Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 21:46

Dany

Hij was enorm blij voor haar en dat liet haar glimlachen naar hem. Ze pakte zacht zijn hand even vast. Daarna zei hij dat het ging lukken met Jason, hij dacht dat het goed was als hij wat tijd met hem door zou brengen. "Ja, dat dacht ik ook." GLimlachte ze hem toe. Hij zoende haar even voorzichtig en zei dat hij van haar hield. De dag zou perfect worden, hij beloofde het haar.
"Ik hou ook van jou en ik ben heel blij met je, dat je er nog bent." Fluisterde ze zacht.


KOningin Destiney Hiddon

Hij knikte meteen, hij was er helemaal klaar voor, hij was alleen wel een beetje zenuwachtig.
"Nergens voor nodig, Jason, dit word de beste en mooiste dag van je leven, geniet er van." KLonk haar stem lief tegen hem. Ze glimlachte hem eventjes toe, ze vond het echt heel erg leuk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 21:51

Koning Thobias Hiddon

Ze dacht ook dat het goed was voor hun en daarna zei ze dat ze ook van hem hield, ze was heel blij met hem, dat hij er nog was. 'Ik ben er ook echt heel erg blij mee dat ik er nog ben.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij was echt gek op haar. Hij streek weer heel langzaam langs haar gezicht en hij keek haar vol liefde aan. 'Geniet er van, dat verdien je zo erg.' fluisterde hij. Hij kwam langzaam overeind en hij bleef nog even naar haar kijken. 'Als er iets is kan je mij vinden.'

Jason Hiddon

'Ik weet het, maar ik vind het wel lastig, ik vind dit soort dingen altijd moeilijk, maar het komt vast goed.' zei hij tegen haar. 'Ik ga er ook echt van genieten, dat kan niet anders. Ik ben hier heel erg gelukkig mee, echt.' zei hij daarna. 'hoe gaat het met jou?' vroeg hij daarna. Hij had Thobias nog niet echt gesproken, maar hij was wel benieuwd naar hoe het met Destiney ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 21:57

Dany

HIj was ook blij dat hij er nog was en dat liet haar glimlachen. Hij streelde langs haar wang en zei dat ze ervan moest genieten, want dat verdiende ze. "Dat ga ik ook echt doen." Sprak ze hem toe. Daarna keek ze hem ineens aan. "Thobias... ik heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht... maar wil jij me weggeven vanmiddag? Mijn vader is er niet meer en jij betekent zoveel voor me." Vroeg ze hem zachtjes.


Koningin Destiney Hiddon

"Dat weet ik, daarom zal ik het ook tegen je blijven zeggen." Grijnsde ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. HIj was er wel echt gelukkig mee. Ze was er onwijs blij om. Hij vroeg hoe het met haar ging.
"Met mij gaat het heel erg goed, Jason. Echt." Knikte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 22:03

Koning Thobias Hiddon

Ze ging er ook echt van genieten, hij was blij om dat te horen. Door wat ze daarna vroeg slikte hij even, hij kreeg bijna tranen in zijn ogen en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Natuurlijk wil ik dat.' zei hij heel zachtjes en wat schor. Hij wilde het heel graag, hij vond het een hele eer, hij kon bijna niet geloven dat ze dit aan hem vroeg. Ze maakte hem echt enorm gelukkig zo. Hij keek haar weer aan en hij ademde diep in. 'Je ontroert mij diep.' fluisterde hij.

Jason Hiddon

'Dat is lief van je.' zei hij nu ook met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Ze zei dat het goed met haar ging, heel goed. Daardoor knikte hij even. 'Ik vroeg mij af... denk je... is Thobias nog boos op mij?' vroeg hij zachtjes en wat gespannen aan haar. Hij hoopte dat het niet zo was, maar daar zou hij vandaag wel achter komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 22:10

Dany

Ze schrok een klein beetje van zijn armen om haar heen, maar het was wel fijn. Ze pakte hem zachtjes vast en hij zei dat hij het natuurlijk wel wilde. ZIjn stem klonk schor en wanneer hij haar aankeek fluisterde hij dat ze hem diep ontroerde.
"Het is de enige juiste manier vind ik." Fluisterde ze hem toe en ze streelde langs zijn wang.


KONingin Destiney Hiddon

Ineens vroeg hij of Thobias nog boos op hem was, ze schudde langzaam haar hoofd.
"Nee, van begin af aan al zei hij dat je er niets aan kon doen. Ik was eigenlijk degene die in eerste instantie kwaad was, maar hij praatte mij reden in. Hij gaf aan hoe het precies zat en dat ik het je niet kwalijk mocht nemen. Toen je binnen kwam lopen, wist ik dat hij gelijk had... het was niet jouw schuld." LEgde ze hem zachtjes uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 22:13

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het de enige juiste manier vond en ze streelde langs zijn wang. 'Ik hou zo ontzettend veel van je... ik kan het echt niet geloven.' zei hij zachtjes, nu had hij de tranen in zijn ogen staan. 'Ik gun je dit zo erg, ik gun je alles, maar ergens, heel diep van binnen vind ik het ook een beetje lastig.' gaf hij nu toe. 'Het is niet echt dat ik jaloers ben op Jason, jullie zijn zo perfect voor elkaar, maar toch.' zei hij eerlijk. Hij wilde zijn gevoel niet achterhouden voor haar.

Jason Hiddon

Door wat ze vertelde was hij enorm opgelucht, hij vond dit heel erg fijn om te horen, het deed hem ook echt zichtbaar goed. 'Ik ben heel blij dat je dit zegt, ik was heel bang dat jullie het mij misschien wel kwalijk zouden nemen, want dat snap ik echt heel erg goed. Ik begrijp het echt.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 22:21

Dany

Hij hield ontzettend veel van haar en kon het niet geloven. Hij gunde het haar wel, maar hij vond het diep van binnen wel een beetje lastig. Ze knuffelde hem eventjes. "Tussen ons zal niets veranderen, Thobias, echt niet. Het zal blijven zoals het was." Legde ze zacht aan hem uit.


Koningin Destiney Hiddon

Hij was heel erg blij dat ze dit zei. Hij was er namelijk bang voor en hij begreep het ook wel. Ze pakte zacht zijn hand vast. "Je zou zoiets nooit uit jezelf doen, je bent daar veel te zachtaardig voor, Jason..." Klonk haar stem vol vertrouwen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 22:28

Koning Thobias hiddon

Ze knuffelde hem en hij hield haar dicht tegen zich aan. ze zei dat er tussen hun niets zou veranderen, echt niet. Het zou blijven zoals het was. 'Maar... straks ben je wel getrouwd.' fluisterde hij. Hij was bang dat ze er daarom anders over zou denken, dat het alles zou veranderen als ze getrouwd was. Dat leek hem vreselijk, want dat wilde hij echt niet. Ze betekende zo veel voor hem.

Jason Hiddon

Ze pakte zijn hand vast en hij keek har daardoor weer aan, wat onzeker. Ze zei dat hij het nooit uit zichzelf zou doen, hij was daar veel te zachtaardig voor. 'Maar... ik had het bijna gedaan. Het was bijna mijn schuld geweest dat hij er niet meer was en ik... ik was degene die dat deed.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 22:31

Dany

Door zijn woorden lachte ze eventjes en schudde ze haar hoofd een beetje. "Dus? Jij bent ook getrouwd." Plaagde ze hem en ze pakte zijn gezicht zachtjes in haar handen en keek hem diep in zijn ogen aan. "Ik zeg het je, het verandert niets, echt niet." Klonk haar stem vol overtuiging.


KOningin Destiney Hiddon

Hijkeek haar onzeker aan en ze schudde haar hoofd door wat hij zei. "Diana heeft jou in haar macht, daar kan je niets aan doen. Jij deed het dan wel, maar dacht je er echt bij na? Dat geloof ik niet." Klonk haar stem zacht tegen hem terug en ze kneep even zachtjes in zijn hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 22:38

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij nu een beetje. 'Ja, ik ben ook getrouwd, maar toch... dat is anders.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze pakte zijn gezicht vast en door wat ze nu zei knikte hij langzaam. 'Oké, ik geloof je... ik heb je gewoon nodig. Heel erg hard.' fluisterde hij, wel vol liefde. Hij zoende haar nu weer even zachtjes, hij hield heel veel van deze vrouw en nu kwam hij toch echt overeind. 'Het is tijd dat jij je gaat klaarmaken, ik hou je alleen maar bezig zo.' zei hij tegen haar.

Jason Hiddon

'Nee, ik dacht niet na, maar toch. Dat had ik wel moeten doen, ik hou zo veel van jullie allemaal. Het spijt mij echt zo enorm, echt...' zei hij. Hij meende het heel erg, hij had nooit iemand pijn willen doen. Echt nooit, zeker niet de mensen waar hij van hield. 'Ik ben wel heel erg blij dat je dit zegt, dat je in mij gelooft en dat je het zegt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 22:42

Dany

HIj gaf aan dat het anders was en ze schudde haar hoofd daardoor, dat vond ze helemaal niet waar. Hij geloofde haar en daarna zoende hij haar zachtjes. Ze zoende hem lief en zacht terug en knuffelde hem weer eventjes.
"Ja, ik ga me klaarmaken, ga jij Jason helpen." Sprak ze glimlachend tegen hem.


Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht inderdaad niet na, dat had hij wel moeten doen. Ze haalde haar schouders op. "Je kon het niet, Jason. We weten dat je het niet expres deed." Sprak ze zacht tegen hem. Hij was wel heel blij dat ze in hem geloofde en dat liet haar glimlachen. "Natuurlijk." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 23:06

Koning Thobias Hiddon

'Oké, dan zie ik je straks. Ik ben heel benieuwd.' zei hij zachtjes. Daarna liet hij haar alleen en zag hij Destiney en Jason op de gang staan. Hij gaf zijn vrouw een kusje en daarna keek hij naar Jason. 'Klaar om te gaan?' Vroeg hij aan zijn broer. Jason knikte en kwam daarna met hem mee, maar hij was duidelijk zenuwachtig en Thobias deed best wel zijn best om hem zo goed mogelijk te kalmeren en te laten ontspannen, zodat hij overal wel van kon genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 10:39

Dany

"Tot zo, pas goed op Jason." Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem eventjes een knipoog. Destiney kwam na een tijdje bij haar binnen en glimlachend keek Dany haar aan. De vrouw hielp haar met haar prachtige jurk. De jurk was zo mooi, onderkant donkerpaars en verder naar boven was hij wit. Het zat haar als gegoten en ze zag er geweldig uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 11:02

Koning Thobias Hiddon

Hij sprak wat met Jason, hij zorgde ervoor dat de man goed op zijn gemak was, dat leek hem het belangrijkste voor nu. Jason trok zijn pak aan, hij zag er heel goed uit. Waarschijnlijk was zijn broer zich amper bewust van zijn uiterlijk en zijn aantrekkingskracht, maar misschien was dat maar goed ook. Hij was zo onzeker, soms was dat voor Thobias amper te begrijpen. Jason werd wel steeds kalmer en hij leek er enorm veel zin in te hebben, hij sprak zo trots over Dany, daar was Thobias heel blij mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 11:18

Dany

Destiney had er echt voor gezorgd dat ze er prachtig uit zag. Ze was er zo ongelooflijk blij mee. Samen met haar liep ze naar de open plek toe, naar een klein tentje waar niemand haar nog kon zien.
Er speelde muziek en Dany gluurde eventjes door een kiertje heen. De open plek was prachtig geworden... Overal hingen paars achtige slingers, de stoelen waren allemaal bezet door mensen die voor hen kwamen. Destiney had het zelfs voor elkaar gekregen om een paar mensen die ze van vroeger kende op te trommelen.
In het midden, tussen de stoelen lag een witte loper. Dany keek weer naar Destiney en sprak enthousiast over hoe mooi alles was.
"Jullie verdienen dit, Dany, echt." Fluisterde Destiney haar toe. Wanneer Destiney Thobias zag, begon ze hem te wenken. Zelf zag de vrouw er ook prachtig uit in haar dieprode jurk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 11:22

Koning Thobias Hiddon

Zodra hij zelf zijn kleding aan had gedaan was hij naar de plek gegaan, hij was er van overtuigd dat Jason rustig genoeg was en hij liet hem achter bij wat bediendes toen Destiney hem wenkte. Hij kwam dichterbij en zodra hij Dany en Destiney goed zag, grijnsde hij een beetje. 'Jullie zien er prachtig uit, echt.' zei hij zachtjes. Hij gaf Destiney een kusje en daarna liep hij naar Dany toe. 'Ben je er klaar voor?' vroeg hij haar. Waarschijnlijk wel, hij had aardig zijn best gedaan om alles zo mooi mogelijk te maken, zodat het bijna een droom was. Hij hoopte dat Dany er ook zo over dacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 11:28

Dany

Thobias kwam dichterbij en Destiney zoende hem zachtjes even. Hij vond dat ze er prachtig uit zagen en dat liet Dany glimlachen. "Jij ziet er ook best goed uit zo." Plaagde ze hem. Destiney gaf aan dat ze alvast ging zitten en op het moment dat Thobias vroeg of ze er klaar voor was, zwol de muziek aan. Dany knikte. "Het is net een droom Thobias, echt geweldig." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 11:30

Koning Thobias Hiddon

Destiney ging alvast zitten en hij knikte even, daarna gaf Dany aan dat het net een droom was. 'Geniet er dan maar echt van.' fluisterde hij. Hij pakte haar vast en hij drukte even zachtjes zijn lippen op haar wang, daarna nam hij haar mee de tent uit. Hij ademde langzaam in en hij keek naar Jason die netjes op hun stond te wachten, hij zag er echt goed uit zo, hij was zo te zien ook nog steeds helemaal rustig. 'Hij is zo verliefd op jou, ik zou oppassen dat hij niet flauwvalt voor hij het jawoord kan geven.' plaagde hij nu Dany heel zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 11:45

Dany

Thobias zei dat ze er dan maar echt van moest genieten. Ze werd door hem vastgepakt en ze voelde zijn lippen even zacht op haar wang. Hij nam haar mee en ze ademde diep in toen ze Jason zag staan. Hij was ongelooflijk knap, het pak stond hem geweldig. Ze luisterde naar de plagende woorden van Thobias en gaf hem onopgemerkt een duwtje.
"Jij moet ervoor zorgen dat hij niet flauwvalt hoor." Sprak ze hem toe met een lach. Daarna liep ze netjes met Thobias samen richting Jason. Ze voelde zich intens gelukkig en genoot van de aandacht die ze kreeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 11:50

Jason Hiddon

Hij zag Dany en Thobias dichterbij komen, ze was zo enorm mooi en hij kon echt niet geloven dat dit zijn vrouw ging worden. Ze was zo prachtig. Zo beeldschoon. Zodra ze bij hem stonden glimlachte hij wat gespannen naar Dany. 'Je bent prachtig.' fluisterde hij. Thobias keek hem bemoedigend aan en hij pakte nu zelf zachtjes de hand van Dany vast. 'Ik hou van je, heel erg veel...' fluisterde hij, zijn stem trilde lichtjes, nu was hij wel weer heel erg gespannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 11:55

Dany

HIj vond haar prachtig en ze glimlachte daardoor liefdevol naar hem. Hij pakte haar hand zachtjes vast en ze zag aan alles hoe gespannen hij was. "Ontspan, ik zeg toch wel ja." Fluisterde ze een beetje plagend in zijn oor en ze gafhem een knipoog. Hij zei dat hij heel erg veel van haar hield. "Ik ook van jou... kom, we gaan trouwen." Ze pakte zijn hand stevig vast en nam hem met haar mee naar de dominee toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 11:57

Jason Hiddon

Hij moest ontspannen, ze zou toch wel ja zeggen. Hij glimlachte daardoor een beetje en hij deed zijn best om ook echt te ontspannen, wat voor hem nog niet echt meeviel. Ze hield ook van hem en ze zei dat ze gingen trouwen, waardoor hij nu een beetje grijnsde. Hij werd al meegenomen, eenmaal bij de dominee bleef hij stil staan, maar hij hield de hand van Dany heel erg stevig vast. Hij had die steun heel erg hard nodig, anders zou hij gek worden van de zenuwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 12:01

Dany

Ze kon hem gelukkig wel weer laten glimlachen. Ze vond het ongelooflijk leuk om te zien bij hem en ze gaf hem een knipoog. Hij betekende echt alles voor haar. Samen bleven ze staan en zacht maar glunderend zei ze de woorden dat ze met Jason wilde trouwen en ze hield zijn hand stevig vast terwijl ze naar hem keek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/1/2017, 12:03

Jason hiddon

Hij wist amper uit te spreken dat hij met haar wilde trouwen, maar uiteindelijk lukte het wel en ademde hij opgelucht in. Hij pakte Dany vast en hij zoende haar heel langzaam, zijn lichaam trilde ook best wel erg, maar nu ontspande hij weer iets meer. 'Ik hou zo veel van je.' fluisterde hij, al was het zo zacht dat het bijna niet te horen was. Hij was enorm gelukkig met haar, maar dit waren situaties die voor hem echt lastig waren, zo veel mensen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/1/2017, 12:07

Dany

Ze keek hem bemoedigend toe toen hij begon te praten. Wanneer ze beide hun ring om hadden, pakte hij haar vast en werd ze langzaam door hem gezoend. Ze hield hem zachtjes vast en zoende hem genietend terug. Hij fluisterde heel erg zacht dat hij van haar hield.
"Ik ook van jou... onwijs veel..." Ze knuffelde hem nu stevig en streek door zijn haren heen. "Je bent nu eindelijk mijn man." Sprak ze vrolijk en met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum