Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 10:17

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde dat ze hem behoorlijk uitdaagde en dat vond ze leuk, ze wilde nog meer vertellen maar hij drong al bij haar naar binnen en op dat moment bereikte ze haar eigen hoogtepunt. Ze kreunde daardoor en zoende hem genietend en vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 10:20

Koning Thobias Hiddon

Hij vond het geweldig dat hij dit ook bij haar voor elkaar kreeg en nu was het niet eens zo vervelend om te doen, op deze manier kreeg ze hem wel zo ver. Hij werd vol passie gezoend en hij ging daar maar al te graag in mee, hij bewoog heel langzaam zodat ze nog wel wat bij kon komen, het was voor hem toch al intens en heftig genoeg, want alles was nogal gevoelig. Normaal zou hij nooit zo rustig doen, maar nu leek dit nog heftiger te zijn dan de rest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 10:27

Koningin Destiney Hiddon

Hij ging mee in haar zoen vol passie en hij bewoog heel langzaam, ze genoot er echt van. Dit was heel erg fijn voor een keer om het zo langzaam en vol liefde te doen. Het zorgde echt voor rust en ze genoot echt. Soms was dit gewoon veel lekkerder dan dat wilde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 10:29

Koning Thobias Hiddon

Hij ging een tijdje zo door, tot hij nog eens zijn hoogtepunt bereikte en hij merkte dat het nu ook wel genoeg geweest was, hij was kapot, zijn lichaam uitgeput. Het was wel echt heerlijk en hij voelde zich eigenlijk echt volledig voldaan en dat had hij niet vaak. Helemaal niet zelfs. Hij had dit nooit, altijd wilde hij nog meer. Nu sloeg hij zijn armen om haar heen en keek hij naar haar. 'Deed ik het goed?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 10:33

Koningin Destiney Hiddon

Hier genoot ze echt veel meer van en dat was ook goed aan haar te zien. Ze zuchtte af en toe en streelde over zijn lichaam heen. Na een tijdje kwam hij weer tot zijn hoogtepunt. Ze voelde zijn armen om haar heen en hij vroeg of hij het goed deden. "Ja... dit was zo heerlijk..." Fluisterde ze hem toe. "Deed ik het ook goed?" Vroeg ze plagend aan hem. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan en ze merkte dat ze echt heel erg moe was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 12:21

Koning Thobias Hiddon

Hij had het goed gedaan, ze vond het zo heerlijk. Ze vroeg of ze het ook goed deed en hij voelde haar hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Je deed het geweldig. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.' fluisterde hij eerlijk. Hij had al zo veel gedaan in zijn leven, maar dit was volledig nieuw voor hem. Dit gevoel kende hij niet en het was zo intens, dat hij blij was dat hij het nu ontdekte. Hij gaf haar een kusje en daarna kroop hij tegen haar aan. 'Welterusten.' fluisterde hij zachtjes, daarna zakte hij al meteen in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 12:47

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat ze geweldig was en dat hij nog nooit zoiets had meegemaakt. Ze glimlachte daardoor naar hem en keek hem liefdevol aan. Ze kreeg nog een kusje van hem en hij fluisterde haar welterusten toe. "Slaap lekker..." Klonk haar stem lief tegen hem en helemaal met hem verstrengeld viel ze in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 12:50

Koning Thobias Hiddon

Hij sliep eigenlijk echt geweldig, hij had zich ook enorm vermaakt met haar, hij had een geweldige avond gehad en zich nog nooit zo goed en voldaan gevoeld. Hij werd ook veel later dan normaal wakker en hij bleef nog even lekker tegen haar aan liggen. Dit was fijn, dit was allemaal heel erg fijn. Hij streek langs haar gezicht, ze was mooi. Hij bleef gewoon bij haar liggen, hij kon straks nog wel gaan werken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 12:56

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd langzaam wakker op de voor haar gebruikelijke tijd. Ze rekte zich langzaam uit en keek naar Thobias.
"Hé schatje, je bent er nog." Klonk haar stem zacht en lief tegen hem. Dit vond ze wel een fijne vooruitgang, als hij dit altijd zou doen wanneer ze het zo fijn hadden 's avonds... dat zou heel fijn zijn. Ze drukte zacht haar lippen op die van hem en keek hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 13:03

Koning Thobias Hiddon

Ze rekte zich uit en keek daarna naar hem, ze zei dat hij er nog was, waardoor hij glimlachte. 'Ja, ik ben eigenlijk ook nog niet zo heel erg lang wakker en ik wilde graag samen met jou ontbijten,' fluisterde hij. Hij kreeg een kusje en hij zoende haar langzaam, daarna keek hij haar weer aan. 'Ik hou van je en je bent zo ongelofelijk schattig als je ligt te slapen, het was heel leuk om te zien.' plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 13:08

Koningin Destiney Hiddon

Haar ogen twinkelden door zijn voorstel en ze knikte. "Dat lijkt me heerlijk." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij hield van haar en ze was ongelooflijk schattig als ze lag te slapen, hij vond het leuk om te zien.
"Hmm.. ik sliep ook echt heerlijk... het was zo fijn om bij je te liggen." Mompelde ze. "Ik ben zo blij dat we gisteren wat hebben gevonden dat werkt." Klonk haar stem vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 13:10

Koning Thobias Hiddon

Ze sliep heerlijk, het was fijn om zo bij hem te liggen en ze was zo blij dat ze gisteren iets hadden gevonden wat werkte. Daar ben ik ook echt enorm blij mee.' fluisterde hij. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar nog eens. 'Ik denk dat dit alles is wat ik nodig hebt, dat ik mij hier in kan laten gaan, dat dit goed voelt. Dat dit meer dan genoeg is voor mij, de uitdaging die ik nodig heb.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 13:13

Koningin Destiney Hiddon

Hi jwas er zelf ook heel erg blij mee. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht en ze werd nog een keer door hem gezoend. Hij dacht dat het alles was wat hij nodig had en dat hij zich hierin ook kon laten gaan. Het voelde goed en hij dacht dat het meer dan genoeg was voor hem, de uitdaging die hij nodig had. "Ik vind het zo fijn om dat te horen. Nu kán ik je ook echt honderd procent vertrouwen en ook zeker van mezelf zijn, want alleen ik ken jou goed genoeg hiervoor." Zei ze hem nu en ze streelde langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 13:17

Koning Thobias Hiddon

"Ja, daar heb je gelijk in. Er is niemand anders die dit ooit zo voor elkaar zou kunnen krijgen als jij, niemand die zo ver zou kunnen gaan. Ik denk ook dat ik het van niemand anders zou accepteren, ik kan mij alleen maar zo laten gaan bij jou.' zei hij zacht. De band die hij met haar had was zo sterk, dat zorgde ervoor dat hij dit kon. Ze streek langs zijn wang en hij keek haar vol liefde aan. 'Nou, ontbijten?' vroeg hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 13:24

Koningin Destiney Hiddon

Thobias maakte haar nog zekerder van haar zaak door te zeggen dat hij het van niemand zou accepteren, hij kon zich alleen maar zo laten gaan bij haar. Hij vroeg haar met een grijns of ze gingen ontbijten.
"Ja, lekker." Glimlachte ze. "Normaal ga ik altijd met de kinderen ontbijten, zullen we dat nu ook doen? Ik vind het wel gezellig om met z'n allen samen te zijn." Vertelde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 14:40

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het een goed idee en ze zei dat ze normaal altijd met de kinderen ging ontbijten, ze vroeg of hij dat nu wilde doen, want ze vond het wel gezellig om met zijn allen samen te zijn. 'Ja, dat vind ik goed, heel erg goed.' zei hij zacht. Hij vond het leuk om even met de kinderen te ontbijten en hij wist dat ze dat ook echt leuk vond, dus deed hij het graag. Hij had ook echt een goed humeur nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 14:43

Koningin Destiney Hiddon

Thobias vertelde haar dat hij het heel erg goed vond en dat liet haar glimlachen. Het was leuk dat hij zo vrolijk leek te zijn.
"Gezellig." Grijnsde ze breed en ze drukte een kus op zijn lippen. Daarna kwam ze uit bed en trok ze zacht neuriënd haar kleding aan. Ze voelde zich heel erg fijn vandaag en dat was zo prettig om te merken. "Wil je me daarna laten zien wat ik eventueel aan werk zou kunnen doen?" Vroeg ze wanneer ze aangekleed was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 14:48

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het gezellig en hij kreeg een kus, ze kwam uit het bed en trok haar kleding aan, hij deed eigenlijk meteen hetzelfde. Ze vroeg of hij haar wilde laten zien wat voor werk ze kon doen en hij knikte. 'natuurlijk, dat doen we daarna wel even.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar vast en hij keek in haar ogen. 'Zullen we de kinderen maar ophalen dan?' vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/11/2016, 14:50

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde haar natuurlijk wel laten zien wat ze kon doen, hij zei dat ze het daarna zouden doen. Ze glimlachte breed naar hem. Daarna pakte hij haar vast en keek hij in haar ogen, hij vroeg of ze de kinderen zouden ophalen.
"Ja, laten we dat gaan doen." Ze zoende hem even zachtjes en keek hem in zijn ogen aan. Ze was stapelgek op hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/11/2016, 14:52

Koning Thobias Hiddon

Hij nam haar mee en hij sloeg zijn arm stevig om haar heen, op dit moment voelde hij zich echt helemaal compleet, hij had alles wat hij wilde en hij was intens gelukkig. Hij voelde zich geweldig met haar. Echt geweldig. Hij liep naar de kamer toe en hij klopte aan, daarna opende hij de deur. Hij dacht wel dat hun kinderen dit ook leuk zouden vinden, die vonden het sowieso leuk als hij tijd met ze doorbracht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/11/2016, 08:43

Koningin Destiney Hiddon

Zoals gewoonlijk was Thomas bij Sterre. Ze waren vaak ’s ochtends samen, dat was omdat Thomas graag moeilijke boeken las en Sterre vond het totaal niet erg om naar hem te luisteren. Zo zaten ze nu ook samen op bed. Destiney glimlachte breed eventjes, het waren lieve kinderen, ze deden het zo goed samen. Sterre kwam langzaam overeind toen ze haar vader zag en ze ging tegenover hem staan met een doordringende blik in haar ogen. Ze keek hem eerst een tijdje zo aan en het duurde echt wel eventjes, maar vervolgens begon ze ineens te glimlachen en sloeg ze haar armen om hem heen. Destiney had deze blik nog nooit bij het kleine meisje gezien eigenlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/11/2016, 08:46

Koning Thobias Hiddon

Sterre kwam overeind en ze kwam naar hem toe, ze ging voor hem staan en keek doordringend naar hem, waardoor hij ook naar haar bleef kijken, al had hij geen idee wat er aan de hand was. Opeens glimlachte ze en werd hij geknuffeld, waar hij wat aarzelend aan mee deed. Daarna tilde hij haar op en keek hij haar aan. 'Wat deed je nou?' Vroeg hij aan haar, omdat hij het wel graag wilde weten, misschien was het wel belangrijk of handig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/11/2016, 08:55

Koningin Destiney Hiddon

Ze zag hoe Thobias het meisje optilde en vroeg wat ze deed. Het meisje hield haar vader stevig vast en sloot haar ogen voor ze antwoord gaf. “Het gaat eindelijk goed met jou, papa.” Fluisterde het meisje. Ze gaf haar vader een kusje op zijn wang en ontspande helemaal. Ze had namelijk gevoeld hoe het met haar vader en moeder was. Ze voelde dat het slechter ging ineens, maar nu ging het echt goed, beter zelfs dan daarvoor, er was een gat opgevuld, zo voelde het voor haar, ze was minder rusteloos en had die nacht eindelijk fijn kunnen slapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/11/2016, 09:05

Koning Thobias Hiddon

' Je hebt gelijk, schatje. Het gaat heel goed met mij en ook heel goed met ons. Ik ben blij dat je dat fijn vind.' Fluisterde hij. Hij draaide haar een rondje en zette haar daarna op de grond neer. 'Ga je lekker met ons mee? dan gaan we met zijn allen lekker eten.' zei hij. Hij vond het nu zelf ook echt leuk. Hij knipoogde even naar zijn zoon en daarna aaide hij Sterre door haar haren heen. 'Ik hou echt heel erg veel van jullie.' zei hij daarna vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/11/2016, 09:12


Koningin Destiney Hiddon

“Ja, heel fijn.” Sprak het meisje zacht tegen haar vader met een knikje. Ze werd rondgedraaid door hem en ze glimlachte breed. Hij vroeg of ze met hen meeging, dan gingen ze met z’n allen wat eten. Ze knikte en bleef dichtbij haar vader staan. Hij zei dat hij heel veel van hen hield en Thomas grijnsde eventjes.
“Wij ook wel van jou hoor, pap.” Sprak hij. Zijn vader was nooit zo, maar hij vond het wel grappig. Destiney keek eventjes naar hun zoon, hij leek het wel echt fijn te vinden, Thomas hunkerde er vaak naar om als een compleet gezin samen te zijn, om zich normaal te voelen. Niet de prins, de troonopvolger. “Laten we gaan.” Glimlachte Destiney. Thomas liep meteen voorop en ze zag hoe Sterre bij Thobias bleef. Het voelde wel heel erg fijn om met z’n allen te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum