Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 15:47

Fay Fuego

Na een tijdje had ze zichzelf weer in de hand en ging het weer. Ze haalde even diep adem, het deed vreselijk veel pijn en ze zag dan ook lijkbleek.
Heel voorzichtig en trillend kwam ze overeind en schoof ze het kastje weg, ze kwam tevoorschijn en keek Nathan met een doffe blik in haar ogen aan. Ze viel op de grond en wist met moeite te blijven zitten.
“H-het s-sp-spijt me.” Fluisterde ze trillend.


Esmeralda Samira

Hij gaf aan dat het maar goed was dat hij alles onthield. Ze glimlachte naar hem. “Het geheugen van een olifant.” Plaagde ze hem. Hij gaf aan dat hij hetzelfde gevoel had als haar, hij was helemaal gek op haar en kon niet zonder haar. Daardoor werd haar blik zacht en liefdevol. Hij was zo’n ontzettende schat...
Ze voelde zijn vingers over haar huid glijden, ze kreunde zachtjes, zijn vingers voelden zacht op haar huid. Met haar ogen gesloten genoot ze met volle teugen van hem.


Myles Samira

Hij had gehoord dat Lolita, de moeder van Esmeralda er niet meer was, Myles knikte even. Heel even was het daarna stil, Myles staarde wat voor zich uit. Meestal kwam zijn moeder wel even bij hem kijken als ze zich alleen voelde, hij had haar nu nog niet gezien...
“Is goed, maar ik wil eerst graag even kijken hoe het met mijn moeder is, ga je mee?” Vroeg Myles nu aan hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 15:52

Nathan Gerono

Hij hoorde wat doffe geluiden, daarna kwam ze tevoorschijn. Ze kon duidelijk amper blijven staan en ze zakte op de grond neer, daar bleef ze zitten. Hij sloeg voorzichtig een arm om haar lichaam heen en hij trok haar dicht tegen zich aan. ‘Je hoeft je excuses niet aan te bieden,’ zei hij. Het maakte hem niet uit. ‘Ik heb ergere dingen meegemaakt dan dit en ik heb ergere dingen gehoord. Voortaan mag je best lieve dingen zeggen, maar ik overleef het wel,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij had zijn hand op haar wang gelegd en zo dwong hij haar om hem aan te kijken, hij vond het belangrijk om haar blik te zien.

Jay Fullbright

‘Zolang het niet het lichaam van een olifant is…’ zei hij plagend. Ze leek het allemaal nogal lekker te vinden en dat zorgde ervoor dat hij constant een glimlachje op zijn gezicht had staan. Het was heerlijk om haar een plezier te kunnen doen en hij wist dat Esmeralda dit soort dingen heel erg kon waarderen. Hij vond het zelf ook fijn, maar hij deed het wel vooral voor haar, omdat het heel goed was voor hun samen. Hij drukte zacht zijn lippen op haar schouder en daarna ging hij weer door met het masseren. ‘Krijg ik een massage terug?’ vroeg hij plagend aan haar en hij stopte even om haar antwoord af te wachten.

Duke Samira

Toen hij de kamer in kwam zag hij dat Layka er niet meer was, waar was ze heen? Hij was eigenlijk wel blij dat ze zelf wat op onderzoek uitging, het zou haar goed doen, het liet zien dat ze minder bang was. Hij keek nog eens rond, maar Myles was er niet en Layka ook niet. Hij haalde een hand door zijn haren heen en daarna liep hij de kamer weer uit, zoekend ging hij door de gangen om te kijken of hij één van hun kon vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 16:06

Fay Fuego

Ze hoefde haar excuses niet aan te bieden, ze had de fut niet om er tegenin te gaan. Ze werd tegen hem aangetrokken en ze legde haar hoofd tegen zijn borst, haar ogen half gesloten. Ze voelde zich afschuwelijk en bleef wat rillen. Ze wilde op hem reageren en zeggen dat ze niet zichzelf was en uitleggen wat het was, maar ze kon het niet. Ze voelde een hand op haar wang en daardoor opende ze haar ogen weer, ze keek hem met een doffe en pijnlijke blik aan.
“Het is weer open gegaan...” Fluisterde ze over de wond op haar rug.


Esmeralda Samira

“Zolang je blijft trainen is er niets aan de hand, toch?” glimlachte ze naar hem terug. Er ging een huivering door haar lichaam heen wanneer hij zijn lippen op haar schouder drukte, het was echt heerlijk. Hij vroeg haar of hij een massage terug kreeg en hij stopte.
“Toe, ga nog heel even door.” Vroeg ze aan hem en ze keek hem over haar schouder even aan. “Natuurlijk krijg je een massage terug.” Er stond een lieve en ontspannen glimlach rond haar lippen.



Layka Samira

Ze was behoorlijk in paniek, waarom herkende ze nou niets hier? Ze dacht dat ze er nooit meer uit vandaan kwam, tot ze plots tegen iemand op botste. Ze stuiterde op haar kont en keek geschrokken naar degene tegen wie ze aan was gelopen. Het was Duke, daardoor glimlachte ze.
“Ik was de weg kwijt.” Je kon nog wel aan haar horen dat ze daar net nog wel wat in paniek was geweest, nu voelde ze zich al meteen een heel stuk beter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 16:12

Nathan Gerono

Ze keek hem aan, de pijn was in haar ogen te zien. Ze zei dat het weer open was gegaan. ‘Ik zal het verzorgen,’ zei hij zacht tegen haar. Hij liet haar los en hij ging achter haar zitten, voorzichtig trok hij haar kleding wat aan de kant. Het was inderdaad goed te zien dat het weer open was. Daarom pakte hij een doek en begon hij het netjes en voorzichtig schoon te maken. ‘Ik ga het verbinden, dat lijkt mij beter nu,’ zei hij tegen haar, al deed hij het ook direct. Hij trok voorzichtig haar shirt uit en hij verbond de wonden, zodra dat klaar was keek hij met een glimlachje op zijn gezicht naar haar. ‘Het zou snel beter moeten voelen. Tenminste, dat hoop ik…’ zei hij zacht.

Jay Fullbright

‘Dat blijf ik ook zeker doen,’ zei hij tegen haar, daar hoefde ze zich echt geen zorgen om te maken, hij zou blijven trainen, hoe dan ook. Ze smeekte hem bijna om door te gaan, waardoor hij grinnikte, al ging hij pas door toen ze zei dat hij ook een massage zou krijgen. Zijn handen gleden meteen weer langzaam over haar huid heen en hij ademde diep in. ‘Je hebt zo’n geweldig lichaam…’ mompelde hij zacht, het was wel gericht op Esmeralda maar hij zei het eigenlijk meer in zichzelf. Ze zag er echt heel erg goed uit.

Duke Samira

Opeens liep er iemand tegen hem aan, daardoor keek hij wat verbaasd op, tot hij zag dat het Layka was. ‘Sorry, ik zag je niet…’ zei hij meteen. Ze zei dat ze de weg kwijt was geraakt en hij hielp haar overeind en sloeg zijn armen om haar heen. ‘Misschien had je mij eerst om een rondleiding moeten vragen,’ zei hij plagend tegen haar. Ze konden dat nu alsnog doen. ‘Ik kan je wel even de belangrijke plekken laten zien, dan kan je voortaan in ieder geval iets herkennen. Het spijt mij dat ik het niet eerder gedaan heb,’ zei hij tegen haar. Voor hem was het heel normaal allemaal, hij vond het moeilijk om te beseffen dat het voor haar niet zo was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 16:29

Fay Fuego

Hij zei dat hij het zou verzorgen, hij ging achter haar zitten, ze zat niet zo heel erg stevig, dat was goed aan haar te merken. Ze kreunde af en toe heel erg zacht als het echt pijn deed. Wanneer hij klaar was, gaf hij aan dat het snel beter moest voelen, ze knikte hierdoor een beetje. “Dankjewel.” Mompelde ze heel erg zacht, daarna legde ze haar hoofd weer wat tegen hem aan en sloot ze haar ogen wat.


Esmeralda Samira

Hij zou ook zeker blijven trainen, daardoor glimlachte ze breed. “Fijn.” Gaf ze zachtjes aan. Hij ging gelukkig nog heel even door. Ze had een geweldig lichaam volgens hem.
“Een beetje slapjes, ik moet ook echt wat meer met je mee gaan trainen.” Plaagde ze hem nu. Aangezien ze helemaal niet meer trainde, was haar lichaam wel een stuk zachter geworden, maar had ze bijna geen spieren meer.



Layka Samira

Hij had haar niet gezien. “Ik jou ook niet.” Gaf ze met een klein glimlachje aan. Ze werd door hem overeind geholpen en voelde zijn armen om haar heen. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan.
“Ja, ik weet het, ik dacht ik loop even een rondje, ik zocht eigenlijk Myles, maar toen verdwaalde ik. Hij gaf aan dat hij haar de belangrijke plekken kon laten zien, dan kon ze iets herkennen. Ze knikte hierdoor.
“Heel graag.” Er brak weer een klein glimlachje rond haar lippen door. Ze was zo ontzettend terughoudend geworden de laatste tijd.
“Het geeft niet, Duke.” Ze keek nu naar hem op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 16:41

Nathan Gerono

Ze kwam tegen hem aanzitten en ze bedankte hem, waardoor er een glimlach op zijn gezicht verscheen. ‘Graag gedaan,’ zei hij zacht. Hij liet haar voorzichtig liggen op het kleed en hij kwam tegen haar aan liggen, hij sloeg zijn arm wat om haar heen. ‘Ga maar slapen, Fay. Ik blijf bij je, maar het is belangrijk dat je wat tot rust komt….’ Zei hij zacht tegen haar. Hij streelde met zijn vingers over haar bovenarm heen en hij ademde diep in. Hij zei verder niets, hij was zelf ook moe en hij had niet echt zin om iets te bespreken nu.

Jay Fullbright

Ze zei dat het slapjes was en dat ze ook iets meer moest trainen. ‘Je ziet er geweldig uit, Esmeralda. Echt…’ zei hij op doordringende toon tegen haar. Hij hield op met de massage en hij keek haar lichtelijk uitdagend aan. ‘Nu mag jij laten zien wat je kan,’ zei hij plagend. Hij legde haar handen op zijn borstkas neer en een grijns verscheen op zijn gezicht, daarna boog hij naar haar toe en zoende hij haar. Zijn handen gleden over haar warme huid heen en lagen uiteindelijk in haar hals, zo hield hij haar dicht bij zich.

Duke Samira

Ze kwam tegen hem aan staan en legde haar hoofd tegen zijn borstkas aan, hij bleef haar gewoon stevig vasthouden. Ze was eigenlijk gaan zoeken naar hun zoon, maar had hem niet gevonden en was dus ook de weg kwijt geraakt. ‘Ik weet ook niet waar hij is, ik was opzoek naar jullie,’ zei hij tegen haar. Ze wilde heel graag een rondje met hem lopen en ze glimlachte weer wat, daardoor deed hij dat ook. Layka was vreselijk terughoudend en hij vond het lastig om dat te doorbreken. Lolita was totaal anders geweest en verder had hij nooit relaties gehad omdat hij daar simpelweg geen interesse in had gehad. Met Lolita was alles zo explosief geweest, Layka was compleet het tegenovergestelde. Hij hield veel van haar, maar soms miste hij dat wel een beetje. Hij drukte zacht zijn lippen op die van haar en hij hield haar in zijn armen gesloten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 16:51


Fay Fuego

Normaal deed ze nooit wat haar gezegd werd, maar nu eigenlijk meteen, dat liet wel zien hoe ernstig het was. Ze voelde hoe Nathan tegen haar aan kwam liggen, op de een of andere manier voelde het ook alsof ze het nodig was. Ze sloot haar ogen en zakte langzaam in slaap, zonder nog wat te zeggen tegen Nathan.



Esmeralda Samira

Hij zei doordringend tegen haar dat ze er geweldig uit zag juist. “Dank je, lieverd.” Glimlachte ze hem toe. Hij hield op en daardoor draaide ze zich naar hem om, zijn blik was uitdagend, ze keek er met een twinkeling in haar eigen ogen in terug.
“Je weet heel goed dat ik het veel beter kan.” Plaagde ze hem net zo hard terug. Haar handen werden op zijn borst gelegd en daardoor streek ze er overheen. Ze zoende hem zachtjes terug, maar wanneer ze stopte, duwde ze hem op de grond. “Wel gaan liggen dan, hé.” Ze keek hem ondeugend aan.



Layka Samira

Duke wist ook niet waar hun zoon was, daardoor zuchtte ze diep. “Gelukkig is hij wel redelijk voorzichtig.” Mompelde ze haar man toe. Ze kreeg een kusje van hem en daarna hield hij haar stevig beet.
“Je denkt weer aan haar, hé? Je mist haar zeker, of niet?” Vroeg ze zachtjes, ze nam het hem nooit kwalijk, maar ze vond het wel heel moeilijk, vooral omdat Lolita alles was, wat zij niet was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 16:59

Nathan Gerono

Ze zei niets meer en deed precies wat hij van haar vroeg, al snel viel ze in slaap. Het was goed en hij was er blij mee, al had hij toch verwacht dat deze avond er anders uit had gezien. Het maakte hem niet uit, hij was allang blij dat het weer wat beter met haar ging. Het duurde niet lang voor hij zelf ook in slaap zakte, hij was aardig moe en slaap zou hem ook goed doen, hij moest morgen weer gewoon werken en daar wilde hij liever niet te laat mee beginnen, al wilde hij er ook voor zorgen dat het goed ging met Fay, voor zo ver hij dat kon.

Jay Fullbright

Ze zei dat hij heel goed wist dat ze het beter kon, daardoor schudde hij zijn hoofd. Ze ging mee in de zoen, maar het volgende moment werd hij achterover geduwd en lag hij met zijn rug op de grond. Ze zei uitdagend dat hij wel moest liggen en hij glimlachte daardoor, zijn hartslag schoot direct omhoog. Haar ondeugende blik maakte dat meteen nog veel erger en hij keek haar uitdagend en verlangend aan. Zijn blik wende zich geen seconde af van haar, hij was echt volledig gefocust op Esmeralda.

Duke Samira

‘Daar ben ik ook blij om…’ zei hij zacht. Hij was blij dat Myles verstandig en voorzichtig was, zodat ze zich nooit echt zorgen hoefden te maken. Ze vroeg of hij weer aan haar dacht, of hij haar miste. Daardoor keek hij haar even aan en knikte hij langzaam. ‘Ja, ik dacht aan haar. Ik mis haar ook, maar ik weet dat dit beter is zo,’ zei hij zacht. Zijn blik werd doordringender. ‘Je weet dat ik heel veel van je hou, toch?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij bleef haar doordringend aankijken en met zijn hand gleed hij over haar rug heen. Hij hield echt van haar, heel veel. Maar toch bleef het wel lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 28/8/2014, 17:03

Devlyn Stratton
Zijn moeder kwam net aan lopen, klaar met het gesprek met de trainer. Zijn moeder had ook niet veel andere mensen om mee om te gaan, dus die greep iedere mogelijkheid aan om met iemand wat te praten. Hij hoorde het voorstel van Myles om met hem mee te gaan naar zijn moeder. Hij draaide zich daardoor om. 'Mag ik met Myles mee?' vroeg hij aan zijn moeder, die gelijk knikte en zei dat het goed was. En dat hij voorzichtig moest doen. Waarschijnlijk vond zijn moeder het ook fijn dat hij wat meer met anderen om ging. 'Laten we gelijk gaan.' zei Devlyn daarna dan ook. Hij twijfelde nog of hij het houten trainzwaardje moest om laten hangen of niet, daarna bedacht hij zich al vrij snel dat hij beter bij zich kon houden. Je wist het maar nooit. Echt iemand steken kon hij er niet mee, maar goed er mee slaan kon wel altijd. Dus hij begon alvast naar het kasteel zelf te lopen, omdat hij aannam dat Myles' moeder daar binnen moest zijn.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 17:10

Fay Fuego

Ze werd heel erg laat pas wakker, ze was echt kapot geweest. Met haar ogen staarde ze in het vuur terwijl ze de deken stevig om haar lichaam heen sloeg. Ze bleef heel stil liggen en staarde maar wat, ze dacht na over wat er gisteren was gebeurd, het begon nou al... het was allemaal veel ernstiger dan dat ze had verwacht, ze had het er heel erg moeilijk mee.



Esmeralda Samira

Ze zag hem zijn hoofd schudden en wanneer ze hem achterover duwde, zag ze de blik in zijn ogen veranderen. Hij keek vreselijk doordringend naar haar en daardoor keek ze even weg en raakte ze hem niet meer aan. Ze bleef een tijdje stil en keek hem daarna weer aan.
“Gaat het nog wel?” Vroeg ze voorzichtig en liefjes aan hem. Ze glimlachte lichtelijk naar hem.



Layka Samira

Hij gaf eerlijk toe dat hij inderdaad aan Lolita dacht, ze zuchtte zacht en sloeg haar ogen neer door zijn woorden, pas wanneer hij zei dat hij wist dat het beter was zo, keek ze hem weer aan. Daarna zei hij dat ze wist dat hij heel veel van haar hield. Ze knikte.
“Weet ik, ik hou ook heel erg veel van jou, ik neem je ook helemaal niets kwalijk, echt niet, maar ik zie gewoon aan je dat je het heel erg lastig vind.” Zei ze hem zacht. Ze voelde zijn hand op haar rug en ze legde haar vingers zacht op zijn wang.
“Ik wil je er wel mee proberen te helpen, maar dat kan ik denk ik niet.... Ik kan niet aan haar tippen” Hij zou Lolita waarschijnlijk altijd zoveel blijven missen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 17:17

Nathan Gerono

Hij voelde haar bewegen en daardoor knipperde hij met zijn ogen. Het duurde even voordat hij door had dat het al heel erg laat was, daardoor schoot hij overeind. ‘Shit, je had mij wel wakker mogen maken…’ mompelde hij tegen haar. Hij haalde een hand door zijn warrige haren heen en daarna keek hij haar met een glimlachje op zijn gezicht aan. ‘Heb je wel een beetje lekker geslapen?’ vroeg hij aan haar. Hij hoopte van wel en hij hoopte ook dat het beter ging met de pijn, dat zou al heel veel schelen. Hij keek even naar de zwaarden die op een hoop lagen en daarna naar Storm die bij de deur zat. ‘Wat dacht je er van om vandaag maar gewoon niet te gaan werken en een flink stuk te wandelen met Storm?’ stelde hij voor. De hond schoot meteen overeind.

Jay Fullbright

Ze hield op en deed niets meer, daardoor keek hij haar vragend aan, ze vroeg of het nog wel ging, hij knikte langzaam. ‘Ja, het gaat wel. Maar je moet niet niets doen…’ zei hij zacht tegen haar. Het was allemaal nog prima vol te houden, maar hij werd wel heel erg ongeduldig als ze niets bij hem deed, daar kon hij niet goed tegen. Hij pakte haar hand en hij kneep er zacht in, hij had een glimlachje op zijn gezicht staan en hij drukte zijn lippen op haar wang. ‘Of wil je niet?’ vroeg hij nu, omdat hij daar totaal niet bij stil stond.

Duke Samira

Ze wist het en ze hield ook heel veel van hem. Ze nam hem niets kwalijk, maar ze merkte aan hem dat hij het lastig vond. Hij voelde haar vingers op zijn wang en hij slikte even, ze wilde hem wel helpen maar ze dacht niet dat ze dat kon, ze kon niet aan Lolita tippen. ‘Dat hoeft toch ook niet? Ik ben niet voor niets weggegaan, Layka. Ik ben heel blij dat jij anders bent dan dat Lolita is en ik realiseer mij dat ik haar waarschijnlijk nog wel vaker zal missen, maar ik heb jou nu en daar ben ik hartstikke blij mee,’ zei hij zacht tegen haar. Hij wist dat hij meer miste dan alleen Lolita, maar dat nam hij Layka niet kwalijk. Hij hield van haar en hij kon niet meer van haar verwachten, dit was hoe ze was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 17:39


Fay Fuego

Ze had helemaal niet door gehad dat Nathan nog naast haar lag, toen ze hem hoorde, keek ze opzij. “Sorry, ik ben ook pas net wakker.” Zei ze met een klein glimlachje tegen hem. Hij vroeg haar of ze lekker had geslapen en ze knikte. “Heb jij ook goed geslapen?” Wilde ze van hem weten Hij kwam met een voorstel om vandaag met Storm te gaan wandelen.
“Het spijt me, Nathan, maar het leek me verstandig om vandaag even binnen te blijven, ik heb nu gewoon wat tijd nodig om weer echt rustig te worden.” Vertelde ze hem. “Jij mag best met hem gaan wandelen, misschien is het juist wel goed als ik nu even alleen ben.” Dan kon ze Nathan in ieder geval geen pijn doen als het echt vreselijk mis zou gaan.



Esmeralda Samira

Hij zei dat het wel ging, maar ze moest niet niets doen. Ze knikte hierdoor even en streek weer met haar handen over zijn borst heen. Hij pakte een van haar handen even vast en kneep er in, daardoor ging haar blik omhoog, naar zijn gezicht en glimlachte ze terug naar hem. Zijn lippen waren op haar wang te voelen en daarna vroeg hij of ze niet wilde.
“Jawel.” Gaf ze nu aan. “Natuurlijk wel, maar ik wil niet dat het fout gaat, of dat het in ieder geval zo min mogelijk fout gaat, want ik weet dat het dit keer door mij kwam dat je ineens zo reageerde.” Legde ze aan hem uit, ze glimlachte naar hem. Haar lippen drukte ze op die van hem en ze zoende hem zacht.


Layka Samira

Ze hoefde helemaal niet aan Lolita te tippen, hij was niet voor niets weggegaan. “Waarom ging het eigenlijk mis?” Ze vroeg hem normaal gesproken nooit wat, maar ze wilde graag haar best doen en eigenlijk wilde ze langzaam aan ook wel wat meer van Duke weten.
“Ze had gewoon alles, ik zie het ook in Esmeralda, ze is net zo prachtig en iemand waar je echt trots op mag zijn.” Vertelde ze met een glimlachje. Hun Myles was heel anders... Ze was wel trots op hem, daar niet van, maar hij stelde aan zichzelf niet zulke doelen als Esmeralda deed. Duke was hartstikke blij met haar, al zou hij Lolita nog vaker missen.
Ze zuchtte zacht en keek weer naar de grond. “Ik wil het wel blijven proberen, want ik weet dat ik jou er plezier mee doe.” Fluisterde ze, hij wist waarschijnlijk wel waar ze het over had, ze had het plezier er alleen in verloren door Leroy, ze vond het niet meer leuk en opwindend, maar ze wist dat Duke dat wel vond.


Myles Samira

Hij bleef even op een afstandje toen Devlyn aan zijn moeder vroeg of hij met hem mee mocht. Ze vond het gelukkig niet zo erg, zag Myles. Nu hij zo naar Devlyn keek, leken de twee jongens eigenlijk best wel op elkaar, Myles glimlachte erdoor. Hij knikte toen Devlyn meteen wilde gaan en wanneer ze naar de kamer van zijn ouders wilden gaan, kwamen ze de twee halverwege al tegen in de gangen, Hij glimlachte naar ze, al leken ze een serieus gesprek te hebben.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 17:52

Nathan Gerono

Ze wilde liever binnen blijven, ze had tijd nodig om rustig te worden maar hij mocht wel gaan. Hij knikte langzaam en hij keek even naar de hond. Hij wist dat hij er zelf juist niet tegen kon als hij binnen bleef, dan werd hij helemaal gek. Hij wilde wel bij haar blijven, maar aan de andere kant zou dat alles misschien alleen maar erger maken. ‘Ik ga wel alleen dan,’ zei hij dus uiteindelijk. Storm danste om hem heen en de grote hond zag er zo aardig indrukwekkend uit. ‘Als er iets is moet je het maar laten weten… ik zal niet al te lang weg blijven en ik blijf hier in de buurt, dan kan jij mij vinden als het nodig is,’ zei hij zacht tegen haar.

Jay Fullbright

Ze wilde het wel, natuurlijk wel, maar ze wilde dat het zo min mogelijk fout zou gaan en ze wist dat het net door haar kwam dat hij zo reageerde, daardoor glimlachte hij. ‘Het maakt niet uit, ik vind het veel te leuk. Het kan wel een beetje,’ zei hij dus ook tegen haar. Hij werd alweer door haar gezoend en zijn handen gleden over haar lichaam heen, hij trok haar dichter naar zich toe en hij ademde daarna diep in. Hij drukte zijn lippen in haar hals e n hij sloot zijn ogen, hij vond dit heerlijk, hij vond haar heerlijk. Het was echt geweldig, eigenlijk altijd. Hij was zo blij dat Esmeralda hem niets kwalijk nam.

Duke Samira

Ze vroeg waar het mis ging, daardoor ademde hij langzaam in. ‘Ze had een affaire met Leroy,’ zei hij tegen haar, ietwat kort, al was dat duidelijk niet door Layka. Als hij er aan terug dacht deed het hem nog steeds pijn. Door wat ze zei keek hij haar weer doordringend aan. ‘Jij en Myles zijn net zo geweldig. Ik weet dat ik het moeilijk vind om mijn aandacht te verdelen, maar ik wil niet dat jij je minder voelt. Echt niet. Jij betekent heel erg veel voor mij en hij ook…’ zei hij zacht. Ze zuchtte en ze keek naar de grond, waardoor hij wist dat ze iets belangrijks ging zeggen, dat deed ze ook. Hij pakte haar gezicht vast zodat ze naar hem bleef kijken. ‘Ik vind het belangrijk dat jij dat ook hebt. Dat je het niet alleen voor mij doet. Dat vind ik niet leuk…’ zei hij zacht. Misschien was dat wel een belangrijk punt, hij wilde het wel heel graag, maar Layka totaal niet. Er was eigenlijk al niets aan als hij dat wist. Toen hij Myles een stuk verderop zag staan met Devlyn, sloeg zijn hart een slag over. Hij wist wel dat dit moment een keertje zou komen, maar hij had eigenlijk gewild dat het niet zou gebeuren. Hij had Devlyn zo nu en dan in de gaten gehouden en het deed hem eigenlijk pijn dat hij met Verena had besloten om buiten zijn leven te blijven, al was het misschien beter voor hem. ‘We moeten zo praten, Layka…’ zei hij zacht. Hij moest het haar vertellen, hij kon niet anders, ook al had hij gezegd niets met de jongen te maken te hebben, omdat het beter was. Hij moest het tegen haar zeggen, want het deed hem pijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 28/8/2014, 17:58

Devlyn Stratton
Hij had zijn tempo aangepast dat hij naast Myles liep, en niet meer er voor of ver achter. Hij zag ook twee mensen staan in de gang, nog geen idee hebbend wie het waren. Maar toen hij opzij keek zag hij dat Myles ze wel leek te herkennen. 'Zijn dat je ouders?' vroeg hij nog. Hij wilde graag weten of hij het goed had gedacht of niet. Hij keek weer voor zich en de man leek nogal gespannen. Of geschrokken. In ieder geval niet gewoon normaal, blij, ontspannen of wat ander goeds. Hij wist niet goed waar dat door kwam, want hij zelf kende de mensen niet. Ja, Myles kende hij net sinds zijn eerste training vandaag afgelopen was.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 20:37



Fay Fuego

Nathan leek echt graag naar buiten te willen en Storm wilde maar al te graag met hem mee.
“Is goed, ik red me echt wel hier, geen enkel probleem.” Glimlachte ze naar hem. “Veel plezier met Storm.” Zei ze nog. Ze ging weer rustig liggen, vlakbij het vuur en kropte zich een beetje op als een bolletje, zo viel ze al gauw weer in slaap.


Esmeralda Samira

Jay glimlachte en zei dat het niet uitmaakte, hij vond het veel te leuk zei hij, het kon ook wel een klein beetje. Ze besloot het toch rustig aan te doen, ze wilde graag dat hij niet al te gek werd door haar. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en ze genoot er echt van.
“Het is gewoon zo fijn met jou.” Mompelde ze zacht tegen hem en ze streek nu met haar vingers langs zijn gezicht, haar vingers gleden over zijn lippen heen.
“Wil je nog steeds gemasseerd worden?” Vroeg ze aan hem.



Layka Samira

Duke zei wat kortaf dat Lolita een affaire had met Leroy, daarom was hij dus weggegaan.
“Dan was het uiteindelijk wel een goede keuze om weg te gaan.” Zei ze zacht tegen hem. Ze streek even zacht door zijn haren heen. Hij vond haar en hun zoon net zo geweldig, zei hij. Hij wist dat hij het moeilijk vond om zijn aandacht te verdelen, maar hij wilde niet dat zij zich minder voelde. Ze glimlachte naar hem.
“Ik weet het, Duke, ik vind het ook gewoon wel heel erg moeilijk, ik ben niet echt jaloers, maar ik ga me zo snel minder voelen...” Fluisterde ze tegen hem. Haar gezicht werd nu zacht door hem vastgepakt en ze keek hem daardoor ook aan. Hij vond het niet leuk als ze het alleen voor hem deed.
“Kun je me niet overtuigen? Ik wil het wel graag proberen, maar wil je dan gewoon heel voorzichtig met me zijn?” Vroeg ze haast onhoorbaar aan hem. Hij keek om en hij leek wat overrompelt te zijn. Daarna zei hij dat ze moesten praten, ze keek hem nu ongerust aan.
“Oké...” Klonk haar stem zacht, zonder protest. Ze keek met een glimlach naar haar zoon die nét aan Devlyn vertelde dat het inderdaad zijn ouders waren.
“Hé jongen.” Zei ze met een glimlach tegen Myles die nog wat dichterbij kwam en haar heel even bezorgd aankeek omdat ze het gewoon wat moeilijk had door het praten met Duke.
“Wie is je vriendje?” Ze vond het leuk om te zien dat hij waarschijnlijk iemand had waar hij mee op kon schieten.
“Dat is Devlyn, hij woont hier ook op het kasteel, toch, Devlyn?” Hij wist het niet eens heel erg zeker, maar waarschijnlijk wel omdat hij als enige over was gebleven na de training.
“Devlyn weet niet wie zijn vader is en wij gaan nu op zoek!” De jongen was er verschrikkelijk enthousiast over. “In ruil daarvoor gaat hij mij leren zwaardvechten.” Klonk het er misschien nog enthousiaster achteraan. Hij richtte zich eigenlijk alleen maar op zijn moeder en niet op zijn vader. Hij vond het echt niet leuk dat hij het niet gewoon van zijn vader kon leren, dat hij daar geen tijd voor leek te hebben, want altijd kwam Esmeralda er wel tussendoor of Jay, die dagen bij zijn vader was en meubels en andere dingen maakten.
Layka glimlachte door het enthousiasme van de jongen en ze knikte Devlyn toe. “Ik ben Layka.” Vertelde ze, zodat de jongen ook haar naam wist.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 20:46

Nathan Gerono

‘Oké, tot straks,’ zei hij tegen haar, daarna ging hij naar buiten. Storm schoot meteen weg, eigenlijk moest het dier veel vaker naar buiten, maar meestal deed Nathan dat ook veel vaker. Meestal liep hij uren op een dag met het dier, zodra hij klaar was met het werken. Hij had het ook nodig. Eigenlijk hield hij veel meer van het buiten zijn dan van het binnen zitten, maar het was nou eenmaal niet anders. Dit was het leven dat hij nu had en hij moest er tevreden mee zijn. De hond rende weg, diep het bos in, maar hij wist dat Storm terug zou komen, altijd. Hij woonde niet voor niets nu bij hem, hij had een onbeschrijfelijke band met hem en dat zou nooit meer weggaan. Na een tijdje kwam hij weer terug naar huis en hij opende de deur, hij zag Fay bij het vuur liggen, daardoor glimlachte hij. Hij vond dat hij het lang volhield met haar in huis, normaal ging dat niet zo en was iemand na één nacht weg. Storm ging naar binnen en ging voorzichtig naar Fay toe, hij sloot de deur weer.

Jay Fullbright

Ze zei dat het zo fijn was met hem. ‘Gelukkig maar, anders hadden we een serieus probleem gehad nu,’ zei hij plagend tegen haar. Hij voelde haar vingers over zijn gezicht heen glijden, daarna gingen ze over zijn lippen waardoor hij grijnsde. Ze vroeg of hij nog steeds gemasseerd wilde worden. ‘Natuurlijk, jij kan het toch zo goed?’ vroeg hij plagend aan haar. Zijn handen gleden over haar rug heen, haar huid was nog wat glad en zacht door de olie die hij gebruikt had.

Duke Samira

Ze vond het een goede keuze om weg te gaan en hij knikte langzaam. Dat was het ook, dat wist hij zeker. Hij voelde hoe ze door zijn haren heen streek en daardoor glimlachte hij, het deed hem goed. Ze wist het, maar ze vond het wel heel moeilijk. Dat begreep hij heel goed. ‘Ik zal mijn best doen dat te veranderen, het is echt niet nodig…’ zei hij zacht tegen haar. Ze vroeg of hij haar niet kon overtuigen, ze wilde het wel proberen als hij voorzichtig was. Hij knikte langzaam, dat wilde hij wel, maar als ze het niets vond, vond hij dat ook niet. Zodra Myles dichterbij kwam ging het gesprek over iets anders, hij hield zich er volledig buiten en elk woord wat daarna gesproken werd voelde als een steek in zijn hart. Hij wist wie de vader van Devlyn was en hij had de neiging om het na al die tijd maar gewoon te zeggen, maar hij kon het niet. Hij kon het ook niet maken tegenover Verena, maar hij vond dit verschrikkelijk, hier was hij veel te eerlijk voor. Hij merkte dat hij tranen in zijn ogen kreeg en hij had geen idee hoe hij hier mee om moest gaan. Hij had juist een stabiel leven willen hebben, maar dat leek door alles totaal niet mogelijk te zijn. Het benauwde hem enorm en uiteindelijk zag hij geen andere mogelijkheid dan hun kamer inschieten. Misschien was hij wel gewoon beter af alleen. Misschien kon hij wel gewoon niet goed omgaan met relaties.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 21:06

Fay Fuego

Ze had weer heerlijk geslapen en ze had het ook echt nodig, als ze sliep, genas ze ook nog eens sneller. Na een tijdje voelde ze een natte neus tegen haar wang. Ze rook de frisse buitengeur en daardoor werd ze wakker.
“Hoi vriendje.” Zei ze met een vrolijke glimlach tegen Storm en ze aaide hem weer even, ze keek op naar Nathan.
“Zal ik het je uitleggen?” Vroeg ze zachtjes aan hem. Ze wilde best haar gedrag verklaren als hij het wilde weten, dat was misschien ook handiger want dan kon hij er beter mee omgaan.



Esmeralda Samira

Hij plaagde haar en daardoor schudde ze haar hoofd, hij wist best dat ze het geweldig met hem vond. Misschien twijfelde hij er af en toe over, maar hij wist het over het algemeen wel. Hij wilde inderdaad nog steeds gemasseerd worden, daardoor duwde ze hem zacht op zijn buik en pakte ze de olie. Ze liet wat op haar handen vallen van de olie en streek er zacht mee over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 21:33

Nathan Gerono

Ze vroeg of ze het uit zou leggen en daardoor keek hij haar even aan. ‘Alleen als jij dat zelf echt wil. Ik heb geen moeite met geheimen maar ik heb er ook geen moeite mee je beter te leren kennen. Als je maar weet dat het voor mij lastig is en dat dit is waar ik niet goed in ben…’ zei hij zacht tegen haar, hij wilde wel eerlijk zijn tegenover haar. Hij kwam bij haar zitten en hij keek haar even aan, daarna staarde hij in het vuur. Fay was niet de enige met geheimen en hij wist dat het op den duur zo moest zijn dat ze eerlijker werden tegenover elkaar, dat ze elkaar beter leren kennen. Tenminste, als ze hier bleef. Daar ging hij nog maar niet vanuit, ze kon elk moment weg zijn.

Jay Fullbright

Hij werd op zijn buik geduwd en hij grijnsde daardoor, hij voelde de olie op zijn huid en hij ademde diep in, het was heerlijk. Haar handen gleden over zijn huid en hij kreunde zacht, hij sloot zijn ogen en hij genoot van wat ze allemaal met hem deed. ‘Dit mag je elke avond doen. Of een paar keer per dag, na het trainen…’ zei hij zacht tegen haar, even keek hij haar met een grijnsje op zijn gezicht aan, maar daarna sloot hij zijn ogen weer om er van te genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 21:46


Fay Fuego

Ze moest het alleen vertellen als ze het zelf wilde, hij had er geen moeite mee en hij wilde haar ook best beter leren kennen. Ze glimlachte daardoor.
“Dat snap ik wel, dat het lastig is, maar ik wil wel dat je het begrijpt, want als ik zo ben en je doet iets verkeerds, dan ben je er gewoon geweest.” Vertelde ze hem mompelend. Hij kwam bij haar zitten en ze keek hem aan.
“Ik ben altijd streng getraind en in het gareel gehouden, zoals de andere strijders, zodra die regelmaat weg is, vervalt ook onze controle... Normaal worden we nooit boos en zijn we heel vergevingsgezind, nu merk ik dat ik sneller boos word... dat is echt foute boel. Wanneer ik echt boos word, wordt mijn lichaam loeiend heet en lijkt mijn zwaard een te zijn met mijn lichaam, ik denk niet meer na en zal dan een bloedbad achterlaten. Daarom sloot ik mezelf op, ik moet dan even niemand zien of horen. Omdat jij tegen me begon te praten, begon ik zo verschrikkelijk te schelden, ik moet mezelf heel erg veel pijn doen, wil ik eruit komen... Het kost ook vreselijk veel energie.” Legde ze hem uit, ze legde nu haar hoofd weer tegen hem aan.


Esmeralda Samira

“Als jij het dan net zo vaak bij mij doet, vind ik het geen enkel probleem, dan graag zelfs.” Lachte ze hem toe, waarbij ze wel aangaf dat ze het ook heerlijk vond. Ze masseerde zijn schouders stevig, haar lippen drukte ze in zijn nek en ze zoende hem zo zachtjes en liefdevol. Haar handen gleden weer naar beneden, naar zijn middel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 28/8/2014, 21:48

Devlyn Stratton
Ze kwamen dichter bij de volwassen mensen en hij had het goed gedacht dat het de ouders van Myles waren. Hij werd al voorgesteld toen de moeder vroeg wie hij was en knikte even toen gezegd werd dat hij hier op het kasteel woonde. Eerst wel op de afdeling met de dienstmeiden, omdat zijn moeder dat eerst deed, maar ook dat was op het kasteel. Hij kende eigenlijk niet veel anders dan dit kasteel. 'Niet dat ik al heel erg goed ben, maar ik wil wel wat dingetjes aan Myles leren.' zei hij nog, toen Myles zei dat hij in ruil voor het zoeken les kreeg van hem. Echt les geven, dat vond hij iets te veel eer, maar hij ging het wel proberen om Myles wat te leren er over.
Hij zag dat de vader van Myles weg liep. Hij had geen idee waarom, maar hij liet het ook maar zo. Hij was eigenlijk niet heel veel anders gewend. Als hij met zijn moeder mee liep, ontweken ook veel mannen hun pad. Dus dit was niks nieuws voor hem. Al vond hij het wel vreemd, want zijn moeder was niet in deze gang te zien.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 21:51

Nathan Gerono

Ze begon te vertellen en het deed hem goed. Ze zocht toenadering, ze vertelde hem dingen over haarzelf zodat hij er beter mee om kon gaan. Hij was eerder iemand die dan wegliep in plaats van het te vertellen, omdat hij dat makkelijker vond. Omdat hij dacht dat hij geen mensen om zich heen nodig had. Hij had respect voor haar. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij sloeg zijn arm wat om haar heen. ‘Ik begrijp het wel. Ik zal er rekening mee houden,’ zei hij zacht tegen haar. Hij gleed weer langzaam met zijn vingers over haar bovenarm heen en hij ademde diep in. ‘Blijf je hier?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij wilde ergens weten waar hij aan toe was.

Jay Fullbright

‘Ah, natuurlijk, maar zo werkt het niet hé!’ zei hij lachend tegen haar. ‘Ik train harder,’ plaagde hij haar daarna meteen. Hij merkte gewoon dat het zijn spieren goed deed, ze masseerde stevig en hij ontspande helemaal, al ging zijn hartslag omhoog zodra hij haar lippen op zijn huid voelde. Hij kreunde zacht en hij had duidelijk moeite om te blijven liggen, maar hij genoot heel erg van de massage en hij wilde het niet onderbreken, want dan zou ze niet verder gaan met de massage, dat was wel duidelijk. Hij voelde haar handen naar zijn middel glijden en hij ademde nog eens diep en trillend in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 22:17


Fay Fuego

Ze voelde zijn arm om haar heen en ze vond het fijn om tegen hem aan te zitten. Hij begreep het gelukkig wel en wilde er rekening mee houden. “Fijn, dankjewel.” Zei ze zacht tegen hem. “Je reageerde gelukkig gisteren wel goed, maar ik wilde toch dat je het wist.” Glimlachte ze nu. Ze voelde zijn vingers over haar arm strijken, hij voreg aan haar of ze bleef, ze legde daardoor haar vingers onder zijn kin en drukte haar lippen heel zacht op die van hem, daarna keek ze hem doordringend aan. “Ja.” Gaf ze zacht aan.



Esmeralda Samira

“Natuurlijk wel!” Riep ze uit naar hem met een grijns. “Maar ik ben al mooi van mezelf.” Plaagde ze hem nu toen hij zei dat hij harder trainde. Zodra ze merkte dat hij het moeilijk kreeg, kneep ze even plagend in zijn spierballen.
“Hmm...” mompelde ze even, daarna draaide ze hem om en zoende ze hem uitgebreid.


Myles Samira

Zijn vader liep weg, maar hij nam er geen notie aan. Hij had toch vrij weinig met zijn vader, dus waarom zou hij zich zorgen maken? Nee, zorgen maakte hij wel over zijn moeder die even bezorgd Duke achterna keek. Ze bleef nog heel even staan en keek met een glimlach naar de jongens.
“Je kan vast Myles wel wat leren.” Glimlachte ze Devlyn toe, op de een of andere manier kon ze wel geweldig met kinderen omgaan, dan voelde ze zich veel minder onzeker.
“Jongens, succes met jullie zoektocht en veel plezier.” Ze knipoogde en aaide door de haren van Myles heen. Daarna ging ze in een snel tempo achter Duke aan. Myles keek Devlyn even aan en haalde zijn schouders wat op.
“Hoe gaan we beginnen met zoeken?” Vroeg hij aan hem met een glimlach.
Layka was inmiddels naar hun kamer gegaan en ze legde een hand op de schouder van Duke.
“Wat is er? Ligt het aan die jongen? Denk je dat hij niet goed is voor Myles?” Vroeg ze hem zachtjes en bezorgd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/8/2014, 22:24

Nathan Gerono

Ze bedankte hem, waardoor hij glimlachte, het was nergens voor nodig. Hij reageerde goed, maar ze wilde toch dat hij het wist. Daar was hij blij mee, al was hij ook blij dat hij er goed op reageerde, dan hoefde hij daar in ieder geval niets aan te doen. Hij voelde opeens haar vingers onder zijn kin en hij keek haar vragend aan, het volgende moment voelde hij haar lippen op die van hem. Het was heel zacht en het was heel snel weer over, ze keek weer naar hem en zei dat ze bleef, daardoor glimlachte hij. ‘Daar ben ik blij mee…’ zei hij zacht. Hij was er blij mee, al wist hij nog niet hoe dit allemaal zou gaan lopen. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar, intens, maar enigszins terughoudend.

Jay Fullbright

‘Oh, ben ik niet mooi van mezelf?’ vroeg hij lachend aan haar. Hij voelde haar in zijn spieren knijpen zodra hij het moeilijk kreeg en hij wist dat Esmeralda precies wist wat hij voelde. Hij werd omgedraaid en door haar gezoend, meteen ging hij er heftig in mee en trok hij haar dichter naar zich toe. Het was heerlijk en uitgebreid, zijn handen gleden over haar rug heen en hij hield haar heel dicht bij zijn lichaam, alsof hij haar echt nooit meer los wilde laten.

Duke Samira

Layka kwam binnen en hij voelde haar hand op zijn schouder, hij keek op naar haar. ‘Dat is het niet,’ zei hij heel zacht. ‘Devlyn is mijn zoon, Layka. Ik ben precies één keer in mijn leven vreemdgegaan en ze was zwanger. We hebben besloten dat ik uit zijn leven zou blijven, omdat het beter voor hem is. Ik zou het alleen maar verwarrend voor hem maken en ik heb verder niets met Verena. Ik had dit niet verwacht en ik heb hem af en toe in de gaten gehouden, maar ik kon mijn afspraak niet doorbreken. Maar nu kan ik het niet meer… ik kan nooit volhouden dat ik niets met hem te maken heb,’ zei hij zacht. Hij keek weg en hij ademde diep in, hij vond het heel lastig. ‘Ik heb zo veel spijt van alles, misschien had ik gewoon alleen moeten blijven. Het lijkt nooit goed te gaan, je had het beter toen je nog niet hier woonde, toen je nog niet met mij was,’ zei hij heel zacht, zijn stem trilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 28/8/2014, 22:28

Devlyn Stratton
Hij glimlachte zelf ook even toen gezegd werd dat hij Myles wel wat kon leren. Er werd hun nog succes gewenst en daarna verdween ook de moeder van Myles. Hij keek daarna opzij naar Myles die vroeg hoe ze gingen beginnen met zoeken. Hij dacht even diep na. 'Misschien kijken bij de trainingen van de volwassenen? Die beginnen ieder moment.' stelde hij voor. Daar liepen de meeste mannen rond, tussen de ridders en bewakers. 'Of we kijken eerst in de eetzaal.' voegde hij er nog aan toe. Ze waren nu toch al binnen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/8/2014, 23:02

Fay Fuego

Hij gaf zacht aan dat hij er heel erg blij mee was dat ze bleef. “Ik wil graag voor dit kasteel gaan werken.” Sprak ze nu met een glimlach. Ze had een definitieve keuze gemaakt. Ze bleef, ook al was het zwaar voor haar en zou het heel misschien fout gaan, ze hoopte van niet. Ze hoopte dat het gewoon goed zou gaan. Ze voelde de hand van Nathan in haar hals en hij zoende haar meer intens. Ze pakte zijn hoofd in haar handen en vurig zoende ze hem terug.Het vuur in de open haard laaide wat hoger op.



Esmeralda Samira

“Je bent prachtig” Zei ze zacht tegen hem en ze werd heftig door hem terug gezoend. Ze sloeg een been over hem heen zodat ze bovenop hem zat. Ze zoende hem vol passie terug en greep met haar handen in zijn haren, ze vond het heerlijk, het was zo fijn met Jay.



Layka Samira

Hij vertelde dat Devlyn zijn zoon was. Ze slikte daardoor even en haalde de hand van zijn schouder af. Daarna besefte ze zich dat Devlyn een jaar ouder was en dat ze Myles eigenlijk al meteen had gehad toen ze wat met Duke kreeg. Ze sloeg daardoor haar armen weer om hem heen en streek zacht over zijn rug heen.
“Maar waarom? Esmeralda is wel in je leven en Myles ook, daarbij heb je gehoord dat ze op zoek zijn naar zijn vader, Myles is slim genoeg, die heeft op een gegeven moment wel door dat jij het bent.” Vertelde ze zachtjes tegen hem.
“Al vind ik het heel erg jammer dat je Myles eigenlijk altijd aan de kant zet voor Esmeralda...” Gaf ze heel erg eerlijk aan. Normaal gaf ze zoiets nooit toe, maar hij moest het wel in gaan zien.
“Lieverd, kijk me eens aan.” Ze pakte zijn gezicht vast en liet hem haar aankijken. “Ik ben dolgelukkig met jou, af en toe hebben we het wat moeilijk, maar zolang we blijven praten, is er helemaal niets aan de hand. Het gaat goed.” Glimlachte ze hem liefjes toe, ze drukte zacht haar lippen op die van hem.



Myles Samira

Devlyn stelde wat dingen voor. “We gaan wel eerst naar de eetzaal, ik heb honger.” Grijnsde Myles naar hem. “Zouden we het meteen zien? Misschien lopen we je vader straks wel straal voorbij omdat we het niet zien aan hem dat hij jou vader is.” Er was aan de stem van Myles dat hij zich daarom wel wat zorgen maakte, hij wilde het goed doen en niet half. Stevig liep hij alvast naar de eetzaal.
“Kom!” Riep hij naar Devlyn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum