Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/3/2016, 23:44

Serena Lomaz

Ze nam een slokje van de wijn, het was echt heel erg lekker. Reagan zei dat hij hier al lang niet geweest was, het zag er wel weer netjes uit, misschien moest hij vaker met Thobias meekomen. Ze glimlachte een beetje, het leek wel een hele aardige man te zijn. Door wat hij daarna zei werd ze wel een beetje rood en ze keek naar het grijnzende gezicht van Thobias. 'Bedankt,' mompelde ze een beetje, dit had ze niet echt verwacht. 'Jullie kunnen altijd vaker komen, meestal is het wel gezellig hier,' zei ze daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 08:45

Koning Reagan Tridon

Ze werd rood door de opmerking en bedankte Thobias ervoor die alleen maar grijnzend naar haar zat te kijken. "Hij heeft wel gelijk, je bent beeldschoon." Fluisterde hij zacht en vol bewondering. Ze mochten altijd komen van haar, meestal was het wel gezellig. Hij glimlachte hierdoor. "Wanneer jij er bent, zullen we zeker vaker komen." Glimlachte hij. Hij keek weer even naar zijn vriend. Hij begon zich langzaam beter te gaan voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 10:25

Serena Lomaz

Reagan zei dat Thobias wel gelijk had, daardoor glimlachte ze een beetje. Ze kreeg wel heel erg veel complimenten nu, ze wist niet zo goed hoe ze daar mee om moest gaan. Ze dronk van haar wijn en ze kregen direct allemaal een nieuw glas van de herbergier toen het drinken op was. 'Blijf je hier dan nog voorlopig? Of kom je helemaal van Riverwood hier naartoe?' Vroeg ze glimlachend aan hem. Ze zag dat Thobias nu aandacht kreeg van andere vrouwen aan de bar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 10:31

Koning Reagan Tridon

Ze wist dus wel wie hij was, ergens vond hij dat wel erg prettig. Dan wist ze wel dat ze tegen een koning sprak. Ze vroeg of hij hier voorlopig bleef. "Ja, ik ben best wel een beetje toe aan vakantie en ik heb Thobias alleen een paar keer wat vluchtig gezien, het is fijn om even weer met een oude vriend te zijn en plezier te hebben." Sprak hij tegen haar. Hij knikte naar de herbergier wanneer hij een nieuw glas kreeg. Zijn blik ging naar Thobias, hij hield hem nauwlettend in de gaten, hij wilde niet dat het fout zou gaan. Dat hij zijn geluk zou verpesten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 10:34

Serena Lomaz

' Oh, dat is wel leuk. Vakantie is soms ook wel heel erg goed, slim dat je dat zo doet.' zei ze tegen hem. Het was beter dan thuis constant alleen te zitten, dan kon hij beter bij Thobias blijven. Ze keek zelf ook even naar de man, hij kreeg heel erg veel aandacht van de vrouwen en ze zag hoe hij aangeraakt werd, elke kans die ze kregen grepen ze aan om zijn aandacht vast te houden en het leek te werken. 'Thobias, vind je het ook gezellig met ons?' Vroeg ze plagend. De man draaide zich om en wimpelde de vrouwen nu af.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 10:48

Koning Reagan Tridon

"Precies, nu kan ik eindelijk weer ontspannen." Glimlachte hij haar toe. Ze keek ook naar Thobias en maakte een opmerking naar hem, waarschijnlijk kende ze hem dus behoorlijk goed. Thobias liet de vrouwen gaan.
"Zegt die ring rond je vinger die vrouwen niet genoeg." Sprak hij hoofdschuddend. "Ik hoop maar dat je niets met ze van plan was." Hij keek zijn vriend even doordringend aan. Hij zat echt duidelijk beter in zijn vel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 11:28

Koning Thobias Hiddon

Er werd hier duidelijk nogal op hem gelet door die twee en daardoor keek hij ze even aan. 'Hm, jullie passen dus echt geweldig bij elkaar,' mompelde hij, omdat hij zo erg aangesproken werd op zijn gedrag. Door wat Reagan zei grijnsde hij wel weer. 'Blijkbaar niet. Mijn geweldige uiterlijk zorgt ervoor dat ze toch wel naar mij toe komen,' zei hij plagend. Hij kon het niet laten. 'Ach, een beetje kijken en voelen is niet verkeerd, dat kan geen kwaad hoor...' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 11:39

Koning Reagan Tridon

Hij rolde met zijn ogen door de woorden van van Thobias. "Misschien wel, wie weet." Sprak hij, hij wilde Serena nu ook niet echt verplichten om met hem samen te zijn omdat Thobias zichzelf zon goede koppelaar vond. "Voelen is al te veel, Thobias. Wat zou Destiney wel niet denken als ze opeens zou binnen komen?" Vroeg hij nu aan zijn vriend om hem in te laten zien dat het voelen wel kwaad kon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 11:43

Koning Thobias Hiddon

'Reagan, je bent vermoeiend. Je bent mijn vader niet. Maar goed ook, eigenlijk...' mompelde hij. Hij wilde dit gewoon niet helemaal opgeven. Destiney zou het niet erg vinden, hij deed toch niets verkeerd? Zolang het hier bij bleef, zag hij er geen kwaad in. Dit was iets heel anders dan met Gwynn, dit deed hij omdat hij het leuk vond, dat met Gwynn was anders, daar kwamen veel gevoelens bij kijken. Dit vond Destiney vast niet zo erg. Bovendien was het voor hem wel heel lastig om niets te doen als die vrouwen zo om hem heen hingen. De glazen werden weer gevuld en hij nam een slokje, nu bleef hij wel redelijk netjes bij Reagan en Serena staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 12:03

Koning Reagen Tridon

Hij grijnsde door de woorden van Thobias. "En jij bent af en toe net een klein kind." Pestte hij zijn vriend nu een beetje. Hij kwam weer bij hun staan en Reagan keek naar hem. "Waarom doen ze dat eigenlijk bij jou, heb je er wel eens over nagedacht, Thobias?" Vroeg hij aan zijn vriend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 12:06

Koning Thobias Hiddon

'Ach, ik ben nooit helemaal opgegroeid, maar ik vermaak mezelf wel op deze manier,' zei hij grijnzend tegen Reagan. Hij nam weer een paar slokjes van zijn drinken en nu vroeg Reagan waarom ze het eigenlijk bij hem deden, of hij daar wel eens over na had gedacht. 'Ik weet het niet,' zei hij, hij haalde zijn schouders even op. Hij dacht er niet zo over na en het maakte hem ook niet zoveel uit, hij vermaakte zich wel zo. Hij glimlachte even naar Serena en daarna ging zijn blik weer over alle mensen heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 12:09

Koning Reagan Tridon

"Dat is waar." Grinnikte hij toen Thobias aangaf dat hij nooit helemaal opgegroeid was. Hij wist ook niet waarom ze hem zoveel aandacht gaven. "Omdat je zo makkelijk bent, Thobias, ze weten dat ze het voor elkaar krijgen. Dat je daardoor te verleiden bent." Sprak hij hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 12:11

Koning Thobias Hiddon

'Maar dat is toch helemaal niet zo erg?' vroeg hij nu. Hij wist dat hij makkelijk te verleiden was, maar daar kon hij ook niets aan doen. Ze hadden zijn aandacht nu al, hij had er vreselijk veel zin in en hij voelde het verlangen in zijn lichaam, maar hij hield daar van, dat gevoel was heerlijk en zolang hij er niet echt iets mee deed, zag hij er ook geen kwaad in. Helemaal niet, zelfs. 'Ik doe toch nog niets verkeerd?' vroeg hij ook aan Reagan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 12:17

Koning Reagan Tridon

"Je ziet elke vrouw als lustobject en dat vinden ze nog oké ook. Ik begrijp dat niet... Waarom verlagen ze zich zo erg en gedragen ze zich als een stel sletten?" Vroeg hij nu, hij begreep er echt helemaal niets van. Thobias vroeg of hij niets verkeerds deed. "Ik vind voelen persoonlijk al te ver gaan, Thobias." Gaf hij eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 12:36

Koning Thobias Hiddon

Hij wist echt niet waarom Reagan dit deed, want het maakte hem kwaad en hij werd belachelijk gemaakt om niks. Hij sloot zijn ogen even en daarna keek hij weer naar Reagan. 'Ik weet niet waarom je dit doet. Waarom wil je mij zo graag beledigen en belachelijk maken?' Vroeg hij. ' We weten nu wel dat jij anders bent en dat jij het nooit zou doen. Dat is prima. Maar ik doe het wel, omdat ik dit wel wil.' zei hij. 'Ik doe niks verkeerd. Ik bedrieg niemand, ik ben overal eerlijk in en toch doe ik het niet goed. Wanneer doe ik het dan wel goed?' Vroeg hij nu. 'Veel plezier samen.' zei hij daarna. Hij pakte zijn glas en hij liep weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 12:39

Koning Reagan Tridon

Thobias werd kwaad en gaf aan dat hij hem beledigde en belachelijk maakte, terwijl dat niet eens zijn bedoeling was. Hij slikte even moeizaam en keek naar zijn vriend die na zijn relaas zijn glas pakte en wegliep. Dit was juist zo gevaarlijk...Dan ging hij straks wel mee in de verleidingen van een vrouw. Hij keek Serena eventjes aan en haalde diep adem.
"Ik ga maar weer even naar hem toe... het was niet mijn bedoeling om hem te beledigen." Legde hij aan haar uit. Daarna kwam hij overeind en zette hij zijn glas op de bar neer. Hij liep op Thobias af.
"Het spijt me... het laatste wat ik wil is jou beledigen, Thobias... Ik had het niet zo moeten zeggen tegen je." Vertelde hij de man zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 12:45

Koning Thobias Hiddon

Hij zag dat er al iemand naar hem toe wilde komen, maar opeens stond Reagan weer bij hem. Hij zuchtte zacht, hij vond dit echt niet leuk. Hij kon nog beter zelf wat gaan drinken als Reagan zo tegen hem deed. 'Waarom zeg je het dan? Je doet mij pijn met die opmerkingen. Alsof ik zelf zo enorm goedkoop ben dat ik dit doe. Ik vind het hartstikke moeilijk en ik doe keihard mijn best om het goede te doen, dan mag ik toch wel een beetje genieten van dit soort momenten? Ik doe nog niks verkeerd...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 12:53

Koning Reagan Tridon

"Ik vind het gewoon moeilijk om te begrijpen, Thobias, ik voel me ook jaloers, jij kunt dingen die ik niet durf... Jij kunt zoveel en goedkoop ben je echt niet, je hebt wel smaak." Sprak hij zacht tegen zijn vriend. "Het spijt me echt... ik weet hoe hard je je best doet, hoeveel meer je nu kan en hoe goed je het met Destiney doet. Ik ben gewoon jaloers op jouw geluk..." Fluisterde hij heel erg zacht en hij slikte eventjes.
"Kom je weer bij me staan? Ik ben hier niet zo goed in, alleen... jij geeft me steun." Klonk zijn stem heel eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 12:56

Koning Thobias Hiddon

Hij vond het moeilijk om te begrijpen, Reagan kon dit niet, hij durfde het niet en goedkoop was hij niet, want hij had wel smaak. Reagan wist hoe hard hij zijn best deed en hoe veel meer hij kon nu hij met Destiney was, hij was jaloers op zijn geluk. 'Dat moet je niet zijn, echt niet. UIteindelijk zal het bij jou altijd beter worden. Jij hebt geen gevoelens voor je zus,' fluisterde hij nu. 'Ja, ik kom mee, want ik weet zeker dat ze je leuk vindt,' zei hij daarna, hij liep weer met Reagan terug naar Serena toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 13:37

Koning Reagan Tridon

Hij moest niet jaloers zijn op zijn vriend, want het zal bij hem altijd beter worden. "Dat geloof ik niet, hij jou gaat het ook echt steeds beter. Ik bewonder je doorzettingsvermogen." Vertelde hij hem met een lichte glimlach. "Nee, geen gevoelens voor mijn zus, maar wel voor die van jou." Plaagde hij nu.
Hij ging wel weer met hem mee, hij wist ook zeker dat de vrouw hem leuk vond. "Hoe kan dat? Ik doe niet eens leuk. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen." Mompelde hij. Al liep hij wil met zijn vriend mee. Serena was ook wel erg leuk en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 14:50

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet niet wat ik erger vind, maar ik denk dat het normaler is om gevoelens te hebben voor de zus van iemand anders,' zei hij tegen haar. 'Ze is natuurlijk wel heel erg leuk,' zei hij lachend. Hij kon er niet echt boos om worden. 'Ik weet het niet, misschien vind ze jou gewoon heel aantrekkelijk. Ik zie het niet, maar misschien is het mogelijk dat iemand dat vind,' zei hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 15:56

Koning Reagan Tridon

Gelukkig kon Thobias zijn grapje wel waarderen over Gwynn en zei hij dat ze wel heel erg leuk was. Reagan knikte daardoor even. Hij zag ook niet wat Serena in hem zag en daardoor gaf hij Thobias een duwtje. "Niet zo plagen, ik ben reuze aantrekkelijk." Lachte hij hem toe. Hij ging weer naast Serena zitten. "Zo, we hebben het weer goed gemaakt." Lachte hij vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 15:59

Koning Thobias Hiddon

'Ik vind het gewoon niet zo, maar misschien werkt het mee dat ik niet echt op mannen val, geloof ik. Maar misschien moeten we eens meer proberen samen,' zei hij plagend tegen Reagan, er lag een fonkeling in zijn ogen. Door wat Reagan tegen Serena zei schudde Thobias zijn hoofd. 'Dat hebben jullie snel gedaan,' zei ze. 'Meestal gaat het aardig snel, als Reagan niet zo moeilijk doet.' plaagde hij zijn vriend nu weer, daarna dronk hij zijn glas leeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 16:13

Koning Reagan Tridon

"Ik zweer het, als je me een keer zo aanraakt, ben ik weg." Zijn stem klonk zelfs wat benauwd. Dat wilde hij echt niet. " Ik geloof ook niet dat Destiney daar zo vrolijk van word." Serena vond dat ze het snel op hadden gelost en daarna hoorde hij weer Thobias zijn plagend stem. "Jij bent gewoon veel te snel op je teentjes getrapt vriend." Lachte hij vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 16:49

Koning Thobias Hiddon

' Misschien later...' zei hij lachend tegen zijn vriend. Hij was het nu echt niet van plan, zeker niet. 'Ik ben inderdaad een beetje snel beledigd, maar van Reagan kan ik een hoop hebben, gelukkig.' zei hij grijnzend, want hij wilde er niet al te moeilijk over doen. Dat was echt totaal niet nodig. Ze kregen weer drinken en hij keek even naar Serena. 'Ik wil jullie eigenlijk wel even alleen laten, maar ik geloof niet dat Reagan dat gaat toestaan... Misschien vind je het leuk om zo nog even wat te drinken op het kasteel?' Vroeg hij nu aan Serena, die weer aarzelde en even naar Reagan keek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum