Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 15/12/2016, 21:42

Koningin Destiney Hiddon

Hij bleef stil en keek haar na een tijdje weer aan. Hij begon te vertellen over Dany, dat zij het graag wat heftiger wilde en dat Jason haar wat meer zou uitdagen, hij had dat alleen zelf niet zo in zich, hij vond het heel lastig en liet alles van Dany afhangen anders gebeurde er niets.
"Wil je zelf wel dat er wat gebeurd?" Vroeg ze zacht aan hem met een kleine en geruststellende glimlach. "Je kunt dan best met hele kleine dingetjes beginnen hoor... gewoon een keer als eerste haar kleding uittrekken." Glimlachte ze, waarschijnlijk was dat al een hele grote stap voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nikkay 15/12/2016, 22:02

Jason Hiddon

Door wat ze zei ademde hij diep in, hij was nu alweer enorm gespannen. 'Ik wil het wel ja, maar ik vind het ook wel leuk als ze mij uitdaagt, maar andersom weet ik het niet zo heel erg goed en vind ik het heel erg lastig. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en meestal heb ik ook niet zo heel veel zin opeens. Dat komt vaak pas echt als Dany iets doet. Dan vind ik het prima als ze alles bepaald. Dat is zo'n beetje het enige waarbij ik echt rustig ben en dat vind ik niet zo erg, maar ik denk dat Dany meer heel erg zou waarderen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Leeftijd : 30

Bericht van xAnouk 15/12/2016, 22:10

KOningin Destiney Hiddon

Hij wilde het wel, hij vond het ook leuk als ze hem uitdaagde, maar andersom wist hij het nie zo heel erg goed, dat vond hij lastig. Hij wist niet wat hij moest doen en hij had meestal ook niet zo heel erg veel zin, dat kwam pas als Dany iets deed. Hij vond het ook prima als ze zelf alles bepaalde en dan was hij tenminste rustig.
"Nu je toch weet dat je zo rustig bent, is het misschien wel tijd om je grenzen wat te verleggen, proberen om verder te gaan, vooral omdat je het zelf ook wilt." Sprak ze hem zachtjes toe.
"Wat gebeurd er bijvoorbeeld als je een hele dag aan haar denkt, aan haar voeten die over jouw benen heen glijden, ga je dan meer naar haar verlangen?" Vroeg ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 15/12/2016, 22:14

Jason Hiddon

Ze dacht dat het misschien tijd was om zijn grenzen wat te verleggen, maar hij vond dat zo lastig. Er was nog zo veel meer dat hij nog nooit gedaan had, maar hij vond het moeilijk om nieuwe dingen te doen. Door wat ze daarna zei werd hij opnieuw helemaal rood. Destiney wist duidelijk dat hij dat enorm opwindend vond, daardoor voelde hij zich ook nog ongemakkelijker. 'Vind je het niet raar?' Vroeg hij nu zacht aan haar. Hij stelde zich voor dat hij er de hele dag aan zou denken en daardoor staarde hij voor zich uit. 'Ik zou zeker meer naar haar verlangen... Maar dan... Ik schaam mij kapot als ik dat voel, dat heb ik liever alleen met haar, alleen op dat moment.' zei hij zacht. Het deed al veel te veel met hem als hij er nu al aan dacht, dus normaal gesproken zette hij al dat soort gedachten uit zijn hoofd.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 09:04

Koningin Destiney Hiddon

“Raar? Waarom? Iedereen heeft wel iets geks en dat is echt helemaal niet erg hoor.” Glimlachte ze Jason toe. Het was totaal niet erg vond ze. Als hij dat nou leuk vond, dan moest hij het zelf weten. Hij zou dan wel meer naar haar gaan verlangen, hij schaamde zich dan alleen wel kapot als hij dat voelde, hij had het liever alleen met haar.
“Dan probeer je dat eerst, gewoon om te kijken of het ervoor zorgt dat jij dan wel de eerste stap durft te zetten.” Stelde ze glimlachend voor.

xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 11:47

Jason Hiddon

'Maar hoe weet ik nou dat ze er dan ook zin in heeft? Straks zorg ik er juist voor dat ik er heel erg veel zin in heb, maar dan heeft ze het totaal niet.' zei hij zacht. Hij wist niet zo goed wat hij daar allemaal mee moest. Hij hoopte dat hij er langzaam steeds beter in werd, maar dat gevoel had hij niet. 'Ik hou zo veel van haar, ik hoop echt dat ze niet het gevoel heeft dat ze dingen niet kan doen die ze wel zou willen. Ze laat duidelijk merken dat ze mij waardeert om hoe ik ben, maar ik merk ook echt heel erg duidelijk dat ze wel fantasieën heeft die met mij niet kunnen... Als het te heftig wordt gaat het gewoon niet, dan houdt mijn lichaam er mee op, zoals deze ochtend.' zei hij heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 11:57

Koningin Destiney Hiddon

Hoe wist hij of Dany er ook zin in had. “Door haar af en toe aan te raken, door haar gek te maken zoals ze normaal gesproken bij jou doet om ervoor te zorgen dat jij er zin in krijgt.” Legde ze aan hem uit met een glimlach rond haar lippen.
Hij hield heel veel van haar en hoopte ook niet dat ze het gevoel had dat het niet kon. Ze waardeerde hem wel om hoe hij was, maar ze had fantasieën die met hem niet konden. Zijn lichaam hield er dan mee op.
“Het word vanzelf beter, Jason, misschien kan het nu allemaal nog niet, maar wie weet over tien jaar?” Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 12:27

Jason Hiddon

'Ik vind het raar...' zei hij zachtjes. Hij kende het ook gewoon niet, hij vond het raar om bij haar te doen, om haar opeens zo aan te raken. Hij vond het wel prima hoe het ging, maar hij merkte wel dat hij ergens toch wat meer wilde, omdat hij merkte dat hij andere vrouwen wel aantrekkelijk begon te vinden. 'Er is een vrouwelijke ridder in mijn groep... En ik, ik geloof dat ik haar heel aantrekkelijk vind en ze heeft enorm mooie voeten. Is dat raar?' Vroeg hij nu heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 13:28

Koningin Destiney Hiddon

“Maar dat is het echt niet hoor. Dany doet het ook bij jou. Zij strijkt ook met haar voet over jouw been heen om je uit te dagen.” Zei Destiney tegen hem om te zien of hij haar zo begreep. Hij begon te vertellen over een vrouwelijke ridder en ze knikte langzaam door zijn woorden.
“Het is niet raar, het kan dat een bepaalde handeling dat soort dingen met je doet…” Fluisterde ze. Ze hoopte wel heel erg dat hij niet zoals Thobias zou worden, dat gunde ze niemand.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 13:44

Jason Hiddon

' Ja, dat is ook zo ja, maar ik vind het wel lastig om dat zelf te doen.' zei hij zacht tegen haar. Ze vertelde dat het niet heel raar was, het kon best zijn dat een bepaalde handeling daar voor zorgde. ' De eerste keer dat het mij opviel kwam het doordat ze zich zat om te kleden voor mijn neus, ze trok haar sokken uit en raakte haar voeten aan, maar ik denk dat ze ook doorhad dat ik het leuk vond, want nu doet ze dat elke keer.' vertelde hij heel erg eerlijk. 'Het is niet alsof ik er echt iets mee zou willen doen, maar als ze dat doet, merk ik wel dat het iets met mij doet.' Zei hij zacht. 'Kan ik daar iets aan doen?'
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 13:52

Koningin Destiney Hiddon

“Dat kan ik wel begrijpen, het is ook wel lastig natuurlijk.” Sprak ze hem zacht toe. Vooral voor hem, ze wist dat hij er moeite mee had, maar als hij het zou proberen, dan zou hij merken dat het wel mee zou vallen. Hij vertelde haar hoe het kon en ze knikte eventjes.
“Als ze het doorheeft en daar gebruik van maakt, dan is dat niet echt heel erg eerlijk van haar, vind ik.” Sprak ze hem zachtjes toe. “Dan moet je zeggen dat ze ermee moet stoppen.” Glimlachte ze. Verder kon hij er niet echt iets aan doen. De vrouw moest er iets aan veranderen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 14:18

Jason Hiddon

Hij moest zeggen dat ze moest stoppen, hij wist alleen niet echt of hij dat wel wilde. Het had iets spannends, misschien juist omdat hij het gevoel had dat het niet echt mocht, omdat het nieuw was voor hem. 'Denk je dat dit steeds erger wordt als de angst minder wordt en ik meer zelfvertrouwen krijg?' Vroeg hij zacht en een beetje aarzelend. Hij staarde wat voor zich uit, hij vond het wel moeilijk. 'Ik wil Dany juist perfect behandelen, maar ik vind het wel heel lastig dat ik steeds meer andere dingen begin te voelen, terwijl ik het met haar heel lastig vind als we meer proberen.'
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 14:29

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg aarzelend aan haar of ze dacht dat het erger werd als zijn angst minder werd en zijn zelfvertrouwen meer. “Ja, als je echt veel op Thobias lijkt, dan zal het inderdaad erger worden.” Fluisterde ze tegen hem. Hij wilde Dany perfect behandelen en hij vond het heel lastig dat hij steeds meer andere dingen begon te voelen terwijl hij het heel lastig vond om meer uit te proberen. “Dat is ook heel erg lastig… maar je moet het wel gaan proberen met Dany, zolang je het niet probeert zal het alleen maar moeilijker worden.” Zei ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 14:34

Jason Hiddon

'Maar misschien lijk ik daar in wel helemaal niet zo veel op hem, we weten het niet. misschien valt het wel mee en blijft het hier bij. Ik wil niet zo zijn.' zei hij zacht tegen haar. ' Ja, ik ga het proberen, ik wil het zelf ook echt graag, ik ga gewoon kijken of ik er misschien iets meer aan kan denken en er daardoor misschien iets meer zin in krijg en wat meer durf. Ik vind het lief dat je het met mij wilt bespreken. Zullen we nu de rest maar even op gaan zoeken?' Vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 14:46

Koningin Destiney Hiddon

“Hij wilt ook niet zo zijn, Jason… maar ik hoop inderdaad dat het heel erg meevalt en dat je niet op hem lijkt.” Sprak ze hem zacht en lief toe. Hij ging het wel proberen en hij wilde het zelf heel graag. “Ga maar proberen wat er lukt, gewoon voorzichtig aan.” Zei ze hem. Hij vond het lief dat ze het wilde bespreken met hem. “Natuurlijk, jij wilt mij ook helpen, geen enkel probleem. Ja, laten we maar naar de rest gaan.” Glimlachte ze en ze kwam weer overeind en liep naar de deur toe.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 14:49

Jason Hiddon

Hij vond het wel echt lief van haar, hij kon dit dus ook echt waarderen. Hij liep met haar richting Dany toen hij ook Thobias zag. Die pakte Destiney even vast en gaf haar een zoen. Hij begroette haar eigenlijk vol liefde, hij zat vandaag blijkbaar goed in zijn vel. Dat zou Destiney vast ook goed doen en hij knipoogde even naar haar. Hij klopte aan bij Dany en stapte daarna naar binnen, hij wilde straks echt zijn best gaan doen voor haar. Hij wilde heel graag meer kunnen doen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 14:57

Koningin Destiney Hiddon

Ze kwamen T hobias tegen en ze werd door hem gezoend. Ze glimlachte hem liefdevol toe en streelde eventjes lans zijn wang. “Hé lieverd..” Fluisterde ze hem toe met een glimlach rond haar lippen. Daarna pakte ze zijn hand vast en gingen ze samen met Jason naar Dany toe. Ze merkte wel dat ze het spannend vond eigenlijk. Ze zag het nog niet echt zitten, maar ze zou het wel zien. Jason had haar genoeg vertrouwen gegeven.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 15:49

Koning Thobias Hiddon

'Hey lekkerding,' plaagde hij Destiney, doordat ze hem een lieverd noemde. Het was voor hem wel heel erg fijn om te merken dat zijn gevoelens voor haar echt nog heel sterk waren, hij was elke keer heel blij om haar te zien. Jason keek hem glimlachend aan en hij merkte dat Destiney het ergens wel lastig leek te vinden. Hij besloot haar te laten zien dat het niet nodig was. Jason begroette Dany en gaf haar een kus, daarna pakte hij wat te drinken voor iedereen en Thobias schoof de stoel van Destiney naar achter, zodat ze kon gaan zitten. Hij knipoogde even naar haar, hij deed het duideljik om haar wat te plagen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 16:23

Koningin Destiney Hiddon

Ze gaf Thobias een knipoog door zijn geplaag. Ze pakte zijn hand zachtjes vast voor wat steun en ze keek toe hoe Jason Dany een kus gaf. Er werd drinken gepakt en Thobias schoof haar stoel naar achteren.
“Nou, nou, gentleman.” Plaagde ze hem en ze zoende hem zacht eventjes. Daarna pakte ze het glas aan van Jason en keek even wat onwennig naar Dany, ze had de vrouw al een tijd niet meer gezien sinds dat gedoe en ze merkte dat het voor Dany net zo onwennig was.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 16:53

Koning Thobias Hiddon

'Ik doe gewoon mijn best voor mijn geweldige vrouw, mag dat niet?' vroeg hij plagend aan haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij ging naast haar zitten en hij keek even naar Jason, die de hand van Dany vastpakte en zacht met zijn duim over haar hand streek. Hij vond het altijd wel een schattig stel en godzijdank was hij niet echt jaloers op zijn broer. Hij was daar wel even bang voor geweest, hij was een moment bang geweest dat hij het niet meer kon verdragen om Jason bij Dany te zien, maar dat merkte hij totaal niet.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 22:21

Koningin Destiney Hiddon

"Jawel, ik ben het alleen niet gewend." Lachte ze hem toe en ze streek even langs zijn arm met een glimlach rond haar lippen. Dany keek even opzij naar Jason en ze kneep even in zijn hand, dankbaar voor de steun die hij aan haar gaf.
"Het spijt me echt voor alles Destiney, ik wil jou en Jason geen pijn doen, nooit.Jullie zijn alle drie belangrijk voor mij en daarom hoop ik ook echt dat Jason je een beetje kan helpen." Sprak Dany nu ineens zachtjes tegen Destiney.
Daardoor keek ze haar weer aan en knikte een beetje. "Dat weet ik." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 22:26

Koning Thobias Hiddon

Door wat Dany zei ademde hij langzaam in. 'Het hoeft jou niet te spijten, jij doet niets verkeerd. Dat doe ik.' zei hij na een tijdje. Dany deed niets behalve hem op afstand houden, hij was degene die fout zat. Hij pakte de hand van Destiney stevig vast en hij gaf haar een kusje op haar wang, daarna zag hij dat Jason met zijn vingers over de arm van Dany streek, hij leek haar meer aan te raken dan normaal, maar hij bleef heel erg netjes.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 22:33

Koningin Destiney Hiddon

Thobias gaf aan dat hij het verkeerd deed. Dany keek hem daardoor even doordringend aan.
"Nee, Thobias, ik wil niet dat je schuldgevoelens hebt. Dat is nergens voor nodig." Sprak ze tegen hem, dat wilde ze echt niet. Ze voelde hoe Jason over haar arm streek en ze keek hem liefdevol aan. Het was fijn dat hij haar aanraakte, voor haar voelde het op dit moment echt als steun.
Destiney glimlachte een klein beetje door alles. "Dat is ook echt wat ik niet wil, dat je kapot gaat aan schuldgevoel." Fluisterde ze tegen haar man en ze keek eventjes naar hem met een liefdevolle blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 16/12/2016, 22:48

Koning Thobias Hiddon

'Ik vind gewoon niet dat het iemand anders schuld is dan die van mij.' zei hij nu zacht. Hij was degene met dit gevoel en niemand anders, dan lag het toch echt aan hem. Niet aan iemand anders. Destiney was enorm lief voor hem en daardoor zoende hij haar ook echt vol liefde. 'Ik ben zo enorm gek op je.' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en hij keek haar vol liefde aan. Hij was enorm gek op zijn geweldige vrouw, dat wilde hij ook echt laten merken. ' Je bent lief.' Fluisterde hij daarna. Hij keek even naar Dany en Jason, die zichtbaar zijn best deed, daarom knipoogde hij even naar haar. Waarschijnlijk kon Destiney Jason goed doen. Hij wist dat Jason niet veel vrienden had, eigenlijk niemand. waarschijnlijk kon hij soms wel wat advies gebruiken..
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 16/12/2016, 22:58

Koningin Destiney Hiddon

Ze straalde door wat hij tegen haar zei. Ze keek hem vol liefde aan, ze was stapelgek op hem. Ze zoende hem vol liefde terug en glimlachte verlegen. Hij was echt leuk, echt heel leuk. Hij deed ook zo zijn best en daar was ze onwijs blij mee. "Ik houd van je..." Klonk haar stem liefdevol tegen hem.
Dany legde haar hoofd tegen de schouder van Jason aan en ze streelde over zijn hand heen. Thobias knipoogde naar haar en ze glimlachte daardoor een beetje. Ze was blij dat het zo een beetje goed ging.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven