Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 16:26

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, dat is waar... maar ze zouden wel denken dat je helemaal gek bent geworden." Plaagde ze hem nu met een knipoog. Hij liep met de kleding naar de badkamer toe en zij pakte voorzichtig de prachtige jurk en trok hem aan. Hij was zo mooi... Ze staarde naar zichzelf in de spiegel, het kant en de diamanten pasten echt bij elkaar. De split aan de onderkant was wat hoog en van achteren was hij behoorlijk diep uitgesneden, maar ze zag er in ieder geval helemaal niet verkeerd uit. Ze zette een klein kroontje in haar haren en vlocht het verder in, ze vond het gewoon leuk om te laten zien dat ze weer zichzelf was, dat alles aan haar weer normaal was. Daarna keek ze op naar Thobias.
"Hallo knapperd." Plaagde ze hem terwijl ze naar hem keek.


Dany

Ze werd echt aangestaard door Jason. Het liet haar even grinniken. Hij vond haar ook ongelooflijk mooi. "Dankjewel..." Fluisterde ze zachtjes. Ze werd door hem vastgepakt en hij streelde over haar huid heen. Hij wilde haar volledig voor zichzelf houden, maar hij zou ook trots zijn om zo met haar te dansen. Haar ogen twinkelden.
"Het lijkt me heerlijk om samen met jou te dansen, het liefste de hele avond..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 16:29

Koning Thobias Hiddon

Zijn blik ging over haar heen, goedkeurend. Ze zag er echt enorm goed uit en hij was zo blij dat ze weer straalde, dat ze weer zichzelf was, dat ze gezond was. Dat was nog steeds het belangrijkste van alles, dat deed er vooral toe. 'Jij bent degene die knap is, ik sta er gewoon leuk bij,' plaagde hij haar. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar even heftig.

Jason Hiddon

Het leek haar heerlijk om de hele avond met hem te dansen. 'Dat kan geregeld worden hoor, dat zal voor mij ook echt helemaal geen straf zijn,' grijnsde hij haar vrolijk toe. Hij vond het helemaal niet vervelend. 'Ben je klaar om te gaan? Ik kan niet wachten om jou zo met mij mee te nemen...' zei hij, er lag een fonkeling in zijn donkere ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 16:35

Koningin Destiney Hiddon

"Is dat alles?" Vroeg ze aan hem toen hij eerst alleen maar wat goedkeurend naar haar keek en verder niets. Al glimlachte ze wel liefdevol toen hij aangaf dat zij degene was die knap was en hij stond er gewoon leuk bij. Ze zoende hem heftig terug en keek hem daarna eventjes aan.
"Ik hou van je." Glimlachte ze met twinkelende ogen.


Dany

Hij zou het regelen om de hele avond met haar te gaan dansen, dat zorgde voor een vrolijke twinkeling in haar ogen. "Ja, ik ben klaar om te gaan." Knikte ze. Hij kon niet wachten om haar straks met zich mee te nemen. "Je moet toch nog even geduld hebben." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 16:39

Koning Thobias Hiddon

'Nou zeg, is dat niet genoeg voor de koningin?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij kon het gewoon niet laten. Ze hield van hem. 'Ik ook van jou,' fluisterde hij, ook vol liefde. Hij was stapelgek op haar en dat mocht ze ook echt wel weten. 'Zullen we maar gaan dan?' vroeg hij haar nu. Hij had er ook wel zin in, elk feestje vond hij eigenlijk altijd wel leuk.

Jason Hiddon

'Een klein beetje geduld heb ik nog wel over, maar niet heel erg veel.' fluisterde hij. Hij streek langzaam met zijn vingers langs haar lippen, ze was echt heel erg mooi. Hij gaf haar nog een kusje en daarna pakte hij haar hand stevig vast, hij merkte wel dat het hem goed deed dat er duidelijkheid was tussen hun, dat had hij gewoon nodig, heel erg hard.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 16:42

Koningin Destiney Hiddon

"Alleen het allerbeste is genoeg voor een koningin." Plaagde ze hem terug. Hij fluisterde tegen haar terug dat hij ook van haar hield. Ze glimlachte naar hem en knikte toen hij vroeg of ze zouden gaan. "Laten we dat maar doen." Zei ze tegen hem met een grote glimlach. Ze liep met hem mee naar de grote balzaal waar het al behoorlijk druk was, maar het viel stil wanneer ze samen met Thobias binnenkwam.



Dany

"Een klein beetje is genoeg." Fluisterde ze tegen hem terug. Ze voelde zijn vingers langs haar lippen glijden en daarna kreeg ze nog een kusje. Ze keek naar hem met een lieve blik in haar ogen en kneep even in zijn hand. Daarna liep ze met hem mee. Ze genoot wel van alle aandacht en dat alles zo ongelooflijk mooi was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 16:46

Koning Thobias Hiddon

'Dat merk ik ja,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zouden vertrekken en hij liep met haar mee, het viel stil, maar hij was het wel gewend, het maakte hem niet meer uit en hij was daarvan niet echt meer onder de indruk, gelukkig. Hij hield Destiney dichtbij zich en hij pakte een glas wijn voor zichzelf, voor haar was het waarschijnlijk slim om niet al te veel meer te drinken.

Jason Hiddon

Dany leek het allemaal heel leuk te vinden en hij vermaakte zich ook wel, hij pakte wat te drinken voor hun en hij sprak met wat oude bekenden, de meeste mensen waren ondertussen gewend aan het feit dat hij weer terug was, maar het was toch leuk om wel met wat mensen van vroeger te praten, of vrienden uit de omgeving. Dat deed hem wel goed, hij voelde zich weer wat meer thuis.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 16:54

Koningin Destiney Hiddon

Ze gaf Thobias even een plagende knipoog en daarna mengden ze zich tussen de mensen. Ze werd dichtbij Thobias gehouden en dat vond ze wel heel prettig. Hij pakte alleen een glas wijn voor zichzelf. "Bied je me niet eens wat anders aan?" Plaagde ze hem.


Dany

Ze liep met Jason mee en pakte het glas wijn van hem aan. Hij praatte met wat mensen die ze niet kende en zelf was ze een beetje om zich heen aan het kijken en begroette ze af en toe wat bekenden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 16:58

Koning Thobias Hiddon

Door wat Destiney zei schudde hij zijn hoofd. 'Volgens mij ben jij prima in staat om je eigen drinken te pakken of niet soms?' vroeg hij plagend aan haar, maar daarna pakte hij toch een glas met wat anders en gaf hij het haar aan. Hij keek even door de zaal en hij zag Jason en Dany, ze stonden bij elkaar in de buurt en hij glimlachte een beetje, hij vond het wel leuk om te zien, hij hoopte dat ze elkaar gelukkig konden maken. Dat Jason haar geen pijn zou doen vooral.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 17:00

Koningin Destiney Hiddon

"Ik word graag door je bediend." Plaagde ze hem terug en ze kreeg toch een glas van hem, daardoor drukte ze zachtjes haar lippen op zijn wang en legde haar hand zacht op zijn rug neer. Ze zag zijn blik rondgaan en Dany reageerde eventjes met een brede glimlach. "Ze ziet er gelukkig uit." Sprak Destiney tegen Thobias met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 17:03

Koning Thobias Hiddon

'Ik ook door jou,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Maar ik heb nog liever dat je andere dingen doet.' voegde hij er uitdagend aan toe. Ze legde haar hand op zijn rug en hij voelde haar lippen op zijn wang, daarna glimlachte hij weer naar haar. Ze volgde zijn blik en zei dat Dany er gelukkig uitzag. 'Vind ik ook. Ze straalt helemaal. Ik hoop gewoon dat Jason goed voor haar is. Dat hij haar geen pijn doet.' zei hij zacht. Als Jason ook maar een beetje op hem leek zat de kans dat het gebeurde er wel in, maar hij wilde het niet, niet bij Dany. Hij gaf te veel om haar om dat aan te kunnen zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 17:06

Koningin Destiney Hiddon

"Bedienen zit er niet in, maar die andere dingen wil ik best met je doen." Plaagde ze uitdagend naar hem terug. Hij vond ook dat Dany er gelukkig uitzag. Ze straalde en hij hoopte ook echt dat Jason goed voor haar zou zorgen.
"Vertrouw je hem niet?" Vroeg ze zachtjes aan Thobias omdat hij er zo duidelijk over was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 17:08

Koning Thobias Hiddon

'Zoals?' vroeg hij zacht toen ze best andere dingen met hem wilde doen. Hij wilde dat ook, hij vond het heerlijk om elkaar uit te dagen hier. Dat gaf gewoon zo enorm veel spanning, daar was hij echt gek op. Hij hield van die spanning. Daarna vroeg ze of hij Jason niet vertrouwde en hij dacht even na over hoe hij het uit moest leggen. 'Het is niet dat ik hem niet vertrouw zoals hij is. Ik geloof dat hij geen kwade bedoelingen heeft. Ik ben alleen bang dat hij haar onbewust pijn zal doen.' zei hij zacht. Hij had verhalen over Jason gehoord, waardoor hij bang was dat het wel zou gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 17:11

Koningin Destiney Hiddon

"Thobias, we zijn er pas net, ik wil niet dat je nu al helemaal gek van verlangen word." Plaagde ze hem met een grijns. Hij begon uit te leggen hoe het zat met Jason en ze knikte daardoor een beetje. "Je geeft echt heel erg veel om Dany, hé?" Vroeg ze hem met een glimlach. "We gaan op ze letten, het komt goed, zeker weten." Sprak ze zachtjes en ze streek even door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 17:12

Koning Thobias Hiddon

'Nou zeg, een beetje vertellen wat je zou willen doen kan toch nog wel?' vroeg hij grijnzend aan haar. Door wat ze daarna zei ademde hij langzaam in. 'Ja, ik geef enorm veel om haar,' fluisterde hij eerlijk. Destiney wist wel dat er verder niets gebeurde, maar Dany was echt ontzettend belangrijk voor hem en hij wilde niet dat haar ook maar iets overkwam. Ze gingen op ze letten, het kwam echt wel goed. Ze streek door zijn haren en hij knikte langzaam, tot nu toe leek Jason zich redelijk te gedragen, al had hij de man afgelopen tijd wel bij wat vrouwen rond zien hangen. Nu leek hij vooral oog voor Dany te hebben, dus dat was goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 17:18

Koningin Destiney Hiddon

"Straks." Plaagde ze hem met een knipoog. Hij zei heel eerlijk dat hij enorm veel om Dany gaf. "Meer dan om mij?" Klonk haar stem heel voorzichtig, het was eigenlijk iets dat ze al heel erg lang wilde weten van Thobias. Dat idee kreeg ze namelijk... soms dan had ze het idee dat hij Dany meer beschermde dan hij bij haar deed. Hij knikte een beetje en daardoor glimlachte ze wat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 17:20

Koning Thobias Hiddon

Hij moest duidelijk nog even wachten, want ze wilde het straks pas. Misschien was dat ook gewoon het beste, het maakte ook niet zo heel veel uit. Ze vroeg nu of hij meer om Dany gaf dan om haar en hij schudde direct zijn hoofd. 'Nee en op een totaal andere manier ook nog. Ze is gewoon mijn beste vriendin en ik geef net zo veel om haar als om jou, maar anders,' zei hij eerlijk tegen haar. 'Maak je daar toch niet druk om, Dany zal nooit meer zijn dan jij,' fluisterde hij en hij zoende haar zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 17:22

Koningin Destiney Hiddon

Gelukkig kon hij haar meteen een geruststellend antwoord geven, dat was wel heel erg fijn. Het was op een andere manier en hij gaf evenveel om hen allebei, maar het was anders. Ze moest zich er niet druk om maken, Dany werd nooit meer dan dat zij was. Ze bedankte hem zachtjes, ze vond zijn antwoord wel heel erg geruststellend. Lief zoende ze hem even terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 17:26

Koning Thobias Hiddon

Hij dronk zijn wijn op en hij zette het glas weg, daarna nam hij Destiney met zich mee om te dansen, dat leek hem wel een goed idee nu, hij had er wel zin in en Destiney vond het waarschijnlijk ook wel leuk. Hij ving een glimp op van Gwynn, die er ook ontzettend goed uitzag, maar hij probeerde toch zo veel mogelijk afstand van haar te houden. De gevoelens waren er nog steeds en zouden waarschijnlijk niet weggaan, maar hij wilde er zo min mogelijk aan toe geven.

Jason Hiddon

Na een tijdje was al zijn aandacht weer voor Dany, hij gaf haar weer een glas wijn aan en hij pakte er zelf ook eentje. 'Vermaak je je wel een beetje zo?' vroeg hij aan haar, met een vrolijke glimlach op zijn gezicht. HIj had het zelf goed naar zijn zin en hij vond het heerlijk om bij haar in de buurt te zijn, dus hij hoopte dat het andersom ook wel zo was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 19:17

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door Thobias meegenomen naar de dansvloer en ze glimlachte naar hem. Ze begon met twinkelende ogen met hem te dansen en raakte hem uitdagend maar toch zo onopvallend mogelijk elke keer even aan.



Dany

Ze kreeg weer een glas wijn van Jason en hij wilde weten of ze zich vermaakte. "Ik dacht dat we de hele avond zouden dansen." Plaagde ze hem nu. "Maar ik vermaak me verder op zich ook wel hoor." Grinnikte ze hem toe. Ze pakte nu wel zijn arm en nam hem met haar mee om te gaan dansen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 19:29

Jason Hiddon

'Dat is zo, laten we dat maar de komende uren gaan doen dan.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij werd al meegenomen en hij pakte haar vast, hij hield haar heel dicht bij zich en hij begon te dansen op de muziek, hij vond het echt heerlijk zo en hij genoot hier ook echt van. 'Ik ga je nog steeds leuker vinden...' Fluisterde hij nu, omdat ze wel echt iets met hem deed. Ze zorgde ervoor dat het steeds leuker was samen. misschien moesten ze gewoon wat meer tijd doorbrengen samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 19:43

Dany

Hij vond dat ze gelijk had en dat ze daarom dus ook de komende uren moesten gaan dansen. "Als mijn benen dat volhouden tenminste." Lachte ze hem vrolijk toe. Daarna begon ze met hem mee te dansen, het ging redelijk, ze werd er steeds beter in. Hij fluisterde dat hij haar steeds leuker ging vinden. Het liet haar glimlachen naar hem.
"Ik jou ook... maar ik ben al echt stapelgek op je, ik voel me vreselijk tot je aangetrokken." Zei ze heel eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 19:59

Jason Hiddon

Ze ging hem ook leuker vinden, maar ze was al stapelgek op hem en ze voelde zich vreselijk tot hem aangetrokken. 'Dat heb ik ook bij jou,' fluisterde hij. Hij gaf het misschien niet zo toe, maar op dit moment zou hij haar al zo mee willen nemen naar een kamer. Zo erg was het, elke aanraking was echt super heftig en alles leek zo heerlijk te zijn, dat was echt niet normaal. Hij streek langs haar gezicht en hij gaf haar een kusje, hij wilde het wel redelijk beschaafd houden hier, maar hij wilde veel meer.

Koning Thobias Hiddon

Ze was ontzettend uitdagend en hij vond het echt heerlijk, hij vermaakte zich perfect zo en hij genoot van elke aanraking, maar hij wilde wel meer. Hij moest nog even wat meer geduld houden, maar vanavond zou hij kunnen doen wat hij wilde en daar keek hij enorm naar uit. Zijn handen gleden even over haar kont heen, daarna keek hij haar grijnzend aan. 'Je bent heerlijk,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 20:21

Dany

Hij had het ook bij haar en ze moest wel toegeven dat het enorm goed voelde dat hij dit tegen haar zei. Ze voelde hoe hij langs haar gezicht streelde en ze keek hem eventjes aan, daarna kreeg ze een klein kusje. Zachtjes legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan en danste zo met hem verder, dicht tegen hem aan.


Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn handen verder naar beneden glijden. "Gedraag je." Plaagde ze hem met een grijns. Daarna zei hij dat ze heerlijk was. Ze gaf hem een knipoog. "En vanavond helemaal voor jou." Sprak ze uitdagend tegen hem.


Thomas Hiddon

Hij had haar nog niet gezien, nog steeds niet. Hij was haar echt aan het zoeken, waar was ze nou? Kwam ze wel? Hij werd er eigenlijk een beetje zenuwachtig van, dit was voor het eerst dat hij haar weer zou zien na de eerste keer op haar feest. Stel nu dat ze niet wilde komen? Daar hoopte hij echt niet op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 20:27

Leaya Somaraya

Ze vond het toch wel een beetje spannend om hier te zijn, haar ouders lieten haar al vrij snel alleen en daardoor ging ze opzoek naar wat bekenden, gelukkig zag ze al vrij snel Thomas, waar ze pas nog een hele leuke avond mee had gehad, dus het leek haar een goed idee om naar hem toe te gaan. Dan was ze in ieder geval niet helemaal hier alleen tussen al die mensen en hij was wel gezellig.

Jason Hiddon

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij ademde langzaam in, het was echt heel fijn met haar, hij kon zich niet herinneren dat hij dit ooit met iemand anders had gehad en dat was ook wel bijzonder, want hij had genoeg met vrouwen gedaan. Dit had hij niet eerder meegemaakt. Hij bleef dansen, tot hij na een tijdje toch echt wel begon te merken dat het genoeg was. 'Zullen we even pauze houden?' vroeg hij dus ook grijnzend aan haar.

Koning Thobias Hiddon

'Ik gedraag mij voorbeeldig, wat kan je nou nog meer van mij verwachten?' vroeg hij grijnzend aan haar. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd even. 'Je maakt het mij wel erg moeilijk zo.' zei hij plagend. Hij drukte even heel kort zijn lippen in haar hals en daarna keek hij haar weer aan. 'Vind je het misschien wat om het weer een keertje met Gwynn te proberen? Niet vanavond, gewoon een keer...' vroeg hij nu zacht en wat voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 20:36

Thomas Hiddon

Wanneer hij haar eindelijk zag, begon zijn hart sneller te kloppen. Hij grijnsde naar haar en liep naar haar toe. "Hoi Leaya, wat zie je er mooi uit." Glimlachte hij charmant en met twinkelende ogen. Hij was wel blij dat ze nog steeds net zo mooi was als de vorige keer, zo wist hij in ieder geval dat hij het zich niet verbeeld had.


Dany

Ze sloot haar ogen en liet zich door Jason meevoeren, het voelde heerlijk, ze voelde zich heel erg goed bij hem. Na een tijdje hoorde ze hem een vraag stellen. Ze keek naar hem en knikte. "Ja, dat lijkt me een goed idee." Glimlachte ze hem toe. "Ik heb nog nooit zo lang gedanst." Lachte ze vrolijk.



Koningin Destiney Hiddon

"Ik vind je gewoon heel erg leuk zo, zo ondeugend." Grinnikte ze hem toe. Ze kreeg een kus in haar hals en daarna vroeg hij zachtjes aan haar of ze het wat vond om het weer een keer met Gwynn te proberen. Het hoefde nog niet vanavond, maar wel weer een keertje.
Ze glimlachte een beetje en legde haar hand op zijn wang. "Ja, dat wil ik wel, maar je moet wel eerst aan Reagan vragen of hij er geen problemen mee heeft." Gaf ze zachtjes aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum