Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 19:33

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar lippen op die van hem en daarna zei ze dat ze van hem hield, waardoor hij haar vol liefde aankeek. 'IK ben ook echt gek op jou en je doet het heel goed,' zei hij trots tegen haar. Het ging ook echt steeds beter en hij vond het knap dat ze nu alweer zo door wilde gaan, als hij rustig en voorzichtig deed was het dus echt wel goed te doen. Daar was hij heel erg blij mee, dat deed hem echt goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/6/2016, 19:42

Koningin Destiney Hiddon

Zijn blik vol liefde zorgde ervoor dat ze echt smolt van he. Hij was ook trots en daardoor twinkelden haar ogen toch wel een beetje. ze was blij dat het nu zo ging, dat ze geen ruzie hadden en gewoon door konden gaan. Ze streek met haar vingers langs zijn wang.
"Je bent ook zo lief..." Fluisterde ze, daarom lukte het haar ook, omdat hij zo ongelooflijk lief was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 21:09

Koning Thobias Hiddon

'Als ik zo klaar met je ben vind jij mij nog veel liever dan nu, denk ik...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar weer en hij liet zijn vingers langzaam heen en weer glijden over haar been, daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en zoog hij heel zachtjes. Hij liet zijn vingers nu heel zachtjes en heel voorzichtig verder glijden en hij drukte zijn lippen op haar been, daarna keek hij grijnzend op naar haar. 'Ik vind je zo mooi...' Mompelde hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/6/2016, 21:19

Koningin Destiney Hiddon

"Dat hoop ik dan maar." Glimlachte ze hem liefdevol toe. Hij zoende haar weer en ze voelde zijn vingers weer over haar been glijden. Ze sloot haar ogen en voelde hoe zacht en lief hij met alles was, ze kon nu eindelijk weer ontspannen en het voelde ook echt allemaal heel erg goed zo. Thobias mompelde dat hij haar mooi vond. Ze glimlachte daardoor. "Ik zal altijd mijn best doen om er goed uit te zien voor mijn knappe man." Plaagde ze lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 23:13

Koning Thobias Hiddon

'Dat doe je dan heel erg goed, want je ziet er geweldig uit,' zei hij zacht tegen haar en hij zoende haar even, daarna drukte hij zijn lippen weer op haar been en trok hij haar jurk nog wat verder omhoog. Hij keek even kort om zich heen, maar niemand kon zo echt precies zien wat er gebeurde, hoopte hij. Hij vond het toch minder erg als ze het bij hem deed en iemand zag het. Hij liet zijn lippen omhoog glijden, heel rustig en voorzichtig, hij wilde haar graag kalm houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/6/2016, 19:01

Koningin Destiney Hiddon

Ze glimlachte toen hij vond dat ze het heel goed deed en er geweldig uitzag. Het was lief van hem en haar ogen twinkelden. Hij trok haar jurk nog wat verder omhoog en zijn lippen gleden verder. Na een tijdje begon ze zachtjes te kreunen, ze vond het echt wel lekker wat hij met haar deed. Ze sloot haar ogen en genoot van hem, de angst was redelijk voorbij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/6/2016, 21:32

Koning Thobias Hiddon

Hij leek het goed te doen en hij merkte dat ze er nu ook echt van genoot, dat vond hij heel erg leuk. Ze kreunde zachtjes en daardoor ging hij iets fanatieker door, dit was echt leuk, als hij merkte dat hij het goed deed en als hij er zelf ook zin in had. Anders werkte het voor hem echt niet en zou hij het ook echt niet fijn vinden om te doen, al had hij dat soms sowieso wel. Nu vond hij het wel fijn, al kwam dat ook door wat ze al bij hem gedaan had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 16:51

Koningin Destiney Hiddon

Thobias deed het echt geweldig en ze genoot met volle teugen van hem. Hij was echt zo lief en rustig op dit moment... misschien vond ze dit nog wel lekkerder dan dat wilde, sowieso op dit moment, nu ze toch een klein beetje angstig was. Met gesloten ogen liet ze hem zijn gang gaan en ze streek door zijn haren heen terwijl ze zachtjes kreunde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 17:54

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar handen door zijn haar glijden en hij was blij om te horen dat ze er zo van genoot, dat deed hem goed. Hij vond het zelf ook wel heel erg fijn nu, hij kon er op deze manier echt wel van genieten, vooral omdat hij merkte dat hij het goede deed en dat hij haar gerust kon stellen terwijl ze eigenlijk bang was. Het verlangen kwam wel terug, maar hij kon het genoeg aan de kant zetten om rustig door te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 17:58

Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje werd haar gekreun wat luider en kwam ze tot een hoogtepunt. Ze trok Thobias dicht tegen zich aan en had een voldane en genietende uitdrukking op haar gezicht staan.
"Je bent geweldig..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Daarna trok ze hem dicht tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 17:59

Koning Thobias Hiddon

Hij werd tegen haar aangetrokken en door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Je bent lief. Je verdient het, ik wil je graag laten zien dat ik echt wel hard mijn best doe,' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar even, hij probeerde het verlangen wat hij voelde weer weg te stoppen. Hij stopte de zoen en hij trok zijn kleding weer normaal aan, daarna glimlachte hij naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 18:03

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat ze het verdiende en dat hij graag wilde laten zien dat hij hard zijn best deed. "Dat doe je zeker, wat lief." Glimlachte ze hem toe. Ze zoende hem zachtjes terug en daarna zag ze dat hij zijn kleding normaal aantrok. Ze keek hem met twinkelende ogen eventjes aan. "Heb je geen zin meer?" Vroeg ze hem nu en ze trok hem nog wat dichter tegen haar lichaam aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 18:04

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij zeker zijn best deed en hij zag haar twinkelende ogen, daarna werd hij dichter tegen haar lichaam aan getrokken en vroeg ze of hij geen zin meer had, waardoor hij grijnsde. 'Ik heb altijd zin, maar ik wil niet dat jij je verplicht voelt. Ik hou het wel vol om even te wachten,' zei hij tegen haar. Hij deed echt ontzettend zijn best voor haar, vroeger had hij dit nooit gezegd, dan had hij gedaan wat hij wilde, waar hij zin in had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 18:09

Koningin Destiney Hiddon

Hij bleek altijd zin te hebben, maar hij wilde niet dat zij zich verplicht voelde. Hij hield het wel vol om even te wachten. Hij was zo ongelooflijk goed voor haar, ze vond het fantastisch en ze genoot daar ook zichtbaar van.
"Ik houd het alleen niet vol om te wachten." grijnsde ze en ze drukte haar lippen heftig op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 18:15

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij nu, dit vond hij super leuk om te horen, dat was ook wel aan hem te zien. Hij had een gelukkig blik in zijn ogen en hij ging heftig mee in de zoen, het was heerlijk. Dit liet hem genieten, dit was echt geweldig. Hij tilde haar op en hij zette haar op het muurtje, zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij keek haar vol verlangen aan. Als ze zo deed, was het voor hem ook niet meer in te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 18:34

Koningin Destiney Hiddon

Hij ging heftig mee in de zoen en zijn blik stond vrolijk en gelukkig. Ze grijnsde naar hem en gaf hem een knipoog. Hij tilde haar op het muurtje en ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden. Genietend keek ze in zijn verlangende ogen en ze begon zijn broek weer los te maken met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 18:36

Koning Thobias Hiddon

Ze maakte zijn broek weer los en hij drukte zijn lippen in haar hals, zijn tanden schraapten over haar huid heen en hij genoot van elke seconde, hij was toch wel blij dat ze het niet erg vond, dat hij door mocht gaan. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij stapte uit zijn broek, daarna trok hij haar iets dichter naar zich toe en keek hij diep in haar ogen. 'Niet bang?' vroeg hij nu zacht aan haar, want hij wilde het wel zeker weten nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 18:58

Koningin Destiney Hiddon

Ze huiverde wel eventjes toen hij met zijn tanden over haar huid schraapte. "Oké, dat vind ik niet echt prettig nu." Sprak ze hem zachtjes toe. Hij trok haar dicht naar zich toe en vroeg of ze niet bang was.
"Zolang jij geen gekke dingen doet, ben ik niet bang." Legde ze hem zacht uit en ze streek door zijn haren heen met haar vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 19:04

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het niet echt prettig vond en daardoor slikte hij even, hij had gedacht dat het wel kon, eigenlijk stond hij er helemaal niet bij stil. Ze zei dat ze niet bang was, zolang hij geen gekke dingen deed. 'Ik doe mijn best,' zei hij zacht. Hij vond het wel moeilijk, hij had het gevoel dat hij het niet goed deed, ook al zou hij heel hard zijn best doen. Dat was niet echt fijn, hij wilde juist het goede doen voor haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 19:19

Koningin Destiney Hiddon

"Zoenen gaat wel en zuigen vast ook." Fluisterde ze, alleen zijn tanden vond ze gewoon niet echt prettig nog momenteel. Hij zei haar zachtjes dat hij zijn best deed en daardoor streelde ze liefdevol langs zijn gezicht. "Dat weet ik." Glimlachte ze hem toe. Ze liet hem nu langzaam in haar glijden en klemde haar benen om zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 19:23

Koning Thobias Hiddon

Ze gaf aan wat hij wel kon doen, hij knikte even, hij vond het wel fijn om te weten wat goed was en wat niet. Ze streek langs zijn gezicht en ze zei dat ze het wist, door wat ze daarna deed kreunde hij zachtjes. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij hield haar even heel dicht bij zich, dit was toch wel erg lekker en hij voelde duidelijk hoe veel het met hem deed dat ze hier zo stonden, in de tuinen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 19:35

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde zachtjes en zijn handen gleden naar haar heupen toe. Ze sloot haar ogen genietend en voelde wat hij met haar deed. Dat ze dit zo in het prieeltje deden, vond ze eigenlijk best wel leuk. Dat was toch wel weer een stuk van de oude Destiney dat daar uitdagend kreunde terwijl ze thobias overal aanraakte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 19:39

Koning Thobias Hiddon

Hij was blij om te merken dat Destiney het ook leuk vond, dat ze het niet alleen voor hem deed. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals, hij zoog voorzichtig, maar meer deed hij nu niet. Hij wist dat het te veel voor haar was en hij wilde niet nu de grenzen op gaan zoeken, want dit was al heel wat en hij vond het al leuk genoeg zo. Zijn vingers gleden over haar huid heen en hij kreunde diep, daarna keek hij langzaam op, hij zag twee wachters hun kant op komen lopen. Hij tilde Destiney op en hij legde haar op de grond neer, meteen boog hij over haar heen en drong hij weer bij haar naar binnen. Hij deed wel zijn best om een beetje stil te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/6/2016, 19:48

Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje werd ze wat onverwachts opgetild, ze slaakte een klein gilletje en keek daarna weer met een grijns naar Thobias toen hij haar op de grond legde. "Werden we in de gaten gehouden?" Vroeg ze hem vervolgens plagend en ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan en drukte haar lippen dwingend op de zijne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 19:52

Koning Thobias Hiddon

Hij grinnikte zacht door haar. 'Doe dan ook zachtjes, zo komen ze natuurlijk deze kant op,' zei hij plagend tegen haar. Hij werd heel dicht tegen haar aangetrokken en de manier waarop ze hem zoende zorgde ervoor dat hij meteen alleen maar aandacht voor haar had. Zijn hand gleed over haar lichaam heen en hij kreunde zachtjes, dit was echt heel heftig. Dit soort dingen moesten ze weer vaker gaan doen. Hij bereikte niet veel later ook kreunend zijn hoogtepunt, hij liet zich naast haar neerzakken en hij lag flink te hijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum