Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 17:16

Damion Nario

Ze nam duidelijk geen genoegen met wat hij zei, ze zei dat ze wel iets kon hebben, ze had genoeg, maar hij nog niet. Ze kwam wel van hem af en hij keek haar daardoor wat vragend aan, wat was ze van plan? Het werd hem opeens duidelijk en nu kreunde hij diep en kneep hij zich ogen dicht. 'Oh, Fay,' mompelde hij heel zacht. Voor het eerst was echt te zien dat hij het heel erg lekker vond, dit zou wel helpen. Hij zou hier alleen nooit om vragen, maar het leek de enige makkelijke manier te zijn voor hem. Hij ademde diep in, zijn borstkas ging heftig op en neer en hij merkte dat het nu snel ging. Hij zei haar naam als waarschuwing, gehaast en wat buiten adem, want daarna kon hij zichzelf niet meer inhouden en bereikte hij nogal heftig zijn hoogtepunt. Hij trilde helemaal, het was echt heel erg lang geleden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 17:21

Koningin Fay Lahero

Hij mompelde eerst haar naam, hij leek het heerlijk te vinden en dat stimuleerde haar alleen nog maar meer om door te gaan, om hem nog meer te laten genieten. Ze vond het leuk om te doen en zelf eigenlijk ook wel lekker. Het ging snel, hij leek wel gek te worden. Ze hoorde haar naam weer, maar ze bleef doorgaan en toen hij eenmaal klaar was, slikte ze met moeite. Ze kwam overeind en besloot allereerst haar mond te spoelen, daarna keek ze hem weer aan.
"Ik denk dat we nu allebei genoeg hebben gehad, of niet?" Vroeg ze lichtelijk triomfantelijk aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 17:23

Damion Nario

Ze bleef gewoon doorgaan, hij was dit duidelijk niet gewend. Helemaal niet zelfs. Ze kwam overeind en hij bleef uitgeput liggen. Hij keek haar weer aan door wat ze zei en hij grijnsde een beetje. 'Ja, voorlopig wel,' zei hij. Hij voelde zich geweldig. Normaal had hij nooit zo'n opgelucht gevoel, maar dit was heerlijk, het was echt heel erg fijn. Hij kwam langzaam overeind en hij trok zijn ondergoed aan, daarna streek hij langs haar gezicht en zoende hij haar even, het was langzaam en wat uitgeput. 'Bedankt,' mompelde hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 17:30

Koningin Fay Lahero

Hij kwam overeind, ze voelde zijn vingers langs haar gezicht strelen en ze zoende hem zachtjes terug. Hij bedankte haar. Ze glimlachte hierdoor.
"Jij ook bedankt..." Fluisterde ze aan hem terug en ze keek hem even doordringend aan. Ze had het echt fijn gevonden en ze had niet eens spijt, ze wist dat ze het nodig had en daarom deed ze het ook. Dat was de reden dat ze dit deed...
Daarna liep ze heupwiegend naar de kamer toe en zocht daar wat kleding uit van vroeger een jurk, maar wel een andere dan die ze altijd droeg, deze was kort aan de voorkant en had een uitdagend uiterlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 17:32

Damion Nario

Ze bedankte hem ook en hij grijnsde een beetje, hij was blij dat ze het echt fijn vond. Ze liep weg van hem en hij staarde haar een beetje aan, daarna trok hij zijn nieuwe kleding aan. Het zat echt perfect. Hij ruimde de badkamer op en daarna liep hij de slaapkamer weer in, hij keek even naar haar. 'Je ziet er geweldig uit... je straalt helemaal,' fluisterde hij. Hij schonk een glas water in en hij gaf het haar aan, zelf nam hij ook een paar slokken. Hij was nu toch wel aardig moe, ook door het vechten van vanmiddag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 17:57

Koningin Fay Lahero

Ze knoopte haar jurk dicht en Damion zei dat ze er geweldig uitzag, ze straalde helemaal. "Ik voel me ook geweldig. Veel beter en v eel sterker dan eerst." Gaf ze aan. Hij schonk een glas water in voor haar en ze pakte die met een glimlach van hem aan. Ze dronk er rustig van en gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 18:01

Damion Nario

Ze gaf hem een knipoog en daardoor grijnsde hij weer een beetje. Hij liet zich op de bank zakken en hij keek weer naar haar, zijn blik gleed over haar geweldige lichaam heen. Hij glimlachte een beetje door zijn eigen gedachten en hij schudde zijn hoofd. 'Genoeg actie voor vandaag, geloof ik. Het is lang geleden dat ik zo moe ben geweest,' zei hij grijnzend. 'Kan ik een wijntje voor je inschenken?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 18:05

Koningin Fay Lahero

Ze plofte naast hem neer op de bank en legde net als de vorige keer haar benen weer in zijn schoot.
"Wat zit je nou smerig te lachen?" Vroeg ze hem, ze had het wel opgemerkt. Hij geloofde dat het genoeg actie was voor vandaag. Het was lang geleden dat hij zo moe was geweest.
"Het is zeker lang geleden dat ik me zo goed heb gevoeld." Vertelde ze aan hem terug. Hij vroeg of hij een wijntje in kon schenken voor haar.
"Graag."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 18:08

Damion Nario

Ze wilde weten wat hij smerig zat te lachen, daardoor grijnsde hij. 'Niets, het zijn mijn gedachten, daar heb jij niets mee te maken,' plaagde hij haar een beetje. Hij was echt blij dat het zo goed klikte tussen hun. Ze wilde graag een wijntje en het was lang geleden dat ze zich zo goed had gevoeld. 'Voor mij ook, geloof ik,' zei hij eerlijk. Hij schonk wijn voor hun in en hij gaf het glas aan, hij dronk wat van zijn wijn en daarna liet hij zijn handen over haar benen glijden. Hij ging nu iets verder dan eerst, maar hij deed verder niet echt iets, hij had wel even genoeg gehad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 18:16

Koningin Fay Lahero

Het waren zijn gedachten en daar had zij niets mee te maken. "Ach, toe nou... het ging over mij, ik zag het." Zei ze tegen hem terug. Hij gaf aan dat het voor hem ook lang geleden was. Ze knikte eventjes en pakte haar glas wijn aan. Zijn handen gleden over haar benen en dit keer zat ze veel ontspannender.
"Is het raar als ik me niet eens schuldig voel? Ik bedoel, de oude Fay zou overlopen van het schuldgevoel." Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 18:17

Damion Nario

Hij grinnikte een beetje. 'Ik zal je morgen laten zien waar ik aan dacht, oké?' vroeg hij plagend aan haar. Ze vroeg of het raar was dat ze zich niet eens schuldig voelde. Hij schudde langzaam zijn hoofd. 'Ik denk niet dat het echt raar is... Stephen heeft je toch een soort van toestemming gegeven? Het is goed voor je. Hij heeft daar nu Rysha en jij bent hier tenminste niet alleen en je bent weer langzaam jezelf aan het worden. Dat is toch goed?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 18:27

Koningin Fay Lahero

Hij zou het haar morgen laten zien, haar ogen twinkelden hierdoor. "Graag." Zei ze tegen hem. Hij schudde zijn hoofd, hij vond het niet raar en Stephen had toestemming geven.
"Maar ik heb hem wel gezegd dat ik het niet wilde, dat ik het zo lang mogelijk vol zou houden. Nu ben je hier Ă©Ă©n dag en ik geef al toe." Vertelde ze aan hem. "Ja, het is fijn om weer mezelf terug te vinden." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 18:37

Damion Nario

'Hm, dat is wel zo, maar je hebt wel vandaag je gevoelens met hem besproken, dus ik vind dat het logisch is... Ik geloof niet dat hij het je kwalijk zal nemen..' Zei hij zacht tegen haar. Ze was er wel blij mee, dat was het belangrijkste. Hij dronk van zijn wijn en daarna keek hij haar weer aan,ze was nu helemaal ontspannen. 'Je bent echt een geweldige vrouw, Fay....' Zei hij zacht. Hij meende het echt, ze had een geweldig aansprekend karakter en ze was ook nog eens beeldschoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 18:44

Koningin Fay Lahero

Hij vond het logisch en dacht niet dat Stephen het haar kwalijk zou nemen. "Ik hoop inderdaad van niet..." Zei ze zachtjes tegen hem terug, dit keer was zij degene die haar glas wijn in een teug achterover gooide. Damion vertelde haar dat ze een geweldige vrouw was.
"Dankjewel, dat is lief van je..." Ze had er nog een man bij die haar begeerde, waar lag dat toch aan? Stephen, Nathan en nu ook Damion. Het gaf haar wel een ontzettend zelfverzekerd gevoel, maar was ze dan echt zoveel leuker dan de rest/
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 18:51

Damion Nario

Ze hoopte dat Stephen het haar niet kwalijk nam, maar hij ging er vanuit dat het niet zo was. Het kon bijna niet en het zou ook niet echt heel erg eerlijk zijn. Ze goot haar wijn achterover en hij besloot het zelf maar hier bij te houden. Hij was al heel erg moe, hij hoefde het niet nog erger te maken door te veel te drinken. Dat was ook niet echt nodig, hij wilde alert blijven voor als er echt iets gebeurde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 18:58

Koningin Fay Lahero

"Wil je vannacht in een lekker bed slapen?" Vroeg ze hem nu met een lichte grijns. Ze gaapte even en rekte zichzelf wat lui uit, het was gewoon tijd om op tijd naar bed te gaan, ze zette haar lege glas weg en keek Damion nog eventjes aan, ze glimlachte naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 19:01

Damion Nario

Ze vroeg of hij deze nacht in een lekker bed wilde slapen. 'Dat zou ik heel erg fijn vinden...' Zei hij grijnzend tegen haar. Het leek hem heerlijk, ook al kon hij altijd wel slapen. Het was toch iets fijner voor zijn spieren om in een bed te liggen, dat was toch echt wat beter. Hij kwam zelf ook overeind en hij trok zijn kleding weer uit, hij had nu al zin in morgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 19:30

Koningin Fay Lahero

Ze knipoogde even naar hem toen hij aangaf dat hij het heel erg fijn zou vinden. "Vooruit dan maar, omdat jij het bent." Plaagde ze hem nu. Hij trok zijn kleding al uit. Zelf begon ze de jurk die ze net had aangetrokken weer los te maken. Ze legde hem netjes weg en kroop in het grote bed. Ze keek nog even naar Damion met een glimlach.
"Welterusten." Zei ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 20:11

Damion Nario

Ze ging in bed liggen en hij deed daarna hetzelfde. Hij kwam bij haar liggen maar hij hield duidelijk afstand. Hij waardeerde het dat hij hier mocht slapen, maar toch leek het hem voor zichzelf iets beter om nu nog wat afstand te houden, het was sinds een lange tijd dat hij zo'n klik had met iemand en hij wilde er voor zorgen dat hij niet heel veel moeite kreeg met het naar huis gaan als Stephen terug kwam. 'Slaap lekker...' Mompelde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 20:28

Koningin Fay Lahero

Ze merkte dat hij afstand hield, maar eigenlijk vond ze dit zelf ook wel een beter idee. Ze wilde niet te gehecht aan hem raken, dat was niet nodig. Ze hield zelf ook afstand van hem, maar in haar slaap kroop ze toch naar hem toe en in de ochtend werd ze wakker met haar hoofd op zijn borst en haar armen om hem heen. Ze knipperde even met haar ogen en gaapte even, ze kwam langzaam overeind en ze keek naar Damion, het was wel echt een hele knappe vent...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 20:56

Damion Nario

Hij had ergens ver weg wel gemerkt dat er iemand tegen hem aan lag, maar dat voelde eigenlijk wel fijn dus liet hij het gewoon zo. Hij werd in de ochtend wakker omdat hij zich bekeken voelde en toen hij zijn ogen opende zag hij dat het Fay was. Hij grijnsde daarom even. 'Zit jij zomaar naar mij te staren?' Vroeg hij haar plagend. Zijn stem klonk schor en hij schraapte zijn keel even. Hij kwam wat overeind en hij keek haar aan, hij wilde haar eigenlijk zoenen, maar hij deed het niet. 'Ik wil vanmiddag Stephen schrijven, zodat hij weet dat alles in orde is... Maar misschien wil je eerst zelf contact met hem opnemen...' Zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 21:03

Koningin Fay Lahero

Hij opende zijn ogen eigenlijk al best gauw en vroeg haar of ze zomaar naar hem zat te staren. Ze grinnikte eventjes. "Ja, dat mag ik vast wel. Hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg ze ineens vanuit het niets, hij leek veel jonger dan haar.
Hij gaf aan dat hij Stephen wilde schrijven om te zeggen dat alles in orde was, maar misschien wilde ze hem eerst schrijven. "Ja, graag, anders krijgt hij een rolberoerte denk ik." Sprak ze met een kleine grijns. Ze kwam uit bed en besloot maar meteen wat te gaan schrijven.

Lieve Stephen,

Dit moment kwam al veel sneller dan ik dat eigenlijk had gewild... ik had het gevoel dat ik het nodig had om mezelf te vinden en dat klopte ook eigenlijk wel. Ik voel me nu beter, sterker en veel minder onzeker.
Ik heb het met Damion gedaan... ik weet eigenlijk niet eens of het eenmalig was of niet... ik hoop niet dat je het heel erg vind, jij blijft altijd speciaal en ik hou zoveel van je, dat zal nooit verdwijnen.

Liefs, Fay


Ze stuurde de brief weg en keek om naar Damion. "Als ik jou zo zie krijg ik zin om te gaan schilderen." Sprak ze met een grijns, dat kon ze niet eens, maar hij zou een prachtig portret zijn... zijn gebruinde huid in de witte lakens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 21:15

Damion Nario

Ze wilde weten hoe oud hij was, daardoor grijnsde hij even. 'Ik denk ongeveer net zo oud als jij bent... Ik ben gewoon nooit opgegroeid...' Zei hij tegen haar. Hij hoorde wel vaker dat hij er jong uit zag. Ze schreef een brief naar Stephen en hij bleef gewoon in bed liggen. 'Waarom?' Vroeg hij lachend aan haar toen ze zei dat ze zin kreeg om te schilderen. Er kwam een brief terug van Stephen en daardoor keek Damion haar wat afwachtend aan.

Lieve Fay,

Maak je geen zorgen. Ik vind het niet erg, zolang jouw gevoelens voor mij maar niet veranderen. Ik ben blij dat er iemand is die voor je kan zorgen en die er voor zorgt dat jij je goed voelt. Die je geeft wat je nodig hebt, omdat ik dat soms niet kan. Dat is waarom ik hem heb laten gaan. Damion heeft iets waardoor ik het idee heb dat hij bij je past. Ik hou van je, heel erg veel.

Stephen
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/6/2015, 21:23

Koningin Fay Lahero

"Dat geloof ik niet, je lijkt veel jonger." Zei ze tegen hem terug. Hij zei dat hij gewoon nooit was opgegroeid, ze grinnikte hierdoor zachtjes.
"Hmm... je wilt niet weten hoe goddelijk je erbij ligt zo..." Mompelde ze hem toe en ze gaf hem een knipoog.
Ze opende vol afwachting de brief van Stephen, grinnikend las ze die door. Hij kon haar soms behoorlijk verrassen, het was dus eigenlijk al voorbedachte rade van hem dat dit zou gebeuren.

Lieve Stephen,

Soms ben je echt heel verrassend, dat je het nog in je hebt... Het klikt inderdaad, je hebt gelijk. Dit had je dus eigenlijk van te voren al een beetje gepland, je bent gek, maar wel ontzettend leuk....

Liefs,
Fay

Ze voelde zich weer helemaal verliefd zo, dit was echt leuk, het voelde echt goed op deze manier. Ze deed een druppeltje van haar eigen parfum op de brief, voor Stephen.


Rysha Volantis

Ze had het echt wel heel erg zwaar met haar dikke buik, ze lag nu ook maar gewoon languit op bed, niet echt heel erg veel zin om veel te gaan doen, het belemmerde haar zo erg.
"Ik voel me net een olifant..." Mopperde ze, Stephen was bezig met het schrijven naar Fay. Ze vond het niet erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/6/2015, 21:30

Damion Nario

Ze zei dat ze het niet geloofde en daardoor grijnsde hij weer. Ze vond dat hij er goddelijk uit zag zo. 'Ach,' Zei hij en hij haalde zijn schouders even op. Hij wist dat hij niet hoefde te klagen, maar hij vond het zelf niet zo heel bijzonder. Ze schreef Stephen terug en hij kwam overeind. 'Zullen we zo eten en dan trainen?' Vroeg hij aan haar.

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte door de lieve brief van Fay en hij keek even naar Rysha. Haar opmerking liet hem grijnzen. 'Ik geloof niet dat ik er iets aan kan doen, helaas...' Zei hij tegen haar. Daarna schreef hij weer naar Fay.

Lieve Fay,

Ja, ik had hier stiekem misschien wat op gehoopt. Als het goed gaat tussen jullie en het voelt voor jullie allebei goed dan wil ik aan hem vragen of hij het ziet zitten om te blijven, zodat jij niet meer alleen bent als ik weg ben. Ik hou heel veel van je en door jouw geur zou ik willen dat je nu bij mij was.

Heel veel liefs,

Stephen
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum