Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 15:41

David Hiddon

Ze zoende hem heel erg lief terug en dat vond hij echt fijn. Ze leek wel te genieten van wat hij deed en daarom ging hij langzaam door, hij vond het echt heel leuk om te doen, het was ook fijn dat ze hem een beetje zijn gang liet gaan. Langzaam gleed zijn hand via haar buik naar beneden, hij deed het heel zachtjes en gewoon over haar kleding heen, maar hij wilde haar vooral laten zien dat het fijn was, dat hij zijn zin niet door zou drammen en dat hij naar haar luisterde, dat hij zich er echt aan hield.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 15:44

Joy

Hij ging wel steeds verder, maar ze liet het allemaal gewoon toe. Het voelde voor haar ook echt wel prettig, ze ervoer het wel echt als fijn. Hij was heel rustig en lief en dat vond ze misschien nog wel het prettigste. Hij deed echt keihard zijn best voor haar. Ze sloeg nu haar armen om hem heen en knuffelde hem. "Ik hou van je." Klonk haar stem vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 15:53

David Hiddon

Ze sloeg haar armen om hem heen en hij werd geknuffeld, ze zei dat ze van hem hield en daardoor keek hij haar vol liefde aan. 'Ik ook van jou, echt heel erg veel... ik vind het heel leuk dat je het fijn vindt.' zei hij zacht tegen haar. Er was nog veel meer wat hij wilde, hij hoopte dat ze vanzelf ook wat dingen bij hem wilde proberen, maar hij was hier al wel tevreden mee en dat was al heel wat voor hem, meestal vond hij het moeilijk dat er niet meer gebeurde als hij er zo erg naar verlangde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/1/2017, 15:58

Joy

Hij hield ook heel erg veel van haar en hij vond het heel leuk dat ze het fijn vond. Het liet haar glimlachen. "Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, maar het is wel prettig." Glimlachte ze naar hem.
"Zullen we zo maar een ontbijtje gaan maken? Ik krijg een beetje honger." Lachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/1/2017, 16:03

David Hiddon

'Wennen is helemaal niet erg, het is het belangrijkste dat je het fijn vindt, dan komt de rest vanzelf.' zei hij zacht tegen haar. Dan zou ze waarschijnlijk vanzelf meer durven, ook bij hem. Daar keek hij echt naar uit. Hij probeerde wel eens wat zelf, maar dat werkte gewoon niet zo goed, hij vond het niet fijn, het gaf hem niet hetzelfde goede gevoel. Ze vroeg of ze zo maar een ontbijtje zouden maken en daardoor knikte hij. 'Ja, laten we dat doen, ik heb er ook wel zin in.' zei hij. Hij kwam overeind en hij hielp haar ook overeind, hij hield haar even dicht tegen zijn lichaam aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum