. Esmeralda ging zitten en hij werd door Kenzo bijna meegesleurd naar een paar mensen die hij al kende. Hij ging zitten en hij kreeg een glas drank in zijn hand gedrukt waarvan hij niet helemaal thuis kon brengen wat het was. Hij nam een slokje daarna sprak hij wat met Kenzo. Hij was echt heel vrolijk, hij vertelde heel veel en hij schonk ook constant de glazen bij. De sfeer was eigenlijk gewoon heel goed.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij moest gaan slapen, waardoor hij even zwak glimlachte. ‘Ik hou van je, welterusten,’ zei hij zacht. Ze trok de dekens wat meer over hun heen en hij legde zijn hoofd dicht tegen haar aan. Hij hield heel erg veel van haar, elke keer werd het hem opnieuw duidelijk. Hij zakte uiteindelijk in slaap, maar het ging niet zo snel als normaal, gewoon omdat hij veel aan zijn hoofd had nu, daar was hij dan gewoon mee bezig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 17:09

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay werd door Kenzo meegenomen, ze keek er heel even naar, maar ze werd al weer gauw uit haar gedachten getrokken doordat de mensen wat van haar wilden weten, ze begon steeds losser te worden, maar dat kon ook aan het drankje komen dat ze kreeg, ze wist niet wat het was, maar het was erg lekker en zoet. Ze had niet het idee dat er veel alcohol in zat, al was dat wel zo...
Haar blik ging steeds minder naar Jay toe en ze praatte steeds vrolijker en meer tegen de mensen waarmee ze in gesprek was. Het was wel te merken dat ze behoorlijk populair was, maar dat kwam mede ook door haar persoonlijkheid.


Fay Fuego

Hij zei dat hij van haar hield. "Welterusten, liefje." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en ze streek zacht over zijn arm, ze bleef wakker tot ze merkte dat zijn ademhaling rustiger werd, hij sliep... Daarna zakte ze zelf ook in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 17:14

Koning Jay Fullbright

Hij vond het eigenlijk heel gezellig, maar op een gegeven moment begon één van de mannen te vertellen dat hij Esmeralda wel zag zitten, het was waarschijnlijk grappend bedoeld, maar het viel bij Jay totaal verkeerd. Hij vroeg of Jay niet open stond voor wat anders, of hij niet een keer een nachtje met haar door mocht brengen, hij zou er fiks voor betalen. Jay kon dit gewoon niet als grap zien, het maakte hem woedend en het was goed dat Kenzo er tussenkwam. Hij probeerde het hele opstootje iets te sussen en dat lukte ook redelijk, de klootzak vertrok en Jay ging weer zitten, maar aan zijn gezicht was te zien dat hij dit echt niet kon hebben. Uiteindelijk ontspande hij wel weer wat en vermaakte hij zich met de mensen die hij wel aardig vond.

Kenzo

Hij vond het niet zo boeiend dat Jay zich kwaad maakte, eigenlijk helemaal niet zelfs. Hij leek nu weer rustig te zijn en hij was weer in gesprek, het moment kwam voor Kenzo om naast Esmeralda te gaan zitten, omdat er iemand opstond. Hij keek haar glimlachend aan. ‘En, vind je het een beetje gezellig hier?’ vroeg hij aan haar. Ze leek het wel aardig naar haar zin te hebben en hij dacht wel dat het een goed idee was om ze hier vaker uit te nodigen. Ze zouden het vast leuk vinden en hij ook, hier kon hij gewoon heel veel mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 17:19

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze kreeg niets van het opstootje mee eigenlijk, ze was te druk in gesprek, bovendien was er behoorlijk veel herrie in het huisje, iedereen kletste honderduit. Daardoor hoorde ze totaal niet wat er gebeurde. Na een tijdje kwam Kenzo naast haar zitten.
Uitbundig sloeg ze haar armen om hem heen en knuffelde ze hem even.
"Bedankt dat je ons uitgenodigd hebt, Kenzo! Het is heerlijk." Zei ze nadat ze hem los liet, haar ogen twinkelden vrolijk en ze had al behoorlijk veel gedronken, daardoor werd ze zo uitbundig, ze dronk nooit zoveel, maar ze had ook niet echt het idee dat ze teveel dronk. Ze vergat gewoon op het drankgebruik van Jay te letten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 17:23

Kenzo

Hij had een grijns op zijn gezicht door Esmeralda, ze was zo eigenlijk alleen nog maar leuker. Ze had gewoon een geweldige uitstraling. Hij werd uitbundig door haar geknuffeld en daarna keek hij haar glimlachend aan. ‘We doen dit bijna elke week, jullie zijn altijd welkom hoor,’ zei hij tegen haar. Hij keek even opzij, Jay zat een eind van hem vandaan, maar het was duidelijk dat hij vreselijk veel gedronken had en dat vond Kenzo alleen maar leuk. Hij wist dat Esmeralda het niet zo zou kunnen waarderen, hij wist heel goed hoe hij Jay gek moest krijgen. Hij had wel eens dingen met Kenzo besproken, in vertrouwen natuurlijk, maar nu wist Kenzo dus precies hoe hij daar misbruik van kon maken. Er waren twee meisjes naast Jay gaan zitten die enorm uitbundig waren en weinig kleding aan hadden, hoewel Jay duidelijk niet echt aandacht aan ze besteedde, wist Kenzo gewoon dat hij wel uitgedaagd werd. ‘Je ziet er uitzonderlijk mooi uit, Esmeralda. Echt… je bent beeldschoon,’ zei hij op heldere en doordringende toon tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 17:30

Koningin Esmeralda Fullbright

Kenzo gaf aan dat ze dit bijna elke week deden en ze waren altijd welkom.
"Echt waar? Wat aardig!" Sprak ze grijnzend tegen hem. "Ik weet zeker dat we vaker komen, het is echt heel erg gezellig en ik weet gewoon dat Jay het nodig heeft." Zei ze heel erg eerlijk tegen hem.
Ze kon Jay niet zien op dit ogenblik, hij zat aan de andere kant, er zaten wat mensen voor, maar ze vertrouwde hem en ging ervan uit dat hij zich zou redden, zonder problemen. Kenzo sprak nu weer tegen haar, hij vond dat ze er uitzonderlijk mooi uitzag, ze was echt beeldschoon.
"Dank je, Kenzo!" Lachte ze weer vrolijk. "Ik dacht, dit is wel een beetje een speciale gelegenheid dus ik heb een beetje extra mijn best gedaan." Ze streek even over haar strakke jurk heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 17:34

Kenzo

‘Ik ben eigenlijk ook hartstikke aardig, we hebben gewoon niet zo’n goede start gehad. Ik wil het vanaf nu echt anders gaan doen,’ zei hij tegen haar, heel eerlijk. ‘Ik denk ook dat hij het nodig heeft. Af en toe gewoon wat rust en ontspanning, daardoor leert hij ook een beetje aan alles wennen. Je zult toch af en toe wat bijzondere dingen moeten doen om dingen te kunnen doorbreken. Jullie zijn ook gewoon hartstikke jong, je moet nog een beetje van het leven genieten hé, anders wordt het zo saai!’ zei hij lachend tegen haar. Ze streek met haar hand langs haar jurk en hij ademde diep in. Ze had geen idee hoe uitdagend ze kon zijn. Ze was al zo mooi…
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 7/12/2014, 17:38

Devlyn Stratton
Chayenne leek het een goed idee te vinden om naar Nathan te gaan. Ze wilde er, voordat ze bij Carmen kwamen, ook al naar toe om onder andere de honden samen te laten spelen of wat de honden dan ook onderling zouden doen. Carmen gaf aan dat ze liever nog even wilde slapen en dat ze zich wel met z'n tweetjes zouden vermaken. Hij zag hoe dat Chayenne opstond en volgde haar voorbeeld door zelf ook op te staan van de stoel waar hij in zat. Hij liep alvast naar de deur toe, maakte die open en bleef staan, zodat Chayenne als eerste er door heen liep. Dames gaan voor is hem altijd geleerd. 'Welterusten.' wenste hij Carmen nog, nadat ze hun veel plezier gewenst had.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 17:41

Koningin Esmeralda Fullbright

"Fijn." Sprak ze kort, maar vrolijk tegen hem toen hij aangaf dat hij het van nu af aan echt anders wilde doen, ze sloeg haar glas weer achterover en zette het lege glas op het tafeltje neer. Kenzo dacht ook dat Jay het nodig had, zo leerde hij ook aan alles wennen en ze moesten af en toe wat bijzondere dingen doen om het te doorbreken, ze waren nog jong en moesten van het leven genieten.
Ze gaf hem een kleine tik tegen zijn arm met haar hand. "Wij genieten echt wel van het leven hoor!" Vertelde ze hem. Eigenlijk gedroeg ze zich zelfs wat flirterig, maar dat kwam omdat ze zich op haar gemak bij Kenzo voelde en hem wat vertrouwde.
"We hebben gewoon al zoveel meegemaakt, dat we wat liever rustig aan doen en af en toe gewoon wat leuke dingen." Ze haalde haar schouders even op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 17:47

Kenzo

Ze zette haar glas weg, daardoor schonk hij bij en gaf hij het aan, hij pakte zelf ook een vol glas en hij nam wat grote slokken, hij was alleen wel gewend om heel veel te drinken, dus hij kon aardig wat hebben. Ze gaf hem een tik en ze zei dat ze echt wel van het leven genoten. ‘Van elkaar, zal je bedoelen,’ zei hij met een plagende grijns op zijn gezicht tegen haar. Het beviel hem wel goed om zo met haar om te gaan, maar hij merkte dat hij best meer zou willen doen. Hij moest alleen afstand houden, hij wilde echt wel een band op bouwen met haar, maar dan moest hij zich juist niet laten gaan. Dan zou Jay niets meer accepteren. Hij keek even om naar de jongen, die nog steeds niet echt aandacht gaf aan de meiden, waar hij ergens een beetje van baalde, maar het maakte niet zo veel uit. ‘Ik begrijp het wel, hij verteld wel eens wat. Ik vind dat jullie het heel goed doen, maar vergeet niet te leven. Laat het je niet tegenhouden als je soms wat wilt….’ Zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 17:54

Koningin Esmeralda Fullbright

Haar glas werd weer bijgevuld en aan haar gegeven, meteen dronk ze er weer van, ze was al lang al over haar grens heen, maar het kon haar ook helemaal niets schelen.
Hij plaagde haar en zei dat ze van elkaar genoten, ze grinnikte daardoor even. "Ook ja, daar zijn we heel goed in." Sprak ze met twinkelende ogen tegen hem. Ze volgde de blik van Kenzo nu even, waardoor ze half tegen hem aanviel omdat haar evenwicht niet al te best meer was, ze zwaaide even uitbundig en vrolijk naar Jay en lachend draaide ze zich weer om naar Kenzo en ging ze rechtop zitten.
"Ha! We doen echt wel wat we leuk vinden hoor." Sprak ze tegen hem, wat eigenwijs. "Bovendien heb ik aan Jay genoeg, als je hier soms wat probeert te associëren."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 18:01

Kenzo

Ze zei met twinkelende ogen dat ze daar heel erg goed in waren en daardoor ademde hij diep in. ‘Ah, je maakt mij gewoon jaloers…’ zei hij plagend tegen haar. Hij merkte wel dat het ontzettend veel met hem deed dat ze nu zo was, maar het maakte hem niet uit. Hij kon zichzelf wel inhouden en hij sliep vast en zeker niet alleen vannacht, genoeg mensen hier die wel bij hem wilden slapen, waarschijnlijk. Kenzo zelf was ook een aardig knappe man, hij leek wat op Jay, maar toch ook weer niet. Hij had genoeg aandacht, dus daar had hij niet zo veel problemen mee. Ze wilde naar Jay kijken en ze zakte helemaal tegen hem aan, waardoor hij lachend haar lichaam vastpakte. Ze zwaaide naar Jay en hij schudde zijn hoofd even, hij voelde heel goed dat Jay dit niet leuk vond en hij moest oppassen. Ze zei dat ze wel deden wat ze leuk vonden en dat ze genoeg had aan Jay, daardoor schudde hij zijn hoofd even. ‘Helaas, anders ben je bij mij altijd welkom. Je bent heel erg aantrekkelijk, maar ik zou nooit iets doen als jij dat niet wilt. Ik wil het niet kapot maken tussen jullie,’ zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 18:09

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat ze hem jaloers maakte en ze keek hem niet begrijpend aan. "Waarom?" Vroeg ze aan hem, wat onnozel aan hem. "Ik hoor bij Jay, er is absoluut geen kans voor je." Zei ze tegen hem, misschien wat hard, maar niet heel erg slecht bedoeld. Ze nam weer wat slokjes van haar drankje.
Wanneer ze zich naar Jay draaide, merkte ze dat Kenzo haar vasthield, misschien vond ze het stiekem wel leuk om hem uit te dagen, maar ze wilde absoluut niet dat er wat zou gebeuren. Ze wierp Jay nog een kushandje toe.
Kenzo gaf aan dat ze bij hem altijd welkom was, ze was heel erg aantrekkelijk vond hij en hij zou nooit iets doen wat zijn niet wilde.
"Je bent een slijmbal." Ze kneep even in zijn wang met een grinnik.
"Blijf maar lekker dromen." Plaagde ze er nog achteraan. Eigenlijk stond ze er haast niet bij stil dat dit gewoon een broer van Jay was eigenlijk, wat nu als hij net van die trekjes had van Leroy? Dat hij vanuit het niets kwaad werd op haar omdat ze even iets te ver ging, maar nee, ze dacht er totaal niet over na.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 18:59

Kenzo

‘Ik weet dat je bij Jay hoort en dat moet je ook vooral zo houden, maar je bent zo verschrikkelijk mooi en als je dan zo doet… zo tegen mij aan zit, zo jezelf aanraakt…’ noemde hij op. Aan zijn stem alleen al was te horen dat hij daardoor enorm naar haar verlangde. Ze vond hem een slijmbal door wat hij zei en ze kneep in zijn wang, waardoor zijn hartslag omhoog schoot. ‘Je hebt niet door wat je met mij doet, Esmeralda… Jay kan misschien heftig reageren, maar je daagt mij echt heel erg uit… ‘ zei hij, zijn stem klonk schor. Misschien kon hij beter afstand van haar nemen. Hij moest lekker blijven dromen. ‘Dat doe ik ook zeker,’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 19:09

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij legde het allemaal even uit en daardoor schoof ze eigenlijk meteen een stukje opzij en door de klank in zijn stem begon ze zich wat ongemakkelijk te voelen. Ze had geen idee wat ze met hem deed, Jay kon misschien heftig reageren, maar ze daagde hem zo echt heel erg uit.
"Dat is niet de bedoeling, ik zie je gewoon als vriend, gewoon omdat je ook bevriend bent met Jay. Ik wil je niet uitlokken of wat dan ook. Ik vind het gewoon leuk om je een beetje te plagen en zo, ik wist nooit dat ik zoveel effect op iemand anders dan Jay zou hebben, echt niet." Vertelde ze hem in een snel tempo met wat rozige wangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 19:14

Kenzo

‘Je hebt wel zo veel effect op mij en op iedere man waarbij je dit zou doen, maar misschien bij mij ook nog net wel wat meer…’ zei hij zacht. Hij was hier gevoelig voor, hij had gedacht dat ze dat wel wist, maar ze leek er niet zo bij stil te staan. Dat kon hij ook wel begrijpen, maar voor hem was het wel heel lastig. ‘Ik zie jou ook gewoon als vriendin, ik zou niet meer met je doen, maar het is niet echt fijn als je zo doet, al begrijp ik het ook wel,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij keek even om naar Jay en hij ademde diep in. ‘Hij heeft iets te veel gedronken, Esmeralda… misschien moet je even een stukje met hem gaan lopen buiten, zodat jullie wat frisse lucht hebben,’ zie hij tegen haar, omdat Jay duidelijk beter niets meer kon drinken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 19:23

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had veel effect op iedere man waarbij ze zo zou doen, daardoor legde ze haar handen in haar schoot, ze tikte met haar voet op de grond, ze kon gewoon niet meer stil zitten nu. Ze moest gewoon iets bewegen, iets te doen hebben. Kenzo zag haar ook als vriendin, hij zou niet meer met haar doen, maar het was niet fijn als ze zo doet.
"Ik denk dat ik iets te veel heb gedronken, het is heerlijk, wat is het eigenlijk?" Ze sprak in een snel tempo achter elkaar.
Kenzo zei dat Jay teveel gedronken had en daardoor keek ze naar haar vriendje, ze kneep haar ogen iets samen om scherper te kunnen zien. Volgesn Kenzo moest ze met hem gaan wandelen buiten, voor frisse lucht.
Ze knikte even. "Bedankt..." Glimlachte ze nu, ze vertrouwde hem echt, vooral omdat hij veel uitlegde en haar veel vertelde. Ze stond op, iets wankelend en ze greep even met een verontschuldigende blik de schouder van Kenzo vast, daarna liep ze zo goed als ze kon naar Jay toe.
"Zullen we even een frisse neus halen?" Vroeg ze aan hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 19:27

Koning Jay Fullbright

Hij had het eigenlijk heel erg goed naar zijn zin, al vond hij het niet zo fijn dat die meiden zo rond hem hingen. Hij vond het lastig om daar helemaal niets mee te doen, vooral als hij zag dat Esmeralda wel heel uitbundig met Kenzo omging. Dan wilde hij dat zelf ook en hij had kansen genoeg maar hij deed niets. Hij keek op toen Esmeralda opeens voor hem stond, een glimlach verscheen op zijn gezicht. Ze had misschien wel gelijk, want alles draaide enorm en wat frisse lucht zou nooit kwaad kunnen. Hij kwam overeind en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij hield haar heel even zo vast, het was duidelijk dat hij aardig stond te wankelen, maar daarna nam hij haar wel mee naar buiten. Hij leunde tegen haar aan en eenmaal buiten zette hij haar tegen de muur van het huisje aan. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij zoende haar onstuimig en gretig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum