Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2016, 22:48

Lolita Fullbright

"Maar deze is echt lekker." Grijnsde ze. Ze schonk voor Leroy ook een glaasje in en ging daarna op de bank zitten. Kenzo vroeg naar zijn zus en ze luisterde naar Leroy die vertelde dat hij haar binnenkort zal gaan ontmoeten.
"Misschien zelfs nu al." Zei Lolita wanneer ze een klopje op de deur hoorde. Selina kwam al gauw binnen en grijnsde even vrolijk. "Hoi, jij bent vast Kenzo, mijn andere broertje?" Klonk haar stem en ze stak haar hand uit om zich voor te stellen. "Mijn naam is Selina."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2016, 22:52

Kenzo

'ja, dat is waar, dit is echt lekker,' stemde hij in. Er werd op de deur geklopt en daardoor keek hij op, het was dus zijn zus die binnen kwam. Hij schudde haar hand en hij keek haar grijnzend aan. 'Ja, dat ben ik, leuk je te ontmoeten,' zei hij tegen haar. Hij zag wel dat ze inderdaad wel op hun leek, je kon zien dat Leroy haar vader was. 'Woon je nu ook gewoon hier?' vroeg hij. Als iedereen hier woonde, was het toch misschien het overwegen waard om hier ook te komen wonen, maar hij wist het nog niet echt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2016, 23:02

Lolita Fullbright

Ze grijnsde naar Kenzo die het echt lekker vond. Kenzo en Selina maakten kennis met elkaar en Selina ging ook gewoon zitten, geïnteresseerd in Kenzo, hij was knap, jammer genoeg was het haar broertje.
"Ja, ik woon hier, tot nu toe voorlopig, we zien wel hoe het loopt. Misschien ga ik straks mijn eigen weg wel, maar dit is ook wel makkelijk en ik leer veel." Vertelde ze Kenzo uitgebreid en glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2016, 23:03

Kenzo

'Hm, ik weet nog steeds niet of het wel echt iets voor mij is om hier te wonen,' zei hij nadenken. 'Waarom probeer je het niet gewoon?' vroeg Leroy daarom. 'Als het niet gaat kan je altijd weer terug, het is geen verplichting om hier ook echt te blijven wonen,' zei hij tegen zijn zoon. Hij knikte langzaam. 'Is goed, ik probeer het wel uit, als het niet werkt ben ik snel genoeg weg,' zei hij daarop.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2016, 23:13

Lolita Fullbright

Kenzo twijfelde duidelijk echt. "Ik vind het leuk, zo word de familie steeds groter en hopelijk ook gezelliger, ik denk ook dat Jay het wel gezellig vind." Glimlachte ze nu. Selina keek eventjes naar de rest en weer naar Kenzo. "Het is ook wel leuk hier hoor, je kan ook zo weer weg. Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lukt het jou wel gewoon om niet al te boos te worden op mensen enzo?" Selina kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2016, 23:23

Kenzo

'Dat denk ik ook wel, maar we zullen het vanzelf gaan ondervinden,' zei hij tegen haar. Selina vroeg opeens of het met hem goed ging, of het hem lukte om niet al te boos te worden op mensen. Daardoor grijnsde hij een beetje. 'Het gaat mij redelijk goed af eigenlijk, al heeft het mij wel wat moeite gekost. Ik had niet zo veel keuze, ik ben in het dorp opgegroeid, het gaat niet zo makkelijk als je iedereen een klap verkoopt die je boos maakt...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 18:18

Selina Foxy

Hij grijnsde haar toe en gaf aan dat het hem redelijk goed afging, hij had ook geen keuze want hij was in het dorp opgegroeid, dan ging het allemaal niet zo makkelijk.
"Ik ben ook in een dorp opgegroeid, maar ik ben haast altijd binnen gebleven, mijn moeder beschermde mij en ik kon er vaak mee weg komen aangezien ik toch een vrouw ben, toen nog een meisje." Glimlachte ze lichtelijk naar Kenzo. "Ik ga weer, ik heb een afspraak met Sean." Ze kwam overeind, ze had namelijk ook gezien dat Kenzo er pas net was en ze wist dat hij eigenlijk niet vaak kwam, ze wilde ze wat tijd met elkaar gunnen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 18:33

Elvira Solore

Nog steeds had ze het prima naar haar zin in de smederij, maar ze begon zich wel behoorlijk te vervelen tussendoor. Het was wel fijn om zo ongecompliceerd te leven en doordat ze Stephen niet zag, werd ze ook niet in de verleiding gebracht en eerlijk gezegd miste ze dat ook niet. Ze miste alleen zijn vriendschap een beetje, want ze had het altijd heel leuk en fijn met hem. Ze lag in het zonnetje in de tuin wat te lezen en genoot van de warmte.


Koningin Fay Lahero

Ze vond het heel erg gezellig nu Faith hier was en ze had ergens ook wel het gevoel dat Faith de stemming positief hield, het was heerlijk om Stephen vrolijk te zien wanneer ze binnenkwam bij hem, of in ieder geval tevreden. Hij was minder boos, maar ze wist zelf ook wel dat Faith niet voor altijd wilde blijven hier. Ze was echt stapelgek op Killian en wilde ook verder oefenen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Het ging allemaal best wel goed, ze had het fijn met Jay en voelde zich op haar gemak. Ivan groeide hard en Killian was hartstikke lief. Ze had alles wat ze wilde op dit moment, maar ze was bang dat het gauw weer over zou gaan, als Jay weer met Kenzo omging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 18:53

Kenzo

'Dan is het inderdaad wel een beetje anders ja...' zei hij tegen haar. Hij begreep wel dat het de situatie een klein beetje veranderde als vrouw. Hij kon het niet maken om zomaar iets te doen, hij werd altijd gepakt en gestraft, hij moest wel normaal reageren en hij had het zichzelf ook aardig aangeleerd, met hulp van zijn moeder eigenlijk. Ze vertrok weer en hij keek even naar Leroy. 'Zal ik wat spullen halen en dan meteen blijven?' vroeg hij. 'Ja, dat is helemaal prima,' zei Leroy meteen.

Nathan Gerono

Hij stond hard te werken, hij hield zichzelf flink bezig met het werk in de smederij en het ging wel redelijk, al werd het af en toe wel wat saai. Hij had de neiging om elke avond naar de herberg te gaan om flink wat te drinken, dat zorgde tenminste voor actie en voor een leuke avond, maar dat was niet zo verstandig als hij Elvira trouw wilde blijven. Dan ging het hem nooit lukken. Het was wel makkelijker hier, alleen had hij soms vrouwelijke klanten en dan had hij het af en toe wat moeilijk.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 18:57

Lolita Fullbright

Selina ging naar Sean toe en Kenzo vroeg haast meteen of hij spullen kon halen en meteen kon blijven. Ze keek hem wat verrast aan. "Leuk dat je wilt blijven, Kenzo, ik weet haast zeker dat Jay het ook heel erg gezellig gaat vinden." Glimlachte ze hem breed toe.


Elvira Solore

Na een tijdje ging ze de smederij weer binnen, inmiddels had ze al wel een prachtig kleurtje op haar huid gekregen. Ze was mooi bruin geworden.
"Nathan, word het niet eens tijd dat we wat gaan doen? Ik heb geen idee wat, maar ik wil iets doen, samen met jou. Ik verveel me dood." Zei ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 19:05

Kenzo

'Dat hoop ik dan maar, maar ik spreek hem straks wel even. Bedankt voor alles alvast, ik ga dan nog maar even naar huis toe...' zei hij. Hij gaf zijn vader een hand en hij omhelsde Lolita kort, daarna liep hij de kamer uit. Hij haalde zijn spullen op om even later weer terug te zijn, door een wachter werd hij al naar een kamer gebracht.

Sean Mylano

Hij had zelf even getraind en hij had zich omgekleed, hij keek op toen Selina naar hem toe kwam lopen. 'Hey,' zei hij tegen haar, een grijnsje op zijn gezicht en een vrolijke uitdrukking op zijn gezicht. Hij vond het altijd wel gezellig met haar, dat zou het nu waarschijnlijk ook zijn.

Nathan Gerono

Elvira kwam binnen, hij keek op naar haar en door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Ja, dat zou ik ook wel willen, maar ik heb geen idee wat we zouden moeten gaan doen,' zei hij tegen haar. Hij wist niet wat ze konden doen, hij verveelde zich nogal snel en daardoor was alles niet zo uitdagend en leuk voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 19:13

Lolita Fullbright

"We zien je wel weer bij het eten vanavond, succes met alles ophalen." Glimlachte ze hem toe en ze omhelsde hem ook eventjes. Daarna keek ze Leroy weer aan met een grijns. "Hij is leuk, hé?" Vroeg ze vrolijk aan hem en ze zoende Leroy nu zachtjes en liefdevol eventjes.


Selina Foxy

"Hoi, Sean." Klonk haar stem vrolijk. Hij kwam op haar afgelopen en ze keek even naar hem. "Ik heb mijn andere broertje nu ook ontmoet, hij komt hier nu ook wonen, hij ziet er wel vriendelijk uit." Vertelde ze hem met een vrolijke blik.


Elvira Solore

Hij grijnsde een beetje, maar hij had ook geen idee. Ze ging achter hem staan en sloeg haar armen om zijn middel heen, zachtjes drukte ze haar lippen in zijn hals en keek naar hem. "Misschien moeten we weer wat misdadigers op gaan sporen of zoiets..." Opperde ze zachtjes. Ze was toe aan wat spanning.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 19:20

Leroy Fullbright

Kenzo vertrok en Lolita kwam naar hem toe en zoende hem. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij trok haar iets dichter naar zich toe. 'Ja, het is een aardige jongen...' zei hij. Het viel hem heel erg mee, hij mocht Kenzo wel. Het kon niet zo veel kwaad om hem hier te laten wonen, waarschijnlijk.

Sean Mylano

'Oh, dat is fijn. Is hij net zo knap als de rest van de familie?' vroeg hij plagend aan haar. 'Wil je gaan trainen? Wil je iets leuks doen? Wil je een stukje wandelen? Zeg het maar, ik heb de hele middag en avond vrijgehouden, speciaal voor jou.' zei hij tegen haar. Hij had eigenlijk toch niets te doen, dus het was meer een grapje dan dat het echt zo was.

Nathan Gerono

Ze kwam achter hem staan, hij voelde haar lippen in zijn hals en daardoor ademde hij langzaam in. 'Hm, dat zouden we wel kunnen proberen... jammer dat ze in leven moeten blijven,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar, want dat vond hij toch echt wel een nadeel. Hij hield er van om iemand echt op te jagen en niet alleen gevangen te nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 19:31

Lolita Fullbright

Zijn handen gleden zacht over haar lichaam heen en hij zei dat het inderdaad een aardige jongen was. Zachtjes legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan. "Je doet het goed... ik hou zo ongelooflijk veel van je..." Fluisterde ze hem liefdevol toe.


Selina Foxy

"Het was haast een schok hoe knap hij was." grinnikte ze zachtjes tegen hem. Hij vroeg aan haar wat ze allemaal wilde gaan doen. Hij had de hele middag en avond vrijgehouden en dat was speciaal voor haar. "En dat moet ik geloven omdat je zo graag alleen maar vrienden met mij wilt blijven?" Vroeg ze hem nu plagend. "Ik wil wel trainen, dat lijkt me leuk." Knikte ze.


Elvira Solore

Hij gaf aan dat ze het wel zouden kunnen proberen, hij vond het alleen jammer dat ze in leven moesten blijven. "Ik hoorde dat in een dorpje verderop een seriemoordenaar rondloopt, dat is toch niet zo heel erg om hem van zijn leven te ontdoen? Doet hij ook met andere mensen." Klonk haar stem tegen hem en ze keek hem eventjes aan met een slinkse grijns rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 19:49

Leroy Fullbright

'Ik hou ook van jou en ik vind ook dat we niet ontevreden moeten zijn,' zei hij tegen haar. Hij zoende haar zacht en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. 'Je bent geweldig, ik snap nog steeds niet dat je dit allemaal voor elkaar krijgt bij mij.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar weer.

Sean Mylano

'Nou, moet ik een beetje jaloers zijn nu of dat niet?' zei hij lachend tegen haar. DOor wat ze daarna zei grinnikte hij een beetje. 'Jij moet geloven wat je wilt geloven, maar jij bent degene die mij er constant aan herinnert, alsof je wilt dat ik mij er elke keer bewust van ben. Dat doe jij vast niet voor niets, of wel soms?' vroeg hij plagend aan haar. 'Trainen is goed, kom maar mee dan..'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 20:03

Lolita Fullbright

Hij hield ook van haar en vond dat ze niet ontevreden moesten doen. "Precies, dat denk ik ook." Glimlachte ze. Ze voelde zijn lippen zacht op de hare en zijn handen gleden over haar heupen, hij vond haar geweldig en snapte nog steeds niet dat ze dit allemaal voor elkaar kreeg. "Ik krijg het in ieder geval voor elkaar en dat is al heel erg mooi toch?" Vroeg ze wat plagend. Ze zoende hem heel zachtjes terug. "Heb je nog niet genoeg gehad, vandaag?" Grinnikte ze.


Selina Foxy

Ze begon te lachen door zijn woorden. "Helaas is hij familie." En ze haalde eventjes haar schouders op. Hij begon haar wat te plagen. "Jij doet elke keer net alsof je vergeet wat we afgesproken hebben, bovendien was het jouw afspraak, jij wilde het niet, ik vind dan niet dat je zomaar mag terug gaan krabbelen met dat geflirt van je." Zei ze hem nu met een grijns en twinkelende ogen. Hij vond trainen goed en zei dat ze mee moest komen. Ze knikte eventjes en liep met hem mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 20:09

Leroy Fullbright

'Dat is heel mooi ja, volgens mij krijg jij zelfs echt alles voor elkaar,' zei hij lachend tegen haar. Na de zoen vroeg ze of hij nog niet genoeg had gehad vandaag. 'Ik heb nooit genoeg, dat weet jij toch?' vroeg hij plagend aan haar. Hij streek langs haar hals en daarna zoende hij haar weer langzaam en toch wat gretig. Hij vond het veel te lekker en hij kon het de hele dag door wel doen, als het maar niet meteen achter elkaar was.

Sean Mylano

'Ja, helaas,' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Dat is zo, ik vergeet het niet hoor. Vrienden zijn kan toch ook op deze leuke manier? Ik hou er wel van hoor, bovendien moeten we zo veel met elkaar optrekken dat ik het wel leuk wil maken, ik zie bijna geen andere vrouwen meer hier, dus dan moet ik maar met jou zo omgaan, ik kan er ook niets aan doen,' zei hij lachend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 20:15

Lolita Fullbright

Hij zei lachend dat ze waarschijnlijk alles voor elkaar kon krijgen. "Ja, zo'n beetje wel, ik ben er wel goed in." Grijnsde ze. HIj had nooit genoeg en dat wist ze ook wel. "Ja, ik weet dat jij nooit genoeg hebt, maar ik wel." Grijnsde ze nu en ze streek even zachtjes langs zijn wang. Daarna zoende hij haar langzaam, maar toch gretig. Ze vond het wel lekker, maar voor haar was het wel genoeg zo allemaal.


Selina Foxy

Hij gaf aan dat hij het niet vergat en vrienden zijn kon ook zo. Hij hield ervan en wilde het leuk maken. "Ik vind het ook echt wel heel erg gezellig." Grijnsde ze. "Maar ik denk dat ik misschien nog wel eens de fout in kan gaan, dat ik het iets te gezellig ga vinden." Legde ze zacht aan hem uit en ze glimlachte een klein beetje naar hem. Ze wilde wel graag eerlijk tegen hem zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 20:23

Leroy Fullbright

'Ja, je bent er enorm goed in,' zei hij lachend tegen haar. Ze zei dat ze wist dat hij er nooit genoeg van kreeg, maar zij wel. 'Hm, soms verbaasd mij dat een beetje, het is toch zo geweldig met mij dat het bijna niet anders kan dan dat je het heel vaak wil doen?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan en hij liet zijn handen over haar rug heen glijden.

Sean Mylano

Ze vond het ook echt wel gezellig, maar ze dacht dat ze wel de fout in kon gaan, als ze het iets te gezellig ging vinden. 'Hm, als je iets éénmalig heel gezellig hebt, dan is het toch niet meteen een relatie?' vroeg hij zacht en plagend aan haar. Hij had een wat uitdagende blik in zijn ogen staan, het was alweer even geleden en daardoor werd hij wel wat meer zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 20:32

Lolita Fullbright

Het verbaasde hem soms wel een beetje want het was zo geweldig met hem dat het bijna niet anders kon. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en zijn handen gingen over haar rug heen. "Op een gegeven moment hoef ik gewoon niet meer, echt niet... Vroeger deed ik het dagenlang, maar nu kan ik er zelf voor kiezen natuurlijk, daardoor hoef ik het niet altijd." Legde ze zacht aan hem uit


Selina Foxy

Haar blik werd haast meteen uitdagend door zijn zachte en plagende woorden. "Het past eigenlijk niet echt in mijn nieuwe leven, Sean. Ik wil het eigenlijk niet meer zo, het klinkt heel aantrekkelijk, maar het is niet meer mijn bedoeling." Legde ze zachtjes aan hem uit. "Wanneer ik zoiets doe, wil ik er een vaste relatie aan over houden."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 20:35

Leroy Fullbright

'Dat begrijp ik wel, maar is het dan zo dat het ook minder lekker wordt? Ik kan mij er niet zo goed iets bij voorstellen... als het fijn is dan kan je er toch nooit echt genoeg van krijgen?' vroeg hij haar nu. Het was voor hem echt een beetje een raar idee, want hij wilde heel erg graag zo vaak mogelijk, hij zou nooit zeggen dat het echt genoeg voor hem was.

Sean Mylano

'Hm, dat is voor mij toch jammer.' zei hij tegen haar. 'Toch vervelend dat ik met zo'n knappe vrouw moet werken en afstand moet houden, dat is niet echt iets voor mij,' zei hij lachend tegen haar. Hij vond het niet zo heel erg, maar hij moest zichzelf dan wel echt een stuk beter in de gaten houden, anders ging het niet werken voor hem, waarschijnlijk. 'Ik vind het wel heel netjes van je, ik zou het niet kunnen,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 20:52

Lolita Fullbright

Hij begreep het wel, maar vroeg hoe het precies zat, werd het minder lekker, hij kon zich er niet echt iets bij voorstellen. "Ik ben nu gewoon niet meer zo oopgewonden, Leroy, daardoor heb ik er ook minder zin in. Het hoeft van mij niet. Ik vind het veel lekkerder nu om dicht tegen je aan te zitten en je te knuffelen." Legde ze zachtjes aan hem uit.


Selina Foxy

Hij vond het toch jammer en wel vervelend dat hij met zo'n knappe vrouw moest werken en afstand moest houden. Het was niet echt wat voor hem.
"Wen er dan maar aan." Plaagde ze hem nu een beetje met een grijns.
"Beeld je maar in dat ik heel lelijk ben." Lachte ze vrolijk naar hem en hij gaf aan dat hij het wel netjes van haar vond, want hij zou het niet kunnen.
"Ik doe mijn best. Ik wil dat het werkt, deze manier van leven." Knikte ze meteen. Ze waren buiten aangekomen. "Ga je me nog wat leren?" Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 20:54

Leroy Fullbright

Ze begon uit te leggen hoe het voelde en wat er precies anders was, hij knikte langzaam, al was het nog steeds best wel lastig te begrijpen voor hem, het was wat moeilijk te volgen allemaal, hij voelde het totaal niet zo. 'Ik denk dat ik niet goed kan begrijpen dat de opwinding minder wordt, maar ik snap het denk ik wel... voor vandaag is het genoeg dus?' vroeg hij zacht.

Sean Mylano

'Ik doe ontzettend mijn best,' zei hij lachend tegen haar. Hij moest zich inbeelden dat ze heel lelijk was, maar dat zou waarschijnlijk nog niet zo heel erg makkelijk gaan. 'Dat snap ik en dat is ook heel goed van je, ik zal mijn best doen om niet al te veel met je te flirten, maar ik kan je niets beloven,' zei hij eerlijk. Door wat ze daarna vroeg grijnsde hij. 'Waar kan ik je mee helpen? Wat wil je weten?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/2/2016, 21:03

Lolita FUllbright

Hij knikte een beetje. Hij kon dacht hij niet begrijpen dat de opwinding minder werd. "Ik denk dat het ook gewoon komt doordat ik wat ouder word, Leroy, ik vind het lekker, maar ik heb er niet altijd zin in." Probeerde ze nog een beetje aan hem uit te leggen. Ze knikte wanneer hij vroeg dat het voor vandaag genoeg was. "Ja, voor mij is het genoeg." Zei ze hem zachtjes.


Selina Foxy

Hij deed ontzettend zijn best en ze grijnsde even. Hij vond het goed van haar en zou zijn best doen om niet al te veel te flirten, maar hij kon haar niets beloven. Ze omhelsde hem nu eventjes. "Dankjewel, Sean." Glimlachte ze nu. Hij vroeg waar hij haar mee kon helpen.
"Ik kan eigenlijk helemaal niets, ik wil leren waarmee ik mijn woede kan afreageren zonder mijzelf of anderen pijn te doen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/2/2016, 21:09

Leroy Fullbright

'Ik word toch ook ouder?' vroeg hij nu zacht. Hij deed echt zijn best om het te snappen, maar het viel hem toch tegen. Hij wist allemaal niet zo goed hoe andere mensen dit dan voelden, omdat het voor hem zo anders was. 'Had je er vroeger wel altijd zin in?' vroeg hij zacht. Ze zei dat het voor vandaag genoeg was en hij knikte langzaam, dat idee had hij al.

Sean Mylano

Hij werd even omhelst en hij hield haar kort vast. 'Ik kan niets beloven hoor, maar anders moet je gewoon eerlijk zeggen dat ik heel erg irritant ben,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Oké, we kunnen wel wat vechttechnieken uitproberen, heb je een goed zwaard?' vroeg hij nu aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum