Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/8/2014, 22:29

Koning Leroy Fullbright

Lolita begon tegen hem te praten, ze gaf hem een gedachte waar hij zich op kon concentreren. Meteen ontspande hij wat, zodra hij zijn ogen opende zag hij dat ze inderdaad bij het strand waren. Het was duidelijk dat hij opgelucht was, dit was beter. Hij wist dat het binnen een seconde fout kon gaan, maar nu was het even rustig. Zijn handen gleden meteen over haar lichaam heen en hij zoende haar wild. Hij werd helemaal gek van zichzelf, hij trilde enorm en hij had al zijn zelfbeheersing nodig om op deze plek te blijven, om zijn gedachten hier bij te houden. Hij stopte omdat hij zich realiseerde dat hij zo deze herinnering kapot maakte. Hij zou het nu totaal anders doen en dan kon hij hier nooit meer aan denken, dat wilde hij niet. Hij haalde trillend adem, maar het volgende moment waren ze terug in de martelkamer. Lolita hing in de touwen en hij vloekte hard. ‘Verdomme, ik kan dit niet…’ zei hij, hij moest iets anders verzinnen. Hij wilde hier niet zijn, dit was de gevaarlijkste plek.

Carmen Samira

‘Ik een heks? Helemaal niet! Ik ben hartstikke lief,’ zei ze tegen hem, met een plagende uitdrukking in haar ogen. Ze hoorde wat hij vertelde, wat hij het liefste deed. ‘Ik denk inderdaad niet dat we het vol zouden kunnen houden…’ zei ze zacht tegen hem. ‘Vakantiehuis klinkt wel heel goed…’ zei ze daarna. ‘Maar daar moet je nu nog even niet aan denken. Nu heb je nog genoeg te doen hier. Als het rustig wordt kijken we verder, oké?’ vroeg ze zacht aan hem. Ze hadden genoeg mogelijkheden, maar nu waren ze nogal gebonden aan deze plek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/8/2014, 22:49

Koningin Lolita Fullbright

Even later waren ze op het strand, Leroy was opgelucht en niet veel later werd ze wild door hem gezoend. Ze ging er wel in mee en na een tijdje stopte hij. Ze keek hem afwachtend aan. Niet veel later waren ze weer in de martelkamer en hing ze vast. Ze zuchtte zacht, hij werd er zelf ontzettend gefrustreerd van. “Lieverd... rustig maar, het is geen ramp, denk maar weer terug aan het strand, aan hoe fijn het daar was...” Fluisterde ze zacht en geduldig tegen hem.



Kayton Erogate

Hij grinnikte door haar opmerking en drukte een kusje op haar neus. Ze luisterde naar hem en zei daarna dat ze dacht dat ze het inderdaad niet lang vol zouden houden. “Moet je alleen al kijken hoe druk we het nu hebben. Dat terwijl we allebei zelfs nog een stapje minder doen.” Mompelde hij en hij schudde zijn hoofd even. Ze vond het idee van vakantiehuis wel goed klinken. “Ja ,klopt, hier is nog genoeg te doen, we zien wel wat het leven ons brengt. Tot nu toe ben ik heel erg gelukkig met jou.” Sprak hij zacht en liefdevol tegen haar. Hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar en zoende haar zachtjes. Hij besefte zich dat ze de vorige keer haast voor de eerste keer hem zoende en nog lang ook, hij glimlachte door de gedachte daaraan, dat hij het zich eigenlijk nu pas besefte... Hij was gewoon af en toe veel te druk met Leroy, dat was spijtig...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/8/2014, 22:57

Koning Leroy Fullbright

Ze zei heel rustig dat het niet erg was, dat hij gewoon weer aan het strand moest denken. Hij keek langzaam op naar haar en hij schudde zijn hoofd. ‘Dat wil ik niet. Het verpest de herinnering en ik heb hem zo hard nodig…’ zei hij zacht. Hij moest overdag aan iets rustigs kunnen denken en het werkte voor hem net zo goed als het Lolita geholpen had, hij had het keihard nodig. Ze hadden wel meer mooie herinneringen, maar deze was hem heel dierbaar en hij wilde het niet kapot maken nu. ‘Ik weet niet wat ik moet doen, Lolita…’ zei hij zacht, wanhopig. Het zweet liep al over zijn gezicht heen en hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen.

Carmen Samira

‘Ach, het hoort bij ons leven…’ fluisterde ze zacht. Ze wist dat het waarschijnlijk niet snel zou veranderen en daar had ze ook wel vrede mee, het was niet erg, zolang ze af en toe even wat momenten samen hadden was het allemaal prima vol te houden. Hij zei dat hij tot nu toe heel gelukkig was met haar, daardoor grijnsde ze even. ‘Gelukkig maar,’ plaagde ze hem. Ze voelde zijn lippen op die van haar en ze werd door hem gezoend, ze ging er langzaam in mee en ze sloot haar ogen. Hij leek wat in gedachten te zijn, maar ze liet het maar, het was niet echt erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/8/2014, 23:10


Koningin Lolita Fullbright

Hij gaf aan dat hij het niet wilde, hij wilde die herinnering niet verpesten want hij had hem zo hard nodig. “Dat begrijp ik ook wel.” Zei ze zacht met een zucht. Ze zat nog steeds vastgebonden en hij vroeg haar wanhopig wat hij moest doen. “Wil je me losmaken?” Vroeg ze zachtjes aan hem. Ze zal nog iets proberen, hopelijk maakte ze het daardoor een stuk minder... ze wist het niet zeker.



Kayton Erogate

“Ja, het hoort inderdaad bij ons leven.” Glimlachte hij haar toe. De zoen duurde een tijdje, hij streek langs haar gezicht en trok haar tijdens de zoen iets dichter naar zich toe. Zijn aanrakingen bleven liefdevol en zacht. Na een tijdje hield hij ermee op en keek hij haar weer diep in haar ogen aan. Zijn handen lagen in haar hals en hij glimlachte vol liefde naar haar. “Mijn lieve, mooie meisje...” Fluisterde hij teder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/8/2014, 23:21

Koning Leroy Fullbright

Ze begreep het wel, daarna vroeg ze of hij haar los wilde maken. Daardoor keek hij weer op naar haar, hij slikte even, het kostte hem nog moeite ook. Toch kwam hij dichterbij en begon hij langzaam de touwen los te maken, zijn vingers trilde enorm waardoor het toch wat langer duurde dan goed voor hem was. Zodra ze los was pakte hij haar stevig vast en zoende hij haar weer, hij kon geen seconde normaal met haar omgaan, elke aanraking was heftig, alles wat hij deed was heftig omdat hij zichzelf echt niet langer meer in kon houden.

Carmen Samira

Ze voelde zijn handen op haar gezicht, het voelde ondertussen enorm vertrouwd en het maakte haar niet zo angstig meer. Gelukkig maar. Als hij echt iets onverwachts deed schrok ze daar wel enorm van, maar meestal kon ze dat zelf aardig onder controle houden en werd ze er niet meer echt bang van. Kayton was altijd vreselijk lief, dat zorgde ervoor dat ze er goed mee om kon gaan. Ze moest niet denken wat er zou gebeuren als Leroy iets deed, waarschijnlijk maakte het alles kapot en zou het weer van voor af aan beginnen, dat wilde ze niet. Ook niet voor Kayton. Zodra de zoen stopte keek hij haar meteen aan, waardoor ze glimlachte. Ze voelde zijn handen in haar hals en hij sprak vreselijk lief tegen haar. ‘Jij bent anders ook vreselijk knap hoor…’ zei ze zacht en plagend tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/8/2014, 23:30

Koningin Lolita Fullbright

Hij kwam langzaam dichterbij en maakte haar los. Daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar heftig. Ze zoende hem terug en na een tijdje maakte ze zich los van hem en zakte ze door haar knieën, ze knoopte zijn broek los en pakte hem vast, ze begon er zacht op te zuigen en keek af en toe op naar Leroy, hopend dat dit al een heel stuk scheelde.



Kayton Erogate

Ze zei zacht en plagend dat hij ook knap was. “Zo klinkt het niet alsof je het meent.” Plaagde hij haar terug. Het maakte hem niets uit, maar het was heerlijk om haar te plagen en te pesten. Zijn vingers streken langs haar wang. Hij voelde zich rustig en op zijn gemak, het was heel fijn om zo bij haar te zijn. Langzaam gleden zijn vingers over al haar contouren heen, de kleine littekens, gewoon alles liet hij onder zijn vingers doorglijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/8/2014, 23:45

Koning Leroy Fullbright

Hij voelde dat ze de zoen onderbrak, maar meteen zakte ze door haar knieen heen. Hij voelde dat ze zijn broek los maakte en hij haalde trillend adem. Hij trilde ook over zijn hele lichaam en hij kreunde diep door wat ze deed. Hij greep met zijn handen in zijn haar, puur omdat hij bang was dat hij anders alsnog iets zou doen en dat wilde hij niet. Hij sloot zijn ogen, hij wilde niet zien dat ze hier waren, langzaam maar zeker viel er iets van de spanning weg en kon hij weer wat normaler ademhalen. Al vrij snel pakte hij haar vast en trok hij haar iets overeind. ‘Ik kan je niet vaak genoeg zeggen hoe geweldig je bent,’ zei hij zacht. Het zorgde er duidelijk voor dat hij iets rustiger was nu. ‘Nu hoef ik de herinnering niet te verpesten, zo kan ik het wel rustig houden, denk ik…’ zei hij zacht, het volgende moment waren ze op het strand. Blijkbaar had hij genoeg rust in zijn hoofd om dat te kunnen bepalen nu.

Carmen Samira

‘oh, ik meen het wel, maak je daar maar geen zorgen over. Je bent een vreselijk knappe man…’ zei ze zacht tegen hem. Ze voelde zijn vingers over haar lichaam glijden, heel even hield ze haar adem in, daarna ontspande ze weer wat en glimlachte ze naar hem. ‘Je bent echt heel lief…’ zei ze fluisterend, omdat ze het heel erg waardeerde. Het was eigenlijk precies wat ze nodig had, ze pasten misschien wel gewoon perfect bij elkaar. Ze voelde zich in ieder geval heel erg goed met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/8/2014, 23:59

Koningin Lolita Fullbright

Na een tijdje trok hij haar weer overeind en zei haar dat hij niet vaak genoeg kon zeggen hoe geweldig ze was. Ze glimlachte liefjes naar hem en omhelsde hem stevig. "Dit wilde ik al een hele tijd doen." Glimlachte ze hem toe, ze wilde hem zo graag even knuffelen, dat miste ze het meeste, dat was altijd zo. Niet veel later waren ze op het strand, ze ging in het zand zitten en keek naar de zon boven het water. "Het is zo mooi, mooier dan in mijn gedachten." Glimlachte ze nu. Ze keek omhoog naar Leroy voor een moment.


Kayton Erogate

Ze gaf aan dat ze het wel meende. Hij glimlachte daardoor. "Ik hou van je." Fluisterde hij. Door wat hij deed, merkte hij wel dat het heel even duurde voor ze ontspande.
"Vind je het nog steeds moeilijk?" Vroeg hij haar zacht, zovaak deden ze dit ook niet natuurlijk. Hij wilde het ook gewoon graag weten, hij vond het heel erg belangrijk.
Ze vond hem wel heel lief. "Ik heb ook nog nooit zoveel moeite gedaan voor een vrouw, niets doet me zoveel dan jij. Jouw mening is de belangrijkste die er bestaat voor mij." Gaf hij aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 00:05

Koning Leroy Fullbright

Hij werd door haar geknuffeld en hij sloeg zijn armen om haar heen met een glimlachje op zijn gezicht. Eenmaal op het strand zei ze dat het nog mooier was dan ze zich kon herinneren. Ze keek op naar hem en hij pakte haar gezicht vast, meteen zoende hij haar weer. ‘Jij bent mooier dan ik mij kan herinneren,’ mompelde hij daarna, hij had een grijnsje op zijn gezicht staan. Hij draaide haar om zodat ze met haar rug op de grond lag en hij boog direct over haar heen om haar opnieuw te zoenen, zijn handen gleden gretig over haar lichaam heen, maar het was een stuk rustiger dan eerst.

Carmen Samira

‘Ik hou ook van jou,’ fluisterde ze. Hij vroeg of ze het nog steeds moeilijk vond, waardoor ze even slikte. ‘Soms, aan het begin. Het is niets meer vergeleken vroeger, het maakt niet zo veel uit,’ zei ze zacht. Misschien moest ze er maar gewoon aan wennen, waarschijnlijk werkte dat er ook aan mee. Het werd wel elke keer wat beter, gelukkig. ‘Het ligt niet aan jou, Kayton. Jij doet alles perfect, echt waar…’ zei ze zacht. Ze was bang dat hij het niet meer wilde als hij het gevoel kreeg dat ze er veel last van had, dat wilde ze niet, ze wilde niet dat hij zich hier rot over ging voelen. Dat was ook helemaal niet nodig. Hij had nog nooit zoveel moeite gedaan voor een vrouw en haar mening was belangrijker dan die van wie dan ook, daardoor glimlachte ze. ‘Ik zal altijd positief over je denken, maak je maar geen zorgen,’ zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 00:19

Kayton Erogate

Het maakte volgens Carmen niet zoveel uit. "Ik ben altijd bang dat ik iets doe wat je niet leuk vind of niet fijn vind... ik begin altijd en ik denk niet dat het goed voor je is zo... wat wil je zelf, Carmen? Kies niet voor mij, ik wil jou eigen persoonlijke mening horen. Wil je eigenlijk wel dat ik je zo aanraak?" zijn stem klonk lichtelijk bezorgd. "Ik vind het zo zonde dat je zo beschadigd bent... ik weet dat je er zelf niet zo mee zit, maar elke keer weer als ik die terughoudendheid opmerk in je, voel ik me schuldig en dat zal ook altijd zo blijven." Mompelde hij.
"Ik had net pas in de gaten dat je me vanmiddag voor het eerst echt uit jezelf zoende, daar voel ik me dan toch weer trots op, maar ik was te druk bezig met Leroy om het op dat moment door te hebben. Ik heb zo erg het gevoel dat ik je verwaarloos...." hij legde zijn hand op haar wang. "Ik hoor alle tijd in jou te steken... omdat ik gewoon zo gelukkig ben dat ik jou heb." Fluisterde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 00:30

Carmen Samira

Hij stelde opeens heel gerichte vragen waar ze even niet op voorbereid was, dat was ook duidelijk te merken. Ze bleef even stil en liet hem volledig uitpraten voor ze wist hoe ze op hem moest reageren. ‘Ik vind het wel fijn, ik heb gewoon even tijd nodig. Als je het even doet is er geen probleem meer, ik moet er gewoon aan wennen,’ zei ze zacht tegen hem. ‘Ik wil niet dat jij je schuldig voelt, het is helemaal nergens voor nodig. Je hebt het zo veel beter gemaakt, dat kan ik soms niet geloven.’ Mompelde ze. ‘Ik voel mij er ook schuldig over. Elke keer als ik die spanning voel ben ik bang dat jij je daardoor inhoudt, dat wil ik niet. Dat is helemaal niet nodig en dat vind ik alleen maar vervelend,’ zei ze zacht. Hij had het over vanmiddag en ze glimlachte zwakjes. ‘Het maakt niet uit, ik snap dat je druk met hem bent en ik kan daar prima mee leven, echt waar…’ fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 10:58

Kayton Erogate

"Maar wil je het ook echt? Wat wil je, Carmen, wat vind jij prettig?" Wilde hij van haar weten. "Laat het me zien." Fluisterde hij. Hij wilde zo graag dat ze hem liet voelen en liet merken wat ze graag wilde en wat ze fijn vond.
"Je moet het me ook gewoon zeggen als je het niet wilt, we doen het altijd maar als ik het wil." Zei hij haar zachtjes en hij legde zijn hand even op haar wang.
"Jij hoeft je nergens schuldig over te voelen, meisje, ik houd me in, omdat ik rekening met je wilt houden, dat vind ik belangrijk." Glimlachte hij haar toe, ze vond het niet erg dat hij nu zo bezig was met Leroy. "Toch vond ik het heel bijzonder en ben ik trots op je." Hij drukte een kus op haar voorhoofd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 11:06

Carmen Samira

Door wat hij zei schudde ze langzaam haar hoofd. ‘Dat kan ik niet, Kayton… Sorry…’ zei ze zacht. Ze moest het zeggen als ze het niet wilde, ze deden het altijd maar als hij het wilde. ‘Het is niet dat ik het niet wil…’ zei ze, al had ze duidelijk geen idee hoe ze dit normaal uit moest leggen. ‘Ik wil het wel, het duurt gewoon een paar minuten voor ik mij er goed bij voel, dat is alles.’ Zei ze zacht. Ze kon hem niet laten zien wat ze zelf prettig vond, dat ging een stap te ver, ze wist dat ze daardoor alleen maar in paniek zou raken nu en dan zou ze alleen maar bevestigen dat het niet goed ging, terwijl het helemaal niet zo erg was. ‘Toch voel ik mij schuldig, ik wil niet dat jij je constant inhoudt voor mij. Vroeg of laat zal dat fout gaan,’ mompelde ze. Ze geloofde niet echt dat Kayton vreemd zou gaan, maar je wist het nooit. Als hij één keer wel ongeduldiger deed zou het ook alleen maar slechter gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 11:15

Kayton Erogate

Ze kon het niet, hij knikte daardoor. "Kun je het me wel vertellen wat je echt heel fijn vind?" Vroeg hij zacht en geduldig aan haar.
Ze wilde het wel, maar het duurde gewoon een paar minuten voor ze zich er goed bij voelde, Kayton knikte. "Dus eigenlijk moet ik het maar gewoon doen? Dat je er vanzelf aan went?" Vroeg hij zacht.
"Lieverd, het zal niet fout gaan, echt niet. Ik zal niet ongeduldig worden en ik wil alleen maar jou. Ik heb dan misschien ook wel mijn behoeftes, maar niet zo erg meer... ik wil gewoon dat jij je er goed bij voelt." Zei hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 11:21

Carmen Samira

Het voelde met de seconde verschrikkelijker en dat terwijl ze daar normaal nooit zo veel last van had. Kwam het dan misschien ook door wat hij verteld had over Leroy? Ze had geen idee, maar ze kreeg het bijna benauwd bij alles dat hij tegen haar zei. Hij vroeg of ze kon vertellen wat ze echt heel fijn vond, ze keek hem kort aan, daarna keek ze weg. ‘Niet nu…’ mompelde ze zacht. Misschien een andere keer, maar nu kon ze er helemaal niet meer over praten. Hij vroeg of hij het eigenlijk maar gewoon moest doen, zodat ze er zelf aan zou wennen, ze knikte langzaam, dat zou waarschijnlijk het beste werken. Maar toch kon ze zich goed voorstellen dat het voor hem ook niet echt leuk was, als ze aan het begin eigenlijk alleen maar liet zien dat ze het niet echt fijn vond. Hij legde uit dat het niet fout zou gaan, daardoor keek ze weer naar hem op. ‘Het zou fout gaan als ik het helemaal niet meer wil, dat wil ik niet. Ik weet dat je er goed mee om kan gaan, maar toch. Het is voor jou ook gewoon niet fijn…’ zei ze zacht tegen hem. Hij vond het belangrijk dat ze zich er goed bij voelde, het liet haar zwakjes glimlachen, hij was echt heel lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 11:35

Kayton Erogate

"Oh, meisje, het spijt me." Zei hij nu tegen haar toen haar houding veranderde, hij sloeg heel voorzichtig zijn armen om haar heen en trok haar een beetje naar zich toe. Hij streek zacht en rustig door haar haren heen.
Ze knikte bij zijn vraag of hij het dan maar gewoon moest doen, hij besloot het om het nu niet meer te doen, hij nam er al genoegen mee om haar vast te houden.
"Het maakt voor mij niet uit, jij moet je er goed bij voelen.ik wil niet op mijn geweten hebben dat je het door mij helemaal niet meer wilt. We zorgen er gewoon voor dat het af en toe gebeurd, maar wel op een manier die jij fijn vind." Glimlachte hij haar nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 11:45

Carmen Samira

Hij zei dat het hem speet, al vond ze niet echt dat het nodig was. Hij kon hier niet zo veel aan doen. Ze voelde zijn armen om haar lichaam heen, hij deed het vreselijk voorzichtig, het liet haar zwakjes glimlachen. Het maakte voor hem niet uit, hij wilde het niet op zijn geweten hebben dat ze het helemaal niet meer wilde door hem. Ze zouden het af en toe doen, maar wel zo dat ze het ook fijn vond, ze knikte langzaam. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan en ze sloot haar ogen, eigenlijk zei ze helemaal niets meer. Ze vond het vreselijk dat ze hier zo veel last van had en ze had geen idee hoe ze daar goed met hem over moest praten, want dat ging gewoon niet, ook dat vond ze niet fijn. ‘Ik hou van je…’ mompelde ze zacht, haar stem trilde lichtjes. Ze wist dat hij het nu niet meer wilde en daar was ze ergens heel blij om, maar aan de andere kant vond ze het niet goed. Als het elke keer zo zou gaan kwamen ze hier nooit uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 11:52

Kayton Erogate

Ze kwam gelukkig tegen hem aanliggen, dat vond hij toch wel heel erg fijn. Hij streek rustig en met een gelijkmatige beweging over haar rug heen. Met een trillende stem zei ze dat ze van hem hield.
"Ik hou ook vreselijk veel van jou... Carmen, ik zal je altijd beschermen, zelfs als ik je misschien op den duur tegen mezelf moet beschermen. Jij bent het belangrijkste voor me en dat zul je altijd blijven." Fluisterde hij zacht, hij drukte een kus op haar hoofd en glimlachte een beetje naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 11:57

Carmen Samira

Hij zei dat hij ook veel van haar hield, dat hij haar altijd zou beschermen, ook al was dat misschien op den duur tegen zichzelf. Ze hoopte gewoon dat dit heel snel weer minder werd, dat ze er weer normaal mee om kon gaan, maar nu leek dat even helemaal niet te lukken. Hij zei dat ze het belangrijkste was voor hem en dat ze het altijd zou blijven. Ze voelde zijn lippen op haar voorhoofd en ze slikte even, maar daarna drukte ze zacht haar lippen op die van hem. Het was heel kort, ze legde haar hoofd al vrij snel tegen zijn schouder aan en ze kneep haar ogen weer dicht. Dit voelde zo vreselijk, ze wilde gewoon graag dat het goed ging en dat ging het niet, wat haar frustreerde. Ze vond het heel vervelend voor hem, want hij verdiende alles en niet dit schuldgevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 13:15

Kayton Erogate

Ze gaf hem ook een kus, heel kort op zijn lippen. Daarna kroop ze al heel gauw weer tegen hem aan. Hij glimlachte daardoor even.
"Ik verplicht je nergens toe, je mag het zelf weten wat je wel en niet wil. Voel je niet schuldig, daar word alles alleen maar erger van. Ik kan er echt wel mee leven. Echt." Sprak hij doordringend tegen haar.
"Het is allemaal oké, ik heb je natuurlijk ook net over Leroy vertelt, het is logisch dat dit alles je wat van streek maakt." Hij zat er echt niet mee en dat liet hij ook duidelijk aan haar merken.
"Zullen we anders gewoon even gaan slapen? Misschien kunnen we daarna nog wel even wandelen. Als er niets gebeurd verder, zal ik vandaag de hele dag bij je blijven, goed?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 13:19

Carmen Samira

Hij zei dat het niet uitmaakte, dat hij haar nergens toe zou verplichten. Dat was ook zo, maar ze verplichtte het zichzelf bijna. Ze wilde gewoon niet dat hij zich schuldig voelde, dat hij zich zo in moest houden voor haar. Hij deed al zo veel. Hij zei nog eens dat hij er wel mee kon leven, ze knikte langzaam. Als hij daar zo van overtuigd was, zou het vast wel goed zitten. Hij zei dat het oké was, dat hij haar net over Leroy verteld had en dat het allemaal logisch was, ze glimlachte zwakjes. Hij vroeg of ze gewoon zouden slapen, ze konden daarna misschien nog wel wandelen en als er niets zou gebeuren zou hij de hele dag bij haar blijven. ‘Dat hoeft helemaal niet,’ zei ze zacht. ‘Ik vind het belangrijk dat je er ook voor hem bent en voor Jay en Esmeralda….’ Voegde ze er aan toe. Hij hoefde niet constant bij haar te zijn, al vond ze het wel fijn om hem te zien, hij moest zich hierdoor niet verplicht voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 13:31

Kayton Erogate

Het hoefde van haar helemaal niet dat hij de hele dag bij haar bleef. "Vind je het leuk als ik bij je blijf?" Wilde hij van haar weten, ze zei wel elke keer dat iets niet hoefde, maar daarbij zei ze nooit iets uit eigen belang.
"Ik ben er ook voor ze, ze kunnen naar me toekomen als ze me echt hard nodig hebben, ik weet ook dat ze dat zouden doen. Maar ik vind het heel erg belangrijk om bij jou te zijn. We zijn nooit een hele dag bij elkaar, of denk je dat je dan gek van me word?" Het laatste voegde hij er voorzichtig plagend aan toe. Hij wist nog niet of ze op sit moment een grapje op prijs zou stellen.
"Ik vind het echt fijn om bij je te zijn, dat meen ik. Als ik het niet zo druk had, was ik de hele dag bij je tot je me weg zou sturen." Glimlachte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 13:35

Carmen Samira

Toen hij vroeg of ze het fijn zou vinden keek ze hem weer strak aan, zijn vraag klonk bijna onzeker. Het was duidelijk dat zijn grapje voorzichtig was, hij wist niet of hij het wel of niet kon doen. Ze glimlachte naar hem en ze schudde haar hoofd. ‘Natuurlijk vind ik het fijn als je bij mij bent, en een beetje gek word ik altijd wel van je. Dat overleef ik wel, ‘ zei ze tegen hem, nu zelf op plagende toon. Ze had totaal geen zin om in een negatieve sfeer te blijven hangen en ze kon zich daar dan ook redelijk goed overheen zetten. Ze hadden al genoeg problemen om hun heen, het was niet nodig om er zelf nog meer te creëren. Hij vond het echt heel fijn om bij haar te zijn, als hij de tijd had was hij er constant. ‘Nou, volgens mij zou je je al heel snel gaan vervelen, het is misschien maar goed dat je het zo druk hebt,’ zei ze glimlachend tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/8/2014, 15:16

Kayton Erogate

Een beetje gek werd ze altijd wel van hem. Hij grinnikte daardoor. Gelukkig vond ze het dus niet erg.
"Altijd normaal zijn is ook niet leuk." Plaagde hij gaar terug. "Dat beetje gek staat je heel erg goed." Hij grinnikte weer zachtjes. Heerlijk was het om zo met haar om te gaan. Dan vergat hij spontaan alle problemen om zich heen.
"Vervelen als ik bij jou ben? Dat kan niet! Ik kan de hele dag naar je kijken en alsnog zal ik me niet vervelen." Lachte hij, natuurlijk zou hij zich gaan vervelen, de hele dag stilzitten, dat kon hij namelijk echt niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/8/2014, 16:56

Carmen Samira

‘Dat moet ik geloven?’ vroeg ze plagend aan hem toen hij zei dat hij zich niet zo vervelen. ‘Je zou helemaal gek worden en ik denk dat je na een dag allemaal problemen op zou zoeken om op te kunnen lossen,’ plaagde ze hem. Ze gleed met haar vingers over zijn borstkas heen en ze ademde langzaam in. Misschien hielp het als ze gewoon zelf keek hoe het ging, vanaf welk punt ze niet meer kon ontspannen. Dit leek al bijna automatisch te gaan, terwijl ze hem eerder waarschijnlijk gewoon amper aangeraakt had. Er moest toch iets zijn waardoor het uiteindelijk allemaal weg zou gaan. Ze wist ook gewoon niet hoe het kon, want echt bang was ze niet. Ze drukte heel zacht haar lippen op zijn wang en ze glimlachte naar hem, het deed haar toch wel goed dat hij er niet zo moeilijk over deed. Hoewel ze het zelf wel heel vervelend voor hem vond, zorgde het er voor dat de druk wegviel en dat ze er veel beter mee om kon gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum