Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 00:46

Elvira Solore

Haar ademhaling schoot omhoog toen ze zijn lippen over haar onderbuik voelde, ze merkte dat hij zijn best deed en dat liet haar grijnzen, toch liet ze zich niet zo snel verleiden, ze kon zich veel en veel beter inhouden dan Nathan. Ze vond het wel lekker, maar dat kon je horen aan haar ademhaling en aan haar zachte gekreund.


Koningin esmeralda Fullbright

"Oh, Jay, het is zo lief dat je dat zegt... maar het komt ook allemaal door jou, jij maakt me vrolijk, jij zorgt ervoor dat ik straal, dat ik blijf vechten..." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze voelde zijn lippen in haar nek.
"Niet te ver gaan, Jay..." Fluisterde ze hem wel toe, haar blik gleed naar Killian.
"Ik ben zo blij dat je het hem wilt leren... dat is echt iets voor jullie samen." Glimlachte ze breed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 00:50

Nathan Gerono

Hij hoorde zachte aanwijzingen dat ze het lekker vond, maar het was duidelijk dat ze veel controle over zichzelf had. Daardoor kwam hij overeind. Hij liet zijn hand langzaam over haar been glijden, hij streelde haar heel kort en heel zachtjes, daarna hield hij op en zoende hij haar langzaam en uitdagend. 'Ik zou willen dat ik mezelf zo goed in de hand had als jij... maar het komt wel, ik krijg je wel,' fluisterde hij. Opnieuw streelde hij haar, deze keer iets heftiger en iets onverwachtser.

Koning Jay Fullbright

'Maar ik doe dat omdat jij zo geweldig bent,' zei hij grijnzend. Ze fluisterde daarna dat hij niet te ver moest gaan en hij ging iets dichter bij haar liggen. 'Het spijt mij, ik kan er niets aan doen. Ik heb nu al weer zin in je...' fluisterde hij, maar het was wel eerlijk. Esmeralda zou het toch wel merken. Hij keek weer naar Killian, de jongen had nog niets door. 'Natuurlijk, in vind het leuk,' zei hij daarna over het zwaardvechten, aardig enthousiast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 01:05

Elvira Solore

Ze keek naar Nathan toen hij overeind kwam en ze voelde zijn hand over haar been glijden. Hij streelde haar en ze beet op haar lip en sloot haar ogen. Daarna zei hij fluisterend dat hij zou willen dat hij zichzelf zo goed onder controle had, maar het kwam wel, hij kreeg haar wel.
"Succes daarmee." Haar stem schoot omhoog door wat hij daarna deed, ze had het niet verwacht.


Koningin Esmeralda Fullbright

"We hebben een hele goede invloed op elkaar." Glimlachte ze naar Jay. Hij ging dichter bij haar liggen en zei dat het hem speet, maar dat hij er niets aan kon doen, hij had nu alweer zin in haar. Ze streelde hierdoor even langs zijn wang.
"Morgen weer, Jay... anders red ik het niet." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij zei daarna dat hij het leuk vond om het te leren aan hun zoon.
"daar ben ik heel blij om."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 01:08

Nathan Gerono

Ze wenste hem succes, maar hij kon horen dat wat hij deed haar echt niet koud liet. Hij grijnsde een beetje, hij drukte zijn lippen weer zacht op haar buik, maar daarna ging hij toch verder. Hij zou haar gek maken en dan stoppen om haar hetzelfde gevoel te geven als hij nu had. Hij wist duidelijk wel wat hij deed, hij sloot zijn ogen en hij bouwde het heel langzaam op, maar hij hield haar heel erg goed in de gaten. Na een tijdje stopte hij en keek hij uitdagend op naar haar, verder deed hij niets.

Koning Jay Fullbright

Ze streek langs zijn wang en zei dat ze het morgen weer zouden doen, anders redde ze het niet. 'Ik weet het,' fluisterde hij. Zijn lichaam dacht er alleen wat anders over, hij wist ook niet waar het nu in eens vandaan kwam. Hij liet langzaam zijn hand over haar lichaam glijden. Hij hield Killian wel in de gaten, maar die was echt niet met hun bezig. 'Ik weet het, ik zie hoe vele plezier het jou doet als ik zo met hem omga,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 01:23

elvira Solore

Hij bouwde het langzaam op en ze vond het heerlijk, langzaam maar zeker begon ze te kronkelen en echt te genieten en na een tijdje hield hij op en keek hij haar uitdagend aan.
Het eerste wat ze deed was haar ogen sluiten, haar ademhaling weer rustig maken en daarna keek ze grinnikend naar Nathan.
"Helaas... heb ik dan toch meer ervaring dan jij?" Vroeg ze hem plagend.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist het, daardoor knikte ze even, dat was genoeg. Als hij het maar wist. Hij zag hoeveel plezier hij haar deed als hij zo met Killian omging.
"Ik hoop dat je er zelf ook nog een beetje plezier in hebt, dat zou ik fijn vinden." Glimlachte ze hem nu toe. Ze sloot haar ogen even en genoot van alles.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 01:26

Nathan Gerono

Hij staarde haar verbaasd aan, hij schudde zijn hoofd. Hij kon zich alweer amper inhouden en ze leek nergens last van te hebben, hij begreep er niets van. 'Dat kan ik mij bijna niet voorstellen... en ik dacht dat ik mijzelf aardig in kon houden...' fluisterde hij. Zijn stem klonk verlangend, hij moest zich alweer enorm beheersen, maar Elvira had nergens last van. Hij zoende haar weer heftig, hij pakte haar hand vast en hij liet die naar zijn broek glijden,ze moest voelen wat ze met hem deed. Hij trok haar weer dichter naar zich toe, zijn ademhaling ging een stuk sneller dan normaal. 'Wat doe je met mij?' vroeg hij, zijn stem klonk enorm verlangend. 'Ik wil je, nu...'

Koning Jay Fullbright

'Dat komt wel goed, echt wel,' fluisterde hij. Hij wilde haar net weer aanraken toen Killian verscheen, hij voelde zich lichtelijk betrapt, al had Killian natuurlijk niets door. Hij grijnsde kort, dit was waar Esmeralda hem voor waarschuwde. 'We gaan zo terug, vriendje. Morgen beginnen we met wat oefeningen, vanavond regel ik een zwaard voor je,' zei hij tegen zijn zoon.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 09:16

Elvira Solore

Hij kon het zichzelf bijna niet voorstellen. "Ik heb het aangeleerd, Nathan, ik heb ooit een man gehad die mij dat leerde en soms komt het best van pas." Plaagde ze hem nu wat. Hij zoende haar nu heftig en pakte haar hand, die werd op zijn broek gelegd en ze grinnikte daardoor even zachtjes. Hij vroeg haar wat ze met hem deed.
"Dit wilde je toch?" Vroeg ze uitdagend. Hij wilde haar, nu. Daardoor begon ze zijn broek los te maken en drukte ze haar lippen heftig op de zijne.


Koningin Esmeralda Fullbright

Killian kwam er weer aan en Jay gaf aan dat ze zo terug gingen en dan begonnen ze morgen met oefenen. Esmeralda glimlachte breed.
"Vind je het spannend?" Vroeg ze een beetje plagend aan haar zoontje. Ze pakte even nog iets te eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 11:07

Nathan Gerono

Ze vertelde dat ze het geleerd had en het kwam van pas. Daardoor keek hij haar uitdagend aan. 'Je vond het leuk om te leren en nu ga jij het bij mij doen hé...' Zei hij grijnzend. Dan zou hij gaan proberen om haar helemaal gek te maken, het zou waarschijnlijk nogal heftig worden, maar dat vonden ze allebei leuk. Zo erg was het dus niet. Ze zei dat dit toch was wat hij wilde en hij knikte langzaam. 'Het is heerlijk,' mompelde hij. Ze maakte zijn broek los en hij ging heftig in op de zoen, maar hij hield het wel vol passie en liefde. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 11:26

Elvira Solore

Hij raadde dat ze het leuk vond om te leren en dat ze het nu bij hem ging doen. "Precies." Zei ze hem nu met een knipoog. Ze wist dat hij er tegenin zou gaan, maar het gaf uitdaging en spanning, hetgeen wat Nathan zocht en waar zij ook wel van genoot.
Nathan vond het heerlijk en ze glimlachte hierdoor breed, het was toch fijn dat hij dat zei tegen haar. De zoen was vol passie en liefde en ze trok zijn broek langzaam uit. Ze ging weer liggen en trok hem bovenop haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 12:10

Nathan Gerono

Ze deed alles bijzonder langzaam, al kon dat ook wel aan hem liggen. Ze ging liggen en hij werd bovenop haar getrokken. Hij streek langs haar wang en daarna drong hij bij haar naar binnen. Hij ademde diep in, daarna zoende hij haar zacht en weer vol liefde. Hij wilde laten zien dat hij het ook zo kon. Hij hield dan wel van heftige dingen en van alles wat nieuw was, maar hij moest toegeven dat hij heel veel voor Elvira voelde en dat wilde hij haar graag laten merken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 12:40

Elvira Solore

Hij streek langs haar wang en drong daarna bij haar naar binnen. Ze werd zachtjes en vol liefde door hem gezoend. Ze vond het heerlijk, dit was gewoon fijn en vertrouwd en zo hoefde ze nergens over na te denken, zo voelde het goed. Ze zoende met hem mee en kreunde zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 12:43

Nathan Gerono

Ze ging mee in de zoen en hij hoorde haar zachtjes kreunen. Hij hield het contant zo zacht en hoewel het lang duurde, vond hij het echt heerlijk. Toen ze klaar waren liet hij zich naast haar zakken en hij drukte nog kort zijn lippen op die van haar. Hij pakte haar hand vast en hij ademde diep in. Dit voelde veel beter. Het leek wel alsof ze steeds meer zijn hart veroverde, hij begon haar steeds iets leuker te vinden en ze was al zo leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 14:00

Elvira Solore

Hij was zo zacht en lief, hier genoot ze misschien nog wel het meeste van, dit was heerlijk en ze voelde zich zo ontzettend op haar gemak. Toen hij klaar was, zakte hij naast haar neer en kreeg ze nog een kusje, daarna pakte hij haar hand vast, ze draaide zich op haar zij en keek naar hem.
"Volgens mij heb ik vandaag veel van je twijfels weggenomen, of niet?" Vroeg ze hem nu met een lieve glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 14:39

Nathan Gerono

Ze draaide zich naar hem toe en ze zei dat ze vandaag veel van zijn twijfels had weggenomen. Daardoor glimlachte hij weer. 'Ja, heel veel... Ik had dit nooit verwacht, maar ik vind het ontzettend fijn...' Fluisterde hij. Dit gaf hem veel meer vertrouwen in alles. Misschien was Elvira wel genoeg voor hem. Ze had vandaag laten zien dat ze in ieder geval heel erg veel met hem kon. Hij streek langs haar hals. 'Ik hou van je...' Zei hij zacht, maar vol betekenis. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 17:47

Elvira Solore

Hij zei dat ze heel veel twijfels had weggenomen, hij had het nooit verwacht, maar hij vond het ontzettend fijn.
"Ik moet zeggen dat ik het eerst niet aandurfde met je, ik heb het nog nooit zelf gedaan, maar het was wel leuk. Ik denk dat dit het stukje uitdaging is wat we nodig hadden." vertelde ze met een glimlach. Hij streek langs haar hals en zei dat hij van haar hield, ze glimlachte hem liefdevol toe en drukte daarna zachtjes een kus op zijn lippen.


Koningin Fay Lahero

Het was wel erg moeilijk zo, nu ook Lilli hier rondliep in het kasteel. Maar ze wist wel dat het goed zat tussen hun twee, dat wist ze zeker. ze hield zich wel aan zijn regels. Ze zag hem alleen in de avond wanneer hij niet aan het werk was. Nu zat ze gebogen over haar idee van de ring. Ze had zo met Stephen afgesproken om dit te gaan regelen met hem, dan konden ze de ring gaan maken voor hun dochtertje, dit moest gewoon geregeld worden voor hij weer weg ging naar het zuiden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 18:18

Nathan Gerono

'Ik denk dat je gelijk hebt,' zei hij zacht. 'Je moet niet bang zijn dat ik het raar vind of dat ik mij ergens niet goed bij voel. Ik denk dat wij aardig ver kunnen gaan en ik heb best wel gekke dingen gedaan in mijn leven,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kreeg een zacht kusje van haar en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Zullen wij dan nu samen in bad of wil jij even naar buiten ofzo?' vroeg hij daarna plagend.

Koning Stephen Lahero

Hij werkte eigenlijk constant, hij vond het fijn dat hij dingen kon doen en hij kwam zo ook weer een beetje tot rust. Nu liep hij naar Fay toe, zodat ze aan de ring konden werken. Hij wist niet precies wat ze in haar hoofd had, maar het was belangrijk, want eigenlijk wilde hij morgen weg naar het zuiden en hij hoopte dat Faith dan niets zou voelen van wat er gebeurde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 18:29

Elvira Solore

Hij dacht dat ze gelijk had, ze moest niet bang zijn dat hij het raar vond of dat hij zich er niet goed bij voelde, ze konden ver gaan en hij had best wel gekke dingen gedaan in zijn leven.
"Behalve dit dan." Plaagde ze hem nu wat. Hij sloeg zijn armen om haar heen en vroeg of ze dan nu samen in bad gingen.
"Ja, dat is prima, ik voel me nu wel een beetje vies." Plaagde ze hem nu.


Koningin Fay Lahero

Stephen kwam nu naar haar toe, ze kwam even overeind om hem een kusje op zijn wang te geven.
"Ik wil je eerst uitleggen hoe het werkt, dan kunnen we daarna samen naar Nathan toe gaan, goed?" Vroeg ze hem met een glimlach. Ze wilde weten wat hij ervan vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 18:34

Nathan Gerono

'Nou, dit was ook niet iets dat mijn eerste voorkeur had,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze ging gewoon heel erg ver, maar hij vond het niet erg. Hij kon het wel hebben, het had wel iets. Ze wilde nu wel in bad, ze voelde zich vies. 'Hm, als we het in bad doen, zijn we meteen schoon,' plaagde hij haar. Waarschijnlijk vond ze het nu wel genoeg. Hij zoende haar nog kort en daarna kwam hij overeind. Hij voelde zichzelf toch ook wel wat vies.

Koning Stephen Lahero

Hij kreeg kort een kusje en daarna vroeg ze of ze eerst zou vertellen hoe het werkte en dat ze daarna naar Nathan gingen. Hij knikte, hij vond het goed. 'Vertel maar, ik ben heel erg benieuwd,' zei hij tegen haar. Hij had geen idee hoe dit allemaal werkte, maar hij wilde het wel graag weten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 18:43

Elvira Solore

Dit was niet zijn eerste voorkeur. "Dat is ook het probleem met jou, egoïstje." Plaagde ze hem nu weer eventjes. Als ze het in bad zouden doen, waren ze meteen schoon.
"Het is goed met je, Nathan, ik heb nu wel weer genoeg gehad." Lachte ze hem toe. Ze werd nog eventjes door hem gezoend en daarna kwam hij overeind. Ze kwam achter hem aan omhoog en liep naar de badkamer toe om het bad vol te laten lopen.


Koningin Fay Lahero

Hij knikte en ze moest het vertellen, want ze was heel erg benieuwd.
"Nathan smeed de ring en wanneer hij het vuur in is geweest en afgekoeld moet worden, is het onze beurt, het moet heel snel gebeuren, we moeten het vuur en het water bij elkaar brengen en de ring insturen." Ze ging nu tegenover hem staan en pakte zijn handen vast, ze bracht ze omhoog en legde haar handen er tegenaan.
"Op deze manier verzamelen we energie en daarna moeten we onze handen openen en het de ring insturen." Ze deed voor wat ze bedoelde en bracht haar handen tussen hun in, waar de ring zou komen te staan. Ze keek hem daarna even doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 18:48

Nathan Gerono

'Zo erg ben ik helemaal niet! Ik wil jou ook best laten genieten, maar ik vind het zelf ook heel leuk om aandacht te krijgen,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat het goed met hem was, ze had wel weer genoeg gehad. 'Wat gebeurt er als ik verder ga?' vroeg hij uitdagend aan haar. Hij kon het gewoon niet laten, voor hem was het echt niet klaar, het was nooit klaar. Hij had nog nooit echt genoeg gehad.

Koning Stephen Lahero

Ze legde het uit en zijn handen werden vastgepakt. Ze keek hem doordringend aan hij knikte langzaam. 'Ik hoop dat het werkt...' fluisterde hij. 'Ik vind het heel akelig dat ze alles voelt, dat is veel te gevaarlijk, zeker daar,' mompelde hij. 'Als dit werkt wil ik denk ik morgen vertrekken, voor hij helemaal kwaad wordt,' voegde hij er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 18:54

Elvira Solore

Hij was zo erg helemaal niet. Hij wilde haar best laten genieten, maar hij vond het zelf ook leuk om aandacht te krijgen. "Weet ik toch, schatje." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. Hij vroeg uitdagend wat er gebeurde als hij verder ging.
"Dan bindt ik je de rest van de dag vast op het bed en ga ik gewoon weg." Zei ze hem met een grijns. Ze stapte in het bad en haalde even diep adem, het water was heerlijk.


Koningin Fay Lahero

Hij hoopte dat het werkte. Ze knikte. "Ik hoop het ook... bij ons werkt het in ieder geval, misschien bij haar ook wel." Zei ze zachtjes. Als het zou werken, wilde hij morgen vertrekken. Ze slikte hierdoor even en beet op haar lip, morgen al... Het ging veel te snel allemaal. Ze slikte eventjes en knikte alleen even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 18:59

Nathan Gerono

'Daarvoor hou je te veel van mij,' zei hij tegen haar. 'Bovendien kom ik toch wel los,' zei hij grijnzend. Hij liet zich in het water zakken en hij sloeg zijn armen weer om haar heen. Hij zoende haar even zacht en daarna trok hij haar dichter tegen zich aan en bleef hij gewoon zitten. Het was heerlijk, hij voelde zich echt geweldig, het was lang geleden dat hij zich zo goed had gevoeld.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet dat het pijn doet en dat jij wilt dat ik hier blijf, maar als ik niet wegga, zal hij wel zorgen dat wij niet meer bij elkaar zijn. Hij zal ons kapot maken of jullie echt pijn doen, dat risico wil ik niet nemen,' zei hij zacht tegen haar. Hij kon het gewoon niet, daarvoor betekende zijn gezin veel te veel voor hem. 'Ik hoop gewoon dat het werkt en dat ze niet de pijn voelt...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 19:11

Elvira Solore

Hij zei tegen haar dat ze daarvoor teveel van hem hield. "Dat gaat niet om houden van, dat gaat erom dat je iets wilt wat ik niet wilt en als je dat doordramt, krijg je straf." Vertelde ze aan hem. Hij kwam bij haar zitten en trok haar dichter tegen zich aan. Ze vond het fijn. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en genoot.
"Hmm... dit is echt heerlijk." Zei ze fluisterend tegen hem.


Koningin Fay Lahero

Hij wist dat het pijn doet en at ze wilde dat hij bleef, maar als hij niet ging, kwamen er problemen. "Ik weet het, ik weet het heel erg goed... maar ik baal er zo van, we waren net zo gelukkig." Mompelde ze zachtjes tegen hem en ze kneep even zachtjes in zijn hand. Hij hoopte dat het werkte voor Faith, dat ze geen pijn zou hebben.
"Ik hoop het ook. Kom, dan gaan we naar Nathan toe." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 19:14

Nathan Gerono

Het ging niet om houden van, als hij doordramde kreeg hij straf. 'Als je zo door gaat, straf ik jou ook bij dingen die je fout doet,' zei hij doordringend tegen haar. Ze zei dat dit heerlijk was en daardoor glimlachte hij een beetje. 'Jij bent heerlijk,' plaagde hij haar. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar langzaam, hij hield het wel rustig. Hij wilde haar niet het idee geven dat hij dit deed om zijn zin te krijgen, dit deed hij om te laten zien dat hij van haar hield.

Heel ff snel eten
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/5/2015, 19:21

Elvira Solore

Als ze zo doorging, strafte hij haar ook voor dingen die ze fout deed. "Prima, doe dat maar." Zei ze hem nu, ze vond het niet erg. Hij gaf aan dat ze heerlijk was en ze grinnikte daardoor even zachtjes, hij pakte haar gezicht en zoende haar langzaam en rustig. Ze wist dat hij dit deed uit liefde, daarom zoende ze hem zacht en langzaam terug. Ze streek zachtjes langs zijn arm.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum