Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 07:48

Nathan Gerono

Elvira kwam achter hem aan en ze vroeg of het een beetje ging. ' Hij is niet goed voor haar... Ze had wel dood kunnen zijn.' Gromde hij. Stephen was er nooit voor haar en als hij dan even thuis was, dan deed hij dit. Het was gewoon niet goed, Fay verdiende veel beter dan dit. Echt veel beter. Het maakte hem gewoon heel kwaad om dit te zien. Hij wilde dat Stephen goed voor haar was en goed voor haar zorgde, dan pas kon hij dit allemaal accepteren, nu ging het niet en werd hij veel te kwaad. Dat kwam eigenlijk omdat hij zich zo veel zorgen maakte om Fay en hij dat niet echt kon uiten. Dan werd hij kwaad op Stephen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 07:53

Elvira Solore

Nathan gromde haar toe dat Stephen niet goed voor haar was, dat ze wel dood had kunnen zijn. "Hij doet zijn best, Nathan, hij weet niet eens meer wat er gebeurd is, het is niet zijn schuld, echt niet. Het water kreeg de macht over hem en daardoor ging het fout, als hij zelf langer door was gegaan, was hij dood geweest." Zei ze tegen Nathan en ze keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 07:57

Nathan Gerono


'Ik ben gewoon geschrokken... Ik wist niet dat hij tot dat soort dingen in staat was... Ik had geen idee...' Zei hij. Hij had ook nooit verwacht dat Stephen zoiets zou doen bij Fay. ' Hij is niet dood,hij heeft niets en Fay wel...' Zei hij nu weer kwaad. Hij was er ook echt heel erg boos over. Fay verdiende dit niet en ze deed zo veel voor Stephen, dit kreeg ze er voor terug. Dat was oneerlijk. Dan kon Stephen maar beter uit haar buurt blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 08:07

Elvira Solore

"Ik ook, Nathan... Ik schrok me dood..." Zei ze hem zacht en ze slikte eventjes moeizaam. Daarna was hij weer kwaad. "Alsjeblieft, Nathan... Ik kan er ook niets aan doen en Stephen evenmin... kwaad worden helpt niet... echt niet." Fluisterde ze. "Hij kan er echt niets aan doen... Ik vind het ook heel zielig voor Fay, maar we weten allebei hoe sterk ze is, ze kan het aan, echt waar. Ze red het wel, Fay is een sterke vrouw die dit aankan, zeker weten."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 09:16

Nathan Gerono

'Ze zal zich veel sterker voordoen voor de bescherming van Stephen en dat is juist oneerlijk. Ze zal hem nooit laten zien hoe erg het is...' Zei hij zacht. 'Iemand moet hem laten merken dat dit niet kan. dat hij veel te ver gaat, dat ze dit niet verdient...' Sprak hij, nog steeds kwaad. Hij kon het echt niet hebben dat dit gebeurde. 'Stephen is gewoon een klootzak dat hij dit doet. Hij heeft geen enkele reden om haar pijn te doen...' Voegde hij er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 09:46

Elvira Solore

Nathan. Vond het oneerlijk. Fay zal het niet laten zien hoe erg het is. "Maar dat is ook wat ze wilt.. zo is Fay, Nathan." Ze bleef heel zacht tegen hem praten om hem een beetje te kunnen kalmeren.
"Niet doen, Nathan, alsjeblieft zeg... Hij weet dat hij haar niet pijn moet doen, het is ook niet zijn schuld. Hij was er niet bewust van, echt niet. Het is niet zijn schuld, je moet hem niet de schuld geven."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 10:01

Nathan Gerono

'Hij heeft het gedaan, dan is het dus zijn schuld!' zei hij nu kwaad. Elvira bleef gelukkig tegen hem praten en daardoor werd hij wel een beetje rustiger, anders zou hij terug naar binnen gaan en Stephen in elkaar slaan, waarschijnlijk. Hij ademde diep in en hij sloot zijn ogen. 'Ik vind gewoon dat hij niet goed voor haar is... ze verdiend iemand die beter is... die haar behandeld zoals het zou moeten... dat is toch niet zo gek?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 10:08

Elvira Solore

"Hij voelt zich al schuldig genoeg, Nathan. Hij weet dat het zijn schuld is. Dat is niet nodig om nogmaals te vertellen. " zei ze zachtjes en ze streelde even langs zijn wang. Hij vond gewoon dat ze een beter iemand verdiende. "Wat wil je dan doen? Ben jij die betere voor haar? Laat het gewoon Nathan, het enige wat je kan doen is een gesprek met haar aan gaan als ze weer wakker word en vragen wat ze wilt. Misschien wilt ze wel veel liever het houden zoals het is. Het is haar leven en haar keuze..." gaf ze aan en ze keek hem doordringend aan en pakte zacht en lief zijn hand vast
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 10:12

Nathan Gerono

'Ze wil het liever houden zoals het is.' mompelde hij. Fay zei dan wel dat ze gevoelens voor hem had, ze zou bij Stephen blijven en hij wist dat heel goed, maar het deed hem wel pijn als er dan zoiets gebeurde. 'Ik kan er helemaal niets aan veranderen en als ik het wel kon deed ik het waarschijnlijk niet, maar ik zou haar anders behandelen...' fluisterde hij. Hij wilde wel bij Elvira blijven, maar die gevoelens voor Fay waren er nou eenmaal en daar kon hij niets aan doen. Ze pakte zijn hand vast en hij trok haar nu tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 10:17

Elvira Solore

"Precies, dat bedoel ik... we houden het zoals het is, het komt goed... Maak je er geen zorgen over." Glimlachte ze nu naar hem, ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem tegen haar aan. Zachtjes drukte ze haar lippen op zijn wang en keek hem daarna aan. "Ik ben blij met je, je bedoelt alles heel erg lief en goed..." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 10:18

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het zouden houden zoals het was, het kwam goed en hij moest zich geen zorgen maken. Ze was ontzettend lief en daardoor ontspande hij weer helemaal. Hij was opgelucht dat ze hier niet boos over werd, maar het hielp dus echt als hij vertelde wat hij voelde. 'Dankje,' zei hij zacht. Hij bleef haar even vasthouden en daarna liet hij haar weer los. 'Zullen we kijken hoe het met ze gaat?' vroeg hij zacht. Als het niet zo goed ging met Stephen dan moesten ze het misschien een beetje in de gaten houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 10:25

Elvira Solore

Hij bedankte haar en ze glimlachte naar hem. "Zie je wel, als we tegen elkaar praten, kunnen we alles." Glimlachte ze hem liefdevol toe. Ze werd even door hem vastgehouden en daarna wilde hij nog even kijken hoe het ging.
"Niet boos worden hé?" Plaagde ze hem een beetje en ze gaf hem een knipoog. Ze pakte zachtjes zijn hand en nam hen weer mee naar de slaapkamer waar Fay lag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 10:28

Nathan Gerono

'Ja, je hebt gelijk,' fluisterde hij. HIj mocht niet boos worden en daardoor glimlachte hij een beetje. 'Dat zal ik niet doen,' zei hij zacht. Hij liep met haar mee en hij zag dat Stephen naast het bed zat, hij was weggezakt en hij had zijn hoofd op Fay gelegd. Blijkbaar voelde hij zich dus ook echt niet zo goed. Hij kwam langzaam dichterbij en hij pakte Stephen voorzichtig op, om hem recht in de stoel te zetten, dat zou beter zitten. Stephen bleef diep in slaap, hij leek helemaal weg te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 10:35

Elvira Solore

Hij beloofde haar dat hij niet boos zou worden en ze keek naar Stephen die weggezakt bij Fay lag, zijn hoofd dicht tegen haar aan. Nathan pakte Stephen op en zette hem in de stoel neer, Elvira sloeg voorzichtig een deken om hem heen en keek daarna Nathan weer aan.
"Zie je wel, het contact met het water heeft al zijn energie afgenomen." Mompelde ze zacht tegen Nathan. Daarna ging haar blik naar Fay, ze zat nog helemaal onder het zand en haar wonden waren slordig verbonden door Nathan. "Ik zal even alles schoonmaken voor haar, voor het gaat ontsteken." Vertelde ze aan haar vriend en daarna ging ze voorzichtig aan de slag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 10:40

Nathan Gerono

Elvira sloeg een deken om Stephen heen en daarna wees ze hem er op dat het water al zijn energie afgenomen had. 'Ja, je hebt gelijk... ik snap alleen niet hoe dit gebeurd is... zouden ze ruzie gehad hebben?' vroeg hij nu zacht aan haar. Hij begreep het echt gewoon niet. Elvira zou alles schoonmaken en hij knikte even. Hij had dat helemaal niet gedaan, hij was niet zo goed met dat soort dingen. Hij had het gewoon snel verbonden en haar terug gebracht. Hij bleef naar Stephen kijken, maar hij was echt ver weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 10:43

Elvira Solore

Nathan was rustig genoeg en zei dat ze gelijk had, hij snapte alleen niet hoe het gebeurd was en vroeg haar of ze ruzie hadden gehad. "Toen ik Stephen uit de trance probeerde te halen, was hij zich echt helemaal nergens bewust van, hij vroeg me wel waar Fay was, maar hij leek niet boos. Hij was gewoon afwezig..." begon ze zachtjes. Daarna maakte ze geconcentreerd alle wonden schoon van Fay. Ze was echt heel erg ver weg, net zoals Stephen... Elvira maakte zich wel lichtelijk zorgen, zou dit nog wel goed komen? Na een tijdje kwam ze overeind en streek ze zachtjes over de rug van Nathan heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 10:46

Nathan Gerono

'Hoe kan dat dan?' vroeg hij mompelend. 'Waarom zou hij dit doen als hij niet boos is?' nu begreep hij er al helemaal niets meer van. Elvira maakte de wonden van Fay schoon en hij voelde dat ze daarna over zijn rug heen streek. 'Ik kan ze allebei wel wat van mijn energie geven... maar ik ben er niet zo heel erg goed in,' gaf hij toe. Stephen en vooral Fay was goed in dat soort dingen, hij helemaal niet. 'Als je merkt dat ik moe word moet je het zeggen,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 11:04

Elvira Solore

Hij wilde van haar weten hoe het kon. "Ik weet het ook niet, Nathan... misschien werd hij gewoon aangetrokken tot die waterval en ging het toen vanzelf...? Ik heb nog minder verstand van dit soort dingen als jij." Vertelde ze hem zachtjes. Nathan gaf later aan dat hij ze allebei wat van zijn energie kon geven, maar hij was er niet heel erg goed in.
"Weet je het zeker? Misschien helpt het gewoon wel als ze een dagje uitrusten.." Ze was gewoon niet zo heel erg gek op dit soort rare dingen eigenlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 11:06

Nathan Gerono

'Ik weet het ook niet, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het zomaar gebeurd... dat is bij mij ook nog niet echt zo gegaan,' zei hij zacht. Hij deed er ook echt nooit iets mee, hij vond het niet nodig. 'Ja, ik weet het zeker. Het kan ze helpen, dan gaat het gewoon wat sneller. Het kan niet fout gaan,' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en daarna drukte hij zacht zijn lippen op die van haar. Het was even heel kort, daarna pakte hij de hand van Fay vast. Het koste hem even flink wat concentratie, maar daarna lukte het hem om haar zijn energie te geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 11:10

Elvira Solore

"Nee, maar jij bent ook veel zekerder van jezelf en je kan je inhouden." Glimlachte ze hem toe. "Vergis je er niet in hoe instabiel Stephen eigenlijk is..." Gaf ze zachtjes aan. Hij wist het wel zeker, het kon ze helpen en dan ging alles sneller. Het kon ook niet fout gaan.
"Oké, als je het zeker weet..." Mompelde ze. Ze kreeg een kus van hem en daarna pakte hij de hand van Fay. Ze keek naar hem en legde haar handen op zijn schouder om het contact zo snel mogelijk te verbreken wanneer het nodig was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 11:13

Nathan Gerono

Hij stopte zelf, hij kon redelijk voelen wanneer het genoeg was. Hij moest Stephen ook nog wat energie geven. Hij pakte eerst Elvira even vast en hij hield haar tegen zich aan. 'Hij lijkt helemaal niet zo instabiel... natuurlijk is hij soms over sommige dingen wat onzeker, maar dat merk ik verder eigenlijk niet. Met de rest al helemaal niet,' zei hij zacht tegen haar. Hij begreep het daarom ook gewoon niet, het was voor hem totaal niet logisch.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 11:15

Elvira Solore

Nathan stopte en pakte haar daarna vast, ze drukte zachtjes haar lippen op die van hem. Hij gaf aan dat Stephen helemaal niet zo instabiel leek, hij was wel wat onzeker, maar dat merkte hij eigenlijk niet verder. "Hij kan het goed verbergen, maar er zijn heel veel dingen die niet helemaal kloppen bij hem..." Gaf ze zachtjes aan. "Wil je wat van mijn energie? Ik heb genoeg?" Sprak ze met een kleine grijns tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 11:19

Nathan Gerono

'Waarschijnlijk weet jij meer over hem dan ik...' zei hij zacht. Ze was zo lang met Stephen samen geweest, hij had haar vast dingen verteld die hij niet wist. 'Ik begrijp hem gewoon nooit,' zei hij tegen haar. Hij vond Stephen juist heel erg stabiel lijken met alles, maar hij was ook niet zo heel erg goed in dat soort dingen. Ze vroeg of hij wat van haar energie wilde, daardoor glimlachte hij. 'Dat kan wel.' zei hij daarna. Hij pakte haar handen vast en heel voorzichtig en rustig haalde hij wat energie bij haar weg. Hij lette er op dat hij niet te veel deed en hij liet haar weer los. Hij pakte Stephen vast en hij liet de energie bij hem naar binnen gaan. Stephen leek er alleen maar onrustiger van te worden en Nathan hield na een tijdje op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/11/2015, 11:27

Elvira Solore

"Dat weet ik wel zeker, je moet wat meer tijd met hem doorbrengen, dat helpt vast. Dan ben je ook niet meer zo boos op hem." Glimlachte ze hem liefjes toe. Hij vertelde dat hij wel wat energie van haar kon gebruiken en pakte haar handen, het voelde echt heel raar. Ze merkte gewoon dat ze energie kwijtraakte en dat voelt heel raar. Na een tijdje liet hij haar los en richtte hij zich op Stephen, ze keek bezorgd toe toen hij onrustiger werd.
"Hij heeft het nog niet echt verwerkt..." mompelde ze, ze keek naar dat die nog net zo stil lag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/11/2015, 11:30

Nathan Gerono

'Hij gaat mij echt niet zomaar over zichzelf vertellen hoor, echt niet. Hij mag mij geloof ik helemaal niet zo.' zei hij zacht tegen haar. Elvira zei dat Stephen het nog niet echt verwerkt had en hij keek haar even vragend aan. Hij ging bij Fay zitten en hij gaf haar het laatste beetje energie dat hij kon missen, daarna pakte hij haar hand vast. Stephen bleef heel onrustig. Hij werd niet wakker, maar hij bewoog wel, hij zei halve worden en Nathan keek af en toe even op naar hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum