Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 14:44

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei keek hij haar dankbaar aan, ze had zo veel geduld met hem en dat vond hij heel fijn, dat had hij ook echt nodig. Ze genoot van de zoen en hij hoorde haar kreunen, daarom liet hij zijn handen langzaam over haar heerlijke lichaam glijden. Het enige nadeel van dit alles was dat hij steeds meer gehecht raakte aan haar. Ze zouden hier nog een hele lange tijd samen zijn en hij wist wat ze afgesproken hadden. Ze konden nu doen wat goed voelde, maar thuis zou het klaar zijn, meteen. Dan mocht er niets meer gebeuren. Daarom besloot hij er maar niet al te veel aandacht aan te besteden. Elvira wist wat hij voelde en hij hoopte gewoon dat ze niet hetzelfde zou voelen, dan zou het moeilijker worden. Hij drukte zijn lippen nu in haar hals en hij trok haar iets dichterbij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 14:50

Elvira Solore

Zijn handen gleden nu over haar lichaam heen en ze merkte aan hem dat als ze liet zien dat ze het heerlijk vond, hij ook wat zekerder werd van zichzelf. Dat vond ze fijn om te zien. Het was goed om hem zo te zien opbloeien de laatste tijd, hij kon het ook echt wel. Hij drukte nu zijn lippen in haar hals en trok haar dichter naar zich toe. "Wat heerlijk..." Mompelde ze, daarna probeerde ze nogmaals om zijn broek uit te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 14:53

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei glimlachte hij een beetje, hij voelde haar handen weer bij zijn broek en ondanks dat hij wel iets aanspande, kon hij het nu goed hebben. Hij had tenminste niet het gevoel dat het in één keer klaar zou zijn als hij zich niet inhield, het ging redelijk, al was hij doodsbang voor de rest. Natuurlijk vond hij het net als elke man heerlijk om aangeraakt te worden, maar ze kon hem nog niet eens echt strelen, dan was hij al binnen een paar seconde klaar. Dat was zo frustrerend en daar was hij ook echt bang voor. Hij besloot nu dat het geen nut had om zich daar nu al zorgen om te maken. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 14:58

Elvira Solore

"Wauw, fantastisch, je doet het super." Fluisterde ze zacht en bewonderend tegen hem. Nu liet ze zijn broek uit en trok ze hem voorzichtig iets dichter naar zich toe met een twinkeling in haar ogen. Ze voelde hem langs haar wang strelen en ze werd weer gezoend. Ze zoende vol passie terug en streelde over zijn rug heen met haar vingers.
"Oké, wat is volgens jou de volgende stap?" Vroeg ze hem zacht en met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 15:00

Koning Stephen Lahero

Door haar lieve woorden bleef hij rustig, ze trok hem naar zich toe en het ging wel redelijk nu. Ze had een twinkeling in haar ogen die hij geweldig vond om te zien. Ze zoende hem vol passie terug, wat hij heerlijk vond. Ze gleed over zijn rug heen met haar warme vingers en daarna wilde ze weten wat volgens hem de volgende stap was. Hij ademde daardoor langzaam in. 'Ik weet het niet,' gaf hij toe. Hij wilde eigenlijk heel erg de tijd nemen voor alles en niet meteen bovenop haar duiken, maar omdat hij zo bang was dat hij het dan niet volhield, wilde hij het eigenlijk juist allemaal zo snel mogelijk doen, waardoor het niet zo leuk was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 15:06

Elvira Solore

Hij wist niet wat de volgende stap was. "Oké, dan bedenk ik wel wat." Glimlachte ze hem nu toe. Ze liet zachtjes haar hand naar beneden glijden en pakte hem voorzichtig vast, ze streelde er met haar vingers zacht overheen.
"Probeer te blijven ontspannen, zodra je aanspant, houd ik weer op." Zei ze hem nu zachtjes en ze streek even met haar andere hand door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 15:10

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze dan wel wat bedacht en hij glimlachte zwakjes, dit voelde ook al ongemakkelijk. Door wat ze daarna deed ademde hij diep in. Hij moest blijven ontspannen, want zodra hij aanspande hield ze op. Hij knikte langzaam. Ze streek door zijn haren heen en dat gaf hem wat afleiding, maar al na een paar seconde spande hij helemaal aan. Hij was gewoon te bang dat het fout ging. Hij probeerde zijn ademhaling in de gaten te houden om zichzelf weer wat te kalmeren, maar dat was nog niet zo makkelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 15:14

Elvira Solore

Na een paar seconden stopte ze al. Hij spande aan en ze zag aan hem dat hij totaal niet kalm was. "Vind je het wel lekker?" Wilde ze nu even van hem weten, want als hij het niet lekker vond, kon ze beter helemaal stoppen hiermee.
"Laat het gewoon gaan, Stephen, als het gebeurd gaan we gewoon weer rustig verder waar we waren tot je weer ontspant. Ik vind het eigenlijk zelf heel erg fijn om het zo ontzettend rustig aan te doen." Gaf ze zachtjes aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 15:17

Koning Stephen Lahero

Ze wilde weten of hij het wel lekker vond, daardoor keek hij haar verbaasd aan. 'Ja, natuurlijk... ik vind het verschrikkelijk lekker, juist daarom is het zo frustrerend allemaal,' zei hij zacht. Hij moest het laten gaan, als het gebeurde dan gingen ze weer rustig verder waar ze waren, tot hij ontspande. Ze vond het zelf heel erg fijn om het zo rustig aan te doen. Ze leek het echt te menen, daardoor knikte hij langzaam. 'Ik vind het heerlijk, Elvira... ik geniet er ook echt van, met Fay doe ik dit eigenlijk helemaal niet meer, omdat ik het dan helemaal niet meer volhou... daarom vind ik het zo lastig. Ik wil er zo graag ook gewoon van kunnen genieten, want ik mis het enorm en daardoor verlang ik er eigenlijk juist extra erg naar...' legde hij haar nu heel eerlijk uit. Het hielp waarschijnlijk een hele hoop als hij gewoon eerlijk tegen haar was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 15:32

Elvira Solore

Hij vond het juist verschrikkelijk lekker. "Gelukkig maar, ik begon echt een beetje te twijfelen namelijk." Grinnikte ze zachtjes. Hij vertelde haar dat hij het ook heerlijk vond om het zo rustig te doen. Hij genoot ook echt en met Fay deed hij het nooit omdat hij het niet volhield. "Nu doe je het echt hartstikke goed hoor." Vertelde ze hem met een glimlach. Hij miste het enorm en daardoor verlangde hij er juist extra erg naar. "Dat begrijp ik ook wel, en als het elke keer niet gaat, dan frustreert je dat enorm en hoe harder je het probeert, hoe slechter het gaat. Maar daarom gaan we het nu juist heel rustig aan doen en op ons gemak." Glimlachte ze hem toe. Ze streelde er nu weer zacht overheen om te kijken wanneer hij aan ging spannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 15:37

Koning Stephen Lahero

'Oh, ik vind het echt vreselijk lekker hoor, als het op een normale manier kan dan geniet ik hier echt enorm van...' zei hij tegen haar. Ze vond dat hij het nu hartstikke goed deed. Ze begreep hem wel en daarna noemde ze het probleem op. 'Ja, je hebt gelijk.' zei hij zacht. Dat was ook waarom ze het nu heel rustig aan deden en op hun gemak. Ze streelde hem weer en hij sloot zijn ogen om er maar gewoon van te genieten. Hij deed zijn best om zich niet al te druk te maken. Haar aanraking was nog maar heel zacht en nu al kon hij het eigenlijk niet meer hebben. Hoewel hij voelde dat hij het niet volhield dwong hij zichzelf om ontspannen te blijven. 'Oh, Elvira...' mompelde hij zacht, hij kreunde diep en hoewel hij nog zijn best deed om het wat in te houden bereikte hij zijn hoogtepunt al. Hij ademde langzaam in en daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 15:43

Elvira Solore

Hij vond het vreselijk lekker als het op een normale manier ging, dan genoot hij er enorm van. "Dat is goed om te horen." Grinnikte ze zachtjes tegen hem. Ze hoorde hem haar naar mompelen en hij kreunde diep, daarna bereikte hij zijn hoogtepunt al.
"Merk je wat je doet? Je forceert jezelf weer, je dwingt jezelf om rustig te blijven en dan gaat het veel sneller." Merkte ze op. "Kun je nog een keer aan?" Vroeg ze met een grijns. Ze was er nu echt heel erg gefocust op om hem te helpen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 15:47

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg of hij merkte wat hij deed. Hij forceerde zichzelf, hij dwong zichzelf om rustig te blijven en dan ging het sneller. 'Ik weet het, maar het gaat gewoon automatisch.' zei hij zachtjes tegen haar, hij keek weer langzaam weg. Ze wilde weten of hij het nog een keertje aankon en daardoor glimlachte hij weer wat. 'Nog wel vaker, al moeten we dan zo meteen misschien een pauze nemen,' zei hij tegen haar. Ze konden ook morgen verder gaan, maar nu ging het nog wel. 'Heb jij er nog wel zin in dan? Ik wil niet dat je dit tegen jouw zin in doet...' fluisterde hij. 'We kunnen natuurlijk ook zo mij even een pauze gunnen, dan ga ik gewoon verder met jou,' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij wist dat dit haar echt niet koud liet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 15:55

Elvira Solore

Hij zei haar dat het automatisch ging. "Daarom zeg ik het ook tegen je, zodat je het weet en er de volgende keer aan kan denken." Glimlachte ze hem nu eventjes toe. "Dus volgende keer laten gaan en niet de ontspanning forceren, het zal voelen als een val in het diepe, maar je zult merken dat het fijn is." Sprak ze liefjes tegen hem. Hij kon het nog wel vaker aan al moesten ze zo meteen wel een keertje pauze neen. Ze grinnikte eventjes. Daarna vroeg hij of zij er nog wel zin in had.
"Ik vind het geweldig, Stephen, echt. Dit is super fijn en leuk om te doen." Zei ze en ze meende het echt. Hij gaf aan dat ze hem ook een pauze konden gunnen en dan ging hij verder met haar.
"Hmm... dat lijkt me helemaal super fijn."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 15:59

Koning Stephen Lahero

Hij moest er de volgende keer over nadenken en hij knikte, dat zou hij ook doen. Hij moest zich laten gaan en het niet forceren, het zou voelen als een val in het diepe, maar het zou fijn zijn. Ze zei daarna dat ze het geweldig vond, ze vond dit fijn en leuk om te doen. 'Echt?' vroeg hij zacht. Het verbaasde hem oprecht dat ze dit ook echt leuk vond. Daarna zei ze dat het haar helemaal fijn leek als hij verder zou gaan met haar. 'Dan doen we dat eerst,' zei hij. Hij wist niet of hij dat wel op een normale manier vol ging houden, maar daar zou hij dan vast alleen maar van leren. Hij duwde haar weer achterover en hij zoende haar zacht, op een uitdagende manier en vol passie. Dat had hij genoeg, zeker nu. Ze maakte heel wat in hem los. Zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen, zijn vingertoppen streelden haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 16:28

Elvira Solore

HIj vroeg haar zacht of ze het meende en ze knikte meteen. "Ja, echt. Voor mij is het ook allemaal spannend, maar op deze manier valt het hartstikke mee en ben ik veel meer met jou bezig." Glimlachte ze nu. Hij zou haar eerst gaan verwennen, ze werd achterover geduwd door hem en daarna zoende hij haar zachtjes, anders dan daarvoor, dit keer was het uitdagend en vol passie. Ze vond het fantastisch en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Het was zacht maar super fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 16:30

Koning Stephen Lahero

Ze meende het echt, het was voor haar ook allemaal spannend, maar op deze manier viel het mee en was ze meer met hem bezig. 'Daar ben ik blij om,' zei hij zacht. Hij wilde niet dat ze het als een verplichting zag, dat zou hij heel erg vinden. Ze leek zijn aanrakingen wel fijn te vinden, daarom ging hij door. Via haar onderbuik gleden zijn vingers naar beneden en hij streelde haar zachtjes. Hij bleef haar zoenen, maar na een tijdje liet hij zijn lippen afglijden naar haar hals. Hij hoopte dat hij zo iets terug kon doen voor alles, hij hoopte dat dit haar liet ontspannen en dat ze het fijn vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 16:36

Elvira Solore

Hij was er wel blij om en ze glimlachte hierdoor breed naar hem. Hij ging door met het strelen en zijn vingers gingen langzaam naar beneden toe, ze kreunde hierdoor en drukte haar lichaam een beetje tegen zijn vingers aan, dit was zo fantastisch, het voelde echt heel erg goed en eigenlijk zelfs vertrouwd.
"Oh, Stephen... dit is zo heerlijk..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 16:38

Koning Stephen Lahero

Ze drukte haar lichaam meer tegen zich aan, daardoor glimlachte hij. Hij voelde dat ze er gewoon voor zorgde dat hij meer zelfvertrouwen kreeg. 'Vind ik ook,' zei hij zacht, toen ze zei dat dit heerlijk was. Nu pas begon hij zich te realiseren dat Nathan inderdaad misschien ook niet geweldig was. Als Nathan veel meer aan zichzelf dacht, dan zou Elvira dit waarschijnlijk niet heel vaak voelen. Hij plaatste zijn lippen in haar hals en hij zoog zachtjes, terwijl hij gewoon door ging. Hij wilde haar helemaal laten genieten en hij vond dit zelf eigenlijk ook heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 16:45

Elvira Solore

Hij vond het ook heerlijk. "Echt? Vind je dit leuk om te doen?" Vroeg ze nu op haar punt verbaasd. Ze dacht eigenlijk altijd dat mannen dit niet leuk vonden om te doen, dat het een soort verplichting was. Hij zoog in haar hals en ze kreunde zachtjes. Dit was fantastisch. Ze gleed met haar handen door zijn haren heen en beet op haar eigen lip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 16:48

Koning Stephen Lahero

'Ja, ik vind dit heerlijk om te doen. Ik vind het geweldig om jou te laten genieten...' zei hij oprecht tegen haar. Hij genoot hier echt enorm van en voor hem was het zeker geen verplichting. Ze kreunde en gleed met haar handen door zijn haren heen, waardoor hij nog iets harder zoog. Hij kon het gewoon niet laten en hij wilde haar laten genieten. Hij bleef haar strelen, hij vond het heerlijk om te voelen dat ze er ook echt van genoot en hij kon het ook gewoon voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 16:51

Elvira Solore

Hij vond het heerlijk om te doen en haar te laten genieten. "Hmm... heerlijk..." Mompelde ze zachtjes tegen hem. Hij zoog nog harder en ze kreunde dieper. Dit was fantastisch. Ze trok hem iets dichter tegen haar lichaam aan en hapte naar adem, daarna bereikte ze haar hoogtepunt en ontspande ze volledig.
"Oh, wat heerlijk... geweldig..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 16:53

Koning Stephen Lahero

Hij werd dichter tegen haar aan getrokken en hij glimlachte toen hij het voor elkaar kreeg. Ze ontspande en hij liet zijn handen langzaam over haar warme lichaam glijden, zijn handen waren koud op haar huid. Ze vond het geweldig, daardoor keek hij haar weer aan. 'Ik ook,' zei hij daar op. Hij streek langs haar gezicht en daarna zoende hij haar, heel langzaam en heel rustig. Hij nam weer wat afstand om haar bij te laten komen en hij liet zich naast haar neer zakken. 'Je bent heerlijk,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/10/2015, 17:02

Elvira Solore

De koude handen op haar lichaam waren heerlijk, het zorgde voor een raar gevoel in haar lichaam en dat was heerlijk. Ze kon het gevoel niet helemaal plaatsen, maar het was echt super lekker. Hij vond het ook geweldig en hierdoor glimlachte ze breed met twinkelende ogen naar hem. Hij zoende haar weer even en ze zoende hem zachtjes terug. Daarna zakte hij naast haar neer en fluisterde dat zij heerlijk was.
"Dat is wel heel leuk om te horen..." Grinnikte ze, ze draaide zich naar hem toe en legde haar hoofd op zijn borst en ze keek naar hem op.
"Jij ook, je bent echt fantastisch..." Fluisterde ze tegen hem terug. Ze rolde nu bovenop hem en drukte kusjes in zijn hals en kietelde hem een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/10/2015, 17:04

Koning Stephen Lahero

Ze had weer die bepaalde blik in haar ogen waardoor hij het bijna warm kreeg, al zou dat niet zo snel gebeuren. Ze vond het leuk om te horen en ze legde haar hoofd op zijn borst. Ze keek naar hem en hij keek met een glimlach op zijn gezicht terug in haar ogen. Ze vond hem ook heerlijk en hij was fantastisch. 'Hm, fantastisch zelfs...' zei hij plagend tegen haar. Ze rolde opeens bovenop hem en hij kreeg kusjes in zijn hals. Ze kietelde hem, waardoor hij grinnikte en meteen hetzelfde bij haar deed. Zelfs dit voelde super fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum