Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 22:28

Koning Stephen Lahero

'Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maar het doet mij pijn dat ik haar dus niet meer trouw ben. Dat ik blijkbaar toch naar iets anders verlang, als ik weg ben van haar. Ik had dat niet zo verwacht...' zei hij. Hij zag dat ze haar ogen sloot en hij liet heel langzaam zijn handen over haar lichaam gaan. Ze had een heel erg goed lichaam en hij ademde diep in. Hij zoende haar weer, het was gretig, maar nog steeds hield hij het zacht en voorzichtig, hij wilde haar laten genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 22:31

Rysha Volantis

"Ik begrijp je wel, maar als je me een zoon geeft, Stephen, hoeft dit nooit meer te gebeuren, nooit meer..." Fluisterde ze hem toe. Zijn handen gingen over haar lichaam heen nu haar jurk uit was, ze werd ook weer gezoend en voorzichtig legde ze haar armen in zijn nek en besloot ze mee te genieten van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 22:35

Nathan Gerono

'Ik weet het niet, ik heb dit nooit eerder gevoeld, geloof ik,' zei hij glimlachend tegen haar. Daarna werd hij opeens heftig gezoend, het koste hem een seconde voor hij daar in mee kon gaan, maar hij deed het wel. Hij vond het heerlijk, dat zeker. Hij trok haar dichter naar zich toe en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Hij verlangde wel vaak naar haar, maar toch vond hij het nu alweer gewoon worden. Alsof het normaal was. Het was geen uitdaging meer voor hem, dat vond hij lastig. Maar dat hoorde er waarschijnlijk gewoon bij in een relatie.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het,' zei hij zacht. Maar dan moest dit wel in één keer lukken en die kans was bijzonder klein. Hij was ook nog eens bang dat Lucius het hier niet bij zou laten zitten, hij zou vast wel weer iets verzinnen. Hij zou hem zo gek maken dat hij zichzelf niet in kon houden, dat hij anders werd dan hij eigenlijk was. hij voelde haar armen in zijn nek en daardoor trok hij haar nog dichter naar zich toe. Hij zoende haar weer even en hij maakte ondertussen zijn riem los, hij legde zijn zwaard aan de kant en hij liet zijn lippen naar haar nek glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 22:43

Elvira Solore

Hij had dit nog nooit eerder gevoeld. "Ik geloof niet echt dat jij iemand bent die snel jaloers wordt." Zei ze nu met een glimlachje. Het duurde even, maar daarna zoende hij met haar mee, zodra zijn handen over haar lichaam gleden, pakte ze ze vast en legde ze die op zijn schoot.
"Nee, vandaag gaan we het wat anders doen." Zei ze hem ondeugend. Ze ging weer in de andere hoek van het bad zitten en sloot haar ogen weer ontspannen, toch stond er een vrolijke en plagende grijns rond haar lippen, iets dat toch duidelijk maakte dat ze wat van plan was.


Rysha Volantis

Ze vond het steeds fijner voelen, hij deed zo zacht en lief, het was gewoon lekker en het leek allemaal echt zo te horen. Ze keek even toe hoe hij zijn riem losmaakte en zijn zwaard aan de kant legde, daarna gleden zijn lippen naar haar nek, ze hapte even naar adem. "Het voelt zo gevoelig..." Mompelde ze zacht tegen hem. Ze kreunde zelfs.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 22:48

Nathan Gerono

'Dat geloof ik ook niet nee,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij was gewoon niet snel jaloers, echt niet. Hij vond eigenlijk altijd alles wel prima. Zijn handen werden opeens vastgepakt, dat had hij even niet verwacht. Hij keek haar vragend aan, door wat ze zei werd zijn blik verlangend. Het was net alsof ze zijn gedachten kon lezen. Dit was heerlijk. Ze legde zijn handen terug op zijn schoot en daarna ging ze aan de andere kant van het bad zitten. Meteen voelde hij het verlangen in zich oplaaien, de uitdaging kwam terug en er lag een fonkeling in zijn ogen. Dit vond hij leuk.

Koning Stephen Lahero

Ze hapte naar adem, daardoor glimlachte hij. Ze vond het fijn. Door wat ze zei werd het nog eens bevestigd. 'Ik weet wel wat ik doe,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar weer, hij was blij dat hij haar kon laten ontspannen en dat ze het echt fijn vond. 'Je mag mij ook best aanraken hoor, je zal bij mij niet snel iets verkeerd doen,' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 22:55

Elvira Solore

Stiekem opende ze een oog en ze zag de blik in zijn ogen, ze grinnikte hierdoor zachtjes en ging nog wat uitdagender in het bad liggen en sloot haar oog weer. Ze legde haar hoofd wat achterover tegen de badrand aan. Ze genoot hiervan, zelfs met haar ogen gesloten kon ze gewoon voelen wat ze met Nathan deed.


Rysha Volantis

Hij wist wel wat hij deed. "Ik merk het." Sprak ze fluisterend tegen hem terug. Hij streek langs haar wang en zoende haar weer op haar lippen. Daarna zei hij dat zij hem ook best mocht aanraken en dat ze niet snel iets verkeerds deed bij hem.
"Ik weet niet goed wat ik moet doen... wat vind je fijn?" Vroeg ze nu aan hem en ze keek hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 22:58

Nathan Gerono

Ze daagde hem nog meer uit en hij haalde langzaam adem, hij moest een beetje moeite doen om van haar af te blijven nu, maar ze zat iets van hem vandaan dus kon hij zijn handen wel thuis houden. Zijn blik gleed langzaam over haar heen, ze zag er zo ontzettend goed uit. Ze had echt een geweldig lichaam. 'Wat ben je met mij van plan?' vroeg hij nu aan haar, aan zijn stem was te horen dat hij dit heerlijk vond en dat ze hem echt enorm uitdaagde.

Koning Stephen Lahero

'Dat begrijp ik. Ik vind alles fijn, echt,' zei hij zacht. Hij pakte haar hand vast en hij liet die via zijn borstkas naar zijn buik glijden, hij glimlachte naar haar. 'Echt alles,' zei hij zacht. 'Het stelt mij gerust en het houdt mij rustig, het is alleen maar goed als jij mij aanraakt,' legde hij haar uit. Als hij veel uit zou leggen zou ze hem begrijpen, dat vond hij belangrijk. Ook als ze in de toekomst nog vaker samen zouden moeten zijn, dan kende ze elkaar tenminste een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 23:07

Elvira Solore

De glimlach rond haar lippen was behoorlijk breed, toch was ze helemaal ontspannen en rustig. Hij vroeg haar wat ze met hem van plan was. Daardoor gingen haar schouders iets omhoog en daarna weer naar beneden.
"Dat weet ik nog niet, maar dit is wel een goed begin." Vertelde ze hem met een uitdagende stem. Ze wachtte gewoon geduldig, wanneer het water koud zou worden, zou ze wel weer wat anders verzonnen hebben, waarschijnlijk.


Rysha Volantis

Hij vond alles fijn en pakte haar hand en liet die van zijn borst naar zijn buik glijden en daarna bevestigde hij het nogmaals. Het stelde hem gerust en het was alleen maar goed als ze het deed, hierdoor glimlachte ze naar hem. "Oké, zeg het wel alsjeblieft als ik iets doe wat niet fijn is." Gaf ze aan. Haar vingers gleden over zijn huid heen, heel zacht en voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 23:11

Nathan Gerono

Ze wist het nog niet, maar dit was een goed begin. Hij grijnsde even, hij vond haar echt heel erg leuk. 'Als je het mij maar niet te moeilijk maakt,' zei hij plagend tegen haar. Hij legde zijn hand nu toch op haar been neer en hij liet zijn vingertoppen langzaam over haar huid heen glijden, hij kon het niet laten, ze daagde hem veel te erg uit en hij vond het heerlijk om de grenzen op te zoeken, daar genoot hij gewoon van.

Koning Stephen Lahero

'Dat doe ik, echt,' zei hij zacht tegen haar. Hij voelde haar vingers nu over zijn huid heen glijden en hij ademde diep in. Hij zoende haar weer, hij liet zijn handen ook over haar lichaam heen glijden, hij wilde haar hele lichaam leren kennen en hij nam daar ook de tijd voor. Als ze het rustig aan zouden doen, zou het voor haar alleen maar fijner zijn. 'Kom,' zei hij zacht. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee naar de bank, hij ging zitten en hij trok haar naar zich toe. Hij zoende haar weer zacht, heel rustig en toch vol gevoel. Zo was hij gewoon, hij kon ook niet doen alsof.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 23:15

Elvira Solore

"Oh, maar ik ga het je heel moeilijk maken, zo moeilijk dat het enige wat je aan het einde nog wilt, is mij verslinden." Haar stem klonk hees en zelfs wat verlangend. Hij legde zijn hand op haar been en streelde er overheen, het zou te makkelijk zijn om hieraan toe te geven. Ze trok haar been weg. "Nee, Nathan." Ze keek hem nu doordringend aan. "Wachten." Beval ze hem nu.


Rysha Volantis

Na een tijdje moest ze met hem mee komen, hij pakte haar hand en nam haar mee naar de bank. Hij ging zitten en ze nam plaats op zijn schoot. Weer werd ze gezoend. Haar vingers gleden over zijn rug heen en ze zat heel erg dicht tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 23:19

Nathan Gerono

Door wat ze zei schoot zijn hartslag omhoog. Hij keek haar verlangend aan, ze trok haar been weg en ze zei dat hij moest wachten. Het was meer een bevel, maar dat maakte hem helemaal niets uit. Hij deed wat ze vroeg, nu keek hij haar alleen nog maar verlangend aan. Hij wist niet wat ze allemaal van plan was met hem, maar dat ze het hem zo moeilijk ging maken, vond hij heerlijk.

Koning Stephen Lahero

Haar zachte vingers gleden over zijn rug heen en hij voelde haar lichaam tegen zijn koude lichaam aan. Hij verlangde echt heel erg naar haar, maar gelukkig kon hij zichzelf wel aardig in houden. Hij liet zijn vingers over haar been heen glijden, langzaam steeds iets verder naar binnen en daarna streelde hij haar zacht. Hij wist heel goed hoe moeilijk hij het zichzelf maakte, maar hij wilde er de tijd voor nemen en hij wilde er ook gewoon van genieten. Voor hem was dit geen toneelstukje, hij wist wel dat het moest van Lucius, maar hij wilde dit zelf eigenlijk ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 23:25

Elvira Solore

Ineens kwam ze omhoog uit het bad en stapte ze eruit. "Droog je me af? Het mag alleen als de handdoek het enige is wat ik voel." Ze was ontzettend bazig, maar ze vond dit echt fantastisch, dit was gewoon waar ze ontzettend van genoot.


Rysha Volantis

Stephen maakte echt wel gevoelens in haar los, wat hij allemaal deed... ze bevatte het haast niet en zodra zijn hand haar begon te strelen, kreunde ze, ze sloot haar ogen en leunde zwaar tegen hem aan. Haar handen lagen stil en ze voelde alleen nog maar zijn hand die ervoor zorgde dat ze helemaal warm werd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 23:30

Nathan Gerono

Ze kwam overeind en hij liet zijn blik weer over haar heen glijden, door wat ze zei knikte hij langzaam. 'Natuurlijk,' zei hij daarna. Hij kwam langzaam overeind, pakte een handdoek en hij zette een stap naar haar toe. Hij had de neiging haar vast te pakken en heftig te zoenen, maar hij deed het niet. Hij keek haar alleen maar kort verlangend aan, daarna begon hij haar voorzichtig af te drogen, zonder haar ook maar één keer aan te raken. Alleen de handdoek gleed langzaam over haar huid heen.

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar kreunen en daardoor glimlachte hij, hij vond het fijn dat hij haar kon laten genieten. Ze leunde tegen hem aan en hij ademde diep in. Hij merkte dat hij dit niet volhield zo, hij pakte zachtjes haar hand vast en hij legde die op zijn broek neer. Ze hoefde van hem echt niets te doen, maar zo zouden ze wel een beetje aan elkaar wennen, op een goede manier, bovendien hield hij het dan ook wat makkelijker vol. Hij bleef zelf gewoon doorgaan en hij zoende haar zacht in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 23:36

Elvira Solore

Haar ogen twinkelden toen hij braaf deed wat ze zei. "Hmm..." Mompelde ze zachtjes, het was heerlijk. Ze sloot haar ogen weer en genoot van de zachte handdoek over haar lichaam heen. Daarna pakte ze de handdoek van hem over en begon ze hem droog te maken. Wanneer ze achter hem stond, raakten haar lippen zacht zijn schouders aan.


Rysha Volantis

Haar hand werd vastgepakt en weer neergelegd. Hij zoende weer in haar hals en ze besloot met haar vingers voorzichtig op ontdekkingsreis uit te gaan, langzaam opende ze zijn broek en gleden haar vingers er zacht overheen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 23:41

Koning Stephen Lahero

Nu kreunde hij zacht door wat ze deed, hij werd er ook meteen iets gretiger van, maar hij vond het alleen maar heel erg fijn. Hij zoende haar weer, het was verlangend, maar nog wel gewoon rustig. Hij was ook best wel rustig, ondanks dat hij toch echt heel erg naar haar verlangde. Hij wist dat hij kalm moest blijven en door wat ze deden lukte dat ook wel, gelukkig. Ze deed alles nog heel erg voorzichtig, maar hij was alleen maar blij dat hij haar wat gerust kon stellen en haar de tijd kon geven.

Nathan Gerono

Ze leek het wel fijn te vinden en zodra hij klaar was pakte ze de handdoek van hem aan en voelde hij de stof op zijn huid. Daardoor ademde hij diep in, ze maakte het hem nu al heel moeilijk en dit zou niet zo snel ophouden, waarschijnlijk. Hij had geen idee hoe lang ze dit wilde doen en wat ze allemaal nog meer in gedachten had, maar hij wist dat Elvira hem echt helemaal gek kon maken. Hij voelde heel zacht haar lippen op zijn huid en hij kreunde zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/3/2015, 20:55

Rysha Volantis

Ze drukte haar lichaam haast helemaal tegen Stephen aan, het ging automatisch, ze begon het ook te willen, ze wilde heel erg graag weten hoe het zou voelen allemaal, het begon haar nu zelfs fijn te lijken. Ze begon nu zijn broek uit te trekken.


Elvira Solore

Hij kreunde door haar lippen op zijn huid en daardoor grijnsde ze zachtjes. Ze legde de handdoek nu weg, en liep zonder om te kijken naar de slaapkamer toe.
"Ga liggen." Zei ze tegen Nathan. Ze maakte een van de strikken los van de gordijnen en keek even uitdagend in de richting van Nathan. Ze streek met het lintje heel even over haar eigen lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/3/2015, 21:08

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar lichaam dicht tegen zich aan en hij ademde diep in. Hij zou zo graag willen dat hij het helemaal niet lekker en fijn vond, maar dat was niet zo. Hij vond het juist heel erg fijn. Ze begon zijn broek uit te trekken en hij keek haar verlangend aan. Ze leek het zelf ook te willen, waardoor het voor hem alleen nog maar leuker werd. Hij zoende haar weer zacht, daarna tilde hij haar simpel op en legde hij haar op de bank neer. 'We gaan het heel rustig aan doen, oké? Als je pijn hebt moet je het zeggen...'

Nathan Gerono

Ze liep weg, hij staarde haar na en door wat ze zei ademde hij trillend in. Hij had ontzettend veel moeite om haar niet vast te grijpen en te zoenen en dat was ook duidelijk te zien. Dit was hij echt niet gewend. Uiteindelijk stapte hij toch naar haar toe, hij kon zich normaal aardig inhouden, maar nu niet, hij zoende haar heel heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/3/2015, 21:20

Rysha Volantis

Ze zoende hem terug, dit keer wat losser en meer ontspannen. Hij zei dat ze het heel rustig aan gingen doen en als ze pijn had, moest ze het hem zeggen. Ze werd door hem opgetild, ze hield hem stevig vast en lag niet veel later op de bank.
"Ik zal het zeggen." Haar stem klonk hees.


Elvira Solore

Hij stapte op haar af en zoende haar heel heftig. Ze zoende hem net zo heftig terug, maar bond met het lint zijn handen stevig aan elkaar. Daarna beëindigde ze de zoen heel abrupt weer en trok hem met een stevige greep naar het bed en bond zijn armen vast.
"Je moet luisteren." Gromde ze hem nu toe. Ze pakte zijn gezicht stevig vast en keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/3/2015, 21:29

Koning Stephen Lahero

Ze zou het zeggen, daardoor glimlachte hij even. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar zacht, daarna drong hij zo rustig mogelijk bij haar naar binnen, het koste hem heel veel moeite, maar het ging wel redelijk. 'Gaat het?' vroeg hij aan haar, zijn stem trilde lichtjes en hij keek haar verlangend maar ietwat bezorgd aan. Dit was voor hem ook heel erg nieuw en hij wilde zo voorzichtig mogelijk zijn.

Nathan Gerono

Hij werd gelukkig terug gezoend, hij ging er volledig in op en opeens zaten zijn handen vast. Hij werd meegesleurd naar het bed en vastgebonden. Ze zei grommend dat hij moest luisteren. 'Oh, ik doe ontzettend mijn best...' zei hij mompelend tegen haar. Hij deed echt zijn best, maar hij vond het ook heerlijk om zich te laten gaan. Maar dit was iets wat hij niet gewend was en dat was eigenlijk ook wel heel erg leuk. Nu had ze zijn volledige aandacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/3/2015, 21:42

Rysha Volantis

Ze voelde hem langs haar gezicht strijken en daarna werd ze weer gezoend door hem. Ze voelde wat hij deed en ze zette zich even schrap en pakte hem stevig vast, maar daarna ging het weer en ontspande ze wat meer. Hij vroeg haar of het ging, daardoor keek ze hem even aan. "Ja, het gaat wel, echt." Vertrouwde ze hem toe. Ze legde haar hand even op zijn wang


Elvira Solore

"Nog niet genoeg." Zei ze tegen hem en haar ogen twinkelden. Ze liet nu zijn gezicht zachtjes los en liet haar vingers strelend over zijn borst heen glijden, ze wilde nog iets proberen, maar besloot het eerst hierbij te laten, het deed al genoeg met hem. Ze bleef zijn lichaam strelen en zoende hem op zo'n manier zodat ze overal rode zuigplekken achterliet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/3/2015, 21:46

Koning Stephen Lahero

Het ging echt, daardoor glimlachte hij even. Hij voelde haar vingers op zijn wang en hij keek haar diep in haar ogen aan, daarna zoende hij haar weer heftig en verlangend. Hij bewoog rustig, maar het koste hem moeite. Hij moest zich echt aardig inhouden, hij had lang gewacht en hij was enorm uitgedaagd, maar het lukte nog redelijk. Hij liet zijn lippen naar haar hals glijden en hij sloot zijn ogen om zichzelf een beetje rustig te houden.

Nathan Gerono

Hij deed nog niet genoeg zijn best, hij werd losgelaten en hij voelde haar handen over zijn borstkas heen glijden, hij sloot zijn ogen en hij slikte door wat ze deed. Dit had hij nog nooit meegemaakt, niemand had dit ooit bij hem voor elkaar kunnen krijgen. Hij kreunde diep en hij bewoog zijn handen een beetje, hij kon alleen helemaal niets nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/3/2015, 21:59

Rysha Volantis

Ze merkte dat dit geen toneelspel meer was, dit was gewoon echt en anders... het voelde fijn en ze vond het leuk met Stephen. Heel erg leuk... Zijn lippen voelde ze in haar hals en ze begon langzaam wat mee te bewegen, ze vond het niet eens heel erg pijnlijk, het viel haar echt alles mee.


Elvira Solore

Hij kreunde diep en ze merkte hoe hij zijn handen probeerde te bewegen, ze grijnsde weer en kwam langzaam bovenop hem zitten. Ze liet hem in haar glijden en bewoog langzaam en zacht.
"Nu kun je niet anders." Zei ze hem nu en ze pakte zijn gezicht weer vast om hem ook zacht te zoenen. Ze wilde het gewoon zacht doen en lief en als hij niet naar haar wilde luisteren, dan moest het maar zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/3/2015, 22:04

Koning Stephen Lahero

Ze leek het niet zo erg te vinden, het werd alleen nog maar intenser en hij ademde diep in. Hij zoende haar weer en hij werd steeds iets heftiger. Als ze het niet kon hebben zou hij het vanzelf merken, maar hij wist dat hij het niet constant rustig kon doen, dat hield hij nu nooit meer vol. Hij sloot zijn ogen weer en hij ging eigenlijk volledig op in wat ze deden, alsof alle gedachten geblokkeerd werden, het voelde eigenlijk heel erg fijn.

Nathan Gerono

Ze kwam op hem zitten en ze bewoog heel langzaam en zacht, hij kreunde heel diep. Ze zei dat hij nu niet anders kon, zijn gezicht werd vastgepakt en ze zoende hem zacht. Hij ging er direct heftig op in, zijn hele lichaam trilde en hij keek haar na de zoen heel erg verlangend en doordringend aan. 'Ik geloof niet dat zacht doen heel erg mijn ding is,' zei hij, zijn stem klonk laag en trilde ook heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/3/2015, 22:08

Rysha Volantis

Het werd iets anders, heftiger, maar het bleef eigenlijk wel goed gaan, ze sloeg haar armen nu om de hals van Stephen heen en bleef dicht tegen hem aan bewegen. Het voelde gewoon goed...



Elvira Solore

Hij zoende haar heftig terug en hij trilde. Hij keek haar daarna verlangend en doordringend aan. Hij geloofde niet dat zachtjes doen zijn ding was. "Ik leer het je." Vertelde ze. Ze streelde zacht langs zijn wang, nu was alles wat ze deed lief en doordringend. Ze streelde zachtjes langs zijn keel en pakte hem daarna daar voorzichtig vast, ze drukte hem in de kussens en zoende weer vol liefde, wanneer hij heftiger werd, kneep ze zijn keel lichtelijk dicht. Het was gewoon een spelletje van haar, zelf zou ze dit ook niet heel erg veel langer op deze manier kunnen volhouden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/3/2015, 22:11

Koning Stephen Lahero

Toen hij zijn hoogtepunt bereikte bleef hij even stil boven haar hangen. Hij haalde diep adem, langzaam werd hij weer wat helderder. 'Gaat het?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij kwam van haar af en hij raapte zijn kleding op, hij trok zijn broek aan en hij knoopte zijn overhemd dicht. Het voelde toch wat ongemakkelijk. Hij merkte dat hij nu ook weer aan Fay dacht, was het slecht dat hij dat net helemaal niet had? Eigenlijk wel, hij voelde zich schuldig.

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het hem zou leren. Ze streelde langs zijn gezicht en hij werd vol liefde gezoend, maar zodra hij heftiger werd kneep ze zijn keel dicht. Hij werd letterlijk gedwongen om rustig te doen, maar hij was er gewoon niet goed in. Het was heel erg geforceerd, waarschijnlijk zou het een hoop tijd kosten voor hij dit een beetje normaal zou kunnen doen. Hij bleef enorm trillen, zijn lichaam was dit niet gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum