Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/8/2016, 20:51

Dany

Hij zei dat Thobias het vast ook wel wilde. Daardoor haalde ze haar schouders een beetje op. "Hij wilt Destiney geen pijn doen, dat weet ik wel." Zei ze zachtjes tegen hem. Hij zei dat het goed was dat hij er nu was, dan hoefde ze het niet te doen. "Precies." Grijnsde ze naar hem. Ze dronk van de heerlijke wijn en keek vrolijk naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/8/2016, 20:56

Jason Hiddon

'Dat is het belangrijkste. Hij moet haar ook geen pijn doen, dat zou hem daarna zelf ook echt pijn doen.' zei hij. Zo was hij zelf ook echt. Soms deed hij iets zonder na te denken en achteraf zou het hem zelf pijn doen, omdat hij ook niemand pijn wilde doen. Het eten werd opgediend en hij keek er even goedkeurend naar, het zag er goed uit. Hij nam een slokje van zijn wijn en daarna keek hij weer naar haar. 'Eet smakelijk.' zei hij, daarna begon hij te eten, hij had er best wel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/8/2016, 21:05

Dany

"Ja, precies, dat begrijpt hij inmiddels ook wel." Glimlachte ze naar Jason. Ze keek naar het eten dat geserveerd werd."Dat ziet er heerlijk uit, eet smakelijk." Sprak ze tegen hem terug en ze keek hem weer even aan. Daarna begon ze smakelijk te eten.



Koningin Destiney Hiddon

Thomas was na een tijdje binnengekomen en hij was onwijs blij om te zien hoeveel beter het met haar ging. Hij begon ook enthousiast over de prinses te vertellen en ze luisterde met een grote glimlach naar hem. Daarna vertrok hij weer en keek ze naar Thobias.
"Die heeft zich duidelijk goed vermaakt." Grijnsde ze naar haar man.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/8/2016, 00:13

Koning Thobias Hiddon

Hij was wel echt blij dat zijn zoon het zo leuk gehad had, dat deed hem heel goed om te zien. Hij vond het belangrijk dat ze het naar hun zin hadden en David had zich ook goed gedragen, daar was hij ook heel erg blij mee. Zodra Thomas weer weg was keek hij naar Destiney en hij grijnsde een beetje. 'Het was ook echt wel een leuk meisje. misschien moeten we hier binnenkort eens een feest geven en dan nodigen we hun ook uit. Dat is sowieso wel een goed idee. Dan kunnen wij meteen vieren dat het zo veel beter met je gaat.' zei hij. Hij zoende haar zachtjes en vol liefde, hij was echt wel gek op haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/8/2016, 09:17

Koningin Destiney Hiddon

Thobias vertelde haar dat de prinses echt een leuk meisje was en dat ze misschien binnenkort ook een fest moeten geven, dan konden ze ook vieren dat het beter ging met haar. "En dat ik zwanger ben." Glimlachte ze met twinkelende ogen naar Thobias, ze begon eraan te wennen en het vulde haar met warmte, ze was er echt blij mee. Ze zoende hem zacht en lief terug en trok hem dicht tegen haar lichaam aan.
"Wat gaan we doen vandaag, Thobias?" Wilde ze met een grijns van hem weten. Nu ze even had geslapen, had ze gewoon weer wat energie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/8/2016, 12:34

Koning Thobias Hiddon

'Precies, genoeg dingen om te vieren, denk ik zo.' Grijnsde hij haar toe. Ze wilde weten wat ze vandaag gingen doen en hij streek langs haar gezicht. ' Zullen we maar eens beginnen met wat eten? Dan kunnen we daarna wel een korte wandeling maken, als je dat leuk vindt?' Vroeg hij nu aan haar. Hij wist niet hoe veel energie ze had voor alles, maar het was mooi weer en hij vond het heel leuk om te doen, even de frisse lucht in nadat hij zo lang vooral binnen was geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/8/2016, 12:38

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat ze genoeg dingen hadden om te vieren, dat liet haar breed glimlachen. Zijn vingers gleden langs haar gezicht en ze sloot even haar ogen. Hij wilde beginnen met iets te eten en daarna een wandelingetje maken. "Dat lijkt me een heel erg goed idee van jou." Fluisterde ze lief tegen hem. Ze kwam overeind en pakte zijn hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/8/2016, 13:04

Koning Thobias Hiddon

Toen ze aan de eettafel zaten keek hij op naar Destiney, hij kon ook gewoon aan zijn personeel merken dat ze blij waren om zijn vrouw weer te zien. Dat deed hem heel erg goed, dat vond hij ook echt belangrijk. Hij streek over haar been heen en hij straalde best wel omdat hij zich hier ook goed door voelde. 'Weet je nog wat we hier allemaal wel niet gedaan hebben?' Vroeg hij met een grijnsje op zijn gezicht aan haar, want hij wist het nog goed.

Jason Hiddon

Het eten smaakte goed en nu zaten ze aan een goed glas wijn. het werd drukker en er werd gedanst, daarom kwam hij overeind en stak hij zijn hand uit naar Dany. ' Zullen wij ook maar een poging wagen? Het lijkt mij een goede afsluiting van deze mooie avond...' zei hij tegen haar. Hij had het ook echt naar zijn zin hier, het was gezellig en het was ook echt leuk met Dany.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/8/2016, 13:16

Koningin Destiney Hiddon

Ze praatte gezellig met iedereen en ze merkte de bezorgdheid van de mensen op. Ze hielden van haar, dat was echt wel heel duidelijk te merken, Destiney vond het geweldig om te zien en daarom gaf ze ook iedereen aandacht die wat aan haar vroeg. Ze voelde een hand op haar been en ze keek naar Thobias.Ze grijnsde door zijn woorden en boog naar hem toe.
"Maar al te goed..." Fluisterde ze in zijn oor en ze beet uitdagend in zijn oorlel.



Dany

Na het eten keek ze naar Jason die zijn hand naar haar uitstak. Hij vroeg aan haar of ze ook maar eens een poging moesten wagen om te gaan dansen. Ze grijnsde breed naar hem. "Weet je het zeker? Ik heb nog niet veel danslessen gehad." Plaagde ze hem en ze pakte zijn hand aan en kwam overeind.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/8/2016, 13:39

Koning Thobias Hiddon

Ze wist heel goed wat ze hier gedaan hadden en ze beet zelfs in zijn oorlel, waardoor hij even zachtjes kreunde. 'Er letten nu te veel mensen op ons....' Fluisterde hij. Hij vond de uitdaging heel erg leuk, maar hij wist niet of Destiney dat ook meteen zag zitten, want de kans dat nu iemand iets zou zien was toch wel redelijk groot. Toch gleden zijn vingers nog wel wat verder en keek hij haar met een grijnsje op zijn gezicht aan.

Jason Hiddon

'Ik weet het heel zeker. Het is alleen maar heel goed dat je nog niet zo geweldig kan dansen, want dan moet jij je goed stevig aan mij vasthouden.' Grijnsde hij haar toe. Hij nam haar mee en hij pakte haar vast, zijn blik uitdagend en heel vrolijk. Daarna nam hij haar mee in zijn beweging en in het ritme van de muziek, hij had het echt naar zijn zin zo, het was lang geleden dat hij dit soort dingen had gedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/8/2016, 13:47

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde zachtjes door wat ze deed en daarna fluisterde hij dat er teveel mensen op hun aan het letten waren. "Ik weet het... maar ik kon dit echt niet laten." Fluisterde ze tegen hem terug en ze drukte een kus op zijn wang met een glimlach. Zebegon met eten en voelde de vingers van Thobias steeds verder glijden. Ze grinnikte en gaf hem even een knipoog.



Dany

Hij vond het alleen maar goed dat ze nog niet zo goed was in dansen, dan moest ze zich stevig aan hem vasthouden. "Wie zegt dat ik dat sowieso niet zal doen?" Plaagde ze hem terug en ze pakte hem stevig vast.Hij begon te bewegen en z e ging er zo goed mogelijk in mee terwijl ze met een speelse blik naar hem keek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/8/2016, 14:06

Koning Thobias Hiddon

Ze wist het, maar dit kon ze echt niet laten. Door die woorden kwam er een grote grijns op zijn gezicht te staan. Hij vond het heel erg leuk dat ze zo was, dat het weer kon. Hij streelde langzaam over de binnenkant van haar been en hij ademde diep in, het was lang geleden dat ze dit soort dingen hadden kunnen doen en hij vond het heel fijn dat het nu weer ging. Hij genoot er ook echt heel erg van. 'Ik zou het wel willen... Hier op tafel.' zei hij plagend.

Jason Hiddon


'Hmm, ik vind het heerlijk als je dat altijd doet.' Grijnsde hij haar toe. Eenmaal tijdens het dansen had hij het gevoel dat hij zweefde met haar, het was echt heel bijzonder, anders dan alles wat hij ooit had meegemaakt met iemand. Dit leek gewoon meer betekenis te hebben. Er zat meer gevoel achter en ergens had hij de hoop dat ze daarom vanavond ook wat verder konden gaan samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 11:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze was helemaal genezen en voelde zich echt geweldig, ze was zo veel levendiger, vrolijker... zelfs nog meer dan voor ze ziek werd. Af en toe had ze het idee dat Thobias gek van haar moest worden.
Die avond was het zo ver, vanavond zouden ze een gigantisch feest geven en de voorbereidingen waren al in volle gang. Haar zoon, Thomas, was helemaal in de wolken want vanavond zou hij de prinses eindelijk weer zien na een lange tijd. Ze was ook blij om te zien dat het jonge meisje ook aan het opknappen was, Sterre durfde al veel meer en ze begon eindelijk een beetje plezier te krijgen.
Destiney sprak veel met Dany en met Gwynn, ze kon het nog steeds ontzettend goed vinden met allebei en daar was ze ook heel erg blij om.
Ze klopte aan op de deur van Thobias zijn werkkamer en daarna kwam ze naar binnen toe met een stralende lach. Doordat Jason haar beter had gemaakt, was haar zilverkleurige haar weer lang en glanzend en haar huid zag er ook weer goed uit. Ze begon ook eindelijk weer wat aan te komen en als je goed keek, kon je ook zien dat ze zwanger was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 11:15

Koning Thobias Hiddon

Eigenlijk was alles weer bij het oude,het ging ook allemaal weer goed en hij zat net zoals normaal te werken aan zijn bureau. Ook dat ging gelukkig goed, alles rondom het kasteel liep allemaal goed en daardoor was hij over het algemeen ook heel relaxt en vrolijk. Hij had niet echt iets waar hij zich druk om moest maken en hij had veel tijd voor Destiney. Hij was nu wel even druk aan het werk, het feest was vanavond en daardoor wilde hij iets eerder ophouden met werken vandaag. Hij keek op en toen hij zag dat Destiney er was glimlachte hij een beetje. Ze zag er ontzettend goed uit, maar je begon wel weer een beetje te zien dat ze zwanger was. Dat maakte haar niet minder mooi, misschien alleen ietsje minder aantrekkelijk en uitdagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 11:21

Koningin Destiney Hiddon

Ze kwam naar hem toe en pakte zachtjes zijn gezicht in haar handen en zoende hem liefdevol. Daarna ging ze bij hem op het bureau zitten.
"Ben je al ver gekomen vandaag?" Vroeg ze vrolijk aan hem. Haar vingers gleden uitdagend over zijn arm heen en ze keek hem met vrolijk twinkelende ogen aan.


Dany

Eigenlijk ontweek ze Jason de laatste tijd een beetje, ze had het niet eens in de gaten, maar nu pas drong het tot haar door, ze wist ook niet waarom. Misschien gewoon omdat ze het doodeng vond. Het was beangstigend om verliefd te worden, om de controle kwijt te raken, daar kon ze echt niet tegen. Toch wilde ze wel naar hem toe, ze was echt heel erg gek op hem, maar ze twijfelde ontzettend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 11:26

Koning Thobias Hiddon

Ze pakte zijn gezicht vast en hij werd liefdevol gezoend, waar hij maar al te graag in mee ging. Daarna kwam ze op zijn bureau zitten en ze vroeg of hij al ver gekomen was. 'Gelukkig wel, het loopt allemaal goed en ik ben voor vandaag al een heel eind,' zei hij tegen haar. Terwijl hij antwoord gaf op haar vraag voelde hij haar vingers over zijn arm glijden en hij zag de vrolijke blik in haar ogen, die hem liet glimlachen. Wat was ze met hem van plan?

Jason Hiddon

Hij wist niet precies wat er was, maar tussen hem en Dany liep het niet echt zoals hij gehoopt had. Eigenlijk de laatste tijd helemaal niet, het was alsof ze geen interesse had in hem en daardoor hield hij zelf ook maar een beetje afstand. Hij vond haar wel leuk, maar hij was niet het type om lang op iemand te wachten. Hij vond het geweldig als hij met haar was, maar als dat niet zo was, zocht hij andere dingen om zich bezig te houden. Hij hielp Thobias af en toe en hij trainde een select groepje ridders, verder ging hij regelmatig naar de herberg om wat te drinken en wat meer mensen te leren kennen, dat hield hem wel bezig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 11:31

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat het wel allemaal goed verliep en dat hij al ver was gekomen. "Goed zo." Glimlachte ze breed naar hem. "We gaan natuurlijk binnenkort ook op vakantie." Plaagde ze hem, ze wist dat hij daarvoor ook nog erg veel dingen moest regelen. Ze keek hem doordringend en ondeugend aan en begon langzaam de knoopjes van zijn overhemd los te maken terwijl ze hem aan bleef kijken.



Dany

Diep in gedachten verzonken liep ze richting haar kamer tot ze plotseling tegen iemand aanbotste. Ze keek nog wat afwezig omhoog en keek recht in het gezicht van Jason.
Ze grinnikte eventjes daardoor, op de een of andere manier kon ze haar ogen gewoon echt niet van hem afhouden. Hij had echt een heel heftig effect op haar, daarom was het ook zo beangstigend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 11:35

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het goed was en dat ze natuurlijk binnenkort op vakantie gingen. 'Ik ben er eigenlijk helemaal klaar voor, ik heb er zin in,' zei hij zacht tegen haar. Hij had nooit gedacht dat te zeggen, maar hij keek er ook echt naar uit. Het leek hem heerlijk om even niets te doen en gewoon samen te kunnen zijn. Door haar blik wist hij zeker dat ze iets van plan was en ze maakte nu heel langzaam de knoopjes van zijn overhemd los. Hij bleef in haar ogen kijken en hij ademde langzaam in, daarna liet hij zijn hand over haar lichaam glijden, lichtelijk dwingend, maar zo was hij gewoon nog steeds een beetje.

Jason Hiddon

Hij was net klaar met trainen en hij liep door het kasteel toen hij opeens vol tegen iemand aanliep. Het ging gelukkig niet heel hard en hij keek wat bezorgd hoe het met de ander ging, tot hij zag dat het Dany was. Hij glimlachte een beetje naar haar, maar hij wist niet zo heel erg goed hoe hij zich moest gedragen nu. Het voelde ongemakkelijk en hij was dit soort situaties totaal niet gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 11:44

Koningin Destiney Hiddon

Zelfs Thobias had er zin in om samen weg te gaan en dat vond ze echt heel erg fijn, ze wilde er zo ontzettend graag op uit. Het zou hen allebei echt goed doen.
Langzaam trok ze zijn overhemd uit en ze voelde zijn lichtelijk dwingende handen. Ze pakte zijn overhemd en zijn handen en begon die nu aan elkaar te binden met een uitdagende blik in haar ogen. Haar handen gleden over zijn borstkas heen en ze keek eventjes of hem dit wel beviel.


Dany

Ze voelden zich duidelijk allebei ongelooflijk ongemakkelijk, je kon het gewoon voelen. Ze haalde even diep adem. "We moeten praten denk ik, Jason." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze pakte zijn hand en voelde meteen hoeveel dit al met haar deed, ze voelde zich ongelooflijk licht gevoelig wanneer het om hem ging. Ze nam hem mee naar een kamer en keek doordringend naar hem.
"Ik-euh..." Ze begon te stotteren en haar wangen kleurden rood. Nu wist ze ineens niet meer zo heel erg goed wat ze nu precies tegen hem wilde zeggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 11:48

Koning Thobias Hiddon

Ze trok zijn overhemd nu uit en ze pakte zijn handen vast, waardoor hij haar weer aankeek. Dit was niet hoe het normaal gesproken ging, dus zijn interesse was gewekt. Ze bond zijn handen samen en hij ademde langzaam in, zo kreeg hij er nog veel meer zin in. Elke keer als ze ook maar iets deden wat niet echt normaal voor hun was, was de uitdaging veel groter voor hem.

Jason Hiddon

Ze zei heel zacht dat ze moesten praten en hij knikte langzaam, daarna werd hij al meegenomen door haar. Eenmaal in de kamer begon ze haar zin, ze werd rood en daarna bleef het stil. Hij schraapte zijn keel even, het voelde zo ongemakkelijk hier dat hij alleen maar de kamer uit wilde. 'Als je niets meer wilt tussen ons snap ik het wel, maar dan moet je het gewoon eerlijk zeggen... ik zal niet boos worden,' fluisterde hij nu. Waarom zou ze anders zo veel afstand houden?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 11:53

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte door de blik in zijn ogen en ze drukte haar lippen even op die van hem. Hij vond het duidelijk leuk. Ze duwde zijn stoel een stukje achteruit en begon zich daarna heel uitdagend uit te kleden en heel erg langzaam, nu kon ze ongestoord haar gang gaan want zijn handen waren toch vastgebonden.


Dany

Hij zei dat als ze het niet meer wilde, hij het wel begreep en dan moest ze het gewoon eerlijk zeggen. "Nee..." Fluisterde ze tegen hem en ze keek hem doordringend aan.
"Ik ben stapelgek op je, Jason, ik droom zelfs over je, ik word er helemaal gek van... ik ben alleen bang, ik durf de controle niet uit handen te geven, ik durf er niet aan toe te geven..." Klonk haar stem heel erg zacht tegen hem.
"Als ik je alleen al aanraak, dan gaat mijn hart al tekeer." Gaf ze zacht aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 11:56

Koning thobias Hiddon

Heel kort voelde hij haar lippen op die van hem, daarna nam ze afstand door de stoel iets naar achteren te duwen. Ze trok heel erg uitdagend en langzaam haar kleding uit, waardoor hij nog eens diep inademde. Hij kon niets. Hij kon zichzelf niet aanraken, hij kon haar niet aanraken, alleen maar kijken en nog meer naar haar verlangen, dat gebeurde ook nogal. Hij bewoog een beetje heen en weer in de stoel en hij liet zijn blik over haar heen glijden, hij had enorm veel geluk met zo'n geweldige vrouw.

Jason Hiddon

Blijkbaar zat hij fout. Ze was stapelgek op hem, ze droomde over hem, ze werd er helemaal gek van. Was het echt zo erg? Ze was bang, ze durfde er niet aan toe te geven. Hij bleef heel even stil en hij overdacht alles een beetje. 'Ik heb het nodig om verder te gaan, Dany. Ik kan mij er niet voor inzetten als ik het gevoel heb dat er verder niets meer zal gebeuren tussen ons, dat dit het is.' fluisterde hij, wel heel eerlijk. Dat kon hij gewoon niet, ook al vond hij haar heel leuk. Hij zou zijn aandacht dan nooit volledig bij haar kunnen houden, dat vond hij nu al lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 12:01

Koningin Destiney Hiddon

Ze zag hem heen en weer bewegen op de stoel, daardoor deed ze er alleen maar langer over, af en toe wierp ze een uitdagende blik op hem. Dit vond ze heerlijk, ze vond het geweldig om die macht te hebben. Wanneer haar kleding uit was, begon ze zijn broek uit te trekken en drukte ze haar lippen op zijn borst en in zijn hals.


Dany

Hij bleef een tijdje stil en zei daarna dat hij het nodig had om verder te gaan. Hij kon het niet als dit het was. "Dat begrijp ik... ik wil het wel, ik wil het heel graag." Klonk haar stem schor. Haar handen trilden helemaal. Ze pakte zijn gezicht vast en drukte haar lippen wanhopig op die van hem en ze zoende hem uitgebreid. Haar hart klopte in haar keel, maar ze wilde het wel heel erg graag, ze wilde zich aan hem binden, met hem zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 12:06

Koning Thobias Hiddon

Haar uitdagende blikken maakten het alleen maar erger, maar hij vond het echt heerlijk. Haar kleding was eindelijk uit en nu begon ze zijn broek uit te trekken, waardoor hij zijn lichaam tegen haar handen aandrukte. Hij wilde het echt heel erg graag. Haar warme lippen waren op zijn huid te voelen en hij kreunde zachtjes, dit bleef altijd gevoelig voor hem. Hij had er een zwak voor als ze zijn huid aanraakte met haar mond, maar dit was nog wel vol te houden.

Jason Hiddon

Ze begreep hem gelukkig, ze wilde het wel, heel erg graag. Ze pakte opeens zijn gezicht vast en hij werd wanhopig en uitgebreid gezoend, waar hij maar al te graag in mee ging. Dany had hem aardig beziggehouden in zijn gedachten de afgelopen tijd, hij hoopte gewoon dat dit ging werken tussen hun. Hij aarzelde heel kort, maar daarna gleden zijn handen toch lichtelijk gretig over haar lichaam heen, hij wilde haar veel te graag aanraken, dat gevoel was enorm heftig, het tintelde bijna. Hij wilde zo graag weten hoe het was als ze verder gingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 12:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze hoorde hem zachtjes kreunen door wat ze deed, daardoor liet ze haar lippen langzaam verder naar beneden gaan en ze begon hem te plagen. Ze ging elke keer net niet ver genoeg en haar handen streelden over zijn benen heen. Dit vond ze geweldig, ze wilde dat hij helemaal gek werd. Dat ze hem in haar macht had.


Dany

Ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden, eigenlijk wilde ze nu al stoppen, maar wilde ze het echt proberen, dan moest ze nu doorgaan, dan moest ze dit wel gaan doen. Ze liet hem toe en de zoen werd heftiger terwijl ze hem ook aanraakte. Haar lichaam was echt helemaal gevoelig en ze vond het heerlijk. Ze genoot hier echt van, al stond ze nog wel te trillen op haar benen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 37 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum