Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/1/2017, 22:32

Joy

In haar spierwitte nachtjapon liep ze door het water heen, ze ging steeds verder en het water had nu haar kin bereikt. David hoorde ze niet. Ze staarde als gehypnotiseerd naar de maan en bleef die kant uit lopen door het water heen. Ze sputterde wanneer het water haar mond bereikte, maar dat stopte haar niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/1/2017, 22:43

David Hiddon

Ze stopte niet en hij begreep er helemaal niets van, wat was ze nou aan het doen? Zo snel als hij kon liep hij naar haar toe en hij greep haar vast, hij hield haar in zijn gespierde armen en hij keek haar aan. 'Wat doe je nou? Wat is er aan de hand?' vroeg hij, wat geschrokken. Hier snapte hij niets van en dingen die hij niet begreep vond hij heel moeilijk, dan werd hij onrustig en raakte hij enorm in paniek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/1/2017, 22:48

Joy

Ineens was het verbroken doordat David haar vastgreep. Hij was duidelijk geschrokken en ze knipperde verbaasd met haar ogen. Daarna begon ze te hoesten door het water wat ze had binnen gekregen en ze voelde hoe haar lichaam begon te trillen van de kou.
"Waarom staan we in het water?" Vroeg ze hem daarna wat benauwd en vol onbegrip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/1/2017, 23:14

David Hiddon

Opeens hield ze op en vroeg ze waarom ze in het water stonden. Hij staarde haar vragend aan, hier snapte hij niets van en hij voelde dat hij daardoor in paniek begon te raken. 'Ik... Ik volgde jou... Je was weg en je liep hier heen en nu... Ik...' stamelde hij, maar daarna viel hij helemaal stil en wist hij niets meer uit te brengen. Hij vond dit zo vreselijk, hij raakte hier door zo enorm in paniek en dat was heel moeilijk voor hem. Hij sloeg zijn armen nog wat meer om haar heen en daarna nam hij haar mee, het water uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 08:55

Joy

Ze begreep het echt niet en David stamelde dat hij haar volgde. Hij raakte in paniek door deze vreemde situatie en ze keek hem geruststellend aan. "David, rustig... je hebt me geholpen, ik weet nu waar ik ben, ik zie jou nu... we moeten eventjes gaan kijken wat er nu precies gebeurd was." Fluisterde ze hem zacht toe. Ze werd door hem meegenomen het water uit en hield hem stevig vast. Ze voelde zich heel erg vermoeid nu, waardoor het kwam, begreep ze nog steeds niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 10:01

David Hiddon

Door wat ze zei werd hij nu wel weer iets rustiger, maar zijn hart klopte nog steeds heel heftig in zijn keel. Hij kreeg het niet voor elkaar om helemaal te kalmeren, omdat hij best wel in paniek was geweest. Hij nam haar mee het huis in en hij pakte een handdoek voor haar, daarna keek hij haar weer aan, maar hij bleef zwijgen. Als er iets gebeurde wat hij niet begreep, bleef hij meestal heel erg stil en wist hij niet meer wat hij moest zeggen of doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 10:10

Joy

Ze werd meegenomen het huisje in en hij gaf haar een handdoek. "Dankjewel." Fluisterde ze hem toe en ze pakte de handdoek vast en sloeg die stevig om haar lichaam heen. Ze kroop een beetje tegen hem aan.
"Het spijt me... ik heb het nu echt een beetje verpest allemaal... je had zo'n leuk en fijn idee en dan doe ik zo raar..." Klonk haar stem heel zacht en schuldig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 10:12

David Hiddon

Ze pakte de handdoek van hem aan en kroop daarna tegen zijn lichaam aan, hij hield haar in zijn armen. ' Je deed het vast niet expres, ik snap het alleen niet... Waarom liep je daar naar toe? Ik riep je, ik was bang...' zei hij zacht. Met koude vingers streek hij langs haar gezicht en hij ademde diep in, hij begreep het echt niet en dat was voor hem nog het moeilijkste. Hij wilde alles zo graag snappen en begrijpen. 'Het maakt niet uit, ik hou alsnog van je.' zei hij uiteindelijk zachtjes en hij zoende haar even voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 10:25

Joy

Hij hield haar gelukkig wel stevig vast en zei zacht dat ze het vast niet expres deed, hij snapte het alleen niet, hij riep haar en hij was bang. “Ik ook…” Fluisterde ze. Hij streelde langs haar wang en ze sloot haar ogen daardoor eventjes. Hij gaf aan dat het niet uitmaakte, hij hield alsnog van haar. “Gelukkig…” Glimlachte ze en ze zoende hem zachtjes even terug. “Vroeger heeft mijn moeder ooit gezegd dat we vervloekt waren…” Mompelde ze en ze keek in zijn ogen. “Misschien daarom…” Ze wist het niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 10:29

David Hiddon

Hij werd nu wel steeds wat kalmer, hij werd rustiger door naar haar stem te luisteren. Door wat ze nu zei keek hij haar weer vragend aan. 'Maar... Waarom zou je dan in het water gaan lopen? Dat is toch helemaal niet logisch?' Vroeg hij heel zachtjes aan haar omdat hij dat vooral niet begreep. ' Kom, je moet droge kleren aan trekken en dan gaan we even bij het vuur zitten.' zei hij lief en zorgzaam tegen haar. Hij nam haar mee hun kamer in en daarna nam hij wat afstand, zodat ze zelf ook omkleden in de badkamer. Hij had haar nog steeds niet zonder kleding gezien en hoe wel hij enorm nieuwsgierig was naar meer en hij er regelmatig enorm naar verlangde, respecteerde hij het meestal wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 10:47

Joy

Hij vond het niet logisch. “Ik weet het niet… ik had het idee dat iemand mij riep… dat ik moest, ik had geen keuze…” Fluisterde ze tegen hem. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en toen zei hij ineens dat ze droge kleding aan moest trekken en dan zouden ze bij het vuur gaan zitten. Ze knikte daardoor eventjes. Ze pakte de kleding en begon zichzelf om te kleden in de badkamer. Weer helemaal warm kwam ze binnen en pakte ze de hand van David en ging ze met hem voor het vuur zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 10:51

David Hiddon

Omdat hij in alle haast alleen maar een broek had aangetrokken overwoog hij even om een shirt te pakken, maar dat deed hij toch maar niet, hij zat wel goed zo. Ze kwam al snel weer bij hem zitten en hij legde zachtjes zijn hand op haar bovenbeen neer. ' Misschien was het wel een droom en was je daardoor wat in de war.' opperde hij nu. Dat kon, dat had hij ook wel eens, dat was iets wat hij kon begrijpen. 'Het maakt ook niet uit, nu ben je weer hier. Ik schrok wel heel erg.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 11:46

Joy

Ze voelde zijn hand op haar been en hij dacht dat het misschien wel een droom was, dat ze daardoor wat in de war was. "Misschien..." Fluisterde ze. Ze was blij dat hij zijn best deed om haar te begrijpen.
"Ik ben blij dat je wakker bent geworden... anders had ik mezelf misschien wel verdronken." Gaf ze zacht aan en ze zoende hem nu zachtjes even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 12:14

David Hiddon

Ze zei dat het misschien zo was en daarna zei ze dat ze blij was dat hij wakker was geworden. 'Ik ook, ik maakte mij meteen zorgen.' zei hij zacht tegen haar. Ze zoende hem zachtjes en hij ging er langzaam in mee. Hij trok haar voorzichtig iets meer naar zich toe, hij vond het heel fijn en hij hoopte dat ze het niet zo erg vond. Zijn vingers gleden langs haar hals en hij bleef haar zoenen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 12:48

Joy

Hij was ook blij dat hij wakker was geworden want hij maakte zich ook meteen zorgen. "Je bent lief..." Fluisterde ze tegen hem. Ze werd wat meer naar hem toegetrokken en zijn vingers gleden langs haar hals. Ze vond het fijn, ze genoot van zijn lieve aanraking en ging gewoon door.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 12:51

David Hiddon

Ze zei dat hij lief was en ze leek te genieten van wat hij deed, daardoor ademde hij langzaam in. Hij vond het heel moeilijk om zelf de grenzen te bepalen, waarschijnlijk werd hij daar nooit goed in. Hij bleef haar langzaam en intens zoenen, maar het was wel vol liefde. Hij was echt hartstikke verliefd op Joy. Hij liet zijn hand nu heel langzaam iets verder over haar been glijden, heel langzaam iets omhoog. Hij wilde haar zo graag meer aanraken. Hij liet zijn lippen ook heel langzaam afglijden naar haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 12:58

Joy

Hij bleef haar zoenen en zijn hand gleed over haar been heen, een beetje omhoog. Zijn lippen gleden af naar haar hals en daardoor begon ze te giechelen. "Dat kietelt." Lachte ze David toe en ze keek hem weer eventjes aan. Haar ogen twinkelden en ze voelde zich echt heel fijn en gelukkig bij hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 13:05

David Hiddon

Ze begon te giechelen en ze zei dat het kietelde, daardoor grijnsde hij een beetje. 'Vervelend of juist niet?' vroeg hij nu aan haar. Hij zoende haar nu gewoon weer zachtjes en hij liet zijn vingers voorzichtig nog wat verder glijden. 'Vind je dit wel fijn?' vroeg hij zacht aan haar. Hij hoopte het wel, hij hoopte dat ze het nu fijn vond en dat ze er wel een beetje aan toe was ondertussen, dan konden ze iets meer proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 13:13

Joy

"Ik moet er een beetje aan wennen denk ik hoor." Grijnsde ze hem toe. Ze werd weer door hem gezoend en zijn vingers gleden verder. Hij vroeg of ze het fijn vond.
"Ja, ik vind het wel prettig, maar wel gewoon nog met onze kleren aan hoor." Sprak ze hem toe en ze knuffelde hem eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 14:12

David HIddon

'Je mag overal aan wennen.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze vond het wel prettig, maar wel met de kleding nog aan. 'Dat is niet erg, dat vind ik ook fijn.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij kon zich daar wel aan houden, hij vond het al leuk dat hij haar aan mocht raken. Hij zoende haar nu weer langzaam en zijn hand gleed nu heel voorzichtig over haar buik omhoog, hij wilde alles voelen. 'Je mag mij ook best aanraken hoor... ik bijt niet.' plaagde hij haar nu zachtjes een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 14:19


Joy

Hij zei dat ze overal aan mocht wennen en daardoor glimlachte ze eventjes. Hij was onwijs lief voor haar. Hij vond het ook fijn als ze haar kleding gewoon aan hield en zijn hand gleed over haar buik heen. Hij plaagde haar en ze werd wat rood.
“Oké.” Fluisterde ze en ze gleed met haar vingers over zijn borst heen, heel voorzichtig en langzaam.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 14:21

David Hiddon

Hij keek naar haar en ze zag haar rood worden, maar daarna gleed ze wel met haar vingers over zijn borst heen. 'Niet bang zijn, ik vind echt alles fijn, dat beloof ik je.' zei hij heel zacht en lief. Hij leerde het wel, hij leerde steeds beter hoe hij op haar moest reageren en hoe hij met haar om moest gaan. Daardoor kreeg hij meer zelfvertrouwen en was hij over het algemeen ook een heel stuk rustiger. Hij vond het alleen wel heel fijn als ze hem ook aanraakte, dat wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 14:29

Joy

Hij zei dat ze niet bang moest zijn, hij vond alles fijn. "Alles?" Vroeg ze zacht aan hem en ze keek hem eventjes aan. Ze glimlachte wel naar hem. Hij deed alles zo goed, soms vergat ze gewoon dat David een beetje anders was dan de rest. Soms dan was hij zo normaal... het was heel erg fijn en ze streek met haar vingers over zijn borst heen en langs zijn armen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 14:31

David Hiddon

'Ja, echt alles.' zei hij tegen haar. Hij meende het, hij vond het heerljik wat ze deed, hij wilde alleen maar dat ze er mee doorging, dat was het enige. Ze streek weer verder en hij zoende haar nu weer langzaam, terwijl zijn vingers heel langzaam en best wel teder over haar rondingen heen gleden. Hij was best wel voorzichtig, hij wilde haar duidelijk de tijd geven om aan alles te wennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 14:38

Joy

Hij meende het echt en daar was ze heel blij mee. Ze glimlachte naar hem en zoende hem lief terug. Ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan. Nu ze er echt de tijd voor hadden genomen, ging het wel erg goed eigenlijk, ze accepteerde het en ze vond het zelfs fijn. Misschien was ze er zelf ook wel een beetje aan toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum