Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 10:21

Dany

Ze werd stilgezet door Thobias en daardoor keek ze hem aan. Ze legde zachtjes haar hand op zijn wang door zijn woorden en knikte eventjes. “Waarom denk je anders dat je nog in mijn buurt kan komen, Thobias? Ik praat met bijna niemand meer, alleen jij weet alles van me, alleen tegen jou kan ik écht eerlijk zijn. Voor Jason doe ik me momenteel beter voor dan ik ben, maar jij weet alles van me. Op dat moment zag ik echt hoeveel je voor me over had, hoeveel je van me houdt… Ik zou hetzelfde doen voor jou… ik heb zelfs het leven van mijn kindje voor je opgegeven. Ik hoop alleen echt dat je dit ook voor Destiney zou doen.” Vertelde ze hem zacht, met tranen in haar ogen en ze streelde langs zijn wang met haar vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 10:45

Koning Thobias Hiddon

Nu ze het zo vertelde zag hij heel erg goed in dat ze inderdaad een hele hoop van hem accepteerde en dat zorgde ervoor dat hij weer een beetje ontspande. 'Ik... Ja, ja natuurlijk, ik zou het ook voor Destiney doen.' zei hij zacht tegen haar. Dat wist hij zeker, hij zou haar net zo goed willen beschermen. Hij streek heel voorzichtig langs het gezicht van Dany en hij bleef naar haar kijken. ' Je kunt altijd naar mij toe komen als je het even moeilijk hebt...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 10:53

Dany

Ze glimlachte toen hij door kreeg te hebben dat het echt heel erg veel was wat ze aan hem waardeerde en accepteerde. Hij zei dat hij het ook voor Destiney zou doen en ze knikte eventjes.
“Als je ooit voor die keuze zou komen te staan, Thobias, of je mij of haar moet redden. Kies voor haar, oké? Kies altijd voor haar. Ik kom overal wel uit en zij verdient het gewoon.” Drukte ze hem nu op zijn hart. Met alles wat er de afgelopen tijd gebeurd was, wilde ze gewoon dat hij dit wist, dat hij zich dan niet schuldig hoefde te voelen. Hij zei dat ze altijd naar hem toe kon komen als ze het moeilijk had.
“Dat weet ik, dankjewel…” Zachtjes zoende ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 11:59

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze nu zei keek hij haar weer even aan. 'Ik weet niet of ik daar op dat moment over na kan denken... Het gebeurde zo automatisch en ik denk dat onze band er ook voor zorgt dat ik je extreem wil beschermen....' zei hij zachtjes tegen haar. Hij werd door haar gezoend en hij ging er heel erg langzaam en teder in mee, hij was heel lief en voorzichtig met haar, maar dit vond hij heerlijk. Hij voelde het ook meteen overal. Hij wilde hun zo graag helpen, hij wilde Dany gelukkig maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 12:03


Dany

Hij wist niet of het kon en ze knikte een klein beetje. “Daarom vertel ik het je nu, dan weet je dat in ieder geval.” Zei ze zacht tegen hem terug met een kleine glimlach. Hij ging langzaam en heel teder mee in haar zoen en ze vond het heel erg fijn dat hij zo voorzichtig met haar was. Daarna keek ze hem even aan.
“Wil je met me meelopen naar Jason toe?” vroeg ze aan hem, ze kwam nergens meer alleen, behalve bij het graf van haar kindje, verder durfde ze niet alleen te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 13:10

Koning Thobias Hiddon

'Ik loop met je mee, natuurlijk.' zei hij zacht tegen haar. Hij liep mee met haar naar haar kamer en daar sloeg hij zijn armen om haar heen. 'Het wordt beter. Echt. Jullie zullen trouwen en echt weer gelukkig worden samen, dit zal beter worden, veel beter.' Fluisterde hij. Hij streek langzaam langs haar gezicht en hij keek haar vol liefde aan. 'Als er iets is kom je naar mij toe, oké? wanneer het ook is. Ik ben er altijd voor je...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 13:23

Dany

Thobias liep met haar mee naar haar slaapkamer toe en ze voelde zijn armen om haar heen. Hij zei dat het beter werd. Ze zouden trouwen en weer gelukkig worden. Het werd veel beter. Ze glimlachte daardoor even en knikte. “Dankjewel, je bent ongelooflijk lief…” Fluisterde ze hem zacht toe. Hij streek langs haar gezicht, ze moest komen wanneer er iets was, hij was er altijd voor haar. Ze knuffelde hem daardoor. “Dankjewel, dit zorgt er echt al voor dat ik me beter voel.” Glimlachte ze hem toe. “Ik zie je gauw weer.” Knikte ze en daarna opende ze de deur van haar slaapkamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 16:50

Koning Thobias HIddon

Ze bedankte hem en zei dat hij ongelooflijk lief was, dat deed hem goed, hij wilde er echt heel erg graag voor haar zijn, altijd als het kon. Ze knuffelde hem en zei dat dit er al voor zorgde dat ze zich beter voelde. 'Gelukkig maar, tot snel.' zei hij zacht. Ze ging de kamer in en hij liep ook naar zijn slaapkamer, hij wilde graag even samen zijn met Destiney en alles met haar overleggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 19:32

Dany

Ze liep langzaam de kamer in en keek eventjes rond om te zien waar Jason was, ze hoopte dat hij in de kamer was, dat hij veilig was en dat er niets aan de hand was. Ze wilde hem graag vertellen over de ringen, om te zien of hij het wat vond.


KOningin Destiney Hiddon

"Hé lieverd." KLonk haar stem zachtjes tegen Thobias toen hij binnen kwam. Ze glimlachte naar hem en kwam overeind om naar hem toe te lopen. Ze zoende hem zacht en streek daarna even zachtjes langs zijn wang met een glimlach. "Hoe gaat het?" Vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 20:08

Jason Hiddon

Hij had geprobeerd wat te trainen, hij wilde kijken of hij het werk een beetje kon oppakken, maar het viel hem bijzonder zwaar en al na een paar minuten liep hij terug. Hij ging de slaapkamer in en toen hij daar iemand zag staan schrok hij zich kapot, tot hij door had dat het Dany was. Hij kalmeerde weer een beetje en glimlachte naar haar. 'Ik probeerde te trainen... was nog niet echt zo'n succes.' zei hij tegen haar.

Koning Thobias Hiddon

Destiney begroette hem en hij genoot van de zoen die ze hem gaf, daarna vroeg ze hoe het ging. Hij keek haar even aan en hij ademde langzaam in. 'Geen idee.' was zijn eerlijke antwoord. 'Ik weet niet zo heel goed hoe ik mij voel. Ik heb wel even fijn met Dany kunnen praten, ze zat bij het graf en ik ben een stukje met haar gaan lopen. Ze had een idee om er voor te zorgen dat Jason niet meer zo in de handen van Diana valt. Ze wilt de trouwringen betoveren.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 20:20

Dany

Jason kwam binnen en hij schrok van haar. "Rustig maar lieverd." Klonk haar stem zacht. Hij zei zacht dat hij probeerde te trainen en het was nog niet zo'n succes. "Ach, dat maakt toch niet uit? Zullen we het anders een keer samen proberen?" Vroeg ze aan hem met een glimlach. Ze kwam dichterbij en pakte zijn hand vast.


KOningin Destiney Hiddon

Hij wist niet zo heel erg goed hoe hij zich voelde, hij had fijn met Dany gesproken en de vrouw had een idee. Destiney knikte daardoor een beetje. "Dat lijkt me wel een goed idee... hopelijk zullen we de volgende keer op tijd zijn zodat we haar voorgoed kunnen uitschakelen." Zei Destiney zacht tegen hem. Ze trok hem iets dichter naar haar toe en drukte haar lippen in zijn hals. "Ik weet wel iets waardoor je je beter gaat voelen." Mompelde ze in zijn oor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 21:30

Jason Hiddon

Ze kalmeerde hem nog wat meer en zei daarna dat het niet erg was, ze stelde zelfs voor om het samen te proberen. Daardoor knikte hij meteen. Ze pakte zijn hand vast en hij ging nog wat dichter tegen haar aan staan. 'Het lijkt mij heel erg fijn om het een keertje samen te proberen. Als jij bij mij bent, lukt het vast.' zei hij zachtjes tegen haar, vol liefde. Hij was gek op haar, echt enorm. 'Hoe was het met Thobias?' vroeg hij daarna. Hij had gehoord dat ze een stukje was gaan lopen met Thobias.

Koning Thobias Hiddon

Het leek haar een goed idee, dan konden ze de volgende keer op tijd zijn. 'ja, het lijkt mij ook heel erg verstandig.' zei hij tegen haar. Ze trok hem dichter naar haar lichaam toe en hij voelde haar warme lippen in zijn hals. Ze mompelde in zijn oor dat ze wel iets wist waardoor hij zich beter zou gaan voelen. 'Hm, ik ben heel erg benieuwd.' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 21:37

Dany

Hij knikte door haar woorden en kwam dichter tegen haar aan staan. Zijn stem klonk vol liefde, ze vond het heel fijn om dat te horen, dat gaf haar zekerheid, de manier waarop hij naar haar keek en tegen haar sprak, daaraan hield ze zich stevig vast.
"Dan gaan we dat morgen proberen." Glimlachte ze naar hem. Hij vroeg hoe het met Thobias was en ze knikte een beetje. "Het was fijn om hem te spreken... ik heb ook wat bedacht, Jason." Ze keek diep in zijn ogen.


Koningin Destiney Hiddon

Het leek hem ook heel erg verstandig en ze knikte weer eventjes. Hij zei zacht dat hij heel erg benieuwd was en dat liet haar glimlachen. Ze beet zachtjes in zijn hals en begon behendig zijn kleding los te maken. Haar nagels gleden over zijn huid heen, vol verlangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 21:41

Jason Hiddon

Ze wilde het morgen proberen en hij knikte nog eens, hij zou het heel fijn vinden als het lukte, het trainen gaf hem altijd afleiding, het was fijn als hij dat weer op kon pakken. Anders voelde hij zich ook maar zo enorm nutteloos, dat was ook heel erg vervelend. Ze knikte en zei dat het fijn was om Thobias te spreken en ze had iets bedacht. Daardoor keek hij haar meteen vragend aan. 'Wat dan?' vroeg hij ook direct.

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde nu haar tanden in zijn hals en daardoor kreunde hij zachtjes, hij vond het heerlijk als ze zo deed. Ze maakte behendig zijn kleding los en haar nagels gleden over zijn huid, het verlangen was duidelijk te merken en hij was toch wel blij dat hij gewoon wachtte tot Destiney dat voelde, dat was veel fijner. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij liet zijn vingers omhoog glijden, dit was voor hem iets wat hem altijd wel wat beter liet voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 21:43

Dany

Hijk nikte weer en ze glimlachte hem toe. Voorzichtig streelde ze even door zijn haren heen. Hij vroeg haar meteen wat ze bedacht had.
"Ik wil onze trouwringen betoveren, we zullen het dan meteen merken wanneer er één van ons in gevaar is en zullen altijd de weg naar elkaar vinden." Fluisterde ze zacht en ze keek hem eventjes liefdevol aan. "Vind je dat ook een fijn idee?" Vroeg ze aan hem.


Koningin Destiney Hiddon

Ze hoorde hem zachtjes kreunen door wat ze deed en zijn handen legde hij op haar heupen. Ze rukte zijn broek ook los en dwong hem naar het bed toe. Met verlangende ogen keek ze hem aan, waar het ineens vandaan kwam, wist ze niet, maar het kwam momenteel hartstikke goed uit voor Thobias.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 21:47

Jason Hiddon

Ze streek door zijn haren heen, hij kon het goed hebben. Hij zag duidelijk dat ze rustig was, ze was niet boos op hem en Dany zou hem echt geen pijn doen, echt niet. Hij vertrouwde haar enorm en daardoor was het alleen maar fijn. Ze vertelde haar idee en hij knikte langzaam. 'ja, natuurlijk. Ik vind het een goed idee, geen probleem.' zei hij daarna tegen haar. Hij streek heel langzaam langs haar gezicht en daarna drukte hij voorzichtig zijn lippen op die van haar.

KOning Thobias Hiddon

Ze trok zijn broek los, het ging allemaal nogal gehaast en hij werd meteen op het bed geduwd. Haar ogen stonden verlangend en het liet hem even grijnzen. 'Dit is nog eens leuk,' plaagde hij haar daarna. Hij streek langs haar hals en daarna zoende hij haar meteen weer, op dit moment wilde hij nergens bij stil staan en gewoon genieten met Destiney samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 21:52

Dany

Hij vond het een goed idee en dat liet haar glimlachen. "Gelukkig maar, dan ga ik dat doen en dan gaan we over twee dagen trouwen." Een twinkeling van geluk verscheen in haar ogen en ze voelde hoe hij langs haar gezicht streelde en ze zoende hem heel zacht en voorzichtig terug.


Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het leuk en ze gaf hem een knipoog. "Geniet er dan maar van." Plaagde ze hem nu met een knipoog. Ze liet hem op het bed liggen en kwam bovenop hem zitten. Hij zoende haar meteen en ze zoende hem vol passie en verlangen terug terwijl haar handen wild over zijn lichaam ging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 21:55

Jason Hiddon

Ze vond het fijn en zou het doen, dan gingen ze over twee dagen trouwen. 'ik kan niet wachten.' zei hij zacht tegen haar. Ze zoende hem heel zachtjes en voorzichtig terug en hij ging daar langzaam in mee. Het duurde een tijdje en daarna keek hij haar weer aan. 'Vind je het wel fijn? Of helemaal niet?' vroeg hij zachtjes en heel erg onzeker aan haar. Hij wist het allemaal niet zo goed meer.

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij er dan maar van moest genieten en dat liet hem grijnzen. 'Dat doe ik zeker, maak je daar maar geen zorgen over.' plaagde hij haar nu. Ze kwam bovenop hem zitten en hij keek haar aan, nieuwsgierig over wat ze allemaal voor hem in petto had. Ze zoende hem enorm verlangend terug en hij voelde haar handen wild over zijn lichaam glijden, waardoor het verlangen bij hem ook steeds sterker werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 22:01

Dany

Hij kon niet wachten en dat liet haar glimlachen, ze was blij dat hij er net zo over dacht als zij deed. Hij ging langzaam mee in de zoen en ze ontspande helemaal, het voelde goed, vol liefde... ze liet ook geen andere gedachten toe op dit moment. Ineens stopte hij en vroeg hij of ze het wel fijn vond.
"Ja, ik vond het heel fijn... ik hoop dat je me altijd zo zal zoenen, dat het altijd zo zou zijn tussen ons, dat de liefde nooit over zal gaan." Fluisterde ze en ze legde haar hand op zijn wang.


Koningin Destiney Hiddon

Hij deed het ook zeker en ze moest zich er geen zorgen over maken. Ze deed niet eens de moeite om haar jurk uit te doen, ze liet hem meteen in haar glijden en was behoorlijk wild voor haar doen. Haar tanden schraapten over zijn hals heen en ze hield hem stevig vast, haar nagels rond zijn polsen die ze in het bed drukte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 22:05

Jason Hiddon

Ze zei dat ze het heel erg fijn vond, ze hoopte dat hij haar altijd zo zou zoenen en dat liet hem een beetje glimlachen. 'Altijd, met genoegen.' fluisterde hij. Ze legde een hand op zijn wang en hij keek diep in haar ogen. 'Je doet zo veel met mij... ik ben zo ontzettend gek op jou...' fluisterde hij. Zijn stem trilde een beetje en hij meende het uit de grond van zijn hart, daarna zoende hij haar weer op dezelfde manier en hij hield haar zachtjes vast.

Koning Thobias Hiddon

Het leek niet snel genoeg te kunnen gaan en ze was behoorlijk wild, maar dat vond hij wel leuk. Hij begreep niet zo heel erg goed waar dit opeens vandaan kwam, maar het was fijn. Hij vond het leuk om weer een keertje uitgedaagd te worden, dat Destiney het zo graag leek te willen. Dat was heel leuk om te merken. Hij voelde haar tanden en haar nagels, maar dat maakte het alleen maar intenser.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 22:13

Dany

Hij glimlachte door haar woorden en ze was blij dat ze hem wel dat vertrouwen kon geven. Hij wilde haar altijd met genoegen zo zoenen. Hij zei dat ze veel met hem deed, hij was ontzettend gek op haar. "Ik hou van je, Jason." Fluisterde ze heel zachtjes tegen hem en ze zoende hem genietend terug en hield het heel zacht en teder.


Koningin Destiney Hiddon

Ze kreunde genietend door hoe ze zich voelde, ze begreep Thobias wel, even alle remmen los... het was best lekker en had een hele andere beleving. Ze zoende hem weer heftig en beet op zijn lip terwijl haar handen weer over zijn lichaam gleden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 22:27

Jason Hiddon

Ze zei dat ze van hem hield, wat hem altijd goed deed en daarna ging ze weer mee in de zoen. Hij aarzelde. Ergens wilde hij wel wat meer proberen, maar aan de andere kant was hij zo enorm bang om het fout te doen, om haar bang te maken of zelf bang te worden, dat het hem tegenhield. Hij durfde haar eigenlijk niet eens echt goed aan te raken, terwijl het zo enorm lang geleden was. Hij was bang voor alles.

Koning Thobias Hiddon

Ze zoende hem weer heftig en ze beet op zijn lip, waardoor hij heel diep kreunde, het was echt geweldig zo. Hij trok haar dicht naar zich toe en na een tijdje bereikte hij zo ook zijn hoogtepunt. Het zweet stond op zijn huid en zijn borstkas ging heftig op en neer, het was ook echt heftig als het op deze manier ging, al vond hij het wel echt geweldig zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 22:31

Dany

Na een tijdje stopte ze de zoen en keek ze hem aan terwijl ze zacht langs zijn gezicht streelde. "Praat tegen me, Jason, vertel me hoe je je voelt, wat je wilt... alleen dan kunnen we er samen uitkomen..." Klonk haar stem heel zacht tegen hem en ze keek hem doordringend maar liefdevol aan.


Koningin Destiney Hiddon

Zelf bereikte ze ook haar hoogtepunt en ze kreunde genietend daardoor en ze plofte naast hem neer op het bed. Ze was doodop, het zweet parelde over haar huid en haar haren zaten behoorlijk warrig nu.
"Goh, dat was echt wel heel erg lekker." Lachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 22:35

Jason Hiddon

Ze streelde langs zijn gezicht en ze zei dat hij met haar moest praten. Hij moest vertellen wat hij voelde, wat hij wilde. Alleen dan konden ze hier samen uitkomen. Hij knikte langzaam. Hij wist dat het moest, maar hij vond het zo lastig om alles onder woorden te brengen. 'Ik... het is...' begon hij, maar daarna viel hij stil. 'Ik vond het fijn en ik bedacht mij dat ik je eigenlijk wel aan wilde raken, maar ik durfde niet, ik was bang dat je het niet zou willen, niet fijn zou vinden of dat één van ons er bang door zou worden.' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 22:41

Dany

Hij probeerde te praten, maar hij viel al snel stil. Ze keek naar hem en luisterde toen hij begon te praten. Hij durfde niet, hij was bang dat ze het niet wilde, niet fijn zou vinden of dat één van hen bang zou worden.
"Jason, op zo'n moment kan je me echt wel aanraken. Het is dan zo fijn... Het begin vind ik alleen een beetje wennen, dat vind ik wat moeilijk, maar verder gaat het wel voor mij." Zei ze hem zacht en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum