Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 11:05

Leroy Fullbright

'Ja, dat is al een wonder... ik ben er heel erg blij mee... Esmeralda doet het geweldig met hem,' fluisterde hij. Hij had het echt niet meer verwacht, maar ze kreeg het toch weer voor elkaar. 'Ik denk dat wij wel heel erg moeten oppassen. Zoiets is vast en zeker niet eenmalig en als het weer zo slecht gaat, zal het weer uit de hand lopen.... daar zit ik niet echt op te wachten...' zei hij zacht. Die Kenzo vond hij ook een gevaarlijke factor, die stond wel heel erg achter Jay in alles, maar Jay mocht hem graag, dus konden ze niet zo veel. Dan Zou Leroy weer de schuldige zijn en daar had hij geen zin in. Hij streek langzaam over haar arm heen en hij keek weer op naar Lolita.

Koning Jay Fullbright

Toen hij terug kwam zag hij haar op het bed zitten, hij kwam bij haar zitten en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Wat is er aan de hand? Komt dit door gisteren?' vroeg hij zacht aan haar, omdat ze zich echt heel erg slecht leek te voelen, dat vond hij heel erg akelig om te zien. Hij wilde dat ze zich goed voelde. 'Ik pak de rest wel in,' zei hij daarna, terwijl hij overeind kwam en hij dat ook deed. Hij nam genoeg spullen mee en daarna keek hij weer naar Esmeralda, om in de schatten of ze het wel volhield om mee te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 11:14

Lolita Fullbright

Leroy was er ook heel erg blij mee en gaf aan dat Esmeralda het geweldig deed. Ze wisten beide niet van het aantal doden wat was gevallen op het feestje. Volgens Leroy moesten ze wel heel erg oppassen, hij geloofde niet dat het eenmalig was en het zou weer uit de hand lopen, daar zat hij niet op te wachten.
"Nee, ik ook niet... maar in het landhuis zijn ze tenminste samen, zonder Kenzo." Gaf ze zachtjes aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde de armen van Jay om haar heen, hij vroeg wat er aan de hand was. "Ik weet het niet zo goed..." Fluisterde ze schor tegen hem en ze kroop helemaal op het bed.
"Misschien gewoon het idee dat je me wilde verkrachten... het zorgt voor heel veel nare herinneringen.. en... meende je het echt wat je toen allemaal zei? Dat je wel altijd rekening met mij moet houden, maar ik het nooit voor jou doe?" Haar stem trilde zachtjes. "Ik doe echt mijn best." Gaf ze fluisterend aan. Ze wreef weer over haar gezicht heen. "Misschien ben ik gewoon een beetje geshockeerd."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 11:24

Leroy Fullbright

'Ja, dat is zo, dan komen ze er hopelijk sterker uit, al vond ik Esmeralda er nou ook niet echt geweldig uitzien,' zei hij zacht tegen haar. Hij kroop dichter tegen haar aan en hij kwam nu weer wat tot rust. 'Het betekent wel dat ik morgen gewoon weer aan het werk wil,' zei hij zacht tegen haar. Als Jay er niet was ging hij Lolita ook niet alles laten doen, dat wilde hij nooit. Hij kwam voorzichtig iets overeind, het ging wel. 'Wil je mij even uit bed helpen? Ik weet dat ik voorzichtig moet doen, maar ik word gek als ik nog langer stil moet liggen,' zei hij zacht.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei bleef hij stil en hij staarde naar haar. Hij realiseerde zich niet eens echt dat hij dat allemaal gezegd had. 'Ik... ik meende het niet, geloof ik... ik was gewoon zelf heel onzeker... ik wilde je niet echt verkrachten... ik was gewoon.... ik was in de war en ik dacht er niet over na,' fluisterde hij. Hij had er zin in gehad en hij had niet verder nagedacht dan dat. 'Ik weet dat jij je best doet, je doet het heel goed. Misschien was ik gewoon aan het compenseren dat ik het de afgelopen tijd echt niet kon, misschien raakte ik daardoor gefrustreerd...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 11:30

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat hij het niet meende, dat hij zelf gewoon heel onzeker was, hij wilde het niet eens, hij was in de war en dacht niet na. Hij wist dat ze haar best deed en ze deed het ook heel erg goed. Misschien was hij aan het compenseren dat hij het de afgelopen tijd niet kon, misschien dat hij daardoor gefrustreerd raakte. Ze knikte een klein beetje door alles wat hij zei.
"Als het wel was gebeurd, was het nooit meer goedgekomen." Klonk haar stem hees, ze beet op haar lip en ze keek hem aan. Alles deed gewoon een beetje pijn en misschien was ze wel gewoon een beetje ziek, dat kon best, ze had zich de hele tijd zo groot gehouden en veel te veel gedaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 11:35

Koning Jay Fullbright

Hij voelde dat hij nu al gefrustreerd raakte, hij moest moeite doen om zichzelf rustig te houden, maar het ging wel. 'Ik weet het,' fluisterde hij. Hij ging op het bed zitten en hij staarde voor zich uit. 'Ik begrijp het ook als het te veel geweest is... ik was vreselijk, helemaal voor jou... als je klaar met mij bent en liever opzoek gaat naar iemand anders, dan mag dat. Ik zou het begrijpen en ik zou je niets aan doen of zo...' fluisterde hij. Hij zou het niet zo gek vinden, want hij was echt veel te ver gegaan. Ze kon wel iemand vinden die beter was, knapper, liever, misschien zelfs met meer geld. Iedereen had interesse in haar gehad en niemand in hem, het zou heel makkelijk voor haar zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 11:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist het en kwam bij haar zitten. Hij begreep het als het teveel was geweest, hij was vreselijk en als ze klaar met hem was en op zoek wilde gaan naar iemand anders, zou hij dat begrijpen.
"Wat? Nee..." Zei ze met tranen in haar ogen, ze sloeg haar armen om hem heen. "Ik wil alleen jou, gisteren ook, ik kon zelfs bijna alleen maar over jou praten... ik ben gek op je, je was gisteren ook zo ontzettend knap..." Fluisterde ze zachtjes. "Mijn hart sloeg over echt waar, je zag er zo vreselijk mooi en knap uit." Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan.
"Kom, laten we maar gauw gaan, ik ga daar gewoon in bed liggen en een dagje uitrusten, dan gaat het wel weer goed met mij." Klonk ze bemoedigend tegen hem. "Ik hou van je, zo vreselijk veel..." Zei ze nu zacht en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 11:59

Koning Jay Fullbright

Hij was enorm opgelucht door haar reactie, want hij was echt bang geweest dat ze na gisterenavond liever iemand anders had. Hij was daar echt enorm bang voor geweest. Ze had alle aandacht gehad en hij zou waarschijnlijk alleen blijven. Hij sloeg zijn armen om haar heen, ze legde haar hoofd tegen zijn borstkas aan en haar lieve woorden gaven hem weer een klein beetje zelfvertrouwen terug. Hij kon dat nu wel gebruiken. 'Oké, dat is goed... ik hou ook van jou, Esmeralda,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar heel zacht, het was wel wat verlangend, maar vooral heel lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 12:07

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze kroop dicht tegen hem aan. Hij vond het goed om te gaan en dat ze dan zou uitrusten, hij hield ook van haar. Daarna voelde ze zijn vingers langs haar wang en werd ze zachtjes gezoend. Ze merkte dat hij zijn best deed om het liefdevol te houden. Met een glimlach zoende ze hem zachtjes terug.
Daarna vroeg ze wat dienstmeisjes te helpen met alle spullen in te pakken en Ivan mee te nemen, niet zo heel erg veel later zaten ze klaar in de koets. Ze had Ivan op haar schoot en ze leunde tegen Jay aan.
"Zodra het weer beter gaat, wil ik met je dansen." Zei ze nu tegen Jay met een glimlachje en ze pakte zijn hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 12:10

Koning Jay Fullbright

Ze ging zachtjes mee in de zoen en niet veel later zaten ze samen in de koets. Ze leunde tegen hem aan en hij had zijn hand op haar bovenbeen liggen, heel zachtjes gleden zijn vingers over haar been. 'Hm, ik kan niet wachten.... het lijkt mij heerlijk,' fluisterde hij. Het was zo lang geleden dat ze gedanst hadden en hij vond het leuk. Eigenlijk vond hij alles met Esmeralda leuk. Hij drukte nu zachtjes zijn lippen in haar hals. Hij wist wel dat ze te moe was, maar dat nam zijn verlangen niet weg. 'Ik hou van je, het spijt mij van alles... ik hou vreselijk veel van jou...' mompelde hij met zijn lippen in haar hals. 'Je was zo ontzettend mooi gisteren, ik kon amper afstand van je houden... je zag er zo aantrekkelijk en opwindend uit,' fluisterde hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 12:17

Koningin Esmeralda Fullbright

Zijn vingers streelden over haar been heen en hij gaf aan dat hij niet kon wachten, dat het hem heerlijk leek, hierdoor glimlachte ze breed naar hem, ze vond het fijn als hij dit soort dingen tegen haar zei, daar werd ze vrolijk en gelukkig van. Ze voelde zijn lippen in haar hals en hij praatte tegen haar terwijl zijn lippen op die plek bleven. Ze sloot haar ogen, ze vond het heerlijk. Het speet hem en hij hield van haar, hij vond haar ontzettend mooi, aantrekkelijk en opwindend.
"Hmm..." Mompelde ze zachtjes, ontspannen en genietend van zijn lippen. "Ik zal me weer zo mooi maken, dan hoef je geen afstand van me te nemen... dan kan je gewoon heel dichtbij me blijven en er is niemand die mij van je afpakt." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 12:20

Koning Jay Fullbright

Ze leek er heel erg van te genieten en daar was hij blij mee. HIj wilde het niet tegen haar zin in doen, helemaal niet. Door wat ze daarna zei ademde hij diep in. 'Weet je hoe uitdagend dit al is?' vroeg hij heel zacht aan haar. Hij liet zijn hand naar boven glijden en hij zoende haar langzaam. Hij moest steeds meer moeite doen om zich in te houden en niet te gretig te worden ,maar al het oude gevoel was terug en hij had daardoor gewoon zo ongelofelijk veel zin in haar, alsof de barrière weg was gevallen. Hij liet zijn lippen weer naar haar hals afglijden en hij zoog nu zachtjes op haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 12:31

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg haar zacht of ze wist hoe opwindend dit al was. "Aan jou te merken is het al behoorlijk opwindend." Grinnikte ze zachtjes. Zijn hand gleed over haar lichaam heen en ze werd langzaam gezoend, zachtjes en voorzichtig zoende ze hem terug en ze kreunde wanneer hij haar in haar hals zoende.
"Jay... het is heerlijk, maar ik kan dit echt niet vandaag... ik red het niet, ik wil het graag, maar het is teveel." Fluisterde ze hem spijtig toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 12:34

Koning Jay Fullbright

Hij pakte haar hand vast en hij liet die via zijn been naar boven glijden. 'Zo opwindend... dat was het gisterenavond ook, je zag er zo verschrikkelijk goed uit....' fluisterde hij. Hij liet haar hand er over heen glijden en daarna liet hij haar los. Hij hoorde haar kreunen, daardoor werd het alleen nog maar erger en hij drukte zijn lichaam tegen haar aan, vol verlangen. Ze zei dat het heerlijk was, maar ze kon het niet. Ze wilde het graag, maar het was teveel. Het liet hem diep inademen, hij wist wel dat hij zich in moest houden, maar het was lang geleden dat hij zo veel verlangen had gevoeld. Misschien moesten ze het de komende tijd maar weer ietsje regelmatiger gaan doen. 'Oké,' fluisterde hij moeizaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 13:06

Koningin Esmeralda Fullbright

Haar hand werd door hem gepakt en via zijn been naar boven. Zo opwindend was het. Ze streelde er zachtjes overheen met haar vingers. Gisterenavond was het ook zo, ze zag er verschrikkelijk goed uit, hierdoor glimlachte ze liefdevol. Ze was blij met zijn woorden. "Dankjewel, je bent zo lief..." mompelde ze zachtjes. Hij drukte zijn lichaam tegen haar aan en ze sloot haar ogen.
"Zal ik het met mijn handen afmaken?" Vroeg ze hem zacht en ze keek hem eventjes doordringend aan.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 13:11

Koning Jay Fullbright

'Ik heb nogal wat goed te maken,' zei hij zacht tegen haar. Hij voelde haar vingers er over heen glijden en daardoor kreunde hij zacht. Ze bood aan om het met haar handen af te maken, daardoor ademde hij diep in. 'Heel graag...' zei hij zacht, vol verlangen. Hij keek even naar buiten, het zou niet lang duren voor ze er waren. 'We kunnen ook wachten tot we er zijn...' zei hij zacht. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en hij zoende haar uitdagend en heel erg intens, Hij merkte heel goed dat hij wel wat ongeduldig werd, maar hij was in ieder geval zichzelf en dit hoorde daar ook bij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 13:27

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat heb je zeker." Plaagde ze hem nu met een grijns rond haar lippen. Hij wilde dat ze het graag met haar handen af zou maken, maar ze waren er al bijna en hij gaf aan dat ze ook konden wachten tot ze er waren. "Dat is goed." Knikte ze. Ze zoende hem terug, het was heerlijk, maar ze was echt wel heel erg vermoeid... het kostte allemaal behoorlijk veel moeite.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 13:33

Koning Jay Fullbright

'Ik zal er alles aan doen, Esmeralda, echt alles,' fluisterde hij. Ze vond het goed om even te wachten en hij merkte dat ze moe werd, waardoor hij wat afstand van haar nam en nu gewoon haar hand vastpakte. Hij kneep er zachtjes in en hij staarde weer voor zich uit. hij tikte wat onrustig met zijn been op de grond. 'Het is lang geleden dat ik mij zo ongeduldig gevoeld heb... maar volgens mij is dat wel goed,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij leunde wat achterover en hij ademde diep in om zijn geduld wel te bewaren, maar hij wilde bijna zeggen dat Esmeralda wel nu alvast mocht beginnen. Gelukkig waren ze er al en kwam hij snel overeind.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 13:35

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dankjewel lieve Jay... ik ben er heel blij mee dat je alles wilt doen voor me, ik hou vreselijk veel van je." Fluisterde ze. Hij pakte nu alleen maar haar hand en ze merkte hoe onrustig en ongeduldig hij was. Ze grinnikte zachtjes toen hij aangaf dat hij lang geleden zich voor het laatst zo ongeduldig had gevoeld, maar hij dacht wel dat het een goed teken was. "Ja, dat denk ik ook wel..." Sprak ze zacht fluisterend tegen hem. Ze waren er en hij kwam snel overeind. "Rustig... ik kan niet zo snel." Plaagde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 13:39

Koning Jay Fullbright

'Ik ook van jou, heel erg veel. Meer dan ik de afgelopen tijd laat zien,' zei hij zacht tegen haar. Hij hoorde haar grinniken en ze zei gelukkig wel dat ze ook dacht dat het een goed teken was. Door wat ze daarna zei grinnikte hij even. 'Sorry, ik heb echt bijna geen geduld meer over,' plaagde hij haar nu. Hij pakte haar voorzichtig vast en hij hielp haar heel rustig met alles. De spullen werden voor hun naar binnen gebracht en hij hielp Esmeralda, het was allemaal heel rustig en voorzichtig, maar eenmaal binnen gaf hij haar alleen nog de kans om Ivan weg te leggen, daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar alweer. Het was vrij heftig, maar hij hield wel rekening met haar .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 13:43

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij plaagde haar dat hij bijna geen geduld meer over had, ze grinnikte zachtjes, dat merkte ze inderdaad aan hem. "Maakt ook niet uit, ik vind je leuk als je zo bent." Sprak ze lief tegen hem. Hij hielp haar wel overal mee, ze legde Ivan zachtjes weg en werd meteen door hem vastgepakt en gezoend, ze zoende hem heftig en verlangend terug, haar armen om zijn nek heen, ze verlangde er zelf ook wel echt naar, maar voor haar zou het morgen waarschijnlijk wel komen, dat was een beter idee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 13:49

Koning Jay Fullbright

Het maakte niet uit, ze vond hem leuk zoals hij was. 'Hm, het was handiger geweest als ik dit morgen pas gevoeld had,' zei hij daarop, met een grijnsje op zijn gezicht. Ze zoende hem heftig terug, hij voelde haar armen om zijn nek heen en hij wist dat ze er zelf ook naar verlangde. Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden en hij trok haar dichter tegen zich aan, zijn handen gleden naar haar heupen en hij hield haar zo stevig vast, maar zijn aanraking was niet ruw. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij haalde trillend adem. 'Ik verlang zo erg naar je,' mompelde hij zacht. Hij had dit zo lang niet gevoeld, het leek alleen maar intenser te zijn omdat het nu opeens terug was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 13:51

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat het wel handiger was als hij het morgen pas had gevoeld. "Ja, maar nu zijn we een stapje dichterbij." Grinnikte ze hem toe. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, hij was lief, niet ruw, het was gewoon perfect en hij mompelde dat hij naar haar verlangde, er stond kippenvel op haar armen, het deed gewoon zo ontzettend veel met haar.
"We proberen het gewoon..." Fluisterde ze hees tegen hem terug en ze legde haar vingers even zacht op zijn gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 13:54

Koning Jay Fullbright

'Hm, ja...' fluisterde hij. Daarna zei ze hees dat ze het gewoon zouden proberen. Hij knikte langzaam, hij wilde het echt heel erg graag en nu bleek dat Esmeralda er hetzelfde over dacht. 'Als het niet meer gaat moet je het zeggen,' fluisterde hij. Hij drukte haar zacht tegen de muur en hij begon rustig en voorzichtig haar kleding los te maken, hij merkte dat hij echt heel erg ongeduldig was. Hij had amper het geduld om haar kleding uit te trekken, maar hij deed het wel rustig. Hij was zelf gewoon heel erg onrustig, hij kon amper stil blijven staan. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en hij trok haar heupen meer naar zich toe, waardoor hij zacht kreunde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/11/2015, 13:57

Koningin Esmeralda Fullbright

Het was leuk om hem zo te zien, hij was echt zichzelf, hij trok rustig maar ongeduldig haar kleding uit, toch bleef hij voor haar heel zacht en lief. Ze vond het fijn. Ze was totaal niet bang, dat had ze in eerste instantie gedacht, na de vorige keer, dat ze bang zou zijn, maar ze voelde alleen een groeiend verlangen. Hij trok haar heupen naar zich toe en ze kreunde zelf ook eventjes.
"Zullen we naar het bed gaan? Dat gaat beter..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/11/2015, 14:01

Koning Jay Fullbright

Hij hoorde haar kreunen en hij wilde haar net weer zoenen toen ze vroeg of ze naar het bed zouden gaan, dat ging beter. 'Ja, is goed,' fluisterde hij. Hij tilde haar simpel op en hij nam haar mee naar de slaapkamer, hij legde haar op het bed neer en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden. Zijn hand gleed via haar buik naar beneden en hij zoende haar heftig. Hij zou het waarschijnlijk vanzelf horen als ze het niet kon hebben of het niet fijn vond, maar op dit moment wilde hij echt heel erg graag en dat was goed te merken. Hij legde zijn zwaard aan de kant en hij maakte zijn riem los, maar hij had niet eens het geduld om meer te doen, meteen zoende hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum