Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 19:21

Koning Thobias Hiddon

Ze zou het hem wel leren. 'Hoe?' vroeg hij plagend. Hij had nergens geduld, echt helemaal nergens bij, dat merkten ze duidelijk in alles. Ze vertrokken naar het kasteel en na een stukje lopen merkte hij toch dat zijn been flink pijn deed, maar dat was niet anders. Hij verbeet de pijn en eenmaal in het kasteel keek hij even naar Destiney. 'Ik ga naar Reagan, kijken hoe het met het werk gaat, oké?' vroeg hij aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 19:29

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar plagend hoe ze dat ging doen en daardoor haalde ze haar schouders een beetje op. "Het is je nu ook gelukt om het een hele lange tijd vol te houden, Thobias, dat vind ik ook echt wel heel knap van je." Sprak ze hem zachtjes toe. Eenmaal in het kasteel gaf hij aan dat hij bij Reagan ging kijken hoe het was met het werk. Ze knikte even.
"Doe je wel voorzichtig met jezelf?" Vroeg ze mompelend en ze drukte een kusje op zijn wang.
Zelf liep ze eigenlijk meteen naar Serena toe, ze wilde haar nog uitvoerig bedanken, ze had een klein cadeautje voor haar gekocht omdat ze zo goed had geholpen.


Koning Reagan tridon

De werkkamer was nu zo ingedeeld dat Danny, zo heette de vrouw, aan de andere kant zat te werken en hij achter het bureau van Thobias. Zo kon hij haar goed in de gaten blijven houden, want helemaal vertrouwen deed hij haar nog niet eigenlijk. Zelf zat hij rustig te werken. Zijn gestreste houding was helemaal verdwenen en hij had er eindelijk weer echt plezier in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 19:34

Koning Thobias Hiddon

Hij knikte langzaam, hij wist wel dat ze gelijk had, maar het was niet echt goed gegaan en het had hem diep ongelukkig gemaakt, hij vond het echt vreselijk. 'Ja, ik doe zeker voorzichtig,' zei hij tegen haar, daarna ging hij naar de werkkamer. Hij klopte op de deur en daarna stapte hij al naar binnen, hij glimlachte naar Reagan, daarna zag hij iemand anders zitten en hij keek er wat raar naar, wat deed die vrouw hier? Ze was wel mooi, ze zag er aantrekkelijk uit, maar zo te zien zat ze te werken, wat had dat te betekenen?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 19:39

Koning Reagan Tridon

Hij hoorde een klopje op de deur en daarna keek hij verrast op dat hij Thobias zag.
"Wat fijn om je weer te zien." Sprak hij oprecht tegen zijn vriend. "Mag ik je voorstellen aan Danny? Zij heeft me ontzettend uit de brand geholpen in de tijd dat jij weg was." Gaf hij eerlijk aan. De vrouw keek op en haar ogen brandden zich in die van Thobias. Daarna kwam ze overeind en stak ze haar hand naar hem uit.
"Aangenaam, koning Hiddon." Sprak ze met een zwoel en zuidelijk accent.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 19:41

Koning Thobias Hiddon

Hij schudde de hand van de vrouw en hij keek haar onderzoekend aan. Hij vond het maar wat raar dat ze hier zat en dat werd eigenlijk alleen maar erger toen Reagan vertelde wat ze hier eigenlijk deed. 'Oh, oké,' zei hij, omdat hij het niet zo goed begreep. Waar kwam ze opeens vandaan? Hij keek weer naar zijn vriend, vond Reagan niet dat hij dit met hem moest overleggen? Wie was die vrouw? 'Kan ik even alleen met haar praten?' vroeg hij nu dus ook en hij keek even naar zijn vriend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 19:48

Koning Reagan Tridon

Thobias wilde met hem alleen praten en Reagan zag aan alles dat hij dit geen goed idee vond. Hij wilde alleen met Danny praten en daardoor knikte Reagan eventjes. "Natuurlijk mag dat. Ik heb haar ook vertelt dat dit onder voorbehoud is, mocht jij het er niet mee eens zijn, ik wilde je alleen niet storen terwijl je samen met Destiney was." Legde hij aan zijn vriend uit. Daarna vertrok hij de kamer uit.
De vrouw, Danny, haalde een pluk haar uit haar gezicht en keek met een rustige blik naar Thobias.
"Uw vriend was wanhopig..." Vertelde ze hem zacht, weer met dat prachtige accent.



Koningin Destiney Hiddon

Ze klopte zachtjes aan op de kamerdeur van Serena en wachtte even rustig af. Thomas had ze tussendoor afgedragen aan een kamermeisje die hem eerst in bad zou doen en daarna in zijn bedje wilde leggen. Ze vond het echt prettig om weer op het kasteel te zijn, de sfeer deed haar gewoon goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 19:53

Koning Thobias Hiddon

Reagan vertrok en hij luisterde naar de vrouw, hij wist echt niet wat hij hier mee moest. 'Dat begrijp ik, maar hij had dit moeten overleggen. Waar kom je vandaan? Wie ben je?' vroeg hij nu doordringend aan haar. Ze was dan heel mooi, hij wist dat hij hier serieus naar moest luisteren, hij kon haar niet hier laten omdat ze mooi was. Juist niet, eigenlijk. Dat was niet goed, het was helemaal niet de bedoeling, hij had al moeite genoeg met alles.

Serena Lomaz

Ze was wat aan het lezen en daardoor kwam ze overeind toen ze iemand op de deur hoorde kloppen. Ze opende de deur en daarna keek ze naar Destiney. 'Hey, hoe is het? Heeft het gewerkt?' vroeg ze nu meteen aan haar, omdat ze echt hoopte dat het geholpen had en dat het beter ging met Thobias en Destiney.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 20:09

Danny

Ze hief haar hoofd in de lucht en keek Thobias aan.
"Hij wilde je niet storen." Sprak ze kort tegen hem. De man wilde weten waar ze vandaan kwam en wie ze was. "Ik kom uit het zuiden waar ik een respectabele raadsvrouw was." Zei ze hem nu. Ze keek naar het bureau en begon wat te zoeken.
"Hier een recensie van de hertog daar, waar ik voor gewerkt heb. Het werk werd mij te monotoon, daarom ben ik op zoek gegaan naar een koninkrijk waar ik als raadsvrouwe kon dienen." Ze gaf hem de papieren aan die de hertog voor haar geschreven had.
"Tevens ben ik een goede vechter en heb ik de beste leraren gehad in zwaardvechten. Mijn naam is Danny." Zei ze hem en ze keek hem doordringend aan.



Koningin Destiney Hiddon

Serena vroeg aan haar hoe het was en of het had gewerkt. "Het werkte fantastisch, echt heel erg bedankt." Zei ze meteen tegen haar en ze omhelsde de vrouw eventjes. "Het spijt me dat ik je weg moest jagen, maar anders was het echt verkeerd afgelopen." Sprak ze zachtjes tegen haar. Daarna haalde ze een klein doosje tevoorschijn. Erin zat een ketting met een sprankelende groene edelsteen. Ze had het echt iets voor Serena gevonden, wat ze alleen niet wist, was dat de steen magie bezat, het zou op een normaal mens geen effect hebben, maar op iemand zoals Serena wel...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 20:14

Koning Thobias Hiddon

Ze begon te vertellen en hij pakte het papier aan, hij las het door en hij keek haar weer aan. Hij wist nog steeds niet wat hij hier van moest vinden. Hij vertrouwde mensen niet zo snel, maar ze had iets waardoor hij haar niet zomaar weg wilde sturen. Hij hoopte dat het niet door haar uiterlijk kwam. 'Dus, wat is je bedoeling hier? Wil je hier blijven? Wil je hier een toekomst opbouwen?' vroeg hij nu. 'Vertel eens wat over jezelf.' zei hij daarna.

Serena Lomaz

'Ik ben heel blij dat het lukte en ik snap wel dat ikbeter weg kon,' zei ze zacht tegen haar, omdat het inderdaad beter was om weg te gaan, ze wilde niet dat Thobias iets bij haar deed, echt niet. Hij was veel te heftig voor haar. Ze pakte een doosje en voorzichtig pakte Serena het aan. 'Is dat voor mij?' vroeg ze zachtjes, ze keek weer op naar de vrouw. Ze vond alleen het doosje al heel erg mooi, maar waarom had Destiney iets voor haar gekocht?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 20:23

Danny

Hij las het papier door en ze wachtte ongeduldig tot hij er klaar mee was. Hij vroeg haar wat haar bedoeling was hier. "Ja, ik wil blijven, ik vind het hier aangenaam en er hangt een fijne sfeer. Ik zou hier graag willen blijven." Legde ze aan hem uit. Daarna wilde hij dat ze iets over zichzelf vertelde. Ze zuchtte zachtjes even.
"Ik ben een bastaard. Dochter van een koning en... mijn moeder heb ik niet gekend." Mompelde ze tegen hem, dit keer lichtelijk beschaamd en ze keek naar de grond.
"Hij gaf mij alle benodigdheden om goed en sterk te worden, maar ik moest ver weg blijven uit zijn rijk." Gaf ze aan.


Koningin Destiney Hiddon

Ze was blij dat het gelukt was en begreep dat ze beter weg kon gaan. Destiney knikte eventjes daardoor met een glimlach, gelukkig kende ze Thobias en begreep ze het ook. Ze vroeg zacht of het doosje met de ketting voor haar was en Destiney grijnsde eventjes.
"Ja, jij hebt ook zoveel meegemaakt en toch blijf je zo ontzettend lief voor iedereen, dat waardeer ik heel erg aan je, daarom heb ik deze gekocht. Maak maar open, ik ben benieuwd of je het mooi vind."Grijnsde Destiney haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 20:27

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde hier blijven, hij knikte langzaam en daarna begon ze wat meer te vertellen. Dit was informatie waar hij wat mee kon, dit maakte haar iets betrouwbaarder. Ze keek naar de grond. 'Het is niet jouw fout, jij kan er niets aan doen.' zei hij doordringend. 'Ik snap hem ook wel.' zei hij daarna. Een bastaard wilde je vooral niet in de buurt hebben, dat was niet goed voor je relatie, dat zeker. Daar wist hij alles van. 'Oké dan, je kan wel blijven, voorlopig,' zei hij. Hij zou Reagan hier nog wel op aanspreken, want hij waardeerde dit niet, maar het had erger gekund. Hij kwam nu naast haar staan en hij keek naar wat ze gedaan had, wat ze allemaal kon.

Serena Lomaz

Destiney was vreselijk lief en door wat ze zei keek ze haar verbaasd aan, het was echt heel lief. Ze maakte het doosje open en ze keek naar de prachtige ketting, langzaam raakte ze de steen aan, meteen kwam er helder licht uit, het voelde heel erg raar, heel sterk. Ze wist niet goed wat het was, maar de steen deed duidelijk heel erg veel met haar, het trok door haar hele lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 20:51

Danny

Hij vertelde dat het niet haar fout was, dat ze er niets aan kon doen. "Daar heeft u gelijk in." Sprak ze hem toe met een knikje. Hij begreep haar vader ook wel. "Zeker, en hij heeft mij wel goed verzorgd dus dat scheelt." Glimlachte ze hem toe. Hij was erover uit dat ze voorlopig mocht blijven. Haar gezicht klaarde op daardoor. Ze was hem dankbaar. Hij kwam naast haar staan en keek naar haar werk. Ze nam gepaste afstand van hem.
"Ik heb me vooral met het kasteel van Reagan beziggehouden, hij wilde niet dat ik iets zou doen waar u het niet mee eens was." Legde ze aan hem uit. Ze schreef netjes en duidelijk en had wat heldere ideeën op papier staan.


Koningin Destiney Hiddon

Serena raakte de steen aan en Destiney keek naar het felle licht. Ze knipperde met haar ogen en staarde er verbaasd aan. "Doe jij dit?" vroeg ze voorzichtig aan Serena en ze slikte eventjes. Wat was dit nu weer voor iets? Had ze Serena iets raars gegeven?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 20:55

Koning Thobias Hiddon

Ze nam afstand van hem, misschien kon hij dan toch wel met haar omgaan. Het werkte in dit geval bijna in haar nadeel dat ze zo mooi was, daardoor had hij eerder de neiging om haar weg te sturen, want hij kon daar zelf niet goed mee omgaan. Ze vertelde wat ze gedaan had en hij knikte even. 'Dat waardeer ik,' zei hij tegen haar. Dat zou het minder erg maken, hij was blij dat Reagan dat had gezegd. 'Ik weet niet goed wat ik met je aan moet,' zei hij nu uiteindelijk, hij kon er maar beter eerlijk over zijn.

Serena Lomaz

Ze keek weer langzaam op toen Destiney iets vroeg. 'Ik geloof het niet... ik weet het niet... het is heel bijzonder,' zei ze zacht tegen Destiney. Ze wist het niet, maar het tintelde helemaal, het was heel bijzonder, ze begreep het niet goed. 'Waar heb je die ketting vandaan?' vroeg ze zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 21:02

Danny

Hij waardeerde het dat zijn vriend ervoor had gezorgd dat ze zich alleen met Reagans kasteel had bemoeid. Daarna gaf hij aan dat hij niet goed wist wat hij met haar aan moest.
"Waarom niet?" Vroeg ze hem nu en ze fronste haar wenkbrauwen eventjes daardoor. Ze dacht eigenlijk wel dat ze hier op haar plek was namelijk.


Koningin Destiney Hiddon

Serena gaf aan dat ze het niet wist, maar dat het bijzonder was. "Ik hoop wel op een goede manier..." Klonk haar stem wat voorzichtig. Serena wilde ook weten waar ze de ketting vandaan had gehaald. "Van de markt vanmorgen. Er stond een koopman die ik niet herkende en hij had allemaal prachtige maar vreemde spullen bij zich." Glimlachte Destiney haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 21:07

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet niet of ik wel met je kan samenwerken en ik weet niet of mijn vrouw het zo leuk vindt,' zei hij zacht tegen haar. Hij leunde op het bureau en hij keek naar haar, ze leek het niet te begrijpen en ze leek het naar haar zin te hebben hier. 'We geven het wel een kans en ik neem je wel mee naar Destiney, dan kan je haar leren kennen. Ik zou het wel fijn vinden als je de komende tijd op het kasteel verblijft, want dat stelt mij een beetje gerust,' zei hij tegen haar, omdat hij dan wat meer vertrouwen op kon bouwen.

Serena Lomaz

'Ja, ik denk wel op een goede manier, ik moet er aan wennen, het is nogal heftig,' zei ze zacht. Het was wel heel heftig, het was heel sterk en het voelde nogal raar, maar als ze er aan zou wennen, zou het misschien wel nuttig zijn. 'Oh, misschien komt het wel ergens heel ver weg vandaan... Het voelt heel bijzonder, ik vind het wel echt heel erg mooi,' zei ze zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 21:14

Danny

Hij wist niet of hij wel met haar kon samenwerken en of zijn vrouw dat wel zo leuk vond. "Een jaloers typje?" Vroeg ze met een kleine grijns aan hem. Hij gaf aan dat hij haar een kans zou geven en hij zou haar meenemen naar zijn vrouw om haar te leren kennen. Het leek hem fijn als ze de komende tijd op het kasteel verbleef.
"Graag, heel erg bedankt." Knikte ze meteen enthousiast.
"Ik zal u alvast aangeven dat ik verleidingen goed kan weerstaan en goed weet hoe ik mij moet gedragen in een mannenwereld." Sprak ze hem toe.


Koningin Destiney Hiddon

Ze dacht op een goede manier, ze moest er alleen nog een beetje aan wennen want het was nogal heftig. "Gelukkig maar..." Sprak ze zachtjes tegen de vrouw. Serena dacht dat het van ver kwam, ze vond het heel bijzonder en mooi.
"Ik hoop dat het ook echt van nut voor je kan zijn, zodra het te gevaarlijk of iets dergelijks wordt, moet je het maar weg doen hoor." Sprak Destiney haar nog wel wat voorzichtig toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 21:18

Koning Thobias Hiddon

'Dat valt eigenlijk nog wel heel erg mee, maar ik ben nogal onbetrouwbaar, geloof ik. Ik heb het er zelf naar gemaakt,' zei hij heel eerlijk tegen haar. Destiney was eigenlijk heel lief voor hem, veel te lief misschien, maar ze wist ook goed hoe hij was en daarom zou ze het misschien minder leuk vinden. Door wat ze zei knikte hij langzaam. 'Dat blijkt,' zei hij, omdat ze er nu al goed mee omging, ze leek bewust afstand te nemen, maar misschien vond ze hem wel gewoon lelijk, dat kon natuurlijk ook, misschien nam ze daardoor wel afstand van hem.

Serena Lomaz

'Ja, dat zal ik doen,' zei ze zacht. Ze maakte zichzelf ook duidelijk dat ze het ding meteen weg zou gooien als het te krachtig voor haar werd, als het te gevaarlijk was. Ze wist niet of dat moeilijk zou zijn of niet, maar ze wilde het wel proberen nu, ze wilde weten of het haar krachtiger zou maken en zou helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 21:29

Danny

Hij gaf aan dat het heel erg meeviel hoe jaloers zijn vrouw was, hij was alleen zelf nogal onbetrouwbaar en hij had het er zelf naar gemaakt. "Dan zal ik helemaal mijn best doen om professioneel te blijven en voldoende afstand van u te houden." Knikte ze hem nu toe als besluit.
"Wat kan ik in de tussentijd gaan doen?" Ze haatte stilzitten namelijk, daar was ze niet echt geschikt voor.


Koningin Destiney Hiddon

Serena zou het doen en daardoor knikte ze eventjes. Niet veel later kwam Remi binnen. Ze merkte dat ze nog een beetje schrikachtig was bij andere mannen, erger dan voordat Thobias haar pijn had gedaan. Hij begroette haar vriendelijk en gaf aan dat hij blij was om te zien dat ze er beter uitzag. Daarna keek hij naar Serena.
"Wat is dat?" Vroeg hij nieuwsgierig over de ketting in haar handen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 21:33

Koning Thobias Hiddon

Ze zou helemaal haar best doen om afstand te houden en professioneel te doen, hij ademde langzaam in. Hij moest dit niet als uitdaging gaan zien, dat was niet goed. Het mocht echt niet. Dit was geen uitdaging om het voor elkaar te krijgen, hij moest blij zijn dat ze dit wilde, dan kon hij wel met haar werken, hopelijk. 'Bedankt,' mompelde hij nog en hij keek haar weer aan door wat ze vroeg. Niet naar haar lichaam kijken. Het duurde even tot de vraag echt tot hem door drong en hij sloot zijn ogen kort om na te kunnen denken. 'Ik heb wel wat boeken, dan leer je wat over het kasteel.' zei hij daarna. Hij stapte achter haar langs en hij haalde een paar grote boeken uit de kast, die hij daarna bij haar neerlegde.

Serena Lomaz

Remi kwam binnen en ze keek glimlachend op naar hem. Hij wilde meteen weten wat de ketting was en daardoor keek ze even naar Destiney. 'Een cadeautje, maar wel bijzonder... het doet iets met mij, maar ik weet nog niet zo goed wat. Dat moet ik nog even ontdekken, geloof ik,' zei ze glimlachend tegen hem. Ze vond het wel echt heel mooi en bijzonder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 09:12

Danny

De koning bedankte haar en ze knikte hem eventjes toe met een glimlachje. Wanneer ze merkte dat hij naar haar lichaam keek, bewoog ze heel onopvallend haar vingers eventjes zodat zijn blik weer voor zich gericht was. Danny kon veel, maar daar zweeg ze liever over. Hij had boeken voor haar en die zouden haar meer leren over het kasteel. "Dank u." Knikte ze en ze pakte de boeken op.
"Dan zal ik nu naar mijn kamer vertrekken." Glimlachte ze.


Remi Kaskadar

De ketting was een cadeautje, maar wel een heel bijzonder cadeau. Remi glimlachte eventjes en drukte een kus op haar wang. "Past goed bij een bijzondere vrouw." Sprak hij zachtjes tegen haar. Destiney gaf aan dat ze weer ging en daarna was hij weer alleen met Serena.
"Ik heb hier over gelezen een keertje." Mompelde hij. Daarna begon hij in een grote stapel boeken te zoeken. Hij wilde Serena graag helpen met haar krachten en had elk mogelijk boek uit de omgeving gekocht dat hen kon helpen ermee. Nu zocht hij wat verstrooid naar het boek dat hij nodig had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 09:46

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze deed keek hij haar weer aan en hij ademde langzaam in. Ze zou de boeken meenemen en vertrekken naar haar kamer. Hij knikte langzaam, hij schaamde zich gewoon voor zijn eigen gedrag. Dat had hij nog nooit gehad, vroeger was het echt een sport voor hem geweest om zo veel mogelijk te flirten, maar Destiney was zo belangrijk voor hem. Hij wilde haar echt geen pijn doen, al voelde hij dat het nog steeds in hem zat. daarom was het goed dat ze er niet in mee ging. Hopelijk zou het gevoel dan vanzelf wegtrekken. 'Ja, dat is goed. Wil je na het eten een wijntje komen drinken? Dan stel ik je voor aan mijn vrouw. Ik zou morgen graag even samen met jou werken om wat dingen door te nemen.' Zei hij nu. Nu ging het wel weer, zolang hij maar geconcentreerd over het werk was.

Serena Lomaz

Ze luisterde wat er verteld werd en ze glimlachte even naar Remi, hij was lief en behulpzaam. 'Was het wel positief?' Vroeg ze nu hij zei dat hij ooit iets gelezen had over wat het was. Hij zocht er naar en ze grijnsde een beetje, het was leuk om naar hem te kijken als hij zo druk opzoek was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 09:56

Danny

Hij knikte en leek het prima te vinden als ze naar har kamer zou gaan. Hij vroeg haar of ze na het eten wijn wilde komen drinken bij hem. Dan zou hij haar voorstellen aan zijn vrouw. De volgende dag wilde hij ook met haar werken om dingen door te nemen.
"Geen enkel probleem. Dan zie ik u vanavond weer." Knikte ze en ze vertrok met de stapel boeken in haar armen en een lichte grijns rond haar lippen, dolblij dat ze mocht blijven.


Remi Kaskadar

serena wilde weten of het wel positief was. "Ja, zeker." Knikte hij ijverig met een grijns. "Het was iets met een soort talisman." Mompelde hij weer terwijl hij geconcentreerd begon te zoeken. Uiteindelijk had hij wat gevonden en trok hij het boek uit de stapel. Hij plofte op de bank neer en trok Serena naast zich met een grijns. Hij gaf haar het boek aan en bladerde er wat doorheen.
"Kijk, iedere heks heeft een soort talisman, die vinden zich vanzelf een weg naar elkaar toe en de talisman versterkt de heks in haar krachten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 10:03

Serena Lomaz

Hij begon te vertellen en ze knikte langzaam, heel erg blij dat het dus echt positief was. Ze wilde geen dingen doen die echt gevaarlijk konden zijn, nooit. Ze wilde er alleen maar op onschuldige en voorzichtige manier gebruik van maken, niets anders. 'Ik vind het echt een prachtige ketting.' Zei ze zachtjes. Ze was er echt super blij mee en daarom was het ook fijn dat het positief was en dat ze hem mocht houden.

Koning Thobias Hiddon

Hij nam zelf nog wat werk door en daarna liep hij richting Destiney. Hij wist nog niet zo goed wat die hier van ging vinden, hij had zelf ook nog steeds zijn twijfels, maar hij zou het wel zien. Destiney zou ook zien hoe ze was, dan zou ze zien dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Hij stapte de slaapkamer in en hij legde wat spullen aan de kant, daarna keek hij naar Destiney en meteen pakte hij haar ook vast. Hij drukte zijn lippen in haar hals, hij hield haar dichtbij zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 15:20

Remi Kaskadar

Ze knikte door zijn woorden en hij zocht de juiste pagina op waar een plaatje van een ketting was te zien, daarbij stond beschreven wat het allemaal precies inhield en hij keek naar Serena met een glimlach. Ze vond het een prachtige ketting.
"Heb je hem van Destiney gehad?" Vroeg hij nu aan haar met een glimlachje rond zijn lippen.


Koningin Destiney Hiddon

Ze vond het echt fijn om hier weer te zijn. Ze zette een raam open omdat het nogal warm was in hun kamer en daarna hield ze zich bezig met Thomas. Na een tijdje kwam Thobias binnen. Ze glimlachte naar hem en voelde hoe hij haar vastpakte en ze sloot haar ogen eventjes toen hij zijn lippen in haar hals drukte.
"Heeft Reagan goed voor het rijk gezorgd?" Vroeg ze met een glimlach aan hem en daarna zoende ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 16:06

Koning Thobias Hiddon

' Ja, dat heeft hij, maar hij heeft ook opeens ergens een vrouw vandaan. Ze zoekt werk, ze is de dochter van een koning, ze lijkt goed te zijn in wat ze doet en ik heb gevraagd of ze straks iets met ons komt drinken zodat je haar kan leren kennen.' zei hij tegen haar. Hij liet maar weg dat het echt een ontzettend knappe en aantrekkelijke vrouw was. Hij zoende haar weer heftig en hij drukte haar tegen de muur. Hij had er nu al weer zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum