Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 9 van 33 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 19:53

Apollo

‘Het is wel te doen. Ik weet toch niet hoe het anders is, dit is normaal voor mij en ik ben tevreden hoor,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Soms was het wat minder leuk en soms iets meer, maar dat was eigenlijk met alles wel zo en hij had tot nu toe niets te klagen. Ze leunde tegen hem aan en hij sloeg zijn arm om haar schouders heen. Hij keek weer naar de zee en het verbaasde hem een beetje hoe goed dit nu al voelde. Was dit dan toch anders voor hem? Zag hij serieus een toekomst met haar? Hij wist het nog niet goed, maar dat dit goed voelde was voor hem wel duidelijk. Hij bleef even zo staan maar daarna liet hij haar los en legde hij zijn handen in haar nek, het volgende moment zoende hij haar heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 19:56

Chayenne Lahero

Ze voelde zijn arm om haar schouder heen, ze genoot van hem, het was alsof hij iets uitstraalde wat ze nodig had, waar ze naar hunkerde. Ze voelde ook wel de tintelingen en spanning in haar lichaam, het was geweldig. Na een tijdje liet hij haar los en voelde ze zijn handen in haar nek, hij zoende haar heftig en ze moest heel even wennen voor ze eraan mee deed. Ze had het nog nooit zo meegemaakt, zo intens... haar handen gleden na een tijdje over zijn perfecte borstkas heen en ze hield haar ogen genietend gesloten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:00

Apollo

Het leek even te duren voor ze over de eerste shock heen was ,daarna ging ze mee in de zoen en voelde hij haar handen op zijn borstkas. Hij ademde diep in en hij trok haar dichter naar zich toe. Ze kon geweldig zoenen, hij wist dat ze dat waarschijnlijk ook van hem vond, maar nu vond hij toch wel dat het te merken was dat ze meer dan mens was. Misschien waren mensen wel echt te min voor hem. Hij glimlachte even door die gedachte. Dit was anders, veel specialer, het gaf hem meer voldoening dan zoenen met een mens ooit zou kunnen bereiken. ‘Ik wil dat je zegt wat je voelt als je twijfelt over iets, Chayenne. Waarschijnlijk overdonder ik je met alles zo erg dat het geweldig voelt, maar ik wil niet dat je hier ooit ook maar een seconde spijt van krijgt…’ zei hij nu op doordringende toon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 20:05

Chayenne Lahero

Wanneer hij zijn lippen van de hare haalde, kreunde ze even, ze wilde hem vragen waarom hij dit deed, ze wilde meer... Maar hij begon te praten en daardoor keek ze naar hem op. Er ontstond een brede glimlach rond haar lippen.
"Wat ben je lief... ik heb echt geen spijt." Fluisterde ze. Ze streek even zacht langs zijn kaak.
"Het is echt gemeen dat je zo vreselijk goed kan zoenen, ik bak er vast niets van." Plaagde ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:08

Apollo

Ze zei dat hij lief was en dat ze geen spijt had, waardoor hij glimlachte. ‘Gelukkig,’zei hij. Hij meende het duidelijk, normaal gesproken maakte hij zich er niet zo druk over, maar relaties waren compleet nieuw voor hem. Misschien stiekem ook omdat hij zich nooit had durven binden. Hij voelde haar vingers langs zijn kaak glijden, waardoor hij diep inademde, ze wist duidelijk heel goed hoe ze iemand gek moest maken. Ze zei dat het gemeen was dat hij zo goed kon zoenen en dat ze er zelf vast niets van bakte. ‘Ik bedacht mij juist net dat je zoent als geen god. Duizend keer beter dan een mens…’ zei hij zacht tegen haar. Hij greep haar vast en hij tilde haar simpel op, tegen zijn lichaam aan. Daarna zoende hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 20:15

Chayenne Lahero

Ze keek hem verrast aan toen hij vertelde dat ze duizend keer beter zoende dan een mens. Haar vingers raakten haar lippen even aan. Daarna glimlachte ze breed, dat was dan weer mooi meegenomen. Zo vaak had ze ook weer niet gezoend. Ze werd opgetild en tegen zijn lichaam aangehouden. Ze sloeg haar benen om zijn middel heen en opnieuw werd ze door hem gezoend. Haar armen sloeg ze om zijn nek heen en ze zoende hem vol overtuiging en passie terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:18

Apollo

Ze sloeg haar armen om hem heen en hij voelde hoe ze vol passie inging op zijn zoen, het was echt heerlijk. Hoewel hij dit op zichzelf al geweldig vond, nam hij haar toch mee naar binnen. Hij liet zich op de bank zakken en hij trok haar eigenlijk al meteen naar zich toe. Zijn handen gleden langzaam en gevoelig over haar lichaam heen, maar toch met duidelijk meer kracht dan een mens had. Daarom lette hij er ook alleen maar meer op dat hij voorzichtig deed. Zijn lippen gleden af naar haar nek en hij werd steeds gretiger, maar daardoor werd het eigenlijk alleen maar heftiger op een positieve manier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 20:23

Chayenne Lahero

Ze werd door hem mee naar binnen genomen, maar ze had het eigenlijk niet eens door, zo erg ging ze op in zijn zoen. ze had het pas door toen ze ineens bovenop hem zat, op de bank, heel even grijnsde ze naar hem, daarna ging ze gewoon weer verder. Ze huiverde door zijn handen over haar lichaam, ze waren niet te warm, maar ook niet te koud. Zijn lippen gleden af naar haar nek en ze voelde hoe gretig hij werd. met haar handen streelde ze door zijn haren heen en zuchtte ze af en toe genietend van wat hij met haar deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:26

Apollo

Ze leek het allemaal goed en fijn te vinden, hij deed zijn best om daar ook echt op te letten. Hij wilde niet aan haar voorbij gaan door maar gewoon te doen wat hij zelf wilde, al had hij die neiging wel heel erg, hij was gewoon niet anders gewend. Hij voelde haar handen door zijn haren gaan en hij sloot zijn ogen. Hij onderbrak de zoen om haar daarna weer aan te kijken. ‘Wat wil je?’ vroeg hij aan haar. ‘Ik weet dat we elkaar pas net kennen en voor mij maakt dat niets uit, maar voor jou is dat misschien wel heel anders. Er komen nog genoeg andere momenten om verder te gaan dan dit en misschien is dat ook wel beter. Ik wil niet te snel met je gaan, echt niet… je kan gewoon hier blijven vannacht en bij mij slapen, geen enkel probleem. Maar denk hier alsjeblieft goed over na…’ zei hij zacht tegen haar, met een doordringende blik in zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 20:33

Chayenne Lahero

Ze legde haar hand op zijn wang toen hij begon te praten en aan haar vroeg wat ze wilde. Hij wist dat ze elkaar nog niet zo heel erg lang kenden en dat maakte voor hem niets uit, maar hij kon begrijpen dat het voor haar heel anders was, bovendien hadden ze nog tijd genoeg en waren er nog genoeg andere momenten om verder te gaan. Hij wilde ook absoluut niet te snel met haar gaan. Ze kon wel gewoon hier blijven en bij hem slapen, maar ze moest hier wel over nadenken.
Ze haalde even diep adem en ging nu gewoon normaal op de bank zitten.
"Ik vind het wel heel fijn dat je dit voor me doet, dat ten eerste." Zei ze met een glimlach tegen hem.
"Ik denk ook dat je gelijk hebt, ik wil je graag eerst beter leren kennen en nog niet verder gaan dan dit, al is het echt heel erg fijn..." Fluisterde ze nu tegen hem en ze drukte zacht haar lippen op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:39

Apollo

Ze zei als eerste dat het heel fijn was dat hij dit voor haar deed, maar nu ging het hem bijna natuurlijk af. Hij wilde echt rekening met haar houden. Ze dacht dat hij gelijk had, ze wilde hem eerst beter leren kennen en niet verder gaan dan dit, daardoor knikte hij met een glimlachje op zijn gezicht. ‘Geen probleem, dat begrijp ik wel,’ zei hij tegen haar. Ze vond het gelukkig wel heel fijn. Ze ging gewoon naast hem zitten en hij voelde nog even haar lippen op zijn gezicht, daarna pakte hij haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. Het was echt enorm wennen voor hem, maar nog steeds voelde alles goed, dus dacht hij dat het ook wel goed zat. ‘Ik ben hierin wel heel onervaren hé…’ zei hij nu grijnzend tegen haar. ‘Ik heb nog nooit een relatie gehad, of ook maar iets dat er op leek…’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 20:42

Chayenne Lahero

Hij vond het geen probleem en begreep het. Hij was echt heel erg lief voor haar, ze hoopte maar dat haar vader dit ook in zou zien. Haar hand werd door hem vastgepakt en hij kneep er even in, ze glimlachte daardoor en trok haar benen op de bank om vervolgens wat tegen hem aan te leunen, ze pakte zijn hand en sloeg deze, met een twinkeling in haar ogen, om haar schouder heen. Hij was hierin onervaren, hij had nog nooit een relatie gehad of iets wat daarop leek. "Ik ook niet." Zei ze grijnzend tegen hem terug.
"Vertel eens over iets spannends wat je ooit hebt meegemaakt? Wat voor heldhaftige dingen heb je allemaal gedaan?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:46

Apollo

Ze leunde tegen hem aan en zijn arm werd door haar om haar schouders heen gelegd, waardoor hij even grijnsde. Ze zei grijnzend tegen hem dat ze ook nog nooit een relatie had gehad. ‘Maar ik had veel meer tijd om het wel te hebben…’ zei hij lachend tegen haar. ‘Heb je echt nog nooit een relatie gehad? Helemaal niets?’ vroeg hij nu. Hij kon het amper geloven, ze was echt ontzettend aantrekkelijk en ze had ook nog eens een geweldig karakter, voor zo ver hij het nu kon inschatten. Hij moest dingen vertellen, spannende dingen die hij meegemaakt had , of heldhaftige dingen die hij gedaan had. ‘Nou…’ begon hij. ‘Ik praat er eigenlijk liever niet over,’ zei hij daarna. Het was niet dat hij haar niet vertrouwde, het was meer dat hij niet wist hoe alles ging lopen en je wist nooit bij wie wat hij zei kwam. Dat hoefde niet eens aan haar te liggen. ‘Meestal is het niet zoals in de films, de meeste dingen zijn niet echt leuk… ‘zei hij daarna iets zachter tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 20:56

Chayenne Lahero

"Nee." Ze rolde even met haar ogen toen hij vroeg of ze echt nog nooit een relatie had gehad. "Waarom is dat zo gek, het is veel gekker dat jij nooit een relatie hebt gehad." Zei ze tegen hem met een plagende blik in haar ogen.
"Nee, maar ik had er gewoon niet zo heel erg veel trek in." Ze haalde haar schouders even op. "Jij bent ook pas de derde persoon met wie ik zoen." Grinnikte ze nu vrolijk.
Hij praatte helaas liever niet over de dingen die hij had meegemaakt. Daar was ze toch wel teleurgesteld in.
"Heb je echt nooit iets heldhaftig gedaan? Dat valt me wel een beetje tegen." Ze trok een pruillipje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 20:59

Apollo

Doordat ze met haar ogen rolde kreeg hij weer een grijns op zijn gezicht, ze was echt heel erg leuk. Ze vroeg waarom het zo gek was, het was veel gekker dat hij nog nooit een relatie gehad had. ‘Dat is helemaal niet waar, ik ben een god, dus het is helemaal niet zo gek,’ plaagde hij haar nu ook. Daarna zei ze opeens dat hij ook pas de derde was waarmee ze zoende, zijn blik was waarschijnlijk meer dan verbaasd. ‘Echt?’ vroeg hij nu. ‘Heb je…. Ben je wel eens verder gegaan dan?’ vroeg hij nu. Misschien was ze echt nog wel veel onschuldiger dan hij dacht. Ze vroeg of hij echt niets heldhaftigs gedaan had, het viel haar een beetje tegen. ‘Ik heb hele volken gered, maar het is maar net wat je heldhaftig vindt…’ zei hij glimlachend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 21:11

Chayenne Lahero

Ze grinnikte zachtjes door zijn verbaasde blik. Hij vroeg haar of het echt waar was, daardoor knikte ze, ja, het was echt zo. Hij vroeg haar daarna verder.
"Nou, nee, eigenlijk niet echt. Wat kleine dingetjes, maar niet echt... je weet wel." Vertelde ze hem. Ze haalde haar schouders even op.
"Maar het wordt wel een keertje tijd." Voegde ze er plagend aan toe. Hij gaf aan dat hij hele volken had gered, maar het was maar net wat ze heldhaftig vond. Ze haalde haar schouders een beetje op.
"Is er geen verhaal dat je aan al die meisjes vertelt om ze te imponeren?" Vroeg ze lichtelijk uitdagend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 21:14

Apollo

Hij moest moeite doen om dit te geloven, maar ze vertelde het zo eerlijk dat hij eigenlijk niet anders kon. Hij wist ook wel dat ze de waarheid sprak, maar toch. Dit klonk gewoon wat onwerkelijk voor hem. Ze voegde er plagend aan toe dat het wel een keertje tijd werd, daardoor grijnsde hij. ‘Maak je maar geen zorgen, van mij hoeven we niet zo lang te wachten,’ zei hij plagend tegen haar. ‘Maar we doen het pas als jij er klaar voor bent,’ voegde hij er direct aan toe. Nu was hij alleen maar meer blij dat hij niet door was gegaan. Ze vroeg daarna opeens of er geen verhaal was wat hij aan alle meisjes vertelde om ze te imponeren. ‘Ik vertel nooit iemand dat ik geen god ben, weet je nog? Het is dat je moeder eerlijk wilde zijn, anders had ik mijn mond dicht gehouden,’ zei hij lachend tegen haar. ‘En ik hoef helemaal niemand te imponeren met stoere verhalen, ik trek meestal gewoon mijn shirt uit, dat is genoeg,’ zei hij uitdagend tegen haar. Als zij het kon, kon hij het ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 21:20

Chayenne Lahero

"Ja, sorry hoor, ik onthoud echt niet alles wat je me vertelt, het is zoveel, het is net alsof ik weer op school zit." Kreunde ze zacht en plagend.
"Had je me echt helemaal niets vertelt dan? Dan had ik nooit zoveel vertrouwen in je gehad als nu hoor." Grinnikte ze. Hij gaf aan dat hij helemaal niemand hoefde te imponeren met stoere verhalen, meestal trok hij gewoon zijn shirt uit, dat was genoeg. Ze gaf hem daardoor een duwtje.
"Je bent ook wel echt een macho hé?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 21:24

Apollo

‘Hoeft ook niet, ik herhaal het wel een paar keer voor je,’zei hij grijnzend tegen haar. Hij begreep wel dat het heel veel was en dat ze het niet allemaal kon onthouden. Ze vroeg of hij echt niets verteld zou hebben en hij schudde zijn hoofd. Waarschijnlijk niet, of na een enorm lange tijd, maar hij dacht gewoon van niet. Dan had ze niet zo veel vertrouwen in hem gehad als nu. ‘Meestal is dat vertrouwen ook niet echt nodig…’ zei hij zacht. ‘Ik had het uit mijzelf waarschijnlijk niet eens kunnen vertellen. Ik vertel het nooit iemand, er is geen mens die het van mij weet,’zei hij tegen haar. Ze zei daarna dat hij wel echt een macho was, waardoor hij grijnsde. ‘Ik dacht dat ik nog wel meeviel,’ zei hij lachend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 21:32

Chayenne Lahero

Hij herhaalde het wel een paar keer. "Oh jee! Nu is het echt net alsof ik nog op school zit!" Plaagde ze hem weer vrolijk. Hij gaf aan dat het vertrouwen meestal ook niet echt nodig was.
"Wel om een relatie op te kunnen bouwen, Apollo..." Gaf ze zacht aan. "Ik zou er vroeg of laat achter zijn gekomen, want je gedraagt je echt bovenmenselijk." Glimlachte ze nu. Hij zei daarna lachend dat het nog wel meeviel dat hij een echte macho was.
"Zeker weten?" Vroeg ze nu met een grinnik aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 21:38

Apollo

‘Ik wil het zelfs voor je opschrijven, als je dat fijn vindt,’ ging hij nog verder met pesten, omdat ze zei dat het net was alsof ze op school zat. Hij kon zo nog wel even doorgaan, waarschijnlijk. Ze zei zacht dat het wel nodig was om een relatie op te bouwen, daar reageerde hij niet echt op. Het zou problemen op leveren en daar wilde hij nu nog niet echt bij stil staan, hij wilde nu even in het positieve blijven hangen, want dat voelde zo goed. Ze zei daarna dat ze er vroeg of laat achter was gekomen, want hij gedroeg zich onmenselijk. ‘Echt? Ik doe zo mijn best om menselijk te lijken…’ zei hij nu. Hij deed echt zijn best, maar het was nogal lastig. Ze vroeg of hij zeker wist dat hij niet zo macho was, waardoor hij vol overtuiging knikte. ‘Echt, het valt heel erg mee hoor…’ zei hij lachend. Hij trok haar iets meer naar zich toe en hij drukte nog eens zacht zijn lippen op die van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 21:44

Chayenne Lahero

Ze lachte om zijn woorden. "Zolang ik maar geen strafregels hoef te schrijven, vind ik het helemaal goed!" Ze genoot hier echt van, dat was aan haar gezicht af te lezen, ze vond het ongelooflijk fijn met hem, het was echt een hele lieve man.
"Weer een deuk in je ego, auw." Plaagde ze aangezien hij zo zijn best deed om menselijk te blijven naar zijn eigen woorden.
Hij was helemaal niet zo'n erge macho en dat wist ze ook wel, hij was vooral heel erg lief... dan was je meestal geen macho. Ze werd naar hem toe getrokken en weer even zacht gezoend. Ze sloeg haar armen stevig om hem heen en kroop tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 21:47

Apollo

‘Nou, vooruit, dan doen we dat niet,’zei hij plagend tegen haar. Daarna zei ze dat het weer een deuk in zijn ego was, waardoor hij zijn hoofd schudde. ‘Gelukkig kan ik wel wat hebben,’ zei hij lachend. Zijn ego was groot genoeg, hij hoefde er niet echt bang voor te zijn, gelukkig. Haar armen werden om zijn lichaam heen geslagen en hij zoende haar snel iets uitgebreider, uiteindelijk zuchtte hij zacht en keek hij haar met een halve grijns op zijn gezicht aan. ‘Je bent echt heel erg mooi, Chayenne. Ik viel ontzettend voor je door je uiterlijk, maar nu ik achter je karakter kom, begin ik je echt ontzettend leuk te vinden….’ Zei hij zacht en eerlijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 28/10/2014, 22:16

Chayenne Lahero

Hij kon wel wat hebben gelukkig en daardoor glimlachte ze weer naar hem. Ze werd nog wat uitgebreider gezoend en ze genoot werkelijk van hem. met haar ogen gesloten volgde ze zijn ritme.
Ineens zei hij dat ze heel erg mooi was, hij viel op haar door haar uiterlijk, maar nu hij haar karakter leerde kennen, begon hij haar ook ontzettend leuk te vinden. Ze leek haast wel te zweven door al deze complimentjes en ze keek hem dan ook dankbaar aan.
"Voor mij geld eigenlijk wel een beetje hetzelfde... alleen komt daarbij dat ik nooit had verwacht dat je zo lief voor me zou zijn, maar je houdt de hele tijd rekening met me en dat vind ik zo onwijs fijn." Fluisterde ze tegen hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 28/10/2014, 22:25

Apollo

Ze gaf hem nu ook complimenten en dat was hij totaal niet gewend. Hij wist dan ook niet hoe hij moest reageren, maar hij glimlachte wel oprecht naar haar. ‘Ik doe ook echt mijn best om lief voor je te zijn, want je verdient dat. Ik kan niet beloven dat ik altijd zo lief ben, maar ik zal altijd het beste voor jou willen, echt…’ zei hij tegen haar. ‘Zullen we zo gaan slapen? Ik ben al even wakker en ik moet morgen wel wat belangrijke dingen doen…’ zei hij tegen haar. ‘Ik moet eigenlijk ook vroeg op staan, zal ik jou gewoon laten liggen? Ik kom dan wel aan het einde van de ochtend deze kant op…’ stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 9 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 33 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum