Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 20:36

Koning Stephen Lahero

'Ik twijfel,' zei hij tegen haar. Ze wist het zelf ook nog niet en daardoor grijnsde hij. 'Ik moet wel dingen doen maar jij weet het zelf ook nog niet eens wat je wilt doen,' zei hij plagend tegen haar. Hij ging zitten en hij trok haar bij zich op schoot, hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Soms denk ik echt dat het niet allemaal echt waar is, dat het niet echt gebeurd en dat het gewoon één van mijn rare dromen is,' zei hij zacht tegen haar. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen. 'Waarom is alles nou weer zo verwarrend en kunnen we niet gewoon normaal gelukkig zijn?' vroeg hij zacht.

Nathan Gerono

'Ik hoop het, ik wil zo graag bij je zijn... dat wilde ik altijd wel, maar nu wil ik het nog veel meer... ik wil je gewoon de hele tijd vast houden,' fluisterde hij. Hij werd weer gezoend en daar ging hij maar al te graag in mee. 'Je zorgt ervoor dat ik zin in je heb... mogen we het gewoon met elkaar doen?' vroeg hij zacht, terwijl hij haar dichter naar zich toe trok. Zelfs dat was vol liefde, hij deed het niet eens bewust, hij deed het heel oprecht.

Leroy Fullbright

Kayton kwam binnen en vertelde wat hij kwam doen, Leroy knikte even. 'Dat klinkt goed, ik hoop echt dat je mij snel kunt vertellen dat het heel goed met hem gaat,' zei hij zacht tegen Kayton. 'Ik zou hem zo graag snel willen zien,' fluisterde hij daarna. Hij miste Jay enorm, al leek dat andersom helemaal niet zo te zijn. Hij had totaal niet het idee dat zijn zoon ook maar iets om hem gaf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 20:57

Elvira Solore

"Ja, sorry, maar Fay tevreden stellen is wel iets makkelijker dan te doen voor Nathan... Ik moet elke keer weer wat nieuws verzinnen." Vertelde ze zacht tegen hem. Ze werd bij hem op schoot getrokken en ze legde haar hoofd tegen hem aan. Hij vertelde haar dat hij soms echt dacht dat het een droom was, dat het niet echt was. "Ik hoop het ook weleens..." Sprak ze zachtjes tegen hem. ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en ze glimlachte een beetje.
"Dat kunnen we wel, echt. Ik weet het zeker..." Fluisterde ze.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde zich warm worden door zijn woorden dat hij bij haar wilde zijn en haar de hele dag vasthouden, het was lief van hem. Hij gaf aan dat ze ervoor zorgde dat hij zin in haar had, en hij wilde weten of ze het met elkaar mochten doen. "Dat denk ik wel, toch?" Vroeg ze. Ze werd dichter tegen hem aangetrokken.
"Hmm... je bent wel echt heel erg lief voor me..." Mompelde ze nu zacht tegen hem en ze streelde langs zijn hals.


kayton Erogate

Leroy vond het een goed idee en hoopte dat Kayton hem snel kon vertellen dat het goed ging met Jay. "Dat hoop ik ook, heb je die brief al af voor hem? Dan kan ik die meteen meenemen voor hem en dan weten we ook hoe hij erop reageert." Glimlachte Kayton hem nu toe. Hij snapte wel dat hij Jay miste, de jongen was al heel erg lang weg en was daarvoor natuurlijk ook niet echt bepaald zichzelf.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 21:08

Koning Stephen Lahero

'Hm, jij verzint duizend dingen als ik één ding verzin. Ik vind alles lastig, jij gaat er veel makkelijker mee om,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik hoop ook dat we het kunnen, maar we zullen het wel zien,' fluisterde hij. Hij liet zich achterover vallen en hij sloeg zijn armen om haar heen, zo hield hij haar tegen zich aan. Dit gaf hem zo veel steun, dat vond hij heel fijn, nu voelde hij zich niet zo alleen.

Nathan Gerono

'Dat denk ik ook wel, ik denk niet dat Stephen en Elvira zich nu in gaan houden, 'zei hij mompelend tegen haar en hij wilde het ook gewoon heel erg graag. 'Natuurlijk ben ik lief voor je, ik ben gek op je,' fluisterde hij. Het voelde geweldig. Zolang hij samen was met Fay was het alsof het perfect was, dan hoefde hij ook niet na te denken over de rest. Ze streek langs zijn hals en hij pakte haar kin vast. Hij keek haar diep in haar ogen aan en daarna zoende hij haar heftig, vol passie en hartstocht.

Leroy Fullbright

Kayton vroeg naar de brief en hij haalde diep adem. 'Ja,' zei hij zacht. Hij pakte de brief van het nachtkastje en hij gaf die aan Kayton. Hij vond het heel erg lastig, maar hij wilde dat Jay zich goed zou voelen en dan pas zou hij zelf ook weer echt gelukkig kunnen zijn, maar dat was niet zo heel erg makkelijk, het viel hem zwaar nu, zeker doordat hij niets kon. 'Ga maar, ik zie je snel weer...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 21:30

Elvira Solore

Hij zei haar dat zij duizenden dingen verzon als hij er ééntje had verzonnen, hij vond alles lastig en zij ging er makkelijker mee om.
"Dit gaat me alleen niet echt heel erg goed af... ik weet gewoon niets om hem te vermaken... het is sowieso ook heel erg frustrerend dat het bij Fay wel allemaal zo ongelooflijk makkelijk gaat. Dat maakt alles nog erger." Zuchtte ze. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze kroop dicht tegen hem aan.


Koningin Fay Lahero

"Stephen kan het nu helemaal niet meer, Nathan... je hebt hem echt diep geraakt. Hij kan het niet meer." Fluisterde ze nu ineens heel erg zachtjes tegen hem. Hij was natuurlijk lief voor haar, want hij was gek op haar, ze glimlachte wel weer, maar het was niet echt enthousiast. Ze dacht nu aan Stephen, dat hij het niet kon en dat het hem zoveel pijn deed... Ze voelde hoe Nathan haar kin pakte en haar heftig en vol passie zoende. Ze maakte zich langzaam los uit zijn greep en keek naar de grond. "Sorry... ik vind het gewoon zo erg voor hem..." Fluisterde ze zachtjes tegen Nathan.


Kayton Erogate

Leroy had de brief af. "Super." Zei Kayton, hij had niet echt verwacht dat het Leroy zo snel nog zou lukken. Hij pakte de brief aan en stopte die in zijn zak. Volgens Leroy meost hij maar gauw gaan en zag hij hem gauw weer.
"Is goed, ik ga meteen. Ik zal hem de brief geven, goed dat het gelukt is." Glimlachte Kayton. Hij kwam weer overeind met een grijns en ging daarna weg. Hij stapte op een paard en reed naar het landgoed. Daar liep hij al gauw naar binnen toe en bekeek alles even, hij was hier al heel erg lang niet meer geweest.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 21:36

Koning Stephen Lahero

'Ik kan mij goed voorstellen dat het enorm frustrerend is, dat heb ik ook wel een beetje... als ik dan zie hoe makkelijk Nathan het allemaal doet en ik moet blij zijn als ik het een minuut vol kan houden,'zei hij zacht tegen haar. Ze kroop tegen hem aan en hij sloeg zijn armen om haar heen. Dit voelde echt fijn. 'Ik ben echt blij dat je even met mij mee wilde, ik heb dit echt nodig,' zei hij zacht. 'Het houdt mij een beetje kalm...'

Nathan Gerono

Door wat ze zei ademde hij langzaam in, hij wilde het vergeten, dat werkte niet als ze dit soort dingen zei. Ze maakte zich los uit zijn greep en ze keek naar de grond, door wat ze zei kreeg hij een brok in zijn keel. 'Je zorgt ervoor dat ik mij schuldig voel...' fluisterde hij nu, duidelijk geraakt, zelfs zo erg dat hij tranen in zijn ogen kreeg. 'Ik wilde nooit iemand pijn doen... ook Stephen niet, ik ben hem dankbaar voor alles... maar ik... ik was gewoon heel erg jaloers, ik wilde jou vasthouden, ik wil jou bij mij hebben, ik wil je in mijn armen kunnen sluiten alsof je van mij bent, alsof je bij mij hoort, ik wil naast je in slaap vallen en in de ochtend staren naar je prachtige gezicht...' zei hij zacht, hij kon de tranen ook niet meer tegenhouden nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 21:47

Elvira Solore

Hij kon zich wel voorstellen dat het frustrend was, dat had hij ook wel een beetje, als hij zag dat het bij Nathan allemaal zo makkelijk ging en dan moest hij maar blij zijn als hij het een minuut vol kon houden. "Niemand is perfect lieve Stephen." Zei ze hem nu zachtjes. Hij sloeg zijn armen weer om haar heen en hij was blij dat ze even met hem mee wilde gaan, hij had het echt nodig, het hield hem kalm. "Ik vind het ook heel erg fijn, het is gewoon wel rustig zo... geen verwachtingen." Glimlachte ze nu.


Koningin Fay Lahero

Hij had het er ook moeilijk mee. Ze liet hem schuldig voelen. "Het spijt me, maar ik voel me ook heel erg schuldig..." Fluisterde ze nu tegen hem. HIj had tranen in zijn ogen staan. Hij wilde nooit iemand pijn doen, ook Stephen niet. Hij was hem dankbaar voor alles en gewoon heel erg jaloers. Ze slikte even terwijl ze naar hem luisterde.
"Ik weet het..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Maar ik vind het echt heel erg naar voor Stephen, ik blijf er maar aan denken." Gaf ze aan. Ze streek voorzichtig de tranen weg bij Nathan.
"Niet huilen, alsjeblieft..." Fluisterde ze nu.


Kayton Erogate

Hij kwam Esmeralda halverwege tegen en ze glimlachte breed naar hem, ze bedankte hem dat hij meteen was gekomen en samen liepen ze naar buiten toe, naar de binnenplaats waar Jay waarschijnlijk was, Esmeralda had verteld dat hij meestal gewoon aan het trainen was als hij niet bij haar was. Het liet Kayton glimlachen, ze zag er ook best wel gelukkig uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 21:53

Koning Stephen Lahero

'Niemand is perfect, maar een hele hoop mensen komen dichter in de buurt dan ik. Nathan had gelijk, Elvira, ik ben niets. We maken het allemaal een stuk positiever dan dat het eigenlijk is, ik bak er niets van. Jij doet je best voor Nathan, maar ik doe niets voor Fay. Ik doe het zelfs vooral voor haar, want het geeft mij amper voldoening en nu waarschijnlijk helemaal niet meer,' zei hij zacht. Hij schaamde zich zo erg dat hij nu alweer rood werd.

Nathan Gerono

Het speet haar, ze voelde zich ook schuldig. Ze wist het en ze vond het naar voor Stephen, ze bleef er maar aan denken. Ze streek zijn tranen weg en hij kneep zijn ogen dicht toen ze zei dat hij niet moest huilen. 'Hoe kan ik dat nou niet doen? Ik ben stapelgek op je en nu moet ik gaan leren leven met het idee dat ik je misschien één dag per week kan zien en in die dag zal je alleen maar aan Stephen denken en je schuldig voelen...' zei hij zacht, zijn stem trilde. Hij hield haar heel erg dicht tegen zich aan en hij probeerde zichzelf wat rustiger te maken, maar het ging niet.

Koning Jay Fullbright

Zijn shirt kleefde aan zijn huid, het zweet droop over zijn gezicht heen en zijn borstkas ging heftig op en neer. Hij stond nu al een flinke tijd te trainen, hij voelde zich daar goed bij en hij bleef er over het algemeen goed rustig door. Soms reageerde hij ontzettend heftig, maar met Esmeralda kwam hij overal wel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 22:01

Elvira Solore

"Dat is niet waar... jij bent voor de rest echt perfect, echt waar, je doet alles geweldig, alleen seks is op dit moment even moeilijk. Heel veel mensen hebben meerdere slechte kanten dan jij en al die punten wegen veel zwaarder op dan dat het jou gewoon niet zo goed lukt." Vertelde ze hem nu. "jij doet wel je best voor Fay, je staat open voor alles, je wilt dat het goed gaat tussen jullie, dat vind ik heel erg mooi, Stephen." Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze streelde zachtjes over zijn rode wangen heen.


Koningin Fay Lahero

Hij vertelde haar hoe het zat, waarom hij huilde en ze slikte even. Hij had wel gelijk, maar het was nu eenmaal niet anders... ze kon er ook niet zo heel erg veel aan doen.
"Misschien moeten jullie samen eens gaan praten, Nathan... jij en Stephen, openhartig over jullie gevoelens. Ik denk dat jullie er samen wel toe in staat zijn om regels te maken en duidelijkheid over elkaar te krijgen." Legde Fay uit, dat deden ze nooit, ze kenden elkaar amper.


Kayton Erogate

Eenmaal buiten zag hij inderdaad dat Jay hard aan het trainen was, het zweet liep over zijn gezicht heen en hij was behoorlijk geconcentreerd.
"Hé, Jay!" Riep hij uit met een grijns om zijn aandacht te trekken. "Je ziet er goed uit jongen, hoe gaat het?" Vroeg hij vrolijk .
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 22:08

Nathan Gerono

Ze zei dat ze misschien eens moesten gaan praten. Openhartig over hun gevoelens, misschien waren ze in staat om regels te maken en duidelijkheid te krijgen. 'Misschien wel.' fluisterde hij. 'Ik wil het wel proberen, wat zou jij willen? Wat zou jij als ideale situatie zien?' vroeg hij haar zacht. Hij wilde graag weten wat Fay wilde, hoe veel ze met hem wilde zijn. 'Als we goede regels maken en iedereen is het er mee eens, voel jij je dan misschien minder schuldig?' vroeg hij zacht. Hij hoopte het wel, want anders was het allemaal nog veel vervelender.

Koning Stephen Lahero

'Het is heel belangrijk, het zorgt ervoor dat het op dat gebied helemaal niet goed gaat tussen ons. Ik kan haar niet bevredigen en andersom eigenlijk ook niet,' zei hij zacht. Ze streek over zijn wangen heen en hij zoende haar heel zacht, het was enorm voorzichtig, zelfs dit voelde allemaal weer heel gespannen en na een tijdje hield hij op. 'Ik geloof dat ik het nu helemaal niet meer kan... ik durf niet meer...' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

Hij keek langzaam op toen hij zijn naam hoorde, hij zag dat het Kayton was en daardoor glimlachte hij even. 'Het gaat wel goed, anders zou jij hier nu niet staan, dan zou het niet zo'n goed idee zijn,' zei hij glimlachend en hij stopte zijn zwaard weg. 'Zullen we even naar binnen gaan? Jij kan even wat drinken en dan zal ik mezelf snel opfrissen,' stelde hij nu voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 22:30

Koningin Fay Lahero

Hij wilde het wel proberen en vroeg hoe ze het zou willen. "Ik wil het fijn hebben en plezier hebben met Stephen, ik wil gewoon verliefd op hem zijn en van hem houden en dan... één dag in de week, ben ik jouw vriendinnetje." Glimlachte ze nu, zo zag ze het echt voor zich, dat was echt wat ze wilde. Hij vroeg aan haar dat wanneer ze goede regels hadden en iedereen het ermee eens was, zich dan minder schuldig zou voelen.
"Dat gebeurd pas wanneer het echt goed gaat met Stephen..." Fluisterde ze zachtjes. "Sorry..." Mompelde ze zacht.


Elvira Solore

"Dat snap ik wel, maar probeer eens te doen alsof jullie elkaar pas net kennen, dat het nog helemaal niet ter sprake is om seks met elkaar te hebben, dat jullie gewoon plezier hebben samen en van elkaar houden." Begon ze zachtjes. ze zoende hem zachtjes terug. Hij stopte na een tijdje en zei dat hij geloofde dat hij het helemaal niet meer kon, hij durfde gewoon niet meer. "je moet er ook niet zoveel druk op zetten... Relax... geniet ook een beetje." Glimlachte ze lichtelijk.


Kayton Erogate

Jay glimlachte naar hem en zei dat het wel goed ging, anders zou hij hier niet staan, dan was het geen goed idee. Kayton grijnsde even. "Ja, daar heb je gelijk in." grinnikte hij. Jay wilde met hem naar binnen toe en dan kon hij wat drinken en ging Jay zich opfrissen. "Ja, dat is prima, geen probleem." Knikte Kayton en hij liep samen met de jongen naar binnen toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 22:35

Nathan Gerono

Hij knikte langzaam, hij zag het ook wel een beetje voor zich op die manier, als hij ook gelukkig was met Elvira. Het zou heel erg veel moeite gaan kosten, maar hij wilde het wel proberen, heel erg graag zelfs. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, het is mijn eigen schuld, ik had geen gevoelens voor jou moeten krijgen,' zei hij zacht. Hij was verliefd op haar, daar kon Fay zelf niets aan doen, het was zijn eigen schuld. Hij sloot zijn ogen en hij legde zijn hoofd tegen haar aan.

Koning Stephen Lahero

'Misschien is dat wel een goed idee... misschien moeten we gewoon bij het beginnen beginnen en elkaar deze keer wat meer leren kennen, wat meer de tijd nemen om te kijken wat we fijn vinden en hoe we in elkaar zitten,' stemde hij nu in. 'Ik doe het niet bewust, het gebeurt gewoon, het is voor mij ook frustrerend. Ik verlang er ook naar om er van te kunnen genieten en dat lukt niet, dat lukt eigenlijk bijna nooit en zelfs voor mij wordt dat aardig frustrerend,' gaf hij toe.

Koning Jay Fullbright

'Oké, nou, je weet de weg, ik ga even snel naar boven' zei hij tegen haar, daarna ging hij meteen weg. Hij maakte zijn lichaam schoon en hij trok schone kleding aan, zodat hij klaar was en hij zich niet meer zo vies voelde, al maakte het hem niet eens zo heel bijzonder veel uit. Hij liep naar beneden toe en hij ging weer naar Kayton.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 22:58

Koningin Fay Lahero

"Volgens mij denk jij er wel ongeveer hetzelfde over of niet?" Vroeg ze hem nu met een glimlach, dat was wel fijn, nu alleen nog hopen dat Stephen en Elvira er ook zo over zouden denken, dat zou fijn zijn... Hij vond dat ze geen sorry hoefde te zeggen, het was zijn eigen schuld, hij had geen gevoelens voor haar moeten krijgen.
"IK heb toch ook gevoelens voor jou... en ondanks dat we het nu over deze situatie hebben... ik vind het wel heel erg fijn om bij je te zijn." Fluisterde ze zachtjes en ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en ze sloeg haar armen stevig om hem heen.


elvira Solore

Hij gaf aan dat het misschien wel een goed idee was en bij het begin beginnen, wat meer de tijd nemen om te zien hoe ze in elkaar zaten. "Ja, precies, dan wordt de sfeer ook vanzelf ontspannender, dat weet ik zeker." Glimlachte ze hem nu toe. Hij deed het niet bewust, hij was expres zo gespannen. Hij verlangde ernaar om gewoon weer te genieten en dat lukte niet.
"Probeer eerst maar eens lagere standaarden te hebben, Stephen, wees tevreden met het moment dat ze om je lacht, of dat ze je verliefd aankijkt... dan komt het allemaal vanzelf wel. Maar frustraties maken het alleen maar erger." Ze keek hem even aan en streelde zachtjes langs zijn gezicht.


Kayton Erogate

"Komt goed." Knikte hij Jay toe. Hij liep alvast naar een kamer toe en schonk twee glazen in met een licht alcoholische drank en leunde daarna achterover met het glas in zijn handen en hij genoot van het zonnetje dat naar binnen scheen. Jay kwam al gauw weer binnen en Kayton legde de brief van Leroy op tafel neer.
"Deze brief heeft je vader geschreven, je mag hem pas lezen als je denkt dat je eraan toe bent." Sprak hij tegen de jongen met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 23:04

Nathan Gerono

'Ja, ik denk dat het wel moet werken, ik weet niet of het voldoende is om zo veel tijd met elkaar door te brengen of dat het dat niet is, maar we kunnen het proberen en dan kijken hoe het voelt en hoe het gaat, ik kan met Stephen overleggen en hem eerlijk vertellen hoe veel ik om jou geef, maar dat ik hem ook zeker respecteer. Misschien kan hij het dan makkelijker accepteren,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik weet het, maar jij kunt er ook niets aan doen. Gevoelens overkomen je gewoon...' zei hij zacht, daarna zoende hij haar langzaam.

Koning Stephen Lahero

'Ik hoop het,' fluisterde hij. Hij hoopte echt dat het zou werken, maar het was het proberen wel waard. Door wat ze daarna zei glimlachte hij. 'Daar kan ik ook echt wel van genieten, maar na een tijdje wil ik toch echt meer. Zeker als ik merk dat Fay het ook wilt. Bovendien zal ze alleen maar meer naar Nathan toe trekken als ik er geen zin in heb met haar.' zei hij zacht. 'Waardoor ik het weer ga forceren, er niet van kan genieten en gefrustreerd raak. Ik weet dat ik die cirkel moet doorbreken, maar dat gaat niet zo makkelijk... ik wil er ook van genieten, ik wil ook opluchting en verlichting voelen en dat is gewoon niet zo.' zei hij zachtjes.

Koning Jay Fullbright

Kayton legde een brief op tafel neer, het was van zijn vader en hij mocht hem pas lezen als hij er aan toe was. Jay knikte langzaam en hij pakte de brief, die hij daarna weg stopte. Hij wist niet wanneer hij het wilde lezen, in ieder geval niet nu. Hij wilde het een keertje als hij alleen was. Hij had geen idee wat er allemaal instond, maar hij wist wel dat hij er hoe dan ook heftig op zou reageren, dat kon bijna niet anders.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 23:11

Koningin Fay Lahero

Volgens Nathan moest het ook wel werken, ze was er blij mee, het voelde als een opluchting zo en hij wilde het echt met Stephen erover hebben, ze was er heel erg blij mee en glimlachte. "Bedankt, ik vind het heel erg fijn dat je dit allemaal wilt doen, ik waardeer het heel erg." Zei ze zachtjes. Hij vertelde haar dat gevoelens je gewoon overkwamen en ze knikte hierdoor. Ze zoende zachtjes en langzaam met hem mee.


Elvira Solore

Het begon eindelijk een beetje beter te gaan, Stephen ging weer echt nadenken en leek aardig rustig te zijn. Hij gaf aan dat hij er ook wel van kon genieten, maar hij wilde na een tijdje toch echt meer, zeker als hij merkte dat Fay het ook wilde.
"Dat is logisch, maar daar moet je je echt niet druk om maken, oké? Fay komt aan haar trekken bij Nathan, dan kan ze de rest van de week rustig aan doen en bij jou zijn en wachten tot je er echt aan toe bent, want hoe graag je ook wilt Stephen, je bent er gewoon nog niet aan toe... Dat is de grootste reden waardoor het niet lukt. Je houdt je groot en stoer, maar je kunt het beter nog even uitstellen en wachten tot je het compleet vertrouwen in Fay hebt." Fluisterde ze met een glimlach.


Kayton Erogate

Jay pakte de brief en stopte hem weg. Kayton glimlachte hem toe. "Hoe bevalt het hier? Ik zie dat Esmeralda echt al beter gaat lopen, ze begint het echt onder de knie te krijgen, of niet?" Vroeg Kayton oprecht geïnteresseerd in Jay en Esmeralda. Hij miste de jongen ook echt en wilde graag alles weten over hoe het ging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 23:57

Koning Stephen Lahero

Door wat ze vertelde knikte hij langzaam. Ze had gelijk, het was ook beter zo, hij moest het rustig aan doen, maar hij vond het lastig. 'Het is zo lastig om hier mee om te gaan, dat ik niet gewoon kan doen wat ik allemaal zou willen doen... ik zou jou nu ook vast willen pakken, de kleren van je lijf scheuren en het wanhopig met je doen als afleiding en als ontspanning, maar als ik weet dat het mij juist zoveel meer frustratie oplevert, dan kan ik het niet meer...' fluisterde hij. 'Ik zou het nog eerder met jou doen dan met Fay...' mompelde hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 00:02

Elvira Solore

"Ik begrijp dat het heel lastig voor je is,Stephen, maar ik weet ook dat je dit kan. Ik heb volle vertrouwen in jou... Echt waar." Zei ze lief tegen hem. Hij vertelde wat hij nu allemaal met haar wilde doen en ze drukte een kus op zijn wang hierdoor. "Dat mag allemaal best, maar alleen maar als je eraan toe bent." Haar stem klonk zacht en ze streelde zorgzaam over zijn wang heen. Daarna keek ze hem verbaasd aan doordat hij zei dat hij het eerder met haar zou doen als met Fay. "Echt? Hoe komt dat?" Ze was best wel.nieuwsgierig

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=38
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum