Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/9/2014, 17:50

Kayton Erogate

Ze zei tegen hem dat hij dan maar alleen terug moest komen, want ze kon geen maanden zonder hem, het liet hem glimlachen, het was toch fijn om te merken dat hij zoveel voor haar betekende. Zacht drukte hij zijn lippen op die van haar. “Het komt goed, liefje, ik zal geen maanden wegblijven.” Glimlachte hij haar nu liefdevol toe.



Koningin Esmeralda Fullbright

“Weet ik.” Glimlachte ze, Jay kon vreselijk verstandig zijn en dat vond ze heerlijk. Hij gaf aan dat ze inderdaad nog wel even tijd hadden en daarna zoende hij haar terug. Ze genoot ervan en kreunde even zachtjes. Eigenlijk deden ze dit nu met regelmaat en ze merkte hoe goed het voor Jay was. Ze kroop met haar handen onder zijn shirt en gleed over zijn spieren heen. Het was fijn en vertrouwd, ze genoot er altijd zo erg van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 30/9/2014, 18:17

Felicia Erogate

Ze had voor haar doen erg lang geslapen. Ze werd wakker van het zonlicht op haar gezicht. Het duurde even voordat het tot haar doordrong dat ze vandaag met haar vader weg zou gaan. Het feit dat ze had geprobeerd om zelfmoord te plegen was weer iets waar ze mee om zou moeten leren gaan. Misschien was het hele probleem wel dat ze het gewoon niet meer overzag.
Ze twijfelde of ze Stephen nog wilde spreken. Ergens wilde ze het heel graag, maar aan de andere kant was ze bang voor zijn reactie. En dat terwijl dat ze hem absoluut niet kwijt wilde. Diep van binnen wist ze ook wel dat één van de eerste stappen zou zijn dat ze Fay zou gaan accepteren. Maar dat leek haar nog een hele opgave.
Ze zag op tegen de dingen die gingen komen, maar het verdriet van haar vader had haar overgehaald om toch nog even door te gaan. Dit was niet hoe haar leven moest eindigen en dat begon ze ook in te zien. Ze had wat spullen ingepakt waarna ze naar de eetzaal liep. Honger had ze niet, maar in haar kamer zitten zou haar verder niet helpen.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/9/2014, 18:31

Carmen Samira

‘Gelukkig maar, want anders kom ik je gewoon opzoeken hoor…’ zei ze zacht tegen hem. Ze zou het echt niet leuk vinden als hij zo lang weg bleef, zeker nu niet. Voor haar gevoel had ze nu helemaal niets meer. In een andere situatie kon ze gaan werken, maar nu ging dat ook niet echt. Het kon nog wel een beetje, maar ze kon waarschijnlijk beter wat voorzichtiger aan doen ondertussen.

Koning Jay Fullbright

Esmeralda was zo goed voor hem, ze leek hem goed in te kunnen schatten en misschien zorgde dat er ook wel voor dat het goed met hem ging. Hij was over het algemeen ontspannen en hij zat goed in zijn vel, Esmeralda was daar voor een groot deel de oorzaak van. Ze was geweldig. Hij voelde haar handen onder zijn shirt glijden, over zijn spieren heen, waardoor hij glimlachte. ‘Bevalt het nog?’ vroeg hij plagend. Hij was echt vreselijk gespierd, wat ook niet anders kon door de hoeveelheid uren dat hij aan het trainen was. Zijn handen gleden naar de sluiting van haar jurk en hij trok haar naar hem toe om haar jurk uit te kunnen trekken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 30/9/2014, 19:25

xAnouk schreef:Myles Samira

Ze gingen het oefenen. Hij was verheugd en hij ging vol enthousiasme staan met zijn zwaard in de aanslag. Hij mocht beginnen volgens Devlyn. “Oké, is goed.” Knikte hij. Hij sloeg tegen het zwaard van Devlin aan. Niet echt hard, want hij wilde hem geen pijn doen. Het zwaard bewoog wel, hij keek vrolijk naar Devlyn, maar wel wat afwachtend.

Devlyn Stratton
Myles leek blij te zijn dat ze echt iets van vechten gingen doen. Het zwaard van Myles werd tegen die van hem aan geslagen en hij ving de klap op. Het was geen harde klap, maar hij merkte dat zijn houten zwaardje hier al moeite mee had. Zijn gezicht vertrok iets, omdat hij daar van baalde. Maar hij wilde er niet te veel van laten merken en deelde op zijn beurt ook een slag uit. Niet te hard, al was dat meer om zijn eigen zwaard nog een beetje heel te houden.

Verena Stratton
Ze dwaalde wat rond, dat vond ze het leukste om te doen. Ze kwam zo ook de meeste mensen tegen die hun uiterste best deden om het kasteel draaiende te houden. Zo kwam ze ook in contact met de meest verschillende mensen. Dat deed haar goed, contact met meerdere mensen.
Op dit moment liep ze door de stallen van Black Castle heen. Paarden vond ze nog steeds geweldige dieren. Nog even sparen en ze had weer genoeg geld voor een eigen paard. Ze baalde nog steeds wel een beetje dat ze haar vorige paard heeft moeten verkopen. Tijdens het rondkijken en rondlopen aaide ze tussendoor wel eens een van de vele paarden.
Nietsvermoedend herhaalde ze het aaien bij de paarden die nieuwsgierig hun hoofd uitstaken. Nietsvermoedend keek ze een keer door een deur heen naar buiten, die uitzicht gaf op het trainingsveld waar ze de twee jongens nog bezig zag. Daarna voelde ze een klap, werd haar beeld zwart en zakte ze in elkaar. Haar aanvaller maakte dat ie weg kwam, terwijl ze zelf buiten bewustzijn op het gangpad van de stallen lag.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/9/2014, 22:14


Kayton Erogate

“Je weet dat ik dat liever niet heb. Ik wil niet dat je nu in gevaar komt of teveel doet.” Sprak hij zacht maar liefdevol tegen haar, hij streek langs haar wang. “Ik hou vreselijk veel van je, Carmen, ik vind het niets om je alleen te laten, maar ik moet dit gewoon doen voor mijn dochter.” Zei hij nogmaals verontschuldigend tegen haar.


Koningin Esmeralda Fullbright

“Je bent gewoon heerlijk, Jay, hoe kan ik hier ooit genoeg van krijgen?” Glimlachte ze, lichtelijk plagend tegen hem. Ze drukte haar lippen weer hevig op die van hem. Ze voelde hoe hij haar jurk begon uit te trekken. Ze hielp hem even en zo gleed de jurk van haar lichaam af.
“Kunnen we dat maken? Hier, op het bureau?” Vroeg ze ondeugend aan Jay. Ze trok zijn shirt over zijn hoofd heen.


Fay Fuego

Die ochtend keek ze met een glimlach naar het gezicht van Stephen. Hij sliep nog en de zon bescheen precies zijn gezicht. “Wat ben je mooi...” Verzuchtte ze. Ze steunde op een elleboog en keek naar hem.
“Haast perfect... alsof je niet van hier bent... soms twijfel ik... ben je geen engel?” Haar stem was haast onhoorbaar en ze streelde langs zijn gezicht.
“Zo lief... zo zorgzaam... alles goed willen doen... een geweldige vader voor zijn dochter...” Noemde ze dromerig op.


Myles Samira

Hij had bijna de hele avond gevochten met Devlyn, veel te laat was hij naar bed gegaan, maar dat hield hem niet tegen om die ochtend weer vroeg naast zijn bed te staan. Hij stond te trappelen om weer wat leuks te gaan doen, hij vond het alleen gek dat zijn moeder weg was. Hij klopte aan op de kamerdeur van zijn vader.
“Papa, gaan we ontbijten?” Vroeg hij nu vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/9/2014, 22:24

Carmen Samira

‘Weet ik, ik zal niet zo veel doen, maak je maar geen zorgen,’ zei ze zacht. Ze wilde echt niet dat hij zich daar druk om ging maken, ze zou echt wel rustig aan doen. Het was alleen heel lastig om niets te doen, als hij in de buurt was ging het wel, maar als hij weg zou zijn zou ze zich waarschijnlijk echt kapot vervelen en daar zat ze nou niet echt op te wachten. ‘Ik weet het, Kayton, ik begrijp het heel goed, voel je alsjeblieft niet schuldig, ik ben vaker alleen geweest. Geniet gewoon van de tijd die je met haar hebt,’ zei ze tegen hem.

Koning Jay Fullbright

‘Ik krijg eerder geen genoeg van jou, dat weet je,’ zei hij plagend tegen haar. Ze liet de jurk van haar lichaam glijden en daarna stelde ze een ondeugende vraag aan hem die er voor zorgde dat hij zijn hoofd schudde. ‘Natuurlijk kunnen we dat maken. Wij kunnen doen wat we willen, Esmeralda,’ zei hij tegen haar, met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Ze trok zijn shirt uit en meteen boog hij weer over haar heen en gleden zijn handen over haar perfecte lichaam heen. Esmeralda vond hem misschien mooi, hij vond haar duizend keer leuker dan zichzelf.

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde ergens heel ver weg een zachte stem, die er langzaam maar zeker voor zorgde dat hij wakker werd. Heel rustig en heel kalm, hij ving steeds meer losse woorden op. Uiteindelijk verscheen er een glimlachje op zijn gezicht. ‘Heb je het over mij, of moet ik heel erg jaloers op iemand worden?’ vroeg hij zacht, zijn stem nog schor. Hij opende zijn ogen en hij keek in de dromerige blik van Fay, die vreselijk veel met hem deed. Hij pakte haar vast en hij sloeg zijn armen om haar heen, stevig, maar vol gevoel. Hij kon bijna niet geloven dat er iemand was die zo veel voor hem voelde, die zo oprecht van hem hield. Het deed hem goed en het maakte hem bijna emotioneel.

Duke Samira

Hij had amper geslapen, vooral omdat hij Layka enorm miste. Hij was vroeger wel veel alleen geweest, maar nu viel het hem heel erg zwaar. Hij was er niet meer goed in, hij wilde bij haar zijn, hij wilde dat er iemand was als hij wakker werd, nu voelde hij zich heel eenzaam. Dat werd alleen doorbroken door de stem van zijn zoon, die een glimlach op zijn gezicht toverde. ‘Ja, wacht even, dan trek ik wat kleren aan!’ zei hij tegen zijn zoon, meteen kwam hij overeind en trok hij snel wat kleding aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/9/2014, 22:34


Kayton Erogate

Hij drukte weer zacht zijn lippen op die van haar toen hij zich geen zorgen hoefde te maken volgens haar. Ook begreep ze hem en hij hoefde zich niet schuldig te voelen.
“Ik zal er ook zeker van genieten, maar ik weet dat jij je hier dood verveelt. We doen de laatste tijd zoveel dingen samen.” Vertelde hij haar zacht en hij streelde zacht met zijn vingers haar hals.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze grinnikte door zijn plagende woorden. “Misschien zijn we wel gewoon allebei even erg.” Lachte ze hem nu toe. Haar ogen bleven vrolijk stralen, ze was echt stapelgek op Jay. Ze konden doen wat ze wilden. “Dat weet ik.” Lachte ze naar hem terug. Ze kromde haar lichaam toen hij daar met zijn handen overheen gleed. Heerlijk was het.



Fay Fuego

Stephen werd wakker en hij vroeg of ze het over hem had of dat hij erg jaloers moest worden op iemand.
“Er is niemand die zo bijzonder voor me is als jij bent, Stephen.” Fluisterde ze tegen hem. Ze gleed met haar vingers zacht over zijn lippen heen. Ze werd vastgepakt door hem en ze kroop heerlijk dicht tegen hem aan. Ze genoot van zijn warmte.
“Stephen, je bent een watje.” Plaagde ze nu omdat ze merkte dat ze hem emotioneel maakte.


Myles Samira

Hij hoorde de stem van zijn vader, hij moest even wachten, want hij kwam er zo aan. “Oké.” Zei hij nog terug. Hij kwam wel binnen en ging languit op het grote bed van zijn ouders liggen, wachten op zijn vader.
“Weet jij hoe het met mama is?” Wilde hij nu graag weten. Zijn stem klonk nieuwsgierig, hij had er vrij weinig van meegekregen, maar het scheen toch heel spannend te zijn of zoiets.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/9/2014, 22:41

Carmen Samira

‘Waarschijnlijk wel, maar misschien is dat wel goed voor mij, het kan zeker geen kwaad en ik wil niet dat jij constant aan mij gaat denken. Je zal je aandacht nodig hebben voor Felicia, anders zal ze het je waarschijnlijk niet in dank afnemen,’ zei ze zacht tegen hem. Felicia had het nodig, zij niet. Ze kreeg al genoeg aandacht van Kayton, daarom vond ze het ook goed dat hij dit met zijn dochter ging doen. Het zou haar goed doen, ze had het keihard nodig en Carmen kon wel even alleen blijven.

Koning Jay Fullbright

‘Ja, misschien wel. Maar daar ben ik alleen maar blij mee. Ik zou jou niet tot last willen zijn hiermee…’ zei hij zacht, maar wel eerlijk, omdat hij daar gewoon zo over dacht. Esmeralda wist dat waarschijnlijk ook wel. Hij zoende haar in haar hals, terwijl hij ondertussen zijn riem los maakte en hij daarna ook zijn broek uitdeed en aan de kant gooide. Ja, het deed hem echt goed dat het tussen hun ook gewoon zo lekker liep. Er waren amper problemen en er leek totaal geen spanning tussen hun te zijn, dat vond hij fijn.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat er niemand was die zo bijzonder voor haar was, daardoor slikte hij even. Ze zei dat hij een watje was, waarschijnlijk had ze heel goed door wat ze deed met hem. ‘Sorry,’ mompelde hij schor, hij voelde dat hij een brok in zijn keel kreeg. Soms begreep hij niet hoe veel het met hem kon doen als iemand zo oprecht tegen hem zei dat hij belangrijk was. Het deed echt veel met hem, juist omdat hij altijd het gevoel had dat hij alles moest doen om goed genoeg te zijn. Hij ademde diep in en hij bleef Fay stevig vasthouden.

Duke Samira

Myles kwam binnen en plofte op het bed neer, terwijl Duke bezig was met zich aankleden vroeg zijn zoon of hij wist hoe het met Layka was. ‘Ik heb gisteren een brief van haar gehad. Ze mist ons heel erg, maar het gaat gelukkig wel goed met haar. Heel goed eigenlijk,’ zei hij positief tegen zijn zoon, hij wist dat Myles het belangrijk vond, maar dat vond hij zelf ook. ‘Al hoop ik toch wel dat ze snel weer bij ons terug is,’ zei hij daarna. Hij had echt geen oog dicht gedaan en dat zou waarschijnlijk ook zo blijven tot ze er weer was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/9/2014, 22:51


Fay Fuego

Ze pakte nu zacht zijn gezicht even beet. Ze zag hoe moeilijk hij het vond. “Ik zeg alleen maar de waarheid en het gevoel is zo sterk dat ik het gevoel heb dat ik je daarmee alsnog tekort doe. Ik wil zoveel over je zeggen, maar ik weet gewoon niet welke woorden goed genoeg voor je zijn. Ik zou al je twijfels weg willen nemen, alles. Ik zou alles op me willen nemen, gewoon om aan je te laten zien hoe stapelgek ik op je ben.” Legde ze aan hem uit. Ze streelde zacht langs zijn wangen.



Myles Samira

“Echt?” Vroeg hij met een glimlach toen zijn vader aangaf dat zijn moeder hen allebei miste. “Wat fijn dat het zo goed met haar gaat. Mama heeft het echt nodig, denk ik. Er is iets wat haar tegenhoud zichzelf te zijn. Ik hoop dat het nu opgelost is. Ze was altijd al lief, maar ik denk dat ze nog liever wordt.” Voor een jonge jongen, wist hij toch al behoorlijk veel en kon hij onwijs veel aanvoelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/9/2014, 23:09

Koning Stephen Lahero

Door alles wat ze zei werd de brok in zijn keel nog veel groter, uiteindelijk hield hij het niet meer vol en voelde hij hoe hij tranen in zijn ogen kreeg. Hij maakte zich los uit haar greep en hij kwam langzaam overeind. ‘Laat maar even…’ zei hij zacht, bijna onverstaanbaar. Hij trok langzaam zijn broek aan en hij liep daarna de badkamer in. Hij ging op de rand van het bad zitten en hij staarde voor zich uit, volledig verzonken in zijn gedachten. Hij kon gewoon niet bevatten dat ze zoveel bij hem los maakte, elke keer leek ze dat meer en meer te doen, hij kon het amper bijhouden.

Duke Samira
‘Dat denk ik ook Myles, ik denk dat je daar heel erg gelijk in hebt,’ zei hij tegen de jongen. Hij had het goed door, maar hij was ook slim genoeg voor dit alles. Daar was Duke blij om, het was goed om te zien. Hij liep naar zijn zoon toe en hij greep hem vast, om hem even kort te knuffelen, daarna keek hij hem plagend aan. ‘Nou, wil je nog ontbijten of niet?’ vroeg hij daarna grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/10/2014, 02:35


Fay Fuego

Hij kreeg tranen in zijn ogen en liep ineens weg. Ze keek hem even na, hoe hij naar de badkamer liep en wachtte twintig tellen, daarna vond ze dat ze alweer lang genoeg gewacht had en stond op. Naakt kwam ze op hem af en ging ze naast hem zitten.
“Sorry, ik was nogal lullig tegen je dat ik zei dat je een watje was. Ik vind het juist fijn om je emoties te zien. Om te zien dat ik net zoveel voor jou beteken, tenminste, ik denk dat dat het betekend.” Vertelde ze hem zacht en ze legde haar hand op zijn rug. “Ik ben gek op elke kant van jou, Stephen, misschien nog wel het meest op jouw emotionele kant.” Fluisterde ze zacht.


Myles Samira

Zijn vader dacht dat hij daar helemaal gelijk in had, nu ineens keek Myles hem streng aan. “Je zorgt wel goed voor haar, toch?” Vroeg hij nu ineens zacht. Het gedrag van zijn moeder maakte hem onzeker en vooral heel erg waakzaam over haar. Ineens werd hij geknuffeld door zijn vader en hij sloeg zijn armen ook om hem heen.
“Ja, maar jij schiet gewoon niet op.” Lachte hij zijn vader toe. Hij sprong van het bed af en rende naar de deur. Zo in de ochtend had hij energie voor tien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/10/2014, 11:20

Koning Stephen Lahero

Het duurde niet heel erg lang voor Fay de badkamer in kwam. Ze liep naar hem toe, hij keek langzaam op en zijn blik gleed over haar heen. Ze zag er zo geweldig uit. Hij was het niet gewend dat iemand zo zonder schaamte naakt op hem af kwam gelopen. Hij was helemaal niets gewend van wat ze deed. Ze kwam naast hem zitten en ze zei dat het nogal lullig was om te zeggen dat hij een watje was. ‘Dat maakt mij niet zo veel uit…’ zei hij zacht. Hij wilde gewoon niet zo emotioneel zijn met iemand anders er bij. Ook dat was ongepast, dus wilde hij het niet hebben. Door wat ze zei glimlachte hij zwak, nu reageerde hij er niet zo heftig meer op. ‘Dat weet ik, het is al weer goed…’ fluisterde hij. Hij draaide naar haar toe en hij zoende haar zacht, daarna kwam hij overeind. ‘Misschien moet je wat kleding aan doen….’

Duke Samira

Door wat Myles zei slikte hij en knikte hij langzaam. ‘Ja, dat hoop ik toch wel…’ zei hij daarna. Hij deed zijn best voor haar, hij hoopte dat ze het goed vond en dat hij goed genoeg voor haar zorgde. Dat was toch wel wat hij wilde. Myles zei daarna dat hij gewoon niet opschoot. ‘Jij zorgt daarvoor hoor,’ zei hij lachend tegen zijn zoon. De jongen schoot al naar de deur, dus kwam Duke hem ook achterna om mee te lopen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/10/2014, 11:33

Fay Fuego

“Hé, Stephen, het mag he, schaam je niet voor jezelf. Je bent echt geweldig. Ik wil alles met je delen, alles. Het is dat ik niet zo snel emotioneel raak, maar anders had ik met je mee gehuild. Kom op, lieverd...” Probeerde ze hem wat op te kikkeren, ze vond het best moeilijk om hiermee om te gaan, want hij was zo anders dan haar. Ze moest met hele andere dingen rekening houden.
Het was allemaal wel weer goed zei hij nu, hij zoende haar zacht en hij kwam overeind. Misschien moest ze wat kleding aantrekken. Ze knikte, dit keer zou ze gewoon doen wat hij aan haar vroeg. Ze stond op en ging naar de kamer om een van de jurken aan te trekken die ze van Stephen had gehad. Ze streek haar lange haren langzaam glad.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/10/2014, 11:40

Koning Stephen Lahero

HIj glimlachte zwak naar haar, hoewel hij wist dat ze het allemaal goed bedoelde, zou hij het niet doen, simpelweg omdat hij het niet kon. Hij kon dit nooit allemaal los laten, hij was niet anders gewend en dit was voor hem een manier om te functioneren. Anders werd het hem gewoon te veel, waarschijnlijk. Fay deed wat hij vroeg, ze kwam overeind om kleding aan te trekken. Daar was hij haar dankbaar voor, ze leek precies door te hebben wanneer ze wat kon doen en nu vond hij het fijn dat ze gewoon luisterde. Hij kwam zelf ook overeind en hij liep naar de kast. Hij pakte een overhemd en stond die dicht te knopen toen zijn blik naar Fay ging. ‘Je ziet er geweldig uit,’ zei hij tegen haar, omdat hij dat ook echt vond. Ze had zo veel uitstraling.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/10/2014, 11:48

Fay Fuego

Ze wist dat dit tijd nodig had, daarom zweeg ze er verder maar over. Hij moest het allemaal even laten bezinken, dat wist ze heel erg goed. Ze wist dat als ze deed wat Stephen zei, hij weer meer vertrouwen in haar kreeg en haar steeds meer betrok bij de dingen die hij voelde.
Ze zag er geweldig uit volgens hem, ze glimlachte stralend. “Dankjewel, lieve Stephen. “ Zei ze met een glimlach.
“Ik hou van je en ik ben blij met je.” Zei ze nu ineens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/10/2014, 11:54

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze van hem hield en dat ze blij met hem was, waardoor hij naar haar toe kwam en hij haar tegen zijn lichaam aan trok. ‘Ik hou ook van jou en ik ben verschrikkelijk blij met je. Jij bent precies wat ik nodig heb…’ zei hij zacht tegen haar, met zijn lippen bij haar oor. Langzaam gleden ze af naar haar hals en uiteindelijk haalde hij diep adem en liet hij haar met een glimlachje op zijn gezicht los. ‘Je leidt mij af. We moeten trainen vandaag, weet je nog?’ vroeg hij op plagende toon aan haar. Ze moesten klaar zijn voor wat er komen ging en daarom moesten ze trainen. Hij had ook het idee dat Nathan nog niet echt veel kon, daar moesten ze aan werken.


-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum