Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 15:36

Dany

Hij zou haar voorstel niet zo snel weigeren. Ze werd door hem losgelaten en hij liet het bad vollopen. Ze ging dichtbij de open haard staan en voelde hoe hij bij haar kwam staan en haar kleding begon uit te trekken. Ze liet alles gewillig toe en zoende hem ook liefdevol. Ze wilde ook zijn kleding losmaken, maar haar vingers waren te koud om de knoopjes goed en wel los te krijgen.



Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht van wel en gaf aan dat het beest enorm was. “Gelukkig heb je het gered…” Fluisterde ze hem toe. Hij glimlachte naar haar en zei dat hij van haar hield. Ze glimlachte daardoor. “Ik ook van jou, lieverd.” Mompelde ze tegen hem terug en ze drukte haar lippen liefdevol op die van hem.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 15:38

Jason Hiddon

Ze probeerde zijn kleding los te maken, maar dat ging niet echt en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik kan het ook zelf hoor, heel erg goed.' plaagde hij haar. Hij maakte zijn overhemd los en daarna pakte hij haar handen vast om die weer een beetje op te warmen, zodat het iets beter zou voelen. Hij zoende haar langzaam in haar hals, maar daarna maakte hij de rest van zijn kleding los en nam hij haar mee naar de badkamer, zodat ze in het warme water kon stappen.

Koning Thobias Hiddon

'Tuurlijk.' zei hij plagend tegen haar, alsof het zonder moeite gegaan was. Hij was waarschijnlijk dood geweest als Dany hem niet had geholpen, dat wist hij heel erg goed. Ze hield ook van hem en hij werd liefdevol gezoend, daarna legde hij zijn hoofd tegen haar aan. Hij zakte eigenlijk meteen weg in slaap, zijn lichaam kon de rust heel goed gebruiken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 15:44

Dany

“Gelukkig maar, want mij lukt het niet.” Plaagde ze hem terug. Hij maakte zijn kleding los en pakte haar handen om ze op te warmen. Dit voelde fijn. Ze haalde even diep adem en genoot van de warmte. Wanneer zijn kleding uit was, nam hij haar mee naar de badkamer en ze stapte in het heerlijke warme water. “Dit is heel erg fijn.” Mompelde ze hem toe.



Koningin Destiney Hiddon

Ze schudde haar hoofd een beetje door zijn geplaag. Na de zoen legde hij zijn hoofd tegen haar aan en zakte in slaap. Ze keek eventjes naar hem, maar daarna kroop ze dichter tegen hem aan en sloeg ze haar armen om hem heen. Ze sloot haar ogen en zakte langzaam weg in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 15:45

Jason Hiddon

Hij ging bij haar zitten en hij sloeg zijn arm weer om haar heen, dit voelde voor hem ook wel even fijn, zijn lichaam was toch wel aardig koud geworden. 'Ik vind het ook heerlijk.' zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kusje en daarna streek hij met zijn vingers over haar rug heen. Hij hoopte dat ze nu weer een beetje bij zou komen, want ze had duidelijk een hoop energie aan Thobias gegeven. Dat begreep hij wel, maar ze moest ook aan zichzelf denken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 15:52

Dany

Hij vond het ook heerlijk e ndat liet haar glimlachen. Hij gaf haar een kusje en ze leunde heerlijk tegen hem aan. Zijn vingers streelden over haar rug heen en ze haalde diep en rustig adem. “Oh Jason… we kunnen eindelijk ons mooie gezinnetje vormen.” Klonk haar stem zacht en vol geluk tegen hem.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 15:56

Jason HIddon

Ze leunde tegen hem aan en door wat ze zei grijnsde hij. 'Ja, heerlijk he... ik kan echt niet wachten, ik vind het helemaal geweldig.' zei hij zacht tegen haar. Het maakte hem zo gelukkig, dit was zo'n beetje zijn grote droom geweest en nu leek het ook echt uit te gaan komen, hij was echt opgewekt daar door, hij kon het nog niet helemaal geloven dat dit allemaal echt ging gebeuren. Het maakte hem zo intens gelukkig. Hij trok haar iets dichter tegen zich aan en hij zoende haar nu langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 16:03

Dany

Hij kon niet wachten en vond het helemaal geweldig. Ze glimlachte breed naar hem en knikte eventjes. “Ik kan ook niet wachten, maar het moet nog, heel veel maanden.” Lachte ze hem toe. Ze werd iets dichter tegen hem aangetrokken en langzaam gezoend. Genietend zoende ze hem terug en gleden haar handen zacht over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 16:06

Jason Hiddon

'Hm, dat is ook niet zo heel erg, dan kunnen we er een beetje aan wennen en ons voorbereiden op alles.' zei hij tegen haar. Dat was ook leuk, dat maakte het gevoel alleen maar bijzonderder. Dat was eigenlijk net zo fijn. Ze ging mee in de zoen en hij voelde nu zachtjes haar handen over zijn lichaam heen glijden. Dat was heel fijn, maar hij dacht dat het nu beter was om niet al te veel te doen, ze moest wel haar rust pakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 16:18

Dany

Jason vond het niet zo heel erg, dan konden ze wennen en zich voorbereiden. Ze knikte daardoor eventjes. “Ja, dat is ook wel nodig natuurlijk voor ons.” Zei ze zacht tegen hem. Ze vond het wel prettig. Ze stopte na een tijdje met de zoen en leunde tegen hem aan. “Ik denk dat het niets word vanavond.” Sprak ze met een grinnik tegen hem. Ze voelde het verlangen zelfs niet eens meer zo erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 16:20

Jason Hiddon

'Een beetje wel denk ik, maar waarschijnlijk kunnen we genoeg hulp krijgen.' zei hij tegen haar. Ze stopte de zoen en leunde tegen hem aan, daarna zei ze tegen hem dat ze dacht dat het vanavond niets meer zou worden. 'Dat denk ik ook niet.' zei hij grijnzend. 'Maar dat maakt niet uit, we hebben nog tijd genoeg om het in te halen.' zei hij zachtjes. Hij streek langs haar gezicht en hij drukte zachtjes zijn natte lippen in haar hals, hij vond het wel gewoon heel lekker om te doen, ook al ging er waarschijnljik verder niks gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 16:24

Dany

“Vast wel, bovendien zijn we slim genoeg, het komt echt wel goed.” Vertelde ze hem zachtjes. Hij dacht ook niet dat het die avond nog wat zou worden, het maakte hem niet uit, ze hadden nog tijd genoeg om het in te halen. “Gelukkig wel, ik ben zo blij dat je er zo over denkt.” Klonk haar stem lief en zacht tegen hem. Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze sloot haar ogen om hem gewoon zijn gang te laten gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 16:26

Jason Hiddon

'Ja, natuurlijk komt het wel goed, we willen het ook allebei heel erg graag, dat werkt ook wel mee.' zei hij tegen haar. Dat zorgde ervoor dat het allemaal vast wel goed kwam. Ze zei dat het gelukkig wel zo was en ze was blij dat hij er ook zo over dacht. 'Natuurlijk.' fluisterde hij. Ze leek het prima te vinden wat hij deed en daardoor ging hij langzaam door, hij vond het zelf ook wel heel erg lekker. Hij drukte zijn lippen op haar schouder en daarna ademde hij langzaam in, hij merkte het nog wel, maar hij kon er wel goed mee omgaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 16:28

Dany

“Ja, dat is waar, geen van ons hoeft het alleen te doen, we doen het echt samen.” Ze gaf hem even een knipoog. Hij ging verder met zijn lippen en ze merkte dat het wel iets met hem deed. “Plaag jezelf ook niet al te veel, Jason, dat is nergens voor nodig…” Mompelde ze hem toe en ze drukte zacht haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 16:31

Jason Hiddon

'Ja, daarom, dat scheelt een hoop.' zei hij zacht tegen haar. Daarna zei ze dat hij zichzelf ook niet te veel moest plagen, dat was nergens voor nodig. 'Weet ik, ik kan het wel aan, ik vind het gewoon fijn.' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar weer langzaam, hij vond het ook veel te lekker en ze deden het de laatste tijd ook echt bijna niet, dus maakte het ook wat meer in hem los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/12/2016, 16:35

Dany

Ze knikte weer eventjes door wat hij zei. Hij zei ook dat hij het allemaal wel aan kon en dat hij het gewoon fijn vond. Haar ogen twinkelden. “Ik vind het ook heel erg fijn.” Zei ze hem zacht en ze zoende hem langzaam en genietend terug. Het was zo fijn om met hem samen te zijn, ze kon er ongelooflijk van genieten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/12/2016, 16:37

Jason Hiddon

Ze vond het gelukkig ook heel erg fijn en hij werd langzaam en genietend gezoend, dit was heerlijk. Hij trok haar iets dichter tegen zich aan en zijn handen gleden nu langzaam over haar lichaam heen, daarna besloot hij dat het nu wel genoeg was, het verlangen was heftig genoeg zo en hij wilde echt niet dat ze te ver ging in alles omdat hij dat wilde. 'Zullen we zo maar uit bad gaan? Dan kan je in bed gaan liggen of lekker voor het vuur...'

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=59
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum