Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 20:07

Koning Thobias Hiddon

'Niet ongemakkelijk, maar misschien iets raar... Ik ben dit ook niet gewend. Ik doe het alleen als jij niet kijkt of slaapt.' Plaagde hij haar nu. ' Of als ik mij verveel tijdens het werk.' Voegde hij haar plagend aan toe. Hij zoende haar even en daarna streelde hij zichzelf, het werd wel makkelijker nu, alsof het heel normaal was. Hij hoopte dat het hem ook iets rust zou geven, maar waarschijnlijk niet zo veel als wanneer Destiney het voor hem zou doen.

Gwynn Hiddon

Ze slikte heel moeizaam door wat hij allemaal zei. Ze aarzelde heel erg, maar vroeg of laat zou hij er hoe dan ook achterkomen. Dat kon bijna niet anders. Misschien moest ze het hem eerlijk vertellen en hopen dat hij niks zou doen. 'Het is onze zoon.' Fluisterde ze nu, moeizaam. Het maakte haar zelfs misselijk dat ze dit moest zeggen, maar het was beter als hij het wist.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 21:05

Koningin Destiney Hiddon

"Oh, wat jammer." Plaagde ze hem vrolijk. "Echt waar? Doe je dat zo ontzettend vaak?" Vroeg ze hem nu vol ongeloof. Hij zoende en ze zoende hem liefdevol terug. Ze bleef dichtbij hem liggen en keek een beetje naar wat hij deed met een kleine grijns rond zijn lippen.


Remi Kaskadar

Ineens fluisterde ze dat het hun zoon was. Hij was daardoor niet eens verbaasd. "Dat had ik ergens wel verwacht. Ik zie hoe jullie naar elkaar kijken." Vertelde hij haar zacht en hij wreef even over haar rug heen met zijn vingers. "Schaam je er niet voor, Gwynn, het is gebeurd en je hebt een hele lieve zoon." Fluisterde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 21:12

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze nu vroeg grijnsde hij een beetje. 'Jij niet dan?' vroeg hij. 'Ja, ik doe het best wel vaak, meestal om mezelf wat af te leiden en ik doe het heel snel als ik mij verveel.' gaf hij nu toe. 'Maar het is wat minder als ik het een paar keer per dag met jou doe.' plaagde hij haar daarna weer. Ze bleef heel dichtbij en keek naar wat hij deed, waardoor hij een beetje grijnsde. 'Ziet het er leuk uit?' vroeg hij plagend.

Gwynn Hiddon

Hij zei dat hij het ergens wel verwacht had, hij zag hoe ze naar elkaar keken. Hij wreef zelfs over haar rug en hij zei dat ze zich er niet voor moest schamen, het was gebeurd en ze had een hele lieve zoon. 'Ik vind hem ook geweldig,' fluisterde ze. Ze hield echt heel erg veel van David, maar ze zou willen dat Thobias ook zo veel van hem hield en dat ze samen met Thobias voor hem kon zorgen, dat ze samen konden zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 21:24

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, jij zorgt er echt wel voor dat ik genoeg heb." Glimlachte ze hem toe. Ze had dat helemaal niet, maar bij hem was het ook gewoon iets wat hij deed als hij zich verveelde. Het was minder erg als hij het een paar keer met haar deed. "Gelukkig maar." Grijnsde ze. Hij vroeg ook of het er leuk uit zag en ze grinnikte zachtjes. "Een beetje raar." Ze gaf hem een knipoog.


Remi Kaskadar

ze fluisterde dat ze David echt geweldig vond. Hij trok haar nu wat dichter tegen zich aan en streelde over haar schouder. "Nu begrijp ik ook ergens wel dat hij zo beschermend over je is en dat ik je wel mag helpen." Grinnikte hij zachtjes.
"Zullen we David maar in bed stoppen? Dan kunnen we nog even iets drinken, mocht je dat willen." Glimlachte hij haar toe.


Koning Reagan Tridon

Hij had alles geregeld voor een geweldig feest. De zaal van het kasteel was rijkelijk versierd en veel mensen uit het dorp waren uitgenodigd om Serena een beetje te leren kennen. In een net pak stond hij al in de zaal. Hij was zelf al er naartoe gegaan om nog wat dingetjes te regelen en nu was hij klaar. Met een wijntje in zijn handen stond hij te wachten op Serena, hij keek omhoog naar de grote trap en was zelfs een beetje zenuwachtig. De naaisters hadden haar verschillende keuzes gegeven qua jurken en hij was zo benieuwd naar wat ze zou kiezen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 21:29

Koning Thobias Hiddon

'Hm, misschien ben ik dan toch raar,' zei hij plagend, omdat hij het wel regelmatig deed. Ze was blij dat hij het minder deed als ze het samen deden, maar dat was ook wel logisch, dan voelde hij de behoefte een stuk minder, want het maar was het fijn. Ze vond het raar om naar te kijken en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Voor mij is het ook wel een klein beetje raar,' zei hij plagend. Hij vond het wel lekker, hij had het echt even nodig.

Gwynn Hiddon

'Hij is zo ontzettend jaloers, het is echt heel erg. Ik kan amper met een man praten en dan wordt hij al kwaad, ook echt heel erg kwaad. Terwijl hij nu zelf getrouwd is,' mompelde ze. Dat was voor haar waarschijnlijk net zo pijnlijk, maar ze accepteerde het wel, want ze gunde hem alles en ze zag dat Destiney goed voor hem was en voor haar ook. 'Ja, laten we dat maar doen', zei ze daarna zacht. Ze tilde haar zoon voorzichtig op en ze legde hem in zijn bedje, hij bleef de knuffel vasthouden en hij sliep eigenlijk meteen door.

Serena Lomaz

Ze kon echt niet geloven dat dit allemaal gebeurde, dat ze zo veel kreeg van hem, al die mooie jurken, alles er om heen. Ze had dit nooit gedacht en nooit gewild, maar met Reagan zijn was heel fijn en hier kon ze misschien uiteindelijk ook wel aan wennen, het ging vandaag best goed. Ze had nu een prachtige groene jurk aan. Hij was mooi versierd, maar niet heel overdreven, al kon je haar goede figuur wel duidelijk zien. Haar haren waren netjes opgestoken, ze had echt wel haar best gedaan, ze wilde gewoon dat Reagan trots op haar kon zijn. Ze merkte dat ze wel aardig zenuwachtig was, maar vrouwen hadden haar wel gerust gesteld en nu liep ze langzaam naar Reagan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 21:44

Koning Reagan Tridon

Hij zag haar op hem af komen en hij hield zijn adem in en hij staarde naar haar. Ze was echt ongelooflijk mooi. Het laatste stukje liep hij op haar af en hij pakte haar vast, zonder moeite eigenlijk, hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar. Hij was zo betoverd door haar, ze was zo mooi... Het was een heel klein kusje en daarna keek hij haar stralend aan. "Wat ben je mooi..." Fluisterde hij haar toe. Zachtjes pakte hij haar handen vast en bleef naar haar kijken.


Koningin Destiney Hiddon

"Ja, natuurlijk ben je raar, dat wist ik al hoor." Plaagde ze hem vrolijk en met een grijns rond haar lippen. Hij gaf aan dat het voor hem ook een klein beetje raar was. Voorzichtig strekte ze haar vingers uit en streelde ze zachtjes over zijn buik heen, het was wel heel voorzichtig, het bewegen van haar schouders deed behoorlijk veel pijn.


Remi Kaskadar

Ze kon amper met een man praten en dan werd hij al kwaad, dat terwijl hij nu wel zelf getrouwd was. "Nu heb je mij om mee te oefenen." Glimlachte hij haar toe. "Misschien went Thobias er wel aan, bovendien maak ik soms wel eens een uitzondering voor zo'n mooie vrouw als jij." Hij gaf haar een knipoogje en keek toe hoe ze David in bed legde. Hij keek nog even naar het jongetje en glimlachte lichtelijk.
"Wil je hier blijven of naar een andere kamer?" Vroeg hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 21:50

Serena Lomaz

Reagan kwam naar haar toe, ze werd vastgepakt en het leek hem totaal geen moeite te kosten, ze kreeg zelfs een kus van hem. Ze had het helemaal niet verwacht en ze straalde ook echt door hem nu. Ze keek in zijn ogen en hij straalde net zo, het maakte hem nog knapper, als dat al mogelijk was. Hij fluisterde dat ze mooi was en hij pakte haar handen vast, ze keek diep in zijn ogen. 'Ik wilde dat je trots kon zijn,' fluisterde ze. 'Jij ziet er ook geweldig uit...'

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij natuurlijk raar was, maar dat wist ze al, daardoor grinnikte hij even. 'Raar, maar wel leuk toch?' plaagde hij haar daarna. Hij merkte dat ze een klein beetje bewoog en daarna voelde hij haar zachte vingers op zijn buik. Ze streelde er overheen en hij kreunde zachtjes, dit was toch echt wel heel erg fijn, hier kon hij enorm van genieten. Het was net een beetje extra.

Gwynn Hiddon

Door wat hij zei grijnsde ze een beetje. 'Om te oefenen?' herhaalde ze plagend, omdat het wel een leuke woordkeuze was. Door wat hij daarna zei staarde ze hem even aan. 'Laat dat Thobias maar niet horen, dan is het waarschijnlijk meteen klaar, dan wordt hij ook jaloers op jou,' fluisterde ze. 'We gaan wel naar een andere kamer, hij slaapt iets rustiger als hij alleen is...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 22:09

Koning Reagan Tridon

Ze wilde dat hij trots op haar kon zijn. "Natuurlijk ben ik trots op je, super trots, je bent echt geweldig. Je doet me alles om me heen zo erg vergeten dat ik je gewoon kan zoenen, dat is toch gewoon geweldig." Sprak hij haar vrolijk toe. Hij zag er ook geweldig uit, hij grijnsde daardoor eventjes.
"Zullen we dansen? Ik wil heel erg graag dichtbij je zijn." Sprak hij haar toe met glinsterende ogen.


Koningin Destiney Hiddon

"Heel erg leuk, echt geweldig." Fluisterde ze tegen hem. Hij was gewoon echt super leuk, ze hield zo onwijs veel van hem. Hij kreunde doordat ze over zijn buik heen streelde en daardoor glimlachte, het was leuk dat hij het zo fijn vond, dat ze toch iets voor hem kon betekenen.


Remi Kaskadar

"Ja, omdat je met geen andere man kan praten, moet je toch met iemand oefenen." Grijnsde hij haar toe. Hij moest het niet aan Thobias laten horen. "Nee, Thobias hoeft helemaal niets te weten. Echt niet. Jij mag ook best wel een keer plezier hebben, toch? Dat mag hij je niet afnemen." Vertelde hij aan haar. Hij nam haar met zich mee naar een andere kamer en hij pakte daar twee glazen en schonk de glazen vol met wijn en plofte op de bank neer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 22:13

Serena Lomaz

Hij was natuurlijk trots, heel erg trots en ze was geweldig, ze zorgde ervoor dat hij alles om zich heen vergat en dat hij haar gewoon kon zoenen. 'Ja, dat is geweldig. Ik vind het ook heerlijk,' zei ze tegen hem. Hij vroeg of ze zouden dansen, hij wilde graag dichtbij haar zijn. 'Dat aanbod sla ik natuurlijk niet af,' zei ze tegen hem. De glinstering in zijn ogen was zo leuk, ze had echt het gevoel alsof ze zweefde door hem.

Koning Thobias Hiddon

'Geweldig zelfs.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze leek het wel echt fijn te vinden dat ze iets voor hem kon doen en dat vond hij ook leuk. Hij bleef naar haar kijken terwijl hij doorging, doordat ze hem aanraakte was het best wel lekker, een stuk beter dan normaal. Hij zoende haar weer zachtjes en na een tijdje bereikte hij zo ook zijn hoogtepunt. Het was toch wel een opluchting, al was het niet zo fijn als wanneer hij iets met haar deed.

Gwynn Hiddon

'Dat is zo, het is toch fijn om te oefenen,' zei ze grijnzend tegen hem. Hij zei dat Thobias niets hoefde te weten, echt niet. Ze mocht ook best een keertje plezier hebben, dat mocht hij haar niet afnemen. 'Het zou wel heel fijn zijn,' gaf ze toe. Ze kon eigenlijk helemaal niets, want Thobias zou altijd gek worden en op de Ă©Ă©n of andere manier kwam hij ook snel achter dingen, waarschijnlijk hield hij haar goed in de gaten. Hij schonk glazen vol met wijn en ze ging naast hem zitten, het was echt fijn dat ze niet meer alleen was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 22:29

Koning Reagan Tridon

Ze vond het geweldig en zelf vond ze het ook heerlijk. Hij grijnsde daardoor breed, misschien kon hij toch wel verliefd worden op haar, ook al was ze een simpele vrouw, ze had veel meer dan hij had gedacht. Ze sloeg het aanbod ook niet af. Die middag hadden ze geoefend met dansen en dat ging goed, dan moest hij het nu ook wel kunnen. Hij had haar een paar simpele passen geleerd en hij nam haar mee de dansvloer op.
Zachtjes pakte hij haar vast, zijn vingers trilden lichtelijk, maar het ging goed en hij begon met haar te dansen.


Koningin Destiney Hiddon

"Ja, dat weet je toch wel..." Fluisterde ze hem toe met een grijns. Hij bereikte al best wel gauw zijn hoogtepunt en ze zoende hem liefdevol eventjes terug. Daarna keek ze naar hem met een glimlach en ging ze tegen hem aan liggen en ze keek naar hem. "Ik hou heel erg veel van je." Sprak ze zacht en lief.


Remi Kaskadar

Het was fijn om te oefenen en hij gaf haar daardoor eventjes een knipoog. Hij nam zijn glas wijn in zijn handen en ging tegen haar aan zitten, hij sloeg zijn ene been over de ander en sloeg zijn arm om haar heen. Het leek haar wel een fijn idee.
"Zeg maar wat je wilt, als je het liever niet wilt, is dat geen probleem." Hij haalde zijn schouders even op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 22:36

Serena Lomaz

Ze werd met hem meegenomen de dansvloer op en ze was heel blij dat ze nog even hadden kunnen oefenen, daardoor voelde ze zich iets zekerder, want dit was allemaal toch wel nieuw voor haar. Gelukkig gaf Reagan haar genoeg vertrouwen. Hij pakte haar vast en ze keek hem even onderzoekend aan, ze wilde wel dat het goed met hem ging. 'Ik kan echt niet genoeg zeggen hoe trots ik op jou ben... je doet het zo geweldig,' fluisterde ze zacht.

Koning Thobias Hiddon

Ze ging dicht tegen hem aanliggen en ze zei dat ze heel erg veel van hem hield. 'Hm, ik ook van jou. Echt vreselijk veel. Maar als je zo dichtbij ligt, moet ik dit straks weer doen hoor,' plaagde hij haar een beetje, al was het wel een beetje waar. Hij drukte zacht zijn lippen op haar wang en hij pakte haar hand vast. 'Ga maar even lekker slapen, als je dat fijn vindt...' fluisterde hij.

Gwynn Hiddon

Hij sloeg zijn arm om haar heen en ze glimlachte even naar hem, daarna dronk ze wat van haar wijn. Ze moest zeggen wat ze wilde, als ze het liever niet wilde, was het geen probleem. 'Ik weet het niet, het is een beetje raar. Vind je mij wel interessant dan? Ik wil wel dat het voor jou ook leuk is...' zei ze tegen hem. Ze vond het ook lastig dat Thobias dit echt niet leuk zou gaan vinden, maar dan moest hij er maar niet achterkomen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 22:51

Koning Reagan Tridon

Ze keek naar hem met een onderzoekende blik. "Het gaat goed, zeker weten, ik voel me gewoon zo goed nu." Verzekerde hij met een knipoog. Ze was ook trots op hem, hij deed het zo geweldig. "Sst... ophouden nu hoor... jij bent net zo geweldig en ik wil gewoon met je dansen en de tijd vergeten." Vertelde hij haar nu en hij trok haar heel voorzichtig tegen zich aan.


Koningin Destiney Hiddon

"Sorry... ik vind het gewoon heel fijn om dicht tegen je aan te liggen. "Fluisterde ze tegen hem met een glimlach. Ze ging wel een beetje van hem af liggen en voelde zijn lippen heel zachtjes op haar wang, daarna sprak hij dat ze maar lekker moest gaan slapen en ze knikte eventjes. "Dat lijkt me heerlijk, dank je." Glimlachte ze en ze sloot haar ogen en viel langzaam in slaap.


Remi Kaskadar

ze vond het een beetje raar en vroeg of hij haar wel interessant vond. "Ja, zeker wel." Grijnsde hij. "Je bent leuk en interessant." vertelde hij haar met een glimlach. "Maar als Thobias erachter komt, dan mag ik nooit meer hier komen. Dan ben ik verbannen uit het dorp waarschijnlijk." Sprak hij doordringend tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 22:56

Serena Lomaz

Het ging goed, hij wist het zeker en hij voelde zich gewoon zo goed nu. Daardoor glimlachte ze, heel blij om dat te horen. 'Dat kan, dat doe ik heel erg graag,' fluisterde ze. Ze werd tegen hem aan getrokken en ze vond het heel erg fijn, het was heerlijk om dicht bij hem te zijn. Hij was echt ongelofelijk knap, hij had een heerlijk lichaam en hij was nu ook nog eens zelfverzekerd, ze vond het echt heerlijk.

Koning Thobias Hiddon

Ze nam iets meer afstand van hem en hij glimlachte naar haar, toch wel dankbaar, want het was niet zo fijn om constant zo erg naar haar te verlangen en niets te kunnen doen. Ze bedankte hem en zakte daarna in slaap, hij bleef een tijdje naar haar kijken , daarna zakte hij zelf ook in slaap, hij was heel erg moe en het was nogal een heftige dag geweest.

Gwynn Hiddon

Hij vond het zeker wel, ze was leuk en interessant. 'Dat wil ik niet, wat wij ook doen, hij mag er echt niet achter komen... van mij zal hij het niet horen,' fluisterde ze. Ze vond niet dat ze hier over hoefde te vertellen, Thobias had haar ook nooit verteld met hoe veel mensen hij het wel niet gedaan had. Dat hield hij ook voor zich, dat deed hij ook altijd stiekem. Het maakte dus ook niet zo veel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 23:08

Koning Reagan Tridon

Ze deed het heel erg graag en daardoor glimlachte hij haar breed toe. "Ik begin echt gek op je te worden, Serena, je bent zo onwijs leuk." Vertelde hij haar zachtjes tegen haar en hij keek haar diep in haar ogen aan. Hij trok haar dicht tegen zijn lichaam aan en danste met haar, hij danste zoals hij nog nooit had gedaan en na een tijdje leek hij echt de wereld om zichzelf te vergeten. Hij bleef in haar ogen kijken en zweefde met haar door de zaal heen.


Remi Kaskadar

"Nee, van mij zal hij ook niets horen, maar wie weet wie er luistert, wie er wat van mee krijgt?" Vroeg hij zachtjes aan haar. Hij wilde echt niet dat het uit zou komen, het leek hier goed, hij vond Gwynn aardig en hij wilde ook heel erg graag blijven, misschien was dit wel een betere plek voor hem.
"Je hebt echt het recht op geluk, Gwynn, je bent hartstikke lief en heel erg mooi." Vertelde hij haar zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 23:12

Serena Lomaz

Hij zei dat hij echt gek op haar begon te worden, ze was onwijs leuk. Ze glimlachte door hem en werd zelfs een beetje rood, ze vond het zo ontzettend lief. 'Jij bent ook echt heel erg leuk...' fluisterde ze eerlijk. Hij deed echt iets met haar, al wist ze nog niet zo goed wat het was. Het klikte wel heel erg goed tussen hun, dat was het belangrijkste. Het dansen was geweldig, het leek bijna vanzelf te gaan en dat was heel erg fijn.

Gwynn Hiddon

Van Remi zou hij ook niets horen, maar ze wisten niet wie er mee luisterde, wie er iets van mee zou krijgen. Daar had hij inderdaad gelijk in, ze waren in het kasteel van Thobias, overal liepen mensen en hij was zo ontzettend wantrouwend, waarschijnlijk liet hij hun echt wel in de gaten houden. 'Misschien moeten wij het dan maar niet doen,' zei ze uiteindelijk zacht. Het was verstandiger van niet, ook al had ze er wel zin in en was Remi echt wel een knappe man. 'Je bent vreselijk lief, terwijl je mij nog niet eens goed kent...' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 23:24

Remi Kaskadar

Gwynn zei uiteindelijk dat het misschien beter was om niet te doen. Hij knikte daardoor even. "Daar heb je wel gelijk in. Hoe kan het toch dat jij je zoveel beter kan inhouden dan Thobias?" Vroeg hij haar en hij keek haar nieuwsgierig aan. Ze fluisterde dat hij lief was, hij kende haar niet eens. "Je bent een vrouw die het heel zwaar heeft, maar die overal het beste van wilt maken, iemand die te weinig aan zichzelf denkt, daar heb ik onwijs veel respect voor. " vertelde hij aan haar en hij drukte zijn lippen zacht op haar wang. Hij was al zo ontzettend lang alleen dat hij toch af en toe wat met een vrouw probeerde, die wilden wel. Mannen wilden niet... het was te raar
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 23:27

Gwynn Hiddon

Hij zei dat ze wel gelijk had en hij vroeg hoe het kon dat ze zich zoveel beter kon inhouden dan Thobias. 'Omdat ik niet zo heel erg veel keuze heb. Hij maakt iemand echt af als ik iets doe, dat wil ik niet op mijn geweten hebben,' zei ze zacht tegen Remi. 'Het is niet echt makkelijk,' voegde ze er aan toe. Door wat hij allemaal opnoemde staarde ze hem even aan, hij was echt vreselijk lief. Ze voelde zijn lippen zacht op haar wang en daardoor ademde ze langzaam in. 'Zo maak je het niet echt makkelijker...' fluisterde ze. Ze kreeg enorm de neiging om hem maar gewoon te zoenen, dat was toch niet zo erg?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 23:35

Remi Kaskadar

Het w omdat zij geen.keuze had. "Ik vind het echt belachelijk, ronduit idioot dat je het niet mag van hem. Je bent niet van hem." Hij kon om dit soort dingen echt vreselijk boos worden. "Hij heeft je gewoon geen kans om he eigen leven te leiden." Mopperde hij.
"Natuurlijk is het niet makkelijk, je wordt zo ongelooflijk kort gehouden door hem." Hij werd aangestaard door haar en hij grijnsde even. "Ik zie dat soort dingen, eigenlijk ben ik net een halve vrouw, qua gevoelens." Plaagde hij haar. Hij maakte het haar niet makkelijk doordat hij haar een kus op haar wang gaf. "Excuses, ik wil je niet in een benarde situatie brengen." Zei hij meteen, als ze het gewoon niet wilde, dan hield het op. Hij bleef wel dichtbij haar zitten en dronk genietend van de wijn
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 23:38

Gwynn Hiddon

'Ik begrijp het ergens wel, ik weet dat het komt door wat hij allemaal voelt.' zei ze zacht. Daarom kon ze er ook niet echt boos om worden, ze wist hoe veel Thobias nog voor haar voelde, dat was waarom hij zo ziekelijk jaloers was. Natuurlijk was het heel erg, maar hij deed het niet om haar te pesten, hij deed het omdat hij het zelf echt niet kon hebben. 'Hm, ja, dat blijkt wel.' zei ze tegen hem. 'Je brengt mij niet echt in een benaderde situatie, maar je bent vreselijk aantrekkelijk en als je dan dichterbij komt wil ik je gewoon graag zoenen,' zei ze daarna grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 23:45

Remi Kaskadar

"Als ik.jullie zo samen een beetje kon beoordelen, voel jij ook wat voor hem, jullie zitten beide in hetzelfde schuitje, het is dan niet realistisch dat hij zoiets van je vraagt terwijl je dat niet aan hem terug kan vragen." Vertelde hij haar zacht.ze leek het Thobias echt niet kwalijk te nemen, maar hij vond dat ze dat wel moest doen. Hij grijnsde door wat ze zei. "Leuk om te horen dat ik toch een beetje aantrekkingskracht heb op vrouwen." Plaagde Hij. "Maar van mij mag het..." Fluisterde hij er lichtelijk uitdagend achter aan, hij kon het niet goed laten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 23:48

Gwynn Hiddon

'Dat is ook zo.' fluisterde ze eerlijk. Hij wist het nu toch al, dan kon ze er maar beter zo eerlijk mogelijk over zijn. 'Ik ben echt nog heel erg gek op hem, ik zou het liefste gewoon samen zijn met hem, maar dat gaat nooit gebeuren,' zei ze zacht. 'Hij is de koning, hij moet wel trouwen met iemand, hij moet kinderen krijgen die hem kunnen opvolgen, ik niet...' fluisterde ze. Daarom moest ze dit ook wel accepteren, ze kon er niets tegen doen, ze kon het hem niet verbieden. Hij vond het leuk om te horen dat hij toch nog een beetje aantrekkingskracht had op vrouwen, maar van hem mocht het. Ze staarde hem even aan, hij was best wel uitdagend en uiteindelijk gaf ze er aan toe en zoende ze hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/3/2016, 23:56

Remi Kaskadar

Ze was heel erg gek op hem en daardoor glimlachte Remi even. "Iedereen lijkt wel gek op Thobias te zijn." Vrij de hij eventjes naar haar. "Maar Gwynn.. al was je niet zijn zus, zou je het willen? Hij kan niet eens met David omgaan... dat is toch niet realistisch om met zo iemand samen te wonen of te trouwen?" Vroeg hij haar nu. "Stel, je kende Thobias niet zo goed als nu, zou je het dan ook willen? Het is echt geen makkelijk figuur." Sprak hij doordringend tegen haar. Hij werd even aangestaard, maar daarna zoende ze hem, hij had niet gedacht dat ze het zou doen, maar hij zoende haar zacht en lief terug en gleed met zijn hand door haar haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/3/2016, 23:59

Gwynn Hiddon

'Hij heeft iets wat de aandacht trekt,' zei ze tegen hem, met een grijnsje op haar gezicht. Door zijn serieuze vraag bleef ze even stil. Het was moeilijk, want ze kon het niet zo makkelijk objectief bekijken. 'Ik weet het echt niet... ik vind hem gewoon leuk en ik voel vreselijk veel voor hem. Als het zou kunnen, zou ik niets liever willen. Maar dat is ondenkbaar, het gaat nooit gebeuren,' zei ze heel zacht. Ze wilde er het liefste niet eens aan denken, maar dat kon niet anders. Hij ging zacht en lief mee in de zoen en ze voelde zijn hand door haar haren gaan. Ze streek zachtjes met haar vingers over zijn borstkas heen en na een tijdje stopte ze de zoen. 'Je kan wel goed zoenen hoor.' plaagde ze hem nu een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 10:09

Remi Kaskadar

Hij grijnsde eventjes. "Ja, hij heeft inderdaad wel iets." Was hij het met haar eens. Ze gaf aan niets liever te willen dan samen met hem zijn. "Ach meisje toch, het is inderdaad onmogelijk, niet alleen omdat jullie broer en zus zijn, maar ook omdat hij nooit voor David kan zorgen zoals jij dat kan. Misschien zal dat.Wel Davids dood worden." Fluisterde hij haar zachtjes toe. Ze vond dat hij goed kon zoenen en daardoor greep hij haar kin vast. "Dat ik op mannen val betekent niet ineens dat ik een slechte zoener ben, of dacht je dat soms van wel." Plaagde hij haar nu met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 10:22

Gwynn Hiddon

'Ik weet het niet. Misschien als we echt samen zouden zijn, dat het dan beter met hem gaat, dat hij ook beter met David om kan gaan, want dan is hij het gewend.' zei ze zacht. Het maakte ook eigenlijk echt niet uit, want het zou hoe dan ook nooit gaan gebeuren. Ze zouden nooit samen zijn. Door wat hij zei grijnsde ze weer. 'Ik had echt geen idee wat ik moest verwachten.' Plaagde ze hem. Ze zoende hem daarna weer en ze legde haar hand in zijn hals. het was fijn, maar het was waarschijnlijk wel verstandig om niet te ver te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum