Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 23:05

Jason Hiddon

Hij ademde diep in en uit, zijn huid tintelde helemaal door wat ze met hem deed. 'Voelde het voor jou ook zo heftig?' Vroeg hij schor aan haar. Hij kon zich goed voorstellen wat het met haar gedaan had en waarschijnlijk kon hij echt nog een hele hoop leren, want hoe Thobias het met haar aanpakte, was zo totaal anders en voor hem ook bijna onwerkelijk. Thobias was ook gewoon veel meer zo dan hij was. 'Wat deed hij verder met je? Wat deed jij met hem?' Vroeg hij zacht. Hij liet zijn hand langzaam over haar lichaam glijden, iets knedend, normaal deed hij dat nooit. 'Deed hij dit?' Vroeg hij nu. Hij merkte aan zichzelf dat hij niet veel meer nodig had nu, maar hij wist dat hij daar aan moest wennen, dan zou het normaal worden en beter gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/12/2016, 09:19

Dany

Jason wilde weten of het voor haar ook zo heftig had gevoeld. Ze knikte daardoor langzaam. "Mijn huid tintelde helemaal onder zijn aanrakingen..." Fluisterde ze hees en ze keek weer diep in zijn ogen. Langzaam gleden haar vingers weer omhoog en over zijn lippen heen. Hij stelde meer vragen.
"Hij liet me liggen op een bed en verwende me terwijl ik hetzelfde bij hem deed, we bleven elkaar bijna de hele tijd aankijken." Fluisterde ze. Ze kreunde wanneer Jason zijn handen kneden over haar lichaam liet gaan. Hij vroeg of Thobias dit deed. "Nee, maar dit is heerlijk..." Zachtjes trok ze hem iets dichter naar haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/12/2016, 09:25

Jason Hiddon

Ze knikte en vertelde dat haar huid helemaal tintelde door zijn aanrakingen. Ze fluisterde hees en haar vingers gleden weer over zijn lippen heen en ze vertelde verder over wat ze gedaan hadden. Hij ademde trillend in en hij keek in haar ogen. Ze vond het heerlijk en hij werd dichter naar haar toe getrokken. Hij vond het heel erg leuk om dit allemaal te horen. Heel erg leuk. 'Ik snap niet goed waarom dit zo opwindend is, maar dat is het wel.' zei hij schor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/12/2016, 09:44

Dany

Jason reageerde hier ook behoorlijk op. Ze glimlachte lichtelijk naar hem en hij vertelde dat hij niet snapte waarom het zo opwindend was. "Dat maakt niet uit... geniet er maar gewoon van." Fluisterde ze zacht. Haar handen gleden af naar zijn billen en ze begon zachtjes te kneden terwijl ze dichtst tegen hem aan stond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/12/2016, 09:49

Jason Hiddon

Ze zei dat het niet uitmaakte, hij moest er maar gewoon van genieten. Hij voelde haar handen over zijn billen glijden en hij sloot zijn ogen, zijn spieren spanden automatisch wat aan en hij ademde diep in, daarna legde hij zijn hand in haar hals en zoende hij haar weer. Het werkte allemaal wel steeds iets beter, hij kon het allemaal echt steeds iets beter hebben, maar hij wist dat er nog veel te leren was voor hem. Hij drukte zijn lichaam nu iets meer naar haar toe en hij keek weer in haar mooie ogen. Hij liet zijn vingers nu langs haar mond glijden, met een grijnsje op zijn gezicht, maar meteen daarna zoende hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/12/2016, 15:57

Dany

Hij sloot zijn ogen en zoende haar na een tijdje weer. Zacht en genietend zoende zeh em eventjes terug. Het was zo fijn en heerlijk. Zijn lichaam kwam dichter tegen de hare aan en ze gleed met haar vingers over zijn rug heen. Hij keek haar even aan en liet daarna zijn vingers langs haar mond glijden, haar lippen opende zich een beetje en ze zoende hem genietend terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/12/2016, 16:36

Jason Hiddon

Hij merkte dat hij nu wel los kwam, maar hij bleef wat terughoudend. Hij vond het nog steeds moeilijk en hij wilde graag meer leren, hij wilde dat het beter werd, zou Destiney hem kunnen helpen? Hij wist niet of ze er voor kon zorgen dat hij niet meer bang was, maar hij wilde heel erg graag meer leren. Nu liet hij zelfs eigenlijk alles een beetje van Dany afhangen, hij vond het zelf echt nog heel erg moeilijk. 'Wat nu?' Vroeg hij uiteindelijk zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/12/2016, 22:31

Dany

Hij vroeg na een tijdje wat ze nu gingen doen. Ze liet hem daardoor op de bank liggen en ging bovenop hem zitten. "Samen de liefde bedrijven." Fluisterde ze hees tegen hem en ze liet hem langzaam in haar glijden. Ze kwam dicht met haar lichaam bij hem en streelde over zijn huid terwijl ze hem doordringend aan bleef kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 00:16

Jason Hiddon

Ze liet hem op de bank liggen en ze kwam bovenop hem zitten, het was bijna een opluchting dat ze het deed. Dit kende hij, dit gaf hem een goed gevoel. Hierbij hoefde hij zich geen zorgen te maken dat hij iets niet aandurfde, hij wist dat het goed zat. Hij kreunde zachtjes, hij voelde haar lichaam heel dicht tegen zich aan en ze streelde over zijn huid, terwijl ze in zijn ogen keek. Hij streek met zijn vingers langs haar gezicht en hij ademde diep in, Dany deed zo enorm veel met hem en hij was zo verliefd op haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 14:53

Dany

Hij kreunde zachtjes door wat ze deed met hem. Hij bleef naar haar kijken en zij kon ook haar ogen niet van hem afhouden. Ze voelde zo intens veel liefde bij hem. ZIjn vingers streelden langs haar gezicht en ze beet zacht en voorzichtig eventjes in Ă©Ă©n van zijn vingers terwijl ze hem aan bleef kijken. Het was echt heel intens, maar heel anders als met Thobias, dat was wel prettig, dat bevestigde wel haar gevoel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 14:56

Jason Hiddon

Ze beet op zijn vinger en daardoor ademde hij diep in. Hij keek in haar ogen, zijn blik doordringend, hij vond dit leuk, om rustig aan toch wat andere dingen te doen, maar nog niet echt iets heftigs. Hij was nog steeds best wel bang. Hij zoende haar nu weer en hij legde zijn hand dicht tegen haar gezicht aan, daarna bereikte hij zijn hoogtepunt. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar dicht bij zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 15:00

Dany

Hij bleef haar doordringend aankijken tot hij haar zoende, ze vond het heerlijk, ze kon niet dicht genoeg bij hem liggen op dit moment. ze merkte dath ij zijn hoogtepunt bereikte en ze kroop tegen hem aan.
"Wat ben je toch een geweldige man... echt fantastisch... het is zo heerlijk met jou." Klonk haar stem lief tegen hem en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 15:07

Jason Hiddon

Ze zei dat hij een geweldige man was, ze vond het heerlijk met hem. 'Ik vond het ook fijn.' fluisterde hij en hij gaf haar even een kusje. Hij vond het ook fijn, maar het zou zo geweldig zijn als hij meer kon leren en minder bang was, maar het was diezelfde angst die dat in de weg stond en dat was moeilijk voor hem. 'Dus... je zou het niet echt een probleem vinden, als Destiney... je weet wel...' begon hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 15:12

Dany

Hij vond het ook fijn en ze kreeg nog eventjes een klein kusje van hem, ze glimlachte en streek langs zijn wang. Hij begon over Destiney en ze knikte eventjes. "Nee, dat zou ik echt geen probleem vinden, het zal je helpen om minder bang te zijn en dat vind ik heel erg positief." Klonk haar stem lief tegen hem en ze knuffelde hem zachtjes even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 15:19

Jason Hiddon

'Ik zou het fijn vinden om minder bang te zijn, maar ik weet niet of ik het wel durf en ik...' stamelde hij. 'Ik weet het gewoon niet.' zuchtte hij daarna. Hij was zo ontzettend bang voor alles dat hij dit heel moeilijk vond. Hij wist niet hoe hij met alles om moest gaan. 'Ik zie het wel dan.' zei hij daarna en hij gaf haar nog een zachte kus. 'Slapen? Ik ben nu best wel moe...' stelde hij voor. Morgen was er weer een dag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 15:24

Dany

"Dat maakt ook niet uit lieverd... weet dat ik het niet erg vind en dat ik het fijn vind als het je zou helpen, maar het heoft niet, als jij het niet durft en niet wilt, dan is het helemaal goed. Geen enkel probleem. Doe wat je zelf wilt, Jason." Sprak ze lief tegen hem en ze streelde langs zijn wang. Hij zou het wel zien en daardoor knikte ze even. Ja, ze zouden het inderdad wel zien. Hij wilde gaan slapen.
"Goed idee." Glimlachte ze, ze trok hem overeind van de bank en gaf hem nog een kus. Daarna kroop ze met hem in bed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 15:52

Jason Hiddon

'Ik zie wel hoe het loopt, hoe het voelt. Misschien werkt het, ik moet nog een beetje aan het idee wennen, maar dat komt vast wel goed.' zei hij tegen haar. Ze vond het een goed idee en ze trok hem overeind, hij sloeg in bed zijn armen weer om haar heen. 'slaap lekker schatje, ik ben gek op je.' fluisterde hij. Hij sloot zijn ogen en daarna zakte hij meteen al in slaap. Hij was echt kapot en hij wilde graag zo veel mogelijk rust houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 16:21

Dany

"Het komt zeker goed, daarom vertel ik het ook, om je de tijd te geven om erover na te denken en eraan te wennen." Glimlachte ze hem nu toe. Ze voelde zijn armen om haar heen en hij was gek op haar. Ze glimlachte eventjes. "Welterusten lieverd..." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. Hij sliep al erg gauw en zij viel niet veel later ook in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 16:35

Jason Hiddon

Vroeg in de ochtend werd hij wakker, hij gaf Dany nog een kusje en daarna ging hij de badkamer in om zich om te kleden, zodat hij zelf nog wat kon trainen voor hij een training moest geven. Toen hij klaar was keek hij even naar de slapende Dany, ze was echt beeldschoon. Het was zo'n prachtige vrouw en hij ging met haar trouwen. Het was nog steeds niet echt te geloven voor hem. Hij glimlachte een beetje en daarna liep hij de kamer uit, richting het veld. Buiten trainen was een stuk beter en nu kon het eindelijk weer fatsoenlijk. Hij kwam Thobias nog tegen, die was ook vroeg op en leek een goed humeur te hebben, daarna ging hij naar buiten en trainde hij fanatiek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 16:43

Dany

Ze werd pas wakker toen Jason al weg was voor een tijdje. Langzaam kwam ze overeind en kleedde ze zichzelf aan. Ze streek even over haar buik heen dat zich toch lichtelijk begon te vormen, ze vond het mooi, het was fantastisch en samen met Jason wist ze dat ze de hele wereld aankon. Dat was gewoon zeker.
Ze besloot eventjes naar buiten te gaan, om naar zijn training te kijken, ze vond het heerlijk om hem te zien trainen zo nu en dan. Hij was zo gespierd en zijn techniek was ook echt behoorlijk goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 16:47

Jason Hiddon

Na een tijdje vond hij het genoeg en veegde hij het zweet van zijn voorhoofd af, hij stopte zijn zwaard weg en hij keek op, hij zag Dany staan en daardoor grijnsde hij en liep hij naar haar toe. 'Wat? Sta je mij te beoordelen?' plaagde hij haar even. Hij gaf haar een kusje, maar verder hield hij maar wat afstand, hij wilde niet dat ze vies werd door hem. 'Deed ik het een beetje goed?' vroeg hij daarna aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 17:06

Dany

Ze glimlachte breed toen Jason pas doorhad dat ze er was toen hij al klaar was. Hij vroeg plagend of ze hem aan het beoordelen was. "Nee, ik keek naar hoe goed je wel niet bent." Sprak ze lief en ze drukte haar lippen op de zijne. Hij vroeg of hij het een beetje goed deed.
"Fantastisch." Glimlachte ze knipogend. "Wil je zo langsgaan in het dorp om je pak op te laten meten?" Vroeg ze nu aan hem. Ze wilde het graag geregeld hebben, want nu wilde ze zo snel mogelijk met hem trouwen. Nu had ze tijd om alles te regelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 17:13

Jason Hiddon

Ze zei dat ze keek naar hoe goed hij wel niet was en daardoor schudde hij zijn hoofd lachend. Ze vond hem zelfs fantastisch. 'Nu wordt het een beetje ongeloofwaardig.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze vroeg of hij langs wilde gaan in het dorp om zijn pak op te laten meten. 'Ja, natuurlijk, geen probleem. Ik ga mij even wat opfrissen en daarna zal ik meteen gaan.' zei hij tegen haar. Hij vond het zelf ook heel leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/12/2016, 17:19

Dany

Hij zei grijnzend dat het een beetje ongeloofwaardig begon te klinken. "Je bent gewoon echt goed hoor, Jason." Klonk haar stem daardoor nu lief. Ze legde zachtjes haar hand op zijn wang. Hij ging zijn pak laten opmeten nadat hij zich zou hebben opgefrist. "Is goed, ik ben heel erg benieuwd." Zei ze met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/12/2016, 17:24

Jason Hiddon

'Dankjewel, je bent heel lief. Ik doe hard mijn best.' zei hij tegen haar. Dit was ook het enige dat hij altijd gedaan had, hetgene waar hij het beste in was. Met papierwerk had hij gewoon niets, echt niets. Hij was blij dat Thobias daar wel goed in was en hij moest toegeven dat hij daar ook best een beetje trots op was. Ze vond het goed en ze was benieuwd, de twinkeling in haar ogen liet hem grijnzen. 'Ik hou van je.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum