Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/10/2015, 22:21

Koningin Fay Lahero

Hij wist dat ze wilde dat hij erover sprak en dat ze hem wilde, maar hij kon het nu niet. Hij zou het alleen maar erger maken door erover te praten, hij durfde het niet. "Ach... lieverd toch." Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze aaide even door zijn haren heen met haar vingers.



Lolita Fullbright

Jay aarzelde en gaf aan dat hij het wel lastig vond, hij wilde wel zien hoe het voelde en hij dacht dat het hun ook kon helpen. Hij maakte zich alleen zorgen over een paar dingen.
"Zoals wat dan?" Vroeg Lolita met een glimlach aan hem, ze wilde wel dat iedereen het hier uitgebreid over had gehad.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/10/2015, 22:26

Koning Stephen Lahero

Hij ontspande wel weer wat doordat ze het niet verder vroeg, want hij was heel erg bang dat hij dan helemaal in paniek zou raken, maar gelukkig deed ze dat niet. Hij sloot zijn ogen door wat ze deed, het was heel erg fijn. 'Zullen we even gaan slapen? Ik ben helemaal kapot...' fluisterde hij. Hij voelde zich misselijk en hij wilde niet dat het weer te ver zou gaan, daar was hij nu wel een beetje klaar mee, er bleef ook echt helemaal niets meer van hem over op deze manier.

Koning Jay Fullbright

Lolita wilde nog meer weten en daardoor viel hij stil, hij wist het niet zo goed en door haar vraag moest hij er meer over nadenken, waardoor hij in paniek raakte. 'Ik weet het niet,'zei hij dus ook benauwd. Hij wist het allemaal niet. Hij kwam overeind en hij liep direct de kamer uit, het gaf hem hier constant een verstikkend gevoel, bij alles had hij het idee alsof hij moest vluchten en dat was heel erg vervelend.

Nathan Gerono

Hij luisterde wel naar haar en hij bekeek de plekken op zijn lichaam weer even. Als dit van training kwam, dan was dit toch ook normaal? Hij begreep er helemaal niets meer van. 'Ik snap het niet,' fluisterde hij dus ook. Hij was compleet in de war door alles, Elvira gooide zijn gevoelens helemaal door elkaar. Het was dat hij zo veel pijn had, daardoor was hij afgeleid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/10/2015, 22:39

Koningin Fay Lahero

Hij ontspande meteen weer doordat ze er niet over verder ging. Hij wilde gaan slapen, hij was helemaal kapot. “Ja, natuurlijk, wat jij graag hebt, Stephen.” Sprak ze liefkozend tegen hem. Ze kwam overeind en trok hem voorzichtig met haar mee. “In welke slaapkamer slaap je?” Vroeg ze nu aan hem, ze kon hem niet zomaar een slaapkamer in trekken natuurlijk.


Lolita Fullbright

Jay raakte in paniek en zei dat hij het niet wist. Daarna liep hij weg en Lolita glimlachte even. “Hij gaat er nu in ieder geval een beetje over nadenken, ik breng deze even naar Duke, dan helpt hij hem wel verder.” Glimlachte Lolita nu even en ze pakte het houten been van de grond. Ze gaf haar dochter even een knuffel.
“Je bent echt onwijs lief, Esmeralda.” Fluisterde ze zachtjes en daarna keek ze Leroy even met een grijns aan. Ze liep door de gangen heen op weg naar Duke.


Elvira Solore

Hij fluisterde dat hij het niet snapte en ze sloot haar armen even om hem heen. “Dat begrijp ik, ik zal het je allemaal uitleggen, vind je dat fijn?” Vroeg ze hem zachtjes en ze streek even wat door zijn haren heen.
“Je kwam naar me toe met de woorden dat je in de problemen zat, dat was een paar weken geleden.” Begon ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/10/2015, 22:45

Koning Stephen Lahero

Ze wilde doen wat hij graag wilde, daarna kwam ze overeind en hij liep langzaam met haar mee, hij was echt helemaal uitgeput. Ze wilde weten in welke slaapkamer hij sliep, daarom nam hij haar mee. Elvira was waarschijnlijk heel druk met Nathan, die zou vast en zeker bij hem blijven. Hij liet Fay los en hij liet zich op het bed zakken, hij had het weer ijskoud en hij sloot zijn ogen, hij merkte dat hij nu al bijna weer wegzakte, het was heel vervelend en daardoor maakte hij zich zorgen om alles. Het was gewoon een eng gevoel elke keer weer.

Koning Jay Fullbright

Hij was naar de stallen gegaan, hij zou zo wel weer terug lopen, maar nu wilde hij alleen zijn, zodat hij normaal na kon denken. Hij wist het allemaal gewoon niet goed en hij ging dit soort dingen veel liever uit de weg omdat hij het moeilijk vond. Hij vond het gewoon heel lastig dat het kind nooit echt hún kind zou zijn. Dat het niet hun bloed had. Dat het eigenlijk gewoon niets was. Hij wist niet zo goed hoe hij daar mee om moest gaan en dat maakte het heel moeilijk allemaal.

Nathan Gerono

'Ja, misschien begrijp ik het dan allemaal,' fluisterde hij. Hij wist het niet, maar hij hoopte het wel enorm, want op deze manier ging dit allemaal echt niet. Nu liepen al zijn herinneringen heel vaag door elkaar. Ze streek door zijn haren en hij legde zijn hoofd tegen haar schouder aan. Het voelde wel vertrouwd en hij dacht er niet eens echt over na. Hij was naar haar toe gekomen omdat hij in de problemen zat. 'Wat voor problemen?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/10/2015, 23:02

Koningin Fay Lahero

Stephen zakte op het bed neer, zoals ze vroeger altijd deed hielp ze hem met het uitdoen van zijn kleding, alles deed ze heel zacht en lief. Wanneer ze klaar was, trok ze haar eigen kleding uit en kroop ze bij hem.in bed, ze zorgde ervoor dat de dekens om hem heen lagen en trok hem in haar armen, met haar warmte hielp ze hem om hem een goed en comfortabel gevoel te geven zodat hij lekker kon slapen. "Slaap lekker lieve Stephen..." Fluisterde ze zacht.


Lolita Fullbright

Ze kreeg van wachters te horen waar Duke was en met een glimlach liep ze naar hem toe met het been in haar handen.
"He, wil je deze meenemen naar Jay? Ik denk dat hij in de stallen is en Esmeralda is reuze benieuwd naar wat jullie ervan gaan maken." Glimlachte Lolita hem toe en ze reikte hem voorzichtig het been aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 09:21

Duke Samira

Lolita verscheen en door wat ze van hem vroeg knikte hij langzaam. Dat wilde hij zeker wel, hij hoopte dat hij hier door ook nog even met Jay kon praten. Omdat Lolita zo duidelijk zei dat Jay in de stallen was wist Duke al dat er waarschijnlijk iets aan de hand was. Hij pakte het been van haar aan en hij glimlachte even. 'Ik loop wel naar hem toe, ik weet zeker dat wij hier iets moois van kunnen maken...' Zei hij tegen haar. Hij pakte even haar hand vast en hij keek haar doordringend aan. 'Gaat het?' Vroeg hij zacht.

Koning Stephen Lahero

Hij was Fay zo enorm dankbaar, maar hij maakte zich verschrikkelijk veel zorgen om Elvira. Wat als Nathan haar iets aan deed? Hij wist dat Elvira echt wel voor zichzelf kon zorgen, maar toch was dit een heel vervelend gevoel. Elvira was zo druk geweest met hem en nu liet hij haar gewoon stikken. Hij ademde langzaam in en hij keek naar Fay. Hij was veel te onrustig om te slapen, ook al was hij doodmoe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 09:36

Koningin Fay Lahero

Zelf sliep ze wel, dit was voor het eerst weer dat ze naast iemand sliep en naast Stephen voelde toch altijd veel beter. Ze bleef hem haar warmte geven in haar slaap maar ze merkte niet dat ze steeds heter werd... normaal had ze haar trouwring die haar in balans hield, maar die had Stephen nog steeds. Ze werd vreselijk warm en zweette zelf ook als een gek.


Lolita Fullbright

Duke kon er waarschijnlijk wel wat moois van.maken, hierdoor glimlachte ze breed. "Fijn, dankjewel." Sprak ze zacht. Niet veel later pakte hij haar hand en keek haar doordringend aan, hij wilde weten of het wel ging. "Ja, het gaat goed... Esmeralda had een fantastisch idee om een kindje uit het dorp te adopteren, maar ik merk wel dat Jay daar nog even over na moet denken, het is natuurlijk ook een moeilijke beslissing." Zei ze zachtjes.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 09:43

Koning Stephen Lahero

Na een tijdje werd Fay wel heel erg warm en daardoor kwam hij wat overeind. Hij legde zijn koude handen in haar hals en hij ademde diep in. 'Fay... Wakker worden...' Sprak hij op rustige toon. Als ze in slaap zou blijven werd dit alleen maar erger, ze moest wakker worden en zich hier bewust van zijn, dan pas kon ze hier iets aan doen. Hij streek met zijn koude vingers over haar huid heen om haar al zo veel mogelijk af te koelen, maar hij moest oppassen dat hij niet te veel energie gebruikte.

Duke Samira

Ze vertelde over wat ze bedacht hadden en hij knikte langzaam. 'Dat is inderdaad een hele moeilijke beslissing, daar moeten ze de tijd voor nemen,' Stemde hij in met haar. 'Maar hoe gaat het met jou?' Vroeg hij daarna. Ze had nog een vage plek op haar gezicht zitten, van een klap. Hij kon striemen op haar hals zien en het was alsof hij gewoon voelde dat er spanning hing. Daardoor maakte hij zich zorgen. Hij gaf nog steeds veel om Lolita en hij wilde dat het goed met haar ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 09:51

Lolita Fullbright

Duke wilde juist weten hoe het met haar ging, ze zag hem.kijken en ze streelde even.langs haar hals. "Dat was Jay..." Fluisterde ze zachtjes. "Maar dat is nu wel redelijk goed denk ik. En tja... Leroy doet echt zijn best, maar hij doet me elke keer meer pijn, ik durf hem niet te zeggen hoe doodsbang ik ben voor hoe hij zal worden... Ik doe mijn best, maar ik weet niet of dat wel echt werkt..." mompelde ze met een zachte zucht.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 09:55

Duke Samira

Ze zei dat Jay dit gedaan had, maar met Leroy ging het zo te horen ook niet goed. Hij stapte naar haar toe en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij hield haar stevig vast. 'Het spijt mij zo erg voor je...' Fluisterde hij. Hij had zo gehoopt dat alles nu goed zou zijn, dat ze een goed leven kon hebben. 'Hij heeft ook helemaal niemand meer waarmee hij het kan bespreken... Hij heeft alleen nog jou.' Fluisterde hij. Dat kon gewoon niet goed zijn, Leroy moest dit ook met iemand anders kunnen bespreken, maar hij vertrouwde helemaal niemand. Dat ging dan niet werken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 11:27

Elvira Solore

Nathan had graag dat ze alles uitlegde, misschien dat hij het dan wel begreep. Ze voelde zijn hoofd op haar schouder, dat had ze enorm gemist. Hij wilde weten in wat voor problemen hij zat. “Dat wilde je mij niet vertellen, het was heel ernstig en je wilde niet dat ik ook in de problemen zou komen. Je zag er niet uit toen je kwam, je gezicht helemaal gehavend en je kon ook maar heel even kort blijven, daarna ging je weg en heb ik je een paar weken niet meer gezien. Ik maakte me vreselijk ongerust over je en ik ben je gaan zoeken. Toen vond ik je bij de groep. Je armen vastgebonden boven je hoofd. Je zat op je knieën en je herkende me niet meer, je zag me wel, maar je was te verzwakt om ook maar iets uit te kunnen brengen. Ik heb je vervolgens naar het kasteel gebracht en daar heb je meer dan een week bewusteloos gelegen.” Fluisterde ze zacht tegen hem.


Koningin Fay Lahero

Door de koude handen in haar hals schoot ze ineens wakker. Ze had het benauwd en warm en ze sloeg meteen de dekens weg. Hijgend keek ze Stephen aan en na een tijdje besefte ze zich dat zij dit zelf veroorzaakte en ze zorgde ervoor dat ze langzaam weer rustig werd. Ze haalde een paar keer diep adem en keek hem aan. “Sorry, Stephen… heb ik je wakker gemaakt?” Vroeg ze hem nu zacht.


Lolita Fullbright

Duke sloeg zijn armen om haar heen en fluisterde dat het hem heel erg speet voor haar. Ze hield hem stevig vast. “Het is mijn eigen schuld…” Mompelde ze zachtjes. Als zij gewoon bij Duke was gebleven, was er helemaal niets aan de hand geweest en had ze een goed leven gehad.. Door wat Duke nu zei tegen haar, verstijfde ze, dat was waar ook. Leroy kon het aan niemand meer kwijt… “Oh god… hoe moet dit nu verder?” Vroeg ze mompelend aan hem, ze huiverde even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 11:38

Nathan Gerono

Door wat ze nu allemaal vertelde viel hij helemaal stil. 'Hoe weet ik dat dit waar is?' vroeg hij heel zacht aan haar. Hij wist het namelijk niet meer en hij vond het zo enorm verwarrend allemaal omdat hij het zelf gewoon niet wist. 'Ik begrijp het nog steeds niet goed... ik... het is niet logisch... ik weet het gewoon niet echt meer,' zei hij eerlijk tegen haar, zijn stem trilde zelfs lichtjes doordat hij zo veel verwarring voelde. Hij wist echt niet wat hij hier mee moest doen. Zijn lichaam deed wel echt heel erg veel pijn en dat hoorde niet, dat wist hij ook.

Koning Stephen Lahero

Ze werd wakker en na een tijdje ook rustiger, daarna vroeg ze of ze hem wakker had gemaakt. Hij glimlachte zwakjes. 'Ja, je hebt mij wakker gemaakt, maar dat is niet zo heel erg,' zei hij tegen haar. Het maakte hem niet uit, hij vond het fijn dat ze er was, ook al zou hij dan wakker zijn, dat maakte niet eens uit. Hij streek langs haar wang en daarna gaf hij haar de ring terug. 'Dat helpt vast, ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb,' zei hij glimlachend.

Duke Samira

Lolita hield hem heel stevig vast en ze zei dat het haar eigen schuld was. Hij pakte haar gezicht vast en hij keek haar diep in haar ogen aan. 'Dat is niet waar, Lolita... dat weet je zelf ook... het ging niet, op dat moment. Misschien hadden we allebei harder moeten proberen, misschien had het dan goed kunnen komen, maar dat weten we nooit... wij hebben allebei fouten gemaakt,' fluisterde hij nu. Ze wist niet hoe het nu verder moest en hij pakte haar nog steviger vast. 'Ik weet het niet, Lolita. Jij kent hem het beste van iedereen... jij kunt een oplossing verzinnen, als er een oplossing is, ben jij degene die dat kan. Ik wil je met alles helpen, altijd...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 11:54

Elvira Solore

“Ik zal nooit van mijn leven tegen jou liegen, Nathan… echt nooit. Wil je dat ik je meer dingen vertel, dingen over ons of iets anders?” Vroeg ze behulpzaam aan hem, ze wilde hem onwijs graag helpen, dat had hij nodig. Hij begreep het nog niet goed, het was niet logisch. “Ons leven is nog nooit logisch geweest.” Glimlachte ze nu en ze drukte een kus op zijn wang. “Zullen we weer naar het kasteel gaan? Dan kun je daar lekker in bed liggen.” Fluisterde ze.


Koningin Fay Lahero

Ze had hem inderdaad wakker gemaakt, maar het was niet zo erg. “Gelukkig maar…” Fluisterde ze zachtjes. Hij streelde even langs haar wang, het voelde fijn en niet veel later kreeg ze haar ring terug. Ze pakte die voorzichtig weer van hem aan en deed hem om. “Die heb ik gemist.” Glimlachte ze. Hij hoopte dat hij hem niet meer nodig had. Ze gaf hem hierdoor zachtjes een kusje op zijn wang. “Zullen we dan maar weer proberen om te gaan slapen?” Vroeg ze.


Lolita Fullbright

Duke pakte haar gezicht en keek in haar ogen. Het was niet waar en dat wist ze zelf ook, op dat moment ging het niet en misschien hadden ze het wel harder moeten proberen, maar Duke vertelde dat ze allebei fouten hadden gemaakt, hierdoor knikte ze een beetje, ja dat was wel waar. Ze hadden allebei hun relatie verpest. Hij pakte haar stevig vast. Volgens Duke was zij degene die Leroy het beste kende en dat zij wel een oplossing kon verzinnen.
“Ik denk niet dat die er is, Duke… ik ben bang dat dit het is en dat het niet beter zal worden… al beseft hij zich nu wel hoeveel pijn hij me altijd heeft gedaan en wilt hij aandacht aan mij geven, maar ik zie gewoon dat het hem eigenlijk vrij weinig interesseert en dat hij het wel doet voor mij, maar verder doet het hem niet echt veel.” Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 12:03

Nathan Gerono

'Misschien helpt het wel...' zei hij nu zacht. Hij wist gewoon nog niet goed wat hij kon geloven en wat niet, want alles liep door elkaar in zijn hoofd en hij vond het lastig om te bepalen wat nou de waarheid was, wie de waarheid sprak. Ze klonk heel erg oprecht en hij voelde zich heel anders bij haar, daarom twijfelde hij zo. Ze vroeg of ze terug zouden gaan naar het kasteel en hij aarzelde even, maar uiteindelijk stemde hij in. Het deed echt pijn, dus dit was waarschijnlijk gewoon het verstandigste.

Koning Stephen Lahero

'Ja, we gaan wel weer slapen. Volgens mij kunnen we allebei wel wat energie gebruiken,' zei hij tegen haar. Hij ademde diep in en hij pakte haar vast, nu zoende hij haar zachtjes, dat was heel wat, want hij voelde de spanning opbouwen. Hij stopte weer en hij glimlachten aar haar, daarna pakte hij haar gewoon weer stevig vast en sloot hij zijn ogen. Het was heel erg fijn om weer samen met haar te zijn, maar hij vond het allemaal lastig.

Duke Samira

'Ik weet het ook niet meer. Ik dacht altijd dat hij gewoon niet genoeg zijn best deed, maar volgens mij doet hij dat nu wel,' fluisterde hij. Hij vond het heel erg, Lolita was een geweldige vrouw, ze verdiende beter. Hij slikte even, dit bleef een moeilijke situatie. Ze waren nu gewoon vrienden, maar soms had hij het gevoel dat ze beter bij elkaar hadden kunnen blijven. 'Ik hou van je en ik zal er altijd voor je zijn, ook als je even uit zijn buurt moet blijven...' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij hoopte dat hij haar toch een soort van veilig gevoel kon geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 12:21

Elvira Solore

Ze hielp Nathan voorzichtig overeind en liep rustig met hem terug naar het kasteel. “We hebben elkaar ontmoet doordat ik je moest halen van de groep. Ze stuurden mij om je te helpen op je missie, jij zei alleen dat de missie voorbij was, dat je hem niet ging volbrengen. Na een tijdje heb ik besloten om bij je te blijven en we werden verliefd op elkaar. We woonden op het kasteel bij Stephen en Fay.” Begon ze zachtjes met het vertellen.



Koningin Fay Lahero

“Ja, dat kunnen we zeker…” Ze gaapte even, daarna werd ze door hem gepakt en zachtjes gezoend.Ze vond het heerlijk en wanneer hij klaar was, glimlachte hij. Ze streelde langs zijn wang. “Dankjewel, dat was fijn…” Fluisterde ze. Ze kroop tegen hem aan en sloot haar ogen weer om langzaam in slaap te vallen.



Lolita Fullbright

Duke dacht altijd dat Leroy nooit zijn best deed en ze glimlachte even en knikte wat toen hij vond dat hij het wel deedd. Hij sprak zacht dat hij van haar hield en er altijd voor haar zou zijn. “Dankjewel… dat is heel erg lief van je. Ik hou ook van jou, Duke…” Glimlachte ze en ze gaf hem een kusje op zijn wang.
“Wil je naar Jay toe?” Vroeg ze nu glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 12:27

Nathan Gerono

Ze vertelde nog meer en hij liep met haar mee. Door wat ze als laatste zei schudde hij zijn hoofd. 'Ik zou nooit in een kasteel wonen bij dat soort mensen, nooit... ik zou nooit besluiten om een missie niet te volbrengen, zo ben ik niet. Dit is niet waar...' gromde hij nu tegen haar. Het kon niet waar zijn, want zo was hij echt niet. Hij bleef stil staan en hij keek haar doordringend aan, hij begreep hier niets van. Iedereen zei iets anders en dat maakte het zo verwarrend.

Duke Samira

'Soms ben ik lief,' fluisterde hij. 'Misschien was ik vroeger niet lief genoeg voor jou, maar ik wil het goed maken, ik wil je nu wel helpen, zo veel als ik kan,' zei hij zacht. Hij kreeg een kusje op zijn wang en daarna vroeg ze of hij naar Jay toe wilde. 'Ja, natuurlijk. Ik zal kijken of ik nog wat met hem kan praten, maar dat komt wel goed.' zei hij zacht tegen haar. 'Jij moet misschien maar terug gaan naar Leroy, voor hij ons weer niet vertrouwd...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 12:37

Lolita Fullbright

"Jawel, vroeger deed jij ook je best voor mij, je was vroeger ook vaak lief." Glimlachte ze hem nu toe en ze gaf hem even een knipoog. "Is goed, probeer niet teveel te praten, want dat accepteert hij echt niet. Hij heeft nog een beetje rust nodig." Sprak ze tegen Duke. Hij zei dat zij terug moest gaan naar Leroy voor hij hun weer niet vertrouwde. Ze keek hierdoor even naar de grond.
"Ja... is goed, dan doe ik dat." Ze baalde dat ze daarmee rekening moest houden, want Duke was gewoon een hele goede vriend.
"Dankjewel voor alles." Glimlachte ze nu en ze liep terug naar de werkkamer, waarschijnlijk was Leroy daar wel weer beland.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 12:44

Duke Samira

Door wat ze zei glimlachte hij dankbaar, hij vond het toch echt wel fijn om te horen. Hij moest niet te veel met Jay praten, dat accepteerde hij nog niet, hij had nog een beetje rust nodig. 'Daar zal ik rekening mee houden, dankjewel,' zei hij tegen haar. Ze ging terug naar Leroy en hij glimlachte nog even, daarna liep hij naar de stallen toe. Hij vond Jay al snel en hij begon met de jongen te werken, Jay had vaker met hem samen gewerkt en het ging goed, de jongen leek ook iets los te komen.

Leroy Fullbright

Hij zat maar weer te werken, dan hoefde hij tenminste niet zo na te denken over al zijn gevoelens, want dat werd heel erg vervelend. Hij wist dat hij Lolita niet echt meer gelukkig maakte en daardoor zakte hij alleen nog maar dieper weg. Hij wist niet wat hij moest doen om dit te verbeteren, hij wist niet wat hij kon doen om haar wel gelukkig te maken, als het voor hem allemaal zo slecht voelde. Het was gewoon heel vervelend. Hij zuchtte zacht en hij legde wat papieren aan de kant, daarna leunde hij achterover en sloot hij zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 13:39

Lolita Fullbright

Ze liep de werkkamer binnen ma een zacht klopte op de deur. "He lieverd." Glimlachte ze, ze liep naar hem toe en drukte een kusje op zijn wang. "Zal ik je helpen dat we daarna wat leuks samen gaan doen?" Vroeg ze hem met een glimlach. Hij kon vast haar hulp wel gebruiken. Zo te zien was hij nog lang niet klaar. Met een zachte grinnik keek ze naar de spullen die nog op de grond lagen, die hadden ze de vorige dag er nog afgegooid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 13:48

Leroy Fullbright

Lolita kwam binnen en daardoor glimlachte hij een beetje. Ze wilde hem helpen en daarna wat leuks doen, hij knikte langzaam, dat was misschien wel een goed idee, dan hadden ze ook even wat afleiding. Hij werd helemaal gek van het werk. Hij deed het graag voor Jay, maar hij merkte wel dat hij dit nooit meer jaren vol zou houden. Dat zou niet goed voor hem zijn. Hij zag haar naar de spullen op de grond kijken en daardoor glimlachte hij. 'Je mag ook wel opruimen hier, als je dat leuker vindt,' plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 15:07

Lolita Fullbright

Leroy knikte alleen maar wat en glimlachte een beetje. “Een beetje enthousiasme mag best hoor.” Plaagde ze hem nu even en ze gaf hem een klein duwtje. Hij plaagde haar dat ze ook best mocht opruimen als ze dat leuker vond.
“Opruimen is niet echt mijn favoriet.” Plaagde ze hem nu met een grijns terug. Daarna begon ze toch wel even alles op te ruimen, dat was wel zo netjes, want het was nu wel Jay zijn werkkamer.


Elvira Solore

Ze grinnikte zachtjes door zijn gegrom. “Ik meen het hoor.” Plaagde ze hem nu. Hij bleef stilstaan en keek haar doordringend aan.
“Je woonde eerst in het dorp, daar heb je Fay leren kennen, jullie hebben het altijd heel erg gezellig gehad samen, maar Fay kreeg een oogje op Stephen en toen kregen zij wat samen. Jij begon je eenzaam te voelen in het dorp en bent met haar mee gegaan naar het kasteel. Jullie deden het toen trouwens nog af en toe met elkaar en volgens mij zelfs een paar keer met Stephen erbij.” Glimlachte ze nu.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze verveelde zich dood helemaal alleen in haar slaapkamer. Ze had wat gezelschap nodig, anders voelde ze zich helemaal zo eenzaam. Even gleed haar blik naar krukken die in haar kamer stonden, die kon ze op een gegeven moment gaan gebruiken, maar ze kon het toch alvast proberen? Ze kwam langzaam overeind uit haar bed en hinkelde voorzichtig naar de krukken toe. Het was lastig, ze was behoorlijk uit evenwicht doordat ze haar been miste. Voorzichtig pakte ze de krukken vast en probeerde ze die uit. Het ging eigenlijk best goed. Zo ging ze de kamer uit, heel wankel en wiebelend, maar het ging wel, het kostte haar vreselijk veel energie en ze hijgde er zelfs van, maar je zag de vastberadenheid in haar ogen. Ze ging naar haar vader en Jay.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 16:59

Nathan Gerono

Hij keek even naar haar toen ze dit allemaal vertelde. Het klonk enorm raar, maar hij voelde dat het iets met hem deed. Ze maakte gevoelens in hem los, hij begon haar te geloven. 'Ik kan mij er nu iets meer bij voorstellen...' gaf hij dus ook toe. Hij vond haar aantrekkelijk en hij voelde gewoon iets als ze dit vertelde, dus het kon niet anders dan dat ze ergens gelijk in had. 'Ik heb dus wel een relatie met jou? We zijn ook echt samen?' Vroeg hij nu zacht aan haar.

Leroy Fullbright

Hij grijnsde een beetje door haar en daarna kwam hij overeind en hij pakte haar vast. 'Ik wilde mijn excuses maken... Het spijt mij dat ik jou het gevoel geef dat ik niets voor jou wil doen en dat ik alleen maar aan mezelf denk...' Zei hij zacht. 'Dat is totaal niet mijn bedoeling. Ik geef om jou en ik vind het belangrijk dat ik jou gelukkig maak, ik wil dat jij je goed voelt en dat jij gelukkig bent.' Zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 17:06

Elvira Solore

Hij kon zich er wel wat bij voorstellen en hierdoor begon ze te glimlachen. "Fijn, want ik lieg echt niet." Glimlachte ze nu. Ze liep nu met hem verder, ze waren nu bij het kasteel. Ze opende de deuren en liep met hem naar binnen. Hij wilde weten of ze een relatie hadden.
"Ja, dat hebben wij, we zijn inderdaad samen. Ik moest alleen met Stephen mee hier naartoe van Lucius en jij bent thuis gebleven. Er zijn ook veel dingen voorgevallen waardoor ik niet meer zoveel durf als vroeger, ik ben een beetje bang geworden." Sprak ze nu en ze slikte heel even.



Lolita Fullbright

Ze bukte zich om alle spullen te pakken en ineens voelde ze de armen van Leroy om haar heen, ze kwam langzaam overeind. Hij sprak zacht dat hij zijn excuses wilde maken, het speet hem dat hij haar het gevoel gaf dat hij niets voor haar wilde doen en alleen aan zichzelf dacht. Dat was zijn bedoeling niet, hij gaf om haar en vond het belangrijk dat hij haar gelukkig maakte.
"Wat lief... dankjewel Leroy, ik vind het heel lief dat je dit zegt." Fluisterde ze nu glimlachend en ze zoende hem zacht en liefdevol terug. "Je bent echt een schatje." Glimlachte ze nu weer naar hem.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/10/2015, 17:13

Nathan Gerono

Ze vertelde dat ze samen waren, maar er waren dingen gebeurd. Ze durfde niet zo veel meer, ze was bang geworden. 'En ik... Ik ben daar niet zo blij mee?' Vulde hij nu zelf in. Hij kon zich er al bijna niets bij voorstellen dat hij echt een relatie had, dat leek hem niets voor hem. Blijkbaar was deze vrouw echt bijzonder voor hem. Ze was ook echt verschrikkelijk aantrekkelijk, daar kon hij nu ook niet om heen. Ze was heel erg mooi.

Leroy Fullbright

Hij maakte haar hier duidelijk blij mee, dat vond hij leuk, dat liet hem zien dat hij het goed deed. Hij voelde dat ze mee ging in de zoen en hij legde zijn handen in haar hals. 'Ik weet zeker dat het beter zal gaan als ik ga wennen aan alles.... Als we het vaker doen met wat jij lekker vindt. Dan komt het helemaal goed.' Zei hij nu vol vertrouwen tegen haar. Hij wilde het ook echt. Het voelde gewoon beter als hij het gevoel had dat hij haar gelukkig kon maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/10/2015, 17:42


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze maakte behoorlijk veel kabaal met de krukken die af en toe ook nog eens weggleden over de vloer, haar idee om haar vader en Jay te bespieden, zou sowieso niet werken. Dan maar zo. Ze liep de kamer in en keek naar ze.
"Hé, gaat het goed hier?" Vroeg ze met een nieuwsgierige blik in haar ogen. Ze was veel te nieuwsgierig naar alles.


Elvira Solore

Hij vroeg haar of hij er niet blij mee was. "Het is meer dat je er niet mee om kan gaan, je houd vreselijk veel van me, maar je vind het ongelooflijk moeilijk... daarom ben je ook weggegaan en heb je de groep weer opgezocht." Fluisterde ze zachtjes. "Wat zit je allemaal te kijken?" Vroeg ze nu grinnikend aangezien ze merkte dat hij haar bekeek. Ze liep voorzichtig met hem een slaapkamer in.


Lolita Fullbright

Ze voelde zijn handen zacht in haar hals. Hij wist zeker dat het beter zou gaan als hij ging wennen, als ze het vaker zo deden, dan kwam het helemaal goed. Ze was ongelooflijk blij dat hij dit zo vol vertrouwen tegen haar uitsprak.
"Dat zou ik echt heel erg fijn vinden..." Fluisterde ze en ze keek hem doordringend aan met haar hand zachtjes op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum