Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 12:18

Jason Hiddon

Ze knuffelde hem stevig en hij hield haar ook heel stevig vast, zo kwam hij weer wat meer tot rust. Hij kalmeerde zodra hij haar dicht tegen zich aan voelde en hij ademde diep in. 'Ik kan het nog steeds niet echt geloven.' fluisterde hij vol liefde. Hij streek langs haar gezicht en daarna keek hij naar alle mensen. 'Is het mogelijk om even stiekem weg te gaan? Dan kan ik weer wat op adem komen...' vroeg hij nu zacht aan haar. Hij wilde heel graag even iets tot rust komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 12:48

Dany

Hij hield haar net zo stevig vast en fluisterde dat hij het nog steeds niet kon geloven. Hij streelde langs haar gezicht en vroeg of ze even stiekem weg konden gaan. Ze keek naar de mensen en haalde even diep adem.
"Ja, ik moet me toch weer omkleden, dat kan nu net zo goed gelijk." Fluisterde ze hem toe. "Wacht even." Ze liep naar Thobias toe en zei hem zacht dat Jason even wat rust nodig had en of Thobias het hier een beetje gaande wilde houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 12:50

Koning Thobias Hiddon

Dany kwam dichterbij, ze vertelde hem dat jason wat rust nodig had en of hij het hier wat in de gaten wilde houden. 'ja, natuurlijk. Roep mij maar als er iets is. Geniet maar even van de rust samen.' zei hij zacht tegen haar. Hij gaf haar een kus op haar wang en hij zag Jason dichterbij komen, hij leek inderdaad nu wel aardig gespannen te zijn, maar het zou hem vast goed doen als hij even rustig met Dany samen was. 'Ik zie jullie straks wel weer, dit is jullie dag, jullie bepalen wat er gebeurd.' zei hij nog, daarna nam Jason Dany al mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 12:54

Dany

Hij zei dat ze moest roepen wanneer er wat was en ze moesten samen genieten van de rust. Het liet haar glimlachen en ze voelde zijn lippen op haar wang.
"Dankjewel, ik ben zo blij dat ik op jou kan vertrouwen." Fluisterde ze hem toe. Jason kwam dichterbij en ze pakte zijn hand vast.
"Tot straks." Glimlachte ze en daarna liep ze met haar arm om Jason heen weg van de plek, weer terug naar het kasteel. Ze was helemaal in haar element en neuriede zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 12:57

Jason Hiddon

Hij liep heel rustig met Dany mee, nu ze samen waren voelde hij zich weer goed. Hij was opgelucht, best wel gelukkig en het leek alsof dit een grote droom was. In het kasteel nam hij haar mee naar hun kamer en eenmaal daar zoende hij haar zachtjes en vol liefde. 'Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien.' zei hij zachtjes. 'Weet je zeker dat we echt getrouwd zijn?' vroeg hij daarna plagend, met een twinkeling in zijn ogen. Hij hield haar dicht tegen zich aan, als ze samen waren voelde hij zich echt wel goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 13:00

Dany

Eenmaal in hun kamer zoende hij haar. Ze was blij dat hij niet zo gespannen was dat hij er niet meer van kon genieten. Maar hij leek het wel fijn te vinden. Hij zei haar zacht dat ze de mooiste vrouw was die hij ooit had gezien, het liet haar blozen en ze keek hem liefdevol aan. "Ja, we zijn getrouwd, heel zeker, knappe man." Plaagde ze hem terug en ze hield hem vast.
"Waarom was je toch zo gespannen? Kwam dat door de mensen?" Vroeg ze fluisterend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 13:05

Jason Hiddon

Hij zag dat ze moest blozen door zijn woorden en daarna zei ze dat ze heel zeker getrouwd waren, nu werd hij zelf een beetje rood door wat ze zei. Ze vroeg waarom hij zo gespannen was, of het door de mensen kwam. Dat liet hem heel erg langzaam knikken. 'Het was zo druk, zo veel mensen... het ging wel, maar ik vind dit wel even heel erg fijn.' gaf hij eerlijk toe aan haar. 'Ik ben heel graag samen met jou.' fluisterde hij. Hij zoende haar daarna weer, ze was zo mooi.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 13:10

Dany

Hij knikte heel erg langzaam en zei dat het heel erg druk was en het waren heel erg veel mensen. Het ging verder wel, maar hij vond het wel heel erg fijn zo samen. Hij was graag met haar.
"Ik vind dit ook heel erg prettig, om met jou zo samen te zijn... maar ik wil ook graag genieten van het feest, met jou samen dansen." Sprak ze met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 13:13

Jason Hiddon

Ze vond het ook heel prettig om zo met hem samen te zijn, maar ze wilde ook graag genieten van het feest, met hem dansen. Daardoor glimlachte hij weer. 'Dat is goed, dat wil ik ook wel. Ik had gewoon even een momentje van rust nodig, nu gaat het wel weer, dat beloof ik je.' fluisterde hij. Hij streek langs haar lippen en daarna keek hij haar weer aan. 'Ga je maar omkleden, ik wacht hier. Dan lopen we daarna terug en kunnen we dansen en van het feest genieten.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 14:33

Dany

Hij glimlachte en gaf aan dat hij het ook wilde, hij had een moment rust nodig en nu ging het weer. "Wat fijn." Sprak ze hem lief toe. Hij streek langs haar lippen en ze gaf hem een klein kusje op zijn vingers. Ze kon zich om gaan kleden, dan gingen ze daarna dansen en van het feest genieten. Ze grijnsde eventjes en knikte.
"Ga ik doen." Ze gaf hem een kus en daarna pakte ze haar prachtige andere jurk, eigenlijk was ze op deze nog gekker dan op haar trouwjurk. Allerlei kleuren paars zaten er in de rok en het lijfje was spierwit en bezaaid met diamantjes. De rok was een stuk korter dan die van haar trouwjurk. Ze trok hem aan en wisselde haar sieraden nog even om. Daarna kwam ze weer terug naar Jason met een grijns.



Koningin Destiney Hiddon

Ze had bediendes de opdracht gegeven om alle stoelen weer aan de kant te zetten. Er kwamen nu kleine groepjes met tafel met in het midden een groot stuk vrij. Op dit stuk lag een groot wit kleed en was bestemd voor iedereen om te dansen. De vloer lag bezaaid met paarse bloemblaadjes en er werden grote tafels met eten klaargemaakt. Alles zag er echt perfect uit en ze keek triomfantelijk naar Thobias. Het organiseren vond ze geweldig, heel erg leuk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 14:44

Jason Hiddon

Ze vond het fijn en hij kreeg een kusje op zijn vingers, daarna ging ze zich omkleden. Hij ging op de bank zitten en hij haalde een hand door zijn zwarte haar heen, na een tijdje kwam ze terug, ze had een grijnsje op haar gezicht staan en hij vond haar heel mooi zo. 'Je ziet er alweer geweldig uit.' zei hij plagend tegen haar. 'Wie heeft dit allemaal betaald?' plaagde hij haar daarna nog wat meer. Hij kwam overeind en hij pakte haar hand vast, ze was echt wonderbaarlijk mooi. 'Klaar om terug te gaan en te dansen?'

Koning Thobias Hiddon

Destiney was bezig om wat dingen te regelen en hij stond eigenlijk alleen maar met een glas wijn in zijn hand te kijken naar wat er allemaal gebeurde, naar wat ze allemaal deed. Na een tijdje was ze klaar en hij zag haar blik, waardoor hij grijnsde en naar haar toe kwam. 'Ben je een beetje tevreden?' plaagde hij haar. Hij dronk zijn wijn op en zette het glas neer, daarna pakte hij haar vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 14:50

Dany

Hij zei dat ze er alweer geweldig uitzag. "Fijn dat jij het ook mooi vind." Lachte ze hem toe met een glimlach en ze pakte hem zachtjes vast. Hij vroeg haar plagend wie het allemaal betaald had.
"De sieraden zijn tweedehands." Plaagde ze hem daardoor vrolijk terug. "Die mocht ik van Destiney lenen." ZE stak haar tong even naar hem uit en hield zijn hand stevig vast. Hij vroeg of ze er klaar voor was om terug te gaan en te gaan dansen. "Helemaal." Knikte ze.


Koningin Destiney Hiddon

THobias vroeg haar plagend ofze een beetje tevreden was. "Ja, ik ben onwijs tevreden... dit is toch geweldig? Vind je het niet mooi zo?" Vroeg ze vrolijk aan hem en ze keek naar wat ze allemaal voor elkaar had gekregen.
"Nu ik toch zo hard gewerkt heb... vind je niet dat je je vrouw een glaasje wijn moet aanbieden?" Plaagde ze hem met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 14:56

Jason Hiddon

Ze vertelde dat de sieraden tweedehands waren, die mocht ze van Destiney lenen. 'Hm, dat scheelt alweer.' plaagde hij haar nu. Ze pakte zijn hand hele stevig vast en ze ze zei dat ze er helemaal klaar voor was. 'Dat is goed om te horen, ik ook.' zei hij meteen. Hij liep met haar het kasteel uit, terug naar de plek waar hun huis zou komen. Zodra ze daar aankwamen zag hij dat alles veranderd was, het zag er echt prachtig uit, het was super mooi zo en hij staarde naar hoe mooi het was.

Koning Thobias Hiddon

'Jawel, ik vind het prachtig, je hebt het heel erg goed gedaan. Echt heel erg goed.' stemde hij meteen in. Door wat ze daarna zei schudde hij grijnzend zijn hoofd, hij pakte een glas wijn en gaf het haar aan. 'Zo, nu heb je niets te klagen toch?' plaagde hij haar. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar even langzaam en intens, daarna keek hij haar weer aan. 'Ik vind het lief dat je zo veel voor ze wilt doen.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 15:02

Dany

HIj plaagde haar weer en ze gaf hem even een knipoog. Eenmaal op de plek was alles anders, het was precies zoals ze gewild had en Destiney had het echt fantastisch gedaan.
"Wauw... wat geweldig." Klonk haar stem enthousiast en ze kroop even dicht tegen Jason aan terwijl ze keek naar de pracht en praal.


Koningin Destiney Hiddon

Ze vond het fijn om te horen dat Thobias het ook heel erg mooi vond. Hij vond dat ze het heel erg goed had gedaan. HIj gaf haar grijnzend een glas wijn en vond dat ze zo niets te klagen had. Ze lachte daardoor. "Nee, niets te klagen verder." Klonk haar stem vrolijk. Hij zoende haar even langzaam en intens en ze zoende hem lief terug. Hij gaf aan dat hij het lief vond dat ze zoveel voor ze wilde doen.
"Natuurlijk... ik vind het geweldig en heel leuk om te doen." Sprak ze vrolijk
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 15:08

Jason Hiddon

Ze vond het geweldig en hij knikte langzaam, dat vond hij ook. Het was heel erg mooi, echt heel erg. Ze kroop tegen hem aan en hij keek daardoor in haar mooie ogen. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar langzaam, daarna nam hij haar mee, hij pakte haar vast om met haar te dansen. Hij hield haar heel dicht tegen zich aan, dat voelde fijn en dan voelde hij zich ook echt veilig, dat was het beste gevoel dat hij kon hebben.

Koning Thobias Hiddon

Ze vond zelf ook dat ze niets te klagen had verder en ze zei dat ze het geweldig en leuk vond om te doen. 'Gelukkig.' zei hij zacht tegen haar. Hij zag Dany en Jason dansen en daardoor pakte hij haar vast. 'Laten we dan maar meedoen met de rest.' zei hij grijnzend. Hij vond het heerlijk om te dansen en hij deed het ook echt heel erg graag, zeker met Destiney was het ontzettend fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 17:27

Dany

Jason keek naar haar en ze keek diep in zijn ogen terug. Ze werd langzaam door hem gezoend en ze zoende hem vol genot terug. Dit was geweldig, het was hun dag, hun moment en het was zo fijn.
Hij nam haar mee en ze begonnen samen te dansen. "Ik heb geoefend." Sprak ze zacht en plagend tegen hem terwijl ze met veel meer souplesse en sierlijkheid dan daarvoor begon te dansen.


KOningin Destiney Hiddon

Thobias pakte haar weer vast en wilde met de rest meedoen. "Wacht even." Lachte ze en ze gooide haar glas achterover en zette het daarna weg met een grijns. Ze pakte zijn hand vast en keek diep in zijn ogen. "Tijd om te laten zien hoe het echt moet." Plaagde ze hem met een grijns en ze gaf hem even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 17:30

Jason Hiddon

Ze zei dat ze had geoefend en daardoor keek hij haar even vragend aan, maar het volgende moment was ze aan het dansen, zoals ze nog nooit gedaan had. Het was duidelijk dat ze inderdaad geoefend had en hij vond het heel leuk. Hij hield haar heel dicht tegen zich aan en hij ging helemaal op in het moment, alle spanning viel van hem af en hij voelde dat hij alleen nog maar aan haar dacht, alsof hij geen zorgen en angst voelde. Dat was bijzonder voor hem.

Koning Thobias Hiddon

Ze keek heel diep in zijn ogen en hij ademde langzaam in daardoor, het deed enorm veel met hem, terwijl ze niet eens echt iets deed. Ze zei dat het tijd was om te laten zien hoe het echt moest en daardoor knikte hij. Hij hield haar dicht tegen zich aan, zo dicht als mogelijk was en hij liet zijn handen even zachtjes over haar jurk heen glijden voor hij op het ritme van de muziek begon te bewegen. Hij drukte zijn lippen eventjes kort in haar hals en daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 18:21

Dany

Zijn blik was eerst vragend, maar daarna leek hij het heel erg leuk te vinden. Hij hield haar dicht tegen zich aan en ze keek hem met een stralende blik aan. Daarna begon ze met hem te dansen en genoot ze van hem. Het was zo fijn met hem en hij ontspande zelfs helemaal. Ze was er zo blij mee, zo ongelooflijk blij. Het zorgde ervoor dat ze nog meer genoot.


Koningin Destiney Hiddon

Hij danste dicht tegen haar aan en ze hield hem stevig vast. Het was echt genieten en hij streek ook met zijn handen zacht over haar jurk heen. Ze kon het niet laten omzacht een beetje te kreunen toen hij haar in haar hals zoende en ze keek hem aan met een liefdevolle blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 18:33

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze deed grijnsde hij een beetje. 'Niet zo kreunen, dan neem ik je zo mee het bos in, dan kan ik mezelf niet meer inhouden.' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en hij pakte haar kin vast, daarna zoende hij haar heftig en wat verlangend. Hij kon het niet laten, hij voelde het verlangen de laatste paar dagen best wel sterk. Misschien ergens ook omdat hij niets met Dany kon doen of omdat hij toch naar meer verlangde met Destiney, hij wist het niet precies. Hij dacht er in ieder geval nogal vaak aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/1/2017, 11:43

KOningin Destiney HIddon

Hij zei zacht dat ze niet zo mocht kreunen. Hij zou haar dan het bos innemen en kon zichzelf niet meer inhouden. Voor ze wat kon zeggen werd ze al heftig door hem gezoend en daarna keek ze hem doordringend aan. "Misschien wil ik dat wel." Fluisterde ze hem hees toe en ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/1/2017, 13:21

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het misschien wel was wat ze wilde en daardoor ademde hij langzaam in. Het deed zo enorm veel met hem en hij liet langzaam zijn handen over haar lichaam glijden terwijl hij even om zich heen keek. 'Ik denk niet dat we hier ongezien weg komen.' Fluisterde hij. Hij klonk nu ook wat schor, hij had er ontzettend veel zin in, maar hij wilde niet dat iedereen doorhad dat ze er vandoor gingen. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en hij hield haar heel dicht tegen zijn lichaam aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/1/2017, 13:24

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht niet dat ze ongezien weg konden komen hier. "Hmm.. daar zou je toch wat op moeten verzinnen." Fluisterde ze hem zacht toe en ze keek hem eventjes doordringend aan. Ze was wel benieuwd wat voor een oplossing hij daarvoor zou kunnen vinden. Ze voelde zijn lippen weer in haar hals en ze trok hem dicht tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/1/2017, 13:28

Koning Thobias Hiddon

Hij moest er iets op verzinnen, maar dat lukte hem zo snel niet.Hij keek om zich heen en hij ademde diep in, hij had er ook niet echt geduld voor. Hij pakte nu haar hand vast en nam haar mee naar één van de tenten, die eigenlijk alleen maar bedoeld was om om te kleden. De tent was leeg en hij keek even naar Destiney, daarna zoende hij haar en gleden zijn handen heftig over haar lichaam heen. Iedereen kon hier zo binnenkomen, maar hij had geen betere oplossing.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/1/2017, 14:27

Koning Thobias Hiddon

Ze waren begonnen met het bouwen van het huis, hij probeerde Jason wat te helpen op de momenten dat hij vrij was en tijd over had en hij deed zijn best een klein beetje afstand te houden van Dany, hij wilde haar de ruimte geven om vooral de band met Jason sterker te maken en daar niet tussen in te gaan zitten, maar dat viel niet echt mee. Het maakte hem ongelukkig, het zorgde ervoor dat hij nogal op zichzelf was en dat hij vooral aan het werk was in zijn werkkamer en verder niets, maar hij dacht dat het goed zou zijn voor Dany en Jason en dat vond hij het belangrijkste.

David Hiddon

Tussen Joy en hem ging het best wel goed, hij genoot van alle leuke dingen die ze deden samen en het was redelijk stabiel, waardoor hij dat ook was. Hij had wel eens een dag dat het een stuk minder ging en dat hij niet echt zichzelf was, dat er niet echt met hem te praten was, maar het was niet zo heel erg vaak, gelukkig. Hij had nu met zijn vader geregeld dat hij een weekendje weg mocht, hij wilde iets leuks organiseren voor Joy, hij deed daar echt enorm zijn best voor. Hij had nog niet gevraagd of ze het leuk vond, hij wilde dat het een beetje een verassing was, maar hij was er enorm nerveus voor en wat zenuwachtig liep hij nu naar haar toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/1/2017, 15:43

Dany

Soms had ze het gevoel dat Thobias haar ontweek, dat hij niet bij haar wilde zijn... Ze baalde ervan want ze snakte naar zijn aanwezigheid, het leek elke dag wel erger te worden. Met Jason durfde ze vrij weinig, nog steeds werd ze af en toe midden in de nacht wakker, bang dat hij haar zou vermoorden... Ze hield onwijs veel van hem, maar dit vond ze heel erg lastig.
Nu hield ze het echt niet meer en klopte ze aan op de deur van de werkkamer.


Joy

Het was onwijs leuk om met David samen dingen te doen en ze sliep de laatste tijd steeds vaker bij hem, gewoon omdat ze het echt fijn vond. Het liet haar echt genieten van het leven en ze vergat al haar zorgen door hem. Ze was nu bijna klaar met haar werk en wanneer ze opkeek, zag ze David.
"Hé, wat brengt jou hier?" Vroeg ze hem met een lieve glimlach rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum