Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/12/2016, 22:06

Dany

Wanneer ze merkte dat hij echt ongemakkelijk werd, ging ze weer rustig bij hem zitten en legde ze zachtjes haar hoofd tegen hem aan. Ze vond het fijn om bij hem te zijn gewoon en ze wilde dat hij er ook van genoot want dat was belangrijk voor haar.
Destiney keek even naar Thobias. "Zullen we zo naar onze eigen kamer gaan?" Vroeg ze zacht aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/12/2016, 22:10

Koning Thobias Hiddon

Het was duidelijk dat Dany iets met Jason deed, hij was ongemakkelijk, hij zat onrustig en hij leek zich niet zo goed een houding aan te kunnen nemen. Destiney stelde voor dat ze naar hun eigen kamer gingen en hij knikte even. 'Laten we dat doen. Ik zie jullie morgen weer en bedankt voor alles.' zei hij. Hij knipoogde heel even naar Dany en daarna nam hij Destiney met zich mee. Eenmaal op de gang drukte hij haar tegen de muur en keek hij haar uitdagend aan. 'Weet je waar ik zin in heb?' vroeg hij grijnzend.

Jason Hiddon

Dany leunde nu wat tegen hem aan en hij legde zijn hand zachtjes op haar been. Thobias en Destiney vertrokken en hij keek opzij naar haar. 'Het is niet dat ik het niet fijn vind... ik vind het geweldig. Ik ben alleen zo bang dat ze mij raar vinden.' fluisterde hij heel zachtjes. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar heel langzaam en voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 11:05

Koningin Destiney Hiddon

Thobias gaf aan dat ze inderdaad maar weer naar hun eigen kamer moesten gaan. Hij bedankte Dany en Jason eventjes en op de gang werd ze tegen de muur gedrukt en keek hij haar uitdagend aan. Haar ogen twinkelden en ze keek doordringend in zijn uitdagende ogen. "Iets waar je altijd zin in hebt?" Vroeg ze hem met een grijns en ze streelde met haar vingers over zijn borst heen terwijl ze hem doordringend aan bleef kijken.


Dany

Hij legde zijn hand even op haar been en wanneer Thobias en Destiney weg waren gaf hij aan dat hij het geweldig vond, hij was alleen bang dat ze hem raar vonden.
"Dat vinden ze echt niet, lieverd... in tegendeel zelfs, Destiney wilt jou heel erg graag helpen om het allemaal een beetje meer los te laten." Fluisterde ze. Hij zoende haar langzaam en voorzichtig, genietend ging ze erin mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 11:29

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje, ze streek over zijn borstkas heen en hij keek in haar ogen.'Ik wil dat jij de baas bent en ik wil er het liefste de hele avond over doen...' Fluisterde hij nu. Hij hoopte dat ze het ook zag zitten, want hij was er best wel aan toe nu. Bij Dany had hij zich toch een beetje in moeten houden en hij wilde nu met Destiney er heel graag een lang spel van maken. Dat kon hij alleen bij haar en dat wilde hij ook alleen met haar.

Jason Hiddon

Door wat ze zei staarde hij haar een beetje aan, hij vond het moeilijk te geloven dat ze hem wilde helpen en dat ze niets raar vonden, maar hij had goed met Destiney kunnen praten, dus misschien was het ook echt wel zo. Hij streek nu langs haar wang en hij drukte zijn lippen zachtjes in haar hals. Hij had er echt heel erg veel zin in, maar hij wist nog steeds niet zo goed wat hij daar allemaal mee moest doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 11:33

Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde wat hij wilde en ze bleef daardoor over zijn borst heen strelen. Ze voelde hoeveel dit met haar deed en ze kwam dichter tegen hem aan staan. "Dat lijkt me een heerlijk idee..." Klonk haar stem zacht en schor tegen hem. "Kom, we gaan naar onze kamer." Fluisterde ze hem toe.


Dany

Hij staarde haar aan en ze drukte zacht een kus op zijn lippen. "Het komt echt goed... ik heb haar gezegd dat ze mag doen wat ze wilt om jou te kunnen helpen." Fluisterde ze. Ze voelde zijn lippen zacht in haar hals en daarna gleden haar handen over zijn borst heen en begon ze zachtjes en langzaam zijn overhemd los te knopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 11:38

Jason Hiddon

Ze had tegen Destiney gezegd dat ze mocht doen wat ze wilde om hem te helpen. 'Maar... Ik... Ik weet niet of ik het wel durf.' gaf hij eerlijk toe. Hij wist niet eens of hij haar wel een zoen durfde te geven. Hij had geen idee, dit soort dingen deed hij alleen met Dany, af en toe in zijn gedachten met iemand anders, maar verder totaal niet. Hij werd weer afgeleid door haar aanrakingen en hij ademde langzaam in, het verlangen was heel intens voor hem en hij bewoog een beetje daardoor.

Koning Thobias Hiddon

Ze leek het alleen maar leuk te vinden en hij werd al meegenomen, dit hadden ze alweer even niet gedaan en hij was er best wel aan toe. Het was een stuk heftiger dan al het andere en hij vond het bijzonder en echt heerlijk. zeker als hij merkte dat het ook zo veel met Destiney deed. Eenmaal in hun kamer zoende hij haar meteen, het was maar moeilijk uit te houden voor hem, als hij wist wat ze gingen doen.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 12:09

Dany

"Hoeft ook niet... het maakt niet uit, ik wil alleen dat je het weet, ik wil dit graag om jou te kunnen helpen en ik weet dat Destiney verstandig genoeg is om heel lief voor je te zijn en als je het niet durft, dan hoeft het ook echt niet." Glimlachte ze hem liefdevol toe. Ze raakte zijn lichaam aan en trok zijn blouse zachtjes en langzaam uit. "Ik hou heel erg veel van je." Klonk haar stem zacht.



Koningin Destiney Hiddon

Hij zoende haar meteen toen ze in de slaapkamer waren, maar ze duwde hem zachtjes van haar af.
"Nee, je mag me nog niet zoenen, ik wil dat je mij eerst uitkleed." Zei ze hem nu doordringend. "Daarna jezelf en ik wil dat je dat op een uitdagende manier doet." Dat leek haar heerlijk en alleen op dit soort momenten kon ze dat op deze manier tegen hem zeggen. Alleen dan accepteerde hij dat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 12:17

Jason Hiddon

'Oké.' Zei hij heel zacht, nog wat onder de indruk van alles. Ze trok zijn blouse uit en hij keek even naar haar, hij was enorm gespierd op het moment, omdat hij zo veel trainde, maar nog steeds had hij niet echt enorm veel zelfvertrouwen. Hij streek heel zachtjes en voorzichtig met zijn vingers over haar lichaam heen, hij deed zijn best om ook echt iets voor haar te doen, maar dat bleef soms heel lastig als hij zo bang was. Hij liet Dany verder ook weer alles bepalen.

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei ademde hij even diep in, daarna begon hij haar kleding los te maken. Zijn vingers trilden heel lichtjes, maar hij deed wel precies wat ze wilde. Hij had het even heel moeilijk toen hij haar naakt voor zich had staan, maar toch maakte hij daarna zo uitdagend mogelijk zijn eigen kleding los, waarbij hij zichzelf af en toe een beetje aanraakte, vooral voor zichzelf. Hij had er nogal veel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 14:11

Dany

Jason was nog wel wat onder de indruk van alles en hij keek naar haar, ze glimlachte eventjes, daarna streek ze weer over zijn borst heen en voelde ze zijn vingers heel zacht over haar lichaam heen. "Dit voelt heel fijn..." Fluisterde ze hem toe. "Je mag mijn kleding ook uittrekken, als je dat wilt?" Vroeg ze aan hem. Het hoefde niet, hij moest het wel zelf willen.


Koningin Destiney Hiddon

Hij deed wat ze vroeg en ze merkte dat ze naar hem begon te verlangen doordat hij zijn eigen kleding zo uitdagend uittrok. Hij raakte zichzelf ook aan en dat zorgde voor nog meer verlangen in haar. Ze keek naar hem en daarna trok ze hem iets dichter naar haar toe en gleed ze met haar vingers over zijn rug heen terwijl ze hem doordringend aan bleef kijken. Haar nagels gleden over zijn huid en lieten striemen achter. Haar lippen drukte ze in zijn hals en ze zoog heftig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 14:15

Jason Hiddon

Ze fluisterde dat het heel fijn voelde en ze zei dat hij haar kleding ook uit mocht trekken, als hij dat wilde. Hij knikte even langzaam en daarna maakte hij heel voorzichtig haar jurk los. Alles wat hij deed was nog wat aarzelend en langzaam, maar hij deed het wel, soms liet hij haar echt alles doen als hij het moeilijk vond, maar nu durfde hij het wel aan. Hij zoende haar weer langzaam en daarna liet hij zijn vingers over haar huid glijden.

Koning Thobias Hiddon

Hij werd dichter naar haar toe getrokken en haar nagels gleden al snel over zijn huid, het was een enorm intens gevoel en hij kreunde daardoor ook diep, al werd dat nog erger toen hij haar lippen in zijn hals zette. Ze zoog heel hard, waarschijnlijk zou dat een flinke plek worden, maar hij vond het heerlijk. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij trok haar dicht naar zich toe, meteen gleden zijn vingers over haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 14:28

Dany

Hij knikte alleen eventjes en daarna werd heel voorzichtig haar jurk door hem losgemaakt. Ze sloot haar og en en voelde wat hij deed, het was fijn en het was rustig. Ze genoot er an ook echt wel van op deze manier. Ze werd weer langzaam door hem gezoend en zijn vingers gleden over haar huid heen. Ze kreunde zachtjes en genietend en liet hem verder zijn gang een beetje gaan. Haar vingers gingen naar zijn broek die ze langzaam losmaakte.


Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde diep door wat ze deed en ze zoog nog harder eventjes, maar daarna stopte ze en streelde ze met haar vingers langs de plek die ze even bestudeerde. Met een grijns keek ze naar hem. Ze voelde hoe hij zijn handen op haar heupen legde en haar dicht naar zich toe trok.
"Ga maar op het bed liggen." Gebood ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 14:31

Jason Hiddon

Hij hoorde haar kreunen en ze liet hem zijn gang gaan, maar hij voelde wel haar vingers naar zijn broek glijden en ze maakte die langzaam los. Hij liet zijn vingers langs haar oor glijden en hij zoende haar weer langzaam, daarna keek hij haar heel even aan. Hij was nog steeds heel voorzichtig, maar de spanning viel op dit moment wel mee, het ging eigenlijk wel goed, als ze het rustig aan deden. Hij drukte zijn lippen op haar schouder en liet zijn handen weer heel langzaam over haar huid heen glijden.

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar vingers langs de gevoelige plek glijden en ze grijnsde naar hem, net toen hij haar wilde zoenen gebood ze hem op het bed te gaan liggen. Hij ademde diep in en hij moest zichzelf aardig overtuigen, maar hij deed wel wat ze wilde en hij ging op het bed liggen. Hij bleef naar haar kijken, al zijn aandacht lag volledig bij haar, ze had hem op zo'n moment echt enorm in haar macht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 14:37

Dany

Ze trok zachtjes zijn broek uit en genoot van zijn zachte en lieve aanrakingen, zo voelde ze zich echt verliefd en het was heerlijk met hem samen zo. Ze keek diep in zijn ogen en zag dat zijn spanning gelukkig wel mee leek te vallen. Zijn lippen drukte hij op har schouder en zijn handen gleden over haar naakte huid heen. Ze vond het zo lekker dat ze eigenlijk hem een beetje vergat en er gewoon van aan het genieten was, haar handen lagen stil op zijn middel.


Koningin Destiney Hiddon

Het was zo heerlijk dat hij dingen eigenlijk niet leek te willen doen, maar het toch deed omdat ze het hem gebood. Hij bleef wel naar haar kijken en ze liep naar de kast toe. Onderop pakte ze een klein zweepje wat ze speciaal had laten maken. Het was niet om hem pijn te doen, maar gewoon om hem te laten genieten. Ze liet hem aan Thobias zien. "Wat vind je hiervan?" Vroeg ze, terwijl ze de zweep over zijn lichaam liet glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 14:41

Jason Hiddon

Ze deed eigenlijk niets meer, maar hij ging gewoon rustig door, hij raakte haar overal zachtjes aan en af en toe drukte hij zijn lippen op haar huid. Nu legde hij haar voorzichtig languit op de bank neer en drukte hij zijn lippen op haar voet, langzaam liet hij ze via haar enkel en haar been omhoog glijden. Hij streelde over haar buik heen, heel zachtjes en liefdevol en daarna drukte hij daar zijn lippen op haar huid.

Koning Thobias Hiddon

Ze bewoog door de kamer en hij zag dat ze iets pakte, ze kwam naar hem toe en liet hem iets zien. Hij staarde even naar het zweepje en daarna keek hij naar haar, ze vroeg wat hij er van vond en ze liet de zweep over zijn lichaam heen glijden. 'Ik vind het bijzonder opwindend dat je zoiets laat maken terwijl ik er niets van weet.' zei hij zacht en wat schor tegen haar. Blijkbaar was ze hier zelf dus ook echt mee bezig, dat vond hij geweldig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 15:26

Koningin Destiney Hiddon

Zijn opmerking liet haar even grijnzen. Hij vond het opwindend dat ze zoiets had laten maken terwijl hij er niets vanaf wist.
"Ik vind dit geweldig om te doen af en toe, Thobias." Fluisterde ze hees tegen hem. "Zo'n zweepje... het leek me zo opwindend..." Ze tikte nu zachtjes even tegen zijn borst en bekeek zijn reactie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 15:29

Koning Thobias Hiddon

'Het is opwindend.' zei hij tegen haar, omdat hij het ook echt geweldig vond. Hij genoot hier enorm van, hij vond het echt geweldig dat ze dit zo zelf deed. 'Ik vind het ook heerlijk om af en toe te doen, het hoeft echt niet altijd, maar het is gewoon heel bijzonder.' fluisterde hij. Ze tikte op zijn borstkas en hij keek naar haar, zijn blik verlangend. Het was zo bijzonder dat dit zo veel met hem deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 17:58

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het ook echt opwindend. Hij gaf ook aan dat het niet altijd nodig was, maar het was gewoon heel erg bijzonder. "Ja, vind ik ook... ik wil dit niet eens elke dag... Hoe kan ik je dan nog verrassen?" Vroeg ze aan hem met een knipoog. Het zweepje gleed weer over zijn lichaam heen, langzaam richting zijn benen en ze gaf hem af en toe een tikje.


Dany

Jason leek het leuk te vinden, ze voelde hoe hij verder ging, daarna zette hij haar op de bank neer en gingen zijn lippen via haar voeten omhoog. Kreunend genoot ze van alles wat hij deed. Ze voelde zijn vingers over haar buik glijden, langzaam kon je wel zien dat ze zwanger was, ze kreeg een klein buikje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 18:04

Koning Thobias Hiddon

'Het is te intens om elke dag te doen, dat kan ik niet aan.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze knipoogde naar hem en daarna ging ze verder, hij sloot zijn ogen even en hij kreunde zachtjes bij elke tik die ze hem gaf. Hij vond het bijzonder dat hij dit zo leuk vond, maar misschien juist omdat hij normaal altijd alle macht in handen had. Het was enorm uitdagend en spannend als het ook eens andersom was.

Jason Hiddon

Dany leek er wel van te genieten en daarom ging hij langzaam verder. Hij wist dat ze het leuk vond als hij wild en heftig was, maar dat zat er waarschijnlijk de komende tijd echt nog niet in, hij wist ook niet of het wel zijn ding was, of het wel zou komen. Misschien kon Thobias haar dan dat stukje geven. Hij hoopte dat ze daar gelukkig van werd, want hij vond het dan ook prima. Hij pakte haar benen vast en hij ging steeds intenser verder, hij voelde zich hier vrij zeker over, hij wist hoe dit moest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 22:11

Koningin Destiney Hiddon

Hij kon het niet aan om het elke dag te doen, het was te intens. "Dan is het ook echt niet leuk meer." Lachte ze hem toe. Hij kreunde bij elke tik en ze ging daardoor door. Langzaam over zijn onderbuik heen en ze tikte hem daar ook.


Dany

Jason ging verder en kreunend liet ze hem zijn gang gaan. Nee, hier kon Thobias écht niet aan tippen, dit was geweldig, alleen Jason kon dit zo goed en zo heerlijk. Het duurde ook niet zo heel erg lang voor ze al tot haar hoogtepunt kwam. Ze kreunde genietend eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 22:17

Koning Thobias Hiddon

Hij was het volledig met haar eens, dit moesten ze af en toe doen en er dan de tijd voor nemen, maar het moest niet elke keer op deze manier gaan. Hij voelde dat ze verder ging en hij haalde diep adem, het was echt intens voor hem en zijn spieren stonden strak gespannen. Ze liet hem zo erg naar meer verlangen, het gevoel dat hij hierdoor kreeg was niet eens echt te omschrijven. ' Je bent zo bijzonder voor mij.' Fluisterde hij schor. Hoewel het met Dany heerlijk was geweest omdat die gevoelens op dat moment zo sterk waren, was dit toch wel iets van een ander niveau. Hij kon niet eens meer stil blijven liggen.

Jason Hiddon

Hij merkte dat hij het duidelijk goed deed en hij nam weer wat afstand van haar om haar glimlachend aan te kijken. Hij was blij dat ze er zo erg van genoot. Zijn vingers gleden nu weer over haar huid en hij zag nu wat vage plekken, hij wist dat het niet door hem kwam en ze stonden ook in haar hals. 'Hm, was dat Thobias?' Vroeg hij zacht, terwijl hij er voorzichtig met zijn vingers over heen gleed. Het zou waarschijnlijk niet heel pijnlijk zijn voor haar. ' Is het heftig met hem?' Vroeg hij. Hij was niet jaloers, maar ergens wel enorm nieuwsgierig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 22:28

Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde schor tegen haar dat ze heel bijzonder voor hem was. "Jij ook..." Klonk haar stem hees. "Dat je me de mogelijkheid geeft om dit soort dingen te doen... echt heel fijn." Sprak ze lief tegen hem. Ze ging nog iets veerder en daarna kon ze er zelf ook geen genoeg meer van krijgen eigenlijk... Ze legde de zweep aan de kant en ging bovenop hem zitten. Langzaam liet ze hem in haar glijden.


Dany

Hij keek haar glimlachend aan en ze voelde zijn vingers over haar huid glijden. Ineens vroeg hij of het Thobias was. Ze werd rood daardoor en herinnerde zich wt hij had gedaan. "Euh, ja." Sprak ze wat beschaamd tegen Jason. Hij vroeg of het heftig was met Thobias en ze knikte daardoor langzaam. "Ja, best wel... maar met jou is het wel fijner, dat heftige is af en toe best leuk, maar ik doe het veel liever zacht en lief en vol gevoel." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 22:34

Koning Thobias Hiddon

Hij grijnsde even, het was leuk om te horen. Hij was enorm blij dat dit voor haar ook leuk was, dat ze er echt samen van konden genieten. Dit was echt iets van hun samen en dat was bijzonder. Ze leek niet meer te kunnen wachten en ze kwam nu op hem zitten en ze liet hem in haar glijden, waardoor hij diep kreunde. Meteen gingen zijn handen gretig en krachtig over haar lichaam heen, hij kon het ook echt niet meer inhouden nu. Het was veel te lekker.

Jason Hiddon

Ze schaamde zich, werd rood en zei dat het door Thobias kwam, daardoor grijnsde hij een beetje. ' Je hoeft je niet te schamen. Ik ben benieuwd hoe het is...' zei hij zacht. Langzaam gleden zijn vingers over haar huid, alsof hij de plekken bijna bestudeerde. Ze vond het wilde af en toe leuk, maar met hem was het fijner. 'Ergens vind ik het fijn dat je dat bij hem kunt vinden. Dan is het voor ons allebei perfect en voel ik iets minder druk.' zei hij tegen haar. 'Wil je mij vertellen hoe het ging? Wat hij deed en wat je voelde?' Vroeg hij heel zacht aan haar. Hij hoopte er van te kunnen leren en in te kunnen zien dat alles minder eng was dan hij dacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 22:46

Koningin Destiney Hiddon

Zijn handen gleden gretig en krachtig over haar lichaam heen en hij leek het echt niet meer in te kunnen houden. ZIj ook niet, ze vond het geweldig en ze ging heftig op en neer, ze vond het zo heerlijk, dit was echt ongelooflijk... fantastisch om zo met hem om te gaan.


Dany

Hij grijnsde en zei dat ze zich niet hoefde te schamen. Hij was gewoon benieuwd naar hoe het was. Zijn vingers gleden over haar huid heen. Hij vond het ergens wel fijn dat ze het heftige bij Thobias kwijt kon, dan voelde hij wat minder druk. Ze knikte daardoor. Hij wilde weten hoe het ging.
"Het ging eigenlijk soort van vanzelf... we keken elkaar diep in elkaars ogen aan en hij nam de leiding." Fluisterde ze. "Zijn vingers gleden langs mijn hals omhoog, naar mijn lippen." Ze deed het voor en bleef hem doordringend aankijken, haar vingers gleden vederlicht over zijn hals heen naar zijn lippen toe en streek er zachtjes overheen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/12/2016, 22:50

Jason Hiddon

Ze begon te vertellen, het ging eigenlijk vanzelf. Ze hadden elkaar in de ogen gekeken en Thobias had de leiding genomen. Hij wist dat dat waarschijnlijk enorm opwindend voor haar was, dat was ook het punt dat hij nog helemaal niet kon. Ze liet hem de aanraking voelen en hij ademde langzaam in, het was intens. 'En toen?' Vroeg hij zachtjes, wat schor. Hij wist niet precies wat hij hier nou echt leuk aan vond, maar dat het veel met hem deed was wel duidelijk, het was voor hem bijzonder opwindend en hij voelde totaal geen jaloezie, alleen maar opwinding.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/12/2016, 23:00

Dany

Hij leek het net zo intens te vinden als dat zij dat vond. Hij vroeg zachtjes aan haar wat er toen gebeurde. Ze opende zachtjes zijn mond met haar vingers en liet ze daarna zachtjes naar beneden glijden. Haar lippen drukte ze zachtjes in zijn hals en ze zoog zachtjes eventjes. Zo deed ze dat op meer plekken een beetje en ze sloot haar ogen. Af en toe keek ze hem tussendoor weer aan met haar intense blik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum