Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/11/2015, 21:46

Koningin Fay Lahero

Ze kwam Stephen tegen, hij grijnsde zelfs naar haar en ze glimlachte lichtelijk terug naar hem. Ze werd zelfs geknuffeld, ze vond het echt wel heerlijk zo. Hij wilde weten of ze lekker had geslapen en ze knikte even.
"Ja, maar ik vond het wel een beetje jammer dat ik niet naast jou wakker werd." Fluisterde ze zacht en eerlijk. Hij dacht misschien dat het een goed idee was om iedereen de ruimte te geven, dat ze vandaag samen met Nathan kon zijn. Ze keek heme even doordringend aan.
"Wil je dat ook echt? Ik wilde eigenlijk wachten tot het echt goed gaat tussen ons... Dan hebben we er minder moeite mee... ik wil jou echt geen pijn meer doen, Stephen." Fluisterde ze hem heel eerlijk toe. Ze keek even naar hem en grinnikte even zachtjes, ze plukte wat strootjes uit zijn haar. Hij had zo te zien in het stro geslapen of zoiets.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/11/2015, 21:48

Koning Stephen Lahero

'Dat begrijp ik... ik was eigenlijk ook van plan om naar je toe te komen, ik heb geen idee waarom ik heb besloten om in de stal te gaan slapen,' zei hij tegen haar. Ze wilde weten of hij het ook echt wilde, ze wilde eigenlijk wachten tot het goed ging tussen hun, dan hadden ze er minder moeite mee. 'Dat begrijp ik, maar voor het rijk is het belangrijker als jullie dit nu doen en niet daar... het is makkelijker als alles nu al duidelijk wordt. Natuurlijk doet het pijn, maar het is beter, ook voor ons. Je moet kijken wat voor jou en Nathan realistisch is, waar jullie je goed bij voelen en dan kunnen we vanuit daar verder werken. Ik kan wel iets verzinnen, maar als dat voor jullie niet werkt, zal het nooit werken...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/11/2015, 21:57

Koningin Fay Lahero

Hij was eigenlijk ook wel van plan om naar haar toe te komen en hij had geen idee waarom hij in de stal was gaan slapen. Ze grinnikte een beetje. Eigenlijk was het ook wel een beetje schattig. Hij begreep het allemaal wel en hij had er duidelijk over nagedacht, daar was ze al heel erg blij mee, dat hij erover nadacht en tot een goede keuze was gekomen. Ze knikte door wat hij vertelde allemaal.
"Oké, ik begrijp het heel erg goed. Je hebt goed erover naagedacht, daar ben ik blij mee." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Daarna zag ze Elvira aankomen, ze wenste haar goedemorgen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/11/2015, 22:00

Koning Stephen Lahero

Ze begreep het heel goed en ze was er blij mee, daardoor glimlachte hij. Elvira kwam aangelopen en hij keek Fay even aan. 'Ga jij naar Nathan?' vroeg hij zacht, daarna pakte hij de hand van Elvira vast en keek hij haar even aan. Hij vond dit allemaal heel lastig, vooral omdat er zo veel gevoelens bij kwamen kijken, maar hij wist dat ze hier nu uit moesten komen, dit kon thuis niet, dan zou het nog veel moeilijker zijn. 'Wil je even met mij mee een stukje lopen?' vroeg hij nu aan Elvira.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/11/2015, 22:08

Kayton Erogate

Hij had een brief gehad, van Esmeralda, ze vroeg hem of hij een dagje naar het landhuis wilde komen om te kijken hoever het ging met Jay. Hij bekeek de brief nog een paar keer en knikte daarna een beetje. Ja, het was wel verstandig om even langs te gaan bij hem, om even te peilen hoeveel hij teweeg kon brengen. Zijn blik gleed op naar het papierwerk, dat was flink geslonken en hij was behoorlijk bijgewerkt. Hij ging nu op zoek naar Carmen om te vertellen dat hij weg ging, daarna zou hij wel naar Leroy gaan om alles mede te delen.


Koningin Fay Lahero

Stephen vroeg haar of ze naar Nathan ging en ze knikte even. Ze drukte een klein kusje op zijn wang en liep daarna weg. Ze klopte aan op de deur bij Nathan en opende hem daarna langzaam. "Hé..." Zei ze zacht met een glimlach.


Elvira Solore

Stephen pakte haar hand vast en vroeg haar of ze een stukje met hem wilde lopen. "Ja, graag, lijkt me fijn." Knikte ze. Ze kneep even in zijn hand en keek naar hem op. "Volgens mij heb je heel erg veel te vertellen, of niet dan?" Vroeg ze plagend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/11/2015, 22:12

Carmen Samira

Ze liep met wat papieren naar de werkkamer toe en toevallig zag ze Kayton haar kant op komen, waardoor ze glimlachte. 'Hey,' begroette ze hem vrolijk en ze drukte kort haar lippen op die van hem. 'Ik was eigenlijk op weg om dit aan je te geven, het is klaar,' zei ze, me teen glimlach op haar gezicht. Het beviel haar gelukkig prima hier nu, al was Jay er natuurlijk niet en Leroy leek enorm veranderd te zijn, dat scheelde een hoop.

Nathan Gerono

Er werd op de deur geklopt en daarna kwam Fay binnen, waardoor hij glimlachte. Ze was alleen, dat kon goed of slecht zijn, maar ze zag er wel vrolijk uit. Hij kwam overeind en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Hoe is het?' vroeg hij zacht aan haar. Hij had geen idee hoe Stephen hier onder was, hij had geen idee hoe het nu met Fay zelf was en daarom was hij blij om haar even te zien.

Koning Stephen Lahero

Het leek haar gelukkig fijn en door wat ze daarna plagend tegen hem zei grijnsde hij een beetje. 'We hebben veel te bespreken,' zei hij. Eenmaal buiten sloeg hij zijn arm om haar heen en liep hij rustig verder. 'Ik weet niet eens zo goed waar ik moet beginnen...' gaf hij toe. 'Ik heb net tegen Fay gezegd dat het misschien slim is om iedereen wat meer ruimte te geven. We hebben nu die mogelijkheid, als we thuis zijn gaat het allemaal niet meer... dan kunnen Nathan en Fay ook kijken wat ze nou willen...' zei hij zacht. Het deed hem nog steeds pijn, maar het was wel nodig, anders kon niemand verder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/11/2015, 22:21

Kayton Erogate

Carmen kwam hem al gauw tegemoet gelopen en ze begroette hem vrolijk. "Hee Carmen." Hij zoende haar zachtjes terug en keek naar de papieren in haar armen. "Geweldig, dankjewel." Knikte hij nu, heel erg blij en tevreden met haar werk. "Ik wilde je eigenlijk vertellen dat ik naar Jay toe ga, ik kreeg een brief van Esmeralda dat ze willen dat ik even langs kom om te kijken hoe het met hem gaat." Zei hij tegen haar. "Ik denk dat het veiliger is voor jou om hier te blijven." Sprak hij er zachter achteraan en hij streek even langs haar wang.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde de armen van Nathan om haar heen en ze hield hem even stevig vast.Hij wilde weten hoe het met haar was. "Het gaat wel eigenlijk... maar het is wel erg raar hoor, het gaat wel langzaam beter met Stephen, maar toch..." Sprak ze zachtjes uit en ze haalde diep adem. Daarna keek ze op naar Nathan. "Hoe gaat het met jou?" Ze streek zachtjes langs zijn wang.


elvira Solore

Hij grijnsde naar haar en zei dat ze veel te bespreken hadden, ze voelde zijn arm om haar heen en ze legde haar hoofd tegen hem aan. Ze luisterde naar hem. Hij vond het slim om iedereen wat meer de ruimte te geven. Als ze thuis waren dan kon het niet meer zo en Nathan en Fay moesten kijken wat ze wilden. Ze knikte een beetje. "Oké..." Gaf ze zachtjes aan. "Maar ik wil wel heel erg graag bij hem slapen om toch nog het gevoel te hebben dat we bij elkaar horen of zo, ik weet het niet precies... ik vind het gewoon heel erg moeilijk." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/11/2015, 22:25

Carmen Samira

Ze werd even door hem gezoend en daarna vertelde hij dat hij een brief had gekregen. 'Ja, dat lijkt mij verstandig, ik was ook zeker niet van plan om mee te gaan,' zei ze tegen hem. Het was een stuk beter van niet, het klikte nooit zo goed met Jay, al vond ze het jammer, want ze mocht Esmeralda enorm graag. Waarschijnlijk kwam het wel goed, uiteindelijk. 'Ik hoop dat het goed gaat en ik zal wel gewoon verder gaan met het werk, ik vermaak mij wel.' zei ze tegen hem.

Nathan Gerono

Het was heel fijn om zo bij haar te staan, ze zei dat het wel ging, maar het was raar, het ging wel langzaam beter met Stephen. Ze keek op naar hem en de zachte aanraking liet hem bijna smelten. 'Ik ben in de war,' fluisterde hij. Hij hield haar weer dicht tegen zich aan en hij sloot zijn ogen, hij vond het moeilijk. Hij vond het heel moeilijk om Elvira er van te overtuigen dat hij nog steeds gewoon van haar hield en hij vond het heel moeilijk om zijn gevoelens voor Fay een plek te geven.

Koning Stephen Lahero

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en eigenlijk voelde het wel fijn, het gaf hem een beetje steun. Ze gaf duidelijk aan wat ze wilde en dat ze het moeilijk vond, daardoor bleef hij even stil staan. 'Ik begrijp het. Ik wil ook doen wat voor iedereen goed voelt, maar dit moet wel een beetje duidelijk worden voor we naar huis gaan, dat is alles...' zei hij zacht. 'Al mag je natuurlijk ook bij mij slapen,' voegde hij er nu plagend aan toe, hij wilde niet dat de stemming constant slecht was. Daar kon hij niet tegen, dan voelde hij zich verdrietig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/11/2015, 22:33

Kayton Erogate

Het leek haar inderdaad ook verstandig om niet mee te gaan. Hij keek haar met een glimlach aan en knikte eventjes. Ze hoopte dat het goed ging en zij vermaakte zich wel. Hij sloeg zijn armen even om haar heen. "Ik had ook echt niets anders van je verwacht, ik ben denk ik zeker wel binnen twee dagen terug." Vertelde hij aan haar en hij drukte weer even zachtjes zijn lippen op die van haar.


Koningin Fay Lahero

Hij fluisterde alleen maar dat hij in de war was en ze werd weer dicht tegen hem aan gehouden. "Hmm... ja, jij moet leren je gevoelens te uiten." Mompelde ze hem zachtjes toe. Ze streelde met haar vingers over zijn rug heen. "we moeten het een beetje gaan bespreken, Nathan, zodat we straks niet in de knoop komen met de hele situatie." Vertelde ze.


Elvira Solore

Hij begreep het ook wel en wilde gewoon doen wat voor iedereen goed voelde. "Maar je kan het nooit voor iedereen goed doen... er is altijd wel iemand die benadeeld wordt. Je moet duidelijke regels maken, Stephen, jij bent tenslotte de koning, we horen naar jou te luisteren en ons te gedragen naar jouw maatstaven. Dat mag je nu best wel een keer gebruiken." GLimlachte ze nu naar hem. Hij plaagde haar dat ze altijd bij hem mocht slapen en ze gaf hem zacht een duwtje met een grijns rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/11/2015, 22:37

Carmen Samira

Hij sloeg zijn armen om haar heen en daardoor ging ze dicht tegen hem aan staan. 'Hm, twee dagen is nog wel te overleven. Ik hoop dat het hem goed zal doen,' zei ze tegen hem. Ze zoende hem nog even zachtjes en daarna nam ze wat afstand. 'Nou, hup, jij moet je spullen pakken en gaan, want anders dan gaat dit nog wel even door.' plaagde ze hem nu.

Nathan Gerono

Ze zei dat hij moest leren zijn gevoelens te uiten. 'Heb ik dat niet heel erg gedaan door te zeggen wat ik voor je voel?' vroeg hij mompelend. Dat vond hij al heel wat. Ze zei dat ze dingen een beetje moesten gaan bespreken, ze wist heel goed hoe vreselijk hij dat vond. 'Wil je dat nu doen?' vroeg hij dus ook zachtjes aan haar. Hij liet haar los en hij trok haar naast zich op de bank, meteen sloeg hij zijn arm weer om haar heen en trok hij haar dicht naar zich toe.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei glimlachte hij een beetje. 'Zodra het om gevoelens gaat hou ik er niet van om zo streng te zijn,' zei hij tegen haar. 'Ik weet dat het moet, nu kunnen we nog wel een beetje kijken, maar zodra we thuis zijn gaat dat niet meer. Dan moet het duidelijk zijn. Ik heb nog een paar dagen de tijd om de regels te verzinnen, ik wil eerst gewoon kijken wat voor iedereen te doen is,' zei hij zacht tegen haar. Hij kreeg een duwtje en daardoor greep hij haar vast. 'Wat? Wil je het soms niet? Is het zo afschuwelijk om bij mij te liggen?' vroeg hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/11/2015, 22:52

Kayton Erogate

Twee dagen waren wel te overleven en ze hoopte dat het goed zou gaan voor Jay. Hij knikte even. Daarna spoorde ze hem aan om zijn spullen te pakken. "Ja, ja, ik ga al, maak je niet zo druk." Plaagde hij haar nu terug en hij liet haar langzaam even los. "Ik zal eerst de spullen pakken en daarna nog even Leroy gedag zeggen." Glimlachte hij.
"Niet te hard werken hé." Hij drukte een kusje op haar voorhoofd en liep daarna naar de slaapkamer toe.


Koningin Fay Lahero

"Jawel, je hebt het geweldig gedaan." Ze keek hem met een grijns aan. "Maar je moet ook blijven praten met Elvira en met mij ook." Vertelde ze hem doordringend. "Uitleggen wat je voelt, niet alleen dat je in de war bent, maar welke gevoelens er precies spelen bij je." Legde ze aan hem uit. Hij wilde weten wat ze nu wilde doen. Ze werd meegenomen naar de bank en ze kroop tegen hem aan. Hij wilde weten wat ze nu wilde doen.
"Regels maken." Zei ze zacht tegen hem.


Elvira Solore

"Dat snap ik.. maar het is inderdaad wel echt nodig. We kunnen inderdaad wel kijken, maar de regels moeten klaar zijn wanneer we terug zijn in het kasteel." Vertelde ze aan hem. ze werd door Stephen vastgegrepen en hij vroeg of ze het niet wilde, of het afschuwelijk was.
"Nee, het is fijn, maar wel verwarrend. Heel erg verwarrend, daarom wil ik bij Nathan slapen." Fluisterde ze en ze drukte zachtjes haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/11/2015, 22:56

Carmen Samira

'Dat zal ik niet doen... heel erg veel succes,' zei ze tegen hem. Ze voelde nog even zijn lippen op haar voorhoofd en daarna liep hij weg. Ze keek hem glimlachend na en vervolgde haar weg naar de werkkamer. Ze legde de spullen neer en bekeek een nieuwe stapel, het ging wel hard zo, daar was ze blij mee. Het was voor Lolita en Leroy ook fijn.

Nathan Gerono

Ze zei dat hij het geweldig gedaan had en daardoor werd hij weer helemaal warm. 'Ik doe mijn best, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen en wat ik voel.' zei hij zacht. Ze wilde regels maken en hij knikte langzaam. 'Ik hou niet van regels.' was zijn reactie, maar dat wist Fay ook wel. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Wat had je in gedachten?' vroeg hij zacht aan haar.

Koning Stephen Lahero

'Ja, dat is zo.' zei hij. Ze had gelijk, het moest allemaal duidelijk zijn als ze terug waren. Niemand mocht iets merken, dat was het belangrijkste. Ze zei dat het fijn was, maar wel verwarrend, daarom wilde ze bij Nathan slapen. Hij wilde net iets zeggen toen hij haar lippen op die van hem voelde. Hij ademde langzaam in en hij trok haar dichter naar zich toe. Hij liet zijn handen over haar rug glijden en hij zoende haar heel zacht, maar ontzettend intens. Hij wist niet of dit nou heel verstandig was, maar ze hadden het waarschijnlijk allebei even nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 08:59

Elvira Solore

Ze werd dichter tegen hem aangetrokken en hij zoende haar intens terug, ze sloot haar ogen en ging er helemaal in op. Daarna keek ze hem aan. "Kan je dat Nathan niet leren?" Vroeg ze nu plagend aan hem en ze streelde zachtjes langs zijn wang. "Als zij bij elkaar zijn, mogen wij dan ook samen zijn op die dagen?" Vroeg ze zachtjes aan hem en ze zoende hem nogmaals, ze had het nodig, ze wilde even dichtbij hem zijn. Ze leek weer een ingeving te hebben en stopte weer. "Er moet sowieso een straf op staan als iemand de regels overtreed, anders gaat Nathan zich er nooit aan houden." Mompelde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 11:17

Koning Stephen Lahero

'Ik denk het niet.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij werd nog een keer gezoend en hij ging er maar al te graag in mee, hij vond dit super lekker en ze hadden het gewoon nodig. Hij had het heel erg hard nodig. 'Ja, ik vind dat het dan mag. Anders word ik gek en ik ben heel erg graag samen met jou...' zei hij zacht. Ze vond dat er wel een straf op moest staan, hij knikte even. ' Ja, dat moet zeker. Als het uit komt zal ik het volk moeten vertellen dat Nathan Fay heeft verkracht, hij zal dan ook op die manier gestraft worden...' zei hij zacht. 'Verder moeten we ook gewoon straffen verzinnen..'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 11:27

Elvira Solore

Hij vond dat het mocht dat ze dan samen waren, anders werd hij gek en hij was heel erg graag bij haar. Ze glimlachte hierdoor naar hem. Door de straf die hij verzonnen had, keek ze hem vol verbazing aan. "Wát?" Vroeg ze hem nu vol verbazing. "Nee, dat kun je echt niet maken, dan is zijn leven echt voorbij Stephen, dan kunnen we niet meer in het kasteel wonen en moeten we het dorp uit..." Fluisterde ze geschrokken. Dit kon echt niet, dat wilde ze niet. "Ik dacht meer gewoon aan dat ze elkaar dan een paar weken niet mogen zien of zo..." Mompelde ze daarna.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 16:10

Koning Stephen Lahero

'Ik heb geen keuze, Elvira... Ze moeten zich realiseren dat het serieus is. Ik moet er nog over na denken wat ik echt wil, maar ze moeten inzien dat ze niet op een verliefde manier met elkaar om kunnen gaan als iemand het ziet. Dat zet mijn hele reputatie op het spel...' zei hij zacht. Dat risico kon hij gewoon niet nemen. 'Dat gaat niet werken, we kunnen Nathan en Fay niks verbieden. Ik ben contant aan het werk of veel weg, weet ik veel wat ze uitspoken...' zei hij zacht. Hij liet haar los en hij nam wat afstand van haar, hij had het echt moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 16:28

Elvira Solore

Hij had geen keuze, ze moesten inzien dat dit heel erg serieus was, hierdoor knikte ze wel eventjes. "Ik weet het wel." Zei ze nu tegen hem. Hij vond ook niet dat ze dingen konden verbieden, ze wisten niet wat ze uit zouden spoken. "We moeten sowieso eerlijk tegen elkaar blijven met zn allen, we moeten op elkaar kunnen vertrouwen." Zei ze. Ze vond het wel een behoorlijke klap dat hij zou zeggen dat Nathan Fay verkracht had, want iedereen zou dan slecht over Nathan gaan denken en dat vond ze echt niet leuk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 16:33

Koning Stephen Lahero

Hij ademde diep in en hij sloot zijn ogen. 'Ik vind het lastig. Ik weet dat eerlijkheid het belangrijkste is, ik heb gewoon even tijd nodig.' Zei hij. Dan zou hij er misschien ook anders over gaan denken, maar hij wilde laten merken dat ze hier enorm mee op moesten passen. 'Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk mee blijkt te vallen, maar ik ben bang van niet...' zei hij. Hij had het gevoel dat het vrij serieus was. Hij pakte haar nu weer vast en hij hield haar dicht tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 18:52

Elvira Solore

Hij wist dat eerlijkheid het belangrijkste was, hij had gewoon zelf nog even tijd nodig. "Dat begrijp ik, maar veel tijd heb je niet, Stephen..." Fluisterde ze nu zachtjes tegen hem. Hij hoopte ook dat het allemaal mee zou vallen, maar hij was bang van niet. "Het ligt er een beetje aan Stephen, ik bedoel... wij kunnen allemaal ook nog een beetje veranderen, wat nu als we alle vier ons best doen en gewoon wat moois van onze eigen relatie proberen te maken. Dat we weer het gevoel hebben dat we in het begin hadden, snap je?" Vroeg ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 18:54

Koning Stephen Lahero

Ze begreep het, maar hij had niet veel tijd. Dat was inderdaad een beetje lastig, hij had echt bijna geen tijd en dat maakte het een hele moeilijke situatie. Ze zei dat het er een beetje aan lag, ze konden ook wat moois proberen te maken van hun eigen relatie, zodat ze weer het gevoel hadden zoals in het begin. 'Zelfs ik heb dat gevoel al een hele lange tijd niet meer gehad,' fluisterde hij. Hij wist niet of dat echt aan hem of aan Fay lag, of aan alles wat er gebeurde, maar het gevoel was weg. 'Laat het anders maar even, ik heb geen zin om er constant over na te denken,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 19:02

Elvira Solore

Hij fluisterde haar toe dat hij dat al een hele lange tijd niet meer had gehad. "Precies." Zei ze hem nu zachtjes. "Daarom moet je ervoor zorgen dat je dat weer terug krijgt, Stephen, dan zal ze veel minder aan Nathan gaan denken en hij komt er wel weer overheen." Gaf ze aan, ze wist namelijk niet zo goed hoe ze Nathan zo zijn zin kon geven als Fay dat kan, op de een of andere manier kreeg Fay veel meer voor elkaar. Stephen had geen zin om er constant over na te denken. "Je zal toch moeten, voorlopig..." Fluisterde ze en ze sloeg haar arm om hem heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 19:08

Kayton Erogate

Hij had al zijn spullen gepakt, veel had hij niet nodig eigenlijk, maar hij kon beter iets extra's meenemen, je wist maar nooit hoe lang je uiteindelijk bleef hangen als hij echt aan iets aan het werken was met Jay. Vervolgens liep hij naar de kamer van Leroy toe en klopte kort even aan.


Koningin Fay Lahero

Hij wist gewoon niet zo goed wat hij voelde en moest zeggen. "Gewoon zeggen wat in je opkomt qua gevoel, gevoelens zijn niet moeilijker dan ze zijn, Nathan." Grijnsde ze hem toe. Ze lachte even toen hij aangaf dat hij niet van regels hield. "Het is wel belangrijk dat je je eraan houd. Want anders mogen we elkaar denk ik niet meer zien..." Fluisterde ze zachtjes. Hij wilde weten waar ze aan zat te denken voor regels. "Ik zat sowieso te denken aan vaste dagen dat we elkaar zien en niemand mag het weten. Echt niemand. Alleen wij met z'n vieren."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 19:52

Koning Stephen Lahero

'Ik krijg er hoofdpijn van, het is zo ontzettend lastig allemaal.' zei hij zacht tegen haar. Ze sloeg haar arm om hem heen en hij hield haar weer dicht tegen zich aan. 'Ik weet gewoon niet of ik er wel voor kan zorgen dat die gevoelens minder worden. Hoe wil jij dat doen bij Nathan? Hoe wil je er voor zorgen dat hij minder voor Fay voelt? Dat is toch gewoon bijna niet te doen...' mompelde hij. Hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang en daarna keek hij haar weer aan. 'Zullen we hier even gaan zitten?' vroeg hij zacht. Het was een mooie open plek en hij hoopte hier wat tot rust te komen.

Nathan Gerono

'Ik heb niemand tegen wie ik zou moeten zeggen dat ik iets voor jou voel.' mompelde hij nu. Hij had niet echt mensen om zich heen die dat iets zou interesseren. 'Ik zal het allemaal proberen,' mompelde hij daarna. Hij pakte haar vast en hij trok haar naar zich toe, hij zoende haar langzaam en vol liefde. 'Hebben we vandaag de hele dag samen?' vroeg hij na de zoen zacht. Hij wilde heel erg graag wat tijd met haar doorbrengen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/11/2015, 19:57

Leroy Fullbright

Hij lag een boek te lezen, dan had hij tenminste iets te doen, hij had die afleiding nodig om zichzelf rustig te houden, maar hij merkte nu wel dat het langzaam aan elke keer iets beter ging, hij kon zichzelf steeds wat meer bewegen en zonder pijn, daar was hij heel erg blij mee. Hij keek op toen er op de deur geklopt werd. 'Binnen,' zei hij vrijwel meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/11/2015, 20:17

Elvira Solore

"Ja, pff... zeg dat." Mompelde ze toen hij aangaf dat hij er hoofdpijn van kreeg en dat het lastig was. Hij wist niet of hij er voor kon zorgen dat die gevoelens minder werden.
"Niet twijfelen, Stephen, doen." Ze gaf hem even een knipoog. Hij vroeg haar hoe ze dat ging doen bij Nathan. Ze haalde haar schouders even op. "Daar ben ik nog niet echt uit eigenlijk... ik weet niet zo goed wat ik kan doen." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze v oelde zijn lippen even op haar wang en hij vroeg of ze gewoon hier zouden blijven zitten, ze knikte even. "Ja, graag." Glimlachte ze.



Koningin Fay Lahero

"Gelukkig." Glimlachte ze hem toe. Hij wilde het ook allemaal proberen en daarna zoende hij haar. Het was vol liefde en ze kreunde even zachtjes terwijl ze hem terug zoende. Hij wilde weten of ze de hele dag samen hadden, ze haalde haar schouders even op. "Weet ik eigenlijk niet zo goed." Gaf ze zacht aan. "We merken het vanzelf wel." Glimlachte ze nu en ze zoende hem weer.


Kayton Erogate

Hij hoorde dat hij binnen mocht komen en hij opende langzaam de deur. Hij glimlachte even naar Leroy en kwam daarna langzaam naar hem toe. "Hoi, ik heb net een uitnodiging gehad van Esmeralda om langs te komen. Ik denk dat ik maar meteen even ga kijken bij ze." Vertelde hij meteen aan Leroy.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum