Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/1/2015, 23:31

Fay Fuego

Ze wist niet waarom, maar ze vond dit zo mooi.. zo waanzinnig mooi... Stephen voelde zich veilig bij haar, hij werd rustig door haar en zakte in slaap. Dit was puur vertrouwen in elkaar en het deed haar goed. Dit was een van de redenen waarom ze zoveel van hem hield, het wederzijdse vertrouwen in elkaar. Waarschijnlijk wist hij nu pas waarom ze het zo fijn vond om in zijn armen te liggen, want hij leek hetzelfde bij haar te hebben. Ze legde haar hoofd tegen het zijne aan en sloot haar ogen terwijl ze hem dicht tegen haar aan hield.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/1/2015, 23:33

Koning Stephen Lahero

Nu sliep hij wel goed, het was rustig, hij was duidelijk ontspannen en hij bleef heel dicht tegen haar aanliggen. Dat was ook niet zo heel gek, zijn lichaam was zo uitgeput dat hij haar warmte echt nodig had, anders werd hij misschien zelfs te koud. Hij wist dat hij veel kon hebben, maar ook zijn lichaam had een grens. Hij sliep heel erg lang door, hij was duidelijk ook ver heen, misschien had hij ook wat meer rust moeten nemen, hij wilde gewoon zo veel doen. Normaal stond hij vroeg op, maar nu sliep hij vrij lang door.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/1/2015, 23:39

Fay Fuego

Ze sliep heerlijk bij hem, maar merkte wel dat ze heel erg gloeide, dit was om Stephen warm te houden, om hem veel warmte te geven zodat hij lekker door kon slapen, ze wist dat hij het nodig had en daarom deed ze het ook. Wat laat in de ochtend werd ze wakker, ze had hem nog steeds in haar armen en ze bleef zo liggen, streelde zacht door zijn haren heen en wachtte af tot hij wakker zou worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/1/2015, 23:42

Koning Stephen Lahero

Hij voelde een hele zachte aanraking en daardoor opende hij rustig zijn ogen. Hij keek in het gezicht van Fay, waardoor hij meteen glimlachte. Hij lag nog helemaal tegen haar aan, waarschijnlijk had hij gewoon de hele nacht zo gelegen. Hij kwam langzaam iets overeind en hij streek langs haar gezicht. 'Ik hou van je,' fluisterde hij. Hij legde zijn hoofd weer dicht tegen haar aan, het lag gewoon veel te lekker, hij wilde nog helemaal niet opstaan. Hij wilde alleen maar bij haar liggen en verder niets doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/1/2015, 23:44

Fay Fuego

Hij keek naar haar en glimlachte, ze glimlachte vol liefde naar hem terug. Ze voelde hoe hij langs haar gezicht streek, hij hield van haar.
"Ik ook van jou... het is zo lief... je slaapt echt heel erg lief." Sprak ze hem zachtjes toe. "Nu weet je wat voor gevoel ik erbij heb... om zo vastgehouden te worden door je, het voelt echt fijn hé?" Vroeg ze hem glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/1/2015, 23:47

Koning Stephen Lahero

Ze hield ook van hem, ze zei dat het lief was, dat hij heel lief sliep. Daardoor grijnsde hij heel even. 'Nu weet ik het inderdaad... ik heb nog nooit zoiets gevoeld..' zei hij zacht. Het was heerlijk, hij vond het echt geweldig en het deed hem goed. Hij drukte heel zacht zijn lippen in haar hals, maar meteen stopte hij omdat hij wist dat het een spontane actie was, geen controle dus. Dat was niet goed. Hij kwam toch overeind en hij haalde een hand door zijn haar. 'Zullen we ons maar aankleden en wat gaan eten?' vroeg hij. Hij hoorde dat Faith ook geluid begon te maken, daardoor glimlachte hij even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/1/2015, 23:54

Fay Fuego

Hij zei dat hij het inderdaad nu wist, hij had zoiets nog nooit gevoeld. "Het is fijn." Glimlachte ze nu om het gevoel te beschrijven, ze voelde heel even kort zijn lippen in haar hals en ze glimlachte. Hij wilde aankleden en wat gaan eten. Ze knikte daardoor en kwam wat overeind toen ze Faith hoorde. Ze stond langzaam op en besloot haar eerst even iets te eten te geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/1/2015, 23:56

Koning Stephen Lahero

Hij haalde wat kleding uit de kast en hij trok zijn broek aan, daarna draaide hij zich om naar Fay. Ze gaf Faith te even en hij liet zijn blik onbewust over haar heen glijden, daarna keek hij weg. Controle, controle, hij moest er constant aan denken. Bij alles. Lucius had het duidelijk uitgelegd en hij wist dat het hem zou helpen, hij zou zich er beter door voelen. Hij keek dus ook naar de kast en hij knoopte zijn overhemd dicht, daarna draaide hij zich weer om. 'Zal ik wat te eten klaarmaken?' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 00:05

Fay Fuego

Ze zag hoe hij even naar haar keek en daarna ging zijn blik weer naar de kast. De Controle waar hij zich aan moest houden... ze begreep het wel, maar toch ook weer niet, ze wilde het wel eerst afwachten hoe dit verliep en hoe Stephen ermee om kon gaan. Hij vroeg om wat te eten klaar te maken en ze knikte.
"Graag, dan kleed ik me zo eerst even aan." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 00:07

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze zich dan eerst even aan zou kleden. 'Helemaal goed, tot zo,' zei hij, daarna liep hij weg. In de keuken begon hij wat eten klaar te maken, hij had zelf toch wel wat honger. Hij was aardig geconcentreerd bezig, ook al stelde het dan misschien niet zo veel voor. Hij zette het eten op tafel neer en hij glimlachte even, hij had niet gedacht om dit ooit nog mee te maken, op deze manier. Hij vond het echt heel fijn om hier te zijn, hij dacht dat het wel goed was voor iedereen. Ook voor Chayenne.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 00:29

Fay Fuego

Na het eten had ze een draagzak voor Faith gemaakt, zo had ze haar handen vrij en was het meisje toch dichtbij haar en had ze het warm genoeg. Ze zette haar erin, ze leek het wel leuk te vinden, gelukkig maar. Daarna keek Fay naar Stephen.
"Dus, wat was je van plan?" Vroeg ze hem nu met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 00:38

Koning Stephen Lahero


Fay verscheen, ze had iets slims bedacht om Fait bij zich te houden en ze vroeg nu aan hem wat het plan was. 'Ik wil vandaag graag doen wat jij wilt, dus vertel mij maar eens wat je leuk lijkt om te gaan doen. Ik doe overal aan mee...' Zei hij glimlachend tegen haar. Hij streek even langs haar gezicht, het wel heel beheerst. Daarna deed hij hetzelfde bij hun dochter, hij keek even naar haar voor zijn blik weer omhoog ging naar Fay. Hij was benieuwd naar wat ze wilde doen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 09:05

Fay Fuego

Hij wilde iets doen wat zij wilde, dus ze moest hem vertellen wat haar leuk leek, hij deed overal aan mee. Ze glimlachte en voelde hoe hij langs haar gezicht streek, daarna deed hij hetzelfde bij hun dochtertje. Ze glimlachte er liefdevol door, hij was toch zo'n ongelooflijke schat.
"Ik wilde wel eens op kraamvisite bij Jay en Esmeralda, lijkt je dat wat?" Vroeg ze hem nu. Ze konden nu samen toch geen rare dingen gaan doen, omdat ze met Faith zat. Dus het werd wandelen, maar dan konden ze net zo goed even bij Black Castle langsgaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 09:54

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze wel op kraamvisite wilde bij Esmeralda en Jay. Ze vroeg of het hem wat leek, daardoor bleef hij heel even stil. Hij wist het niet, hij wilde juist niemand zien. Maar Esmeralda en Jay waren niet zo erg. Maar toch. Hij keek naar de grond, hij wist ook wel dat hij hier een keer doorheen moest en dat dit nog maar een kleine stap was. 'Oké,' stemde hij uiteindelijk in, maar het ging duidelijk niet van harte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 10:02

Fay Fuego

Ze pakte voorzichtig en zacht zijn kin vast zodat hij haar aankeek. "Het hoeft niet... het was maar een ideetje... we kunnen ook gewoon een rondje wandelen, als je dat liever hebt?" Vroeg ze hem nu zacht en lief. Ze drukte zachtjes haar lippen op die van hem en streelde langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 10:05

Koning Stephen Lahero

Ze dwong hem om naar haar te kijken en ze zei dat het niet hoefde, het was maar een idee. Ze konden ook gewoon een rondje wandelen. Ze drukte zacht haar lippen op die van hem en hij wende direct zijn hoofd af. Zo had hij zichzelf natuurlijk niet onder controle. Hij draaide zich om en hij dacht er even over na. 'We gaan wel,' zei hij uiteindelijk. Het moest maar, hij vond het ook wel heel zwak om het gewoon niet te doen en daar kon hij niet tegen. Hij vond dat hij zich belachelijk aanstelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 10:12

Fay Fuego

Hij wendde meteen zijn hoofd af van haar toen ze haar lippen op de zijne drukte. Ze keek naar hem.
"Waarom niet?" Vroeg ze zachtjes omdat hij het niet wilde hebben dat ze hem zoende, het kwetste haar... Hij zei uiteindelijk dat ze gewoon gingen en daardoor knikte ze alleen een beetje.
"Weet je zeker dat het goed zal gaan als we daar straks zijn?" Wilde ze zeker van hem weten, als hij daar stennis ging schoppen, zou het vreselijk aflopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 10:14

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg nu waarom hij het niet wilde. 'Omdat ik dan mezelf onmogelijk onder controle heb. Ik moet dat eerst een beetje leren,' zei hij tegen haar. Als ze dat zo onverwachts deed, lukte het gewoon niet. Hij wilde er dan automatisch in mee gaan en dat mocht juist niet. Ze vroeg of hij zeker wist dat het goed zou gaan als ze daar waren. 'Ja, ik zeg het toch niet voor niets?' vroeg hij nu duidelijk aan haar. Ze moest gewoon luisteren, dan zou ze weten dat hij wel dacht dat het kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 10:22

Fay Fuego

"Maar..." Begon ze toen hij vertelde dat hij zichzelf dan onmogelijk onder controle had, hij moest dat eerst leren. Ze slikte even. "Mag het nu nooit meer?" Vroeg ze haast zonder geluid, de avond ervoor had hij haar wel gezoend, mocht het alleen dan, wanneer hij het wilde? Ze moest toegeven dat ze dat geen leuke regeling vond.
Hij zei het niet voor niets en daardoor slikte ze even. "Oké, we gaan..." Mompelde ze zachtjes
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 10:24

Koning Stephen Lahero

Luisterde ze dan echt niet naar wat hij zei? 'Jawel, alleen pas als ik het constant onder controle heb. Dan maak het niet uit,' zei hij ietwat kortaf tegen haar. Waarom deed ze nou opeens zo tegen hem? Hij begreep er helemaal niets van. Ze zei daarna heel zacht dat ze dan gingen en hij klemde zijn kaken op elkaar. Hij deed zijn best om niet heel heftig te reageren en de ergste woede kon hij binnenhouden, maar niet alles. 'Oké, laat maar zitten dan. We blijven wel lekker binnen.' gromde hij, daarna draaide hij zich om en liep hij naar boven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 10:31

Fay Fuego

Het kon pas als hij het constant onder controle had, dan maakte het niet uit. Toen ineens zei hij dat ze het maar moest laten zitten en draaide hij zich om en liet hij weg.
"Je lijkt Lucius wel, chagrijn." Riep ze hem na. Faith begon te huilen en ze begon haar meisje te troosten terwijl ze zich zelf ook verdrietig voelde, het werkte niet echt... maar dit pikte ze gewoon niet van Stephen, nu ineens moest alles op zijn manier? Alleen maar omdat Lucius een dagje bij hem was geweest, hoe ging dat dan als hij meerdere dagen bij hem was?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 10:34

Koning Stephen Lahero

Door wat ze hem naschreeuwde bleef hij staan. Hij kreeg de neiging zich om te draaien en haar volledig uit te schelden, maar dat had hij nog nooit gehad en daarom besloot hij ook door te lopen. Als hij zichzelf onder controle had gehad was dit nooit gebeurd en hij moest dat eerst weer terugkrijgen. Hij ging zitten en hij staarde voor zich uit, waarom zei ze zoiets? Ze wilde toch juist dat het beter ging? Hij begreep het gewoon niet. Deed ze dat dan alleen maar om hem verdrietig te maken? Waarom zou ze dat doen?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 10:40

Fay Fuego

Toen Faith weer rustiger was en ze zelf weer wat rustiger begon te worden, ging ze weer naar boven, ze klopte even aan op de deur.
"Ik had zoiets nooit moeten zeggen... het spijt me, Stephen... maar... je gedraagt je nu zo anders... ik wil rekening met je houden, met wat je aan het leren bent, echt waar... maar ik vind het zo gewoon niet prettig..." Fluisterde ze, tranen vormden zich in haar ogen en ze bleef voor de dichte deur staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/1/2015, 10:42

Koning Stephen Lahero

Hij zat te lezen, maar hij had zijn aandacht er helemaal niet bij, hoe erg hij zijn best ook deed. Opeens werd er op de deur geklopt, Fay zei dat ze zoiets nooit had moeten zeggen. Het speet haar, maar hij gedroeg zich nu zo anders, ze vond het niet prettig. 'Ik kan ook niet blijven zoals ik was, Fay. Dit zal nou eenmaal moeten,' zei hij op doordringende toon tegen haar. Hij klapte het boek dicht en hij keek naar de deur. 'Je mag best binnenkomen,' mompelde hij. Hij begreep haar gewoon echt niet. Hij had verwacht dat ze blij zou zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/1/2015, 10:50

Fay Fuego

Langzaam en voorzichtig opende ze de deur. "Ik weet dat je moet veranderen... maar niet zo." Fluisterde ze, ze sloot de deur achter haar dicht en keek hem aan.
"Wij deden altijd alles samen, met z'n tweeën... maar nu lijkt het alsof jij alles besluit en ik maar moet volgen en wanneer ik dat niet doe, wordt je boos... waarom? We kunnen toch nog net zo lief voor elkaar zijn en gelukkig? Ik... ik heb het gevoel alsof ik je niet meer begrijp..." Klonk haar stem hees en verdrietig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum