Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 10:11

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei keek hij haar strak aan en ademde hij langzaam in. ‘Zeg dat maar niet nog eens zo…’ zei hij daarna. ‘Als je hier wel in leven wilt blijven, kan je er beter niet op die manier mee omgaan.’ Zei hij kort. Hij kon niet geloven dat Stephen dit accepteerde, zo was de man helemaal niet. Had ze soms ook iets met hem gedaan? Hij liet haar de kamer weer ingaan en hij sloot de deur achter zich, hij leunde met zijn rug tegen de deur terwijl hij haar aankeek. ‘Ik heb moeite met de hele situatie. Als jij iets bij mij flikt, heb je het goed voor elkaar. Je hebt Stephen compleet ingepalmd op een zwak moment en als je mij iets aandoet, heb je het hele rijk.’ Noemde hij op. ‘Dat zit mij niet zo lekker,’ voegde hij er aan toe. Ze vroeg of hij dingen wilde weten of dat ze iets moest laten zien, hij stak zijn handen in zijn zak en hij ademde langzaam in. ‘Ik zou willen dat je mij kon overtuigen om jou te vertrouwen, maar ik ben bang dat het je niet meer gaat lukken,’ zei hij eerlijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 10:24

Fay Fuego

Ze schudde haar hoofd zacht even. "Ik en Stephen houden van elkaar zoals Esmeralda en jij van elkaar houden. Je weet zelf hoe dat voelt..." gaf ze aan, ze ging op het bed zitten en keek naar Jay.
"Ik heb hem niet ingepalmd, hij heeft mij een kans gegeven. Hij heeft heel erg veel moeite met zichzelf, met zijn eigen gevoel, maar ik probeer hem daar zoveel mogelijk mee te helpen." Ze glimlachte lichtelijk.
"Als ik het koninkrijk gewild had, had ik alle krachten voor mezelf gehouden en zo gemakkelijk jou en Stephen kunnen vermoorden, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil gewoon een normaal leven, al is dat niet eens meer mogelijk omdat ik voor een koning gevallen ben. Maar ik zou hem voor niemand anders willen ruilen." Zei ze met een verliefde uitdrukking in haar ogen.
"Wantrouw je me alleen om die krachten? Want daar kan ik niets aan doen, ik ben niets zonder mijn krachten. Helemaal niets...." fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Leeftijd : 29

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 10:28

Koning Jay Fullbright

‘Er zijn nog veel meer mogelijkheden dan dat, Fay. Wat nou als je hier kwam met de intentie om die krachten voor jezelf te houden en het koninkrijk op te eisen, maar onderweg kwam je Stephen tegen en je vond hem toch leuker dan je gedacht had. Op deze manier zorg je ervoor dat je nooit verdacht zult worden. White Castle kan je krijgen via Stephen, mij ombrengen is niet zo heel moeilijk. Het gaat per ongeluk een keer fout met die krachten, maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen. Stephen geloofd jou wel. Een gevecht loopt een keer uit de hand en je maakt mij dan af, ook goed te verklaren, het zou zelfverdediging zijn.’ Noemde hij op. ‘Dit verhaal laat voor mij niet zien dat je te vertrouwen bent, Fay.’ Zei hij daarna iets kort tegen haar. ‘Nee, niet alleen door die krachten. Ook door je persoonlijkheid.’ Zei hij daarna. ‘Jij bent het soort vrouw dat het hart van iedere man op hol kan laten slaan en je bent je daar bijzonder goed bewust van. Dat is gevaarlijk. Misschien nog wel gevaarlijker dan die krachten van je…’ zei hij.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 10:36

Fay Fuego

Ze slikte even door de woorden van Jay en uit onmacht kwamen er tranen in haar ogen te staan.
"Zo gemeen ben ik niet. Ik snap niet dat je zo over me denkt... ik probeer alles goed te doen, ik wil niemand pijn doen en al helemaal niet het hart van Stephen breken, hij wilt ook niet dat er ook maar iets met jou gebeurd en dat zal ik ook nooit doen. Ik heb je tot nu toe nog nooit pijn gedaan, alleen maar geholpen met mijn kracht." Vertelde ze hem zacht, ze was altijd eerlijk en nog wantrouwde hij haar... ze zuchtte zacht.
"Ik breng geen mannenharten op hol... ik hou zielsveel van Stephen en Nathan is gewoon een vriend. Hij houdt wel van me, maar niet zoals Stephen." Legde ze hem uit.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 10:41

Koning Jay Fullbright

Nu deed ze anders. Misschien kwam ze minder dwingend of krachtig over en daarom bond hij in. Hij kon er gewoon niet goed tegen als iemand een bepaald soort uitstraling op hem had, nu leek hij weer totaal om te slaan zoals hij normaal gesproken was, al helemaal omdat ze tranen in haar ogen kreeg. Hij stapte naar haar toe en hij ging naast haar zitten, meteen pakte hij haar hand vast. ‘Ik zeg niet dat je ook gebruik maakt van je kwaliteiten, maar je bent heel goed in staat om dat wel te doen. Dat weet jij ook, Fay.’ Zei hij zacht tegen haar. ‘Ik denk dat het wantrouwen dat ik heb niet eens door jou zelf komt of door die krachten. Ik ben gewoon een beetje zo en het heeft tijd nodig. Als ik oprecht zie dat je niet zo bent, zoals nu, zal ik steeds een beetje meer vertrouwen in je krijgen…’ legde hij haar uit. ‘Ik vind het gewoon lastig om dit te zien. Ik ken Stephen al mijn hele leven en hij is nu zo anders. Misschien schuif ik ten onrechte alles op jou, waarschijnlijk wel.’ Zei hij nu eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 10:48

Fay Fuego

"Dus, jij gaat pas iemand vertrouwen als diegene zich kwetsbaar op stelt?" Vroeg ze nu aan hem, er brak weer een kleine glimlach door op haar gezicht.
"Dat haat ik, ik ben niet graag kwetsbaar, dat zou betekenen dat ik zwak ben." Legde ze hem uit. Haar hand werd door hem vastgepakt.
"Dat klopt, Stephen is heel anders, dat komt deels door mij, ik wil graag dat hij wat losser wordt. Hij heeft ook heel erg veel moeite met zijn kracht en in combinatie dat hij zoveel van me houdt, gaat dat niet echt goed." Legde ze uit. Het hartje om de nek van Stephen zal nu vast als een razende tekeer gaan, dat wist ze zeker.
"We werken eraan en proberen er alles aan te doen om het beter te maken."
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 10:51

Koning Jay Fullbright

‘Ja, blijkbaar,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. ‘Als iemand zijn kwetsbaarheid laat zien is het voor mij de moeite waard om in diegene te investeren. Om mijn eigen kwetsbaarheid bloot te leggen. Dat doe ik niet als iemand anders dat ook niet doet,’ legde hij haar uit. Ze vertelde over Stephen en hij knikte langzaam. ‘Ik hoop voor hem dat jullie er uit komen,’ zei hij daarna. Fay leek zich daar heel erg voor in te willen zetten en dat liet hem weer een beetje extra zien dat ze het allemaal goed bedoelde. ‘Dus, je wilt mij helpen… waarom, Fay? Ik geloof nog steeds niet dat je dat gewoon zomaar doet…’ zei hij nu.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 11:14

Fay Fuego

Hij vroeg haar waarom ze hem wilde helpen. "Ik zie hoe erg het jou en Esmeralda in de weg staat. Iedereen hoort gelukkig te zijn, vind ik. Daarom heb ik Layka ook geholpen." Wist zij veel dat de krassen op de rug van Layka door de vader van Jay kwamen.
"Bovendien ben ik zelf zo lang in een ongelukkige wereld geweest waar ik niets goed kon doen... ik vind het heerlijk om hier te zijn, om echt wat te kunnen betekenen voor mensen." Haat ogen glinsterden, Fay was zoiets als een barmhartige Samaritaan, ze wilde helpen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 11:17

Koning Jay Fullbright

Ze had het over Layka en hij keek haar daardoor even doordringend aan en hij zuchtte. ‘Je hebt niet echt een idee van hoe ik ben, Fay. Als je dat wist, zou je mij niet zo graag meer willen helpen en zou je alleen om Esmeralda geven,’ zei hij zacht tegen haar, omdat hij daar van overtuigd was. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij staarde even voor zich uit. ‘Je kunt mij niet helpen. Misschien kan je symptomen bestrijden, maar de oorzaak zal je nooit weg kunnen nemen en dat vind ik verschrikkelijk, maar ik weet dat het niet anders is…’
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 12:55

Fay Fuego

"Jay, jij bent ook een goede jongen, het kan misschien zijn dat je ergens een probleem hebt dat heel diep zit, maar verder ben je een goede jongen, dat zie ik aan je." Zei ze zacht tegen hem.
"Weet je zelf wat de oorzaak is?" Wilde ze graag van hem weten. Ze legde een hand op zijn rug en keek naar hem.
"Wat er net gebeurde, met je zwaard... ik kan ervoor zorgen dat de woede en frustraties wegvloeien. Als je je voelt zoals gisteren dan kan je wel die woede kwijt en krop je niet alles zo gigantisch op, dan kan je er ook over praten met Esmeralda en zal alles een stukje makkelijker gaan." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 13:05

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte doordat ze zei dat hij ook een goeie jongen was. ‘Misschien wel, maar er zit iets heel slechts in mij, Fay. Iets waar ik waarschijnlijk nooit goed mee om zal kunnen gaan,’ zei hij eerlijk tegen haar. Hij was daar ook heel eerlijk over nu, hij kon bijna niet anders. Eerlijkheid was wat Esmeralda van hem verlangde en nu wist iedereen hier toch al hoe hij was. Ze vroeg of hij zelf wist wat de oorzaak was en hij ademde diep in. ‘Nee, niet goed. Ik weet alleen dat mijn vader het ook had en dat het bij hem wel eens compleet fout ging,’ zei hij tegen haar. Ze had het over wat er net gebeurde en ze kon er voor zorgen dat die woede verdween. ‘Misschien is het een goed idee. Maar nog steeds denk ik dat je daarmee uiteindelijk niets oplost en ik heb een oplossing nodig voor alles, Fay. Ik versterk heel erg mijn eigen gedrag. Als ik iets doe bij Esmeralda waar ik mij schuldig over voel, zal ik dagen opgefokt en chagrijnig zijn, alleen maar omdat ik daar zelf niet mee om kan gaan,’ legde hij haar uit.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 13:30

Fay Fuego

"Is er nooit iets in je verleden gebeurd waardoor je dit gevoel hebt? Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet geloof dat zoiets erfelijk is. Het is geen ziekte ofzo, het zijn gedachtekronkels." Ze zei het allemaal heel aardig tegen hem, maar wel eerlijk.
"Wil je er wel mee om leren gaan? Als je ervoor vecht en het echt graag wilt, dan denk ik dat je er op den duur redelijk goed mee om kan gaan." Glimlachte ze. "Je moet niet denken dat je het niet kunt, je moet doorzetten en naar het hoogste streven." Haar stem klonk vriendelijk en lief.
"Maar als je dat opgefokte en chagrijnige kwijt bent, zul je je alleen nog maar schuldig voelen. Dat is minder erg denk ik, dan kun je nog gewoon bij haar zijn."
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 13:36

Koning Jay Fullbright

‘Dat denk ik ook niet, ik denk dat ik het te normaal ben gaan vinden…’ mompelde hij tegen haar. ‘Ik doe het ook niet echt bewust omdat ik er naar verlang. Meestal gebeurd het eerder zonder dat ik het door heb.’ Legde hij haar uit. Soms had hij het wel door, maar dan kwam het meer omdat hij ongeduldig of kwaad was. ‘Mijn vader was anders,’ zei hij tegen haar, zodat dat maar duidelijk was. Zo was hij niet en hij hoopte dat ook nooit zo te ontwikkelen. Hij dacht aan vroeger, of er iets was waardoor hij dit ontwikkeld had. Hij haalde zijn schouders op, hij wist het niet. ‘Ik ben altijd al samen geweest met Esmeralda en dat helpt mij. Doordat mijn leven stabiel is met haar, lukt het mij aardig om normaal te kunnen zijn en normaal met haar om te gaan. Maar soms is er chaos en dan heb ik net zo veel chaos in mijn hoofd, waardoor het niet meer goed gaat…’ zei hij net zo eerlijk tegen haar. ‘Ik wil het heel graag en ik vecht er keihard tegen. Het maakt het heel lastig omdat ik het vaak zelf niet door heb. Als ik wist dat er gebeurde zou ik er meer aan kunnen doen, maar het gebeurd allemaal als ik mij niet goed voel en als ik mij niet bewust ben van wat ik doe…’
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 13:56

Fay fuego

Het werd steeds lastiger en er ontstond een denkrimpel in haar voorhoofd. Zin vader was in ieder geval wel anders.
"Ik weet ook niet echt hoe hij was, ik heb hem nooit gekend. Is het erger geworden nu hij er niet meer is?" Wilde ze nog weten. Hij was altijd al samen met Esmeralda en het hielp, het was stabiel. Ze glimlachte daardoor naar hem.
"Dan ben je al heel erg goed bezig." Glimlachte ze.
"Misschien... misschien moet je er minder tegen vechten, laat het een keer over je heenkomen, het lijkt heel erg eng, maar je weet dan wel hoe het voelt." Opperde ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 14:02

Koning Jay Fullbright

Hij knikte langzaam door haar vraag, het was inderdaad erger geworden nu hij er niet meer was. Ze zei wel glimlachend dat hij goed bezig was, waardoor hij haar dankbaar aankeek, het deed hem heel erg goed omdat te horen. ‘Kayton kan mij vaak wel helpen,’ zei hij nu tegen haar. Kayton wist op de een of andere manier altijd goed tot hem door te dringen. Hij kon niet voorkomen dat hij soms te ver ging bij Esmeralda, maar hij zorgde er wel voor dat Jay er over sprak. Misschien moest hij er minder tegen vechten, daardoor keek hij haar even aan en schudde hij langzaam zijn hoofd. ‘Dat kan ik niet. Ik ben veel te bang voor wat ik zou kunnen doen. Als ik een keertje te ver ga, maak ik haar bang. Dat wil ik echt niet…’ zei hij tegen Fay. Hij kon het ook gewoon niet, niet bij Esmeralda. Het leek hem geen goed idee om zich bij iemand anders te laten gaan, hij was bang dat hij dat dan constant zou doen en dat was helemaal verkeerd. ‘Ik ben bang dat als ik dat doe, ik er echt naar ga verlangen. Dat zou het allemaal nog veel erger maken…’ zei hij tegen haar. Het zou makkelijker zijn als ze wel wist hoe zijn vader was. Daardoor slikte hij even. Ze had gezegd dat ze Layka had geholpen en dat kon maar op één manier zijn. Hij was niet gek, hij wist wat er tussen Layka en zijn vader gebeurd was. 'Je hebt het lichaam van Layka gezien, toch?' vroeg hij nu aan haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 20:04

Fay Fuego

Kayton kon hem vaak helpen. “Jammer dat je hem niet altijd in je broekzak bij je hebt.” Grapte ze. “Hij is niet altijd in je buurt natuurlijk en hij heeft zijn eigen leven.” Glimlachte ze hem nu toe. Hij kon er echt niet minder tegen vechten want dan was hij veel te bang voor wat hij zou kunnen doen, als hij een keer te ver ging, dan maakte hij Esmeralda bang. Ze knikte een beetje, dit ging dus echt alleen maar over de dingen die hij Esmeralda aandeed.
“Maar eigenlijk begint het daar altijd mee? Dat je haar pijn doet?” Vroeg ze aan hem. Hij vroeg ineens of ze het lichaam van Layka had gezien, ze knikte daardoor.
“Ja, ik vroeg of het van Duke was, maar ze zei dat iemand haar aangevallen had, ik vond Duke ook niet echt het type ervoor.” Zei ze met een glimlach. Layka loog er namelijk veel liever over, aangezien ze zich er dood voor schaamde.

Koningin Esmeralda Fullbright

Layka zorgde voor hem en ze mocht wel wat maken tegen de pijn. Even later kwam ze terug en gaf ze het drankje voorzichtig aan hem. “Het moet als het goed is heel snel wat minder pijn doen.” Zei ze zacht tegen hem. Ze moest doen wat nu het beste voelde, ze wist toch niet of het de goede keuze was, dat wist ze pas achteraf. Ze haalde diep adem.
“Maar dan is het misschien al te laat... ik weet het echt niet, papa... ik wil er niet mee stoppen, maar soms maakt het me zo wanhopig.”

Aurora Legos

De koffers werden meegenomen en in de koets gelegd, ze keek naar Lucius. “Je weet het nog niet zeker, of wel?” Vroeg ze aan hem.
“Lucius, we hebben met niemand straks wat te maken, we kunnen samen zijn, je hoeft je dit keer voor niemand te schamen. Bovendien zie ik er altijd goed uit dus kunnen we zonder problemen over straat.” Ze glimlachte haar mooie witte tanden even bloot en schudde haar zwarte haren wat naar achteren.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 20:24

Koning Jay Fullbright

‘Ja, heel jammer,’ zei hij met een grijnsje op zijn gezicht. ‘Ik ben gek op hem, maar ik gun hem ook zijn eigen leven. Ik wil gewoon dat hij ook gelukkig is,’ zei hij daarna eerlijk. Ze knikte en leek het wel te begrijpen, daarna vroeg ze of het altijd begon bij dat hij haar pijn deed, hij knikte langzaam. ‘Volgens mij wel ja,’ zei hij daar op. Het was in ieder geval altijd als hij haar pijn deed en meestal begon het daar mee. Hij kon ook wel eens gewoon woedend reageren, maar meestal had dat meer een reden en was hij tot reden vatbaar. Ze had gevraagd of Duke het gedaan had, maar Layka had gezegd dat ze aangevallen was, ze vond Duke er ook niet het type voor. ‘Is hij ook niet. Hij zou nooit iemand pijn doen waarvan hij houdt,’ zei hij daarop. ‘Het komt door mijn vader,’ zei hij tegen haar, dan wist ze misschien iets van wat ze zich er bij voor moest stellen. Dat maakte het wat makkelijker.

Duke Samira

Ze kwam terug met het drankje en hij dronk het helemaal op, hij moest snel wat minder pijn voelen. ‘Ik hoop het,’ zei hij glimlachend tegen haar, maar hij wist dat Esmeralda hem graag wilde helpen en hij was er blij mee. ‘Ik begrijp dat het super lastig voor je is, dat is ook logisch. Dat vind ik ook. Als je maar weet dat ik altijd achter je zal staan en dat ik je wil helpen, bij alles. Echt…’ zei hij tegen haar. Hij sloot zijn ogen even, de pijn leek wat weg te vagen, maar nog steeds voelde hij zich niet echt lekker.

Lucius Legos

Aurora had door dat hij nog steeds aarzelde, maar hij wist dat hij dit gewoon moest doen. ‘Ik weet het gewoon niet, Aurora. Straks vechten we elkaar de koets uit, daar zit ik niet echt op te wachten… ik ben nog nooit zo lang met jou weggeweest,’ mompelde hij. Wel alleen, maar dat was heel anders en dat was eigenlijk ook al een tijd geleden. Hij hield het deurtje van de koets open en hij knikte naar haar. ‘Ga nou maar zitten, voor ik mij bedenk…’ zei hij, heel erg kortaf.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 20:52

Fay Fuego

Hij waardeerde haar grapje, gelukkig maar. Hij zei dat hij gek op Kayton was.
“Misschien moet je een keertje wat leuks voor hem terug doen.” Opperde ze met een glimlach. Het begon altijd bij Esmeralda, daardoor knikte ze.
“Dan zit er in ieder geval een patroon in, dat is wel prettig. Het blijft vervelend natuurlijk.” De wonden van Layka waren de schuld van de vader van Jay. Ze slikte daardoor even en fronste haar wenkbrauwen even.
“Hmm... oké.” Zei ze met een lichte aarzeling. “Hij had toch een vrouw?” Vroeg ze nu, ook wel wat nieuwsgierig.

Hij begreep wel dat het lastig voor haar was, dat was logisch. Als ze maar wist dat hij altijd achter haar stond. “Je bent lief, papa.” Ze glimlachte naar hem en pakte zijn hand weer even stevig vast.
Ze zuchtte diep. “Wilde je Jay ook nog spreken?” Vroeg ze aan hem en ze keek hem aan. Ze vond sowieso dat Jay zijn excuses aan haar vader aan zou bieden.

Aurora Legos

Ze ging de koets in. “We gaan toch gewoon weer terug als het ons teveel wordt.” Zei ze nu met een glimlach tegen hem. Ze maakte het zich gemakkelijk en schopte haar schoenen uit, de koets was bedekt met een zachte stof, dus dat kon geen kwaad.
“Lucius, ik hou van je, ik zou het gewoon fijn vinden om het gezellig met je te hebben.” Legde ze hem uit.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 20:58

Koning Jay Fullbright

‘Dat is wel een goed idee, ik zou alleen niet zo goed weten wat,’ zei hij tegen haar. Ze vond het prettig dat er in ieder geval een patroon in zat, al bleef het vervelend. ‘Heel vervelend, vooral omdat ik het idee heb dat het erger wordt. Ik wil niet eindigen zoals mijn vader,’ zei hij tegen haar. Hij hoorde haar slikken en ze aarzelde duidelijk een beetje, daarna zei ze dat zijn vader toch een vrouw had gehad. ‘Ja, Lolita. Hij was gek op haar,’ zei hij tegen Fay. ‘Maar Lolita was niet mijn moeder. Ze was de moeder van Esmeralda. Hij is getrouwd geweest met Candice, maar toen had hij geloof ik al een affaire met Lolita. Candice stierf, Duke vertrok en uiteindelijk zijn mijn vader en Lolita getrouwd. Maar hij was niet echt heel trouw…’ zei hij tegen Fay, zodat ze het een beetje begreep. ‘Zo wil ik dus niet worden,’ mompelde hij daarna.

Duke Samira

‘Jij bent ook lief, Esmeralda. Voor jou doe ik alles, dat weet je toch?’ vroeg hij zacht aan haar. Ze vroeg of hij Jay ook nog wilde spreken en hij knikte langzaam. ‘Maar wel alleen als hij dat ook wil. Anders niet. Hij moet het uit zichzelf willen en hij moet mij onder ogen kunnen komen. Dan wil ik met hem praten…’ zei hij zacht tegen haar. Hij vond het belangrijk dat de jongen er zelf voor koos, want dan pas konden ze hier uit komen.

Lucius Legos

Ja, ze had gelijk, ze konden prima teruggaan als het niet beviel, maar toch. Hij wilde liever dat het gewoon goed ging. Hij twijfelde even waar hij moest gaan zitten, uiteindelijk ging hij toch naast Aurora zitten. Ze hield van hem, ze vond het gewoon fijn om het gezellig met hem te hebben. Daardoor keek hij heel even opzij en glimlachte hij zwak naar haar. Gezelligheid was voor hem iets raars. Maar hij wilde dit wel proberen, vooral voor Aurora. Ze had steeds meer invloed op hem, ze kon steeds meer bij hem bereiken en hij wist dat hij eigenlijk steeds meer voor haar ging voelen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 21:20

Fay Fuego

“Ik denk dat hij blij is met alles, als je maar laat blijken dat je wat voor hem doet. Volgens mij moet je sowieso nog wat goed met hem maken doordat je Carmen geslagen hebt.” Zei ze nu tegen hem. Hij vond het ook heel vervelend, vooral omdat hij het idee had dat het erger werd, hij wilde niet eindigen zoals zijn vader.
“Daarom moet je ook wat meer inzet tonen en aan Esmeralda laten zien dat je er alles aan doet om het zo minimaal mogelijk te houden.” Glimlachte ze hem toe. Hij legde uit hoe het zat met zijn vader. Lolita was niet zijn moeder, maar wel de moeder van Esmeralda. Ze had eerlijk gezegd al gedacht dat Layka niet de moeder van Esmeralda was, ze leken in het niets op elkaar.
Jay wilde niet zo worden en Fay glimlachte. “Dat gaat ook niet gebeuren denk ik. Je wilt alleen maar Esmeralda, toch? Of denk je ook aan andere vrouwen?” Wilde ze van hem weten.

Ze knuffelde haar vader voorzichtig. “Ik hou heel erg veel papa, als ik jou ook niet meer had...” Haar stem trilde door die gedachte lichtelijk. Hij wilde wel met Jay praten als hij dat ook wilde, anders niet. “Ik vind toch dat hij sowieso zijn excuses moet aanbieden.” Zei ze nu tegen hem. Daar was ze wel heel strikt in.

Aurora Legos

Hij ging naast haar zitten en ze zag zijn zwakke glimlach. “Je bent het glimlachen echt een beetje verleerd hé?” Plaagde ze hem vrolijk, ze kroop wat tegen hem aan en legde haar voeten op de bank tegenover. Ze streek zacht over zijn hand heen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 21:51

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei betrok zijn gezicht, want hij wist dat Kayton het écht heel erg zou vinden dat hij Carmen geslagen had. En niet zo’n beetje ook. Als hij Kayton ergens pijn mee kon doen was het dat wel. ‘Ik zal het eerst wel met haar goed maken…’ zei hij zacht. Misschien moest hij maar blij zijn dat Kayton er niet bij was geweest, want hij wist hoe belangrijk Carmen voor hem was. ‘Dat wil ik ook, ik weet gewoon niet zo goed hoe ik dat moet doen….’ Zei hij tegen Fay. Ze vroeg of hij alleen maar Esmeralda wilde of dat hij dacht aan andere vrouwen. Hij ademde diep in, hij was het niet gewend dat iemand zulke persoonlijke vragen stelde. ‘Nou…’ begon hij zacht. Hij vond het moeilijk. ‘Ik wil alleen Esmeralda. Ik wil niets liever dan haar laten zien dat ik anders ben dan mijn vader. Maar soms…’ mompelde hij.

Duke Samira

‘Dat weet ik meisje, dat doet hij ook vast wel. Ik ben niet boos op hem, echt niet. Misschien een klein beetje teleurgesteld en ik baal er heel erg van dat ik hem niet tegen kon houden. Dat ik niet tot hem door kon dringen. Ik had gedacht dat het mij wel zou lukken…’ zei hij tegen haar, omdat het hem ontzettend tegenviel. Maar niemand had tot Jay door kunnen dringen, dus trok hij het zich maar niet al te erg aan.

Lucius Legos

Door wat ze zei keek hij haar even strak aan, daarna verzachtte zijn blik een beetje. ‘Ik ben het niet verleerd, ik heb het gewoon nooit goed onder de knie gekregen,’ zei hij tegen haar. Ze kwam dichter tegen hem aan zitten en daardoor keek hij haar even onderzoekend aan, ze legde haar voeten op de bank en hij leunde iets achterover. Hij legde zijn hand nu op haar bovenbeen neer en hij staarde wat voor zich uit, het voelde nu al ongemakkelijk. Hij was dit gewoon niet gewend en hij wist niet goed waar hij het met haar over moest hebben. Langzaam gleden zijn vingers over haar been, hij deed zijn best het teder te laten zijn, nog nooit had hij zo zijn best voor haar gedaan, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 22:09

Fay Fuego

Hij zei dat hij het wel met Carmen goed zou praten. “Dat is denk ik wel verstandig.” Knikte ze daardoor. Hij wist gewoon niet hoe hij het moest doen.
“Wat meer initiatief tonen.” Zei ze met een lach tegen hem. Hij was zo afwachtend, als hij gewoon iets meer initiatief zou tonen, ging het veel beter.
Ze merkte dat hij het heel erg moeilijk vond, hij wilde wel alleen maar Esmeralda, hij wilde niets liever dan laten zien dat hij anders was dan zijn vader, maar soms... Hij maakte zijn zin niet af.
“Soms wil je ook wel eens weten hoe het met iemand anders is?” Vroeg ze aan hem. “Jay, ik zal je nu alvast zeggen dat als je iemand anders pijn doet, dat het niet minder erg maakt. Misschien wel juist erger, want je doet Esmeralda dan ook nog eens pijn om voor een ander te kiezen.” Zei ze, ze vond dat hij daar wel heel erg goed over na moest denken.
“Zal ik je nog laten zien hoe je jouw woede kwijt kan?” Vroeg ze nu om het gesprek toch een beetje af te ronden. Het werd tijd om verder te gaan.

Hij was niet boos op Jay, alleen een beetje teleurgesteld. “Pap, je mag best boos op hem zijn, dat verdient hij best. Ik was ook boos, misschien nog steeds wel een beetje.” Zei ze tegen har vader. “Het lukte mij zelfs niet... het was gewoon hopeloos...” Mompelde ze tegen hem en ze zuchtte.

Aurora Legos

Hij keek haar eerst strak aan, daarna werd zijn blik zachter, ze smolt dan helemaal. Nu snapte ze niet meer waarom ze ooit was weggegaan. Hij was gewoon echt heel erg leuk, vooral omdat hij zo mysterieus was.
“Misschien kan ik het je nog leren.” Glimlachte ze naar hem. Ze voelde hoe hij over haar been streelde. Ze genoot ervan.
“Voel jij nu niets, Lucius?” Wilde ze graag van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 22:19

Koning Jay Fullbright

‘Als hij het hoort zal hij niet zo blij met mij zijn, ben ik bang…’ mompelde hij zacht. Als hij zijn best deed om het goed te maken met Carmen, zou het waarschijnlijk wat minder zijn, tenminste, dat hoopte hij heel erg. Hij moest volgens haar wat meer initiatief tonen, waardoor hij haar vragend aankeek. ‘Ik geloof niet dat ik daar goed in ben… ‘ zei hij zacht. Ze vroeg of hij soms wilde weten hoe het met iemand anders was, daardoor knikte hij langzaam. ‘Gelukkig weet iedereen dat ik veel van Esmeralda hou, maar ik denk niet dat ik het kan hebben als iemand mij verleidt… helemaal niet als ik ruzie heb met Esmeralda, of wat dan ook. Of als ik mij niet goed voel. Ik wil Esmeralda geen pijn doen en ik weet dat ik daar soms doorheen moet, maar op dat moment zou het makkelijker zijn om het met iemand anders te doen,’ sprak hij eerlijk tegen haar. ‘Ik weet dat ik haar vreselijk veel pijn zou doen en waarschijnlijk is het heel slecht, als ik het eenmaal één keer doe, maakt het niet zoveel meer uit. Dat is het gevaarlijkste…’ zei hij. Ze vroeg of ze zou laten zien hoe hij zijn woede kwijtkon en hij knikte daardoor langzaam.

Duke Samira

‘Ik kan niet zo goed boos zijn op iemand, Esmeralda. Zeker niet op hem. Hij heeft iets over zich waardoor ik het lastig vind, ik wil hem alleen graag helpen. Natuurlijk ben ik ook boos, maar ik vind het vooral heel erg dat we niets konden doen,’ legde hij haar uit. Volgens haar was het gewoon hopeloos en hij knikte langzaam. ‘Maar daar gaan we iets aan doen…’ zei hij positief tegen haar.

Lucius Legos

Ze zei glimlachend dat ze het hem misschien wel kon leren, daardoor keek hij haar weer aan. ‘Misschien wel ja…’ zei hij daar op. Daarna vroeg ze opeens of hij nu niets voelde, waardoor hij zijn keel schraapte. ‘Euh, wat bedoel je?’ vroeg hij zacht. Hij voelde van alles, maar het was voor hem lastig om dat onder woorden te brengen, omdat hij zelf niet goed wist wat het was. Hij voelde wel vaker dingen, maar hij herkende dat gewoon niet. Als hij Aurora aanraakte voelde hij sowieso heel veel, maar dat gebeurde automatisch. Er was voor hem maar één manier om iemand aan te raken en hoewel hij nu zijn best deed om haar te laten zien dat hij best zacht wilde zijn voor haar, had het toch een wat ander effect op hem zelf.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 11/10/2014, 22:40

Fay Fuego

Hij was niet zo goed in het initiatief tonen. “Je kan het altijd proberen.” Grinnikte ze nu. Hij zei dat gelukkig iedereen wel wist dat hij heel veel van Esmeralda hield, maar hij dacht niet dat hij het kon hebben als iemand hem zou verleiden, helemaal niet als hij ruzie zou hebben met haar.
“Eigenlijk is het al best slecht dat je zo denkt. Je moet gewoon vertrouwen in jezelf zeggen en al verleid iemand je, zeg nee. Ik weet dat je denkt dat het dan bij een keer zal blijven en het gewoon met iemand anders het makkelijkste is. Maar al doe je het een keer, het zal lastig voor je blijven... je bent dan veel eerder geneigd om vreemd te gaan omdat je die grens al een keer overschreden hebt.” Zei ze tegen hem. Ze stond nu op, ze zouden gaan oefenen met zijn woede.
“Oké, ga je mee naar het trainingsveld of desnoods naar het bos als je geen zin hebt om onder de mensen te zijn.” Stelde ze voor.

“Je hebt een goed hart, papa.” Ze drukte een kus op zijn voorhoofd. Hij vond het vooral heel erg dat ze er niets aan konden doen, daardoor knikte ze, ja dat vond ze ook heel erg. Ze leunde wat tegen hem aan en zuchtte diep. Hij was positief en zei dat ze er wat aan gingen doen. Ze knikte met een glimlach naar hem.

Aurora Legos

Hij wist niet wat z e bedoelde, daardoor keek ze hem aan. Ze bracht haar lippen daardoor naar zijn oor. Ze raakte met haar lippen zijn oor terwijl ze praatte “Liefde, Lucius.” Zei ze hem nu doordringend, met een lichtelijke hese stem. Ze ging daarna weer gewoon zitten. “Ik vind het heel fijn als je me zo aanraakt, dan wordt ik warm van binnen.” Vertelde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 11/10/2014, 22:48

Koning Jay Fullbright

‘Ik weet het, dat weerhoudt mij er ook heel erg van. Gelukkig weet Esmeralda goed hoe ik ben en komen we eigenlijk overal uit. Ik heb niets te klagen met haar, dat scheelt enorm,’zei hij glimlachend. Hij was echt gek op haar, Esmeralda betekende alles voor hem. Ze wist wat hij nodig had en hij kreeg ook genoeg van haar. Anders zou het waarschijnlijk onmogelijk voor hem zijn. Ze vroeg of hij naar het trainingsveld wilde, of naar het bos, als hij niemand onder ogen wilde komen. ‘Ik zal er doorheen moeten, ben ik bang. We gaan wel gewoon naar het veld…’ zei hij dus ook tegen haar.

Duke Samira

Hij glimlachte door haar lieve woorden. ‘Ik hou van je, enorm veel. Jij hebt net zo’n goed hart als ik. Misschien nog wel beter… ‘ fluisterde hij, hij hield echt vreselijk veel van haar. Hij knuffelde haar even, maar het deed enorm veel pijn aan zijn hoofd, dus zuchtte hij zacht en ging hij maar weer liggen. Hij was ook aardig misselijk, Jay had hem goed te pakken gehad. De klappen waren niet zacht geweest.

Lucius Legos

Door wat ze met hem deed wist hij eigenlijk gewoon niet wat hij moest doen. Ze ging weer gewoon zitten en hij ademde diep in, hij vond dit heel erg moeilijk. Ze vond het fijn dat hij haar zo aanraakte, daar werd ze warm van. Daardoor glimlachte hij even. ‘Ik word er ook warm van, maar ik weet niet of dat liefde is…’ zei hij tegen haar. ‘Ik geloof niet dat ik dat soort dingen goed van elkaar kan onderscheiden….’ Mompelde hij. Hij greep haar vast en hij zoende haar heftig, gretig en opdringerig. Zijn handen gleden ook direct over haar lichaam heen. ‘Ik voel genoeg…’ mompelde hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven