Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 22:24

Jason Hiddon

Door haar lieve woorden werd hij weer een stuk kalmer, het was fijn voor hem dat ze hem zo steunde, hij vertrouwde haar ook echt. Daarna zei ze dat hij lekker in bad moest gaan zitten, dan bleef ze bij hem en kon ze hem afleiden. Hij aarzelde daar wel even flink over, maar uiteindelijk trok hij zijn kleding uit en ging hij in het bad zitten. Hij durfde nog niet zo goed, maar hij hoopte dat hij snel een beetje zou ontspannen en dat de aanwezigheid van Dany hem kon kalmeren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 22:27

Dany

"Het hoeft niet hoor, Jason, als je niet wilt." Sprak ze zacht toen ze zag dat hij aarzelde en ze glimlachte hem liefdevol toe. Hij begon toch zijn kleding uit te trekken, ze zou er gewoon niet aan kunnen wennen, aan de manier waarop zijn lichaam eruit zag, vooral nu de wonden nog zo vers waren... hij ging in bad zitten en ze glimlachte hem toe.
"Zal ik je schouders masseren?" Vroeg ze aan hem. Dan kon hij misschien makkelijker ontspannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 22:39

Jason Hiddon

'Ik weet niet of het lukt, maar ik zou het fijn vinden om het wel te proberen. Dan heb ik tenminste het gevoel dat ik wat geprobeerd heb.' zei hij zacht tegen haar. Hij was echt zo gek op haar, hij kon niet begrijpen hoe ze hem zo gerust kon stellen. Ze vroeg nu of ze zijn schouders zou masseren en hij knikte langzaam. 'Dat lijkt mij echt heel erg fijn...' zei hij zacht tegen haar. Het hielp misschien wel als ze hem een beetje zou aanraken, dan werd hij iets rustiger en verlangde hij er misschien nog net wat meer naar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 22:43

Dany

"Probeer het dan maar, het zal je ook echt helpen, in alles denk ik." Glimlachte ze hem nu toe en ze knikte eventjes een beetje naar hem. Het leek hem heel erg fijn als ze zijn schouders masseerde.
"Is goed liefje." Klonk haar stem vol liefde. Ze ging achter hem op een krukje zitten en masseerde zijn schouders zachtjes eventjes.
"Ik houd van je, Jason, onwijs veel." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 22:52

Jason Hiddon

Ze dacht echt dat het hem zou helpen, daardoor knikte hij weer even, hij wilde het wel proberen, maar het was wel spannend en raar. Ze kwam bij hem en hij voelde haar handen op zijn schouders, het was echt heerlijk. Hij genoot er enorm van en na een tijdje probeerde hij zichzelf wat aan te raken, al keek hij al snel naar Dany. 'Vind je het echt niet raar? Zeker weten?' Vroeg hij zacht. Hij wilde echt niet raar gevonden worden, zeker niet nog erger dan normaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 22:55

Dany

Het duurde een tijdje, maar hij probeerde zichzelf aan te raken, maar al gauw keek hij haar weer aan. Hij wilde van haar weten of ze het echt niet raar vond. Ze schudde haar hoofd een beetje. "Nee, het is helemaal niet raar. Ik vind het wel fijn, dan voel ik me niet zo heel erg verplicht..." Klonk haar stem heel erg eerlijk tegen hem. Ze ging zacht verder met zijn schouders en gaf hem een klein kusje op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 23:06

Jason Hiddon

Ze zei dat ze het juist helemaal niet raar vond en daardoor keek hij haar weer aan. Ze was heel eerlijk en voelde zich hierdoor minder verplicht. Hij zou het nooit van haar vragen als ze het niet kon, maar hij begreep haar gevoel wel heel erg goed. Het was niet zo gek dat ze er zo over dacht. Ze ging weer verder en hij voelde haar lippen op zijn huid, dat was heel erg fijn. Hij ging nu zelf ook weer verder, het was een tijdje wat raar, maar daarna ging het wel en ontspande hij een beetje, hij begon te genieten van het gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 23:09

Dany

Ze masseerde hem zachtjes en merkte hoe hij begon te ontspannen, expres keek ze niet naar wat hij met zichzelf deed, ze wilde hem niet ongemakkelijk laten voelen. Ze drukte haar lippen in zijn hals en liet ze zachtjes naar boven glijden, naar zijn wang terwijl ze hem bleef masseren. Haar handen gleden over zijn schouders heen en langs zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 23:40

Jason Hiddon

Het was echt heel erg fijn en hij genoot van haar lippen op zijn huid, dat was een heerlijk gevoel. Ze was zo lief voor hem en hij ontspande daardoor ook steeds meer. Een heel fijn gevoel. Hij bleef doorgaan en na een tijdje merkte hij dat het gevoel sterker werd. Hij keek haar aan en hij zoende haar nu zachtjes, terwijl hij bij zichzelf ook door bleef gaan. Het duurde uiteindelijk een tijdje, maar hij bereikte zijn hoogtepunt en hij keek naar haar. Hij schaamde zich er lichtjes voor, maar het was een enorme opluchting.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 08:39

Dany

Hij begon haar na een tijdje te zoenen en het lukte hem gewoon. Ze vond het zelf ook een behoorlijke opluchting dat het hem wel lukte om tot zijn hoogtepunt te komen. Ze sloeg haar armen zachtjes om hem heen en knuffelde hem eventjes. “Was het fijn?” Vroeg ze hem heel lief en met een zachte stem.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 10:52

Jason Hiddon

Dany wilde weten of het fijn was en hij knikte langzaam..'Wel heel anders.' zei hij tegen haar. Het was veel lekkerder als hij het met haar deed, maar dit was wel een opluchting en misschien moest hij het echt iets vaker doen. Ze knuffelde hem en hij hield haar even vast, hij was best wel ontspannen nu. 'Ik hou van je.' Fluisterde hij. Hij kwam langzaam uit bad en hij droogde zich af, dan konden ze zo samen naar bed. Hij was moe en hij wist dat Dany waarschijnlijk ook wel wat slaap kon gebruiken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 10:57

Dany

Hij knikte wel, maar hij gaf aan dat hij het heel erg anders vond. Ze glimlachte een beetje. “Zolang het maar gewoon oplucht en helpt, dan komt het verder van zelf wel weer.” Sprak ze hem glimlachend toe. Hij hield haar vast en zei dat hij van haar hield. Het liet haar glimlachen en ze liet hem zichzelf afdrogen. Zelf ging ze de kamer weer in en trok ze haar kleding uit om lekker in bed te kruipen.
“Ik ben blij dat het elke dag wel weer een beetje beter gaat.” Klonk haar stem zacht tegen Jason.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 11:00

Jason Hiddon

' Ja, je hebt gelijk.' zei hij tegen haar. Hij kroop met haar in bed en hij hield haar in zijn armen,hij was echt heel erg gek op deze vrouw.'Als je... Als je het gevoel hebt dat je meer wilt, moet je het tegen mij zeggen... Misschien kunnen we dan samen iets proberen.' Zei hij zacht tegen haar. Hij wist niet of hij dat durfde en of Dany dat al wilde, maar ze konden het altijd proberen. Hij gaf haar nu een kusje en hij keek naar haar mooie gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 11:04

Dany

Hij zei gelukkig wel dat ze gelijk had, hij hield haar stevig vast en ze kroop tegen hem aan, daarvoor had ze dat nog helemaal niet zo erg gedaan. Maar nu kroop ze dicht tegen zijn borst aan. Hij zei haar dat als ze het gevoel had dat ze meer wilde, ze het tegen hem moest zeggen. Misschien konden ze dan samen wat proberen.
“Is goed… maar ik wil vanavond graag naast je slapen zonder nachtmerries, dat lijkt me heel erg fijn.” Fluisterde ze hem zacht toe. Ze kreeg een kusje van hem en dat liet haar glimlachen. “Jij moet het ook echt blijven zeggen wat je wilt, Jason, ik wil niet dat je bang wordt voor wat ik zeg, want ik bedoel er helemaal niets mee.” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 11:34

Jason Hiddon

'Ik zou het ook heel erg fijn vinden als dat zou kunnen. Echt waar...' zei hij zachtjes tegen haar. Ze zei dat hij het ook echt moest blijven zeggen en hij knikte even, dat zou hij zeker blijven proberen. Hij deed ook echt enorm zijn best. Hij zakte nu langzaam in slaap, hij bleef dicht tegen haar aan liggen en hij droomde wel nog steeds wat raar, maar hij was wel vrij rustig nu en dat was al heel bijzonder. Hij rustte ook echt goed uit zo. Het was een fijn gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 11:38

Dany

Inmiddels was het twee dagen later, hun trouwdag… de vorige dagen waren goed verlopen, ze had Diana ook gelukkig niet gezien, maar er kon nog van alles fout gaan… ze had Thobias gevraagd om continu bij Jason te zijn die dag, dat hij geen moment alleen was en Destiney zou de hele dag bij haar zijn. Pas als ze de ringen om zouden hebben, dan pas zou de bezwering werken….
Langzaam werd ze wakker en keek ze met twinkelende ogen naar Jason. “Goedemorgen lieverd.” Fluisterde ze tegen hem. Ze straalde helemaal, dit zou echt hun dag worden en ze kon niet wachten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 13:03

Jason Hiddon

Toen hij wakker werd keek hij naar Dany, ze had een twinkeling in haar ogen en ze straalde helemaal, dat vond hij heel erg leuk om te zien. 'Goedemorgen, schoonheid.' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar zachtjes en vol liefde, hij was zo enorm gek op deze vrouw. 'Heb je er een beetje zin in? Nu kan je nog terug...' zei hij grijnzend en op plagende toon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 15:56

Dany

Ze glimlachte door zijn lieve woorden en ze zoende hem eventjes vol liefde terug met een vrolijke en liefdevolle blik in haar ogen.
Hij vroeg haar plagend of ze er zin in had, want nu kon ze nog terug. “Nee, ik wil niet terug, ik wil met jou trouwen, onwijs graag. Het liefste wat ik doe…” Fluisterde ze vol liefde tegen hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 16:08

Jason Hiddon

Ze wilde niet terug, ze wilde met hem trouwen. Dat was wat ze het liefste deed. 'Hm, gelukkig maar. Want ik zie geen leven voor mij zonder jou en het is altijd mijn grootste droom geweest om met jou te trouwen.' zei hij vol liefde. Hij kwam overeind en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Je bent echt geweldig.' fluisterde hij. Daarna kwam hij uit bed om zijn kleding aan te trekken, ze hadden nog genoeg te doen vandaag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 16:11


Dany

Hij zei allemaal lieve woorden en ze keek naar hem, lichtelijk onzeker. “Meen je dat echt allemaal?” Vroeg ze hem fluisterend. Ze had toch nog een behoorlijke deuk opgelopen door Diana. Dat ze hem echt niet gelukkig maakte, alles behalve en dat hij bij haar helemaal niet beter af was. Hij zei dat ze geweldig was en dat liet haar glimlachen. Ze hield ongelooflijk veel van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 17:16

Jason Hiddon

'Ik meen elk woord van wat ik zeg. Het is mijn droom. Altijd al geweest, vanaf het moment dat ik je leerde kennen. Ik had nooit gedacht dat zo'n prachtige en geweldige vrouw ook maar iets van interesse in mij zou hebben en toen bleek dat het wel zo was, kon ik het niet eens echt geloven. Ik ben zo gek op jou.' fluisterde hij, vol liefde. Hij streek zijn overhemd recht en daarna keek hij weer naar haar. 'Dus, wat is de planning voor vandaag?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 19:03

Dany

Hij was lief voor haar en het liet haar glimlachen. Het bevestigde wel haar eigen gevoel en dat was prettig, ze vond het fijn dat hij er hetzelfde over dacht.
"Zo dacht ik ook over jou." Zei ze met een kleine grinnik tegen hem. Hij vroeg wat de planning was.
"Jij wordt zo opgehaald door Thobias, dan ga je met hem je pak aantrekken. Ik krijg hulp van Destiney die naar mij toe komt. Als we onze kleding aanhebben, dan gaan we naar de plek toe in het bos waar alles klaar staat voor onze trouwerij en gaan we trouwen." Lachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 21:13

Jason HIddon

Ze vertelde wat het plan was en daardoor knikte hij even, hij vond het wel fijn om te weten wat er precies ging gebeuren. Hij zoende haar weer langzaam en daarna werd er al op de deur geklopt en kwam Thobias binnen. Hij zag er goed uit, vrolijk, daar was Jason blij mee. Hij merkte wel dat Thobias nog steeds wat anders tegen hem deed, wat voorzichtig, maar dat was ook niet zo heel erg gek. 'Ik wacht wel even op de gang.' zei Jason met een grijnsje op zijn gezicht, daarna vertrok hij. Thobias liep langzaam naar Dany. 'Heb je er een beetje zin in?' vroeg hij, terwijl hij naast haar op het bed kwam zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/1/2017, 21:19

Dany

HIj knikte en zoende haar weer. Wanneer er op de deur geklopt werd, trok ze snel een badjas aan en ze glimlachte Thobias toe. Ze vond het belangrijk dat hij dingen met Jason samen deed, dat was belangrijk voor haar, dan konden ze weer een beetje elkaar gaan vertrouwen. Jason zou op de gang wachten en ze knikte eventjes.
THobias vroeg of ze er zin in had. "Ja, onwijs veel zin in... echt... dit is wat ik altijd wilde." Sprak ze tegen hem met twinkelende ogen.
"Gaat het lukken samen met Jason?" Vroeg ze hem voorzichtig.


Koningin Destiney Hiddon

Ze was nog even bij de kinderen geweest, daarom was ze wat later bij de kamer van Jason en Dany dan THobias. Ze zag Jason op de gang staan en liep naar hem toe.
"Hé, helemaal klaar om te gaan trouwen?" Vroeg ze hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/1/2017, 21:40

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben zo enorm blij voor je.' zei hij zacht tegen haar. Ze vroeg voorzichtig of het ging lukken samen met Jason en hij knikte even. 'Ja, het gaat lukken. Ik denk dat het goed is dat ik wat tijd met hem doorbreng.' zei hij tegen haar. Dan konden ze weer een beetje vertrouwen opbouwen. Hij streek langzaam langs haar gezicht en hij zoende haar daarna heel voorzichtig. 'Ik hou van je. Deze dag gaat perfect worden, dat beloof ik je.' fluisterde hij.

Jason Hiddon

Hij vond het voor Thobias ook wel fijn als hij even met Dany kon zijn en nu zag hij opeens Destiney naar hem toe komen. Ze vroeg of hij klaar was om te gaan trouwen en hij knikte meteen. 'Ik ben er helemaal klaar voor, ik kan niet wachten. Ik ben wel een beetje zenuwachtig.' gaf hij eerlijk toe. Hij had nooit gedacht dat dit echt zou gaan gebeuren, maar het was wel zo. Hij ging trouwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum