Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

5 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 19:32

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij glimlachte naar haar en hij kwam overeind, hij hield haar stevig vast en samen wankelden ze even, zo vast stond ze nu ook weer niet op haar benen. Ze werd door hem meegenomen naar buiten en eenmaal daar drukte hij haar tegen de muur van het huisje aan en zoende hij haar onstuimig. Ze hield na een tijdje op.
"Dit is niet echt slim, Jay, iedereen kan ons zo zien, dat wil ik niet, er kijken allemaal mensen door het raam." Zei ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 19:35

Koning Jay Fullbright

Ze stopte, ze vond het niet echt slim hier en er keken al allemaal mensen door het raam. ‘Hm, niemand herkend ons hier…’ mompelde hij. Dat hoopte hij tenminste. Dat ze gewoon in de straat stonden maakte hem nu niet zo veel uit. Hij voelde zichzelf nu ook niet zo bijzonder, iedereen zou dit kunnen doen, waarom hij niet? Hij wilde haar gewoon zoenen nu, eigenlijk wilde hij nog veel meer dan dat, maar hij kon zich nog wel een beetje inhouden. ‘Ik wil niet meer wachten,’ mompelde hij daarna zacht. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en daarna naar haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 19:40

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zie dat niemand hun hier zou herkennen. "Wat als ze dat wel doen?" Vroeg ze aan hem. Ze vond het niet fijn en bovendien had ze het ijskoud.
Hij zei dat hij niet meer wilde wachten en ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan. "Dan gaan we gewoon naar de kamer die we toegewezen hebben gekregen, niet hier." Vertelde ze hem, ze stond te wankelen op haar benen en moest toegeven dat ze zich niet heel erg lekker voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 19:46

Koning Jay Fullbright

Ze vond dat het wel kon dat ze herkend werden, al geloofde hij dat niet echt. Ze wilde gewoon naar binnen toe, ze konden naar hun kamer gaan. ‘Ja, dat is zo..’ zei hij zacht. Hij nam haar dus ook meteen mee naar binnen en hij sloot de deur achter hun. ‘Kom,’ zei hij meteen, hij wist naar welke kamer ze konden gaan en hij nam haar dus ook mee. Het was een klein huisje, maar Kenzo had wel wat kamers vrij. Hij ging naar binnen en hij trapte de deur dicht, daarna duwde hij haar eigenlijk al meteen op het bed. Hij zoende haar weer en zijn handen gleden over haar lichaam heen, heel wild en gretig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 19:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond dat ze gelijk had en daardoor haalde ze opgelucht adem. Ze gingen weer naar binnen en ze liep achter hem aan de trap op, ze wankelde continu. Hij opende de deur en ze werd op het bed geduwd, ze werd gezoend en zijn handen gingen over haar lichaam. Hij was zo wild en gretig, ze had gewoon veel beter op hem moeten letten. Ze liet het allemaal maar gewoon toe, zolang hij maar niet ruw werd en haar pijn ging doen. Ze begon zijn zwarte overhemd los te knopen en zoende met hem mee in hetzelfde tempo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 21:10

Koning Jay Fullbright

Ze maakte zijn overhemd los en ze zoende met hem mee, hij ging er direct gretiger op in. Hij begon haar jurk uit te trekken en het ging niet allemaal zo soepel als hij normaal deed, het was een stuk ruwer dan hij normaal was. Zijn lippen gleden wild naar haar hals en hij zou waarschijnlijk wel voor plekken in haar nek zorgen, maar dat maakte hem nu niet uit. Hij gooide haar jurk aan de kant en daarna legde hij zijn riem en zijn zwaard ook aan de kant. Zijn handen gleden meteen over haar lichaam heen, hij vond het gewoon heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 21:12

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was onwijs gretig en haar jurk werd van haar lichaam getrokken, ze hoorde hem scheuren, maar ze voelde zich te draaierig om er echt over na te denken. Ze voelde zijn lippen in haar hals en haar jurk werd weggedaan, net als zijn riem en zijn zwaard, ze trok de rest van zijn kleding uit, het was stuntelig, af en toe kreeg ze de knoopjes gewoon niet los omdat ze het niet goed zag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 21:15

Koning Jay Fullbright

Hij voelde hoe ze zijn kleding uit trok en zodra alle kleding uit was drong hij bij haar naar binnen. Het was echt vreselijk wild, het kon niet anders dan dat het voor haar niet echt lekker was, maar hij voelde gewoon minder en hij besefte zich veel minder goed wat hij deed, daardoor was hij totaal anders. Het was ook gewoon alsof hij iemand anders was, hij had een andere blik in zijn ogen en hij was compleet van de wereld. Hij bleef haar zoenen, maar vooral in haar hals, want hij kon zich nog wel bedenken dat ze anders geen lucht kreeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 21:19

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij deed echt heel erg wild en haar gezicht verkrampte wat van de pijn, ze werd ook wat bleek en alles leek om haar heen te draaien, ze hield haar ogen stijf dichtgeknepen. Het zweet brak haar uit en ze liet het maar gewoon allemaal over haar heenkomen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 21:38

Koning Jay Fullbright

Hij bleef doorgaan, het duurde aardig lang doordat hij zo veel had gedronken, maar uiteindelijk bereikte hij toch zijn hoogtepunt en liet hij zich naast haar neerzakken. Hij kon niet echt iets tegen haar zeggen, hij was veel te dronken om ergens over na te denken, maar zodra hij weer helder zou worden, zou hij zich waarschijnlijk afschuwelijk voelen. Hij zocht wel voorzichtig naar haar hand en hij pakte die vast, daarna kneep hij er zachtjes in. Waarschijnlijk baalde ze echt enorm van hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 21:40

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had gewacht tot hij klaar was, maar toen kon ze het echt niet meer houden, ze kwam uit bed en wankelde wat, ze viel op de grond en kroop naar de toilet toe. Daar gaf ze verschillende malen achter elkaar over, ze was doodziek geworden van de drank. Misschien kwam het ook doordat ze zwanger was en misschien niet eens zoveel mocht drinken. Ze zakte trillend in elkaar, haar ademhaling klonk piepend en snel en ze zweette verschrikkelijk.
"J-jay..." Bracht ze bibberend uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 21:47

Koning Jay Fullbright

Hij had niet eens echt door dat Esmeralda vertrok, pas toen hij wat geluiden hoorde kwam hij een stuk overeind. Hij werd iets helderder doordat ze zijn naam noemde, meteen was hij alert, er was iets met haar aan de hand. Hij trok meteen zijn broek gehaast aan en daarna ging hij naar haar toe. Hij knielde bij haar neer en hij legde zijn hand op haar rug neer. ‘Rustig ademen…’ fluisterde hij tegen haar. ‘Ik pak wat water voor je,’ zei hij daarna. Hij vulde een glas met water en gaf het meteen aan haar aan. ‘Rustig drinken en rustig ademen, dan voel je je daarna weer wat beter,’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 21:50

Koningin Esmeralda Fullbright

ze voelde zijn hand op haar rug en dat zorgde er meteen voor dat ze iets rustiger werd, ze wilde tegen hem aanleunen, maar hij was al weg, waardoor ze op de grond zakte. Er werd haar een glas water aangegeven. Haar handen trilden helemaal en ze bracht het naar haar mond. Het glas klapperde tegen haar tanden aan en ze dronk voorzichtig, ze knoeide nog behoorlijk. Ze voelde zich echt verschrikkelijk en na een paar kleine slokjes zette ze het glas op de grond neer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 22:07

Koning Jay Fullbright

Ze zette het glas weer weg en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen. Hij bleef haar gewoon zo vast houden, dan zat ze wat steviger en voelde ze zich waarschijnlijk ook gewoon een stuk beter. ‘Denk je dat ik je naar bed kan brengen? Dan kan ik je warm onder de dekens stoppen, het is veel te koud om zo op de grond te zitten.’ Zei hij tegen haar. ‘Ik neem dan wat water voor je mee, dan kan je af en toe nog een slokje nemen,’ zei hij, nog zachter. Hij hoopte dat ze dat wilde, want anders werd ze nog ziek ook. Nog meer dan nu dan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 22:12

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij hield haar stevig vast en dat voelde beter, ze sloot haar ogen een beetje, hij vroeg of hij haar naar bed kon brengen, dan kon hij haar onder de dekens stoppen, want het was veel te koud zo. Ze knikte een klein beetje. Ze bleef heel erg trillen en haar hoofd begon ook wat te bonken. Ze kreunde even zachtjes en hield hem stevig vast.
"H-het s-sp-spijt me..." Klonk het zacht en trillend uit haar mond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 22:23

Koning Jay Fullbright

‘Het spijt mij ook, Esmeralda. Het spijt mij nog veel meer…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Je hoeft mij echt niet je excuses aan te bieden, dit is meer mijn schuld dan die van jou…’ zei hij. Hij tilde haar simpel op en hij legde haar weer in het bed neer, daarna pakte hij het glas water zette hij het op het nachtkastje neer. Hij kwam bij haar liggen en hij sloeg de dekens om hun heen, daarna pakte hij haar weer vast. ‘Ik had beter op moeten letten, het spijt mij echt heel erg,’ zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 22:27

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat het hem nog veel mee speet, ze hoefde haar excuses niet aan te bieden, dit was meer zijn schuld dan de hare. Ze werd door hem opgetild en in het bed gelegd, Hij kwam bij haar liggen en pakte haar vast. Hij zei dat hij beter had op moeten letten en ze schudde haar hoofd een beetje, hij kon het niet weten.
Ze kroop dicht tegen hem aan, haar lichaam was gloeiend heet, maar toch had ze het koud.
Een traan van de pijn rolde over haar wang en daarna sliep ze al heel erg gauw, ze hield hem wat krampachtig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 22:30

Koning Jay Fullbright

Ze kroop dicht tegen hem aan en hij bleef haar stevig vasthouden. Ze sliep heel snel, maar hij lag eigenlijk echt nog wel een paar uur wakker voor hij in slaap viel. Hij sliep ergens anders niet zo makkelijk, zeker niet als hij zich zorgen maakte om Esmeralda. Hij was wel heel erg moe, dus daarom viel hij uiteindelijk toch in slaap. Zijn lichaam had wel gewoon een hele hoop rust nodig, hij kon het ook niet tegengaan. Hij wist dat ze konden blijven liggen tot ze zelf weg wilden en dat was wel een fijne gedachte. Hij werd namelijk ook al weer halverwege de nacht wakker omdat hij allemaal geluiden en gepraat in huis hoorde, waarschijnlijk sliep dus nog niet iedereen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 22:36

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze sliep die nacht behoorlijk onrustig en werd ook na een tijdje wakker. Ze staarde naar Jay, haar armen om haar buik heen geklemd en ze beet op haar lip, hij sliep best rustig, gelukkig maar...
Alles leek pijn te doen, ze kon dus echt niet tegen drank, ze had ook nog nooit zoveel op een avond gedronken. Ze draaide zich voorzichtig om en nam een slokje water, het glas trilde nog steeds heel erg in haar handen, ze liet het bijna vallen en wanneer ze het weer terug wilde zetten, gooide ze het om. Ze beet weer even op haar lip, maar wist dat ze er nu niets aan kon veranderen. Ze ging weer liggen, maar het lukte haar niet om nog in slaap te komen, ze bleef maar wat woelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 22:42

Koning Jay Fullbright

Hij werd eigenlijk al vrij snel wakker toen ze heen en weer bewoog, hij was daar gewoon heel erg gevoelig voor. Hij kwam langzaam overeind en hij sloeg zijn armen weer voorzichtig om haar heen. ‘Gaat het een beetje met je?’vroeg hij zacht. Zijn stem klonk heel erg schor, maar hij bedoelde het wel heel erg goed. Hij streelde zachtjes langs haar gezicht en hij keek haar diep in haar ogen aan. Hij hield zo verschrikkelijk veel van haar en hij baalde er enorm van dat hij de avond zo enorm verkloot had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 22:46

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had Jay wakker gemaakt, ze voelde zijn armen om haar heen, haar lichaam gloeide echt helemaal en ze zweette verschrikkelijk. Hij vroeg haar of het een beetje met haar ging. Ze slikte even.
"Nee... het doet pijn..." Mompelde ze zacht tegen hem. Ze keek hem terug aan in zijn ogen, het was duidelijk aan haar te zien dat het pijn deed allemaal. "Ik heb teveel gedronken." Fluisterde ze hees. "Ik kan er niet tegen." Verklaarde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 22:50

Koning Jay Fullbright

Het ging niet, het deed haar allemaal heel erg veel pijn. ‘Je moet heel erg veel blijven drinken en zorgen dat je lichaam warm blijft.’ Zei hij tegen haar. Hij wikkelde de dekens dus ook stevig om haar heen en hij gaf haar het glas weer aan, zodat ze nog wat kon drinken. ‘Het komt wel goed, maar het heeft even nodig,’ zei hij zacht. Ze kon er niet tegen, daardoor glimlachte hij zwakjes en streelde hij met zijn vingers langs haar gezicht. ‘Ik hou van je, je moet heel rustig aan doen, dan wordt het wel beter,’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 22:53

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde haar dat ze heel erg veel moest blijven drinken en ervoor moest zorgen dat ze warm bleef. Ze knikte daardoor een beetje en ze voelde hoe hij de dekens nog meer om haar heen wikkelde. Hij zei dat het goed kwam, het had gewoon even tijd nodig. Ze kreeg nog wat te drinken van hem en voelde hoe hij langs haar gezicht streek. Hij hield van haar en ze moest heel rustig aan doen, dan werd het beter. Ze knikte een beetje en legde haar hoofd weer tegen hem aan.
"Ik hou ook van jou..." Ze had nooit verwacht dat hij het in zich had om voor haar te zorgen, maar hij deed het heel erg goed, hij leek echt te weten wat hij moest doen, daardoor begon ze er zeker steeds meer vertrouwen in te krijgen dat hij een goede vader zou zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2014, 22:59

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte een beetje toen ze zei dat ze ook van hem hield, ze legde haar hoofd tegen hem aan en daardoor voelde hij zich nog wat gelukkiger worden. Hij hield echt vreselijk veel van haar en misschien maakte hij zijn gedrag zo een beetje goed. ‘Je moet nog wat gaan slapen, schatje. Als je dan wakker wordt, heb je er echt veel minder last van, dat beloof ik je…’ zei hij zacht. Hij wist dat slapen nog beter werkte. Hij ging weer liggen en hij trok haar voorzichtig tegen zijn lichaam aan. Hij was zelf ook nog wel moe, maar hij wist niet of hij nu nog wel in slaap zou kunnen komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2014, 23:02

Kayton Erogate

Hij was nu op de eerste plek, op de plek waar het allemaal begon, waar hij jaren lang was vastgehouden. Het zag er verwilderd uit, er groeiden overal planten, maar de restanten van het kamp waren nog duidelijk te zien. Hij ging door een hel daar, het was afschuwelijk.
Maar hij raakte er na een tijdje aan gewend, hij raakte gewend aan de geluiden die daar gewoon waren, hij schrok er niet meer van en begon zich per dag steeds iets meer te ontspannen.
Nu had hij schrijfgerei gevonden en besloot hij Carmen een brief te sturen.

“Mijn liefste Carmen,
Je had gelijk, natuurlijk had je gelijk, want dat heb je altijd... het gaat beter, nog niet goed, maar beter... ik heb met Jay gepraat, ik wist niet dat hij zo volwassen en verstandig is geworden, hij en Esmeralda krijgen een kindje, ik ben nog nooit zo trots geweest.
Ik mis jou, je wijze woorden, je lieve lach, alles... ik weet dat als ik hier met jou zat, het makkelijker zou gaan, maar dan zou ik het niet alleen doen en dat was de bedoeling van dit alles. Het duurt nog wel een tijdje voor ik terug kom. Ik merk nu pas hoe erg het met me is, hoeveel schade ik geleden heb.
Ik hou van je,
Liefs, Kayton.”

Hij stuurde het weg met een verlaten postduif die hij gevonden had op de plek. Daarna ging hij weer verder met lopen door het kamp en herinneringen ophalen.



Koningin Esmeralda Fullbright

“Je noemt me nooit schatje.” Merkte ze nu op, ze keek hem heel even aan en glimlachte week. “Ik vind het leuk.” Mompelde ze erachter aan. Zij noemde hem wel vaker zo. Ze moest slapen van hem, dan had ze er daarna veel minder last van. Ze werd tegen zijn lichaam aangetrokken en voelde zich ondanks de pijn het gelukkigste meisje op aarde.
“Je doet me goed.” Mompelde ze weer en ze gaapte even, ze had haar ogen gesloten, maar slapen deed ze nog niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum