Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/6/2016, 00:07

Koningin Destiney Hiddon

Ze zei gelukkig nooit dat ze niet goed was. Daardoor knikte ze een beetje, gelukkig maar, dat was al wel heel erg fijn. Het was ook zijn fout dat hij daarin meeging, niet de hare. "Thobias, zo hoort een vrouw zich gewoon niet te gedragen bij een getrouwde man... ik weet hoe lastig je die verleiding vind en zij weet dat ook... dat vind ik gewoon heel moeilijk, ik vertrouw haar gewoon niet in jouw buurt." Legde ze heel zacht aan hem uit.
"Ik begrijp die behoefte wel, ik wil dat ook, maar ik weet niet zo goed met wie ik dan zou kunnen praten." Ze keek naar de grond, het was een tijdje met Gwynn geweest, maar nu had ze niet echt iemand meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/6/2016, 00:10

Koning Thobias Hiddon

'Ze is niet echt de enige die zo doet, Destiney. Als ik een avondje alleen naar de herberg zou gaan, zijn er genoeg vrouwen die op mij af komen. Iedereen weet dat ik getrouwd ben, het houdt niemand echt tegen,' mompelde hij zacht. Zo was het wel bij hem, daarom was het ook beter om dat niet te doen. 'Ik weet zeker dat ze het niet verkeerd bedoelt. Ze wil gewoon helpen, het hielp mij altijd,' zei hij zachtjes. Door wat ze daarna zei bleef hij even stil. 'Je mag nog steeds met Gwynn praten, als je dat fijn vindt,' mompelde hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/6/2016, 00:13

Koningin Destiney Hiddon

"Dat ligt niet bij die vrouwen, maar bij jou, Thobias, want het heeft jou ook nog nooit tegengehouden dat je getrouwd bent, alleen bij mij, omdat ik het graag van je wilt." Fluisterde ze tegen hem. Daarom wierpen al die vrouwen zich zo bovenop hem, omdat hij zich altijd misdragen had. Sienna bedoelde het niet verkeerd, ze wilde gewoon helpen. Ze knikte daardoor een klein beetje, ze vond het nog steeds niet echt prettig eigenlijk.
"Ik wil niet dat je denkt dat ik een kant kies, Thobias, door met haar te praten, je werd net ook zo boos toen ik het over haar had, ik kan het niet als jij denkt dat ik er andere bedoelingen mee heb dan alleen te praten..." Legde ze uit
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/6/2016, 00:16

Koning Thobias Hiddon

'De vorige keer wilde ik het ook liever niet, aan het begin deed ik niets met iemand anders,' zei hij zacht tegen haar. Daarna was het wel snel veranderd, vooral omdat zijn vrouw er niets aan deed. Ze ontkende het liever, zeker toen ze ziek werd. Misschien maar beter ook, anders zou het helemaal ondragelijk geweest zijn. Hij had totaal niet met een zieke partner om kunnen gaan, het had hem afleiding gegeven en daardoor was het eigenlijk alleen maar erger geworden, elke keer weer. 'Ik weet dat jij dat niet doet, ik moet het gewoon wat meer accepteren. Ik zie nu wel in dat het niet terecht is. Je mag met haar praten, als je wilt. Ik heb haar een brief geschreven dat ik dat zelf ook graag wil.' zei hij nu zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/6/2016, 00:20

Koningin Destiney Hiddon

"Tot je de fout in ging en niet meer anders kon..." Mompelde ze zachtjes tegen hem en ze streek eventjes langs zijn wang. Als zijn vrouw toen gewoon had gezegd dat hij het niet kon maken, dan was het heel anders geweest.
Ze keek hem verrast aan door zijn woorden. "Je weet het? Meen je dit ook echt?" Vroeg ze vertwijfeld, lichtelijk angstig dat hij ineens weer boos zou worden, deze woorden waren niets voor hem. Zou hij het echt gaan accepteren? "Ik vind het wel goed van je dat je haar geschreven hebt." Knikte ze nu met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/6/2016, 00:23

Koning Thobias Hiddon

'Ik heb het nooit gedaan omdat ik haar bewust pijn wilde doen. Het was een manier om er mee om te gaan, om met alle problemen en pijn om te gaan, het gaf mij afleiding het ontspanning,' zei hij zacht. Hij wilde niet dat ze dacht dat hij haar echt pijn had willen doen, want dat was totaal niet zo geweest. Hij had echt van haar gehouden, heel erg veel zelfs. 'Ja, ik meen het serieus,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. 'Ik vind het geen probleem, ik weet dat jullie elkaar graag mogen en dat wil ik je niet ontnemen, dat zou oneerlijk zijn,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/6/2016, 00:26

Koningin Destiney Hiddon

"Je bent ook niet iemand die mensen bewust pijn wilt doen." Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze gleed met haar vingers door zijn haren heen. Vervolgens zei hij dat hij het serieus meende en dat hij het geen probleem vond. Hij wilde haar de vriendschap met Gwynn niet ontnemen want dat was oneerlijk. Daardoor knuffelde ze Thobias.
"Dat vind ik lief van je, heel erg lief, ik weet hoe moeilijk je alles vind." Sprak ze hem nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/6/2016, 00:28

Koning Thobias Hiddon

'Nou, soms, Reagan wil ik nog steeds aardig wat klappen verkopen,' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht. Ze streek door zijn haren heen en daardoor sloot hij zijn ogen. Ze zei dat ze het lief vond, heel erg lief, want ze wist hoe moeilijk hij het vond. 'Voor jou doe ik graag een beetje mijn best,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna sloeg hij zijn armen om haar heen. 'Knuffelen en dan slapen?' vroeg hij daarna plagend, omdat hij wist dat ze dat heel fijn vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/6/2016, 14:13

Koningin Destiney Hiddon

"Dat zakt ook wel weer af." Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een kusje op zijn wang met een glimlach. Ze werd helemaal warm van binnen toen hij aangaf dat hij voor haar graag een beetje zijn best deed. Ze keek hem liefdevol aan en kroop in zijn armen. Door zijn vraag grijnsde ze even en knikte. "Ja, dat lijkt me heerlijk." Knikte ze lief naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/6/2016, 16:22

Koning Thobias Hiddon

Hij glimlachte vol liefde naar haar. Misschien kon hij dit toch wel. Misschien zou het wel allemaal goed komen,uiteindelijk. Hij hoopte het heel erg, want hij wilde Destiney ook helemaal niet kwijt. Dat leek hem ook vreselijk, maar als ze zo veel ruzie hadden waren ze allebei ook echt niet gelukkig. Dat was nooit de bedoeling. Hij tilde haar op en hij legde haar in het bed neer. Heel langzaam en rustig maakte hij haar kleding los, hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 18:35

Koningin Destiney Hiddon

ze werd zonder moeite opgetild door Thobias en in het bed neer gelegd, hij maakte haar kleding heel rustig los. Ze sloot haar ogen en zoende hem zachtjes. Ze hielp hem een beetje en daarna begon ze zijn kleren rustig los te maken en streek ze over zijn huid heen met haar vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 18:43

Koning Thobias Hiddon

Ze streek over zijn huid heen en hij zoende haar weer langzaam. Toen ze allebei geen kleding aan hadden kroop hij dicht tegen haar aan, zijn vingers gleden over haar been heen en hij drukte zijn lippen in haar hals. 'Heb je nog een beetje energie over?' Vroeg hij nu zachtjes aan haar, omdat hij er toch wel wat zin in had, al was dat net wel wat minder. Nu hij zo hij haar lag, merkte hij wel dat hij echt zin had om nog wat te doen. Als ze moe zou zijn zouden ze wel gaan slapen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 19:28

Koningin Destiney Hiddon

Hij zoende haar zacht en langzaam, ze vond het heerlijk om tegen hem aan te liggen en genoot van zijn zachte lippen in haar hals. Hij vroeg of ze nog een beetje energie over had en daardoor grijnsde ze eventjes. " Vooruit dan maar, ik heb nog wel een beetje energie." Klonk haar stem vrolijk en met een grinnik. Ze trok hem zachtjes bovenop haar en streek door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 19:34

Koning Thobias Hiddon

Ze had nog wel een beetje energie en hij werd bovenop haar getrokken. 'Gelukkig maar.' zei hij plagend tegen haar en hij zoende haar iets heftiger. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en daarna drong hij bij haar naar binnen. Hij kreunde zachtjes, hij was wel blij dat hij met Danny gepraat had en dat hij uiteindelijk niet verder was gegaan met Sienna. Het was anders waarschijnlijk echt anders gelopen, maar hij hoopte wel dat de spanning tussen hem en Destiney weer helemaal terug kwam, dat ze dingen wilde doen waarvan hij bang was dat ze het niet leuk vond. Dat ze niet zo veel ruzie meer hadden. Hij ging aardig heftig te keer en hij had zijn ogen gesloten, in zijn fantasie gingen ze een stuk verder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 19:40

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte aan hem dat het niet genoeg voor hem was, alles wat ze deed was voor hem nog niet genoeg. Ze baalde hier wel heel erg van eigenlijk, want nu wilde ze gewoon even iets simpels, gewoon alleen even dit, maar hij was al heftiger, hij ging steeds heftiger tekeer en daardoor sloot ze maar gewoon haar ogen en liet ze hem zijn gang gaan terwijl ze met haar vingers door zijn haren heen gleed en over zijn rug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 19:45

Koning Thobias Hiddon

Het leek voor hun allebei niet echt heel erg een succes te zijn, het was vervelend om te merken. Het voelde daarom gewoon niet zo heftig. Niet zo lekker als hij zou willen. Hij baalde er best erg van en toen hij uiteindelijk zijn hoogtepunt bereikte was het niet eens echt heel erg lekker, het gaf hem wel wat verlichting, maar totaal niets bijzonders. Hij zakte naast haar neer en hij keek opzij naar haar, hij wist niet eens goed wat hij tegen haar moest zeggen nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 19:51

Koningin Destiney Hiddon

Wanneer hij klaar was, ging hij naast haar zitten en keek hij haar aan. Ze keek naar hem terug voor een tijdje, maar daarna legde ze haar hoofd op zijn borst en sloot ze haar ogen. "Sorry..." Fluisterde ze tegen hem. Ze wist dat het niet was wat hij graag zou willen. "Ik ben misschien toch wel een beetje moe..." Mompelde ze tegen hem. "Misschien moeten we elkaar wat meer gaan uitdagen of zoiets." sprak ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 19:57

Koning Thobias Hiddon

Ze bood haar excuses aan, waardoor hij zwakjes glimlachte. ' Ja, ik denk dat we elkaar wat meer moeten uitdagen. Misschien helpt dat.' zei hij zacht tegen haar. Het was niet zo erg dat ze toch moe was, als het maar beter werd, want dit was eigenlijk niets. Dit was hoe het met zijn vorige vrouw ook was gegaan, waardoor hij uiteindelijk steeds vaker iemand anders was op gaan zoeken. Dat wilde hij nu echt niet. Hij streek door haar haren en hij trok de dekens over hun heen. ' Ga maar slapen...' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 20:09

Koningin Destiney Hiddon

"Verras me morgen maar." Glimlachte ze hem nu toe en ze gaf hem even een knipoogje. Daarna kroop ze nog wat dichter tegen hem aan. Ze voelde hoe hij door haar haren heen streek en hij zei haar dat ze maar moest gaan slapen.
"Hmm... is goed, ga jij dan maar de hele nacht erover nadenken wat je met mij wilt doen morgen." Klonk haar stem lichtelijk uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 20:12

Koning Thobias Hiddon

'Hmm, dat zal ik zeker doen. Met genoegen.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar zachtjes en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen, nu was hij al iets vrolijker. ze wilde het dus wel, daar was hij blij mee, want dan zou het ook wel goed komen. Ze moesten gewoon de spanning weer even terug vinden tussen hun. Hij dacht nog even na en daarna zakte hij in slaap, hij was gelukkig redelijk ontspannen nu en hij werd niet eens heel erg vroeg wakker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 20:15

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte zachtjes door zijn woorden en daarna kroop ze dicht tegen hem aan en viel ze heel erg fijn in slaap. Wanneer ze wakker werd, lag Thobias zelfs nog naast haar. Ze gaapte eventjes en keek naar hem. "Je bent er nog..." Glimlachte ze, normaal moest ze het altijd aan hem vragen. Ze drukte zachtjes haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 20:27

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben ook pas net wakker, dus ja, ik ben er nog.' Zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij drukte zijn lippen zacht op die van haar. Hij was echt wel heel erg gek op Destiney, maar ze hadden het soms wel lastig samen. Ze hadden de laatste tijd wel echt heel erg veel ruzie gehad en dat was gewoon heel vervelend. Daardoor ging hij sneller de fout in en dat wilde hij helemaal niet, maar als hij kwaad was kon hij er niks aan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 20:44

Koningin Destiney Hiddon

Hij was ook pas net wakker, ze grijnsde daardoor en nestelde zich tegen hem aan. "Lekker." Grijnsde ze hem toe en ze zoende hem zachtjes en daarna beet ze eventjes op zijn lip.
"Had je wat leuks bedacht?" Vroeg ze aan hem met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 20:47

Koning Thobias Hiddon

'Ik heb zeker wat leuks bedacht. Ik wil je heel graag laten zien wat ik bedoelde...' zei hij zacht tegen haar. Wat hij de vorige keer uitgelegd had wilde hij haar toch graag laten zien, omdat hij het zelf echt geweldig vond. Hij hoopte heel erg dat ze het ook bij hem zou doen als ze zou ontdekken dat het echt heel erg leuk ook zijn. Hij dacht wel dat hij haar dat kon laten zien. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals en daarna gleden ze iets naar beneden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/6/2016, 20:50

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat hij wilde laten zien wat hij bedoelde, daardoor knikte ze meteen et twinkelende ogen. "Laat maar zien dan..." Grijnsde ze. Ze vroeg zich af wat ze dan zou voelen... hoe het zou voelen... Ze voelde zijn lippen over haar lichaam glijden en ze sloot haar ogen genietend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum