Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 12:43

Koningin Fay Lahero

Niet veel later bereikte hij ook zijn hoogtepunt, het was echt fijn zo samen. Ze kroop tegen hem aan en drukte haar lippen even zachtjes in zijn hals. "Dit was echt heel erg goed. We kunnen wel voor elkaar zorgen." Grijnsde ze hem nu toe. Ze sloot haar ogen even en genoot van de ontspannen sfeer tussen hun. "Kunnen we dit niet lekker elke dag doen?" Grijnsde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 12:58

Koning Stephen Lahero

Ze kroop tegen hem aan en hij voelde haar warme lippen in zijn hals. Het was super lekker en hij genoot hier ook van. 'Zullen we zo samen in bad?' Vroeg hij zacht. Door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Dat kan denk ik niet zo veel kwaad. Als het zo gaat, vind ik het allemaal alleen maar heel erg lekker.' Fluisterde hij. Dit kon hij wel elke dag, dan konden ze misschien ook elke keer wel een klein stapje verder gaan. 'Ik vond het ook echt fijn...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 13:12

Koningin Fay Lahero

Hij vroeg aan haar of ze zo samen in bad gingen, verrast door dit voorstel keek ze hem aan. "Dat lijkt me lekker. Ik ben er ook wel aan toe." Grijnsde ze nu. Hij gaf aan dat ze het best wel elke dag konden proberen als het zo ging. "Hmm.. Daar ben ik het zeker wel mee eens." Hij vond het echt fijn en ze was heel blij om dat te horen. Langzaam kwam e overeind en liep naar de badkamer toe om alvast het water te laten lopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 13:27

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte naar haar, ze kwam overeind en langzaam gleed zijn blik over haar heen. Ze was zo mooi, Fay was echt een prachtige vrouw en hij kon ook echt eindeloos naar haar kijken, zo mooi was ze. Ze ging de badkamer in en hij volgde haar, hij bleef glimlachend en vol bewondering naar haar kijken. 'Je bent zo mooi en aantrekkelijk, soms vraag ik mij af wat je in mij ziet.' zei hij met een ontspannen grijns op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 13:34

Koningin Fay Lahero

Stephen volgde haar en ze keek hem met een liefdevolle glimlach aan. Hij keek haar vol bewondering aan. Hij vond haar mooi en aantrekkelijk en hij vroeg zich af wat ze in hem zag.
"Jij bent leuk en slim." Ze gaf hem even een knipoog en grijnsde breed naar hem. Ze pakte zijn hand zachtjes vast en trok hem bij haar in bad. "En ik hou zo vreselijk veel van je, zon dagje is echt geweldig."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 13:47

Koning Stephen Lahero

Ze vond dat hij leuk en slim was, door haar knipoog en grijns grinnikte hij even. 'Dat ben jij ook,' plaagde hij haar. Ze pakte zijn hand en hij werd meegenomen in bad, hij liet zich in het water zakken en hij genoot hier van. 'Ik hou ook van jou en ik ben blij dat je zo eerlijk tegen mij was over jou gevoel. Soms verlies ik mezelf een beetje als ik afstand wil houden, het is goed dat jij juist toenadering zoekt.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 15:05

Koningin Fay Lahero

Hij plaagde haar en zei dat zij dat ook was. "Zie je wel, alles wat jij in mij ziet, zie ik in jou." Glimlachte ze hem toe met een brede grijns. Hij vertelde dat hij van haar hield en hij was blij dat ze eerlijk was tegen hem.
"Gelukkig maar dat je het goed vind... want ik voel me op dat soort momenten best wel schuldig.. want het is echt niet leuk om je zo op de feiten te drukken." Vertelde ze zachtjes tegen hem. Ze trok hem tegen haar aan in het bad en drukte haar lippen liefdevol op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 15:09

Koning Stephen Lahero

'Ik kan heel erg goed begrijpen dat het niet leuk is en dat het je pijn doet als je mij pijn doet, maar het is soms nodig. Bij mij zeker, want anders kan je niets met mij beginnen en wordt het alleen maar erger,' zei hij zacht tegen haar. Hij werd tegen haar aangetrokken en hij voelde haar warme lippen op zijn wang. Hij vond het fijn met haar, hij genoot er sowieso van om in het bad te zitten, dat was het enige moment dat hij zonder problemen in het water kon zitten, al stond hij het zichzelf niet toe om er echt naar te kijken. Dat zou waarschijnlijk fout gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 15:17

Koningin Fay Lahero

Ze grijnsde naar hem nu door zijn lieve woorden. "Je hebt gelijk, daarom doe ik het ook, want daarna zijn we altijd sterker dan daarvoor, daar doe ik het voor, want daar geniet ik ook zo van." Glimlachte ze hem liefdevol toe. Ze legde haar hoofd zachtjes op zijn schouder en genoot van het heerlijke warme water.
"Heb je zin in een stoombad?" vroeg ze nu met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 15:20

Carmen Samira

Ze bleef Esmeralda stevig vasthouden en ze dacht na over alles. 'Ik weet het ook niet, maar ik heb liever dat hij weggaat, dan dat hij doordraait,' zei ze tegen Esmeralda. Op deze manier viel er nog wat te redden, als Jay niets doms deed en gewoon normaal terug kwam. Als hij hier bleef en door het lint ging, hadden ze een groter probleem. 'Vertrouw je hem wel?' vroeg ze zacht, omdat ze een beetje de indruk kreeg dat Esmeralda aan Jay twijfelde.

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik fijn,' fluisterde hij. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en door haar vraag grijnsde hij zelf ook. 'Natuurlijk,' zei hij daarna. Hij sloeg zijn arm om haar schouders heen en hij streek met zijn vingers over haar rug, het was fijn om weer samen met haar te zijn, zeker als dat zonder spanning was. Daar genoot hij echt van. Het leek nu helemaal goed te zijn en dat was voor hem een enorme opluchting.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 15:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Carmen had liever dat hij weg ging, dan dat hij zou doordraaien. Ze knikte een klein beetje. "Hij zei ook dat wanneer hij nu niet ging, hij mij kwijt zou raken..." Klonk haar stem heel erg zachtjes. Carmen vroeg vervolgens of ze Jay wel vertrouwde.
"Hem wel... maar hij heeft al zo lang niets meer gedaan, en die vrouwen zijn daar zo uitdagend..." Ze slikte even moeizaam en zuchtte zacht.


Koningin Fay Lahero

Hij zag een stoombad wel zitten, ze voelde zijn arm om haar heen en zijn vingers op haar rug. Ze maakte het water warmer zodat het ging stomen. Ze slaakte een ontspannen zucht, dit was heerlijk, ze vond het zo fijn om zo met Stephen om te gaan. Ze voelde zich zo weer echt gelukkig worden
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 15:29

Carmen Samira

'Daar heeft hij waarschijnlijk gelijk in. Hij weet dat hij geen fouten mag maken,' zei ze tegen Esmeralda. Ze zei daarna dat ze Jay wel vertrouwde, maar die vrouwen daar waren zo uitdagend en hij had al zo lang niets meer gedaan. Dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn, maar ze wist dat het dat wel was. 'Je zou naar hem toe kunnen gaan....' opperde ze nu. 'Misschien vindt hij het juist wel leuk als je laat zien dat je het gezellig vindt en dat je ook wel een avondje wat leuks wilt doen, dan zal hij alleen maar naar je toe trekken. Je kan ook met je moeder overleggen, die heeft hier veel ervaring mee. Ik niet echt,' zei ze zacht tegen Esmeralda.

Koning Stephen Lahero

Het voelde allemaal heel goed en hij keek even opzij naar Fay, met een glimlachje op zijn gezicht. 'Vind je het leuk om morgen iets te gaan doen? Misschien met Elvira en Nathan? We zouden ergens wat kunnen eten, zo iets...' stelde hij voor. Hij had de afgelopen tijd zo weinig contact met iedereen gehad, hij vond wel dat hij het een beetje moest onderhouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 15:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze luisterde naar Carmen en knikte een beetje door alles wat ze zei, Carmen kreeg haar vaak weer rustig door gewoon te praten en vragen te stellen. Ze opperde dat ze naar Jay toe kon gaan.
"Liever niet... al die mannen zijn nogal handtastelijk, dat kan ik echt niet aan..." Fluisterde ze zachtjes. Carmen dacht dat ze het wel met haar moeder kon overleggen.
"Die is echt nog een beetje in de war... ik kan niet met haar praten." Sprak ze nu heel zacht.


Koningin Fay Lahero

Hij stelde voor om wat leuks te gaan doen de volgende dag en ze knuffelde hem hierdoor even.
"Je bent zo leuk, natuurlijk wil ik dat! Dat wil ik al een paar weken, gelukkig wil jij het eindelijk ook." Grijnsde ze vrolijk. "Het maakt me niet uit wat we gaan doen, als we het maar gezellig hebben met z'n allen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 16:03

Carmen Samira

Ze wilde niet naar Jay toe, die mannen waren nogal handtastelijk, ze kon het echt niet aan. 'Is het zo erg daar?' vroeg ze nu zacht. Ze had niet echt een idee wat ze zich er bij voor moest stellen, maar het klonk niet echt goed. 'Je kan ook Kayton opzoeken, misschien kan hij met Jay praten,'zei ze zacht. Lolita was nog te veel in de war, ze knikte even, daar kon ze zich wel iets bij voorstellen, maar verder wist ze het zelf ook eigenlijk niet.

Koning Stephen Lahero

'Nu wil ik het heel graag,' zei hij glimlachend tegen haar, vol liefde. Hij was gek op haar en daarom knuffelde hij haar nu even. 'Zullen we nu maar uit bad gaan? Voor ik toch weer gek word...' zei hij, wel met een klein grijnsje op zijn gezicht. Hij kon er nu nog wel grapjes over maken, nu was het allemaal nog wel te doen. Hij kwam wel zelf al overeind, hij merkte aan zichzelf dat het genoeg was nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 16:10

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze schudde haar hoofd een beetje door de voorstellen van Carmen. "Hij komt morgen wel terug om te praten, ik kan het beter even afwachten denk ik." Sprak ze nu zachtjes en ze haalde even diep adem. Jay had er een hekel aan als ze nu allemaal mensen achter hem aan zou sturen.
"Ja, daar is het echt zo erg, iedereen danst met elkaar en ze drinken heel erg veel." Fluisterde Esmeralda zacht.


Koningin Fay Lahero

Hij wilde het nu heel erg graag en ze werd door hem geknuffeld. Met een blik vol liefde keek ze hem aan en door zijn woorden grinnikte ze eventjes. "Gek was je al." Plaagde ze. Ze kwam langzaam uit bad en trok hem aan zijn arm achter haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 16:13

Carmen Samira

Jay kwam morgen terug om te praten en dan zou ze het wel zien, Carmen knikte even, Esmeralda moest het zelf weten. 'Het klinkt niet echt heel leuk, ik snap wel dat jij je zorgen maakt, maar gun hem het voordeel van de twijfel. Misschien doet hij niets en wil hij gewoon even ergens anders slapen en met wat andere mensen om gaan, dat kan niet zo veel kwaad,' zei ze zacht tegen haar.

Koning Stephen Lahero

'Dat is waar, maar wel gek op jou, vooral.' zei hij plagend tegen haar. Hij werd achter haar aan getrokken en hij knuffelde haar even, daarna gaf hij haar een handdoek aan en droogde hij zichzelf ook af. Hij voelde zich goed, hij was vrolijk en opgewekt, maar hij voelde zich wel heel krachtig en dat was een beetje raar. Hij was het niet zo gewend en meestal vond hij het ook niet zo heel erg leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 16:25

Lolita Fullbright

Ze werd de volgende ochtend best wel vroeg wakker, ze had wel de hele nacht door kunnen slapen en dat was wel een behoorlijke opluchting voor haar. Ze voelde zich nu wel een stukje beter en bovendien uitgerust. Ze ging wat meer overeind zitten, maar ze kreunde zachtjes door de wond die steeds pijnlijker leek te worden. Ze greep zachtjes naar haar borst, daar had de zweep haar meerdere malen geslagen...


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was echt wel weer wat gekalmeerd door Carmen en ze werd die volgende ochtend ook wat geruster wakker, wel helemaal alleen in het grote bed, dat maakte haar wel wat verdrietig, ze had nog maar één nachtje naast hem kunnen slapen. Ze gaapte even en rekte zich wat lui uit, ze vroeg zich af wanneer Jay terug zou komen..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 16:28

Leroy Fullbright

Hij schoot overeind toen hij beweging voelde, maar hij zat dat het Lolita was en ze leek pijn te hebben. Hij keek haar bezorgd aan. 'Gaat het met je?' vroeg hij zacht. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Zal ik er even naar kijken? Ik wil niet dat je zo veel pijn hebt.' zei hij. Het was lief, rustig en hij raakte nu zelf ook niet zo in paniek, hij had een nacht goed geslapen en dat was heel fijn, daardoor voelde hij zich iets beter.

Koning Jay Fullbright

Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken, hij had zich heel erg goed vermaakt gisteren en hij had het ook echt even nodig gehad. Hij hoopte dat hij zich nu weer wat beter zou voelen en dat hij zich ook beter in kon houden tegenover Esmeralda, wat hij wat meer ontspannen was. Dat zou fijn zijn. Hij haalde een hand door zijn haren en na het trainen liep hij naar de kamer toe, daar zou Esmeralda wel zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 16:40

Lolita Fullbright

Leroy schoot overeind en ze suste hem zachtjes, er was niets aan de hand. Hij vroeg zacht of het met haar ging en hij pakte haar hand zachtjes vast en kneep erin. Hij vroeg of hij er zo even naar moest kijken, hij wilde namelijk niet dat ze pijn had. Ze knikte een klein beetje. "Ja, probeer maar... het doet best wel pijn..." Fluisterde ze hem zacht en eerlijk toe.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze bleef nog een tijdje in bed liggen, nu had ze toch geen haast, over een paar uur zou ze weer bij haar moeder en Leroy gaan kijken en nu had ze niets te doen. Ze draaide zich op haar zij en keek naar de plek waar Jay hoorde te slapen. Zachtjes beet ze op haar lip en hoorde daarna dat Jay eraan kwam. Ze haalde even diep adem en ging wat meer rechtop zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 16:45

Leroy Fullbright

'Oké,' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte een nat doekje en wat andere spullen en daarna kwam hij bij haar zitten. Heel zachtjes en voorzichtig bekeek hij de wond, hij deed zijn best om haar zo min mogelijk pijn te doen toen hij begon met het schoonmaken. Het zag er niet zo lekker uit, maar hij wist dat er een hoop te redden viel als hij het heel goed schoonhield en netjes verbond. Nu hij zo met haar bezig was werd zijn blik zachter, minder zorgelijk, minder angstig. Hij vond het heel erg fijn om haar te kunnen helpen, dat was ook wel duidelijk nu.

Koning Jay Fullbright

Hij klopte kort aan op de deur en daarna stapte hij naar binnen, Esmeralda lag nog in bed. Hij glimlachte naar haar en daarna kwam hij langzaam bij haar zitten. 'Heb je een beetje oké kunnen slapen?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij hoopte het wel, hij zou het fijn vinden als ze niet de hele nacht had wakker gelegen, maar hij was bang dat het wel zo was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 16:49

Lolita Fullbright

Hij pakte wat spullen bij elkaar en kwam toen zitten. Ze haalde even trillend adem toen haar kleding van de plakkerige wond werd afgehaald. Leroy werkte heel voorzichtig en deed heel zachtjes. Ze keek naar zijn gezicht, hij vond het echt fijn om haar te helpen, ze zag het aan alles. Af en toe vertrok haar gezicht van de pijn, maar verder keek ze gewoon glimlachend naar hem.
"Je ziet er echt heel lief uit zo..." Fluisterde ze hem zachtjes.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay kwam bij haar zitten en vroeg of ze een beetje had kunnen slapen. Ze haalde haar schouders een beetje op. "Ik heb me zorgen gemaakt..." Fluisterde ze zachtjes. "Ik hou ook niet van alleen slapen." Ze slikte even en keek hem voorzichtig aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 16:52

Leroy Fullbright

'Ik ben ook heel erg lief,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het fijn dat hij zich beter voelde en dat hij iets voor haar kon doen. Hij verbond het heel netjes en daarna legde hij de spullen weg en kwam hij weer bij haar zitten, hij pakte haar heel voorzichtig vast. 'Ik hou van je,' zei hij zachtjes. Nu hij klaar was met het verzorgen betrok hij weer helemaal, hij voelde zich nu best wel verdrietig om alles.

Koning Jay Fullbright

Ze had zich zorgen gemaakt en ze hield niet van alleen slapen. 'Ik ook niet,' was zijn reactie. Hij hield er echt niet van en hij had het wel gedaan, omdat het het beste was. 'Zie je in dat ik dit nodig had? Dat ik echt niet alles doe om jou constant pijn te doen, maar dat ik anders echt gek word hier? Ik ben alleen maar bezig met het perfecte doen voor jou omdat ik zo veel fouten maak,' zei hij zacht. Hij wilde alleen maar dat ze het begreep, maar niemand begreep zijn gevoel ooit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 17:03

Lolita Fullbright

Hij zei grijnzend dat hij ook heel erg lief was. "Gelukkig wel.." Sprak ze lief tegen hem terug. Wanneer hij klaar was, pakte hij haar vast en zei haar zacht dat hij van haar hield, langzaam veranderde hij weer in die verdrietige man die hij gisteren ook was.
"Ik zou mezelf bijna pijn gaan doen zodat jij me beter kan maken..." Fluisterde ze heel zachtjes tegen hem en ze streelde zacht langs zijn wang. "Mijn lieve, lieve Leroy... jij bent echt alles wat ik nodig heb." Zei ze, het kwam recht uit haar hart en klonk ontzettend teder.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg of ze het inzag, dat hij het niet deed om haar pijn te doen, dat hij alleen maar bezig was om het perfect te doen, maar hij maakte zoveel fouten.
"Ik maak ook fouten... het is niet alleen jouw schuld." Klonk haar stem zachtjes. "Misschien ben ik wel gewoon jaloers... jij hebt verder nog zoveel vrienden." Mompelde ze en ze friemelde met haar vingers aan het dekbed terwijl ze naar haar handen keek.
"Nu lijkt het inderdaad beter... maar ik was gewoon zo bang, die keren daarvoor kwam je altijd nog veel erger terug." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/12/2015, 17:07

Leroy Fullbright

Door wat ze zei keek hij haar geschrokken aan. 'Niet doen... je mag geen pijn hebben,' fluisterde hij. Ze streek langs zijn wang en door wat ze zei kreeg hij tranen in zijn ogen. 'Je bent lief,' fluisterde hij, met een brok in zijn keel. Hij pakte haar voorzichtig vast en hij hield haar heel dicht tegen zich aan, zonder hun echt pijn te doen, want dat was niet goed. Hij voelde de tranen over zijn gezicht lopen en hij legde zijn hoofd tegen haar aan.

Koning Jay Fullbright

'Het is wel alleen mijn schuld, ik heb alles gedaan om onze relatie kapot te maken, het is altijd alleen mijn schuld geweest. Jij hebt nooit iets verkeerd gedaan en je hebt geen idee hoe frustrerend het is. Het is soms zo erg dat ik op het punt sta om het maar helemaal kapot te maken, omdat jij beter af bent met iemand die niet zo veel fout doet.' zei hij tegen haar, hij was duidelijk nog wel gefrustreerd. Hij kon hier niet tegen. 'Je hebt geen reden om jaloers te zijn, ik ben jaloers op jou. Jij doet altijd alles goed en iedereen houdt van jou, iedereen geeft om jou, terwijl ik de mislukkeling ben,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/12/2015, 17:15

Lolita Fullbright

Hij keek haar geschrokken aan. "Nee, ik zal het niet doen... maar het is gewoon... ik zie je graag vrolijk." Fluisterde ze. Hij vond haar lief en ze werd weer tegen hem aangetrokken. Ze merkte dat hij huilde, ze streelde door zijn haren heen en drukte haar lippen zacht op zijn voorhoofd.
"Word alsjeblieft weer een beetje vrolijk... dan gaat het met jou ook beter en zul je je niet meer zo verdrietig voelen..." Mompelde ze zacht en lief.


Koningin Esmeralda Fullbright

Wat geschrokken keek ze hem aan door zijn harde woorden dat hij op het punt stond om het helemaal kapot te maken. Ze pakte daardoor met twee handen zijn arm vast.
"Dat mag je echt niet doen, Jay, echt niet... ik kan niet zonder jou, jij bent de enige bij wie ik wil zijn." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Door zijn volgende woorden schudde ze haar hoofd een beetje. "Iedereen houdt van ons, van ons samen. Net zo goed van jou als van mij. Je moet alleen zelf geen mensen uit je leven sluiten omdat het op dat moment een beetje moeilijk voor je is, maar ze houden net zoveel van jou als van mij hoor, lieve Jay. Dat meen ik. Je bent alles behalve een mislukkeling en dat heb je zelf heel erg goed laten zien door je hier overheen te zetten." Sprak ze hem nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum