Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:26

Koning Stephen Lahero

Fay wilde het dus eigenlijk juist aan hem merken. Ze vond het fijn als ze hem kon uitdagen, als hij aan haar dacht. Hij knikte langzaam. Misschien moest hij het dan voortaan maar iets meer toe laten en het niet proberen te verbergen. Misschien was dat uiteindelijk dan toch een beter idee. Hij streek nu heel langzaam met zijn vingers over haar huid heen. 'Ik zal het iets meer laten gebeuren. Ik moet er aan wennen dat jij het niet erg vind als ik jou opwindend vind.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 10:32

Koningin Fay Lahero

Hij streek over haar huid heen en ze sloot haar ogen. Hij wilde het meer laten gebeuren, maar hij moest er wel aan wennen dat ze het niet erg vind dat hij haar opwindend vond. “Dat vind ik echt totaal niet erg, lieverd, ik vind het heerlijk.” Fluisterde ze tegen hem terug. Ze keek weer eventjes naar hem. “Felicia vond het wel erg, toch?” Vroeg ze hem nu heel erg zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:34

Koning Stephen Lahero

Ze vond het totaal niet erg, juist heerlijk. Dat liet hem glimlachen, ze was zo anders hierin, hij moest er nog steeds aan wennen. Nu vroeg ze of Felicia het wel erg vond en hij knikte. 'Ik moest mij volledig inhouden en na een tijdje wen je daar aan, dan is het een soort natuurlijk om alle soorten opwinding maar zo goed mogelijk te verbergen. Ze wilde het niet horen, niet zien, dus deed ik mijn uiterste best om mij er volledig voor af te sluiten en ook niets aan haar te laten zien.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 10:40

Koningin Fay Lahero

Ze hadden veel te weinig van dit soort gesprekken gehad tot nu toe, dit was belangrijk en dat merkte ze heel erg goed op dit moment, ze ging hem zo meer begrijpen, meer waarderen zoals hij was.
Ze streek over zijn borst heen en luisterde naar zijn woorden. “Ik begrijp het, je bent er echt aan gewend geraakt en het was heel knap en lief van je dat je dat kon voor haar, maar dat hoeft echt niet meer. Echt niet.” Sprak ze hem liefdevol toe. Ze streek met haar vingers langzaam naar beneden toe en gleed wat plagend over zijn onderbuik heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:42

Koning Stephen Lahero

Ze streek over zijn borstkas heen en ze zei dat ze het begreep, hij was er echt aan gewend geraakt en ze vond het knap en lief van hem dat hij dat kon voor haar, maar het hoefde niet meer. Hij voelde nu haar vingers langzaam over zijn lichaam naar beneden gaan en hij ademde diep in. Ze plaagde hem een beetje en daardoor bleef hij wel ontspannen, al was het duidelijk hoe erg zijn lichaam op haar aanraking reageerde. HIj liet het nu maar gebeuren, als ze het echt niet erg vond, dan geloofde hij dat ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 10:45

Koningin Fay Lahero

“Hmm…” Mompelde ze doordat ze voelde dat zijn lichaam op haar reageerde. “Kijk, dit vind ik prettig, dan weet ik dat ik dingen goed doe, dat je het ook echt lekker vind.” Fluisterde ze en ze drukte lief en zacht haar lippen in zijn hals terwijl haar vingers verder streelden en ze hem aanraakte. Heel rustig en zacht, maar toch wat uitdagend.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:48

Koning Stephen Lahero

Ze gaf aan dat ze dit prettig vond, dan wist ze dat ze dingen goed deed, dat hij het ook echt lekker vond. 'Ik vind het nog wel een beetje raar, maar ik denk dat ik hier wel aan kan wennen.' zei hij tegen haar. Het moest wel lukken, dat wist hij bijna zeker. Het voelde eigenlijk wel fijn dat hij er niet meer over na hoefde te denken. Haar vingers gingen verder en hij voelde haar warme lippen nu ook in zijn hals. Hij kreunde weer zachtjes en hij liet alles maar over zich heen komen, terwijl hij haar zelf ook zacht aanraakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 10:50

Koningin Fay Lahero

Hij vond het nog wel een beetje raar, maar dacht wel dat hij eraan kon wennen. “Zolang je er maar niet teveel druk achter zet, dat vind ik wel belangrijk. Laat het maar gewoon over je heen komen.” Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze ging rustig en een beetje plagend verder terwijl ze voelde dat hij haar ook aanraakte. Het was gewoon zo fijn, rustig en toch heel erg prettig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:54

Koning Stephen Lahero

Ze vond het belangrijk dat hij er niet te veel druk achter zette, hij moest het gewoon over zich heen laten komen. 'Dat moet mij wel lukken.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Het moest vast goed komen, als hij maar rustig bleef en het gevoel had dat hij alles met haar kon bespreken. Nu ging dat heel goed. Ze ging rustig verder en hij genoot er duidelijk van, hij bleef ook rustig nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 11:02

Koningin Fay Lahero

Hij zei zelfs met een grijns dat het hem wel moest gaan lukken en dat liet haar breed glimlachen. “Ik wist wel dat je dat kan.” Zei ze tegen hem. Hij bleef heel rustig en genoot er ook echt van.
“Wat nu als ik heel erg gemeen nu stop bij je?” Vroeg ze plagend aan hem met twinkelende ogen
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 11:03

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze wel wist dat hij het kon en dat liet hem grijnzen. Door wat ze daarna plagend aan hem vroeg keek hij haar uitdagend aan, ze had die leuke twinkeling in haar ogen staan en dat vond hij heerlijk. 'Dat zou inderdaad gemeen zijn.' fluisterde hij. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar langzaam en intens. Hij vond het nu al heel fijn dat het zo ging, dat ze dit hadden kunnen bespreken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 11:12

Koningin Fay Lahero

Hij keek haar uitdagend aan en dat liet haar vrolijk even grijnzen. Hij fluisterde dat het inderdaad gemeen zou zijn. “Zou je dan niet kunnen slapen?” Vroeg ze hem met nog steeds dezelfde twinkeling in haar ogen. Hij streek langs haar gezicht en ze zoende hem langzaam en intens terug. Het was heerlijk. Dit vond ze zo fijn en dit maakte alles goed. Zo kreeg ze er onwijs veel vertrouwen in en dat voelde heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 11:24

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg of hij dan misschien niet zou kunnen slapen en hij ademde langzaam in. 'Waarschijnlijk zou ik na een tijd wel in slaap komen, maar nogal heftig dromen, denk ik. Over jou.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze leek de zoen ook heel fijn te vinden en hij gleed met zijn vingers over haar rondingen heen. Fay was echt een perfecte vrouw, hij wist dat elke man wel naar haar keek, ze had een goed lichaam en ze straalde gewoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 11:30

Koningin Fay Lahero

Hij vertelde haar dat hij na een tijd wel in slaap zou komen waarschijnlijk, maar zijn dromen zouden nogal heftig zijn en over haar gaan. “Dat klinkt best wel heel uitdagend.” Zei ze nu met een grijns tegen hem. Het was zo fijn met hem en ze genoot er gewoon echt van. Even keek ze hem aan. “Wil je het proberen? Dat ik stop en dat je dan heftig gaat dromen?” Vroeg ze aan hem. Ze wilde graag weten hoe hij erover dacht en wat hem lekker leek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 11:33

Koning Stephen Lahero

Ze vond het best wel uitdagend klinken en ze vroeg wat hij wilde. Of hij het wilde proberen. Hij dacht er even over na en hij knikte langzaam. 'We kunnen het wel proberen, ik ben wel benieuwd hoe het voelt.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij was heel nieuwsgierig hoe heftig het zou zijn, dit soort dingen deden ze niet vaak, maar misschien was het juist wel heel leuk om het daarom te doen en nu wist hij ook dat Fay het ook leuk vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 11:36

Koningin Fay Lahero

Hij leek er even over na te moeten denken, maar vervolgens knikte hij langzaam. Hij dacht dat ze het wel konden proberen, hij was benieuwd hoe het voelde. Het liet haar grijnzen en ze gaf hem even een knipoog. “Maak je me wel wakker als het te heftig wordt?” Vroeg ze aan hem. “Want dan help ik je met liefde er vanaf.” Ze stopte nu langzaam en zoende hem nog even uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 11:38

Koning Stephen Lahero

Ze grijnsde en knipoogde naar hem, waardoor hij haar een kusje gaf. Ze was echt heel erg leuk. Op dit soort momenten was het vertrouwen dat hij in haar had zo groot, dat was heel bijzonder voor hem. Ze vroeg of hij haar wel wakker zou maken als het te heftig werd, want ze zou hem er met liefde vanaf helpen. 'Dat zal ik doen.' zei hij tegen haar. Ze hield op en hij merkte heel goed dat zijn lichaam naar meer verlangde en het niet echt begreep, het gevoel was intens, het daagde hem in ieder geval enorm uit. Hij werd nog even uitdagend door haar gezoend, waar hij toch een gretig in mee ging, wat hij normaal niet zo snel had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 11:41

Koningin Fay Lahero

Hij zou haar wakker maken en hij ging gretig mee in haar zoen. Het was heerlijk dat ze dit voor elkaar kreeg bij hem en het begon allemaal bij het uitpraten. Het gaf haar echt een onwijs goed gevoel.
“Slaap lekker lieverd… ik ben echt onwijs blij met jou.” Sprak ze hem liefdevol toe. Ze keek hem nog eventjes aan en daarna sloot ze langzaam haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 11:44

Koning Stephen Lahero

Door haar lieve woorden glimlachte hij nog even naar haar, hij gaf haar zachtjes een kusje en daarna bleef hij naar haar gezicht staren. Zoals hij verwacht had kwam zijn lichaam nog niet echt tot rust en kon hij daardoor ook niet meteen slapen, het verlangen was duidelijk te voelen. Uiteindelijk ging het iets beter en zakte hij in slaap, maar begon het heftige dromen. Dit kende hij nog van vroeger, als er iets gebeurde op een dag dat hem uitdaagde, maar Felicia totaal niets wilde, droomde hij ook altijd zo heftig. Dat was toen een soort van uitlaatklep geweest, in zijn dromen kon wel alles gebeuren. Felicia vond het alleen niet echt zo fijn, in tegenstelling tot Fay. Automatisch drukte hij zijn lichaam tegen haar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 11:47

Koningin Fay Lahero

Ze sliep zelf al heel erg gauw, dicht tegen hem aan en heel rustig. Ze was hier zo blij mee, dit was zo ontzettend fijn met hem. Na een tijdje merkte ze het wel, hij drukte zijn lichaam tegen haar aan. In haar slaap sloeg ze haar armen om hem heen en kroop ze nog iets dichter tegen hem aan. Het had ook écht wel wat met haar gedaan, dat was het nu juist, daarom wilde ze dit ook proberen, want het liet haar ook echt niet koud.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 12:12

Koning Stephen Lahero

Zijn droom was echt heel heftig, ze deden zo veel dingen die hij nog nooit gedaan had, hij vond het allemaal geweldig en doordat het in zijn droom zo lekker was, durfde hij het echt wel een keertje te proberen. Sommige dingen waren wel een beetje raar of zo heftig dat hij het nu nog lang niet zou durven, maar in zijn droom leek hij echt overal van te kunnen genieten. Tot zijn verbazing merkte hij dat hij ook droomde over Elvira en Nathan, het was ook best wel heftig allemaal. Toen hij wakker werd ademde hij langzaam in, hij voelde het verlangen nog steeds in zijn lichaam branden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 12:37

Koningin Fay Lahero

Langzaam werd ze wakker omdat hij echt zo dicht tegen haar aan lag en ze merkte na een tijdje dat hij ook wakker werd. Ze streek even langs zijn wang en zoende hem heftig en vol passie. Ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan en keek hem daarna doordringend aan. “Heb je lekkere dingen gedroomd?” Vroeg ze hem plagend en uitdagend.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 12:39

Koning Stephen Lahero

Hij voelde dat Fay langs zijn wang streek, ze zoende hem meteen heftig en hij werd dicht tegen haar aangetrokken, waardoor hij zachtjes kreunde. Ze vroeg plagend en uitdagend of hij lekkere dingen had gedroomd en daardoor grijnsde hij. 'Ja, zeker. Genoeg dingen die wij de rest van het jaar kunnen uitvoeren.' zei hij met een fonkeling in zijn ogen. 'Maar... ik droomde ook iets over Nathan en Elvira...' gaf hij daarna toe. Hij kon het gewoon niet voor zich houden, hij was veel te eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 12:47


Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat hij dingen had gedroomd die ze de rest van het jaar uit konden voeren. Hij had zelfs een fonkeling in zijn ogen en dat liet haar toch wel eventjes grijnzen. Het was heerlijk om hem zo te zien. “We hebben alle tijd natuurlijk.” Zei ze uitdagend. Hij zei daarna dat hij ook iets droomde over Nathan en Elvira.
“Met z’n vieren? Oh… dat lijkt me heel interessant.” Zei ze hem nu. Ze gleed met haar nagels over zijn borst heen en keek hem doordringend aan met ondeugende ogen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 12:50

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze alle tijd hadden en hij knikte even, dat was inderdaad waar. Alle tijd van de wereld om dingen te proberen. Ze vroeg of het met zijn vieren was en daarna gaf ze aan dat het haar heel interessant leek. 'Echt?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij had verwacht dat ze het niet echt zag zitten en hij dacht eigenlijk ook dat Elvira het niet zo'n goed plan vond, maar het was maar een droom. Een hele heftig en uitdagende droom, maar het hoefde niet uitgevoerd te worden, natuurlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum