Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 23:05

Koningin Fay Lahero

Ze keek hem verrast aan door wat hij vertelde aan haar. "Echt? Dat zou ik heel erg fijn vinden, je bent lief." Vertelde ze hem glimlachend en blij. Hij trok haar tijdens de zoen wat naar zich toe en daarna kwam ze langzaam uit bed en trok ze een badjas aan. Het ontbijt werd bezorgd en klaargezet op het balkon door de bediendes. Fay haalde haar haren uit haar gezicht en ze keek liefdevol naar Stephen.


Elvira Solore

"Rustig is misschien het verkeerde woord." Klonk haar stem speels. Ze had zijn kleding inmiddels uitgetrokken en legde hem op het bed neer, ze pakte zelf net zoals hij wat olie en gleed met haar handen over zijn huid heen. Hij voelde heerlijk, zo sterk, ze vond het fantastisch om dat onder haar vingers te voelen.


Chayenne Lahero

Hij vond het heel erg lekker. Hij wilde dat ze wist dat hij het respecteerde als ze eerlijk was over wat ze wel en nit wilde, hij vond het gewoon heel fijn, maar als zij iets niet wilde, moest ze het zeggen.
"Myles, ik heb gewoon het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben en daarom wil ik alles best rustig aan met je doen en na een tijdje iets verder gaan, maar tot nu toe voel ik me fijn hierbij, dus wil ik het graag hierbij laten." Gaf ze met een glimlach aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 23:20

Koning Stephen Lahero

'Ja, echt. Het lijkt mij zelf ook wel fijn,' zei hij zacht tegen haar. Het eten werd klaargezet en zodra de mensen weer weg waren ging hij dicht tegen haar aanstaan. 'Je ziet er heerlijk uit,' mompelde hij. Hij streek wat haar uit haar gezicht en daarna zoende hij haar zacht, hij nam haar mee het balkon op en hij staarde even naar het uitzicht, het was prachtig vanaf hier.

Nathan Gerono

'Vergeleken met vroeger ben ik écht ontzettend rustig hoor,' zei hij grijnzend. Hij werd op het bed gelegd en daarna voelde hij haar handen op zijn huid. Het was zo lekker, hij kreunde zacht. Hij vond het heel fijn, zijn gedachten dwaalden langzaam af en hij ontspande helemaal.

Myles Samira

'Dat begrijp ik goed, ik wil je gewoon zeggen dat je nooit het gevoel moet hebben dat je iets moet door mij,' zei hij heel zacht. Misschien kon hij het maar beter gewoon niet meer bespreken. Hij slikte even en hij keek weg, daarna zette hij haar voorzichtig naast zich neer. Hij sloeg zijn arm wel weer om haar heen, maar het was nu iets afstandelijker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 23:29

Koningin Fay Lahero

Hij meende het, het leek hem zelf ook wel fijn. Ze knikte daardoor met een glimlach. Wanneer de bediendes weg waren, ging hij dicht tegen haar aan staan, ze zag er heerlijk uit. "Ohja? Slaperig en met mijn haar in de war." Plaagde ze wat. Hij streek wat haar uit haar gezicht, het gebaar raakte haar diep in haar hart, dromerig keek ze hem aan en zoende hem liefdevol terug. Ze liep samen met hem naar het balkon, hij keek naar hun uitzicht en ze glimlachte even en ging alvast aan de tafel zitten.


Elvira Solore

"Hmm... ik wil wel eens meemaken hoe wild je vroeger was." Plaagde ze nu uitdagend. Hij kreunde door haar handen op zijn huid, ze sloeg nu een been over zijn lichaam heen en ging op zijn onderrug zitten terwijl ze zachtjes door bleef gaan met haar handen over zijn rug.


Chayenne Lahero

Hij wilde gewoon dat ze nooit het gevoel moest hebben dat ze iets moest door hem. "Dat is lief van je, Myles." Glimlachte ze, ze knuffelde hem voorzichtig even, daarna werd ze naast hem neergezet door hem en sloeg hij zijn arm om haar heen. "Kom je wel bij me slapen?" Vroeg ze hem nu liefjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 23:43

Koning Stephen Lahero

'Juist dan,' mompelde hij zacht. Ze ging aan de tafel zitten en hij ging ook zitten, hij raakte kort haar been aan en hij streek er even overheen. Daarna pakte hij een broodje en at hij wat, maar hij had eigenlijk niet zo veel honger. Hij had meer aandacht voor Fay nu, al was dat ook niet zo heel erg. Na een paar happen ging hij dichterbij haar zitten en sloeg hij zijn arm om haar heen.

Nathan Gerono

'Dat kan je zo veroorzaken hoor,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze ging op hem zitten en daardoor ademde hij diep in. 'Door dit te doen, bijvoorbeeld,' zei hij zacht. Hij voelde haar handen weer op zijn lichaam, maar hij had nu moeite om niet aan te spannen, want hij wilde nu allemaal andere dingen doen, al voelde dit ook wel heel erg goed.

Myles Samira

'Ja, ik kom wel bij je slapen, natuurlijk,' zei hij glimlachend. Dat vond hij ook gewoon heel fijn, dus dat kon wel. Als ze gewoon niet te veel deden kon hij het ook wel volhouden, hij wilde gewoon heel erg graag dingen uitproberen, maar hij had ontzettend veel respect voor haar, dus daarom hield hij het ook wel vol. Het was makkelijk te doen nog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 23:48

Koningin Fay Lahero

Juist wanneer ze er zo uitzag, vond hij haar heerlijk. "Oh, Stephen..." mompelde ze dromerig en verliefd. Hij ging ook zitten en ze voelde hoe hij haar heen even aanraakte, een siddering ging door haar lichaam heen. Hij at vrij weinig, zelf had ze nog helemaal niets gepakt, ze was te druk bezig met het kijken naar Stephen, hij maakte haar gewoon sprakeloos. Hij kwam dichterbij en ze voelde zijn arm om haar heen. "Wat doe je toch met me...?" Vroeg ze hem zacht en schor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 23:58

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg wat hij met haar deed, daardoor grijnsde hij een klein beetje. 'Hetzelfde als jij met mij,' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij trok haar naar zich toe. 'Fay... ik bedacht me...' begon hij zacht. 'Wat zou je vinden van nog een kindje?' vroeg hij. Hij wist totaal niet hoe ze er over dacht en hij was toch wel benieuwd. Hij drukte zijn lippen heel kort in haar nek en hij streek met zijn vingers over haar been heen en hij keek haar diep in haar ogen aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/5/2015, 00:15

Koningin Fay Lahero

Hij deed hetzelfde met haar als zij met hem deed. "Ik had net nog zo'n honger, maar die is nu helemaal verdwenen..." zei ze, nog steeds wat hees. Ze sloot haar ogen toen hij zijn lippen in haar hals drukte. Ze leunde tegen hem aan en luisterde. "Ik wil graag nog een kindje van jou, ik vroeg me alleen af hoe ze zouden worden... hetzelfde als Faith? Kunnen we dat aan?" Vroeg ze hem zacht, maar wel met een glimlach, het maakte haar niet uit, maar ze wist hoeveel problemen Faith er zelf mee had.
"Hmm..." mompelde ze zacht door wat hij deed met haar. Ze bleef in zijn ogen kijken, gehypnotiseerd en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/5/2015, 00:24

Koning Stephen Lahero

Ze wilde graag nog een kindje, ze wist alleen niet hoe het zou worden. 'Misschien wel gewoon normaal... we weten het niet...' zei hij zacht tegen haar. 'We zien het ook wel. Het hoeft natuurlijk niet,' zei hij daarna. Ze bleef in zijn ogen kijken, daardoor ademde hij diep in. Hij zoende haar weer heftig en hij trok haar dichter naar zich toe. 'Jammer dat wij een dag moeten wachten,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij stopte de zoen en hij streek even langs haar wang. 'Eet wat,' zei hij, bijna bevelend, maar hij bedoelde het goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 12:44

Koningin Fay Lahero

Hij opperde dat hun volgende kindje wel gewoon normaal kon worden, ze wisten het niet. Fay schudde haar hoofd, nee daar had hij inderdaad gelijk in, ze wisten het niet.
"We zien het inderdaad wel, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als ik nogmaals zwanger zou raken." Glimlachte ze. Doordat ze hem diep in zijn ogen keek, zoende hij haar heftig en trok hij haar dichter naar zich toe. Hij vond het jammer dat ze de hele dag moesten wachten.
"Helaas... en vanaf nu mag je me ook niet meer zomaar zoenen, alleen als ik begin." Haar ogen twinkelden even uitdagend naar hem. Ze voelde zijn vingers langs haar wang strijken, ze moest wat eten, ze keek hierdoor even naar de broodjes, het zag er echt wel heel erg lekker uit.
"Mag ik ook een hapje uit jou nemen?" Vroeg ze plagerig, ze bracht haar hoofd dichterbij en beet met haar tanden in zijn onderlip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 12:51

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij haar vanaf nu niet meer mocht zoenen, alleen als ze begon. Daardoor grijnsde hij een beetje. Ze vond het gelukkig niet erg om zwanger te worden, daar was hij toch wel blij mee. Hij vond het ook niet erg, hij was echt gek op kinderen. Ze zei dat ze ook een hapje uit hem kon nemen en daarna beet ze op zijn kip. Hij kreunde zacht en hij legde zijn handen in haar hals, maar hij deed niets. Hij wist de regels, Fay mocht nu doen wat ze wilde, hij had die kans gehad. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 13:14

Koningin Fay Lahero

Hij grijnsde door haar woorden. Zelf begon ze ook steeds meer de lol in te zien van dit soort opdrachten en regeltjes. Hij kreunde doordat ze in zijn lip beet en ze voelde zijn handen in haar hals. Ze keek hem doordringend aan en langzaam verscheen de ondeugende twinkeling weer in haar ogen.
"Ik denk toch dat een broodje lekkerder smaakt." Plaagde ze. Ze maakte zich zachtjes van hem los en pakte een broodje om die vervolgens op te gaan eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 13:32

Koning Stephen Lahero

Ze dacht dat een broodje toch lekkerder was, daardoor schudde hij zijn hoofd een beetje. 'Ik ben veel lekkerder...' Zei hij zacht. Hij pakte zelf ook nog een broodje en hij nam een paar happen, hij had alleen niet echt zo veel trek. Hij had alleen maar aandacht voor Fay nu. Dit zou een lange dag worden, maar hij vond het heerlijk. Hij kon hier echt van genieten en dat wist Fay waarschijnlijk ook wel. Ze kon hem hiermee helemaal gek maken. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zacht in. 'Ik vind dit echt heerlijk...' Mompelde hij. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 13:48

Koningin Fay Lahero

"Maar als ik van jou moest leven, zou ik verhongeren..." mompelde ze tegen hem terug en ze keek hem even doordringend aan. Ze leunde tegen Stephen aan en at rustig haar broodje op, het uitzicht was prachtig. Ze gaapte even, ze was nog wel heel erg moe... nadat ze het broodje op had, kneep Stephen in haar hand. Hij gaf aandacht at hij het heerlijk vond. Ze glimlachte. "Ik ook... dit is ontzettend leuk..." Ze hem zachtjes. "Breng je me zo weer naar bed?" Vroeg ze met een grijns
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 13:56

Koning Stephen Lahero

Als ze van hem moest leven zou ze verhongeren. 'Oh, krijg jij nou niet genoeg van mij?' Vroeg hij plagend aan haar. 'Als je iets tekort komt moet je het gewoon zeggen...' Zei hij daarna tegen haar, nog steeds op plagende toon. Ze vroeg of hij haar zo weer naar bed zou brengen en hij knikte meteen. Toen ze klaar was sloeg hij zijn armen om haar heen en tilde hij haar op. Hij wilde haar bijna zoenen, maar hij wist zich net in te houden. Hij legde haar op het bed neer en daarna maakte hij langzaam haar badjas los en staarde hij even naar haar lichaam. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 14:03

Koningin Fay Lahero

"Ik kom niets tekort en zal nooit genoeg van je krijgen, liefje." Zei ze nu poeslief tegen hem. Ze keek hem even met een glimlach aan. Hij tilde haar op en zij sloeg haar armen om zijn nek heen en kroop dicht tegen hem aan. Eenmaal op het bed maakte hij haar badjas los en keek naar haar lichaam. Ze pakte zijn handen zachtjes vast en liet die strelend over haar lichaam glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 3/5/2015, 14:32

Devlyn Stratton
Wankelend hield hij zich vast aan het dichtstbijzijnde bankje. Zijn hoofd voelde erg licht aan, alsof hij ieder moment kon omvallen om buiten westen te raken. Hij keek kort om zich heen en zag dat hij niet de enigste was. Maar er vielen maar heel weinig ook daadwerkelijk om. Het was alsof ze opeens weer lucht kregen en weer moesten wennen om zelf adem te halen.
Wat er was gebeurd wist hij niet. Hij had niets meegekregen van die vloek van de heks. Hij wist niet wat hij in de tussentijd gedaan had. En wat hij eigenlijk aan het doen was vlak voordat hij zich er wel bewust van werd. Hij kon het ergens wel raden, gezien het feit dat zijn zwaard op de grond lag, hij een harnas droeg en hij niet alleen was. Er was vast net een training aan de gang. Maar wat voor oefeningen ze deden, en hoe lang al, daar had hij geen idee van. Wat hij de uren, dagen of zelfs weken hiervoor gedaan had, kon hij zich met geen mogelijkheid herinneren. Verward keek hij nog eens rustig rond om toch nog een poging te doen zich wat te herinneren.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 14:43

Koning Stephen Lahero

'Gelukkig maar...' Zei hij zacht. Hij vond het erg fijn om te horen, hij deed het graag goed en hij was af en toe toch bang dat hij niet genoeg voor haar was, zeker als hij het niet wilde. Gelukkig was dat niet zo vaak zo. Ze pakte zijn handen vast en ze liet die over haar lichaam heen glijden. Hij ademde diep in en hij ging zelf verder, hij raakte haar geweldige warme huid aan en en voelde hoe veel moeite hij moest doen om zich verder in te houden. Hij drukte uiteindelijk toch zijn lippen in haar nek en zijn handen gleden stevig over haar lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 20:16

Koningin Fay Lahero

Hij ging zelf verder en ze voelde zijn koude handen over haar warme huid, het voelde heerlijk, ze genoot er echt van, hij kon dit heel erg goed. Zijn lippen voelde ze in haar nek en daarna pakte ze zijn gezicht vast en zoende hem vurig even. Hij was gewoon echt zo perfect voor haar, ze hield echt van hem, hij was echt alles voor haar. Na een tijdje stopte ze.
"Tijd om te slapen." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 20:38

Koning Stephen Lahero

Zijn gezicht werd opeens vastgepakt en hij werd vurig gezoend. Hij ging daar direct heel erg gretig in mee, het was heerlijk. Het hield veel te snel weer op, ze zei glimlachend dat het tijd was om te slapen. Hij keek haar even iets gekweld aan, maar hij wist ook wel hoe lekker hij dit vond. Hij ging naast haar liggen, hij trok de dekens wat langzaam over haar lichaam heen en hij liet zijn hand langzaam over haar buik heen glijden, nu hij nog even de kans had deed hij dat graag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 20:44

Koningin Fay Lahero

Ze zag zijn gekwelde blik, maar ze grinnikte gewoon eventjes. Hij moest zich maar niet zo aanstellen. De dekens werden over haar heengetrokken en ze voelde zijn hand over haar buik glijden, ze legde haar hoofd tegen hem aan en pakte zijn hand vast en sloeg die om haar lichaam heen.
"Je moet me wel de kans geven om te gaan slapen, Stephen." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 21:01

Koning Stephen Lahero

'Ik kan gewoon amper van jou afblijven,' mompelde hij, maar hij keek met een grijnsje naar haar. Hij bleef haar vasthouden en hij trok haar wat meer naar zich toe. 'Ga maar lekker slapen,' fluisterde hij. Hij ademde langzaam in en hij sloot zelf ook zijn ogen, hij kon echt nog wel een paar uurtjes rust gebruiken, dus dit was helemaal niet zo verkeerd. Ze hadden nog de hele dag voor zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 21:15

Koningin Fay Lahero

"Best een goed teken.." Mompelde ze plagend tegen hem. Hij trok haar wat dichter naar zich toe en fluisterde dat ze lekker moest gaan slapen. Ze glimlachte hierdoor en sloot haar ogen. ze lag heerlijk tegen hem aan en viel langzaam in slaap, ze was zo ongelooflijk moe... ze had het echt nodig.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was eigenlijk best opgewonden, vandaag zouden ze weer terug gaan, eindelijk weer terug naar huis, ze miste het echt, ze had nooit verwacht dat ze echt een thuis zou hebben, maar nu wel. Black Castle, daar hoorde ze, samen met Jay en Killian. Ze had zich al aangekleed en wachtte tot de koets klaar was gemaakt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 21:22

Koning Stephen Lahero

'Dat wel,' zei hij zacht, het was ook wel een goed teken. Ze viel in slaap en na een tijdje zakte hij zelf ook weer in slaap. Hij werd na een uurtje of twee weer wakker en hij lag helemaal tegen Fay aan. Ze sliep nog, dat liet hem glimlachen. Hij drukte zacht zijn lippen in haar hals en hij liet zijn vingers langzaam over haar huid heen glijden. Nu had hij even de kans en hij wist dat ze het waarschijnlijk niet zo heel erg zou vinden.

Koning Jay Fullbright

Hij had de spullen gepakt, Killian was ook klaar, al wilde de jongen ook wel hier blijven. Hij leek het leuk te hebben met Faith. Het ging alleen echt niet, dat moest hij ook weten. Hij had alles klaar en hij liep nu naar Esmeralda toe. 'Ben je er klaar voor?' vroeg hij glimlachend aan haar. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar heel even vast, daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/5/2015, 21:33

Koningin Fay Lahero

Ze sliep zo diep dat ze eigenlijk niet eens door had dat Stephen al wakker was en zijn vingers over haar huid liet glijden en haar zoende in haar hals. Ze sliep gewoon zo goed omdat alles nu zo lekker tussen hun liep, het was zo ongelooflijk lang geleden. Ze glimlachte alleen een beetje in haar slaap en kroop nog wat dichter tegen hem aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay liep naar haar toe en vroeg of ze er klaar voor was, ze knikte hierdoor even met een glimlach. Ze omhelsde hem ook even. Tot nu toe ging het goed tussen hun en daar was ze meer dan blij om. "Ja, kom, laten we gauw gaan." Glimlachte ze breed. Ze pakte zijn hand zachtjes vast en liep heel langzaam en voorzichtig met hem mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/5/2015, 21:40

Koning Stephen Lahero

Ze kroop dichter tegen hem aan en hij ademde diep in. Zijn hand gleed langzaam wat naar beneden, maar hij besloot zichzelf wat in te houden, hij wilde niet dat het vervelend voor haar werd. Hij nam daarom wat afstand en hij kwam overeind uit het bed. Hij zocht zijn kleding bij elkaar en hij trok het aan, het was wat makkelijker als hij niet naast haar lag. Hij wilde het gewoon volhouden en hij had ook niet echt veel keuze, hij moest doen wat Fay van hem wilde en dat was ontzettend leuk.

Koning Jay Fullbright

Ze wilde gauw gaan en ze liep langzaam met hem mee, Killian stond al buiten te wachten. Eenmaal bij de koets zag hij dat zijn zoon al in de koets zat en daardoor glimlachte hij een beetje. Hij hielp Esmeralda heel voorzichtig naar binnen en daarna ging hij naast haar zitten. Hij was enorm blij dat ze eindelijk terug konden, hij hoopte dat Kayton gelijk had en dat het hem goed zou doen, al was hij bang dat dit soort gevoelens niet zouden verdwijnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum