Skyrim RPG

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 5/6/2016, 23:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze knuffelde hem wanneer hij zei dat hij heel erg veel van haar hield. Daarna wilde hij graag weten of ze terug wilde naar het kasteel. "Kunnen we nog heel eventjes zo blijven liggen?" Vroeg ze aan hem en ze keek even naar hem op, maar daarna legde ze haar hoofd op zijn borst neer.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 5/6/2016, 23:16

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde liever nog eventjes zo blijven liggen en ze legde haar hoofd op zijn borstkas neer, hij streek langzaam met zijn vingers door haar haren heen, dit was ook wel erg fijn. 'Vind je het hier fijner dan op het kasteel?' vroeg hij nu zacht aan haar, omdat hij niet zo goed wist wat hij daar van moest vinden. Misschien was ze echt wel liever hier, maar hij moest toch terug, hij moest werken. Reagan deed al te veel voor hem, veel te veel.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 5/6/2016, 23:20

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn vingers door haar haren heen glijden en ze sloot haar ogen eventjes. Hij vroeg of ze het hier fijner vond dan op het kasteel. "Hier is het gewoon rustig, op het kasteel vind ik het wel heel erg fijn, maar ik geniet gewoon van de rust soms... hier kan ik mezelf weer opladen." Sprak ze zachtjes tegen hem. "Maar het kasteel is echt fijn." Knikte ze nogmaals.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 5/6/2016, 23:22

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben wel blij dat jij het niet erg vind om daar te zijn, misschien is het goed voor ons als wij af en toe samen hier naar toe gaan, dat is vast beter voor ons,' zei hij zachtjes. Hij zoende haar langzaam en daarna kwam hij wat overeind, ze lag er eigenlijk echt heerlijk bij zo en hij wilde nog wel een keertje. Hij wist dat ze hem ooit beloofd had, elke keer dat hij haar zou verwennen, zou ze het terug doen en ondanks dat hij het nog steeds niet zo vaak uit zichzelf deed, was het nu zo lang geleden dat hij het wel wilde. Hij drukte haar op het bed en hij drukte zacht zijn lippen op haar buik.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/6/2016, 13:09

Koningin Destiney Hiddon

Hij was blij dat ze het niet erg vond om op het kasteel te zijn. Misschien was het ook wel goed voor hun samen om hier af en toe naar toe te gaan. Ze knikte daardoor. "Ja, dat lijkt me wel een goed idee, ik vind het ook fijn o echt even met z'n tweeën weg te zijn, dat het personeel dan eventjes voor Thomas zorgt." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze zoende hem langzaam terug en ze zag hoe hij naar haar keek.Ze gaf hem een knipoog en daarna voelde ze zijn zachte lippen op haar buik. Ze sloot haar ogen en kreunde eventjes. Dit was heerlijk...
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/6/2016, 13:13

Koning Thobias Hiddon

Hij dacht dat het ook wel goed was om af en toe samen weg te zijn, zonder Thomas. Dat zou misschien al een hele hoop helpen, hij hoopte het in ieder geval. Ze leek het lekker te vinden en daardoor gleden zijn lippen nu verder, hij greep haar heupen vast en hij drukte haar in het bed terwijl hij door ging. Hij vond het echt minder erg om te doen, nog steeds deed hij het niet heel vaak uit zichzelf, maar als hij het terug zou krijgen straks,vond hij het nu niet vervelend om te doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/6/2016, 13:15

Koningin Destiney Hiddon

Ze hapte naar adem door wat hij deed. Zijn lippen gleden verder en hij drukte haar in het bed. "Oh, Thobias..." Kreunde ze genietend. Ze kromde haar rug helemaal en liet hem volledig zijn gang gaan met haar. Ze genoot, hij kon dit echt heel erg lekker en heel goed, dit was echt genieten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/6/2016, 13:20

Koning Thobias Hiddon

Het was altijd echt geweldig om zijn naam op deze manier te horen, heerlijk vond hij dat. Hij werd daardoor zelfs nog iets fanatieker, maar als hij haar nu een geweldig gevoel zou kunnen geven, kreeg hij dat straks ook zeker terug. Daarom gleden zijn vingers over haar buik terwijl hij steeds heftiger door ging, hij voelde dat het nu zelfs voor meer verlangen bij hem zorgde en dat was eigenlijk niet echt vaak zo, meestal daagde dit hem niet uit, maar nu wel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/6/2016, 16:37

Koningin Destiney Hiddon

Hij werd alleen maar fanatieker en ze genoot echt van hem, hij deed het heerlijk en ze was behoorlijk verbaasd ook dat hij dit ineens wilde. Normaal zou hij dit initiatief niet zo heel erg snel nemen, maar nu deed hij het en ze was er heel blij mee. Ze drukte haar lichaam zoveel mogelijk tegen hem aan en kneep in de lakens.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/6/2016, 16:39

Koning Thobias Hiddon

Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij hield haar zo veel mogelijk op één plek terwijl hij door bleef gaan, hij sloot zijn ogen, maar af en toe keek hij toch naar haar reactie, het was te leuk om te zien, te uitdagend nu. Hij vond het heerlijk om te bekijken, maar hij merkte wel heel erg goed dat hij het moeilijk kreeg, hij wilde het nu ook heel graag zelf voelen, al was het niet heel erg om wat meer zelfbeheersing te krijgen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/6/2016, 16:42

Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje kwam ze kreunend tot haar hoogtepunt en ze ontspande daardoor helemaal. Ze opende langzaam haar ogen en keek met een grijnsje naar Thobias. "Dat was echt fantastisch... dankjewel." Mompelde ze wat schor tegen hem. Daarna kwam ze langzaam overeind en drukte ze haar lippen op de zijne.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/6/2016, 16:46

Koning Thobias Hiddon

Toen ze klaar was zei ze dat het fantastisch was, ze bedankte hem en hij werd gezoend. 'Het helpt toch... ik wil het wel voor jou doen, als ik het ook terug krijg,' zei hij met een grijnsje tegen haar en hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals. Hij had het nu niet eens echt erg gevonden, al wist hij dat hij dit echt niet elke keer zou kunnen doen, want soms werkte het echt niet voor hem en dan had hij er helemaal geen zin meer in.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 13:14

Koningin Destiney Hiddon

"Oh dus daar heb je de hele tijd aan zitten denken? Aan dat ik wat voor je terug zou doen?" Plaagde ze hem nu met een grijns en ze gaf hem even een knipoog. Ze voelde zijn lippen zacht in haar hals en ze sloot haar ogen heel eventjes. Daarna liet ze hem op zijn rug op het bed liggen en drukte zacht haar lippen op zijn buik. Langzaam liet ze haar lippen afglijden en ze zoende hem zacht op zijn meest gevoelige plekjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/6/2016, 14:59

Koning Thobias Hiddon

' Ja, natuurlijk, waar anders aan?' Vroeg hij grijnzend aan haar. Hij ging op zijn rug liggen en hij ademde diep in, hij voelde haar lippen op zijn buik en hij kreunde zacht, hij had er nu echt heel erg veel zin in, het was zo lekker als ze dit deed. ' Je kan dit zo lekker.' zei hij zacht tegen haar, omdat het ook echt genieten was voor hem. De afspraak werkte dus wel, hij ging het echt sneller voor haar doen als hij wist dat hij dit er voor terug kreeg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 15:03

Koningin Destiney Hiddon

"Hmmm... ik had inderdaad niet veel anders van je verwacht." Mompelde ze hem toe met een grijns. "Maar dat betekent wel dat je het voor mij wilt doen omdat je weet dat ik iets heel lekkers voor je terug doe." Klonk haar stem nu wat ondeugend.
Hij zei tegen haar dat ze dit heel lekker kon, het liet haar even grijnzen. Daarna pakte ze hem zachtjes beet en begon ze langzame bewegingen te maken. Ze drukte haar lippen erop en zoog na een tijdje zachtjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/6/2016, 15:09

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje, ze had namelijk wel gelijk, of ze het nou wilde of niet. 'Vind je het erg dat ik het daar om doe?' Vroeg hij nu zachtjes aan haar, omdat hij toch hoopte dat het niet zo was. Dat ze het alsnog fijn vond dat hij dit voor haar wilde doen. Ze ging door en door wat ze deed kreunde hij weer en sloot hij zijn ogen, het was zo vreselijk lekker. Eigenlijk moest hij het vaker bij haar doen, dan zou hij dit ook vaker voelen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 15:25

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, helemaal niet, ik vind het heerlijk datj eh et bij mij doet en ook nog eens zo uitgebreid, ik heb er echt wel van genoten." Grijnsde ze hem nu toe. Hij kreunde door wat ze deed en ze zag hoe hij zijn ogen sloot. Daardoor ging ze nu zelf wat heftiger tekeer en streelde ze over zijn buik heen met haar vingers.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/6/2016, 15:43

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het heerlijk vond en ook nog zo uitgebreid, daardoor grijnsde hij een beetje, hij was blij om dat te horen, want hij was wel van plan om het dan nog wat vaker te gaan doen. Ze werd nog heftiger en ze gleed over zijn buik heen, waardoor hij steeds iets vaker kreunde. Het was zo lekker als ze dit deed, hier kon hij enorm van genieten, het gaf hem een goed gevoel en hij merkte ook aan zichzelf dat dit hem ontspande, dat was heel erg fijn. Hij bereikte zo uiteindelijk ook zijn hoogtepunt.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 18:13

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte hoe hij tot zijn hoogtepunt kwam en daarna keek ze hem even doordringend aan met een liefdevolle blik in haar ogen.
"Nu ben ik er wel klaar voor om terug te gaan naar het kasteel." Glimlachte ze lichtelijk naar hem. Ze streelde even langs zijn wang en daarna kwam ze overeind. Ze was dolblij met wat Serena voor haar had gedaan, ze voelde zich vele malen beter.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/6/2016, 18:33

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze er nu wel klaar voor was om terug te gaan naar het kasteel en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Mooi, ik ook,' zei hij zacht tegen haar. 'Als we daar hetzelfde doen, tenminste,' plaagde hij haar weer. Ze kwam overeind en hij deed hetzelfde, hij voelde zich echt een heel stuk beter nu, dit was wat hij nodig had, hier werd hij ook gewoon een stuk gelukkiger van en dat voelde hij meteen. Hij pakte wat spullen bij elkaar en daarna keek hij naar haar. 'Kan jij Thomas dragen of moet ik dat doen?' vroeg hij, nadat hij zijn kleren weer aan had getrokken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 18:37

Koningin Destiney Hiddon

Hij was er zelf ook klaar voor om terug te gaan, als ze daar een beetje hetzelfde zouden doen. "Natuurlijk wel." Grijnsde ze hem toe. ze trok haar jurk weer aan en bond haar lange witblonde haar samen. Ze keek nog heel even naar de eieren, maar ze besloot dat die hier goed lagen.
Thobias vroeg of ze Thomas kon dragen. "Zal ik het maar doen? Dan hoef je je been niet al te veel te belasten." Sprak ze zacht en zorgzaam tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/6/2016, 18:39

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het wel kon doen, dan hoefde hij zijn been niet al te veel te belasten. Hij keek haar dankbaar aan, hij zou het wel willen doen als het nodig was, maar het zou waarschijnlijk wel pijnlijk zijn. De wonden waren goed verzorgd door haar en daardoor ging het ook redelijk, maar iets pijnlijk bleef het wel als hij er op stond. Hij pakte Thomas nu wel op en hij gaf hem aan haar, met een glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 18:51

Koningin Destiney Hiddon

Ze zag zijn dankbare blik en daardoor gaf ze hem eventjes een kleine knipoog, ze had heel erg veel voor hem over. Hij pakte Thomas wel op en gaf hem aan haar. "Goedemorgen kleine vent..." Klonk haar stem lief en ze knuffelde het kleine jongetje eventjes. Daarna keek ze Thobias met een glimlach aan.
"Jij houdt ook van hem, is het niet?" Vroeg ze hem een beetje plagend. Hij had aangegeven er moeite mee te hebben, maar momenteel leek hij ook wel echt gek op het jongetje te zijn.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/6/2016, 19:06

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ik hou van hem. Ik hou ook van David, ik vind kinderen gewoon heel moeilijk. Ik heb te weinig geduld, ik word veel te snel kwaad,' zei hij zacht tegen haar, omdat het daardoor lastig was voor hem, daardoor kon hij er minder goed mee omgaan, maar dat was niet erg, dat zou hij waarschijnlijk vanzelf wel leren, hoopte hij tenminste. Hij streek langs de wang van Destiney en hij gaf haar een kusje. 'Zullen we maar gaan dan?'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/6/2016, 19:16

Koningin Destiney Hiddon

Ze luisterde naar hem met een kleine glimlach. "Ik ga het je wel leren om geduld te houden." Plaagde ze hem een beetje en ze gaf hem een knipoog. Thobias streelde langs haar wang en ze kreeg een kusje van hem. Met een glimlach keek ze hem aan. Hij wilde gaan en ze knikte. "Ja, laten we dat maar doen." Knikte ze.
Niet veel later waren ze onderweg naar het kasteel.

Koning Reagan Tridon

Een paar dagen al nadat Thobias en Destiney waren vertrokken, kwam hij al om in het werk en op de een of andere mysterieuze wijze was daar ineens een vrouw, een prachtige vrouw... Ze had lange blonde lokken en doordringende blauwe ogen. Ze was nogal sexy gekleed wanneer ze bij hem was binnengekomen in de werkkamer. Ze beweerde dat ze kon helpen, dat ze al zijn zorgen als sneeuw voor de zon kon laten verdwijnen. Ze gaf aan een respectvolle raadsvrouw te zijn in haar land, maar dat ze graag hier wilde gaan leven. Reagan had haar het voordeel van de twijfel gegeven, maar ze werkte hard en ontzettend goed. Hij was nog nooit zo goed geholpen geweest en ze hielp hem met het besturen van de twee koninkrijken.
Zovaak mogelijk ging hij naar Gwynn toe, hij hield zich heel goed in bij haar, verder dan een klein kusje gingen ze niet. Hij praatte vooral veel met haar, over die nieuwe vrouw waar hij soms zijn twijfels bij trok, maar ze werkte zo ongelooflijk goed en hij liet haar ook in de gaten houden, maar ze leek echt te vertrouwen te zijn.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen