Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 17:08

Koning Stephen Lahero

'Ja, daar heb je gelijk in,' zei hij zacht. Anders zou het hoe dan ook niet werken, dan zou op het kasteel alles fout gaan, dat wist hij eigenlijk wel zeker en dat wilde hij juist niet. Hij wilde dat het goed ging, dat alles tussen hun goed ging, maar ook met Nathan en ook met Lucius. Dat zou nog een hele opgave worden, waarschijnlijk. 'Ik moet er niet aan denken dat ik je was kwijtgeraakt, Fay...' fluisterde hij. Zonder haar zou hij echt niet weten wat hij moest doen. Hij had het eerder gered met Chayenne samen, maar hij was nu zo gehecht aan Fay, hij zou nooit meer alleen willen zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 17:11

Fay Fuego

Ze had gelijk zei hij en ze knikte daardoor een beetje. Hij moest er niet aan denken dat hij haar was kwijtgeraakt.
"Ik moet er niet aan denken om dood te zijn." Sprak ze lichtelijk plagend. Ze kroop wat dichter tegen hem aan en pakte een broodje. Faith was inmiddels in slaap gevallen.
"Leg haar anders maar in het bedje, dan kan je zelf ook wat eten." Zei ze tegen Chayenne en ze knikte naar het bedje wat ze klaar hadden gezet al. CHayenne stond heel voorzichtig op en liet Faith er heel langzaam in zakken, ze deed het dekentje over haar heen en stopte haar in. Fay keek ernaar, Chayenne leek het zo natuurlijk te kunnen allemaal, zelf wist ze nog maar net hoe ze het baby'tje moest vasthouden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 17:15

Koning Stephen Lahero

'Goh, gelukkig maar,' zei hij plagend tegen haar. Ze kroop tegen hem aan en hij sloeg zijn arm wat om haar heen. Hij drukte zijn lippen op haar wang en hij keek toe hoe Chayenne hun dochter weglegde. Hij nam zelf ook een broodje en na een paar happen keek hij weer naar Fay. 'Ik hou zo veel van je,'fluisterde hij zacht, daarna drukte hij even kort zijn lippen op die van haar. Hij streelde langs haar gezicht en hij glimlachte een beetje, wel vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 22:23

Fay Fuego

Ze waren nu een paar dagen verder en ze had het doodeng gevonden in het begin, al die rare dingen, Faith te drinken geven, luiers verschonen, in slaap wiegen, boertjes laten geven... het waren allemaal dingetjes waar ze niet aan gewend was... vooral de eerste nacht had ze om de seconde bij het bedje gestaan wanneer het meisje een ander geluidje maakte dan normaal gesproken, maar dat had haar zo ongelooflijk uitgeput, dat ze de volgende nacht de hele nacht doorsliep.
Nu zat ze aan het bureautje en staarde wat voor zich uit. Een leeg vel lag voor haar, ze wilde Nathan schrijven, maar ze wist niet waar ze moest beginnen.

"Lieve Nathan,

ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat, hoe is het met Luna? Is ze nog steeds bij je? Heb je het nog leuk met haar?
Ik mis je, vooral nu... nu ik zo ongelooflijk trots ben, ik en Stephen hebben een dochtertje gekregen, Faith... ze is zo bijzonder, Nathan... je zou haar echt moeten zien, maar Stephen kan het nog niet aan dat je komt. Hij kan inmiddels wel zonder problemen jouw naam uitspreken en dat is al heel wat, hij heeft zelfs over ons drietjes gedroomd! Ik hoop dat ik je binnenkort kan schrijven met de woorden of je langs wilt komen en het knapste kindje van de wereld komt bezoeken.

Liefs, Fay"


Ze stuurde de brief met een zucht weg naar White Castle, even bleef ze naar buiten kijken, maar daarna hoorde ze Faith huilen. Ze stond op en pakte haar zacht mompelend uit het wiegje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 22:37

Nathan Gerono

Eigenlijk vermaakte hij zich prima met Luna, het leek best leuk tussen hun te gaan, maar hij wist niet precies wat hij nou wilde. Hij vond het leuk zo, maar hij wist dat hij totaal geen persoon was voor een relatie, hij hield meer van goede vriendschappen of gewoon leuk samen zijn. Hij had nu even een momentje voor zichzelf en hij zat voor de verandering wat te lezen in de bibliotheek. Er werd hem een brief gebracht en hij las die meteen door, er verscheen toch een glimlachje op zijn gezicht. Hoe hij het ook bekeek, Fay was gewoon belangrijk voor hem. Ze was zijn beste vriendin en hij wilde haar niet missen, wat ze nu schreef was heel positief. Dat had hij nog niet verwacht. Meteen besloot hij ook terug te schrijven.

"Lieve Fay,

Wat ben ik blij om iets van je te horen... zeker dit geweldige nieuws. Ik vind het geweldig dat jullie een dochtertje hebben, ik kan niet wachten om haar te zien. Het komt wel, als Stephen daar klaar voor is. Ik wil hem graag alle tijd geven die hij nodig heeft. Ik ben nu heel benieuwd naar de droom, maar misschien is het voor ons allemaal beter als ik het niet weet. Heeft hij het jou wel verteld? Ik blijf mij verbazen. Ik kan niet wachten om je te zien, maar ik ben zo blij al iets van je te horen. Ik heb het erg gezellig met Luna, dat scheelt wel natuurlijk. Ik hoop dat het goed gaat met jullie en dat het steeds beter blijft gaan... Ik mis je wel. Best wel erg. Maar ik weet dat ik je binnenkort wel weer zal zien. Doe Stephen de groeten van mij als hij daar aan toe is.

Nathan"


Meteen stuurde hij de brief op, hij hoopte dat ze er toch blij mee was dat hij wat terug stuurde. Hij hoopte het best wel erg.

Koning Stephen Lahero

Hij moest zeggen dat hij dit niet helemaal meer gewend was. Hoewel hij heel erg genoot van hun kindje, merkte hij wel dat het nu misschien wel niet het perfecte moment was geweest. Hij was moe, dat maakte hem niet heel veel gezelliger en hij had het nou eenmaal in zich om snel bezorgd te zijn, zeker om de mensen die hem zo dierbaar waren. Voor Fay was het allemaal nieuw, dus die had waarschijnlijk precies hetzelfde. Hij had wat getraind, buiten in de frisse lucht. Hij hoopte zichzelf daarmee wat te helpen, zodat hij wat kalmer werd, misschien wel wat evenwichtiger, maar hij wist het niet zeker. Tot nu toe had hij dat gevoel niet echt. Hij liep naar binnen en hij zag daar Fay staan met Faith in haar handen, waardoor hij langzaam dichterbij kwam en tegen haar aan ging staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 22:45

Fay Fuego

Ze hoorde Stephen binnenkomen.
"Kijk eens wie daar is? Dat is papa... zeg maar hallo tegen papa." Zei ze lief tegen het kindje en ze keek naar Stephen met een brede glimlach rond haar lippen. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en zag de grijpende handjes van Faith, ze kraaide een beetje.
"Ze houdt nu al van je." Zei Fay glimlachend tegen hem.
"Ik heb Nathan net geschreven." Sprak ze zachtjes, dit was de eerste keer, ze hoopte maar dat Stephen het nog steeds niet erg vond, maar ze wilde er wel over blijven praten met hem, dat vond ze onwijs belangrijk. Ze gaapte nu weer even, hoewel haar energie vaak eindeloos leek, was ze soms best wel moe. Ze hoorde nu weer een vogel tegen het raam tikken, bericht van Nathan..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 22:48

Koning Stephen Lahero

Hij grijnsde een beetje door wat Fay zei, daarna keek hij vol liefde naar Faith. Hij kon echt zo gelukkig worden als hij alleen al naar haar keek. Dat gevoel was geweldig en had hij ook nog steeds bij Chayenne, misschien kon zijn dochter daarom ook wel veel met hem bereiken. 'Ik hou ook heel veel van haar,' zei hij zacht. 'En van jou,' voegde hij er nog aan toe, daarna drukte hij zijn lippen op haar wang. Ze vertelde ook heel zacht dat ze Nathan geschreven had, daardoor bleef hij even stil. Er tikte een vogel tegen het raam aan en hij wist dat het vast Nathan zou zijn die iets teruggestuurd had. 'Kom, ik neem haar wel even over,' zei hij zacht. Hij pakte Faith vast en hij hield haar meteen tegen zijn lichaam aan, zodat Fay de brief aan kon pakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 22:59

Fay Fuego

Ze zag zijn liefdevolle blik, het liet haar echt smelten, Stephen was echt gek op kinderen... hij hield ook veel van Faith, en van haar. Daarna voelde ze zacht zijn lippen op haar wang. Ze drukte nu de hare stevig op die van hem. Daarna zei hij dat hij Faith wel overnam. Ze knikte even.
"Dank je." Zei ze hem zachtjes en ze gaf hem hun kindje aan. Daarna las ze de brief door van Nathan, ze grijnsde even door wat hij haar schreef.

Nathan,

Hij heeft me inderdaad zijn droom vertelt, het kostte wel wat moeite, maar het was een bijzondere droom waarvan ik hoop dat hij werkelijk wordt...
Je merkt vanzelf wel wanneer hij uitkomt waarschijnlijk...
het gaat heel erg goed met ons, we zijn wel behoorlijk uitgeput, ik wist niet dat ik zo goed voor een kindje kon zorgen.
Ik zal hem de groeten doen, zodra hij eraan toe was.

Fay."

Ze glimlachte en stuurde de brief weer terug. Daarna keek ze op naar Stephen.
"Ik heb het gevoel dat jij wel ergens aan toe bent..." Klonk haar stem lichtelijk uitdagend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 23:21

Koning Stephen Lahero

Hij legde Faith weer weg toen ze rustig was en hij streek even langs het wangetje, maar hun dochter viel al weer in slaap en hij besloot haar met rust te laten, zodat ze ook lekker door kon slapen. Hij keek op naar Fay, die klaar was met het lezen en ook naar hem keek. Door haar uitdagende woorden haalde hij diep adem, hij wist duidelijk niet zo goed hoe hij moest reageren, maar hij merkte wel direct wat zo'n opmerking met hem deed. Fay kreeg het zo simpel voor elkaar om hem uit te dagen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 23:26

Fay Fuego

Ze zag hem even diep ademhalen en daardoor grijnsde ze naar hem. Ze streek langs zijn gezicht. "Je mag me pas aanraken als ik het tegen je zeg." Vertelde ze en ze keek hem diep in zijn ogen aan. Nu ze wist waar hij van kon genieten, wilde ze het ook wel eens in het echt zien. Haar vingers gingen langzaam naar beneden over zijn borstkas heen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze hadden een brief gekregen, deze was anders dan de felicitaties die ze tot nu toe hadden gedacht en nadenkend las ze hem terwijl ze met Killian in haar armen door de kamer heen liep. Het was al een flink kereltje. Esmeralda kauwde op de binnenkant van haar wang terwijl ze las.
Stephen en Fay hadden het goud van Black Castle gevonden, wat al jarenlang verdwenen was, dit was gebeurd voor haar geboorte en ze wist niet wat er toen plaats had gevonden tussen haar vader en moeder en de heks. Ze ging eerst op zoek naar Jay, daarna wilde ze haar vader er meer over vragen, waarschijnlijk was hij in die periode met haar moeder samen op het kasteel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 23:32

Koning Stephen Lahero

Ze had een grijns op zijn gezicht staan die hem vertelde dat er iets ging komen, ze streek langs zijn gezicht en hij wilde haar net zoenen, maar ze zei heel duidelijk dat hij haar pas mocht aanraken als ze het zei. Hij knikte langzaam en hij ademde nog eens diep in. Hij voelde meteen zijn hartslag omhoog schieten, dat werd nog erger toen ze langzaam over zijn borstkas gleed met haar warme vingers. Hij keek haar diep in haar ogen aan, hij vond dit geweldig.

Koning Jay Fullbright

Hij zat geconcentreerd te werken, hij werkte best wel veel de laatste dagen, vooral omdat hij op de een of andere manier het gevoel had dat het goed voor hem was. Hij was heel veel aan het trainen of aan het werken, maar tot nu toe beviel het hem eigenlijk ook wel, dus zag hij geen reden om dat te veranderen. Hij gaf ook aandacht aan Esmeralda en Killian, maar het was wel duidelijk dat hij ook druk was met andere dingen, maar misschien had hij dat ook wel gewoon nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 23:36

Fay Fuego

Hij knikte alleen, verder zei hij helemaal niets. "De meeste dromen zijn bedrog, Stephen, maar soms komen ze toch een beetje uit." Sprak ze hees tegen hem. Ze keek hem doordringend aan. Daarna nam ze afstand van hem en trok haar jurk tergend langzaam uit, ze streelde haar eigen lichaam terwijl ze nog steeds naar Stephen bleef kijken, haar blik vreselijk doordringend.


Koningin Esmeralda Fullbright

Eigenlijk nam ze Killian overal mee naartoe, hij vond het ook niet erg, het was een onwijs makkelijk kindje eigenlijk. Ze liep naar de werkkamer toe en kwam langzaam naar binnen.
"Jay, we hebben een opmerkelijke brief gehad van Stephen en Fay... weet jij iets over het verdwenen goud van Black Castle?" Vroeg ze aan hem en ze legde de brief voor hem neer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2015, 23:48

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei slikte hij even, hij stak zijn handen in zijn zakken. Hij had het dan misschien iets makkelijker om van haar af te blijven. Ze nam afstand van hem, hij had de neiging meteen naar haar toe te gaan en haar vast te grijpen, maar dat deed hij niet, dat mocht niet. Ze begon heel langzaam haar jurk uit te trekken en de manier waarop ze zichzelf aanraakte zorgde ervoor dat hij zijn ogen geen seconde van haar af kon houden.

Koning Jay Fullbright

Esmeralda kwam binnen, hij glimlachte meteen. Hij keek ook even naar hun zoon, het voelde eigenlijk gewoon bijzonder goed. Ze zei meteen dat ze een opmerkelijke brief hadden gehad en of hij iets wist over verdwenen goud. Ze legde de brief neer en hij las die door, daarna leunde hij wat achterover. 'Ik weet vaag waar dit over gaat. Ik heb er wel eens iets over gehoord. Misschien moet je met je vader praten, al kan ik mij herinneren dat hij het nogal pijnlijk vindt...' zei hij tegen haar. 'Ik geloof dat er iets was met een heks en het lichaam van je moeder. Het maakte hem helemaal gek. Ik zou een beetje voorzichtig doen.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2015, 23:53

Fay Fuego

Ze keek grijnzend toe hoeh ij zijn handen in zijn zakken stak, dit was veel te makkelijk, maar onwijs leuk, ze vond het zo fantastisch om hem uit te dagen. Zijn ogen bleven op haar gericht en ze likte uitdagend aan een van haar vingers. Ze kwam weer naar haar toe en gleed met diezelfde vinger langs zijn lippen. Daarna gleden haar handen af naar beneden waar ze hem begon te kneden.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay wist er vaag wat over, misschien moest ze met haar vader praten, het was pijnlijk en ging over een heks en haar moeders lichaam. Ze keek hem met een frons in haar wenkbrauwen aan. Oké, dat zou best kunnen, maar ze vond het toch vreemd...
"Wacht eens even... ik zou ook behekst zijn, maar toen heeft mijn oom de spreuk verbroken..." Sprak ze nu tegen Jay.
"Kan ik Killian heel even bij jou laten?" Vroeg ze hem zachtjes, als haar vader boos of verdrietig zou worden, wilde ze liever niet dat haar zoontje erbij was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2015, 00:00

Koning Stephen Lahero

Hij klemde zijn kaken op elkaar en hij had aardig wat zelfbeheersing nodig om niets te doen, zijn spieren stonden strak gespannen en zijn blik was verlangend. Hij volgde de beweging die ze met haar vinger maakte, nu werd zijn blik bijna hongerig. Ze kwam naar hem toe, haar warme vinger gleed over zijn lippen heen. Hij moest zichtbaar moeite doen om te blijven staan, helemaal toen haar handen over zijn lichaam gleden. Door wat ze daarna deed kreunde hij diep, nog steeds hield hij zijn handen in zijn zakken en kreeg hij het voor elkaar om niets te doen, maar dat ging makkelijker als ze hem aanraakte, dan hield hij het een stuk beter vol.

Koning Jay Fullbright

'Hm, ik weet er niet zo veel vanaf, Esmeralda. Het is natuurlijk ook wel even geleden...' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Ze vroeg of ze Killian even bij hem kon laten, daardoor knikte hij. 'Natuurlijk,' zei hij zacht, daarna nam hij de jongen eigenlijk al meteen over. 'Ga maar met hem praten, ik ben hier als je mij nodig hebt...' zei hij. Hij ging weer zitten en hij besloot maar even pauze te nemen om met zijn zoon bezig te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2015, 00:06

Fay Fuego

Ze hoorde hem diep kreunen. "Praat met me, Stephen, wat denk je nu?" Klonk haar stem hees en ze keek hem even fel en doordringend aan. Haar greep werd nu iets steviger en ze beet uitdagend op haar lip, daarna liet ze hem plotseling los, dit machtsspel, ze vond het heerlijk, ze genoot er met volle teugen van. Ze draaide een pluk haar om haar vinger heen en bleef hem een tijdje aankijken, haar blik was vurig en uitdagend.



Koningin Esmeralda Fullbright

Jay wist er niet zoveel vanaf en ze knikte even daardoor. Ze mocht Killian bij hem laten, het voelde fijn dat ze de jongen nu alleen bij zijn vader kon laten, Jay deed het echt heel goed en ze wilde de twee zo vaak mogelijk samen laten, zodat ze een sterke band kregen samen.
"Pas wel een beetje op met hem, hij grijpt alles vast wat hij te pakken krijgt en hij kan heel hard trekken, geloof me." Grijnsde ze even. Ze boog zich voorover en gaf Jay zacht een kus, daarna drukte ze haar lippen even op de voorhoofd van Killian.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2015, 00:11

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij met haar moest praten, ze wilde weten wat hij dacht. Dit was iets waar hij nooit goed in ging worden, het was al heel wat dat hij die droom verteld had, want zo was hij eigenlijk niet. Hij was van zichzelf enorm stil, al helemaal als het hierom ging. 'Ik denk aan alles wat ik met je zou willen doen...' zei hij zacht. Hij wist dat ze het toch wel wilde weten en hij deed zo enorm zijn best. Haar greep werd steviger, waardoor hij dieper kreunde en hij voelde dat het heel intens werd, hij moest zichzelf al wat meer in de hand houden, de hele situatie zorgde ervoor dat zijn lichaam veel heftiger reageerde. Opeens liet ze hem los, waardoor hij even kort naar adem hapte. Misschien maar goed dat ze ophield, maar toch wilde hij dat ze doorging. Ze bleef naar hem kijken en die blik was zo ontzettend uitdagend.

Koning Jay Fullbright

'Ik pas altijd op,' zei hi jgrijnzend tegen haar. Hij greep alles vast en hij kon heel hard trekken, hij moest haar geloven. Ze boog voorover en hij kreeg een korte kus, die veel te weinig voorstelde. Hij merkte toch dat het een hoop met hem deed dat ze nu eigenlijk bijna niet alleen waren. Killian was er gewoon veel en dat was ook wel logisch, maar wel jammer. Daardoor gebeurde er nooit meer spontaan iets, wat hij wel miste. Ze gaf Killian ook nog een kus en daarna legde hij kort zijn hand tegen haar gezicht aan en trok hij haar naar zich toe, nu zoende hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2015, 00:17

Fay Fuego

Hij dacht aan alles wat hij met haar zou willen doen. "En wat is dat allemaal dan wel niet?" Vroeg ze, haar ogen twinkelden en ze pakte zijn gezicht nu vast bij zijn kin. Haar ademhaling was zwaar en wat hijgend, ze vond het heerlijk om zo met hem om te gaan. Het gaf gewoon zoveel spanning, daar kon ze zo van genieten...


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde de hand van Jay tegen haar gezicht aan en werd nu door hem gezoend, écht gezoend, zoals alleen Jay dat kon. Ze zoende hem vol liefde terug, maar stopte plotseling.
"Au, Killian!" Zei ze nu, het jongetje keek haar met twinkelende ogen aan terwijl hij haar haren in zijn knuistjes vast had. Ze peuterde haar haren los en liet die op haar rug liggen. Hij begon te kraaien en wat meer te bewegen.
"Papa en mama moeten elkaar ook wat aandacht geven, niet alles draait om jou, kleine prins." Sprak ze vertederd en ze glimlachte naar het kindje. Daarna drukte ze haar lippen weer op die van Jay en liet Killian haar vingers vasthouden om daaraan te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2015, 00:24

Koning Stephen Lahero

Ze pakte zijn kin vast, hij voelde haar warme vingers op zijn huid en hij keek haar doordringend aan. Ze wilde weten wat dat allemaal wel niet was. 'Volgens mij weet jij dat heel erg goed...' zei hij zacht, zijn stem trilde lichtjes. Hij vond het duidelijk echt moeilijk om dit uit te spreken, maar hij deed zo zijn best, hij werd ook nogal meegesleept hierin, dan ging hij een stuk verder.

Koning Jay Fullbright

Dit was heerlijk, hij vergat dat Killian er ook nog was en hij wilde haar net vastpakken toen ze opeens uit het niets ophield. Blijkbaar had Killian haar haren vastgegrepen, hij wilde ook aandacht. Esmeralda zei dat papa en mama elkaar ook aandacht moesten geven, niet alles draaide om hem. Dat liet hem een beetje glimlachen, hij vond het wel schattig dat hij jaloers was, al vond hij het aan de ene kant ook wel lastig. Hij voelde weer de lippen van Esmeralda op die van hem en hij trok haar nog iets dichter naar zich toe, voor zo ver dat ging. Zijn vingers gleden langzaam van haar gezicht naar haar nek, daarna nog iets naar beneden, maar hij stopte op dat moment ook, hij wist niet hoe veel Killian van alles mee kreeg, maar Jay wilde niet dat de jongen gedrag van hem over zou nemen. Niet dit soort dingen, dat mocht hij gewoon niet echt meekrijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2015, 00:30

Fay Fuego

Hij zei zacht dat ze dat heel goed wist. "Hmm... ga je me op het bed smijten, ervoor zorgen dat ik compleet buiten adem raak?" vroeg ze hem nu. "Of dwing je me eerst op mijn knieën om iets anders te doen wat je zo lekker vindt?" Vroeg ze hem. Ze liet zijn keel weer langzaam los en streek over zijn bovenbenen heen, steeds wat verder naar binnen, plagend en verlangend, haar lippen lagen vlakbij zijn hals en ze liet haar warme adem in zijn nek branden.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze gingen verder in de zoen en ze voelde de handen van Jay van haar gezicht afglijden, naar haar nek en verder.... ze haalde even diep adem en daarna stopte hij. Ze keek hem met een liefdevolle glimlach aan, een glimlach die beloofde dat ze straks verder zouden gaan.
Ze streek nog even over het hoofdje van Killian heen, hij had al behoorlijk dik haar voor zo'n klein ventje.
"Ik zie jullie straks weer, schatjes van me." Ze wierp Jay nu een kushandje toe en liep daarna de deur uit, op zoek naar haar vader.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2015, 00:36

Koning Stephen Lahero

De opties die ze hem gaf maakten het nog veel erger. Hij keek haar vol verlangen aan, hij had niet verwacht dat dit ook echt zo veel met hem zou doen. Misschien moesten ze toch wat vaker opzoek gaan naar dingen die ze lekker vonden, want dit vond hij geweldig. Ze liet hem los en ze begon over zijn bovenbenen heen te strelen, waardoor hij opnieuw zijn kaken op elkaar klemde. Ze ging steeds iets verder en hij voelde haar hete adem in zijn nek. Als ze zo door ging hoefde ze zijn kleding niet eens uit te doen. Hij kreunde diep en hij sloot zijn ogen, zodat hij het misschien wat beter volhield.

Koning Jay Fullbright

Ze had een liefdevolle glimlach op haar gezicht staan en hij had het idee dat ze hem wilde laten zien dat dit niet helemaal het einde was, dat het straks verder ging, maar dat kon ook omdat hij daar gewoon enorm naar verlangde, dat wist hij niet goed. 'Tot straks,' zei hij zacht, zijn stem ietwat lager dan normaal. Het deed gewoon veel met hem, daar was weinig voor nodig. Een intense zoen kon hem helemaal gek maken, eigenlijk was een blik al genoeg. Hij keek even naar Killian en hij glimlachte een beetje, hij vond het fijn dat het wel zo goed ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2015, 00:42

Fay Fuego

"Ik kan ook niet lang meer wachten, Stephen..." Klonk haar stem hees en schor tegen hem. Ze ging op haar knieën zitten en trok zijn broek uit terwijl ze hem overal aanraakte. Haar lippen raakte hem heel even en ze blies er haar hete adem op. Daarna kwam ze weer overeind en trok zijn shirt van zijn lijf, daarna ging ze dicht tegen hem aan staan. Haar lippen bracht ze naar zijn hals en haar handen gleden over zijn rug, ze kuste hem zachtjes in zijn hals.
"Raak me aan..." Kreunde ze zacht en ze beet nu zachtjes.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had een glimlach op haar gezicht staan terwijl ze wegliep van de werkkamer van Jay, ze hield zoveel van deze twee mannen, het was ongelooflijk... het voelde zo onwijs goed en zo fijn... alsof ze altijd gelukkig zullen zijn met z'n drietjes.... Ze ging naar de slaapkamer van haar vader en Layka en klopte daar zachtjes aan op de deur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2015, 00:48

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze ook niet lang meer kon wachten, daardoor werd het alleen nog maar veel moeilijker. Ze ging nu voor hem zitten en ze trok zijn broek uit, haar aanrakingen waren zo intens en toen hij kort haar lippen voelde had hij het gevoel dat hij zich al niet meer in kon houden, gelukkig was het heel snel voorbij en kwam ze overeind, waardoor hij weer een beetje bij kon komen. Zijn shirt werd uitgetrokken en ze ging dicht tegen hem aanstaan, hij voelde haar warme lippen in zijn hals en haar handen op zijn rug. Door wat ze zei greep hij haar meteen vast, zijn vingers gleden over haar geweldige lichaam heen, het voelde zo heerlijk vertrouwd onder zijn handen. Hij raakte haar meteen overal aan, zijn bewegingen wat onstuimig en wild.


Duke Samira

Zoals heel vaak zat hij wat te werken, hij had verschillende prachtige meubels in elkaar gezet, maar nu was hij bezig met een soort klein houten zwaard. Het zag er prachtig uit en het was mooi uitgewerkt en natuurlijk was het voor Killian. Hij vond het gewoon leuk om bezig te zijn en zo had hij ook nog wat nuttigs te maken. Er werd op de deur geklopt en daardoor keek hij langzaam op. 'Kom maar binnen hoor...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2015, 09:59

Fay Fuego

Ze kreunde toen hij haar meteen vastgreep. Zijn vingers over haar huid, het had misschien heel kort geduurd, het verleiden, maar ze vond dit gewoon veel beter, hij stond ze haast om te trappelen. Ze zoende hem wild en vol passie en drukte haar lichaam tegen hem aan.
"Doe wat je wilt, Stephen..." Klonk haar stem hees en verleidelijk.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze kwam naar binnen toe bij haar vader. "Papa, je weet toch dat hij daar nog te klein voor is." Plaagde ze haar vader toen ze de zwaardjes zag. Ze grijnsde even en drukte een kus op zijn wang. Ze ging op een stoel zitten en keek hem even aan.
"We kregen een brief van Stephen en Fay... jij weet meer van het onderwerp af volgens Jay, het gebeurde voor onze tijd, het was iets met mama vertelde hij... het goud is gevonden." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2015, 10:04

Koning Stephen Lahero

De zoen was zo heerlijk en hij voelde haar warme lichaam tegen zich aan, zijn handen streken over haar huid heen. Ze zei dat hij moest doen wat hij wilde, waardoor hij even kort grijnsde. Hij pakte haar vast en hij gooide haar op het bed neer, meteen boog hij over haar heen en gleden zijn vingers gelijkmatig en nog bijzonder kalm over haar huid. Zijn aanraking was wel gretig, maar dat kon ook niet anders nu. Hij drukte zijn lippen zacht in haar hals, maar dat werd ook langzaam gretiger, zijn lippen gleden langzaam over haar warme huid naar beneden. Hij vond het nog steeds bijzonder om de verschillen in temperatuur te merken, het gaf het net iets extra's.

Duke Samira

'Het kan geen kwaad om hem alvast kennis te laten maken met zulk soort dingen...' zei hij grijnzend tegen Esmeralda. Hij vond het gewoon veel te leuk. Hij kreeg een kus van haar en daarna kwam ze bij hem zitten, waardoor hij zijn spullen aan de kant legde. Ze zei dat ze een brief kregen en volgens Jay wist hij meer van het onderwerp af. Nu was hij toch wel benieuwd waar het over ging. Zodra ze meer informatie gaf schudde hij zijn hoofd. 'Daar wil ik helemaal niets mee te maken hebben. Dat goud moet je niet willen hebben...' zei hij meteen, heel doordringend en hard.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum