Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 25 van 33 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 16:04

Aron

Haar blik was veelzeggend en eigenlijk deed het misschien nog wel meer met hem dan haar geweldige lichaam. Hij vond een blik zo ontzettend belangrijk en de ogen van Aphrodite waren meer dan sprekend. Ze leek het echt heel erg fijn te vinden en voor hem was dat ook zo, met de dag werd ze leuker voor hem en leken ze meer verbonden te zijn, meer dan hij ooit gedacht had met iemand te kunnen zijn. Haar handen gingen wild door zijn haren heen en meteen zoende hij haar weer, het was echt heel erg fijn allemaal, waarschijnlijk zou dit nooit gaan vervelen.

Apollo

Hij was heel erg veel bij Chayenne, maar hij had nog steeds veel rust nodig, dus liet hij haar ook wel eens alleen. Het was ook beter om niet constant bij elkaar te zijn, waarschijnlijk. Hij was nog niet op krachten, al was het beter dan het eerst was. Hij had mensen dood moeten laten gaan omdat hij niets kon, mensen die hij anders geholpen had. Hij kreeg steeds meer van zijn krachten terug, maar hij merkte wat een slag dit op hem zelf was geweest en echt fijn vond hij het niet. Er was nu alleen niets meer aan te doen, hij kon het allemaal niet meer terugdraaien, hoe graag hij dat ook deed. Opeens hoorde hij Chayenne schreeuwen, al klonk het niet eens echt als haar, hij wist dat ze het was. Hij stond meteen in de keuken en hij keek haar bezorgd aan. ‘Wat is er?’ vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 18:48

Aphrodite

Wanneer ze een tijdje bezig waren, werd haar blik steeds dromeriger en leek ze steeds gekker op hem te worden, ze genoot ervan en vond het zo fantastisch... Ze werd weer door hem gezoend maar nu ineens duwde ze hem terug op het bed en bleef ze bovenop hem bewegen in een zittende houding.
Eens zien hoe lang hij dit kon weerstaan...


Chayenne Lahero

Per ongeluk gooide ze de prop die ze van het briefje had gemaakt voor Apollo's voeten die net aankwam en bezorgd vroeg wat er aan de hand was.
"Jij zei toch dat hij niet terug wilde komen? Nu snap ik waarom." Ze begon snuivend rond de tafel te ijsberen.
"Hij zat gigantisch in de schulden! Echt enorm... Dit is een brief waarin staat dat ons huis is ingevorderd, aangezien hij de huur niet meer kon betalen. En maar zeggen dat alles zo goed ging." Gromde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 18:53

Aron

Eigenlijk ging het nog best wel rustig, maar hij vond het echt geweldig. Op deze manier hoefde het niet echt ruw te gaan, zo kon hij er ook enorm van genieten. Er waren gewoon heel erg veel dingen die hij leuk vond. Hij werd eigenlijk uit het niets terug geduwd op het bed, waardoor hij haar even verbaasd en vragend aankeek, maar al heel snel werd hem duidelijk wat ze deed. Hij keek haar diep in haar ogen aan, maar daarna klemde hij zijn kaken op elkaar en sloot hij zijn ogen. Zijn ademhaling versnelde nu heel erg en het duurde ook niet lang voor hij zijn hoogtepunt bereikte. ‘Jemig…’ mompelde hij daarna zacht, nog wat buiten adem.

Apollo

Ze was duidelijk heel erg boos en hij bukte langzaam voorover om de prop op te pakken. Hij las de brief kort door en daarna keek hij haar weer aan. ‘Je weet dat we wel een oplossing vinden, je moet niet boos op hem zijn… dit is vast niet wat hij wilde en hij wilde waarschijnlijk zo lang mogelijk goed voor jou kunnen zorgen,’ zei hij zacht tegen haar. Hij legde de brief op tafel neer en hij sloeg zijn armen om haar heen. ‘Je kunt altijd bij mij terecht en als je dat niet wilt vinden we wel een andere oplossing, dat beloof ik je…’ zei hij zacht. Hij begreep wel dat ze hier heel erg van baalde, dat kon hij zich goed voorstellen. Maar ze moest zich realiseren dat hij wel goed voor haar zou zorgen, altijd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 19:00

Aphrodite

Hij leek echt heel erg te genieten en daardoor duurde het ook niet lang voor hij zijn hoogtepunt bereikte. Ze hoorde hem mompelen, hij was buiten adem. Daardoor grinnikte ze zachtjes en ging ze weer naast hem liggen.
Ze streek zacht over zijn borst heen en keek naar hem. "Ik vind je echt heel erg leuk, Aron..." Fluisterde, juist ook omdat hij haar niet zo aanbad als de rest van de mannen, hij bleef zichzelf...


Chayenne Lahero

"Maar ik moet morgen mijn huis al uit... Hoe ga ik zo snel al mijn spulletjes pakken?" Vroeg ze hem beteuterd. Ze voelde zijn armen om haar heen en daardoor leunde ze tegen hem aan, ze kon altijd bij hem terecht en als ze dat niet wilde, vonden ze wel een oplossing, dat beloofde hij.
"Ik wil met je mee..." Mompelde ze zachtjes. Ze legde haar handen op zijn wangen en keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 19:05

Aron

Ze grinnikte door zijn moeizame gemompel en daardoor keek hij haar grijnzend aan. Ze kwam weer bij hem liggen en hij voelde haar vingers over zijn borstkas heen glijden. Het was best een aangenaam gevoel. Ze keek op naar hem en hij keek haar diep in haar ogen aan, ze zei dat ze hem echt heel leuk vond, waardoor hij glimlachte. ‘Gelukkig maar,’ zei hij plagend tegen haar. Hij drukte kort zijn lippen op die van haar. Hij vond haar ook heel erg leuk, eigenlijk was het best fijn dat er iemand was die heel erg duidelijk tegen hem was, maar het wel vergaf als hij belachelijke dingen deed. Er viel met haar wel over te praten en dat waardeerde hij, daardoor zou hij ook eerder naar haar luisteren. Als iemand alleen maar kwaad werd, was het voor hem juist leuker.

Apollo

Ze moest morgen al het huis uit en ze vroeg hoe ze zo snel haar spullen moest pakken. ‘Ik help je… we kunnen vragen of je moeder ook meehelpt, dat doet ze vast graag…’ zei hij tegen haar. Ze gaf daarna eigenlijk meteen al aan dat ze met hem mee wilde, waardoor hij diep inademde. Hij vond het duidelijk lastig, nog steeds. Ze waren nu wel even samen, maar echt lang was het nog niet en haar meenemen zou een enorme impact op hem hebben. Als ze op aarde woonde, was het voor hem gewoon een stuk vrijer, maar hij wist dat hij dit moest accepteren en hij moest er ook aan wennen. Hij was alleen zo bang dat hij haar teleur zou stellen. ‘Je bent welkom, al moet ik er wel een beetje aan wennen, denk ik…’ zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 19:13

Aphrodite

Hij maakte een plagende opmerking en daardoor gaf ze hem een stomp. "Dit is zo'n moment dat ik eigenlijk precies hetzelfde van jou wil horen, Aron." Zei ze nu tegen hem. Toch lag er wel een plagende uitdrukking in haar ogen, ze bedoelde het niet verkeerd, maar ze zou het absoluut niet erg vinden als hij tegen haar zei wat hij van haar vond.


Chayenne Lahero

Hij zou haar helpen en ze konden vragen of haar moeder ook wilde helpen. Op haar woorden dat ze met hem mee wilde gaan, gaf hij niet eens direct antwoord. Hij zei daarna zacht dat ze wel welkom was, maar dat hij eraan moest wennen.
Ze zuchtte daardoor.
"Met andere woorden: Je wilt het nog gewoon niet en het lijkt je geen goed idee." Zei ze hem nu. Ze was behoorlijk tegendraads ineens, maar dat kwam door alles wat er zo snel in haar leventje gebeurde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 19:19

Aron

Hij kreeg een stomp van haar en daardoor grinnikte hij, hij wist heel goed wat ze wilde horen en dat maakte ze nog even duidelijk. Hij pakte haar vast en hij zoende haar heftig, maar vol gevoel en passie. ‘Zegt dat niet genoeg?’ vroeg hij daarna aan haar. Hij keek haar even glimlachend aan, daarna kwam hij overeind en raapte hij zijn kleding bij elkaar. Ze konden helaas niet de hele dag in bed blijven liggen, al klonk dat idee helemaal niet zo heel erg verkeerd.

Apollo

Door wat ze zei keek hij haar doordringend aan. ‘Nee, met andere woorden, ik heb je graag bij mij in de buurt maar dit is een stap die ik nog nooit genomen heb en het geeft mij een enorm benauwend gevoel, maar ik heb alles voor je over dus wil ik mij daar graag overheen zetten,’ zei hij tegen haar. ‘Maar als je zo’n pesthumeur hebt laat ik je wel lekker alleen,’ zei hij daarna. Hij verdween ook direct, hij had hier geen zin in en hij kon er ook duidelijk totaal niet tegen als iemand inging tegen wat hij zei, niet op zo’n manier. Misschien was hij ook gefrustreerd door alle tegenslag van de afgelopen dagen, dat kon heel goed, want daar kon hij ook niet goed mee omgaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 19:27

Aphrodite

Ze werd vastgepakt door Aron en hij zoende haar heftig, de zoen was ook vol met passie en daardoor kreunde ze zacht. Hij vroeg haar of dat genoeg zei.
"Ja..." Fluisterde ze. Ze kreeg weer een glimlach rond haar lippen.
"Maar ik hoor het wel heel graag van je." Plaagde ze nu, ze wilde gewoon dat hij het met woorden zei.
Hij kwam overeind en raapte zijn kleding bij elkaar, daardoor slaakte ze een zucht, oké, de plicht riep en ze moest ook echt uit bed. Daardoor kwam ze ook overeind en zocht ze naar een mooie jurk in de kast.


Chayenne Lahero

Hij vertelde haar hoe het zat en hij gaf aan dat hij alles voor haar over had en hij wilde zich er overheen zetten. Maar door haar pesthumeur, liet hij haar alleen.
Zodra hij weg was stonden de tranen weer in haar ogen en zakte ze op de grond.
"Het spijt me, Apollo, ik voel me gewoon ontzettend klote en dat reageer ik op jou af... ik zou het heel erg lief van je vinden als je het wilde proberen, echt." Zei ze nu en ze hief haar hoofd omhoog naar de lucht.
"Het spijt me... ik weet gewoon niet wat ik met mijn gevoelens aanmoet...." Fluisterde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 19:32

Aron

Het zei wel genoeg, maar ze hoorde het toch graag van hem. ‘Ik vind je heel erg leuk, Aphrodite…’ zei hij nu tegen haar. Hij kon haar horen zuchten omdat ze uit bed moest, maar ze kwam wel overeind en ze zocht naar een jurk. Zijn blik gleed langzaam over haar lichaam heen en hij had een glimlachje op zijn gezicht staan. Ze was echt heel erg mooi. Hij maakte zijn broek dicht en hij trok zijn shirt aan, daarna ging hij weer op haar bed zitten en keek hij weer naar haar.

Apollo

Hij hoorde Chayenne eigenlijk al meteen haar excuses aanbieden en hij ademde een paar keer diep in en uit. Hij bleef een paar seconde wachten, maar daarna stond hij weer voor haar en pakte hij haar vast, hij trok haar tegen zich aan. ‘We gaan je spullen bij elkaar pakken en dan kom je met mij mee, oke?’ vroeg hij nu zacht aan haar. Hij wilde haar helemaal geen pijn doen, maar soms werd het hem gewoon even te veel en kon hij alleen nog maar weggaan om een paar seconde helder na te kunnen denken en in te zien dat hij anders tegen dingen aan moest kijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 19:40

Aphrodite

Eindelijk zei hij het en daardoor gaf ze hem een knipoog.
"Grote jongen, Aron." Plaagde ze hem nu vrolijk, daarna was haar aandacht weer op de kast gericht. Ze pakte af en toe wat uit de kast, maar hing het met dezelfde vaart dan weer terug. Ze zuchtte even en had uiteindelijk de jurk te pakken die ze zocht. Het was van blauw zijde en zat strak rond haar lichaam. Ze trok hem aan en keek weer naar Aron met een glimlach.


Chayenne Lahero

Het duurde even, maar toen was Apollo weer terug. Ze werd tegen hem aangetrokken en hij zei dat ze haar spullen gingen pakken en dan ging ze met hem mee, daardoor pakte ze hem nog steviger vast.
"Dankjewel, Apollo, je bent veel te lief voor mij!" Zei ze nu, weer een stukje vrolijker tegen hem.
"Het spijt me wel... ik lig alleen nog zo overhoop met mezelf... ik kan er niet echt wat aan doen." Sprak ze schuldig tegen hem, misschien was dat ook wel de reden dat ze niet sprak, dan zei ze toch alleen maar verkeerde dingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 19:45

Aron

Ze plaagde hem nog even en hij schudde grijnzend zijn hoofd. Ze had uiteindelijk een jurk gevonden, maar hij was alleen maar naar haar lichaam aan het staren, pas toen ze zich naar hem toedraaide keek hij haar weer aan. ‘Je bent wel echt verschrikkelijk lekker hoor,’ zei hij tegen haar, hij had een plagende grijns op zijn gezicht staan en hij kwam langzaam overeind. ‘Nu heb ik alweer zin,’ zei hij daarna uitdagend tegen haar. Hij pakte haar vast en hij trok haar tegen zich aan, maar hij wist heel goed dat ze allebei genoeg te doen hadden en eigenlijk kon hij zich uitstekend inhouden, wat je misschien wel niet zo snel van hem zou zeggen. Als het nodig was, hield hij het vrij makkelijk vol.

Apollo

Hij werd steviger door haar vastgepakt en ze bedankte hem, hij kreeg ook nog te horen dat hij veel te lief voor haar was, waardoor hij glimlachte. Hij vond van niet, hij vond dat hij nog lang niet lief genoeg voor haar was. Het speet haar wel, maar ze lag overhoop met haarzelf. ‘Dat begrijp ik wel en ik neem het je ook niet echt kwalijk, soms kan ik er alleen niet zo goed mee omgaan en dan is het beter om mij even alleen te laten…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Kom, we hebben nog genoeg te doen, we pakken je spullen bij elkaar,’ zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 19:51

Aphrodite

Hij zei tegen haar dat ze verschrikkelijk lekker was. "En ik heb mijn haar nog niet eens gedaan, maar dat was je waarschijnlijk niet eens opgevallen." Plaagde ze. Hij kwam overeind met de woorden dat hij alweer zin had en ze snoof daardoor even, al twinkelden haar ogen. Ze werd vastgepakt en tegen hem aangetrokken, ze sloeg haar armen om zijn nek en keek hem diep in zijn ogen aan.


Chayenne Lahero

Hij begreep wel dat ze er nog mee overhoop lag en hij nam het haar ook niet kwalijk, soms kon hij er alleen niet zo goed mee omgaan. Ze glimlachte daardoor. "Daar hebben we allemaal wel eens last van." Glimlachte ze hem toe. Ze zouden haar spullen pakken. Ze gaf hem nog een zachte en lieve zoen en liep daarna naar boven, naar haar kamer. Ze pakte twee grote tassen en begon daar haar kleding in te proppen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 19:55

Aron

‘Dat maakt helemaal niets uit, je bent ontzettend mooi,’ zei hij tegen haar, met een glimlachje op zijn gezicht. Ze snoof door wat hij zei, maar hij zag heel goed dat haar ogen twinkelden, ze vond het waarschijnlijk alleen maar leuk dat ze dit met hem deed en dat was ook precies wat hij nodig had. Anders zou hij zich kapot gaan vervelen en was het voor hem zo klaar, maar met haar zou dat niet zo zijn. Hij voelde haar armen om zijn nek heen en de diepe blik die hij van haar kreeg zorgde ervoor dat hij haar meteen heftig zoende, het was gretig, maar ook vol passie.

Apollo

Ze hadden daar allemaal wel eens last van en daardoor glimlachte hij, hij was blij dat ze er nu verder geen groot probleem van maakte, want dat zou hij vervelend vinden. Hij kreeg nog een zoen van haar die voor hem veel te snel voorbij was. Hij liep met haar mee, ze begon haar kleding in tassen te stoppen en hij stond er maar een beetje bij, hij had geen idee wat hij moest doen. ‘Kan ik je ergens mee helpen?’vroeg hij dus ook zacht aan haar. Hij legde even zijn hand op haar rug neer en hij streek zacht met zijn vingers heen en weer, hij wilde haar graag helpen, met alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 20:04

Aphrodite

Doordat ze hem zo aankeek, werd ze gezoend, dit keer merkte ze heel erg duidelijk dat haar hart een sprongetje maakte en deze zoen was misschien wel weer geweldiger dan die allemaal daarvoor. Vurig zoende ze terug, Ze kon echt heel erg ontspannen door hem.



CHayenne Lahero

Hij liep met haar mee naar boven toe en hij vroeg of hij haar ergens mee kon helpen, ze voelde zijn hand op haar rug en ze bleef heel even stil staan om hiervan te genieten.
"Zou je mijn sieraden willen inpakken?" Vroeg ze aan hem. "Alles kan in dit tasje." Ze gaf hem een wat kleiner tasje aan en wees naar het tafeltje waar kris kras wat sieraden op lagen.
"Is het de bedoeling dat ik daar alleen jurken draag?" Vroeg ze nu aan hem, aangezien ze haar moeder in nog niets anders had gezien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 20:08

Aron

Na een tijdje hield hij op, omdat hij gewoon aan zichzelf merkte dat hij zo weer met haar het bed in kon duiken en dat was niet de bedoeling. ‘We moeten even wat dingen voor onszelf gaan doen,’ zei hij dus ook zacht tegen haar. Hij liet haar los en hij nam iets afstand van haar, wel met een glimlachje op zijn gezicht. Hij streek nog even langs haar gezicht, maar daarna was het wel weer genoeg geweest, anders zouden ze echt niet meer van elkaar afblijven en dat was niet de bedoeling. ‘Ik moet nog een hoop regelen vandaag, maar ik zie je wel weer als ik klaar ben, is dat goed?’ vroeg hij nu.

Apollo

Ze vroeg of hij haar sierraden in wilde pakken en hij knikte meteen, ze wees naar het kastje en hij pakte het tasje van haar aan. Hij begon de spullen er in te doen en ze vroeg of het de bedoeling was dat ze daar alleen maar jurken aanhad, waardoor hij langzaam opkeek. ‘Nou… de meeste goden zijn wel aardig ouderwets…’ zei hij nu tegen haar. Hij geloofde niet dat er iemand was die geen jurken droeg. ‘Bovendien bevalt dat mij ook goed,’ zei hij daarna met een plagende grijns op zijn gezicht. Misschien iets te goed, maar dat maakte niet zo veel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 20:16

Aphrodite

Hij stopte de zoen en zei nu dat ze even wat dingetjes voor hunzelf moesten gaan doen, ze glimlachte daardoor en knikte even.
"IK denk dat het ook verstandig is." Knikte ze met een grijns. Ze werd losgelaten door hem en ze voelde hoe hij nog een keerl angs haar gezicht streek. Hij moest die dag nog een hoop dingen doen. Ze knikte.
"Ik ga mijn dochter wat kledingsadvies geven." Sprak ze met een grijns. Ze drukte nog een klein kusje op zijn lippen en verdween weer.


Chayenne Lahero

Apollo zei dat de meeste goden nogal ouderwets waren, bovendien bevielen jurken hem ook wel goed.
Ze keek naar zijn plagende grijns en ontspande weer wat meer. "Oké, dan laat ik de rest wel hier." Ze haalde haar schouders even op.
Daarna kwam Aphrodite ineens tevoorschijn.
"Lieverd, laat al die kleren en sieraden toch lekker hier, we gaan samen winkelen vandaag. Neem alleen je persoonlijke spulletjes mee." Sprak haar moeder met een glimlach.
"Serieus? Oké, leuk." Chayenne was hier wel enthousiast voor te maken, aangezien ze al heel lang niet meer gewinkeld had, bovendien zag haar moeder er verschrikkelijk mooi uit altijd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 20:19

Apollo

Hij had niet eens door dat Aphrodite er ineens was, al voelde hij dat meestal wel aan. Nu niet, hij was met zijn hoofd nog half ergens anders, hij was een beetje afwezig door alles. Pas toen hij haar stem hoorde keek hij langzaam op, met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Ze zouden gaan winkelen en Chayenne leek dat wel een leuk idee te vinden. ‘Ik zal jullie alleen laten, veel plezier,’ zei hij zacht tegen de twee, daarna vertrok hij meteen. Hij kwam Aron vrij snel tegen, de god vertelde hem dat het hem toch wel speet wat er gebeurd was en dat hij niet wilde dat zoiets nog een keer voorkwam, hij zou niet meer zo achterlijk doen. Apollo was hem dankbaar, maar nog steeds werd hij er niet echt vrolijker van en besloot hij maar gewoon alleen in zijn kamer te gaan zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 20:29

Aphrodite

Ze wandelde de hele dag door de stad met haar dochter. Ze hadden samen de meest prachtige jurken gekocht, geld speelde toch geen rol voor haar. Later waren ze naar een juwelier gegaan en zochten ze naar mooie glimmende sieraden die bij haar dochter pasten en tot slot hadden ze ook nog schoenen gekocht. Het voelde echt als een moeder dochter uitje en Aphrodite was heel erg blij met dit moment samen. Het maakte haar vrolijk en gelukkig. Bij Chayenne thuis zochten ze nog wat persoonlijke spulletjes uit en Chayenne trok een van de jurken aan die ze samen met haar moeder had uitgekozen. Hij was zachtgroen en maakte haar ogen nog feller. Het was een lange jurk met een hoge split, verder was hij wel heel erg hooggesloten, maar juist dat maakte het misschien nog wel heel erg sexy. Ze droeg diamanten pinnetjes in haar haren die haar krullen naar een kant brachten over haar schouder heen en aan haar voeten had ze zilveren hakken. Aphrodite keek bewonderend naar haar.
"Wauw, wat ben je mooi!" Zei ze tegen haar dochter met een brede glimlach.
"Kom, zal ik je meenemen? In onze wereld ben je nog veel mooier, dan komt je uiterlijk tevoorschijn van een echte godin, of althans... halfgodin." glimlachte ze haar toe. Chayenne knikte. Het leek haar een leuk idee.
Ze namen de tassen mee en niet veel later stond ze voor een groot paleis. Chayenne keek haar ogen uit, maar ze had er niet eens de tijd voor. Het meisje was nu net als de goden wat groter, haar vormen leken ronder en perfecter, haar haren waren langer en haar ogen groter en meer sprekend. Aphrodite bracht naar naar de kamer van Apollo, maar liep daarna weg, dit was iets tussen hun twee.
Chayenne klopte aan op de deur en opende die daarna langzaam, zwaar beladen met al die tassen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 20:33

Apollo

Hij was eigenlijk bezig met van alles op aarde, hij nam papieren door, hij probeerde bij te houden wat er gebeurde op de wereld, maar hij kon het nog steeds niet zo snel als eerst, hij was langzamer en hij had nog wat weinig energie. Hij was allang blij dat het verder wel goed ging. Er werd op de deur geklopt en hij wilde net iets zeggen toen de deur al openging. Toen hij daar Chayenne zag staan brak er eerst een glimlach door op zijn gezicht, maar zodra hij haar goed zag, viel zijn mond bijna open van verbijstering. Ze was zo verschrikkelijk mooi. Hij kwam langzaam overeind en hij bleef naar haar staren. ‘Ik heb echt de beste keuze ooit gemaakt…’ zei hij zacht. Hij had haar al zo vreselijk mooi gevonden, maar hoe kon hij nu ooit nog van haar afblijven?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 20:38

Chayenne Lahero

De blik op zijn gezicht was geld waard. Zoals hij eerst vluchtig naar haar keek, maar daarna vol verbazing naar haar staarde. Ze glimlachte daardoor breed. Haar moeder had haar ook dingen vertelt over de liefde, over het liefhebben en het toneelspel eromheen dat je zo groot kon maken als je zelf wilde, maar wel echt moest houden. Ze zette daardoor de tassen neer op de grond, deed met haar voet de deur met een klik achter haar dicht en liep op Apollo af, heel sierlijk, iets wat ze nooit had gekund, maar hier ineens wel. Hij zei de beste keuze ooit gemaakt te hebben.
"Wat voor keuze?" Vroeg ze met twinkelende ogen, maar wel heel onschuldig. Ze legde haar vingers zachtjes onder zijn kin en zoende hem liefdevol en uitdagend door zacht op zijn lip te bijten. Die trucjes had ze allemaal van haar moeder, al paste ze het natuurlijk wel in haar eigen versie toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 20:49

Apollo

De manier waarop ze alles deed was nog nooit zo uitdagend geweest en alleen al de deur die dichtviel zorgde ervoor dat er tintelingen over zijn huid heen trokken. Ze kwam dichterbij, hij volgde elke beweging die ze maakte met zijn ogen, hij kon niet genoeg van haar krijgen ,ze zag er zo geweldig uit. Ze vroeg op een onschuldige manier welke keuze hij gemaakt had. ‘De keuze om voor jou te gaan, om jou mee te nemen hier naar toe,’ zei hij zacht. Hij voelde haar vingers onder zijn kin en hij keek omhoog naar haar, op dit moment kon ze alles met hem doen, het was echt niet normaal. Nooit eerder was hij zo in de ban van iemand geweest, op zo’n bijzondere manier. Misschien kwam het ook een beetje doordat ze de afgelopen dagen amper iets gedaan hadden, ze was verdrietig geweest en hij had haar alle ruimte willen geven, meestal zat je dan niet te wachten op lichamelijk contact. Hij bleef haar trouw, hij wilde haar zeker niet op zo’n moment zo veel pijn doen, maar het zorgde er wel voor dat ze nu verschrikkelijk veel met hem deed. Hij werd door haar gezoend, zodra ze op zijn lip beet had hij helemaal het gevoel dat hij gek werd en hij zoende haar enorm verlangend en gretig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 20:54

Chayenne Lahero

De manier waarop hij naar haar keek, gaf haar een enorme boost met zelfvertrouwen. Het deed har echt goed dat ze kon zien hoe erg ze hem om haar vinger gewikkeld had. Dat zij niet alleen zo gek op hem was, maar hij ook op haar.
"Mooi." Glimlachte ze toen hij de keuze uitlegde. Ze merkte dat hij haar verlangend en gretig terug zoende, ze begreep het ook wel, het was alweer een tijdje geleden. Ze zoende hem net zo gretig terug en probeerde al haar passie in de zoen te stoppen.
Na een tijdje stopte ze even. "Of had je het heel erg druk met je werk?" Vroeg ze plagend aan hem. Daarna trok ze hem met zich mee op het bed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 20:56

Apollo

De zoen stopte en hij keek aan waarom dat was, maar door wat ze zei brak er een grijnsje door op zijn gezicht. ‘Hiervoor mag je mij altijd storen, geen enkel probleem,’ zei hij tegen haar. Hij meende het ook echt, hiervoor mocht ze hem altijd storen, wakker maken, roepen… alles wat ze maar wilde. Hij werd met haar meegetrokken naar het bed en hij ademde diep in, hij wilde zichzelf wel in de hand houden. Hij herinnerde zich de vorige keer nog goed en hij wilde het niet zo ver laten komen. Ze hadden het er nooit over gehad, maar hij wist dat ze dat niet fijn vond, maar misschien had ze hem nu wel veel beter in de hand, dat kon goed. Zijn handen gleden meteen over de prachtige jurk heen en hij voelde hoe haar lichaam ook veranderd was. Het beviel hem duidelijk heel erg goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 4/11/2014, 21:05

Chayenne Lahero

"Het ergste is nog dat je het serieus meent." Sprak ze plagend tegen hem terug, ze hoorde aan de manier waarop hij het zei dat ze hem er waarschijnlijk zelfs voor wakker kon maken.
"Hmm... misschien is dit wel een goed chantagemiddel." Haar ogen twinkelden vrolijk en ze sprak ontzettend plagend tegen hem. Zijn handen gleden over haar jurk heen en ze ging comfortabel liggen op het bed.
"Waag het eens om hem kapot te maken." Sprak ze nu quasi streng tegen hem. Ze pakte zijn gezicht weer beet en zoende hem opnieuw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 4/11/2014, 21:12

Apollo

Ze zei dat het ergste nog was dat hij het serieus meende. ‘Dat is toch niet erg?’ vroeg hij nu grijnzend aan haar. ‘Ik kan mij niet voorstellen dat je het echt zo erg vindt. Voor jou is het ideaal, als jij hier zin in hebt hoef je nooit bang te zijn dat ik dat niet heb,’ zei hij lachend tegen haar. Ze zei dat dit misschien wel een goed chantage middel was en hij knikte langzaam. ‘Dat denk ik wel…’ zei hij daarna. Waarschijnlijk was het echt een goed chantagemiddel, maar niet alleen voor haar. Het gebeurde wel eens vaker dat er goden op die manier gechanteerd en verleid werden. De manier waarop ze streng tegen hem zei dat hij het niet moest wagen om de jurk kapot te maken, zorgde ervoor dat hij uitdagend naar haar keek. ‘Als dat gebeurt is het niet mijn schuld. Jij daagt mij zo vreselijk erg uit, ik kan er niets aan doen dat ik ongeduldig word van jou…’ zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 25 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 33 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 29 ... 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum