Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 15:41

Koningin Fay Lahero

"Nee, Nathan, dat wil ik niet. Dat wil ik echt niet. Het kan dan heel snel fout gaan." Vertelde ze hem doordringend en ze meende het ook echt. "Ik leg me er niet bij neer, ik wil dat dit tot je doordringt en dat je dit begrijpt, want ik meen het." Sprak ze hem nogmaals toe en ze pakte zijn gezicht vast zodat hij haar wel aan moest kijken.


Elvira Solore

Stephen vroeg haar lachend of ze aan het bekijken was hoe knap hij wel niet was, ze schoot daardoor toch even in de lach. "Dat ook." Grinnikte ze nu. "Maar ik bedacht me dat je helemaal geen last hebt van je hoofd of wel? Je bent heel vrolijk en liefdevol, ik merk het niet aan je." Zei ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 15:50

Nathan Gerono

Ze sprak doordringend tegen hem en ze pakte zijn gezicht vast, hij ademde diep in. 'Zo erg is het helemaal niet... we kunnen toch gewoon kijken? Alsof jij het zo erg vindt om het vaker te doen...' zei hij tegen haar. 'Waarom ben je nou boos op mij? Dit vind ik niet leuk. Dan doen we het niet, prima, zoek ik wel iemand anders,' zei hij nu. Hij sloeg zo snel om, omdat hij echt nog heel erg in de war was. Hij kon er niet echt helder over nadenken.

Koning Stephen Lahero

'Dat helemaal niet, of wel soms?' vroeg hij lachend aan haar. Zo knap was hij ook niet, dus het was niet zo heel erg gek. 'Dat is zo, het gaat steeds beter, het werkt dus blijkbaar echt wel, daar ben ik blij om. Meestal vind ik het na de behandeling het ergste, dan heb ik pijn en voel ik mij niet goed, maar de laatste dagen gaat het eigenlijk ook goed. Soms reageer ik er na wel heel heftig op alles en ben ik niet echt mezelf, maar nu heb ik niets te klagen,' vertelde hij haar. Hij stuurde zijn paard tussen de bomen door. 'Zeg jij het maar als je een goede plek ziet...' zei hij tegen haar.

Medieval Times - Pagina 40 Tumblr_nsww0kiJuo1sg75a4o1_500
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 16:02

Koningin Fay Lahero

“Nee, ik wil het niet.” Zei ze hem wat zachter. Ze wilde echt niet het risico nemen om zwanger te zijn van Nathan, echt niet. “Ik ben niet boos, ik wil het alleen niet. Echt, ik ben niet boos op jou, jij bent een schatje.” Vertelde ze hem glimlachend en ze drukte haar lippen zachtjes even op die van hem. “Ik wil al helemaal niet dat je iemand anders zoekt, maar ik zou het fijn vinden als je leert dat het niet altijd kan wanneer jij wilt, dat je ook wel eens een keertje een paar dagen moet wachten.” Legde ze aan hem uit.


Elvira Solore

“Jawel, je bent echt heel erg knap en leuk, maar dat is niet waar ik aan dacht op dat moment.” Grinnikte ze hem toe. Ze reed naast hem en keek naar hem op. Hij legde uit hoe het allemaal was en ze knikte hierdoor eventjes. “Wel fijn, het helpt met alles, dat merk ik aan je, zelfs in je zelfvertrouwen.” Glimlachte ze hem toe. Ze reed af en toe wat schuin achter hem omdat het best wel krap was in het bos. Ze moest het van hem zeggen als ze een goed plekje zag. “Het kasteel is achter ons nog te zien, ik wil wel wat verder hoor, of krijg je dan heimwee?” Plaagde ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 16:08

Nathan Gerono

Ze wilde het blijkbaar echt niet, ze zei wel dat ze niet boos was, hij was een schatje en hij voelde haar lippen kort op die van hem. Ze wilde helemaal niet dat hij iemand anders zocht, maar ze zou het fijn vinden als hij leerde dat het niet altijd kon wanneer hij wilde, dat hij ook wel eens een paar dagen moest wachten. 'Maar dat wil ik niet... ik vind het veel te fijn, waarom moet dat? Zo kan het toch ook?' vroeg hij zacht aan haar. Hij wilde niet wachten, echt niet.

Koning Stephen Lahero

'Nu geloof ik dus ook niet meer dat ik knap en leuk ben,' zei hij lachend tegen haar. Ze zei dat ze het aan hem merkte, zelfs in zijn zelfvertrouwen. Dat voelde hij zelf ook wel, het was fijn dat het beter ging. 'Ik denk het niet, maar dan merken we het vanzelf. Jij kan mij toch wel troosten als ik heimwee krijg?' vroeg hij plagend aan haar. 'Ik vind het geen probleem om nog wat verder te rijden,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 16:13

Koningin Fay Lahero

Hij wilde het niet, hij vond het veel te fijn en vroeg waarom het moest, want zo kon het ook. "Nathan, het is en blijft een verslaving voor je en als je dan leert om een paar daagjes wel wat rustiger aan te doen, kan je het zelf nog redelijk inperken. Bovendien moet je dat ook bij Elvira doen, bij haar kan je het ook niet continu doen want zij zal anders ook weer zwanger worden en dat willen jullie allebei niet, ik wil je leren om daarmee om te gaan." Legde ze duidelijk aan hem uit en ze streek langs zijn wang.


Elvira Solore

"Maar dat ben je wel, je bent echt heel erg leuk en vreselijk lief. Stiekem ook wel een beetje knap." Plaagde ze hem met een grijns en ze gaf hem even een knipoog. Hij dacht dat hij geen heimwee zou krijgen en zij kon hem vat wel troosten wanneer dat wel zo was. "Natuurlijk kan ik dat, graag." Knikte ze. Ze reed nog een stuk verder met hem en genoot van de prachtige natuur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 16:17

Nathan Gerono

'Het valt echt wel mee, het is niet zo dramatisch als jullie allemaal denken, ik vind het gewoon lekker en daarom doe ik het graag, welke man heeft dat nou niet? Ik vind het overdreven...' zei hij tegen haar. Hij maakte zich er niet druk over en hij wilde niet rustiger aan doen. 'Ze zal niet nog een keer zwanger worden, ik zal wel voorzichtiger doen, maar ik ga niet een paar dagen wachten, echt niet...' zei hij zacht, zelfs wat onrustig nu.

Koning Stephen Lahero

'Een beetje knap? Dat is dan in ieder geval iets...' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zou hem troosten als hij er wel last van had en daarna was het stil, maar het was een hele aangename stilte. Hij kwam helemaal tot rust hier, het was een fijn gevoel om samen met haar te zijn, even geen werkdruk te voelen, even weg uit alle drukte van het kasteel. Dat deed hem ook echt heel erg goed, hij vond het fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 16:40

Koningin Fay Lahero

"Dat komt omdat je het zelf niet inziet... het is wel zo dramatisch, er zijn een hele hoop mannen die een lange tijd zonder kunnen, eigenlijk iedereen, behalve verslaafden." Legde ze aan Nathan uit. "Het is niet overdreven. Zolang je zo blijft zal het zeker nog wel een keer gebeuren dat ze zwanger raakt. Je moet het gewoon een paar dagen niet doen, dan heb je zekerheid en ook geen paniek." Legde ze rustig aan hem uit. "Kijk, je word er al onrustig van als je er alleen maar aan denkt, dat is niet in orde, Nathan..." Legde ze hem zacht uit.


Elvira Solore

"Hmm... misschien nog wel knapper dan dat." Lachte ze vervolgens en ze keek hem met een vrolijke blik aan. Het was echt wel gezellig met hem en hij kon haar ook behoorlijk snel weer vrolijk krijgen, dat vond ze heerlijk. Na een tijdje hield ze haar paard stil.
"Wat vind je hiervan? Dit ziet er wel geschikt uit." Knikte ze nu. Het was een kleine open plek tussen de bomen in en het zag er leuk uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 16:46

Nathan Gerono

'Ik geloof er echt helemaal niets van. Volgens mij zijn er genoeg net zoals ik, die het vaker willen. Volgens mij is het hartstikke normaal, maar jij bent gewoon Stephen gewend.' zei hij tegen haar. Hij vond het echt niet leuk om te horen. 'Je maakt er een probleem van, terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik wil het niet, ik wil er geen rekening mee houden en ik stop in die periode wel op tijd, dan is er helemaal niets aan de hand. Het is geen probleem, jij maakt er een probleem van. Hou er nu alsjeblieft over op. Als je er geen zin in hebt kan je dat ook gewoon zeggen,' zei hij tegen haar, het werd eigenlijk steeds erger.

Koning Stephen Lahero

'Misschien? Nog even en ik geloof jou echt niet meer hoor.' zei hij plagend tegen haar. Ze zette haar paard stil en vroeg wat hij van de plek vond. Hij knikte goedkeurend, het zag er eigenlijk heel mooi uit, hier zouden ze genoeg kunnen vinden om een hutje te maken, hij vond het helemaal prima. Hij sprong van zijn paard en hij bond het dier vast, daarna haalde hij de spullen van zijn rug af. 'Hoe lang wil je blijven? Maar één nachtje of langer? Ik heb al met mijn raadsmannen overlegd...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 17:07

Koningin Fay Lahero

Hij geloofde er helemaal niets van. "Oké, kom, ga je met me mee naar het dorp? Dan gaan we het vragen aan de mannen in de herberg." Zei ze nu meteen en ze pakte zijn hand vast. Ze wist dat hij dit niet leuk vond, maar ze moest hem hier doorheen zien te dwingen op de een of andere manier. Dat kon met Nathan eigenlijk alleen door ruzie met hem te maken.
"Het is wel een probleem als de vrouw waarmee je het wilt doen niet wilt, Nathan." Legde ze hem uit.


Elvira Solore

Ze grinnikte zachtjes door hem en ze kwam ook van haar paard af. Ze bond het dier naast dat van Stephen en pakte hem zachtjes vast, ze zoende hem eerst even, heel lief en rustig.
"Geloof je me nu weer wel?" Plaagde ze hem een beetje.
"We blijven tot jij echt weer terug moet, oké? Ik vind het gewoon heel fijn hier, ik kan hier maanden blijven." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 17:12

Nathan Gerono

'Komop, Fay... dit meen je toch niet serieus? Ik heb het vaak genoeg gehoord en zelf gezien. Ik was echt niet de enige die een vrouw meenam naar huis als ik een avond in de herberg was, dat waren altijd dezelfde mannen... ik geloof niet dat er ééntje bij zit die ooit zou weigeren, waarom ben ik dan anders?' vroeg hij nu aan haar. Hij trok zich los en hij nam afstand van haar. 'Ja, dan is het een probleem, maar meestal valt dat prima mee. Daarom zeg ik, als je niet wilt moet je het zeggen. Ik kan mezelf vermaken en dan zoek jij het hier maar uit, dan ga ik wel naar de herberg,' zei hij kwaad.

Koning Stephen Lahero

Hij werd lief en rustig door haar gezoend, het was echt heel erg fijn. Hij luisterde naar haar en hij knikte even. 'Dat is goed... een paar dagen kan ik sowieso wel weg blijven,' fluisterde hij. Hij zoende haar nog eens en daarna liet hij haar los. Hij begon wat hout bij elkaar te rapen, hij zou eerst wel vuur maken en daarna iets van een hutje op gaan bouwen. 'Zorg jij voor wat te eten?' vroeg hij aan Elvira. Ze kon hier in de buurt vast wat te eten vinden, je kon ergens vissen of een val neer zetten, Elvira kon ook goed jagen en er was vast fruit te vinden.

Medieval Times - Pagina 40 Tumblr_nci7qawOEb1si9n7to4_500
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 17:22


Koningin Fay Lahero

“Jawel, ik meen het hartstikke serieus. Die mannen nemen inderdaad wel een vrouw mee naar huis, maar die hebben ook geen vrouw. Bovendien is dat maar een klein groepje, de rest doet dat niet.” Zei ze hem doordringend. Hij trok zich los en nam afstand.
“Prima, ga maar naar de herberg toe. Succes ermee.” Zei ze hem. Daarna liep ze bij hem vandaan in de richting van de bibliotheek om daar maar een boek te gaan lezen. Nathan kon het bekijken, bovendien moest hij hiervan gaan leren en dat kon alleen maar als het echt fout ging.


Elvira Solore

Hij vond het goed en dacht dat hij wel een paar dagen vrij kon nemen. “Fijn.” Knikte ze hierdoor met een vrolijke lach rond haar lippen. Ze werd nog een keertje door hem gezoend en daarna begon Stephen hout bijeen te rapen. Hij vroeg aan haar of ze voor het eten zou zorgen.
“Graag.” Zei ze met twinkelende ogen tegen hem en ze knikte met een grijns. Ze hees de koker met pijlen weer op haar rug en ging er vandoor. Ze liep een stukje door het bos heen en ademde de heerlijke licht in, het was zo fantastisch, het had ook echt een goede invloed op haar en ze was zo graag buiten. Bij een klaterend meertje ging ze even zitten. Ze pakte een pijl uit de koker en keek naar het water en de vissen. Met een snelle beweging reeg ze een vis aan de pijl. Met een tevreden glimlachje keek ze er even naar. Hier was ze voor gemaakt, ze voelde zich zo rustig hier.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 17:29

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het hartstikke serieus meende, die mannen namen wel een vrouw mee, maar die hadden ook geen vrouw. 'Ik doe het nu toch ook niet meer? Ik ben eigenlijk hartstikke trouw...' zei hij tegen haar. Hij vond dit heel oneerlijk. Hij had altijd gezegd dat hij zo was, hij was altijd zo geweest en nu werd het hem kwalijk genomen, daar kon hij niet tegen. Hij wilde dit niet veranderen, het was een deel van zijn leven. Hij moest maar gaan en daarna liet ze hem alleen. Hij vloekte even en daarna vertrok hij zelf ook. Hij sliep wel in de smederij, hij hoefde niet meer bij Fay te zijn. Iedereen kon oprotten, hij was er helemaal klaar mee, met alles en iedereen.

Koning Stephen Lahero

Hij had wat goede stukken hout bij elkaar en het vuur was zo aan, daarna begon hij een hutje voor hun te maken. Hij deed redelijk zijn best, maar hij zou morgen wel wat mooiers maken, voor nu was dit voldoende, dan had hij morgen ook wat te doen. Hij zorgde dat het stevig stond, hij had dit al vaker gedaan en het was leuk om te doen. Hij vermaakte zich wel. Hij zocht nog wat handige spullen bij elkaar en hij ademde diep in. Het was echt geweldig hier, hij zou willen dat hij hier wat langer kon blijven, maar dan zou hij eerst nog meer moeten regelen, dan moest iemand anders zijn werk over nemen en dat vond hij niet zo leuk om te vragen.

Medieval Times - Pagina 40 Tumblr_ni96v1GJ2r1sohz2fo1_r2_540
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 18:12

Koningin Fay Lahero

Ze vond het echt vreselijk frustrerend dat Nathan haar niet begreep, dat hij niet in zag hoe erg zijn verslaving was dat hij niet eens een paar dagen zonder kan, daarbij moest hij het ook willen verwerken allemaal en hij wilde gewoon niet, hij wilde het zelf niet en doordat zijn wil zo sterk was, raakte hij in paniek, want hij zou nooit toe willen geven, Fay wist ook wel dat hij daar te eigenwijs voor was. Ze zat rustig in de bibliotheek en las een boek, ze zou hier nog wel dagen kunnen blijven zonder Nathan. Hij moest het zelf in gaan zien en dan pas kon ze verder met hem helpen.


Elvira Solore

Ze zocht ook nog naar wat vruchten en groentes in het bos. Ze had wat wilde wortelen en appels bij zich, samen met twee vissen. Zo keerde ze weer terug naar Stephen, ze kon de weg makkelijk vinden, nu was ze daar altijd wel redelijk goed in.
“Wat een mooi hutje.” Grijnsde ze hem toe, ze drukte een kus op zijn wang en begon daarna de vissen klaar te maken om ze vervolgens boven het vuur aan een spies te hangen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 18:27

Nathan Gerono

Eenmaal in de smederij was hij aan het werk gegaan, hij wist niet wat hij anders moest doen met al zijn onrust, hij kon eigenlijk gewoon niet meer helder nadenken en hij werd helemaal gek van zichzelf. Hij ging niet naar de herberg, hij dronk wel een hele hoop en uiteindelijk zakte hij in de bank op slaap. Zijn leven leek af en toe zo nutteloos, dit was zo'n moment. Het was maar goed dat hij er niet echt over na kon denken, omdat hij al weggezakt was.

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde de heldere stem van Elvira en daardoor keek hij even op, ze had duidelijk genoeg eten mee en ze vond het hutje mooi. 'Morgen ga ik er aan verder. Als we hier toch even blijven vind ik het wel leuk om er wat meer werk van te maken...' zei hij tegen haar. Ze begon het eten klaar te maken en hij liep naar haar toe. Hij pakte haar vast en hij legde zijn handen op haar heupen neer. 'Het ruikt nu al heel goed.' zei hij toen ze de vissen boven het vuur had hangen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/2/2016, 20:20

Koningin Fay Lahero

Na een tijdje sloeg ze ineens haar boek dicht. De vorige keer dat ze Nathan pijn deed, wilde hij zichzelf van kant maken. Haar hart klopte in haar keel en ze werd plotseling doodsbang, dit was niet de manier voor hem, ze moest naar hem toe. Ze liep het landgoed uit en pakte een paard, Ze reed behoorlijk hard naar het dorp toe en stopte het dier wat roekeloos voor de smederij, ze liep gehaast naar binnen en zag Nathan op de bank liggen, ze voelde met haar vingers in zijn hals en haalde opgelucht adem, hij leefde nog. Ze plofte neer op de grond en keek naar hem. Ze merkte dat ze zelfs lichtelijk hijgde door de heftige rit en ze bleef wat naar hem kijken.


Elvira Solore

Hij gaf aan dat hij er morgen aan verder ging, want als ze hier bleven vond hij het leuk om er meer werk van te maken. "Ik zal je helpen." Grijnsde ze, dat vond ze heerlijk. Wanneer ze het eten klaar begon te maken voelde ze hoe Stephen haar vastpakte en zijn handen op haar heupen legde. Haar hart maakte een sprongetje en ze keek naar hem opzij en drukte haar lippen op zijn wang. Dit was gewoon alles wat ze wilde... een man die haar zag voor wie ze was en die van haar hield en haar genegenheid toonde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/2/2016, 21:15

Koning Stephen Lahero

Hij keek naar Elvira met een zachte blik in zijn ogen, heel rustig. Er lag wel een fonkeling in, hij had het naar zijn zin hier, met haar. Hij voelde zich goed. Hij liet heel zachtjes zijn vingers over de stof van haar kleding glijden en hij plaatste zijn lippen in haar hals, heel erg zacht. 'Ik vind het heerlijk als jij mij wilt helpen.' zei hij heel zacht. Hij pakte haar vast en hij trok haar wat dichter tegen zich aan. Hij was ook echt helemaal ontspannen.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=44
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum