Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 16:53

Fay Fuego

Hij kwam nu overeind en na een tijdje keek hij naar haar. “Goedemorgen.” Zei ze zacht tegen hem. Ze glimlachte hem toe. Hij vroeg haar of hij nu degene was die het ontbijt moest maken, zijn stem klonk wat schor, het klonk prettig. “Graag.” Glimlachte ze. Hij vroeg haar hoe het met haar ging.
“Al beter dan gisteren.” Zei ze positief tegen hem.



Esmeralda Samira

Ze zouden over een week gaan trouwen, daardoor glimlachte ze breed. “Wat fijn.” Zei ze zacht. Ze werd daarna door hem gezoend en ze zoende hem liefdevol terug.
“Natuurlijk, maar over een week is ook al heel erg snel.” Glimlachte ze. Hij vroeg haar of ze nu even tijd voor hem had, ze keek hem met haar hoofd wat schuin aan, wat bedoelde hij daarmee? Daarna zei hij wat hij bedoelde. Haar glimlach werd breder. “Dat lijkt me heerlijk! Heel erg graag, Jay.” Ze kuste hem weer zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 17:02

Nathan Gerono

'Nou, vooruit dan maar. Maar zodra jij dat weer kunt doe ik helemaal niets meer...' Zei hij plagend tegen haar. Ze zei dat het al beter ging dan gisteren, daardoor glimlachte hij. 'Mooi, daar ben ik blij om...' Zei hij. Daarna pakte hij wat spullen voor het ontbijt en dekte hij de tafel. 'Kan je zelf hier komen of wil je weer gedragen worden?' Vroeg hij plagend toen hij klaar was met het dekken van de tafel. Zijn blik ging dus ook weer naar haar, hij was in een goede bui vandaag, hij wist niet hoe dat kwam, maar het was eigenlijk wel lekker. 

Jay Fullbright

'Ja, dat is ook wel zo, maar toch. Je weet toch dat ik ongeduldig ben?' Vroeg hij plagend aan haar. Ze leek eerst niet te weten wat hij bedoelde, maar daarna was ze heel erg enthousiast. Het deed hem goed. 'Misschien geef ik je dan wel een massage. Je verdient wel wat ontspanning, ik zie dat je weer bezig bent geweest...' Zei hij, hij knikte naar de uitnodigingen. Hij legde zijn hand daarna in haar hals en hij drukte zijn lippen nog eens zacht op die van haar. Hij was blij dat alles nu weer even goed ging en hij genoot daar ook echt van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 17:33

Fay Fuego

“Helemaal niets? Ik geloof dat je je dan ziek gaat vervelen.” Plaagde ze hem nu terug. Hij was er blij om dat het weer beter ging, daarna zag ze hem bezig met de tafel dekken. Hij vroeg plagend of ze zelf kon komen of gedragen wilde worden.
“Het is dat ik zo trots bent, maar je aanbod klinkt wel erg aantrekkelijk.” Plaagde ze hem terug. Het was leuk om hem zo vrolijk te zien, zo had ze het idee dat ze veel gezelliger met hem op kon schieten. Ze kwam voorzichtig overeind en trok de badjas weer aan, hij zat heerlijk, dus ze besloot die nog even te gebruiken tot hij zijn smederij zou openen. Voorzichtig kwam ze dichterbij en ging ze op de stoel zitten.



Esmeralda Samira

Ze wist inderdaad dat hij ongeduldig was. Met een glimlach keek ze hem aan, het was zo fijn om b ij hem te zijn. Hij gaf aan dat hij haar misschien een massage zou geven want ze verdiende wel wat ontspanning, ze was weer druk bezig geweest. Ze glimlachte.
“Je weet dat ik het leuk vind om te doen.” Gaf ze aan. Ze voelde zijn hand in haar hals en hij zoende haar zacht. Ze gleed met een van haar handen door zijn haren heen en sloot haar ogen om van de zoen te genieten.
“Kom, dan gaan we naar onze kamer.” Zei ze nu glimlachend. Ze pakte nu zijn hand en keek hem nog even vol liefde aan om hem vervolgens weer achter haar aan te slepen, waarschijnlijk zou dat nooit veranderen, ze nam hem altijd al op sleeptouw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 17:38

Nathan Gerono

‘Hm, daar ben ik ook bang voor. Maar we kunnen het een paar dagen uittesten,’ zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat het was dat ze zo trots was, want zijn aanbod klonk wel aantrekkelijk. ‘Omdat ik zo aantrekkelijk ben natuurlijk,’ plaagde hij haar even, een grijns sierde zijn gezicht. Hij zag haar overeind komen en ze trok de badjas weer aan, hij schudde glimlachend zijn hoofd. ‘Ik loop toch ook niet de hele tijd mijn geweldige lichaam te showen?’ vroeg hij grinnikend aan haar. Ze kwam naar de tafel toe en ze ging zitten, hij deed hetzelfde. Hij haalde even een hand door zijn wat warrige haar heen en daarna keek hij haar weer aan.

Jay Fullbright

Ze zei dat hij wist dat ze het leuk vond om te doen, daardoor knikte hij. ‘Dat weet ik ook wel, maar ik vind het leuk om jou te laten ontspannen,’zei hij, hij had eerst een serieuze blik in zijn ogen, maar daarna grijnsde hij naar haar. Hij voelde dat ze met haar handen door zijn haren gleed, wat hij heerlijk vond, daarna zei ze dat ze naar hun kamer gingen, het volgende moment werd hij al door haar meegesleurd. Eenmaal in hun kamer sloot hij de deur achter zich en legde hij kort zijn hand op haar rug. ‘Zullen we anders eerst in bad gaan?’ vroeg hij zacht aan haar. Dan konden ze daarna gewoon lekker bij het vuur zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 20:11


Fay Fuego

“Prima, als ik beter ben.” Ze knipoogde even naar Nathan om te laten zien dat ze er echt niet mee zat, waarschijnlijk zou hij het erger vinden dan zij.
Hij plaagde haar weer met de woorden dat het aantrekkelijk was omdat hij zo aantrekkelijk is. “Oké, je ziet er wel leuk uit ja, maar laat dat niet naar je hoofd stijgen.” Glimlachte ze nu.
“Dit is anders, ik ben gewond.” Ze stak haar tong naar hem uit. “Bovendien, wie zegt dat jij een geweldig lichaam hebt?” Lachte ze. Zodra hij ook zat, begon ze te eten.



Esmeralda Samira

Hij gaf aan dat hij het ook leuk vond om haar te laten ontspannen, daardoor glimlachte ze breed. Hij wilde eerst samen in bad gaan. Ze glimlachte.
“Sinds wanneer kom jij met zulke goede ideeën?” Plaagde ze hem. “Je bent nog nooit zo romantisch geweest.” Ze vond het wel heel erg leuk.
“Een lekker warm bad zal ons allebei geen kwaad doen, of wel?” Ze glimlachte nu liefjes naar hem en liep alvast naar de badkamer. Ze liet het bad vollopen en pakte Jay weer vast.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 20:21

Nathan Gerono

‘Afgesproken,’ zei hij grijnzend tegen haar. Daarna zei ze dat hij er wel leuk uitzag, maar dat hij het niet naar zijn hoofd moest laten stijgen. ‘Oh, wees maar niet bang, het is allang naar mijn hoofd gestegen,’ plaagde hij haar. ‘Maar jij ziet er ook goed uit. Jammer dat ik niet lang de kans krijg om dat te bekijken,’zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. Ze zei dat dit anders was, ze was gewond. ‘Dus als ik gewond ben mag ik dat ook?’ vroeg hij nu aan haar. Door de woorden die daarna volgden keek hij haar serieus aan. ‘Twijfel je er aan of ik een geweldig lichaam heb? Nou, dat is niet nodig hoor…’ zei hij, maar al snel hield hij het niet meer vol om zijn gezicht zo serieus te houden.

Jay Fullbright

‘Tja, ik word ook ouder hé,’ zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat hij nog nooit zo romantisch geweest was, daardoor glimlachte hij. ‘Misschien komt het gewoon steeds meer in mij naar boven.’ Zei hij daarna. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. ‘Nee, dat zal vast niet slecht zijn voor ons…’ plaagde hij haar. Ze liet het bad vollopen, daarna werd hij vastgepakt door haar. Hij greep haar bij haar middel en hij trok haar tegen zich aan, zijn blik was uitdagend en er lag een fonkeling in zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 20:50

Fay Fuego

Ze hadden een afspraak, dat vond ze leuk. Het was allang al naar zijn hoofd gestegen zei hij. Ze schudde haar hoofd daardoor. “Wat moet er nu toch nog van je terecht komen?” Zei ze met een diepe zucht. Het was wel duidelijk dat ze hem er alleen maar mee plaagde.
“Volgens mij heb jij al kansen genoeg gehad.” Zei ze nu. Ze trok haar wenkbrauw iets omhoog.
“Jij vertelde volgens mij gisteren nog dat jij gewoon niet gewond raakt, dus als het goed is, krijg ik dat niet eens te zien.” Lachte ze, ze vond het leuk om iemands woorden tegen iemand te gebruiken. Ze lette altijd heel erg goed op.
“Ik zou het wel eens willen zien.” Sprak ze nu uitdagend tegen hem.



Esmeralda Samira

Hij zei dat hij ook ouder werd en dat het romantische misschien in hem naar boven kwam. Ze streelde langs zijn gezicht nu. “Ik vind het heel erg fijn.. echt heel fijn... “ Gaf ze toe. Ze werd tegen hem aangetrokken, zijn blik was uitdagend en ze schudde haar hoofd. “Je weet dat we ermee op moeten passen hé?” Gaf ze zacht aan, ze wilde niet dat hij de mist in ging. Echt niet. Het bad was inmiddels volgelopen en ze draaide de kraan weer dicht, het bad rook heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 20:56

Nathan Gerono

‘Volgens mij ben ik redelijk goed terecht gekomen,’ zei hij plagend tegen haar. Volgens haar had hij al genoeg kansen gehad. ‘Ohja? Dat vind ik niet…’ zei hij daarna, een grijns stond op zijn gezicht en hij keek haar met een doordringende blik in zijn ogen aan. ‘Dat is zo, ik raak niet gewond. Tenminste, niet snel. En nee, dan krijg je het dus op die manier niet te zien,’ zei hij. Toen ze daarna op uitdagende toon tegen hem zei dat ze het wel wilde zien kwam hij direct overeind. ‘Dat laat ik mij geen tweede keer zeggen,’ zei hij grijnzend. Hij liep naar haar toe, voor haar bleef hij staan en trok hij op verleidelijke manier zijn shirt uit. Hij gleed met zijn handen naar zijn riem toe en hij keek haar uitdagend aan. ‘Nou, zullen we het hier maar bij laten? Ik weet zeker dat je het niet aankunt…’

Jay Fullbright

Hij vond het toch wel leuk om te horen dat ze het zo fijn vond. ‘Ik vind het zelf eigenlijk ook bijzonder leuk,’ zei hij glimlachend tegen haar. Ze zei daarna dat hij wist dat ze op moesten passen, hij knikte langzaam. ‘Dat weet ik, maar ik vind het zo leuk…’ zei hij zacht tegen haar. Hij streelde even langs haar gezicht. Ze draaide de kraan dicht en hij gaf haar plagend een klapje op haar kont. ‘Een beetje mag wel toch? Anders word ik helemaal gek…’ zei hij, hij meende het wel. Als ze elkaar niet uit zouden dagen zou hij gek worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 21:24



Fay Fuego

Hij vond dat hij nog niet genoeg kansen had gehad, ze schudde grinnikend haar hoofd. Hij kwam nu naar haar toe en bleef voor haar stil staan. Hij trok heel verleidelijk zijn shirt uit, haar hart klopte in haar keel, zijn blik was uitdagend, haar ogen gleden daarna over zijn lichaam heen.
“Je ziet er goed uit.” Zei ze met een glimlach. “Alleen de manier waarop.” Ze lachte nu zachtjes. Ze had zichzelf weer compleet herstelt. “Heb je vroeger soms ook als hoer gewerkt?” Vroeg ze hem plagend. Haar badjas zakte over haar ene schouder en ze trok hem langzaam weer goed.



Esmeralda Samira

Hij vond het zelf ook heel erg leuk. Evenals het uitdagen, hij wist dat hij op moest passen, maar hij vond het zo leuk. Ze voelde een tik op haar kont en daardoor keek ze naar hem achterom. Hij zei dat een beetje wel mocht,anders werd hij helemaal gek.
“Wil jij soms met kleren en al in bad?” Vroeg ze hem nu uitdagend.
Ze pakte hem nu om zijn middel beet en probeerde hem het water in te krijgen. Ze duwde en trok uit alle macht terwijl er een plagende glimlach rond haar lippen stond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 21:29

Nathan Gerono

Hij bleef haar aankijken, hij wilde graag haar blik zien en daar was hij duidelijk tevreden mee. Toen ze zei dat hij er goed uitzag grijnsde hij, daarna lachte hij doordat ze zei dat het de manier waarop was. ‘Trek je liever zelf mijn kleding uit?’ vroeg hij plagend aan haar. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. ‘Nou, nee. Misschien moet ik het eens proberen,’ zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. Hij zag hoe de badjas van haar schouder afzakte en hij haalde langzaam adem. Dit was wel genoeg. Hij pakte zijn shirt weer op en trok die aan, daarna pakte hij wat spullen bij elkaar om het op te ruimen.

Jay Fullbright

‘Nou, dat kan natuurlijk ook,’ zei hij, het volgende moment werd hij al vastgegrepen. Hij keek haar aan en hij schudde zijn hoofd. Daarna greep hij haar vast en liet hij zich achterover vallen, zo viel hij samen met Esmeralda in het bad. Meteen pakte hij haar steviger vast en zoende hij haar weer, zijn handen gleden over haar natte kleding heen en hij ademde diep in. ‘Lekker hoor,’ zei hij grijnzend. Hij streek langs haar haren en hij keek haar met een verliefde blik in zijn ogen aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 22:06


Fay Fuego

Hij vroeg haar plagend of ze zelf liever zijn kleding uittrok. Ze haalde haar schouders even op en liet het antwoord in het midden, dan zou ze er in ieder geval niet over liegen.
“Dat zal wel een hele grote carriére switch zijn.” Plaagde ze hem nu. Grijnzend keek ze hem aan. Daarna trok hij zijn shirt weer aan en ging hij opruimen.
“Ik ga me even aankleden, voor er mensen komen.” Sprak ze nu tegen hem. Ze stond weer op, het ging best redelijk, ze kon aardig lopen. Eenmaal in zijn kamer trok ze het hemd weer aan en alleen de broek dit keer. Haar haren bond ze op tot een stevige staart en ze vlocht het verder om vervolgens nog een keer vast te maken. Daarna kwam ze voorzichtig weer tevoorschijn.



Esmeralda Samira

Ze belandde samen met veel gespetter in het bad, ze lachte vrolijk en werd steviger vastgepakt door hem. Dit was heerlijk. Ze voelde hem langs haar haren strijken en ze sloot heel even haar ogen, vervolgens keek ze hem weer aan en zag ze de blik in zijn ogen. Ze keek er doordringend in terug. Daarna spatte ze het water in zijn gezicht met een ondeugende grinnik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 22:52

Nathan Gerono

Ze ging zich ook aankleden, voor er mensen zouden komen. Hij glimlachte daardoor even naar haar en hij knikte, het was wel zo verstandig. Ze kwam al vrij snel weer tevoorschijn en zijn blik gleed langzaam over haar heen. Hij wilde haar een compliment geven, maar op de een of andere manier was er iets dat hem tegen hield. Wat hem dwong het niet te doen en afstand te houden. Hij wende langzaam zijn blik af en hij ging verder met waar hij mee bezig was, al glimlachte hij wel af en toe naar haar. ‘Zullen we vanavond iets gaan drinken?’ vroeg hij daarna. ‘Het is misschien wel leuk als je wat meer van het dorp ziet,’ voegde hij er aan toe.

Jay Fullbright

Opeens kreeg hij water in zijn gezicht, hij werd er duidelijk door verrast en hij deed direct hetzelfde bij haar terug. Hij spetterde het water op haar en daarna keek hij haar grijnzend aan. ‘Zal ik je uitkleden?’ vroeg hij plagend, al gingen zijn handen al naar de jurk. Als ze normaal in bad wilden zitten was het toch wel slim om die kleding uit te doen, anders had het nog niet echt nut. Langzaam gleden zijn handen naar de sluiting en maakte hij voorzichtig de jurk open, elke aanraking was teder en vol gevoel. Zo kon het ook, maar nu lette hij heel bewust op wat hij deed, precies zoals Esmeralda hem aangeraden had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 23:02

Fay Fuego

De vlecht hing over haar schouder heen, doordat het hemd zo losjes zat, zag ze er wat meisjesachtiger uit, minder als een vechter zoals ze normaal deed. Hij keek naar haar en ze kwam iets dichterbij. Hij vroeg haar of ze die avond wat zouden drinken samen. “Lijkt me gezellig.” Knikte ze nu oprecht.
“Zijn er nog dingen die ik nu voor je kan doen om je te helpen?” Wilde ze weten van hem.



Esmeralda Samira

Ze lachte hem uit toen hij verrast was door haar aanval. Hij deed hetzelfde bij haar en daarna vroeg hij plagend of hij haar uit zal kleden. “Je bent toch al bezig, ik houd je niet tegen.” Glimlachte ze terug naar hem. Hij deed het heel langzaam en liefdevol, ze bleef heel erg stil en hield zelfs haar adem in, haar huid tintelde onder zijn aanrakingen. Ze sloot haar ogen en liet zich door Jay meevoeren, ze vond het heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 23:24

Nathan Gerono

Het leek haar gezellig en ze kwam iets dichterbij, hij glimlachte weer naar haar. Ze vroeg of hij iets kon doen om hem nu te helpen. ‘Wat klinkt dat uitdagend zeg…’ zei hij tegen haar ,met een grijnsje op zijn gezicht. ‘Je kan mij helpen met de zwaarden, maar ik wil niet dat je nu iets gaat doen. Je moet gewoon herstellen. Geef anders mijn monster maar wat te eten,’ zei hij glimlachend, hij knikte even naar Storm. De hond had aardig wat eten nodig, dus die kon ze zeker wel wat geven. Waarschijnlijk vond ze het ook wel leuk, ze leek de hond aardig leuk te vinden.

Jay Fullbright

‘Je zou mij nu toch niet meer tegen kunnen houden,’ zei hij grijnzend tegen haar. Ze leek er wel heel erg van te genieten. Zodra hij de jurk los had trok hij het ding helemaal uit, hij gooide de natte stof over de rand van het bad heen en daarna drukte hij zijn lippen zacht op die van haar. Hij maakte de knoopjes van zijn blouse los en trok die ook uit, het voelde niet echt lekker om natte kleding aan te hebben. Hij zoende haar in haar hals en hij sloot zijn ogen, nu voelde hij zich eigenlijk heel rustig, maar misschien kwam het ook omdat Esmeralda hem eigenlijk niet uitdaagde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 23:36

Fay Fuego

Ze klonk uitdagend zei hij, daardoor liet ze haar vingers over het zwaard glijden waar hij mee bezig was.
"Hoe komt het dat je mijn houding interpreteert als uitdagend? Ik wil alleen maar helpen." Ze glimlachte nu en keek naar hem op. Hij wilde niet dat ze iets deed nu, ze moest herstellen. Ze kon wel de hond te eten geven, ze keek naar het beest.
"Heb je honger Storm?" Vroeg ze aan het beest.
"Jammer dat het klusje maar weinig tijd in beslag neemt." Plaagde ze Nathan nu. Ze liep met de hond naar het keukentje waar ze het beest met een glimlach zijn voer voorschotelde. Hij was vreselijk gulzig.


Esmeralda Samira

Dit was waar ze de vorige keer zo naar verlangde... liefdevol en teder. Ze vond het heerlijk, ze zoende hem zachtjes terug en gleed met haar vingers door zijn natte haren heen, als hij op dit moment heel erg opgefokt zou zijn, zou ze misschien bang zijn dat hij haar zou verdrinken in het water, per ongeluk. Nu dacht ze daar niet eens aan.
Toen ze niets meer voelde, opende ze haar ogen, hij was bezig met zijn eigen overhemd, ze glimlachte vol liefde naar hem en keek naar zijn vingers die behendig de knoopjes losmaakten. Zijn lippen drukte hij, wanneer zijn overhemd uit was, in haar hals,ze kreunde zacht en gleed met haar handen over zijn rug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/8/2014, 23:46

Nathan Gerono

'Omdat het gewoon vreselijk uitdagend klinkt en daar ben jij je heel erg goed van bewust. Als jij graag mijn geweldige spieren aan wilt raken mag je dat ook gewoon zeggen hoor, daarvoor hoef je mij niet eerst uit te dagen..' plaagde hij haar. 'Ach, je kan hem knuffelen, daar kan je de hele dag mee bezig zijn...' Zei hij daarna grijnzend tegen haar. Hij haalde een hand door zijn warrige haren heen en hij keek haar even glimlachend aan, de beweging die ze maakte over het zwaard zorgde ervoor dat hij zijn hoofd schudde, maar daarna was ze bezig met de hond. Hij vond het echt fijn dat ze Storm leuk vond, dat was belangrijk voor hem. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/8/2014, 23:55

Fay Fuego

"Ik ben me helemaal nergens van bewust, ik wilde echt alleen maar helpen, serieus." Zei ze nu. "Je bent hopeloos met die mannelijke hormonen van je." Plaagde ze hem nu vanuit het keukentje. Storm had inmiddels zijn eten op, Fay was op de grond gaan zitten en aaide het dier, hij vond het heerlijk dat er eens een keer zoveel aandacht aan hem werd besteed, hij hijgde tevreden en duwde zijn kop tegen haar hand aan wanneer ze even stopte met aaien, ze had nog nooit een hond gehad of zelfs geaaid, maar het was best leuk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/8/2014, 09:52

Nathan Gerono

'Ja, je wilde mij helpen. Maar waarmee?' Vroeg hij plagend aan haar. Ze zei dat hij hopeloos was met die hormonen, daardoor schudde hij zijn hoofd. 'Vind maar eens een man die daar geen last van heeft...' Zei hij grijnzend. Hij pakte zijn zwaard op en legde het weer weg, daarna pakte hij de zwaarden waar hij mee bezig was geweest. Hij wilde nog een opmerking naar haar maken, maar er kwamen mensen binnen dus hielp hij die in plaats van iets tegen Fay te zeggen. De mensen haalden een zwaard op en vertrokken weer, daarom liep hij naar Fay en de hond toe en keek hij met een glimlachje op zijn gezicht naar hoe ze met hem omging. 'Kreeg ik maar zo veel aandacht...' 

Jay Fullbright

Hij voelde haar handen over zijn rug glijden en hij ademde langzaam in. Hij stopte de zoen om zijn broek los te maken en hij trok die uit, hij legde het ding ook over de rand heen en daarna pakte hij Esmeralda vast en trok hij haar tegen zich aan. Hij had een arm om haar schouders heen geslagen en hij leunde wat tegen haar aan en hij genoot van het samen zijn met haar. Hij wilde niet meteen toegeven aan al zijn gevoelens, ze hadden de hele avond nog en misschien was het wel goed om er de tijd voor te nemen. Hij streelde met zijn vingers langs haar hals en hij keek haar met een grijnsje op zijn gezicht aan. 'Ik hou van je...' Fluisterde hij. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/8/2014, 10:39

Fay Fuego

Ze rolde even met haar ogen door zijn opmerking over waarmee ze hem wilde helpen. Mannen... ze luisterde naar zijn gesprekken met de mensen die langskwamen, af en toe keken ze naar haar, maar dan deed ze net of ze druk bezig was met de hond.
"Als jij nou een vacht hebt en gaat blaffen, dan krijg je ook zoveel aandacht." Lachte ze Nathan toe. Moeizaam kwam ze overeind.
"Het is echt een schatje." Sprak ze glimlachend tegen hem. "Ben je al bijna klaar?" Ze had zin om wat te gaan drinken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/8/2014, 10:42

Nathan Gerono

‘Ik geloof niet dat ik dat voor elkaar kan krijgen,’ zei hij met een lach op zijn gezicht tegen haar. Een vacht ging niet lukken, blaffen was nog wel te doen, eventueel. Ze zei dat Storm een schatje was, daardoor knikte hij. ‘Zou je niet zeggen als je hem zo ziet,’ zei hij tegen de hond, die hem aankeek. Daarna vroeg ze of hij al bijna klaar was. ‘Ja, ja. We gaan wel nu alvast,’ zei hij tegen haar. Hij wist dat deze mensen vandaag hun zwaard op kwamen halen, maar voor de rest had hij geen afspraken staan, dus vond hij het niet erg als hij er niet was. Anders moesten ze maar wat laten weten, hij was meestal aan het werk dus mensen konden altijd langskomen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/8/2014, 11:02

Fay Fuego

"Dan heb je gewoon pech." Zei ze triomfantelijk tegen hem. Ze zouden alvast gaan, daardoor glimlachte ze breed.
"Ik wil ook nog even langs de markt, wat stoffen halen om mezelf fatsoenlijk aan te kleden. Als je het niet erg vind." Zei ze nu tegen hem. Ze keek hem met een glimlach aan en boog zich daarna om haar zwaard te pakken. Haar gezicht betrok wat bij het bukken, maar het ging allemaal redelijk. Ze had er echt zin in om met hem wat te gaan drinken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/8/2014, 11:05

Nathan Gerono

Hij had gewoon pech, daardoor schudde hij zijn hoofd. ‘Helaas,’ was zijn antwoord. Ze wilde ook nog even langs de markt om stoffen te kopen zodat ze zich fatsoenlijk aan kon kleden, als hij het niet erg vond. ‘Ik vind het niet erg als je er leuk uitziet hoor,’ plaagde hij haar. ‘Dus geen probleem, dan lopen we daar eerst wel naartoe,’ zei hij daarna. Ze pakte haar zwaard, echt soepel ging het niet. ‘Storm, jij blijft hier,’ zei hij tegen de grote hond. Het dier kwam al overeind, maar zodra Nathan zei dat hij hier moest blijven ging hij bij het vuur zitten. Hij nam Storm nog wel eens mee naar buiten, maar dat was niet zo handig als ze iets gingen drinken. Hij liep met haar naar buiten toe en hij sloot de deur achter zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/8/2014, 13:58


Fay Fuego

Hij vond het niet erg als ze er leuk uitzag. “Mooi, betaal jij het dan?” Plaagde ze hem nu. Ze zouden daar eerst naartoe lopen. Ze glimlachte en knikte even, daarna liep ze naast hem mee naar buiten. “Arme hond.” Glimlachte ze nu. Hij was echt totaal niet zielig. Ze liep naast Nathan over de markt en kocht verschillende soorten stofjes, ze was handig zat dus kleding zou ze er zelf wel van maken. Met een glimlach had ze haar armen vol met spullen.
“Misschien kunnen we toch eerst even dit thuis brengen.” Opperde ze.


Esmeralda Samira

Ze werd tegen Jay aangetrokken en ze lag tegen hem aan in het water. Het was heerlijk, ze had verwacht dat hij meteen weer seks wilde, maar dat was niet zo. Ze leunden wat tegen elkaar aan en ze slaakte een zachte zucht, heerlijk. Ze streek met haar vingers over zijn borst heen. “Ik hou ook van jou, liefje.” Fluisterde ze terug tegen hem. Ze sloeg nu haar armen om hem heen en hield hem zo vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/8/2014, 14:07

http://www.mollisonkeightley.com/data/images/1363222081.jpg

Layka Samira

Ze verbleef het liefste gewoon in de kamer, vaak met haar zoon samen, vooral in het kasteel. Leroy mocht dan wel dood zijn, ze vond het nog steeds niet zo heel erg fijn. Ze voelde zich zo onwijs kwetsbaar, vooral als Duke niet bij haar was. Al begreep ze het heus wel dat hij graag bij zijn dochter in de buurt was. Hij had veel verloren tijd met haar in te halen, maar hun zoon, Myles, had ook zo wel wat aandacht van hem nodig. Anders ging het fout. Hij was altijd haar steun, maar steeds vaker ging hij op onderzoek uit en zat ze alleen in de kamer...


Myles Samira
Jaar of 13
Zoon van Layka en Duke
Medieval Times - Pagina 39 Jake32

Myles Samira

Hij struinde door het kasteel, eigenlijk wist hij niet eens wat hij moest doen. Hij kon wel meetrainen, maar vaak zag hij dan alleen Jay, waar hij gigantisch tegenop keek. Hij zei nooit wat tegen de jongen, wist Jay eigenlijk wel dat hij bestond? Nu was hij aan het kijken hoe de jongens van zijn leeftijd les kregen in het zwaardvechten. Hij had niet eens een zwaard... ja, een houten ding dat hij ooit met zijn vader had gemaakt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/8/2014, 14:12

Nathan Gerono

‘Nou, als ik het moet betalen ga je wel naakt. Ook heel leuk,’ zei hij plagend tegen haar. Hij liep met haar mee, ze kocht best een hoop en hij had al het idee dat ze daar zelf wel aardig wat leuke dingen van kon kopen. Ze zei dat ze misschien toch maar eerst terug moesten om dit terug te brengen, daardoor glimlachte hij. ‘Nou, vooruit dan maar,’ zei hij tegen haar, daarna liep hij weer terug richting huis. Het was handig dat hij zo dichtbij woonde, daardoor was het echt maar een paar minuten lopen en was hij in de buurt van alles.

Jay Fullbright

Ze hield ook van hem, hij voelde haar vingers over zijn borst heen glijden. Hij had een glimlachje op zijn gezicht staan, hij keek haar even aan, maar daarna sloot hij zijn ogen en genoot hij van het rustige moment. Hij voelde zijn spieren ontspannen en hij wist dat het belangrijk was, als hij zo veel trainde was het goed als zijn spieren ook even wat rust kregen, zeker omdat hij meestal echt uren op een dag aan het trainen was. Na een tijdje opende hij zijn ogen weer en kwam hij iets overeind. ‘Zullen we er maar uit gaan? Anders krijg ik het koud…’ zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum